abonnement Unibet Coolblue
pi_166960971
Hallo,

Ik moet zaterdag op verhoor bij de politie, niet dat dit mijn 1e keer is maar omdat ik wat tips en hulp wil over deze zaak.
Dit is in Januari gebeurd en wat er is gebeurd is:
'' Ik heb in Januari paar keer pizza's besteld bij Dominos bij andere mensen in mijn buurt en vervolgens heeft Dominos aangiften gedaan. Met mijn IP-Adres en ik was ingelogd op mijn account met mijn eigen gegevens, mijn naam etc.
Mijn ouders zijn hierover geinformeerd en mijn vader moet ook op verhoor.
Ik heb ze alleen verteld dat ik hier niks van afweet, en ik zelf het niet gedaan heb. '''

Verder heb ik mijn Router gereset aangezien het in mijn opkwam om het toch te doen.
Die tijden wanneer ik dat bestellingen had gedaan bij dominos had ik dus 2 netwerken waardoor 1 met een wachtwoord was en de andere was een open netwerk zonder wachtwoord.
Dus ik heb mijn ouders dus verteld dat mischien iemand anders in onze open netwerk is verbonden en met mijn gegevens etc dat bestellingen gedaan zou hebben.
Dr kwam verder niks om wat te zeggen, ik wil eerlijk zijn tegen de politie en mijn ouders maar deze tijden (2016) heb ik al dus teveel problemen gehad, en gedaan mijn ouders hebben zich zorgen gemaakt en ze kunnen me dus niet meer vertrouwen na al die problemen.
Dus ik heb dr toch voor gekozen om dat maar te zeggen.

Mijn vriend had tegen me gezegd dat je gewoon moet zeggen bij het verhoor '' Ik beroep mij op zwijgrecht. ''
Hebben jullie wat tips voor me? Wat zouden jullie doen bij deze situatie.
Graag toch mij even te helpen door een reactie hieronder te zetten, is wat een kleine moeite om dit helemaal te lezen en te reageren.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 30-11-2016 14:38:01 ]
| PS3 Modder | 4.76 CEX REBUG | INSTAGRAM 60k |
  maandag 28 november 2016 @ 19:33:03 #2
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_166961015
Welke straf hangt je boven het hoofd? Zo'n ramp zal dit toch ook niet zijn
pi_166961022
Slecht, onvolwassen grapje.
Gewoon eerlijk zijn tegen de politie. Je wist dat je actie consequenties kon hebben dus dat moet je gewoon accepteren.

[ Bericht 56% gewijzigd door Jaccoo op 28-11-2016 19:45:22 ]
De stem van de toekomst.
pi_166961037
Ik zou gewoon de waarheid vertellen.
  maandag 28 november 2016 @ 19:34:41 #5
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_166961055
quote:
7s.gif Op maandag 28 november 2016 19:33 schreef Jaccoo het volgende:
Als je écht niks hebt gedaan zou ik gewoon eerlijk zijn tegen de politie.
hij zegt toch dat hij het heeft gedaan
pi_166961083
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 19:34 schreef hugecooll het volgende:

[..]

hij zegt toch dat hij het heeft gedaan
Sorry ik kan z'n verhaal blijkbaar niet echt volgen.
De stem van de toekomst.
pi_166961101
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 19:30 schreef zKeremMods het volgende:
Ik heb in Januari paar keer pizza's besteld bij Dominos bij andere mensen in mijn buurt en vervolgens heeft Dominos aangiften gedaan.
Geniaal :D
Ik denk dat de politiemeneer alleen maar heel hard om moet lachen _O_ _O_
Tenzij Peter R het verhoor doet.
pindazakje
pi_166961116
Je hebt toch recht op een advocaat?
  maandag 28 november 2016 @ 19:37:25 #9
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_166961120
quote:
9s.gif Op maandag 28 november 2016 19:35 schreef Jaccoo het volgende:

[..]

Sorry ik kan z'n verhaal blijkbaar niet echt volgen.
quote:
Ik heb in Januari paar keer pizza's besteld bij Dominos bij andere mensen in mijn buurt en vervolgens heeft Dominos aangiften gedaan
pi_166961149
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 19:36 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Geniaal :D
Ik denk dat de politiemeneer alleen maar heel hard om moet lachen _O_ _O_
Tenzij Peter R het verhoor doet.
Hahahah, tja het speelde wat achteraf dingen.
Ben zo dom geweest om zonder een vpn dat te doen maargoed het is al gebeurd.
Ik heb mijn ouders al verteld dat ik het niet ben geweest etc, hoe kan ik dat het beste dan gaan vertellen? Gewoon een domme fout again.. :D
| PS3 Modder | 4.76 CEX REBUG | INSTAGRAM 60k |
pi_166961153
Je beroept je op je zwijgrecht..?
Je bent Willem Holleeder niet! :')
pi_166961159
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2016 19:33 schreef hugecooll het volgende:
Welke straf hangt je boven het hoofd? Zo'n ramp zal dit toch ook niet zijn
Als TS volwassen is, dan wordt dit toch een strafblad lijkt me.
pi_166961176
Waren ze nog niet betaald dan ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_166961204
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 19:38 schreef HPLC het volgende:

[..]

Als TS volwassen is, dan wordt dit toch een strafblad lijkt me.
Als-ie meerderjarig zou zijn, zouden z'n ouders er niet bij betrokken worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2016 19:41:19 ]
pi_166961206
Die rechter zal ook wel denken man man man moet ik hier mijn tijd aan voldoen voor een paar pizzas :') :') :') :') :')
Ik zwaai naar dieren.
pi_166961215
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 19:40 schreef Geerd het volgende:
Waren ze nog niet betaald dan ?
Nee had optie '' Contant '' geklikt.
En ik bn 17 hahah
| PS3 Modder | 4.76 CEX REBUG | INSTAGRAM 60k |
pi_166961225
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 19:41 schreef zKeremMods het volgende:
En ik bn 17 hahah
:D :D :D
pi_166961228
Wat bedoel je met een open netwerk? Als het via een wifispot ala kpn fon gaat lijkt het mij stug dat iemand op die manier jouw gegevens van een pizzaboer gebruikt om pizza te bestellen.
AMG heten en dan een Volvo rijden...
pi_166961230
Gedraag je als een vent.
Vertel de waarheid, betaal de pizza s en de boete. Klaar.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_166961254
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 19:41 schreef Geerd het volgende:
Die rechter zal ook wel denken man man man moet ik hier mijn tijd aan voldoen voor een paar pizzas :') :') :') :') :')
TS is minderjarig zie ik, dus dan komt de zaak ook niet voor een rechter, maar waarschijnlijk moet hij de pizza's betalen, een paar middagjes papier prikken en dat is het.
pi_166961257
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 19:30 schreef zKeremMods het volgende:
Hallo,

Ik moet zaterdag op verhoor bij de politie, niet dat dit mijn 1e keer is maar omdat ik wat tips en hulp wil over deze zaak.
Dit is in Januari gebeurd en wat er is gebeurd is:
'' Ik heb in Januari paar keer pizza's besteld bij Dominos bij andere mensen in mijn buurt en vervolgens heeft Dominos aangiften gedaan. Met mijn IP-Adres en ik was ingelogd op mijn account met mijn eigen gegevens, mijn naam etc.
Mijn ouders zijn hierover geinformeerd en mijn vader moet ook op verhoor.
Ik heb ze alleen verteld dat ik hier niks van afweet, en ik zelf het niet gedaan heb. '''

Verder heb ik mijn Router gereset aangezien het in mijn opkwam om het toch te doen.
Die tijden wanneer ik dat bestellingen had gedaan bij dominos had ik dus 2 netwerken waardoor 1 met een wachtwoord was en de andere was een open netwerk zonder wachtwoord.
Dus ik heb mijn ouders dus verteld dat mischien iemand anders in onze open netwerk is verbonden en met mijn gegevens etc dat bestellingen gedaan zou hebben.
Dr kwam verder niks om wat te zeggen, ik wil eerlijk zijn tegen de politie en mijn ouders maar deze tijden (2016) heb ik al dus teveel problemen gehad, en gedaan mijn ouders hebben zich zorgen gemaakt en ze kunnen me dus niet meer vertrouwen na al die problemen.
Dus ik heb dr toch voor gekozen om dat maar te zeggen.

Mijn vriend had tegen me gezegd dat je gewoon moet zeggen bij het verhoor '' Ik beroep mij op zwijgrecht. ''
Hebben jullie wat tips voor me? Wat zouden jullie doen bij deze situatie.
Graag toch mij even te helpen door een reactie hieronder te zetten, is wat een kleine moeite om dit helemaal te lezen en te reageren.
Quote om door te spelen naar de politie.

Dank u!
pi_166961259
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 19:30 schreef zKeremMods het volgende:
Die tijden wanneer ik dat bestellingen had gedaan bij dominos had ik dus 2 netwerken waardoor 1 met een wachtwoord was en de andere was een open netwerk zonder wachtwoord.
Dus ik heb mijn ouders dus verteld dat mischien iemand anders in onze open netwerk is verbonden en met mijn gegevens etc dat bestellingen gedaan zou hebben.
Ik zit ook steeds te F5-en en zodra ik zie dat er een open netwerk in de buurt is, ga ik pizza's bestellen.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_166961272
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 19:41 schreef -AMG- het volgende:
Wat bedoel je met een open netwerk? Als het via een wifispot ala kpn fon gaat lijkt het mij stug dat iemand op die manier jouw gegevens van een pizzaboer gebruikt om pizza te bestellen.
Nee, mijn provider is OnsBrabant.
En ik heb dus mijn router gereset, dus denk niet dat die blauwe smurfjes nog iets kunnen achterhalen.
| PS3 Modder | 4.76 CEX REBUG | INSTAGRAM 60k |
  roze maandag 28 november 2016 @ 19:44:39 #24
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166961296
:D
Your beauty never ever scared me.
  PR/Manusje van alles maandag 28 november 2016 @ 19:46:30 #25
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_166961341
Protip: bestel bij Dominos wat pizza's voor bij het verhoor. En dan komen die pizza's en heb jij een alibi.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')