abonnement Unibet Coolblue
pi_166971793


Gebaseerd op de gelijknamige stripboeken, zal de serie Rick Grimes - een sheriff in Georgia - volgen die terecht is gekomen in een zombie-apocalyptische wereld na het ontwaken uit een coma. De serie volgt bij aanvang het verhaal van de strips, maar de makers hebben toestemming om later hun eigen verhaal uit te stippelen.

De eerste afleveringen worden geregisseerd door Frank Darabont, bekend van o.a. de The Shawshank Redemption en The Mist verfilmingen.

Schrijvers van bekende series als Breaking Bad, The Shield, Battlestar Galactica, The Wire en 24 zullen afleveringen voor hun rekening nemen. Bear McCreary, vaste componist van de Battlestar Galactica serie, zal de muziek verzorgen.

Karakters


Links
Officiele site: http://www.amctv.com/shows/the-walking-dead/
Blog van AMC: http://blogs.amctv.com/the-walking-dead/

Aftellen
http://tvcountdown.com/s/the-walking-dead

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Note: voor de comiclezers en degene die de tallgames spelen.
Wat er in de spellen, comics of in de serie afspeelt, het wijkt allemaal af, maar bepaalde elementen komen terug.
Het gaat hier om de serie, dus wat er in andere media speelt, zet het gaarne in een spoiler.

Game on. ^O^ .

LP:

quote:
Ik ben overigens wel benieuwd wat voor een persoon Negan was, voor de zombie-apocalyps (ehm uiteraard geen zombie-apocalyps sec, want zombies bestaan niet in het universum van TWD). Ik kan er niets over vinden nl.
Jullie enig idee?
Theorie over TWD:


Vond ik wel aardige theorie.

Mijn theorie mbt cliffhanger
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166971816
FF checken, USA, ja, je laatste spoiler is wel correct :D (de aflevering dat dat gebeurde is ook al weer een week of 2 geleden)

Ik ben zelf de comics gaan volgen omdat de serie aan het eind van S2 al 10 afleveringen exact hetzelfde was (met her en der een leuk stuk). Dont go in the shack, where is that shitforbrains, in the shack, whine about it at start of next episode, warn again, dont go in shack, where is that shitforbrains, right... the fucking shack. Rinse, repeat.

Maar misschien toch maar weer eens beginnen (en dan meteen gewoon weer bij S1, die was ondanks alles toch wel erg goed).
pi_166971831
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Rodawa op 29-11-2016 04:12:19 ]
pi_166972129
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 23:38 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Alsof je in de zombieapocalypse kritisch kunt zijn over je bh-keuze :D
En met 'ze' bedoel ik dus de producenten.
Karma is a fucking bitch.
  Moderator dinsdag 29 november 2016 @ 08:00:36 #5
382129 crew  Donna
pi_166972201
Zo is het wel realistisch toch? De boobs van Cyndie gingen ook alle kanten op tijdens het auto springen. De beste BH's zullen idd wel vergeven zijn :P
pi_166972430
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 november 2016 07:45 schreef MissLuna het volgende:

[..]

En met 'ze' bedoel ik dus de producenten.
ja, en? Prima dat ze dat niet doen dus. Iedereen zeikt over het onrealistisch glanzende haar, maar wil wel dat een stel zwabberende tetten worden ingedamd met een kekke sportbh! :D
Ja doei.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 29 november 2016 @ 09:46:54 #7
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_166973207
Goede aflevering _O_

Gelachen om Tara ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 29 november 2016 @ 10:14:39 #8
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_166973679
Kijken jullie ook talking dead? Ik doe dat sinds kort maar of het nou echt leuk is om te kijken ben ik nog niet over uit. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_166973791
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 10:14 schreef MPC60 het volgende:
Kijken jullie ook talking dead? Ik doe dat sinds kort maar of het nou echt leuk is om te kijken ben ik nog niet over uit. :')
Soms. Vond het na episode 1 wel tof, maar daarna werd ik nogal gek van om de 5 minuten reclame. Maar trailer van de volgende episode zien is altijd wel leuk.
pi_166973819
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 10:14 schreef MPC60 het volgende:
Kijken jullie ook talking dead? Ik doe dat sinds kort maar of het nou echt leuk is om te kijken ben ik nog niet over uit. :')
Ik heb er twee keer heel kort naar gekeken, en ik ben er al wel uit. TWD is een aardige serie, maar ik heb de nazorg niet nodig :D
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_166973830
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2016 10:21 schreef Berkery het volgende:

[..]

Ik heb er twee keer heel kort naar gekeken, en ik ben er al wel uit. TWD is een aardige serie, maar ik heb de nazorg niet nodig :D
Dit. Ik vind het echt té over the top allemaal :') :D Heb daar echt geen geduld voor.
Ja doei.
pi_166973938
Ik vond het echt een zwakke aflevering. Dat gezeik met die Tara kan mij echt niet boeien. Ik vind The Walking Dead een prima serie (in mijn ogen geen topper a la Breaking Bad or House of Cards), maar te veel verhaallijnen vind ik ronduit saai. Als die Tara je weinig interesseert heb je gister dus echt naar een mindere aflevering zitten kijken (waar je de hele week naar toe leeft). Ik wil gewoon Rick, Negan en Daryl zien. Hetzelfde dacht ik over die aflevering waarin Carol en Morgan centraal stonden. Prima karakters, maar in de zin van leuk voor erbij.

Althans, dat vind ik. Jammer dat dit seizoen niet op Netflix staat, dan kan je een mindere aflevering met een half oog kijken. Maar goed, The Walking Dead blijft een rare serie. Soms vind ik het kut, soms vind ik het helemaal geweldig. Wel prima dat de Walkers gister weer ouderwets gevaarlijk waren. Dat was weer even geleden. Nu snap ik wel dat ze beter met die Walkers om kunnen gaan omdat ze nu eenmaal meer ervaring hebben dan in het begin, maar dat gedoe met rivaliserende groepen had nu echt de overhand. Terwijl je toch zou zeggen dat je wil dat de mensheid voort blijft bestaan, dus je toch een manier zou moeten vinden om er met elkaar wat van te maken ipv elkaar om te leggen..
  dinsdag 29 november 2016 @ 10:35:41 #13
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_166974033
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 10:22 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Dit. Ik vind het echt té over the top allemaal :') :D Heb daar echt geen geduld voor.
Vooral die presentator is :') met z'n 'grapjes'.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_166975481
Een paar dialogen kwamen bij mij echt over als of ik naar een serie zat te kijken zoals as the world turns of bold and the beautiful.

Jammer
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_166975501
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 11:49 schreef schommelstoel het volgende:
Een paar dialogen kwamen bij mij echt over als of ik naar een serie zat te kijken zoals as the world turns of bold and the beautiful.

Jammer
Welke dialogen dan?
pi_166975649
Vond het een leuke ep. Was al benieuwd hoe het Tara en Heath vergaan was sinds ze vertrokken waren. Oh, en Tara wist dus nog niet dat Denise overleden was, ze is destijds meteen vanaf de outpost vertrokken en Denise is later overleden toen ze met Daryl en Rosita op pad was.
pi_166975657
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 11:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Welke dialogen dan?
Tussen Tara en het meisje (vrouw) die haar helpt en die maat van der, kom even niet meer op zijn naam.
Had wel meer moment deze aflevering dat ik het slecht vond overkomen

Kon niet genieten door het acteerwerk dit keer
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_166975687
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 11:56 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Tussen Tara en het meisje (vrouw) die haar helpt en die maat van der, kom even niet meer op zijn naam.
Had wel meer moment deze aflevering dat ik het slecht vond overkomen

Kon niet genieten door het acteerwerk dit keer
Wat vond je precies slecht aan het acteerwerk?
pi_166975832
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 11:58 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat vond je precies slecht aan het acteerwerk?
Het kwam bij mij niet over, moeilijk uit te leggen.
Het zal wel een "feels" zijn :P

Maar het acteren was deze episode voor mij niet echt top en kreeg een soap serie vibe.

Ik begrijp ook wel dat ze het verhaal via deze episode een duw geven in een bepaalde richting, maar het was niet mijn favoriete aflevering
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 29 november 2016 @ 12:10:05 #20
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_166975913
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 12:05 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Het kwam bij mij niet over, moeilijk uit te leggen.
Het zal wel een "feels" zijn :P

Maar het acteren was deze episode voor mij niet echt top en kreeg een soap serie vibe.

Ik begrijp ook wel dat ze het verhaal via deze episode een duw geven in een bepaalde richting, maar het was niet mijn favoriete aflevering
Acteerprestatie of het thema wat geacteerd werd? Als we het over acteren hebben dan kan je kijken naar lichaamstaal bijv. Of tijdens een gesprek hoe van woord gewisseld wordt tussen de personen. Gebeurt dat voor jou normaal, natuurlijk of een beetje houterig en op commando? Of bedoel je meer dat het niveau van de dialogen wat laag is en daardoor onnatuurlijk overkomt, wat dan lijkt op slecht acteren?
When all else fails, you always have delusion.
pi_166975934
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 12:05 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Het kwam bij mij niet over, moeilijk uit te leggen.
Het zal wel een "feels" zijn :P

Maar het acteren was deze episode voor mij niet echt top en kreeg een soap serie vibe.

Ik begrijp ook wel dat ze het verhaal via deze episode een duw geven in een bepaalde richting, maar het was niet mijn favoriete aflevering
Hm oke, prima :). Ik was benieuwd, want ik zie/lees altijd veel mensen over het acteerwerk klagen (of regisseur werk) maar concreet komt er dan nooit wat uit :P. Ben benieuwd daar naar, want ik zie het nooit. Ja, een aflevering kan wat saai zijn omdat je er niet van houd ofzo, dat heb ik ook wel eens (seizoen 3 prison met die ziekte vond ik tergend saai bijv.) maar ik ben niet zo gevoelig voor "slecht" acteerwerk denk ik dan maar (of ik zie het niet, of anderen zien het fout en betrekken hun persoonlijke smaak op kwaliteiten).
pi_166976078
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 12:11 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Hm oke, prima :). Ik was benieuwd, want ik zie/lees altijd veel mensen over het acteerwerk klagen (of regisseur werk) maar concreet komt er dan nooit wat uit :P. Ben benieuwd daar naar, want ik zie het nooit. Ja, een aflevering kan wat saai zijn omdat je er niet van houd ofzo, dat heb ik ook wel eens (seizoen 3 prison met die ziekte vond ik tergend saai bijv.) maar ik ben niet zo gevoelig voor "slecht" acteerwerk denk ik dan maar (of ik zie het niet, of anderen zien het fout en betrekken hun persoonlijke smaak op kwaliteiten).
Ik wist niet dat er veel mensen klagen over het acteren in TWD.
Kijk de afleveringen twee keer, misschien dat ik daarna het wat beter kan omschrijven.
Het was ook al laat gister.

Maar aan de ene kant, kan het ook door het cotrast verschil komen.
Ik heb eerst Westworld gekeken namelijk.
Totaal andere serie maar wel top acteer werk van de meesten.
Westworld blijf ik mij over verbazen, wat een serie :)
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_166977169
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 10:29 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik vond het echt een zwakke aflevering. Dat gezeik met die Tara kan mij echt niet boeien. Ik vind The Walking Dead een prima serie (in mijn ogen geen topper a la Breaking Bad or House of Cards), maar te veel verhaallijnen vind ik ronduit saai. Als die Tara je weinig interesseert heb je gister dus echt naar een mindere aflevering zitten kijken (waar je de hele week naar toe leeft). Ik wil gewoon Rick, Negan en Daryl zien. Hetzelfde dacht ik over die aflevering waarin Carol en Morgan centraal stonden. Prima karakters, maar in de zin van leuk voor erbij.

Althans, dat vind ik. Jammer dat dit seizoen niet op Netflix staat, dan kan je een mindere aflevering met een half oog kijken. Maar goed, The Walking Dead blijft een rare serie. Soms vind ik het kut, soms vind ik het helemaal geweldig. Wel prima dat de Walkers gister weer ouderwets gevaarlijk waren. Dat was weer even geleden. Nu snap ik wel dat ze beter met die Walkers om kunnen gaan omdat ze nu eenmaal meer ervaring hebben dan in het begin, maar dat gedoe met rivaliserende groepen had nu echt de overhand. Terwijl je toch zou zeggen dat je wil dat de mensheid voort blijft bestaan, dus je toch een manier zou moeten vinden om er met elkaar wat van te maken ipv elkaar om te leggen..
Ik was zelf Tara eigenlijk al bijna vergeten, dus ik voelde me niet echt betrokken bij haar.

Ik mis gewoon de wat betere acteurs in sommige afleveringen - ik vind Rick, Daryl and carol prettig om naar te kijken en voel me meer betrokken bij hen dan bij de anderen.

Twee karakters met potentie waar ik ook direct een prettig gevoel bij heb zijn Ezekiel en Jezus. Ze mogen alleen wel wat minder vaak jezus " woordgrapjes" maken.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_166979338
en weer de focus op een compleet andere groep, al heb ik me niet verveeld maar het begint vermoeiend te worden dat gerek en gerek. En gerek...
pi_166981781
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:34 schreef planethugo het volgende:
en weer de focus op een compleet andere groep, al heb ik me niet verveeld maar het begint vermoeiend te worden dat gerek en gerek. En gerek...
Die verschillende groepen vind ik op zichzelf niet zo enorm storend. Maar wat mij betreft mogen ze per aflevering wel wat verhaallijnen door elkaar laten lopen. We zijn nu 6 ep's onderweg en we hebben al 4 van dit soort afleveringen gehad, essentieel voor de verhaallijn maar niet boeiend om 45 minuten naar te kijken.
  dinsdag 29 november 2016 @ 16:52:03 #26
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_166981929
Jezus wat een saaie kutaflevering, heb er hoogstens 10min gekeken en vervolgens alles snel doorgeklikt :')
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  dinsdag 29 november 2016 @ 17:16:33 #27
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_166982252
Teveel vrouwen. :z
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  dinsdag 29 november 2016 @ 18:39:56 #28
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_166983577
Geen saaie aflevering; leuk om te zien dat er een groep is die dus wél de benen heeft genomen en Tara was ronduit grappig. Maar het concept van (steeds weer!) die thema afleveringen is ook niet helemaal aan mij besteed. En dat betekent dus niet dat ik daarbij alleen aan bijrollen denk (leuk juist dat die aandacht krijgen), ik hoef ook geen vol uur die janksmoel van Rick of vieze haren van Daryl (sorry Daryl).
pi_166983807
Komt er ooit nog een confrontatie met Negan of hoe zit het
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_166984439
De kiem voor de oplossing van het conflict met Negan zat in deze aflevering; de Amazones hebben een hut vol automatische wapens. En laat dat nou net zijn waar de groep behoefte aan heeft.
"That rug really tied the room together".
pi_166984460
Ik vond dit een superverwarrende aflevering om te kijken, maar ik ben dan ook niet gewend van TWD dat ik goed moet opletten. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 29 november 2016 @ 19:40:28 #32
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_166984707
Wat een ongeloofwaardige aflevering...
Een lesbienne die niet van vis houdt. Yeah right. :{w
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 29 november 2016 @ 19:41:06 #33
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_166984723
Verder vond ik 'm wel leuk. Normaal hou ik niet zo van die afleveringen die om 1 persoon draaien, maar vond deze wel mooi.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  dinsdag 29 november 2016 @ 19:41:14 #34
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_166984728
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:29 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik vond dit een superverwarrende aflevering om te kijken, maar ik ben dan ook niet gewend van TWD dat ik goed moet opletten. :P
Over een paar dagen op youtube de episode breakdown van newrockstars kijken. Vind ik altijd vrij verhelderend.
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_166984743
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:28 schreef Art_Core het volgende:
De kiem voor de oplossing van het conflict met Negan zat in deze aflevering; de Amazones hebben een hut vol automatische wapens. En laat dat nou net zijn waar de groep behoefte aan heeft.
Wapens maar vooral ook mensen denk ik toch. Negan heeft natuurlijk ook wapens, maar vooral ook heel veel mensen. Die groep is echt bizar groot. Maar, door samen te werken met de Amazones, Kingdom en Hilltop, krijg je wel een aardig grote vergelijkbare groep. Iedere groep heeft ook een connectie met de Saviours, dus een gezamenlijke vijand.
  dinsdag 29 november 2016 @ 19:43:02 #36
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_166984776
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:41 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wapens maar vooral ook mensen denk ik toch. Negan heeft natuurlijk ook wapens, maar vooral ook heel veel mensen. Die groep is echt bizar groot. Maar, door samen te werken met de Amazones, Kingdom en Hilltop, krijg je wel een aardig grote vergelijkbare groep. Iedere groep heeft ook een connectie met de Saviours, dus een gezamenlijke vijand.
Dat wordt hopelijk een mega klapstuk met als episch einde dat shiva negan opeet!
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_166984792
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

Dat wordt hopelijk een mega klapstuk met als episch einde dat shiva negan opeet!
Yep, erg benieuwd ook naar volgende week. Preview zag er apart uit.
pi_166985768
Geen idee of dit in een spoiler moet, denk dat iedereen dit wel verwacht, maar dan nog:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166985795
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 08:00 schreef DonnaRush het volgende:
Zo is het wel realistisch toch? De boobs van Cyndie gingen ook alle kanten op tijdens het auto springen. De beste BH's zullen idd wel vergeven zijn :P
Wat een flauwekul ze hebben geen Bhs meer maar wel nog steeds benzine. Dat blijft misschien een jaartje goed naar een wereldwijde instorting.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  dinsdag 29 november 2016 @ 20:56:38 #40
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_166986548
Echt superslecht om elk personage zijn eigen dedicated afleveringen te geven. Daar hebben de acteurs en personages veel te weinig diepgang voor. En het gaat tergend langzaam.
2000 light years from home
  dinsdag 29 november 2016 @ 20:58:13 #41
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_166986588
Vooral langzaam
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  dinsdag 29 november 2016 @ 21:36:33 #42
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_166987596
Iemand een idee waar de letters PPP voor staan op de keycard?
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  dinsdag 29 november 2016 @ 22:13:26 #43
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_166988739
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 21:36 schreef Curiosity het volgende:
Iemand een idee waar de letters PPP voor staan op de keycard?
Geen idee. Daarom wacht ik met smart op de episode breakdown van newrockstars op joetoep.
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
  dinsdag 29 november 2016 @ 23:15:33 #44
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_166990673
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 20:23 schreef ZuidGrens het volgende:
Geen idee of dit in een spoiler moet, denk dat iedereen dit wel verwacht, maar dan nog:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spoiler!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_166990792
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 23:15 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Spoiler!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2016 23:20:31 ]
  dinsdag 29 november 2016 @ 23:20:45 #46
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_166990804
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 23:20 schreef Scrummie het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:D
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_166991139
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 22:13 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

Geen idee. Daarom wacht ik met smart op de episode breakdown van newrockstars op joetoep.
Goeie tip ^O^
pi_166991457
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
  woensdag 30 november 2016 @ 09:03:21 #49
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_166993841
Slecht acteerwerk, zoals al eerder gezegd. Met name Tara is niet overuigend. Haar bouncende jopen daarentegen waren OK.

Zo'n hele aflevering over 1 persoon; ik vind het niks. Verhaal van gisteren had ook in 10 minuten gekund.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_166994482
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

Over een paar dagen op youtube de episode breakdown van newrockstars kijken. Vind ik altijd vrij verhelderend.
Uiteindelijk snapte ik het wel, het waren de flashbacks die mij in de war brachten. Ik zat me daardoor steeds af te vragen of ik iets gemist had :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166994539
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 09:03 schreef EdvandeBerg het volgende:
Slecht acteerwerk, zoals al eerder gezegd. Met name Tara is niet overuigend. Haar bouncende jopen daarentegen waren OK.

Zo'n hele aflevering over 1 persoon; ik vind het niks. Verhaal van gisteren had ook in 10 minuten gekund.
Wat was er slecht aan het acteerwerk? Wat vond je niet overtuigend? Hoe had jij het verhaal in 10 minuten verteld?
pi_166994686
quote:
10s.gif Op woensdag 30 november 2016 09:56 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Uiteindelijk snapte ik het wel, het waren de flashbacks die mij in de war brachten. Ik zat me daardoor steeds af te vragen of ik iets gemist had :P
Had ik ook ja.
  woensdag 30 november 2016 @ 11:38:26 #53
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_166996448
New rockstars is wel een goede tip.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_166997312
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 09:03 schreef EdvandeBerg het volgende:
Slecht acteerwerk, zoals al eerder gezegd. Met name Tara is niet overuigend. Haar bouncende jopen daarentegen waren OK.
Goede jopen inderdaad. :9
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  woensdag 30 november 2016 @ 12:34:19 #55
395435 OuwePers
Probeert vroom te zijn
pi_166997548
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 10:00 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat was er slecht aan het acteerwerk? Wat vond je niet overtuigend? Hoe had jij het verhaal in 10 minuten verteld?
Als iemand zegt over iemand: slecht acteerwerk, probeer ik me altijd voor te stellen hoe ik, of iemand anders zich zou gedragen mocht ik/zij/hij in die schoenen zou staan. In zo'n situatie. In het echt. Elk persoon is ook anders, reageert anders op omstandigheden. Hoe kun je dan bepalen of iemand slecht acteert of niet als de meetlat zo variabel kan zijn?

Los daarvan vond ik de aflevering een beetje gekunsteld in plot. Had van mij meer realisme in gemogen. Qua hoofdlijnen doet het denken aan een gemiddelde matige Star-Trek aflevering.
  woensdag 30 november 2016 @ 13:31:31 #56
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_166998640
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:40 schreef Ang3l het volgende:
Wat een ongeloofwaardige aflevering...
Een lesbienne die niet van vis houdt. Yeah right. :{w
Ik moest hardop gniffelen ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_166998720
quote:
14s.gif Op woensdag 30 november 2016 12:21 schreef Happel het volgende:

[..]

Goede jopen inderdaad. :9
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  woensdag 30 november 2016 @ 15:00:16 #58
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_167000711
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 10:00 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Wat was er slecht aan het acteerwerk? Wat vond je niet overtuigend? Hoe had jij het verhaal in 10 minuten verteld?
Het gemiddelde 18-jarige grietje in GTST acteert nog beter. Of vergis ik me en moet Tara eigenlijk een oliedom blondje voorstellen? Haar gezichtsuitdrukking toen ze haar achterna zaten en later ook in discussie met die vrouwen waren best simpel. Nogmaals, misschien moet Tara ook wel een uitermate dom of beetje achterlijk type voorstellen, dan doet ze het vrij goed.

Het verhaal was stroperig en had makkelijk samen met 1 of meer verhaallijnen samen in aflevering gekund. Bijvoorbeeld wat er met Heath verder gebeurd is.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_167003212
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 15:00 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Het gemiddelde 18-jarige grietje in GTST acteert nog beter. Of vergis ik me en moet Tara eigenlijk een oliedom blondje voorstellen? Haar gezichtsuitdrukking toen ze haar achterna zaten en later ook in discussie met die vrouwen waren best simpel. Nogmaals, misschien moet Tara ook wel een uitermate dom of beetje achterlijk type voorstellen, dan doet ze het vrij goed.
Dan is het toch aardig geacteerd want dat was nou juist nét de bedoeling in die scène.
pi_167039053
Walking dead gat achteruit :{w

Series zoals Arrow en the Flash dreigen The Walking dead voor bij te steken op mijn persoonlijke lijst
pi_167039054
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 01:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Walking dead gat achteruit :{w

Series zoals Arrow en the Flash dreigen The Walking dead voor bij te steken op mijn persoonlijke lijst
Eens.

Ze moeten er een eind aan breien.
You know, you come from nothing
you're going back to nothing
what have you lost? Nothing!
pi_167040065
Meh. Wat een graf saaie laatste paar afleveringen zeg en het nieuwe seizoen begon zo goed.
  vrijdag 2 december 2016 @ 08:53:05 #63
262 Re
Kiss & Swallow
pi_167040501
ik snap het sentiment wel ja, lijkt alsof ze per aflevering al het budget gooien in een scene (de wandwalkers in deze) en de rest wat vergeten. Ik vond het verder wel een grappige aflevering hoor en nu we de partijen hebben gaan we vast wel wat meer richting een samenkomst van krachten tegen Negan
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  vrijdag 2 december 2016 @ 09:19:08 #64
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_167040737
Ik denk dat een groot deel van het budget in ep1 verstookt is dus ik reken voor dit seizoen niet meer op een confrontatie. Dat betekend een hoop personages in beeld, dus een hoop kosten. Dan zijn een paar van deze focus eps natuurlijk wel een makkelijke manier om te besparen op personeelskosten
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  zaterdag 3 december 2016 @ 11:36:03 #65
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_167069168
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 09:19 schreef stinkie het volgende:
Ik denk dat een groot deel van het budget in ep1 verstookt is dus ik reken voor dit seizoen niet meer op een confrontatie. Dat betekend een hoop personages in beeld, dus een hoop kosten. Dan zijn een paar van deze focus eps natuurlijk wel een makkelijke manier om te besparen op personeelskosten
Want ze verdienen zo weinig dat ze wel moeten besparen hierop?
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
  zaterdag 3 december 2016 @ 11:40:43 #66
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_167069305
quote:
15s.gif Op zaterdag 3 december 2016 11:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

Want ze verdienen zo weinig dat ze wel moeten besparen hierop?
Grote kosten voor een serie als twd zijn eerder gci kosten. (Computeranimatie)
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  zaterdag 3 december 2016 @ 11:46:59 #67
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_167069450
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 11:40 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Grote kosten voor een serie als twd zijn eerder gci kosten. (Computeranimatie)
Dat dacht ik ook. En zoveel cgi hebben ze niet. Ik wil niet geloven dat twd de meeste van zijn kosten in ep1 heeft "verspeelt" zodat ze daarna allemaal season fillers hebben gemaakt. Die zitten goed in de munten na 6 seizoenen. De meeste goedlopende sitcoms hebben ook elke aflevering alle personages.
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
  zaterdag 3 december 2016 @ 11:49:37 #68
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_167069502
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 11:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook. En zoveel cgi hebben ze niet. Ik wil niet geloven dat twd de meeste van zijn kosten in ep1 heeft "verspeelt" zodat ze daarna allemaal season fillers hebben gemaakt. Die zitten goed in de munten na 6 seizoenen. De meeste goedlopende sitcoms hebben ook elke aflevering alle personages.
Die acteurs hebben sowieso hun contract, die zijn al betaald. Kan zijn dat iemand een clausule heeft dat ze in minder afleveringen te zien willen zijn maar dat lijkt me sterk. :D
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_167069635
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 01:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Walking dead gat achteruit :{w

Series zoals Arrow en the Flash dreigen The Walking dead voor bij te steken op mijn persoonlijke lijst
Arrow :') GTST voor superhelden.
pi_167070790
Ik vraag me ook af hoe ze een eind aan deze serie gaan breien. Gaan ze toch naar een medicijn/oplossing toewerken of zullen een paar hoofdpersonages in seizoen 20 sterven?
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 3 december 2016 @ 15:57:02 #71
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167074575
Net na de Negan episode dacht ik het al dit is een jump the shark en sinds dien alleen maar saaie afleveringen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zaterdag 3 december 2016 @ 17:32:58 #72
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_167076777
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 11:46 schreef Kali-Mist1 het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook. En zoveel cgi hebben ze niet. Ik wil niet geloven dat twd de meeste van zijn kosten in ep1 heeft "verspeelt" zodat ze daarna allemaal season fillers hebben gemaakt. Die zitten goed in de munten na 6 seizoenen. De meeste goedlopende sitcoms hebben ook elke aflevering alle personages.
en hoe groot is de cast van een sitcom? Met hoeveel stuntmensen? Verzekering? Locatiekosten? Etc :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_167084002
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 11:55 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Arrow :') GTST voor superhelden.
Echt niet :') ken je wel iets van series :')

Het acteer werk is een klein niveautje lager maar de verhaallijn is 10000x beter
  zaterdag 3 december 2016 @ 22:18:30 #74
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_167084483
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 22:02 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Echt niet :') ken je wel iets van series :')

Het acteer werk is een klein niveautje lager maar de verhaallijn is 10000x beter
Arrow leek me nou totaal helemaal niks. Nooit aan begonnen :D
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Hardste schreeuwer 2022 zaterdag 3 december 2016 @ 22:29:54 #75
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167084792
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 22:02 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Echt niet :') ken je wel iets van series :')

Het acteer werk is een klein niveautje lager maar de verhaallijn is 10000x beter
Haha Arrow is flut tegenwoordig.
Eerste drie seizoenen wel redelijk.
The Flash is veel leuker.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167084814
quote:
10s.gif Op zaterdag 3 december 2016 22:29 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Haha Arrow is flut tegenwoordig.
Eerste drie seizoenen wel redelijk.
The Flash is veel leuker.
Flash is idd wel goed.

En seizoen 4 van arrow is beter dan 3 vind ik :')
pi_167087023
Stiekem is Legends momenteel de beste CW serie.
  zondag 4 december 2016 @ 19:29:39 #78
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_167101423
Die tieten van Tara tijdens al die ren scenes :9~

Wel overduidelijk te zien dat ze net zwanger is geweest overigens
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 5 december 2016 @ 10:56:51 #79
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_167113288
Die Negan scènes zijn zoooo langdradig :O
pi_167114001
Negan _O_
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_167114138
Vanavond wel Rick, Negan, Daryl etc involved?
pi_167114149
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 11:31 schreef ZuidGrens het volgende:
Vanavond wel Rick, Negan, Daryl etc involved?
ja
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 5 december 2016 @ 11:54:20 #83
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_167114684
Is de aflevering van vanavond nou langer dan normaal of ik dat verkeerd?
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 5 december 2016 @ 12:21:10 #84
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_167115382
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 11:54 schreef INViCTuS het volgende:
Is de aflevering van vanavond nou langer dan normaal of ik dat verkeerd?
Is elke aflevering met Negan niet langer (met 'dank aan' zijn oeverloze geouwehoer :X )?!

(zonder dollen: ja, hij duurt een uur, zonder reclame)
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 5 december 2016 @ 12:33:15 #85
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167115634
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 11:31 schreef ZuidGrens het volgende:
Vanavond wel Rick, Negan, Daryl etc involved?
Zijn Rick en Daryl nog retard of eindelijk weer normaal.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 5 december 2016 @ 12:35:41 #86
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_167115681
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 10:56 schreef babette21 het volgende:
Die Negan scènes zijn zoooo langdradig :O
Dit nodigt niet echt uit tot kijken :{
  maandag 5 december 2016 @ 13:26:32 #87
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_167116755
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 12:35 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Dit nodigt niet echt uit tot kijken :{
Sorry, ik kan het niet mooier maken dan het is (tenzij je Negan-fan bent natuurlijk, dan zit je gebakken).

De aflevering heeft wel een paar aardige momentjes, maar die worden steeds onderbroken door ellenlange scènes bij the Saviors.

Echt jammer dat ze voor deze opzet kiezen, precies hetzelfde verhaal zou prima te verteren zijn in een andere opzet.
pi_167118920
Matige ep wederom.
Flesje bier
pi_167119115
Ik begin me af te vragen waarom ik dit nog volg...
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_167119194
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 15:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik begin me af te vragen waarom ik dit nog volg...
Ik speel al anderhalf seizoen met die gedachte. Blijf kijken in de hoop dat de serie zich ooit herpakt maar ben iedere week weer teleurgesteld.
Flesje bier
pi_167119244
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 15:04 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Ik speel al anderhalf seizoen met die gedachte. Blijf kijken in de hoop dat de serie zich ooit herpakt maar ben iedere week weer teleurgesteld.
De voornaamste reden is bij mij omdat het gezellig is om met mijn partner TV te kijken, maar zoals nu heb ik een afspraak met vrienden en ik voel er weinig voor om er naar te kijken
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_167119730
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 15:06 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

De voornaamste reden is bij mij omdat het gezellig is om met mijn partner TV te kijken, maar zoals nu heb ik een afspraak met vrienden en ik voel er weinig voor om er naar te kijken
Dit heb ik ook ja, het is voor ons een placeholder tot Game Of Thrones weer begint en het is fijn om lekker samen een serie te kijken, maar jezus, wat is het slecht dit seizoen.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_167120465
Zelfs de promo voor de mid-season finale ziet er saai uit. :') ;(
Ach, het blijft nog wel vermakelijk voor een uurtje per week.
  maandag 5 december 2016 @ 18:05:29 #94
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_167123498
The Walking Dead is, op het openingsseizoen na, gewoon toch elk seizoen weer een sterke opener, een sterke afsluiter en daartussen héél véél filler?

Ik laat in het midden of dit goed of slecht is, maar beetje raar om te gaan verwachten of hopen dat dit plots gaat veranderen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_167123971
Dat toneelstukjes van Negan ken ik nu wel en zijn idd oeverloos lang. Kijk om wat spanning op te bouwen ok, maar dit slaat de plank / lucille mis. Het was soms zelfs grappig, iets wat niet helemaal de bedoeling was lijkt mij. Dat stukje dat die dame zei dat ze zo'n honger hadden. Die kop van hem; 'really?'. ;)

Wat ik lastig vind bij TWD is dat er geen duidelijk ritme of genrestijl in zit. De ene keer is het een actie aflevering, dan een drama aflevering, dan een soap, dan meer thriller, dan adventure... of een mix, het is elke keer weer anders met idd een hoop vullers. Daardoor regelmatig een teleurgesteld gevoel, elke keer weer dat 'het was het net-niet gevoel'. En toch weer kijken elke keer, lol. Al 6 jaar lang. :P

[ Bericht 2% gewijzigd door Sangha op 06-12-2016 19:36:08 ]
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_167127534
Negan lukt je wel dood. Wat nou Lucille. Ontzettend slechte Badguy. Die Governor was pas eng O>
pi_167130361
Bij de hoeveelste aflevering zijn we trouwens?
(moet hem even later terug kijken)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  † In Memoriam † maandag 5 december 2016 @ 21:52:05 #98
88815 The_Emotion
98.3
pi_167130631
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 20:31 schreef Tamabralski het volgende:
Negan lukt je wel dood. Wat nou Lucille. Ontzettend slechte Badguy. Die Governor was pas eng O>
Negan lult wel veel, maar hij heeft er veel lol in om anderen te martelen en te kleineren, een sadistisch mannetje waar iedereen bang voor is, dat kwam in deze aflevering ook mooi naar buiten.
Governor was manipulatiever hij was eng op een andere manier.

quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 21:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bij de hoeveelste aflevering zijn we trouwens?
(moet hem even later terug kijken)
aflevering 7, volgende week midseizoensfinale
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_167131005
Thnx :*
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  maandag 5 december 2016 @ 22:20:52 #100
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_167131737
Daarna zeker pas verder in april?
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 5 december 2016 @ 22:43:41 #101
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_167132470
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 22:20 schreef INViCTuS het volgende:
Daarna zeker pas verder in april?
Je kan posten, dus zo te zien heb je internet... gebruik dat dan ook. :')
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_167133562
Briljante aflevering _O_ spanning begin tot eind, meerdere verhaallijnen, erg veel zin in volgende week.
pi_167133652
Ik dacht de hele tijd dat Carl het strijkijzer zou krijgen.
Ja, die met de ballen in de bek.
  maandag 5 december 2016 @ 23:22:59 #104
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_167133664
Het kijken wel waard, maar ik vind het wel lang duren allemaal. Vraag me af waar ze precies heen willen. Eigenlijk is er te veel om te volgen, groepen/personages
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_167133850
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 23:22 schreef INViCTuS het volgende:
Het kijken wel waard, maar ik vind het wel lang duren allemaal. Vraag me af waar ze precies heen willen. Eigenlijk is er te veel om te volgen, groepen/personages
Het komt allemaal samen volgende week, gok ik.
pi_167134013
Wat een gezeik hier kijk dan niet.
Vond het een leuke aflevering Negan lijkt wel softer te worden met de kinderen.
Olivia zal volgende week wel een tik krijgen.
Twinning = boring
  maandag 5 december 2016 @ 23:57:31 #107
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_167134384
Zo dus daryl zag jesus
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  † In Memoriam † dinsdag 6 december 2016 @ 00:03:52 #108
88815 The_Emotion
98.3
pi_167134507
Ik vond dit zoveel beter dan de voorgaande afleveringen.
Negan praat graag, maar hij breekt ook graag mensen, met woorden of een knuppel.
De strijkijzer-scene geef toe, het was toch een beetje gore wat je wou zien.

Het is nu wachten op de midfinale, wat doen de hilltop en dat koninkrijkje?
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_167135154


:D!
Ja doei.
pi_167136037
Wel een leuke aflevering. Tenminste beter dan de voorgaande.
pi_167136251
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 23:39 schreef Inca het volgende:
Wat een gezeik hier kijk dan niet.
Vond het een leuke aflevering Negan lijkt wel softer te worden met de kinderen.
Olivia zal volgende week wel een tik krijgen.
Nee, Negan zei nog dat hij geen vrouwen slaat.

Theorietje; Negan breekt Carrrrl volledig en houdt hem als protégé. Carl is het softe gedoe van Rick al een tijdje zat en dat kan Negan mooi gebruiken als stok om mee te slaan ( 8-).). Hij was nu al bezig om te laten zien hoe fantastisch hij het heeft en dat Carl dan een soort mini-Negan wordt. Dat zou best tof zijn, toch? >:).
Karma is a fucking bitch.
pi_167136359
Coral.
Ja doei.
pi_167136830
Ik kan niet zo goed tegen sommige scènes. Ik vond de aflevering leuk, alleen dingen zoals dat strijkijzer zijn mij te heftig :@ :X
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  dinsdag 6 december 2016 @ 09:28:54 #114
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_167137131
Ik vond het prima afleveringen maar snap niet waar ze zo nodig langer moeten zijn, dat is wat het een beetje saai maakt.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  dinsdag 6 december 2016 @ 09:29:50 #115
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_167137145
Geniale aflevering! Spanning en veel Negan. Wat een kerel zeg, hoe ie met die Olivia omging _O- _O-
pi_167137477
Ik vind wel dat er goed duidelijk gemaakt wordt dat een groot deel van de aanhang van Negan niet echt fan van m is.

Z'n vrouwen bijvoorbeeld :') maar ook al die mensen die voor punten moeten werken, de dokter toonde ook duidelijk afkeer imho, en Dwight zou ik als ik Negan was ook niet 100% vertrouwen.

Oftewel; bij een aanslag/coupe schat ik de kansen van Rick en consorten vrij hoog in :Y
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 6 december 2016 @ 10:05:45 #117
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_167137666
Ik zat trouwens even niet op te letten, maar waarom krijg die kerel dat strijkijzer in zijn gezicht?
pi_167137800
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:05 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik zat trouwens even niet op te letten, maar waarom krijg die kerel dat strijkijzer in zijn gezicht?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 6 december 2016 @ 10:25:07 #119
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_167137943
Ik vond het ook een prima aflevering eigenlijk :D Eindelijk Corralll z'n niet-oog gezien :Y Strijkijzer fragmentje, lekker. Mooie vrouw trouwens die van onze vriend Dwight!

Negan z'n maniertjes irriteren wel maar de scene met Olivia was briljant _O_ "Really?!?" _O-

quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 23:57 schreef stinkie het volgende:
Zo dus daryl zag jesus
Beetje een minpuntje inderdaad. NIemand in de NEgan groep heeft iets door maar Daryll uiteraard ziet Jezus :')

Al met al een 8/10 :7 Mede ook door de slaapverwekkende eerdere afleveringen dit seizoen
  dinsdag 6 december 2016 @ 10:34:44 #120
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_167138106
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:15 schreef tombolafan het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks
  dinsdag 6 december 2016 @ 10:48:41 #121
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_167138356
Ik vond het een prima aflevering, alleen had ik misschien niet de seizoensfinale van Westworld net ervoor moeten kijken. :')
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_167139171
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:15 schreef tombolafan het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom in spoiler? Dat was toch duidelijk in de aflevering?
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 6 december 2016 @ 11:43:23 #123
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_167139327
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 11:35 schreef Eric_Cantona het volgende:
dat is Mark, de officiële man/vriend van Amber. Amber is inmiddels een vrouw van Negan en terwijl Negan weg was hebben ze kennelijk gecheat on Negan.
precies

"dat is Mark, de officiële man/vriend van Amber. Amber is inmiddels een vrouw van Negan en terwijl Negan weg was hebben ze kennelijk gecheat on Negan."
  dinsdag 6 december 2016 @ 11:53:52 #124
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_167139585
Ook leuk dat als er walkers tevoorschijn komen (zoals bij Michonne) er altijd 1 van de rechterkant en 1 van de linkerkant komt. :D
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_167140179
Waar precies heeft Daryl Jesus gezien eigenlijk? Dat heb ik dus totaal gemist.

Ik dacht overigens eerst dat die meid hem de sleutel had gegeven, maar dat kan dus ook Jesus zijn geweest.

Heb ik met mijn ogen dicht zitten kijken? :')
  dinsdag 6 december 2016 @ 12:25:51 #126
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_167140269
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:21 schreef Scrummie het volgende:
Waar precies heeft Daryl Jesus gezien eigenlijk? Dat heb ik dus totaal gemist.

Ik dacht overigens eerst dat die meid hem de sleutel had gegeven, maar dat kan dus ook Jesus zijn geweest.

Heb ik met mijn ogen dicht zitten kijken? :')
Daryl zag hem op het moment dat zij richting alexandria vertrokken. Even later was ie ook van de bus af. Daryl zou dus kunnen ontsnappen, Michonne is op pad, Negan in Alexandria en Rick is ook elders...nou, ben benieuwd.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_167140364
Verkeerde topic
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_167141226
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 09:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen sommige scènes. Ik vond de aflevering leuk, alleen dingen zoals dat strijkijzer zijn mij te heftig :@ :X
Juist wel tof.
Even aanbakken, en de vellen wisten even niet of ze aan het gezicht of aan het strijkijzer moesten blijven plakken.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_167141263
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 11:53 schreef Curiosity het volgende:
Ook leuk dat als er walkers tevoorschijn komen (zoals bij Michonne) er altijd 1 van de rechterkant en 1 van de linkerkant komt. :D
Dat staat in het script. (ja flauw, ik weet)
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_167141367
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 11:35 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Waarom in spoiler? Dat was toch duidelijk in de aflevering?
Nou, ik weet niet of iedereen de aflevering al gezien heeft, dus voor de zekerheid :7
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_167141396
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 11:43 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

precies

"dat is Mark, de officiële man/vriend van Amber. Amber is inmiddels een vrouw van Negan en terwijl Negan weg was hebben ze kennelijk gecheat on Negan."
:?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 6 december 2016 @ 14:02:20 #132
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_167142232
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 13:19 schreef Ridocar het volgende:

[..]

Dat staat in het script. (ja flauw, ik weet)
:P
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
pi_167142292
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:21 schreef Scrummie het volgende:
Waar precies heeft Daryl Jesus gezien eigenlijk? Dat heb ik dus totaal gemist.

Ik dacht overigens eerst dat die meid hem de sleutel had gegeven, maar dat kan dus ook Jesus zijn geweest.

Heb ik met mijn ogen dicht zitten kijken? :')
Heb dat ook niet gezien :{

Daryll leek wel een paar keer wat te contact te zoeken met Carl, ik ben ook wel benieuwd wat er volgende week gebeurt, shit hitting the fan :7

Al zal het nog wel geen einde Negan zijn gok ik, dat zal wel opgebouwd worden tot einde seizoen met Hilltop en the Kingdom en wellicht de Amazones samen >:)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_167142410
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 11:43 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

precies

"dat is Mark, de officiële man/vriend van Amber. Amber is inmiddels een vrouw van Negan en terwijl Negan weg was hebben ze kennelijk gecheat on Negan."
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_167142580
Ik had het idee dat Daryl iets fluisterde naar Carl, of gaf hij Carl een zoen op de wang?

Dat was het moment waar Carl het dienblad overnam van Daryl.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  dinsdag 6 december 2016 @ 14:20:12 #136
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167142744
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 14:04 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Heb dat ook niet gezien :{
Werd toch vrij duidelijk in beeld gebracht. Eerst zie je Jezus op de truck liggen, vervolgens zie je Negan en Carl in de truck zitten. Dan wordt Daryl door Negan bij hem geroepen en vervolgens door Dwight weer weggetrokken en terwijl dat laatste gebeurt zie je hem enorm opvallend naar boven kijken.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_167142764
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 14:04 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Heb dat ook niet gezien :{

Daryll leek wel een paar keer wat te contact te zoeken met Carl, ik ben ook wel benieuwd wat er volgende week gebeurt, shit hitting the fan :7

Al zal het nog wel geen einde Negan zijn gok ik, dat zal wel opgebouwd worden tot einde seizoen met Hilltop en the Kingdom en wellicht de Amazones samen >:)
Einde Negan word 'm nog niet inderdaad, die loopt nog wel even mee. Maar ik denk niet dat we gaan zien dat Rick en co nog veel langer 'supplies' leveren aan The Saviours. Dat kon na komende week wel voorbij zijn gok ik een klein beetje :P.
  dinsdag 6 december 2016 @ 14:22:25 #138
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_167142807
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 14:14 schreef schommelstoel het volgende:
Ik had het idee dat Daryl iets fluisterde naar Carl, of gaf hij Carl een zoen op de wang?

Dat was het moment waar Carl het dienblad overnam van Daryl.
Ik had precies andersom het idee, dat Carl iets zei tegen Daryl.. maar goed, we merken wel hoe/wat :)
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_167143641
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 14:22 schreef BlackEyedAngel het volgende:

[..]

Ik had precies andersom het idee, dat Carl iets zei tegen Daryl.. maar goed, we merken wel hoe/wat :)
ik dacht ook dat Carl iets zei :Y

Ik vraag me af of die sleutel niet (weer) een truc is... En of Daryll erin trapt...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 6 december 2016 @ 15:25:59 #140
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_167144470
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 14:08 schreef Spooky4u het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
8-)

Dankje!
  Moderator dinsdag 6 december 2016 @ 15:44:30 #141
382129 crew  Donna
pi_167144941
Als Daryll maar een keer gaat douchen dan.
  dinsdag 6 december 2016 @ 16:02:48 #142
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_167145398
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 10:25 schreef RedFever007 het volgende:
Ik vond het ook een prima aflevering eigenlijk :D Eindelijk Corralll z'n niet-oog gezien :Y Strijkijzer fragmentje, lekker. Mooie vrouw trouwens die van onze vriend Dwight!

Negan z'n maniertjes irriteren wel maar de scene met Olivia was briljant _O_ "Really?!?" _O-

[..]

Beetje een minpuntje inderdaad. NIemand in de NEgan groep heeft iets door maar Daryll uiteraard ziet Jezus :')

Al met al een 8/10 :7 Mede ook door de slaapverwekkende eerdere afleveringen dit seizoen
ik vond het slechter dat jesus in boven op de truck lag. Hij heeft dus de truck bij weten te houden te voet, erop weten te klimmen en dat ook nog eens zonder op te vallen
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_167146601
ik vind het wel een beetje ongeloofwaardig dat negan zijn adjudanten steeds maar weer afzeikt of doet treiteren zoals die gast zijn ex vrouw steeds zoenen als ie in de buurt is of stekelige opmerkingen naar iedereen maken. Zo ligt het er wel erg dik bovenop dat daar iemand een keer van knapt en zo rick en co gaat helpt. Lijkt me slimmer om die paar man die dicht bij je staan te vriend te houden
  dinsdag 6 december 2016 @ 17:00:45 #144
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_167146700
Er zat ook weer een handsignaaltje in toch? (Weet even niet meer van wie, ik dacht van één van die vrouwen naar Daryl)
  dinsdag 6 december 2016 @ 17:09:31 #145
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_167146892
Wat was dat trouwens voor verhaal op dat bord waar Rick voor stond? _O-
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_167147252
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 13:24 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Nou, ik weet niet of iedereen de aflevering al gezien heeft, dus voor de zekerheid :7
Mwoa, als in NL de aflevering is geweest lijkt me een spoiler niet meer nodig :-)
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_167147348
Negan is echt een harde baas
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_167147662
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 12:25 schreef INViCTuS het volgende:

[..]

Daryl zag hem op het moment dat zij richting alexandria vertrokken. Even later was ie ook van de bus af. Daryl zou dus kunnen ontsnappen, Michonne is op pad, Negan in Alexandria en Rick is ook elders...nou, ben benieuwd.
Lijkt me een prima ruildeal, Daryl die ontsnapt en terugkomt bij de groep en Carl als nieuw slaafje van Negan. Weg met dat joch.
pi_167150335
Vond het ook wel een goed aflevering, al die verhaallijnen die langzaam samenkomen en iederee lijkt Negan te willen vermoorden. Vraag me echt af wat er met Corl gaat gebeuren, breekt Negan hem of niet. Misschien wordt Corl ook wel een soort adjudant, soort beschermheer voor Alexandria (zolang ze maar leveren) maar hard tegen andere groepen.

Maar als ik toch even mag klagen, waarom komt hij eerst zo knullig uit de truck, maait hij niet gelijk iedereen om " handen omhoog, ik kom alleen Negan" :|W en vervolgens 1001 kansen om hem alsnog om te leggen, terwijl ze met zijn tweeen zijn.

Iemand zou trouwens een gif moeten maken van dat stuk met Olivia en dan een onderbroekje wat nat wordt.
.
  dinsdag 6 december 2016 @ 19:29:54 #150
262 Re
Kiss & Swallow
pi_167150538
't is een puber hè, die denken niet zo goed vooruit. Ik zie hem wel turnen eigenlijk naar bad ass Negan2, bij talking dead zaten ze daar wel erg op te hinten iig
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_167151917
Zo ik ben weer bij. Liep een seizoen achter omdat het een beetje saai werd op dat moment. Gelukkig weer verder gaan kijken, dit is toch wel een leuk seizoen aan het worden.

Ik vind Negan toch echt één van de geweldigste antagonisten in de hele serie tot nu toe. In een wereld waar letterlijk iedereen de meest debiele keuzes (seizoen 6 zat echt vol van de :') momenten) maakt lijkt hij de enige te zijn die in de realiteit leeft en iedereen op z'n plek zet. Ik mag hem wel.

Ondertussen is iedereen behalve Rick druk bezig om elkaar's doodvonnis te tekenen, stel idioten :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_167153123
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2016 23:22 schreef Biancavia het volgende:
Ik dacht de hele tijd dat Carl het strijkijzer zou krijgen.
Mark had de auto niet gecontroleerd. Ik dacht dat hij olivia's hersens in zou slaan om Carl een lesje te leren en het hem op zou laten ruimen
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_167154639
Overigens, nog even een compliment voor Father Gabriel _O_. Ik heb echt gelachen om dat stuk met Spencer in de auto. Briljant neergezet sowieso, maar ik begin 'm echt tof te vinden als karakter. Maffe gozer.
  dinsdag 6 december 2016 @ 21:43:33 #154
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_167154899
Ik vind spencer dan ook wel een beetje een stakker
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_167154923
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 21:43 schreef INViCTuS het volgende:
Ik vind spencer dan ook wel een beetje een stakker
Oh zeker, die mag volgende week wel de bijl van Rick krijgen.
  woensdag 7 december 2016 @ 16:42:12 #156
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_167169325
Goede aflevering. Negan is een topper. Acteur speelt ook ontzettend goed.

Dat Negan zijn mannen kleineert en bij een misstap gruwelijk mishandelt / verminkt is om ze in het gareel te houden. Een soort van goddelijke adoratie en aan de andere kant een vreselijk angst om bij hem in ongenade te vallen. Ook worden dan mensen die iets uitvoeren of dat van plan zijn, verraden door de anderen omdat ze bang zijn collectief bestraft te worden of als medestander gezien te worden. Hij is een geweldige psychopatische bespeler van mensen en dat heeft hem tot nu toe ver gebracht. Negan waant zich onaantastbaar en daagt steeds mensen uit, zoals Rick op te dragen zijn knuppel achter hem aan te dragen. Maar zoals al aan Dwight te zien is, gaat hem dat op een gegeven moment opbreken.

Darryl wordt in de cel natuurlijk weer op de proef gesteld. Negan ziet in hem een potentiele soldaat of luitenant, zoals hij dat misschien ook wel in Carl ziet.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_167169767
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 20:50 schreef vipergts het volgende:

[..]

Mark had de auto niet gecontroleerd. Ik dacht dat hij olivia's hersens in zou slaan om Carl een lesje te leren en het hem op zou laten ruimen
Mark heeft seks gehad met een van de vrouwtjes van Negan. Die truck had er niets mee te maken toch?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_167170639
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 17:01 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Mark heeft seks gehad met een van de vrouwtjes van Negan. Die truck had er niets mee te maken toch?
O dat kan ook best
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 7 december 2016 @ 19:11:10 #159
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_167172307
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 21:35 schreef Scrummie het volgende:
Overigens, nog even een compliment voor Father Gabriel _O_. Ik heb echt gelachen om dat stuk met Spencer in de auto. Briljant neergezet sowieso, maar ik begin 'm echt tof te vinden als karakter. Maffe gozer.
Ik zat ook echt ff zo van fuck yeah.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  woensdag 7 december 2016 @ 19:57:18 #160
462074 Renee1992
Don't grow up, it's
pi_167173336
Moet zeggen dat ik de storylines van de afgelopen 2 seizoenen matig vond. Ben wel een fan van Negan, hadden we even nodig zo'n figuur.
pi_167173440
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 21:35 schreef Scrummie het volgende:
Overigens, nog even een compliment voor Father Gabriel _O_. Ik heb echt gelachen om dat stuk met Spencer in de auto. Briljant neergezet sowieso, maar ik begin 'm echt tof te vinden als karakter. Maffe gozer.
Ik heb nog altijd het idee dat die Gabriel nog een geheim te verbergen heeft.
Hij komt mij nogal creepy over. :P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  woensdag 7 december 2016 @ 20:24:48 #162
165251 Noorseviking
Tergende Viking 2.0
pi_167174044
Geweldig seizoen! Ik liep zelf ook 2 seizoenen achter, maar gezien Jeffrey Dean Morgan erin zit moest ik wel gaan kijken. I

k heb mij ook scheef gelachen om de scene dat hij z'n middelvinger naar Daryl opsteekt. _O-
  woensdag 7 december 2016 @ 20:46:28 #163
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_167174718
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 20:01 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik heb nog altijd het idee dat die Gabriel nog een geheim te verbergen heeft.
Hij komt mij nogal creepy over. :P
Dat geheim is wel duidelijk toch? Dat met z'n kerk. :P
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_167175203
quote:
1s.gif Op woensdag 7 december 2016 20:01 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Ik heb nog altijd het idee dat die Gabriel nog een geheim te verbergen heeft.
Hij komt mij nogal creepy over. :P
Ja, hij is idd nog altijd creepy, maar inmiddels vind ik het tof creepy :P
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 7 december 2016 @ 21:05:14 #165
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_167175291
Wat is er tegenwoordig nog creepy aan Gabriel dan? Hij gaat niet op het moordlustige pad en probeert zo menselijk mogelijk te blijven en is dus creepy? :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_167178368
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 21:05 schreef heywoodu het volgende:
Wat is er tegenwoordig nog creepy aan Gabriel dan? Hij gaat niet op het moordlustige pad en probeert zo menselijk mogelijk te blijven en is dus creepy? :+
Als je het zo bekijkt is ie het normaalste eraf ja, maar je hebt hem toch zien lopen terug naar Alexandria? Alleen dat was al briljant, apart loopje, naar boven kijken af en toe. En dan altijd die grote glimlach (die je niet zag natuurlijk, maar toch). Briljant _O_
  woensdag 7 december 2016 @ 23:23:00 #167
444042 natasja230
Spaans zwervertje
pi_167180041
  donderdag 8 december 2016 @ 09:08:40 #168
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167183600
Carl............. echt.... |:(
Wel heel stoer die truck in, en dan ook meteen een paar neermaaien.
Vervolgens zeggen dat t hem om Negan gaat, de kans hebben hem ook neer te knallen (al was t mara dwars door het human shield heen)... en t niet doen.

Echt. Darwin award. Sterf.
Maar goed, dan was natuurlijk de badguy te snel dood :D
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 8 december 2016 @ 10:37:38 #169
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_167185197
Wordt tijd dat iemand eens tegen Carl zegt dat ie zijn haar moet knippen en die sherriffshoed afzet.

Ik hoop dat Negan dat regelt. En dan met dat gat in zijn oogkas blijven rondlopen, dat is wel cool. Of eventueel een Governor-ooglapje.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  donderdag 8 december 2016 @ 10:40:00 #170
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_167185244
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 10:37 schreef EdvandeBerg het volgende:
Wordt tijd dat iemand eens tegen Carl zegt dat ie zijn haar moet knippen en die sherriffshoed afzet.

Ik hoop dat Negan dat regelt. En dan met dat gat in zijn oogkas blijven rondlopen, dat is wel cool. Of eventueel een Governor-ooglapje.
Dat kapsel van die knakker ziet er inderdaad echt niet uit
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_167189770
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 09:08 schreef Ang3l het volgende:
Carl............. echt.... |:(
Wel heel stoer die truck in, en dan ook meteen een paar neermaaien.
Vervolgens zeggen dat t hem om Negan gaat, de kans hebben hem ook neer te knallen (al was t mara dwars door het human shield heen)... en t niet doen.

Echt. Darwin award. Sterf.
Maar goed, dan was natuurlijk de badguy te snel dood :D
Daar stoorde ik me ook wel aan. Dat je de bad guy niet op zo'n lullige manier kunt laten neerknallen snap ik, maar zorg dan niet dat er weer zo'n opzichte kans wordt gemist nadat er zonder pardon twee figuranten zijn neergemaaid.

Verder is het soort 'leiderschap' van Negan ook maar zeer beperkt houdbaar. Het is voor iedereen duidelijk dat ze collectief worden geterroriseerd en dat hem uit de weg ruimen geen enkele consequentie zal hebben. Je ziet in het echt dat sadistische, wrede dictators wel zorgen voor een "inner circle" die goed wordt behandeld en derhalve loyaal is. Je kunt de massa wel terroriseren, zolang je die massa maar onmachtig houdt en een kleine groep loyale aanhangers hebt die de repressie in stand kunnen houden, maar als je iedereen terroriseert (ook de mensen die gewapend in je omgeving rondlopen), dan is het doorgaans heel snel met je afgelopen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 8 december 2016 @ 15:11:39 #172
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_167190507
Ik vond het vreemder dat Dwight verklaarde dat hij geen ogg dicht doet en een hele nacht TV aan het kijken was.

HOEZO HEBBEN ZE TV, er zijn geen uitzendingen. De hele wereld staat in brand

Het zal wel zijn dat hij oude dvd's ofzo kijkt maargoed.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_167190630
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2016 21:05 schreef heywoodu het volgende:
Wat is er tegenwoordig nog creepy aan Gabriel dan? Hij gaat niet op het moordlustige pad en probeert zo menselijk mogelijk te blijven en is dus creepy? :+
Zijn manier van praten en zij hele houding.

Zal mij niks verbazen als hij nog veel meer geheimen heeft dan alleen het kerk verhaal.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  donderdag 8 december 2016 @ 15:20:50 #174
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_167190669
quote:
3s.gif Op donderdag 8 december 2016 15:11 schreef Rossdale het volgende:
Ik vond het vreemder dat Dwight verklaarde dat hij geen ogg dicht doet en een hele nacht TV aan het kijken was.

HOEZO HEBBEN ZE TV, er zijn geen uitzendingen. De hele wereld staat in brand

Het zal wel zijn dat hij oude dvd's ofzo kijkt maargoed.
Eerste of tweede aflevering begint met een scène waarin je ziet dat hij naar oude vhs tapes van Who is the boss aan het kijken is. ;) Wel blijven opletten he.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 8 december 2016 @ 15:54:58 #175
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_167191442
quote:
1s.gif Op donderdag 8 december 2016 15:18 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Zijn manier van praten en zij hele houding.

Zal mij niks verbazen als hij nog veel meer geheimen heeft dan alleen het kerk verhaal.
Wat is het "kerkverhaalgeheim" dan eigenlijk? Kan me er niks van herinneren :P

En nee, ook aan zijn manier van praten en zijn houding vind ik helemaal niks creepy, ik vind hem juist de minst gespannen gast van allemaal en degene die het meest gewoon het beste van de situatie probeert te maken :)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_167191465
quote:
3s.gif Op donderdag 8 december 2016 15:11 schreef Rossdale het volgende:
Ik vond het vreemder dat Dwight verklaarde dat hij geen ogg dicht doet en een hele nacht TV aan het kijken was.

HOEZO HEBBEN ZE TV, er zijn geen uitzendingen. De hele wereld staat in brand

Het zal wel zijn dat hij oude dvd's ofzo kijkt maargoed.
Video's.
Ja doei.
  donderdag 8 december 2016 @ 16:17:57 #177
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_167191841
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 15:54 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Wat is het "kerkverhaalgeheim" dan eigenlijk? Kan me er niks van herinneren :P

En nee, ook aan zijn manier van praten en zijn houding vind ik helemaal niks creepy, ik vind hem juist de minst gespannen gast van allemaal en degene die het meest gewoon het beste van de situatie probeert te maken :)
Als ik het mij goed herinner dan heeft hij z'n hele kerkgemeenschap buiten laten rotten tijdens de uitbraak.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 8 december 2016 @ 16:20:06 #178
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_167191877
quote:
7s.gif Op donderdag 8 december 2016 16:17 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Als ik het mij goed herinner dan heeft hij z'n hele kerkgemeenschap buiten laten rotten tijdens de uitbraak.
Oh ja, ik dacht dat hij doelde op iets wat nu nog geheim was voor de rest :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_167194507
Toegegeven, ik zat niet bijster goed op te letten, maar waar is Jesus gebleven?

Ene moment, als Carl en Negan dus richting Alexandria vertrekken, ligt ie nog op de vrachtwagen, andere moment is ie foetsie :')
  donderdag 8 december 2016 @ 19:00:39 #180
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_167195357
kunnen mensen niet gewoon eens leren opletten :')
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 8 december 2016 @ 19:01:42 #181
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_167195385
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:00 schreef RedFever007 het volgende:
kunnen mensen niet gewoon eens leren opletten :')
Kunnen mensen niet gewoon eens normaal reageren als iemand iets niet gezien heeft :+

Ik vraag me eigenlijk ook af waar Jesus gebleven is. Is hij die camper ingekropen door dat miniraampje ofzo?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  donderdag 8 december 2016 @ 19:02:53 #182
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_167195423
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 19:01 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Kunnen mensen niet gewoon eens normaal reageren als iemand iets niet gezien heeft :+

Ik vraag me eigenlijk ook af waar Jesus gebleven is. Is hij die camper ingekropen door dat miniraampje ofzo?
ja okee, dat vroeg ik mij ook af _O- :D

Ik heb namelijk ook geen flauw odee :@
  vrijdag 9 december 2016 @ 00:03:29 #183
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_167204876
Hij is het kamp van negan geïnfiltreerd, ogenschijnlijk om darryl te bevrijden. Dat werd verder geïmpliceerd toen darryl een sleutel kreeg, maar waarom zou hij niet gewoon de deur open doen?
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 9 december 2016 @ 00:07:48 #184
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_167204943
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 00:03 schreef Tanin het volgende:
Hij is het kamp van negan geïnfiltreerd, ogenschijnlijk om darryl te bevrijden. Dat werd verder geïmpliceerd toen darryl een sleutel kreeg, maar waarom zou hij niet gewoon de deur open doen?
Oh ja :D

Dat Jesus dat was had ik wel begrepen, was het alleen even vergeten nu :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  vrijdag 9 december 2016 @ 08:38:08 #185
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_167206610
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 00:03 schreef Tanin het volgende:
Hij is het kamp van negan geïnfiltreerd, ogenschijnlijk om darryl te bevrijden. Dat werd verder geïmpliceerd toen darryl een sleutel kreeg, maar waarom zou hij niet gewoon de deur open doen?
Die sleutel kan ook de vrouw van Dwight zijn geweest, of gewoon een truc van Negan natuurlijk om te kijken of hij Daryl al gebroken heeft
Please sir. When moon? When Mustang?
  vrijdag 9 december 2016 @ 08:56:56 #186
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_167206791
quote:
3s.gif Op donderdag 8 december 2016 15:11 schreef Rossdale het volgende:
Ik vond het vreemder dat Dwight verklaarde dat hij geen ogg dicht doet en een hele nacht TV aan het kijken was.

HOEZO HEBBEN ZE TV, er zijn geen uitzendingen. De hele wereld staat in brand

Het zal wel zijn dat hij oude dvd's ofzo kijkt maargoed.
Wat?! :o Zou Netflix niet meer werken daar? :o
OMG, the horror.....
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 9 december 2016 @ 09:29:30 #187
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_167207135
quote:
3s.gif Op vrijdag 9 december 2016 08:38 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Die sleutel kan ook de vrouw van Dwight zijn geweest, of gewoon een truc van Negan natuurlijk om te kijken of hij Daryl al gebroken heeft
Ja precies, het leek voor mij alsof ze door editing je wilde laten denken dat het Jezus was, maar waarom zou hij alleen een sleutel geven en niet de deur open doen? De vrouw van dwight zou je nog van kunnen zeggen dat die bang is dat darryl haar verlinkt.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_167207477
Hoe weet Jezus in welke cel Darryl zit en waar de sleutel van zijn motor ligt?
Overigens,,, bovenop een witte truck gaan liggen die bij een compound aankomt waar de bewakers op torens staan en niet ontdekt worden..... Hij is echt Jezus :')
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_167207969
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2016 09:50 schreef Spooky4u het volgende:
Hoe weet Jezus in welke cel Darryl zit en waar de sleutel van zijn motor ligt?
Overigens,,, bovenop een witte truck gaan liggen die bij een compound aankomt waar de bewakers op torens staan en niet ontdekt worden..... Hij is echt Jezus :')
Klopt, in de bijbel staat ook dat Jezus op een witte truck een bewaakt kamp infiltreerde.
pi_167208000
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 december 2016 10:20 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:

[..]

Klopt, in de bijbel staat ook dat Jezus op een witte truck een bewaakt kamp infiltreerde.
De bijbel is fictie. Walking Dead niet :{w
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
pi_167208051
Die sleutel komt vast van die ex van Dwight.
Ja doei.
pi_167251173
Neegan _O_
  zondag 11 december 2016 @ 11:05:57 #193
376238 jantjevertonghen
Overigens Jan Vertonghen _O_
pi_167253060
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 05:12 schreef PSVCL het volgende:
Neegan _O_
Ricoooo
Overigens Jan Vertonghen _O_ Wat een baas was dat _O_
pi_167276895
Spencer _O- :W
Eugene :'(

[ Bericht 21% gewijzigd door superniger op 12-12-2016 13:03:32 ]
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 12 december 2016 @ 14:10:22 #195
13456 AchJa
Shut up!!!
  maandag 12 december 2016 @ 14:35:34 #196
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_167279520
Als Morgan en Carol tegen die security gast nou zeggen dat ze eerder de saviors aanvielen en dat dat een fiasco was, dan hadden we wat minder drama. Slaat nergens op dat ze niet bedenken om dat te zeggen.
When all else fails, you always have delusion.
pi_167283808
Goeie aflevering, zeker het eind, kreeg zowaar een nat oog... ;)

[ Bericht 1% gewijzigd door Sangha op 12-12-2016 18:54:15 ]
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_167286432
Beetje een matige mid season finale. Gebeurde maar weinig en die twee dooie bij personages boeit ook niemand.
pi_167286769
Eigenlijk was de eerste seizoenshelft dus gewoon één grote filler :')
Tweede deel oorlog >:)
pi_167287858
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 20:31 schreef tralalala het volgende:
Eigenlijk was de eerste seizoenshelft dus gewoon één grote filler :')
Tweede deel oorlog >:)
Eerste ep vergeten? ;)
pi_167288833
Goeien ep vond ik. Weer orde op zaken stellen, Daryl terug, vechtlust terug, groep terug! :)
Ja doei.
  † In Memoriam † maandag 12 december 2016 @ 21:25:57 #202
88815 The_Emotion
98.3
pi_167288876
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 20:31 schreef tralalala het volgende:
Eigenlijk was de eerste seizoenshelft dus gewoon één grote filler :')
Tweede deel oorlog >:)
Tweede deel zal waarschijnlijk langzaam vertellen hoe allianties tegen Negan vormen, met als finale dat ze met z'n allen voor de deur staan. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 12 december 2016 @ 22:09:51 #203
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167290333
Zit ie met die knuppel aan tafel ik weiger te geloven dat een debiel als Negan zoveel man met zich mee heeft. Vorige keer dat gedoe met dat strijkijzer ook en het feit dat hij andermans vrouwen afneemt. Waarom zou een groep zo iemand volgen slaat nergens op.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 12 december 2016 @ 22:27:31 #204
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_167290820
Je kan de rest van het seizoen nu ook wel invullen.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  maandag 12 december 2016 @ 22:52:53 #205
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_167291567
Die 2 zijn prima te missen...

Hopen dat het 2e deel van het seizoen eindelijk eens wat meer schot in de zaak oplevert. Iets meer terug naar het oorspronkelijke idee
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 12 december 2016 @ 22:59:43 #206
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  maandag 12 december 2016 @ 23:13:15 #207
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_167292157
Nog meer oorlogje voeren...
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_167292212
Wanneer komt nu de volgende episode?
<hr>
  maandag 12 december 2016 @ 23:16:32 #209
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_167292252
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 23:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
Wanneer komt nu de volgende episode?
12/02/'17
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 12 december 2016 @ 23:17:57 #210
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_167292291
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 14:35 schreef Mirel het volgende:
Als Morgan en Carol tegen die security gast nou zeggen dat ze eerder de saviors aanvielen en dat dat een fiasco was, dan hadden we wat minder drama. Slaat nergens op dat ze niet bedenken om dat te zeggen.
Volgens mij weten zij helemaal niet wat er gebeurd is, toch?
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_167292342
Daryl! O+ ;( O+
Hij mag wel weer eens in bad. :P
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_167292360
Wtf moeten we tot februari wachten op de volgende episode :')
  maandag 12 december 2016 @ 23:22:52 #213
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_167292394
ben er wel een klein beetje klaar mee eigenlijk :')
pi_167292455
Negan was in deze episode meer bij Judith dan Rick in het hele seizoen tot nu toe
pi_167292552
Carol was nog wel bij afslachting van die Savior outpost, maar weet niet wat er later is gebeurt. Maar het feit dat er Saviours nog steeds collecteren bij de Kingdom, moet iets doen vermoeden.Dat ze niet allemaal verslagen zijn.
.
  maandag 12 december 2016 @ 23:30:54 #216
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_167292560
Veel beter, zo'n gevarieerde aflevering. En Rick eindelijk wakker. Wel raar dat Rosita wegkwam met haar actie, was toch een serieuze aanslag.
  maandag 12 december 2016 @ 23:33:01 #217
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_167292599
Die voice over bij FOX _O-

Kijk straks naar Talking Dett waar we de Walking Dett bespreken

Iedere week weer
pi_167292767
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 23:30 schreef babette21 het volgende:
Veel beter, zo'n gevarieerde aflevering. En Rick eindelijk wakker. Wel raar dat Rosita wegkwam met haar actie, was toch een serieuze aanslag.
Ik dacht dat ze haar hele gezicht moest gaan bewerken. Eén stom sneetje. :{w
Wel tof dat Eugene mee mag met Negan. Lijkt me interessant om te zien hoe hij zich daar gaat handhaven.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_167292816
Bazen episode _O_ Heerlijk, dat einde! Heel erg benieuwd naar seizoenshelftje 2. En ik heb me kostelijk vermaakt met seizoenshelft 1.

Daryl _O_

En Spencer dood _O_
pi_167292823
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 23:22 schreef RedFever007 het volgende:
ben er wel een klein beetje klaar mee eigenlijk :')
Tip: kijk niet meer, reageer niet meer hier :).
pi_167292834
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 23:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wtf moeten we tot februari wachten op de volgende episode :')
Dat is pas zo'n 5 seizoenen zo.
pi_167293036
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 23:44 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat is pas zo'n 5 seizoenen zo.
Heb enkele maanden geleden 6 seizoenen na elkaar gekeken op Netflix. Neen ik wist het niet :'(
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 12 december 2016 @ 23:56:34 #223
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167293080
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 23:33 schreef RedFever007 het volgende:
Die voice over bij FOX _O-

Kijk straks naar Talking Dett waar we de Walking Dett bespreken

Iedere week weer
Dat is Jim Bakkum he.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_167293097
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 23:54 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Heb enkele maanden geleden 6 seizoenen na elkaar gekeken op Netflix. Neen ik wist het niet :'(
Ah oke. Goed excuus :)
pi_167293390
One big happy family ;)
Twinning = boring
  dinsdag 13 december 2016 @ 01:48:21 #226
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_167294487
Wat een aflevering. _O_
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  dinsdag 13 december 2016 @ 06:39:48 #227
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167294884
Euh, ik lees nu dat het een extra lange aflevering was. Wat is er gebeurd nadat Rosita die gun trekt?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 13 december 2016 @ 08:08:28 #228
262 Re
Kiss & Swallow
pi_167295145
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 06:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Euh, ik lees nu dat het een extra lange aflevering was. Wat is er gebeurd nadat Rosita die gun trekt?
Lucille got in the way

no guts no glory...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 13 december 2016 @ 08:10:59 #229
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_167295166
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 06:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Euh, ik lees nu dat het een extra lange aflevering was. Wat is er gebeurd nadat Rosita die gun trekt?
Olivia is dood en Eugene, die de kogel had gemaakt, is meegenomen door Negan.
AZ
ALKMAAR
  dinsdag 13 december 2016 @ 08:26:42 #230
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_167295248
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 06:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Euh, ik lees nu dat het een extra lange aflevering was. Wat is er gebeurd nadat Rosita die gun trekt?
Carl is zwanger.

2 van de 3 reacties op je post (so far) zijn waar.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_167295696
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 06:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Euh, ik lees nu dat het een extra lange aflevering was. Wat is er gebeurd nadat Rosita die gun trekt?
Ik dacht ook dat het daarmee afgelopen was. Voor de zekerheid toch maar de reclame afgekeken. :P

Verder nog:
Rick, Carl, Michonne en nog een paar komen bij Hilltop. Daar zien ze ook Jesus met Daryl weer terug. Daryl valt Rick in de armen. Toen kregen sommige kijkers een nat oog.
Daryl geeft het pistool dat hij van die dikke heeft meegenomen aan Rick.
Ja, die met de ballen in de bek.
  dinsdag 13 december 2016 @ 09:24:26 #232
46794 Berkery
Fat bastard
pi_167295740
Heeft iemand dit nog gezien? Of was dit een after credit scene die Fox gemist heeft?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ich fälle Bäume und hupf und spring, steck Blumen in die Vas
Ich schlupf in Frauenkleider, und lummel mich in Bars
pi_167295776
Ik had totaal geen problemen met de focus-afleveringen, en deze aflevering is voor mij de prima aanvulling hierop. Losse verhaallijnen die bij elkaar komen _O_ werkte allemaal prima voor mij.
Ja doei.
  dinsdag 13 december 2016 @ 09:28:30 #234
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_167295814
quote:
5s.gif Op dinsdag 13 december 2016 09:24 schreef Berkery het volgende:
Heeft iemand dit nog gezien? Of was dit een after credit scene die Fox gemist heeft?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gezien, maar doet me denken aan de boots die we zagen bij Sie boot toen Rick daar spullen ging halen.

Verder: Ik heb geen moeite met afleveringen waar sommige verhaallijnen niet in voorkomen, maar ik denk dat 2 verhaallijnen per aflevering beter was geweest dan 1 verhaallijn.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_167295896
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 09:28 schreef Tanin het volgende:

[..]

Niet gezien, maar doet me denken aan de boots die we zagen bij Sie boot toen Rick daar spullen ging halen.
Inderdaad, dat heb ik ook gezien. Wie zal dat zijn?

Verder vond ik het een prima aflevering, jammer van dat zoetsappige einde. Maar duidelijk een opbouw richting een samenwerking tussen alle kampen om de strijd met Negan aan te gaan. Al heb ik het vermoeden dat er dan ook een en ander in de soep zal open. Wel redelijk slap dat Rosita bleef leven, Negan heeft mensen om minder vermoord. Fijn dat die irritante Spencer omgelegd is (al zag je dat ook van mijlenver aankomen). Maar verder prima hoor, behoorlijk spannend en er staat ons een leuke tweede seizoenshelft te wachten.

Wel kut dat we tot februari moeten wachten. Ik ben dit ook niet gewend, heb voorheen alles via Netflix gekeken. Komt omdat ik eerst dacht dat ik TWD niks vond omdat zombies me niet aanspreken |:(
  dinsdag 13 december 2016 @ 09:33:24 #236
123578 AartBakkebaard
Divine Moments of Truth
pi_167295903
Ik heb die scene ook gemist.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn idd dezelfde boots als die eerder voorbij kwamen.
He has one dreadlock, that's in honour of Shiva... I ask "then why don't you have dreadlocks all over?"
He said "because, you know I'm uh... pupupupu ap tepepep un nenenenn umndibdibdib dsedsedse de ann ktsingngngng to have dreadlocks all over".
  dinsdag 13 december 2016 @ 09:55:22 #237
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_167296175
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 december 2016 08:26 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Carl is zwanger.

2 van de 3 reacties op je post (so far) zijn waar.
Dus toch!
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_167296434
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 23:33 schreef RedFever007 het volgende:
Die voice over bij FOX _O-

Kijk straks naar Talking Dett waar we de Walking Dett bespreken

Iedere week weer
Nederland kent wat dat betreft geen achaamte.
pi_167296502
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 10:11 schreef Tamabralski het volgende:

[..]

Nederland kent wat dat betreft geen achaamte.
Kan me ook gruwelijk ergeren aan Nederlanders die wanneer ze Engels spreken ineens een zwaar Brits accent op gaan zetten.
pi_167296533
Goeie aflevering, maar vooral het eind, fijn dat de groep weer bij elkaar is en de vechtlust terug is. Goed moment voor een pauze om dan straks terug te komen met een stel zeer spannende afleveringen! I hope... ;)

quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2016 23:20 schreef Biancavia het volgende:
Daryl! O+ ;( O+
Hij mag wel weer eens in bad. :P
En een keer naar bed, die wallen worden steeds groter! ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_167296547
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 23:26 schreef Evertjan het volgende:
Negan was in deze episode meer bij Judith dan Rick in het hele seizoen tot nu toe
Lol, inderdaad! :)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  dinsdag 13 december 2016 @ 10:24:49 #242
262 Re
Kiss & Swallow
pi_167296647
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 10:17 schreef Sangha het volgende:
Goeie aflevering, maar vooral het eind, fijn dat de groep weer bij elkaar is en de vechtlust terug is. Goed moment voor een pauze om dan straks terug te komen met een stel zeer spannende afleveringen! I hope... ;)

[..]

En een keer naar bed, die wallen worden steeds groter! ;)
wat een plofkop heeft hij ja... maar bij talking dead was dat niet echt veel beter
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_167296688
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 09:33 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]
Wel redelijk slap dat Rosita bleef leven, Negan heeft mensen om minder vermoord.
Negan lijkt wel respect te hebben juist voor stoere acties van stoere mensen (uitzonderigen daargelaten). ;) Ergens is hij wel gefascineerd door Rick, Carl en bv Daryl. Ik denk dat hij het wel stoer vond van haar dat ze deze poging waagde, hij was onder de indruk juist.

Zoals die gast die Ricks plaats in wilde nemen, daar heeft hij niets mee. Een beetje een zwakke zet van die vent, die dus gelijk door Negan even van zijn blinde darm is afgeholpen. ~O>
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_167296692
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 10:15 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Kan me ook gruwelijk ergeren aan Nederlanders die wanneer ze Engels spreken ineens een zwaar Brits accent op gaan zetten.
Ja, bah.
Ja doei.
pi_167296913
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 10:27 schreef Sangha het volgende:

[..]

Negan lijkt wel respect te hebben juist voor stoere acties van stoere mensen (uitzonderigen daargelaten). ;) Ergens is hij wel gefascineerd door Rick, Carl en bv Daryl. Ik denk dat hij het wel stoer vond van haar dat ze deze poging waagde, hij was onder de indruk juist.

Zoals die gast die Ricks plaats in wilde nemen, daar heeft hij niets mee. Een beetje een zwakke zet van die vent, die dus gelijk door Negan even van zijn blinde darm is afgeholpen. ~O>
Ja, zo dacht ik gisteren ook. Ben het ook wel met je eens. In leven laten zou ik dan ook niet zo raar vinden, maar Rosita zou op zijn minst voor straf een paar weken lang de hele dag naar Easy Street moeten luisteren of zo. Daryl werd voor veel minder (een klap op Negan zijn oog) veel harder gestraft.
  dinsdag 13 december 2016 @ 11:10:26 #246
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_167297280
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2016 23:17 schreef LadyS het volgende:

[..]

Volgens mij weten zij helemaal niet wat er gebeurd is, toch?
oh zou kunnen ja

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 10:27 schreef Sangha het volgende:

[..]

Negan lijkt wel respect te hebben juist voor stoere acties van stoere mensen (uitzonderigen daargelaten). ;) Ergens is hij wel gefascineerd door Rick, Carl en bv Daryl. Ik denk dat hij het wel stoer vond van haar dat ze deze poging waagde, hij was onder de indruk juist.

Zoals die gast die Ricks plaats in wilde nemen, daar heeft hij niets mee. Een beetje een zwakke zet van die vent, die dus gelijk door Negan even van zijn blinde darm is afgeholpen. ~O>
Niet alleen omdat het stoer is, maar omdat hij dat soort mensen wilt breken en ze voor hem wil laten werken. Zie Dwight.
When all else fails, you always have delusion.
pi_167297299
Boh, dat zoetsappige einde weer... De hele aflevering was prima, maar dan dat einde :')
pi_167297338
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 11:11 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Walking Dead heeft inderdaad nog nooit een mid-season break gehad :') :') :')
ik heb enkele maanden geleden 6 seizoenen na elkaar gekeken :')
pi_167297685
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2016 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit ie met die knuppel aan tafel ik weiger te geloven dat een debiel als Negan zoveel man met zich mee heeft. Vorige keer dat gedoe met dat strijkijzer ook en het feit dat hij andermans vrouwen afneemt. Waarom zou een groep zo iemand volgen slaat nergens op.
dat vind ik ook wat over de top ja, hoe die zorgt dat andere groepen voor hem knielen dat vind ik nog wel begrijpelijk, maar het lijkt wel alsof ie alleen maar voormalige vijanden om zich heen heeft en die ook keer op keer blijft treiteren. Het risico dat er dan iemand een keertje doorslaat en hem met zijn eigen knuppel bewerkt is dan wel erg groot.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 10:43 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ja, zo dacht ik gisteren ook. Ben het ook wel met je eens. In leven laten zou ik dan ook niet zo raar vinden, maar Rosita zou op zijn minst voor straf een paar weken lang de hele dag naar Easy Street moeten luisteren of zo. Daryl werd voor veel minder (een klap op Negan zijn oog) veel harder gestraft.
klopt ja, had wel verwacht dat ze haar zouden meenemen. De manier van straffen voor dit soort dingen vind ik wel goed en zorgt er wellicht ook voor dat andere zoiets niet doen. Namelijk een ander laten boeten voor jou fouten ipv jezelf

de scene's met negan zijn altijd wel goed tot nu toe. Geweldig gespeeld ook, charmant en sadistisch tegelijk. Jammer van het eind dat nergens op sloeg, op basis waarvan besluiten ze nu dat het tijd om aan te vallen is.... elke keer dat er iets geprobeerd wordt zijn de problemen erger, Negan's leger is nog groter dan men eerst dacht, ze hebben geen wapens meer, etc etc. Maar omdat het de mid season finale is staan ze daar met zijn allen vrolijk te kijken met een blij muziekje alsof alles koek en ei is.
pi_167297911
Stoort het iemand anders dat Negan's tanden extreem wit zijn? Het is een zombieapocalyps, had dat niet iets minder gebleekt kunnen worden?
Verder top vent, maar die tanden..
  dinsdag 13 december 2016 @ 11:57:38 #251
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_167298021
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 11:51 schreef Eerin het volgende:
Stoort het iemand anders dat Negan's tanden extreem wit zijn? Het is een zombieapocalyps, had dat niet iets minder gebleekt kunnen worden?
Verder top vent, maar die tanden..
Haha, ik had dat bij Rosita's wenkbrauwen, die zijn echt heel erg perfect.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_167298137
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 december 2016 11:57 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Haha, ik had dat bij Rosita's wenkbrauwen, die zijn echt heel erg perfect.
Sowieso is het wel verbazingwekkend dat er nog zoveel make-up te vinden is. Voedsel is een probleem, maar make-up slingert kennelijk overal nog rond. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_167298451
Ja, en Rick zijn baard is altijd behoorlijk strak getrimd. Eigenlijk zou iedereen er als een zwerver bij moeten lopen, maar het oog wil ook wat. Al vind ik dat er tegenwoordig weinig lekkere wijven in The Walking Dead rondlopen (main characters dan). Van die Rosita, Michonne en Tara word ik niet echt vrolijk tbh. Maggie met kort pittig kapsel is ook weinig aan.
  dinsdag 13 december 2016 @ 12:23:24 #254
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_167298514
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 12:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Ja, en Rick zijn baard is altijd behoorlijk strak getrimd. Eigenlijk zou iedereen er als een zwerver bij moeten lopen, maar het oog wil ook wat. Al vind ik dat er tegenwoordig weinig lekkere wijven in The Walking Dead rondlopen (main characters dan). Van die Rosita, Michonne en Tara word ik niet echt vrolijk tbh. Maggie met kort pittig kapsel is ook weinig aan.
Wie waren er hiervoor dan? Andrea? Lori?!

Nee, doe mij maar rosita en maggie hoor
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_167298548
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_167298563
Met zeker 99% van de wereldbevolking weg is er genoeg spul over wat jaren goed blijft zoals makeup en scheermesjes.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_167298579
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 december 2016 12:23 schreef Tanin het volgende:

[..]

Wie waren er hiervoor dan? Andrea? Lori?!

Nee, doe mij maar rosita en maggie hoor
Beth en Lizzie.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  dinsdag 13 december 2016 @ 13:32:36 #258
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167299738
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2016 23:41 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze haar hele gezicht moest gaan bewerken. Eén stom sneetje. :{w
Dat moest ze ook. Rosita veroorzaakte zelf het sneetje.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  dinsdag 13 december 2016 @ 13:38:11 #259
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167299845
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 09:33 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Wel redelijk slap dat Rosita bleef leven, Negan heeft mensen om minder vermoord
Ik snap dit echt niet. Dan heb je gewoon helemaal niets van het personage Negan begrepen volgens mij.

Mensen die durf tonen blijven gewoon leven want die respecteert hij.. Daryl, Carl en nu Rosita.
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
  dinsdag 13 december 2016 @ 13:46:50 #260
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167299992
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2016 12:26 schreef Beach het volgende:

[..]
Lizzie.
:')
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_167300157
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 11:11 schreef lord_bono het volgende:
Boh, dat zoetsappige einde weer... De hele aflevering was prima, maar dan dat einde :')
leek net een parodie met dat eindeloos inzoomen op gezichten die elkaar een knikje gaven :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_167300314
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 10:43 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ja, zo dacht ik gisteren ook. Ben het ook wel met je eens. In leven laten zou ik dan ook niet zo raar vinden, maar Rosita zou op zijn minst voor straf een paar weken lang de hele dag naar Easy Street moeten luisteren of zo. Daryl werd voor veel minder (een klap op Negan zijn oog) veel harder gestraft.
Hij heeft nu uit haar actie, ze gaf duidelijk niet zo veel om haar eigen leven, Olivia omgebracht en Eugene meegenomen. Ik denk dat dat haar meer doet :)

Ik had inderdaad ook liever gehad dat een paar van die focusafleveringen wel een beetje gedeeld waren, twee verhaallijnen door elkaar, maar het komt wel allemaal goed bij elkaar. ^O^

Het lijkt nu wel een mooie opbouw voor warfare te worden, maar het zou mij ook niet verbazen als ze aan het eind van het seizoen nog voor de gate staan bij Negan en de confrontatie pas in het volgende seizoen komt. Aan de andere kant, er zijn ook wel een paar confrontaties/ verhaallijnen geweest die ze juist heel vlot afhandelde, dus geen idee eigenlijk :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  dinsdag 13 december 2016 @ 14:11:12 #263
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_167300446
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2016 22:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zit ie met die knuppel aan tafel ik weiger te geloven dat een debiel als Negan zoveel man met zich mee heeft. Vorige keer dat gedoe met dat strijkijzer ook en het feit dat hij andermans vrouwen afneemt. Waarom zou een groep zo iemand volgen slaat nergens op.
Dan heb je niet zo'n goed psychologisch inzicht.

Negan is het alfa-mannetje op de apenrots. Hij is onberekenbaar, uitgesproken, dapper, meedogenloos en sadistisch, bovendien is hij groot en fysiek sterk. Hij heeft waarschijnlijk het hele Savioursgebeuren opgezet, wat intelligentie en organistatietalent vereist. De simpele onderknuppels vrezen en adoreren hem tegelijkertijd en beseffen ook dat ze hun bevoorrechte positie in die wereld aan hem te danken hebben. Als Negan wegvalt, is het maar de vraag of er iemand is die hem kan opvolgen. Waarschijnlijk valt dan de bende uit elkaar en gaan ze elkaar te lijf. Negan heeft van een groep maatschappelijk losers belangrijke mensen gemaakt, die kunnen moorden / roven/ verkrachten / mishandelen wanneer ze dat willen, binnen bepaalde perken. En ze hebben een veilig onderdak en staan vooraan als voedsel en drank etc worden uitgedeeld.

Ik denk ook dat Negan onder zijn mensen een angstcultuur heeft geschapen; als iemand zich tegenover anderen negatief tegenover Negan uit of hem besteelt, dat anderen hem zullen verraden (hij wist bijvoorbeeld ook van het bezoekje van Mark aan zijn ex) alleen al om hun eigen hachje te redden. En wie er dan blijkt af te weten van dit soort dissidenten maar er niks van zegt, zullen dan ook als medeplichtig worden gezien.

Hij zal zijn ondergeschikten ook steeds testen, zoals dat grietje wat hij opdracht gaf om Rosita te verminken en een willekeurige Alexandriabewoner te vermoorden. Als een ondergeschikte dat zou weigeren, heeft deze ook een groot probleem. Op deze manier ben je ook je ondergeschikten psychologisch aan het bewerken.

[ Bericht 4% gewijzigd door EdvandeBerg op 13-12-2016 14:19:57 ]
Scratch a liberal and you will find a fascist
  dinsdag 13 december 2016 @ 14:37:55 #264
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_167300947
Wat zou Negan in zijn leven voor de walkers geweest zijn..
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_167301021
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:37 schreef junkiesietze het volgende:
Wat zou Negan in zijn leven voor de walkers geweest zijn..
Ik denk brugwachter.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 13 december 2016 @ 15:03:37 #266
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_167301465
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:11 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Dan heb je niet zo'n goed psychologisch inzicht.

Negan is het alfa-mannetje op de apenrots. Hij is onberekenbaar, uitgesproken, dapper, meedogenloos en sadistisch, bovendien is hij groot en fysiek sterk. Hij heeft waarschijnlijk het hele Savioursgebeuren opgezet, wat intelligentie en organistatietalent vereist. De simpele onderknuppels vrezen en adoreren hem tegelijkertijd en beseffen ook dat ze hun bevoorrechte positie in die wereld aan hem te danken hebben. Als Negan wegvalt, is het maar de vraag of er iemand is die hem kan opvolgen. Waarschijnlijk valt dan de bende uit elkaar en gaan ze elkaar te lijf. Negan heeft van een groep maatschappelijk losers belangrijke mensen gemaakt, die kunnen moorden / roven/ verkrachten / mishandelen wanneer ze dat willen, binnen bepaalde perken. En ze hebben een veilig onderdak en staan vooraan als voedsel en drank etc worden uitgedeeld.

Ik denk ook dat Negan onder zijn mensen een angstcultuur heeft geschapen; als iemand zich tegenover anderen negatief tegenover Negan uit of hem besteelt, dat anderen hem zullen verraden (hij wist bijvoorbeeld ook van het bezoekje van Mark aan zijn ex) alleen al om hun eigen hachje te redden. En wie er dan blijkt af te weten van dit soort dissidenten maar er niks van zegt, zullen dan ook als medeplichtig worden gezien.

Hij zal zijn ondergeschikten ook steeds testen, zoals dat grietje wat hij opdracht gaf om Rosita te verminken en een willekeurige Alexandriabewoner te vermoorden. Als een ondergeschikte dat zou weigeren, heeft deze ook een groot probleem. Op deze manier ben je ook je ondergeschikten psychologisch aan het bewerken.
Maar de groep waar hij de leiding over heeft is te groot dat kan niet.
Zo een grote groep gaat zich altijd tegen een leider keren die zich zo raar gedraagt. Wat heb je als normaal persoon aan Negan als je wil overleven Niks want hij kan elk moment tegen je flippen en dan ben je dood. Of hij besluit opeens dat je vrouw van hem is. Is niet realistisch bij een van de eerste keren dat hij met zijn knuppel is gaan zwaaien of dat gedoe met dat Strijkijzer is gaan doen moet hij op verzet zijn gestuit.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 13 december 2016 @ 15:16:48 #267
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_167301728
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:03 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Maar de groep waar hij de leiding over heeft is te groot dat kan niet.
Zo een grote groep gaat zich altijd tegen een leider keren die zich zo raar gedraagt. Wat heb je als normaal persoon aan Negan als je wil overleven Niks want hij kan elk moment tegen je flippen en dan ben je dood. Of hij besluit opeens dat je vrouw van hem is. Is niet realistisch bij een van de eerste keren dat hij met zijn knuppel is gaan zwaaien of dat gedoe met dat Strijkijzer is gaan doen moet hij op verzet zijn gestuit.
De normale persoon zoals alle mensen die gingen knielen hebben waarschijnlijk geen toegang tot wapens of veel toegang tot warm water, onderdak en eten en drinken. Genoeg om te overleven, maar niks luxe. Tegen hem of zijn luitenanten ingaan betekent al die dingen opofferen en ook nog eens het risico om doodgemaakt te worden.

Zijn luitenanten hebben wel de mogelijkheid om hem te vermoorden maar door de welvaart die ze creëren voor elkaar en van kunnen genieten door hem als leider gaan ze ook niet rebelleren tegen hem. Want dat betekent ook hier dat al die luxe en welvaart weg valt, en ook het risico om doodgemaakt te worden. Waarschijnlijk wel wreder dan voor de gewone mens, en waarschijnlijk ook meer als doel om pijn te voelen ipv simpel doodgemaakt te worden.

Het enige probleem met zo'n soort leidinggeving is dat vroeg of laat iemand hogerop gaat rebelleren, mits hij of zij genoeg eigen volgelingen kan vergaren. Een ander probleem is dat het gewone volk (in dit geval vallen Rick en zijn groep, dat vrouwenkamp en Hilltop) onder vroeg of laat ook gaan rebelleren. Een dictator zoals Negan weet van dit en werkt dat tegen door keyplayers (zoals Rick) te breken, eventueel tot luitenant te maken die ook rijkdommen mag vergaren of door ze om te leggen. Dit gebeurt nog steeds in de wereld (zie Noord-Korea), en waar het niet gebeurt komen snel genoeg protesten en rebelacties. En die kant gaat het ook op bij Negan. Wanneer de ontevreden keyplayers zoals Dwight en Rick en hun volgelingen in opstand komen met genoeg mankracht, dan zullen Negan en zijn inner circle vallen.

Wat de serie waarschijnlijk niet gaat behandelen is dat sommige mensen dit voor lief nemen en niet in opstand willen komen. Negan doet genoeg kut ja, maar ze leven relatief welvarend en hebben altijd brood op tafel en geen angst voor zombies. Het is de reden dat leiders zoals Erdogan relatief veel goodwill hebben onder hun volk.
When all else fails, you always have delusion.
  dinsdag 13 december 2016 @ 16:12:12 #268
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_167302883
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 12:20 schreef ZuidGrens het volgende:
Ja, en Rick zijn baard is altijd behoorlijk strak getrimd. Eigenlijk zou iedereen er als een zwerver bij moeten lopen, maar het oog wil ook wat. Al vind ik dat er tegenwoordig weinig lekkere wijven in The Walking Dead rondlopen (main characters dan). Van die Rosita, Michonne en Tara word ik niet echt vrolijk tbh. Maggie met kort pittig kapsel is ook weinig aan.
Waarom? Om je baard netjes bij te houden heb je echt niet allemaal zeldzame dingen nodig hoor. Oke, je zal soms moeten improviseren en dat zal even wennen zijn. Echter leven ze inmiddels al een paar jaar in deze wereld. Dan leer je echt wel hoe je met wat minder luxe je baard bij kunt houden. Zeker wanneer je gewoon in een dorpje zoals Alexandria woont.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 13 december 2016 @ 16:14:13 #269
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_167302931
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 15:16 schreef Mirel het volgende:

[..]

De normale persoon zoals alle mensen die gingen knielen hebben waarschijnlijk geen toegang tot wapens of veel toegang tot warm water, onderdak en eten en drinken. Genoeg om te overleven, maar niks luxe. Tegen hem of zijn luitenanten ingaan betekent al die dingen opofferen en ook nog eens het risico om doodgemaakt te worden.

Zijn luitenanten hebben wel de mogelijkheid om hem te vermoorden maar door de welvaart die ze creëren voor elkaar en van kunnen genieten door hem als leider gaan ze ook niet rebelleren tegen hem. Want dat betekent ook hier dat al die luxe en welvaart weg valt, en ook het risico om doodgemaakt te worden. Waarschijnlijk wel wreder dan voor de gewone mens, en waarschijnlijk ook meer als doel om pijn te voelen ipv simpel doodgemaakt te worden.

Het enige probleem met zo'n soort leidinggeving is dat vroeg of laat iemand hogerop gaat rebelleren, mits hij of zij genoeg eigen volgelingen kan vergaren. Een ander probleem is dat het gewone volk (in dit geval vallen Rick en zijn groep, dat vrouwenkamp en Hilltop) onder vroeg of laat ook gaan rebelleren. Een dictator zoals Negan weet van dit en werkt dat tegen door keyplayers (zoals Rick) te breken, eventueel tot luitenant te maken die ook rijkdommen mag vergaren of door ze om te leggen. Dit gebeurt nog steeds in de wereld (zie Noord-Korea), en waar het niet gebeurt komen snel genoeg protesten en rebelacties. En die kant gaat het ook op bij Negan. Wanneer de ontevreden keyplayers zoals Dwight en Rick en hun volgelingen in opstand komen met genoeg mankracht, dan zullen Negan en zijn inner circle vallen.

Wat de serie waarschijnlijk niet gaat behandelen is dat sommige mensen dit voor lief nemen en niet in opstand willen komen. Negan doet genoeg kut ja, maar ze leven relatief welvarend en hebben altijd brood op tafel en geen angst voor zombies. Het is de reden dat leiders zoals Erdogan relatief veel goodwill hebben onder hun volk.
En zelfs als heel veel van je volgelingen tegen je zijn, zullen die waarschijnlijk pas iets doen op het moment dat ze van elkaar weten dat ze tegen Negan zijn. En het is niet alsof je zomaar even aan iemand durft te vragen of die mee wil rebelleren. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  dinsdag 13 december 2016 @ 18:16:28 #270
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_167305114
Dus eigenlijk is Negan een soort Hitler en zijn Rick en zijn gang de joden?
Sue Me
  dinsdag 13 december 2016 @ 18:17:24 #271
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_167305128
Prima aflevering, maar dat einde duurde zo'n 5 minuten te lang.

Ik zat echt te wachten tot er een aanval kwam of dat er een bom zou ontploffen. Duurde veel te lang :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_167305485
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 december 2016 16:12 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Waarom? Om je baard netjes bij te houden heb je echt niet allemaal zeldzame dingen nodig hoor. Oke, je zal soms moeten improviseren en dat zal even wennen zijn. Echter leven ze inmiddels al een paar jaar in deze wereld. Dan leer je echt wel hoe je met wat minder luxe je baard bij kunt houden. Zeker wanneer je gewoon in een dorpje zoals Alexandria woont.
Ook in wat minder luxere tijden was zijn baard erg strak.

quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 13:38 schreef Byzantynixschii het volgende:

[..]

Ik snap dit echt niet. Dan heb je gewoon helemaal niets van het personage Negan begrepen volgens mij.

Mensen die durf tonen blijven gewoon leven want die respecteert hij.. Daryl, Carl en nu Rosita.
Jawel hoor, ik snap het personage Negan heel goed. En hij liet Olivia vermoorden enzo. Maar soms handelt hij wel impulsief, ook uit woede. Nu kwam Rosita er relatief goed mee weg. Daryl sloeg hem op zijn bek en werd vele malen zwaarder gestraft dan Rosita. Dus in leven houden oke, maar nu kwam ze er in mijn ogen redelijk makkelijk vanaf.
pi_167306190
Afgelopen afleveringen tonen ook wel aan dat het soms wel gaat knagen bij Dwight. En dat Negan natuurlijk langzaam dronken wordt van de macht en zo steeds gekker zal worden.

Alleen blijf ik het een rare scene vinden, dat dus die hele crew om het spel pool stond, terwijl Spencer zijn ass-kissing deed. En die afschuw van Negan voor zo'n slappeling, echt goed geacteerd.
.
  dinsdag 13 december 2016 @ 22:07:31 #274
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_167311693
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 18:35 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ook in wat minder luxere tijden was zijn baard erg strak.



heb u misschien een eurootje voor me?
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_167312191
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:37 schreef junkiesietze het volgende:
Wat zou Negan in zijn leven voor de walkers geweest zijn..
Gym leraar
  dinsdag 13 december 2016 @ 22:29:18 #276
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_167312449
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 14:37 schreef junkiesietze het volgende:
Wat zou Negan in zijn leven voor de walkers geweest zijn..
peuterleider
  dinsdag 13 december 2016 @ 23:08:18 #277
186587 Byzantynixschii
... .. an odd duck .. ...
pi_167313954
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 18:35 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Ook in wat minder luxere tijden was zijn baard erg strak.

[..]

Jawel hoor, ik snap het personage Negan heel goed. En hij liet Olivia vermoorden enzo. Maar soms handelt hij wel impulsief, ook uit woede. Nu kwam Rosita er relatief goed mee weg. Daryl sloeg hem op zijn bek en werd vele malen zwaarder gestraft dan Rosita. Dus in leven houden oke, maar nu kwam ze er in mijn ogen redelijk makkelijk vanaf.
Hij liet als straf een random persoon vermoorden en heeft haar 'bullet maker' gekidnapped. Hoeveel zwaarder moet ze nog gestraft worden?

Volgens mij heb je geen flauw benul van wat ze proberen neer te zetten met het personage Negan. 8)7
Op maandag 20 augustus 2018 16:30 schreef de_boswachter het volgende:
Je verwijt de ouders overmacht
pi_167313976
NEEGAN BAAS
pi_167313990
De vrouwtjes gedragen zich wel irritant en als mannen , hoop dat Negan ze 1 voor 1 opensnijd
  dinsdag 13 december 2016 @ 23:20:17 #280
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_167314225
Ben blij dat Olivia er uit is. Was dr ook wel klaar mee. En Rosita komt er wel wat karig af met dat schrammetje nietwaar? Dat had beter gekund.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 13 december 2016 @ 23:44:57 #281
28033 Pek
je moet wat
pi_167314667
Veel rancuneuze bitches hier, sadness :')
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
pi_167315342
Wat een facepalm aflevering weer :') Wat mij betreft hadden er wel meer mensen dood gemogen na die stunt van Coral en die doos met d'r ene kogel. En wat doet het met Rick, het zet hem aan om te vechten zelfs nadat Michone hem verteld dat ze 100 tegen 1 outnumbered zijn... ineens maakt het niet meer uit dat je iedereen z'n leven op het spel zet en dat je dit nooit kan winnen? Ik hoop echt dat Negan ze allemaal goed op hun plek zet. Geef die vent een eigen spin-off serie _O_
No amount of money ever bought a second of time.
pi_167316099
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 01:02 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat een facepalm aflevering weer :') Wat mij betreft hadden er wel meer mensen dood gemogen na die stunt van Coral en die doos met d'r ene kogel. En wat doet het met Rick, het zet hem aan om te vechten zelfs nadat Michone hem verteld dat ze 100 tegen 1 outnumbered zijn... ineens maakt het niet meer uit dat je iedereen z'n leven op het spel zet en dat je dit nooit kan winnen? Ik hoop echt dat Negan ze allemaal goed op hun plek zet. Geef die vent een eigen spin-off serie _O_
:')
  woensdag 14 december 2016 @ 07:53:22 #284
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_167316138
#TeamNegan #KillThemAll
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  woensdag 14 december 2016 @ 08:31:32 #285
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_167316354
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 01:02 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat een facepalm aflevering weer :') Wat mij betreft hadden er wel meer mensen dood gemogen na die stunt van Coral en die doos met d'r ene kogel. En wat doet het met Rick, het zet hem aan om te vechten zelfs nadat Michone hem verteld dat ze 100 tegen 1 outnumbered zijn... ineens maakt het niet meer uit dat je iedereen z'n leven op het spel zet en dat je dit nooit kan winnen? Ik hoop echt dat Negan ze allemaal goed op hun plek zet. Geef die vent een eigen spin-off serie _O_
TWD Origins: Negans Story
pi_167317038
Ik vond afgelopen aflevering prettig. Lijntjes die samen komen, Daryl die terug is. Hopelijk van die vervelende Eugine af (maar dat zal wel niet). Heb zin om weer verder te kijken :) maar goed, even geduld dus
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 14 december 2016 @ 10:42:46 #287
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_167317819
Iemand die kogels kan maken lijkt me behoorlijk nuttig voor Negan, die zal hij niet zomaar afslachten.
Please sir. When moon? When Mustang?
  woensdag 14 december 2016 @ 11:03:03 #288
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_167318141
quote:
3s.gif Op woensdag 14 december 2016 10:42 schreef Rossdale het volgende:
Iemand die kogels kan maken lijkt me behoorlijk nuttig voor Negan, die zal hij niet zomaar afslachten.
dat is juist wat mij verbaast. Je hebt alleen iemand nodig diende kogel zelf met een mal kan maken. Elke sportschutters/agent/soldaat kan er dan een bruikbare patroon van maken. En zonder hulzen kruit en slaghoedje doe je niks. En laat dat nou net nergens te vinden zijn (in de comics vond ik dat ook L tegen vallen, ineens hebben ze zat munitie)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_167320563
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 11:51 schreef Eerin het volgende:
Stoort het iemand anders dat Negan's tanden extreem wit zijn? Het is een zombieapocalyps, had dat niet iets minder gebleekt kunnen worden?
Verder top vent, maar die tanden..
Sommige dingen zijn inderdaad wat storend. Er is volgens mij genoeg budget, maak het dan wat beter. Ook het oog van Carl, het oog van Glenn, of die tijgers van Ezekiel. Laat die shit er wat realistischer uitzien, of doe het niet.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  woensdag 14 december 2016 @ 14:11:33 #290
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_167321315
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 08:31 schreef DeTolk het volgende:

[..]

TWD Origins: Negans Story
Ik ga kijken! *O*

♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_167322090
quote:
3s.gif Op woensdag 14 december 2016 10:42 schreef Rossdale het volgende:
Iemand die kogels kan maken lijkt me behoorlijk nuttig voor Negan, die zal hij niet zomaar afslachten.
Helaasch
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 14 december 2016 @ 15:28:40 #292
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_167322565
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 14:59 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Helaasch
Hoezo? Hij leeft toch nog
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_167322606
quote:
3s.gif Op woensdag 14 december 2016 15:28 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hoezo? Hij leeft toch nog
Ja, maar het zou mooi zijn als dat niet zo was. Ik voel me verschrikkelijk ongemakkelijk elke keer dat die vent in beeld komt.
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  woensdag 14 december 2016 @ 15:32:46 #294
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_167322645
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja, maar het zou mooi zijn als dat niet zo was. Ik voel me verschrikkelijk ongemakkelijk elke keer dat die vent in beeld komt.
Jup, goede acteur wat dat betreft :Y
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_167322812
quote:
3s.gif Op woensdag 14 december 2016 15:32 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Jup, goede acteur wat dat betreft :Y
Helemaal mee eens :)!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_167323002
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2016 23:20 schreef Vlindur het volgende:
Ben blij dat Olivia er uit is. Was dr ook wel klaar mee. En Rosita komt er wel wat karig af met dat schrammetje nietwaar? Dat had beter gekund.
Tja met Negans smaak in vrouwen is het niet meer dan logisch dat Rosita er goed vanaf komt en Olivia niet, ook als je op de puinhopen van de maatschappij gevuld met zombies leeft zijn er manieren om het leven mooier te maken.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  woensdag 14 december 2016 @ 17:05:35 #297
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_167324313
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 15:30 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja, maar het zou mooi zijn als dat niet zo was. Ik voel me verschrikkelijk ongemakkelijk elke keer dat die vent in beeld komt.
Aah ik vind Eugene zo leuk! "I'd like to take it back to awkward silence now." :D
pi_167324683
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 17:05 schreef babette21 het volgende:

[..]

Aah ik vind Eugene zo leuk! "I'd like to take it back to awkward silence now." :D
Do you like to watch?!

Yes!..uuh
:P
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_167330082
Heeft Michone nou nog die dame doodgeschoten met de silencer en de jeep in brand gestoken, zoals ze zei?
.
  Moderator woensdag 14 december 2016 @ 21:18:01 #300
382129 crew  Donna
pi_167331268
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 20:49 schreef Fer het volgende:
Heeft Michone nou nog die dame doodgeschoten met de silencer en de jeep in brand gestoken, zoals ze zei?
Dat iig ja.
  woensdag 14 december 2016 @ 21:44:36 #301
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_167332202
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2016 20:49 schreef Fer het volgende:
Heeft Michone nou nog die dame doodgeschoten met de silencer en de jeep in brand gestoken, zoals ze zei?
Hmm dat heb ik even gemist eerlijk gezegd :') :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')