abonnement Unibet Coolblue
pi_166953006
160821_134184_Header_abudhabi.jpg

Komende zondag zal de wereldtitelstrijd in de Formule 1 beslist gaan worden tijdens de finale van het seizoen in Abu Dhabi. De enige twee overgebleven titelkandidaten zijn Mercedes teamgenoten Nico Rosberg en Lewis Hamilton. Decor is het door Hermann Tilke ontworpen Yas Marina Circuit. De Grand Prix van Abu Dhabi staat sinds 2009 op de kalender. De eerste editie werd gewonnen door Sebastian Vettel. Met drie zeges is de Duitser dan ook de meest succesvolle coureur in het oliestaatje, vóór Lewis Hamilton die twee keer mocht juichen. De baan telt 21 bochten, is 5.554 kilometer lang en zal 55 keer afgelegd moeten worden.

Voor de 29e maal in de geschiedenis van de F1 zal de wereldkampioen pas op de slotdag gekroond gaan worden. Topfavoriet Nico Rosberg kan de 33e wereldkampioen uit de geschiedenis worden en de 2e uit zijn familie. De opdracht van de Duitser lijkt simpel: een podiumplaats volstaat. Aangezien Rosberg in een superieure Mercedes rijdt, zal dat onder normale omstandigheden geen onoverbrugbare opdracht mogen zijn. Rosberg's enig overgebleven tegenstrever is Lewis Hamilton. De Brit zal zoals gebruikelijk alles op alles zetten om de wedstrijd te winnen maar zelfs dan moet hij hopen op een knotsgekke wedstijd of op technische problemen bij Rosberg.

Het circuit wordt gekenmerkt door twee lange rechte stukken waarin het aankomt op brute paardenkrachten. De teams zullen desondanks op zoek gaan naar flink wat neerwaartse druk want de rest van de niet heel erg opwindende baan is voornamelijk traag en bochtig. Het langzame karakter van Yas Marina Circuit lijkt op voorhand in het voordeel te zijn van Red Bull en in het nadeel van Ferrari. Opvallend genoeg won het Italiaanse team hier dan ook nog nooit.

Het is nog maar de vraag of Red Bull snel genoeg zal zijn om zich te meten met Mercedes. Nico Rosberg zal in ieder geval hopen van niet. De Duitser zal iedere inmening van een ander team verafschuwen. Voor Max Verstappen is het in ieder geval nog wel van belang om zo hoog mogelijk te eindigen, want voor de Nederlander lonkt de vierde plaats in het eindklassement. Het zou een prima bekroning zijn van een toch al schitterend jaar.

160821_134184_kopje_abubhabi_circuit.gif

160821_134184_circuit_abubhabi.jpg


FIA Grand Prix van Abu Dhabi Informatie

Banden:

161122_134184_banden_21.jpg

160821_134184_kopje_abubhabi_kalender.gif

161122_134184_forum_abu_kalender.jpg

160821_134184_kopje_abubhabi_stand.gif

Stand coureurs:

161122_134184_forum_abu_stand_coureurs.jpg

Stand constructeurs

161122_134184_forum_stand_teams_Abu.jpg

161122_134184_kopje_abubhabi_wk.gif

161122_134184_hamros.jpg

160821_134184_kopje_abubhabi_tijdschema.gif

161122_134184_forum_abu_tijdschema.jpg

160821_134184_kopje_abubhabi_tvgids.gif

161122_134184_forum_abu_tvgids.jpg

160821_134184_kopje_abubhabi_hetweer.gif

161122_134184_weer_abudhabi.jpg

Actueel Weer in Abu Dhabi
Ja doei.
pi_166953021
Wat zijn jullie:

2 beste momenten van F1 2016 (waarbij de tweede een niet-VES moment moet zijn als je eerste een VES moment is ;) :P )

2 slechtste momenten van F1 2016?

Jouw persoonlijke Driver of the Year?

Wie (2016 coureur) had je het liefst niet terug gezien volgend jaar?

Wat was jouw beste race dit jaar?

Wat was jouw saaise race dit jaar?

[ Bericht 4% gewijzigd door motorbloempje op 28-11-2016 17:08:23 ]
Ja doei.
pi_166953024
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:33 schreef motorbloempje het volgende:
En toch vind ik Kvyat een schatje :6
Ieuw nee, ik vind hem zo vies :{w
pi_166953032
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:34 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Ieuw nee, ik vind hem zo vies :{w
Een zeer welbespraakte, rustige kalme jongen. Vond z'n interviews met Sky en de specials die ze deden begin dit seizoen erg tof.
Ja doei.
pi_166953041
KVyat is echt een eng mannetje
Moeten zij weten
pi_166953045
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:32 schreef Assassin92 het volgende:

[..]

De auto's zijn voor coureur A en coureur B natuurlijk hetzelfde, maar met het ontwerpen van de auto wordt wel rekening gehouden met de rijstijl van de coureur zelf. Zo was de Brawn van Button afgesteld op zijn 'soepele' manier van rijden en werden de Ferrari's in de tijd van Schumacher altijd helemaal ontworpen op zijn wensen (waardoor Barrichello en Massa ook altijd minder kans hadden om te slagen).

Dat Red Bull de auto hebben ontwerpen op de wensen van Ricciardo en Kvyat zal dan ook wel kloppen, of dit iets is waar Verstappen nadeel aan ondervond is lastiger te zeggen.
Maar het is dus niet zo dat de ene auto bijvoorbeeld iets scherper stuurt of harder remt ofzo? Je voorbeeld van Schumacher verklaard voor mij wel waarom er bij sommige kampioenen zoveel verschil zat tussen hen en hun teamgenoot.

Ben wel benieuwd of Verstappen ervaren genoeg is om veel input te geven op dat gebied.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 28 november 2016 @ 12:35:57 #7
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_166953047
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:29 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Het is eigenlijk vooral iets wat ik anderen vaak hoor zeggen. :@

Ik weet wel dat er nog wat verschil tussen de stuurtjes zit, maar het lijkt mij dat dat wel iets is wat makkelijk vervangen kan worden.

Iemand hier die hier meer concrete dingen over weet te zeggen dan Yasha en ik? :D
Bij de bouw van een auto moet een team rekening houden met de lengte van coureurs. Zo had Ferrari in de tijd van Massa en Alonso een erg kleine cockpit waar iemand van 1,80 meter met geen mogelijkheid in zou passen.

Een ander voorbeeld is ook weer van Ferrari en dat is dat Vettel en Räikkönen houden van een bepaalde grip aan de voorzijde. Daar kun je een auto op bouwen, omdat dit nogal wat invloed heeft. Michael Schumacher wilde graag een auto die nerveus was aan de achterzijde. Ook daar werden de auto's op aangepast.

Voor de rest zijn de auto's vrijwel gelijk en zit het verschil vooral in de basisafstelling waar een coureur zich lekker bij voelt. Die wordt per race aan een circuit aangepast, waarna gezocht wordt naar de best mogelijke afstelling voor een weekend. Verder zie je wel eens kleine verschillen in vleugels en dergelijke. Dat is vaak of een gevoelskwestie of dat onderdelen nog niet voor beide rijders beschikbaar zijn.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_166953063
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2016 12:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Een zeer welbespraakte, rustige kalme jongen. Vond z'n interviews met Sky en de specials die ze deden begin dit seizoen erg tof.
Ik moet bekennen dat ik me nooit echt heel erg in hem verdiept heb, maar gewoon zijn uitstraling en de kop die hij kan trekken krijg ik kriebels van.
pi_166953067
Even voor Greys en mij:
  Redactie Frontpage / Sport maandag 28 november 2016 @ 12:37:34 #10
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_166953076
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2016 12:35 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Maar het is dus niet zo dat de ene auto bijvoorbeeld iets scherper stuurt of harder remt ofzo? Je voorbeeld van Schumacher verklaard voor mij wel waarom er bij sommige kampioenen zoveel verschil zat tussen hen en hun teamgenoot.

Ben wel benieuwd of Verstappen ervaren genoeg is om veel input te geven op dat gebied.
Ja, dat verschil kan er wel degelijk zijn. Ik heb wel gehoord dat bij sommige teams de coureurs andere remschijven gebruiken en ook wel gezien dat de geometrie van de stuurinrichting per coureur iets anders kan zijn.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_166953156
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2016 12:28 schreef Peterselieman het volgende:
Rosberg heeft Hamilton nog met een dubieus record opgezadeld: meeste races in een seizoen winnen zonder kampioen te worden :P
En Stirling Moss zijn record met meeste overwinningen zonder wereldtitel teruggegeven.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_166953184
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2016 12:37 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Ja, dat verschil kan er wel degelijk zijn. Ik heb wel gehoord dat bij sommige teams de coureurs andere remschijven gebruiken en ook wel gezien dat de geometrie van de stuurinrichting per coureur iets anders kan zijn.
Ah ok, nou zit ik me alleen nog af te vragen of dat echt dingen zijn die gedurende een seizoen niet alsnog afgestemd worden op de nieuwe coureur. Al kan ik me ook voorstellen dat zelfs als dat aan te passen is, je dat in de eerste paar races wat punten kan kosten. Het valt me bijv. wel op dat Verstappen in eerste instantie bij de kwalificaties meestal slechter presteerde dan Ricciardo en dat dit de afgelopen 10 races vrijwel gelijk is geworden.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166953222
Ik weet eigenlijk nou niet wat ik spannender vind voor volgend jaar. De vraag of RBR een kampioensauto heeft of de vraag wie van de RBR coureurs nou echt beter is. Al kan die tweede vraag ook nog beinvloed worden door welke van de twee er bij de eerste races het best scoort en dus meer kans maakt op het kampioenschap. We zijn nu misschien wat gewend geraakt aan teamgenoten die tegen elkaar racen omdat het kampioenschap toch al voor Mercedes was. Volgend jaar gaat teamwork misschien weer een belangrijkere factor worden.

Dat kan misschien ook nog wel voor leuke popcornmomenten bij Mercedes zorgen. Nu heb ik bij dat gedoe van Hamilton zoiets van "Joh, laat toch lekker, Mercedes was toch al kampioen". Maar voor hetzelfde geld brengen ze volgend jaar met hun gedoe het kampioenschap in gevaar. Dan zal Toto toch wat strenger moeten worden denk ik. :D
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166953389
Zelf maar even beginnen :') als er iemand nog zin heeft 't te doen... ga je gang!

quote:
2 beste momenten van F1 2016 (waarbij de tweede een niet-VES moment moet zijn als je eerste een VES moment is ;) :P )

1. Ik denk toch wel Barcelona. Mijn hemel, wat gingen we uit ons dak hier op de bank, konden het écht niet geloven dat dat in de eerste race van VES bij RBR kon gebeuren, ookal was het met het geluk van de Mercedes crash.... Dat was echt een magische overwinning.

2. Zelf bij Silverstone aanwezig zijn. Had het al jaren op TV gezien, maar er eindelijk echt een keer zelf bijzijn was toch wel echt heel erg tof. De hele sfeer, een weekend lang echt daar zijn, ook de support races, de pitlane passes maakten het helemaal af.

2 slechtste momenten van F1 2016?

1. Alonso's Crash denk ik... dat had toch zomaar anders af kunnen lopen, en dan zie je toch ook maar weer hoever ze zijn gekomen met de ontwikkeling van die wagens. Dus ergens ook wel weer wat positiefs.

2. Niet echt een specifiek moment, maar ik had toch graag meer dan 4 GP winnaars gezien. Mijn hoop voor 2017 is dan ook dat er gewoon 3 of 4 constructeurs zijn die een auto neerzetten waarmee gewonnen kán worden op bepaalde circuits.

Jouw persoonlijke Driver of the Year?

Ik wil hier eigenlijk wat anders zeggen omdat het zo eentonig wordt en ik mezelf echt niet als een fan-fan zie, maar ik denk toch dat VES zich het meest heeft bewezen en neergezet dit jaar. ROS mag dan wel de titel gepakt hebben, verdiend 'n all, maar wat die jongen heeft laten zien dit jaar, ja, nee, dan maar het risico lopen chauvinistisch genoemd te worden. 8-)

Wie had je het liefst niet terug gezien volgend jaar?

Ik denk toch wel Palmer. Kleurloze rijder... mag dan wel lagere klasses hebben gewonnen, maar heeft zich voor mij niet echt 'bewezen'.

Wat was jouw beste race dit jaar?

Uitslag: Barcelona, maar qua spanning en beleving denk ik toch wel de laatste helft van Brazilië. Ze hebben daar niet alles goed gedaan qua SCs en vlaggen, maar wat we uiteindelijk te zien kregen, na een middag wachten en hakketakken, was gewoon geweldig om te zien.

Wat was jouw saaise race dit jaar?

Baku.
Ja doei.
pi_166953463
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2016 12:45 schreef BaasBanaan het volgende:
Ik weet eigenlijk nou niet wat ik spannender vind voor volgend jaar. De vraag of RBR een kampioensauto heeft of de vraag wie van de RBR coureurs nou echt beter is. Al kan die tweede vraag ook nog beinvloed worden door welke van de twee er bij de eerste races het best scoort en dus meer kans maakt op het kampioenschap. We zijn nu misschien wat gewend geraakt aan teamgenoten die tegen elkaar racen omdat het kampioenschap toch al voor Mercedes was. Volgend jaar gaat teamwork misschien weer een belangrijkere factor worden.

Dat kan misschien ook nog wel voor leuke popcornmomenten bij Mercedes zorgen. Nu heb ik bij dat gedoe van Hamilton zoiets van "Joh, laat toch lekker, Mercedes was toch al kampioen". Maar voor hetzelfde geld brengen ze volgend jaar met hun gedoe het kampioenschap in gevaar. Dan zal Toto toch wat strenger moeten worden denk ik. :D
Ik hoop vooral dat RBR de sfeer en daardoor de dynamiek in het team/tussen de twee coureurs beter weet te balanceren/houden. Je hoeft geen overwinningen 'weg te geven' of zonder problemen een verlies ten op zichte van je teamgenoot te accepteren zonder kritisch naar jezelf (en de ander!) te kijken, maar ik denk dat er van de (niet zo populaire) manier waarop Mercedes en de individuele rijders dat hebben gemanaged veel te leren valt.
Ja doei.
pi_166953645
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
2 beste momenten van F1 2016 (waarbij de tweede een niet-VES moment moet zijn als je eerste een VES moment is ;) :P )

1: Mercedes crash in Spanje, alleen al omdat het daarna een serieuze strijd werd om P1 t/m 4 en omdat het een keer een andere race gaf zonder de dominantie van Mercedes.

2: Verstappen die wint in Spanje *O*
quote:
2 slechtste momenten van F1 2016?
1: Kvyat in Rusland

2: Rosberg die hem 2x (overduidelijk) laat staan (bij Hamilton in Oostenrijk, Verstappen in Duitsland)

3: Verstappen die compleet uit z'n dak ging in Australië.
quote:
Jouw persoonlijke Driver of the Year?
Verstappen.
quote:
Wie had je het liefst niet terug gezien volgend jaar?
Palmer.
quote:
Wat was jouw beste race dit jaar?
Brazilië, duurde lang, drama, geniale inhaal race van Verstappen etc... c_/
quote:
Wat was jouw saaise race dit jaar?
Baku :Z
beetje verkeerd gequote... maar goed jullie snappen het wel :+
  maandag 28 november 2016 @ 13:07:01 #17
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_166953649
2 beste momenten van F1 2016:
Verstappen in de regen. Fenomenaal.
En gisteren Vettel. Het was een fantastisch gezicht om die rode Ferrari constant achter de Mercedessen te zien. Ik ben nooit van geweest van Ferrari, maar man o man o man, wat een jagen. Roofdier achter 2 prooidieren.

2 slechtste momenten van F1 2016:
De 2e rode vlag bij Sao Paolo. Volledig onnodig om zo een wedstrijd te verminken.
En ik twijfel tussen de crash van Alonso en de crash van Magnussen.

Jouw persoonlijke Driver of the Year?:
Hier moet ik wel voor Verstappen kiezen. Zo jong, zo onervaren. En dan zoveel gevestigde drivers volledig het bloed onder de nagels halen én nog eens hoop punten pakken.

Wie had je het liefst niet terug gezien volgend jaar?
Palmer. Saai mannetje. Kan wel rijden, maar kan niet trappen.

Wat was jouw beste race dit jaar?
Barcelona. Maar dan voornamelijk vanwege een reactie in de krant van een lezer ''dat de hype van Verstappen nergens op gebaseerd is''- geschreven op de vrijdag ervoor. En gepubliceerd op de maandag erna. Salty salty salty.

Wat was jouw saaiste race dit jaar?
Hongarije. Bij bocht 1 was de race al beslecht. Er gebeurde daarna helemaal niets meer.
pi_166953771
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 13:06 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

[..]

beetje verkeerd gequote... maar goed jullie snappen het wel :+
Ik was Verstappen's gedrag in Australië alweer helemaal vergeten. :@
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 28 november 2016 @ 13:22:41 #19
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_166953917
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2016 12:43 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Ah ok, nou zit ik me alleen nog af te vragen of dat echt dingen zijn die gedurende een seizoen niet alsnog afgestemd worden op de nieuwe coureur. Al kan ik me ook voorstellen dat zelfs als dat aan te passen is, je dat in de eerste paar races wat punten kan kosten. Het valt me bijv. wel op dat Verstappen in eerste instantie bij de kwalificaties meestal slechter presteerde dan Ricciardo en dat dit de afgelopen 10 races vrijwel gelijk is geworden.
Lijkt me niet dat je gedurende het jaar er grote aanpassingen in gaat maken.

Die kwali is ook wel te verklaren. Max reed met een auto die niet voor hem afgesteld was en hij wist niet hoe het maximale eruit te halen. Dat kun je alleen met eindeloos analyseren en vanaf Singapore heeft hij meer zijn eigen weg gekozen qua afstelling van de auto.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_166953991
klik om te spelen

_O_
pi_166954027
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
Wat zijn jullie:

2 beste momenten van F1 2016 (waarbij de tweede een niet-VES moment moet zijn als je eerste een VES moment is ;) :P )

1) inhaalrace max in de regen
2) dat Alonso heelhuids uit zijn wrak kroop

2 slechtste momenten van F1 2016?

1) Eigenlijk de strategie van red bull
2) het testen van de HALO

Jouw persoonlijke Driver of the Year?

MAX

Wie had je het liefst niet terug gezien volgend jaar?

Kimi, hij heeft geen motivatie meer

Wat was jouw beste race dit jaar?

Toen Max won

Wat was jouw saaise race dit jaar?

Hongarije

  maandag 28 november 2016 @ 13:32:09 #22
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166954050
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2016 13:07 schreef TheThirdMark het volgende:
2 beste momenten van F1 2016:
Verstappen in de regen. Fenomenaal.
En gisteren Vettel. Het was een fantastisch gezicht om die rode Ferrari constant achter de Mercedessen te zien. Ik ben nooit van geweest van Ferrari, maar man o man o man, wat een jagen. Roofdier achter 2 prooidieren.

2 slechtste momenten van F1 2016:
De 2e rode vlag bij Sao Paolo. Volledig onnodig om zo een wedstrijd te verminken.
En ik twijfel tussen de crash van Alonso en de crash van Magnussen.

Jouw persoonlijke Driver of the Year?:
Hier moet ik wel voor Verstappen kiezen. Zo jong, zo onervaren. En dan zoveel gevestigde drivers volledig het bloed onder de nagels halen én nog eens hoop punten pakken.

Wie had je het liefst niet terug gezien volgend jaar?
Palmer. Saai mannetje. Kan wel rijden, maar kan niet trappen.

Wat was jouw beste race dit jaar?
Barcelona. Maar dan voornamelijk vanwege een reactie in de krant van een lezer ''dat de hype van Verstappen nergens op gebaseerd is''- geschreven op de vrijdag ervoor. En gepubliceerd op de maandag erna. Salty salty salty.

Wat was jouw saaiste race dit jaar?
Hongarije. Bij bocht 1 was de race al beslecht. Er gebeurde daarna helemaal niets meer.
vettel zat echt dicht op Hamilton he, niet normaal echt goed van Ferrari ....
pi_166954070
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 13:32 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

vettel zat echt dicht op Hamilton he, niet normaal echt goed van Ferrari ....
pi_166954101
2 beste momenten van F1 2016 (waarbij de tweede een niet-VES moment moet zijn als je eerste een VES moment is ;) :P )
Rosberg WDC, Max in Bra
2 slechtste momenten van F1 2016?
Geen Maldonado op de grid, Haryanto halverwege vervangen
Jouw persoonlijke Driver of the Year?
Rosberg
Wie had je het liefst niet terug gezien volgend jaar?
David Croft
Wat was jouw beste race dit jaar?
Spanje vanwege Max
Wat was jouw saaise race dit jaar?
Well done Baku
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 28 november 2016 @ 13:37:31 #25
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_166954128
2 beste momenten van F1 2016:
* Gevecht tussen Max, Vettel en Ricciardo in Mexico waarbij Vettel helemaal gek werd.
* De shoeys van Ricciardo op het podium.

2 slechtste momenten van F1 2016:
* De crash van Palmer in Monaco, echt een rookiefout.
* De swap van Max en Kvyat midden in het seizoen. Leuk voor ons als Nederlanders maar echt een mokerslag voor Kvyat. Dit hadden ze gewoon voordat het seizoen begon al moeten beslissen, niet chique.

Jouw persoonlijke Driver of the Year?:
Max Verstappen

Wie had je het liefst niet terug gezien volgend jaar?
Gutierrez, slechtste coureur van het hele veld.

Wat was jouw beste race dit jaar?
Uiteraard was dat de GP van Barcelona

Wat was jouw saaiste race dit jaar?
Well done Baku
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_166954165
quote:
Dit willen we zien, potdomme, elke race. :9 (maar dan zonder kunstmatig gedoe/ophouden)
Ja doei.
pi_166954244
14 coureurs feesten erop los in Abu Dhabi, maar zonder Lewis. Die koos voor een feestje in een of andere nachtclub.

http://www.dailymail.co.u(...)-Lewis-Hamilton.html

Ricciardo, Vettel, Verstappen, Nico Hulkenberg and Carlos Sainz were spotted standing on the sofas before Rosberg was carried onto the stage by the ecstatic party-goers.

  maandag 28 november 2016 @ 13:46:13 #28
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166954264
quote:
2 beste momenten van F1 2016 (waarbij de tweede een niet-VES moment moet zijn als je eerste een VES moment is ;) :P )
1. Barcelona winst VES
2. Laatste ronden Mexico
quote:
2 slechtste momenten van F1 2016?
1. RIC pitstop Monaco
2. Verstappen-rule
quote:
Jouw persoonlijke Driver of the Year?
VES, by far
quote:
Wie had je het liefst niet terug gezien volgend jaar?
GRO, wat een zeiksnor
quote:
Wat was jouw beste race dit jaar?
Brasil
quote:
Wat was jouw saaise race dit jaar?
Baku of Hongarije
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  maandag 28 november 2016 @ 13:50:20 #29
262 Re
Kiss & Swallow
pi_166954338
quote:
3s.gif Op maandag 28 november 2016 13:37 schreef Rossdale het volgende:

Gutierrez
die komt toch ook niet terug?
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 28 november 2016 @ 13:52:34 #30
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_166954364
2 beste momenten van F1 2016 (waarbij de tweede een niet-VES moment moet zijn als je eerste een VES moment is ;) :P )
- Kan toch echt niet om Verstappen in Barcelona heen, in de laatste paar rondjes had ik hetzelfde gevoel als bij Nederland - Uruguay op het WK ("wtf...dit gaan we echt meemaken, wat is dit :o :'( :o ")
- Massa's afscheid in Brazilië, prachtig om die emotie te zien

2 slechtste momenten van F1 2016?
- Gutierrez in de grindbak zien in Australië....en dan ineens een soort halve auto op z'n kop verfrommeld tegen de vangrails zien liggen :{
- Dat hele rode vlaggen/SC-gedoe in Brazilië

Jouw persoonlijke Driver of the Year?
Max Verstappen, de nodige overenthousiaste acties en beginnersfouten aan de ene kant, maar fenomenale momenten en races aan de andere kant

Wie had je het liefst niet terug gezien volgend jaar?
Lastig. Van Palmer weet ik eerlijk gezegd niet eens hoe de beste man eruit ziet, Ericsson zou ik niet missen omdat zelfs op de Nederlandse tv zijn naam constant gruwelijk irritant in het Engels uitgesproken wordt, Nasr en Gutierrez kunnen me ook aan mijn reet roesten....eigenlijk zie ik Vettel het liefst niet meer terug, maar ja, ondanks zijn eeuwige gezuig is hij toch wel te goed...dan maar Kvyat, heb er weinig mee.

Wat was jouw beste race dit jaar?
Spanje heb ik al als moment gekozen, dan ga ik als race maar voor Brazilië...wat een actie :o

Wat was jouw saaise race dit jaar?
Lastig, ik kan me veel races nauwelijks echt herinneren, dus veel races hebben geen bijster spannende indruk gemaakt :+
Dat ik Baku weinig aan vond kan ik me wel voor de geest halen, dus die maar.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_166954385
Enkel momenten die ik zelf heb gezien.

2 beste momenten van F1 2016:
* Gevecht tussen Max, Vettel en Ricciardo in Mexico waarbij Vettel helemaal gek werd.
* Hier had Max in Brazilie moeten staan, maar niet live gezien, dus dan; Overwinning Max.
* Interview Vettel en Hamilton na GP Canada bij Sky over de seagulls.

2 slechtste momenten van F1 2016:
* Tot twee keer toe crashende Max in Monaco
* Waardeloze pitstop van Ricciardo in datzelfde Monaco.

Jouw persoonlijke Driver of the Year?:
*Max Verstappen

Wie had je het liefst niet terug gezien volgend jaar?
*Gutirerrez en Haryanto, al lijkt dat zichzelf op te lossen

Wat was jouw beste race dit jaar?
* Spanje, alleen voor de uitkomst en spanning al :)


Wat was jouw saaiste race dit jaar?

* Well done Baku
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_166954398
Wel een opmerkelijk gerucht in Ted's Notebook dat Lewis zou hebben geroepen dat hij wilde stoppen bij Mercedes naar aanleiding van het Spanje debacle. Daarom zou Wehrlein ook ineens zijn opgetrommeld.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 28 november 2016 @ 13:56:35 #33
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_166954441
http://www.dumpert.nl/med(...)wint_gp_spanje_.html

Toch even het slot van Spanje terugkijken O+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_166954460
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 13:45 schreef Nia het volgende:
14 coureurs feesten erop los in Abu Dhabi, maar zonder Lewis. Die koos voor een feestje in een of andere nachtclub.

http://www.dailymail.co.u(...)-Lewis-Hamilton.html

Ricciardo, Vettel, Verstappen, Nico Hulkenberg and Carlos Sainz were spotted standing on the sofas before Rosberg was carried onto the stage by the ecstatic party-goers.

[ afbeelding ]
Is de tweede van rechts nu Johnny de mol en die daarnaast met het witte shirt martin garrix?
  maandag 28 november 2016 @ 14:04:37 #35
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_166954609
quote:
3s.gif Op maandag 28 november 2016 13:50 schreef Re het volgende:

[..]

die komt toch ook niet terug?
Schijnt een kans te hebben bij Manor als Wehrlein de overstap naar Sauber maakt :'(
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_166954692
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 13:57 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Is de tweede van rechts nu Johnny de mol en die daarnaast met het witte shirt martin garrix?
Ja en Jos heeft kennelijk een relatie met Patty Brard.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 28 november 2016 @ 14:17:24 #37
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_166954841
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_166954856
Sophie was tijdens de race met dochter Victoria in de pitbox. Jos zal er ook vast hebben rondgehangen. Zal de verhouding tussen die twee verbeterd zijn sinds de succesvolle prestaties van hun zoon?
pi_166954888
Kyvat mag wat mij betreft weg. Een vent zonder enige uitstraling :r
pi_166954932
https://www.instagram.com/victoriaverstappen/


Die probeert een beetje op het succes van dr broer mee te liften of wat :P

Alhoewel het ook weer past bij een 17 jarige ;)
pi_166954985
Leuk meisje om te zien. Ze verschilt niet zo veel van haar leeftijdsgenootjes. Ach, zoveel andere zusjes liften mee op het succes van hun beroemde broer of zus.
pi_166954990
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 14:18 schreef Nia het volgende:
Sophie was tijdens de race met dochter Victoria in de pitbox. Jos zal er ook vast hebben rondgehangen. Zal de verhouding tussen die twee verbeterd zijn sinds de succesvolle prestaties van hun zoon?
https://www.instagram.com/p/BNT8vmBhbrH/?taken-by=maxverstappen1

Met twee kinderen er tussen als buffer :P
pi_166955018
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 14:25 schreef Nia het volgende:
Leuk meisje om te zien. Ze verschilt niet zo veel van haar leeftijdsgenootjes. Ach, zoveel andere zusjes liften mee op het succes van hun beroemde broer of zus.
Wel fijn dat ze bij Max dat accent eruit geslagen hebben. :D
pi_166955022
Mooie foto :) Victoria heeft haar mollige lichaamsbouw duidelijk van haar vader.
pi_166955038
Max' accent valt gelukkig niet op als hij Engels spreekt.
pi_166955074
quote:
Tsk, beetje jatten hè?
Ja doei.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 28 november 2016 @ 14:32:56 #47
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_166955126
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 14:30 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Tsk, beetje jatten hè?
Deze werd bij ons eigenlijk ook al geopperd voor ik jouw post zag :+

Ik zocht een alternatief voor de wel héél voorspelbare "Coureur van het Jaar"-poll :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Forum Admin / PR maandag 28 november 2016 @ 14:33:42 #48
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_166955141
quote:
Jammer dat ik niet op Rob Kamphues kan stemmen.
pi_166955177
Zo schattig, Victoria gaat een opleiding volgen voor de social media van Max. En haar droom is om dan te werken met haar broer zodat ze altijd bij hem kan zijn O+
pi_166955239
Stiekem een beetje verliefd op haar broer. Als ik nu 17 was wist ik het ook wel. O+ Deze foto is prachtig:
https://www.instagram.com/p/BM4dRz4hjiU/?taken-by=maxverstappen1
pi_166955286
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 14:38 schreef Nia het volgende:
Stiekem een beetje verliefd op haar broer. Als ik nu 17 was wist ik het ook wel. O+ Deze foto is prachtig:
https://www.instagram.com/p/BM4dRz4hjiU/?taken-by=maxverstappen1
Haha ja dat is inderdaad een mooie foto en daarop is het ook echt een mooie jongen :P

En precies wat je zegt, als ik niet 11 jaar ouder was geweest had ik het ook wel geweten ;)
pi_166955389
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 14:33 schreef Sked het volgende:

[..]

Jammer dat ik niet op Rob Kamphues kan stemmen.
Man, liever een voorbeschouwing live van de grid zoals een klein stukje gisteren
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_166955471
Wat zijn jullie:

2 beste momenten van F1 2016 (waarbij de tweede een niet-VES moment moet zijn als je eerste een VES moment is ;) :P )
--slotfase Brazil 2016

2 slechtste momenten van F1 2016?
-inconsequente FIA
en VES in spa

Jouw persoonlijke Driver of the Year?
Max verstappen

Wie had je het liefst niet terug gezien volgend jaar?
Alonso (heb echt niks met deze valsspeler)

Wat was jouw beste race dit jaar?
Barcelona

Wat was jouw saaiste race dit jaar?
Alle waar een merc won. :P
pi_166955515
Ziggo moet echt iets gaan veranderen komend seizoen. Die Jack Plooij eruit. Man, wat een clown is die gast. Zodra die weer zo'n simpele vraag stelt aan een coureur, stop ik mijn vingers in de oren. Vroeger was er Allard Kalff met Olav Mol. Wat vond ik dat een genot om naar te luisteren. Mol trekt het niet meer alleen en zou iemand als Doornbos of Van der Garde naast zich moeten hebben. Van mij part gaat Ziggo net als Sky Sports met een paar kundige jongens ter plekke verslag doen.
pi_166955624
]
Wat zijn jullie:

2 beste momenten van F1 2016 (waarbij de tweede een niet-VES moment moet zijn als je eerste een VES moment is ;) :P )
-Brazil laatste ronden en winst van Max
-Motroplof van mercedes (die kunnen toch wel stuk)

2 slechtste momenten van F1 2016?
-Jankende vettel (terwijl gisteren zeer goed race heeft gereden
-Crash Alonso

Jouw persoonlijke Driver of the Year?
Max verstappen

Wie had je het liefst niet terug gezien volgend jaar?
Guttierez, zeuren en niks presteren

Wat was jouw beste race dit jaar?
Barcelona en Brazil

Wat was jouw saaiste race dit jaar?
Well done Baku

Bonusvraag:
Wat moet Ziggo verbeteren aan de voor- en nabeschouwing

Live vanaf de grid en Kamphues moet weg
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_166955782
Voor de een beetje verliefde dames dan..

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  maandag 28 november 2016 @ 15:26:53 #58
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_166956034
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 14:27 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

Wel fijn dat ze bij Max dat accent eruit geslagen hebben. :D
opbokken met je kut harde G :') }:|
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_166956244
http://www.nu.nl/sport/43(...)uwe-banden-2017.html

Max Verstappen rijdt dinsdag in Abu Dhabi nog een keer in zijn auto van 2016. De topteams Mercedes, Red Bull en Ferrari gaan op het circuit van Yas Marina de nieuwe, bredere banden van Pirelli testen. :P
pi_166956290
Met fotoshop wordt iedereen knap zelfs Max. : :P
pi_166956386
Wat baardgroei a la Ricciardo zal Max vast heel goed staan.
pi_166956428
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_166956430
quote:
16s.gif Op maandag 28 november 2016 15:26 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

opbokken met je kut harde G :') }:|
Ik heb zelf ook een enorm zachte g, maar dan een gelderse geen limburgse :P
  maandag 28 november 2016 @ 15:50:57 #64
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_166956435
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_166956513
Ja doei.
pi_166956604
WELL DONE RBR!!

Op naar volgende, en een mooi, seizoen _O_
pi_166956709
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 14:55 schreef Nia het volgende:
Ziggo moet echt iets gaan veranderen komend seizoen. Die Jack Plooij eruit. Man, wat een clown is die gast. Zodra die weer zo'n simpele vraag stelt aan een coureur, stop ik mijn vingers in de oren. Vroeger was er Allard Kalff met Olav Mol. Wat vond ik dat een genot om naar te luisteren. Mol trekt het niet meer alleen en zou iemand als Doornbos of Van der Garde naast zich moeten hebben. Van mij part gaat Ziggo net als Sky Sports met een paar kundige jongens ter plekke verslag doen.
Vreselijk! Je krijgt echt plaatsvervangende schaamte als hij een vraag stelt. Ook irritant dat het altijd uitgezonden wordt terwijl er niet iets interessant te horen is op een boardradio, waar hij dan gewoon doorheen tettert.
pi_166956728
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 15:42 schreef potjecreme het volgende:
Met fotoshop wordt iedereen knap zelfs Max. : :P
Nee dan nog niet. Het is een leuke, aardige jongen en een fantastische coureur. Maar ik kan er echt niks knaps of sexueel aantrekkelijks aan ontdekken... Andere dames wel?
pi_166957002
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 14:33 schreef Sked het volgende:

[..]

Jammer dat ik niet op Rob Kamphues kan stemmen.
Ik zeg het niet graag... maar; liever Kamphues dan Plooij. :X
pi_166957132
Jenson _O-

https://www.instagram.com/p/BNWqMU4BIhY/

Alcohol _O_




[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2016 16:38:46 ]
pi_166957161
quote:
Daar had 'ie volgens mij tijdens de rest van de race ook al wat van op _O-
Ja doei.
pi_166957168
quote:
Max niet uitgenodigd, of mocht hij de drankjes halen ? :D
pi_166957209
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 16:37 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Daar had 'ie volgens mij tijdens de rest van de race ook al wat van op _O-
Ik vond hem ook al lichtelijk beschonken overkomen achter de coullissen
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_166957224
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2016 16:39 schreef ondeugend het volgende:

[..]

Ik vond hem ook al lichtelijk beschonken overkomen achter de coullissen
Interview met de moeder van Rosberg gezien? Die was ook zo blauw als een konijn toen ze met Sky sprak _O-



[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2016 16:40:11 ]
pi_166957326
De regie in Abu Dhabi had naar mijn idee iets te veel oog voor al die moeders en beroemdheden. Hoe emotioneel het afscheid van Button ook was, had het niet de aandacht mogen afleiden van wat er in de race gebeurde.
pi_166957349
Haha Ma Rosberg.. geweldig! Brundle bijna aangerand _O-

En ja de regie heeft wat acties gemist door de aandacht voor familie en vrienden.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_166957521
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
Wat zijn jullie:

2 beste momenten van F1 2016 (waarbij de tweede een niet-VES moment moet zijn als je eerste een VES moment is ;) :P )
1. Spanje, laatste halve ronde, commentaar van Olav Mol. Lekker emotioneel.
2. Massa's uitvalbeurt in Brazilie... Eigenlijk meer de walk of fame die daarna volgde.

quote:
2 slechtste momenten van F1 2016?
Pitstop van Max in Australie...
Pitstop van Max in USA...

quote:
Jouw persoonlijke Driver of the Year?
Max Verstappen, natuurlijk.

quote:
Wie had je het liefst niet terug gezien volgend jaar?
Jacques Villeneuve, maar zuurpruim zal wel weer vooraan te vinden zijn als Max een foutje maakt. (maar die mag niet van moblo)

Rio Haryanto, die voegde nog minder toe dan Palmer doet.

quote:
Wat was jouw beste race dit jaar?
Brazilie. Die race had alles.

quote:
Wat was jouw saaise race dit jaar?
Well done, Baku.

[ Bericht 1% gewijzigd door TagForce op 28-11-2016 17:13:03 ]
pi_166957551
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 16:55 schreef TagForce het volgende:

[..]

1. Spanje, laatste halve ronde, commentaar van Olav Mol. Lekker emotioneel.
2. Massa's uitvalbeurt in Brazilie... Eigenlijk meer de walk of fame die daarna volgde.

[..]

Pitstop van Max in Australie...
Pitstop van Max in USA...

[..]

Max Verstappen, natuurlijk.

[..]

Jacques Villeneuve, maar zuurpruim zal wel weer vooraan te vinden zijn als Max een foutje maakt.

[..]

Brazilie. Die race had alles.

[..]

Thank you, Baku.
Ik verander mijn slechtste moment.
pi_166957583
Roddels in Engelse bladen over schorsing of ontslag van Hamilton:
http://www.foxsports.com.(...)2dcae55d1f2a5aca675f
pi_166957604
Massa's afscheid was ook ontzettend mooi.

En met 'de persoon die je liever neit terugziet' bedoel ik natuurlijk ene coureur mensen :6.....
Ja doei.
pi_166957630
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
En met 'de persoon die je liever neit terugziet' bedoel ik natuurlijk ene coureur mensen :6.....
Nog steeds Jacques Villeneuve dus :+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-11-2016 17:02:17 ]
pi_166957657
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 17:00 schreef motorbloempje het volgende:
Massa's afscheid was ook ontzettend mooi.

En met 'de persoon die je liever neit terugziet' bedoel ik natuurlijk ene coureur mensen :6.....
Oh, in dat geval...

Jacques Villeneuve :+
pi_166957695
Ik heb me regelmatig gestoord aan het gedrag van Hamilton tijdens persconferenties. Het getuigd van veel arrogantie en desinteresse, maar hij komt er keer op keer mee weg.
pi_166957728
2016 coureur, lamzakken.
Ja doei.
pi_166957758
Leuk om de lijstjes te zien wel O+
Ja doei.
pi_166957788
quote:
8s.gif Op maandag 28 november 2016 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
2016 coureur, lamzakken.
Ok, zal hem ff aanpassen.
pi_166957826
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 17:05 schreef Nia het volgende:
Ik heb me regelmatig gestoord aan het gedrag van Hamilton tijdens persconferenties. Het getuigd van veel arrogantie en desinteresse, maar hij komt er keer op keer mee weg.
Onze politici doen niets anders in de kamer. Compleet ongeinteresseerd maar wat op die mobieltjes klooien terwijl er belangrijke debatten gevoerd worden }:|

Mobieltjes mogen wmb per direct verboden worden in de Tweede kamer.

Sorry voor de offtopic.

:@
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_166957827
Kussiekroel!
Ja doei.
  maandag 28 november 2016 @ 17:14:27 #89
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_166957837
quote:
8s.gif Op maandag 28 november 2016 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
2016 coureur, lamzakken.
Jordan King dan
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_166957844
Je zoekt 't maar uit!
Ja doei.
pi_166957860
quote:
8s.gif Op maandag 28 november 2016 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
2016 coureur, lamzakken.
Heel sec gesproken was Villeneuve in 2016 ook gewoon een coureur, namelijk bij Wing Nut Racing in the Xfinity Series. Dat die auto volgens mij nooit gestart is doet daar niets aan af. Hij was ingeschreven. :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_166957953
Op de frontpage staat Max ook in de top 3... Maar dan wel van de coureurs die de Fok!kers volgend jaar liever niet meer in de F1 zien.

En nee, ik heb één keer gestemd.
Opmerkelijk, zeker op Fok.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 28 november 2016 @ 17:23:34 #93
163650 Greys
pi_166957967
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
Even voor Greys en mij:
[ afbeelding ]
Oh hai O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Forum Admin / PR maandag 28 november 2016 @ 17:25:01 #94
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_166957985
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 17:22 schreef DP026 het volgende:
Op de frontpage staat Max ook in de top 3... Maar dan wel van de coureurs die de Fok!kers volgend jaar liever niet meer in de F1 zien.

En nee, ik heb één keer gestemd.
Opmerkelijk, zeker op Fok.
Maak je niet al te druk om wat frontpage trollls
pi_166957994
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 17:25 schreef Sked het volgende:

[..]

Maak je niet al te druk om wat frontpage trollls
Hij maakt zich neit druk hoor, hij is dat figuur die VES ook haat en al tig keer op de FP gebanned is ivm sfeerverpesten geloof ik.
Ja doei.
pi_166958134
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 17:22 schreef DP026 het volgende:
Op de frontpage staat Max ook in de top 3... Maar dan wel van de coureurs die de Fok!kers volgend jaar liever niet meer in de F1 zien.

En nee, ik heb één keer gestemd.
Opmerkelijk, zeker op Fok.
De gemiddelde frontpage-bezoeker heeft moeite met lezen (en schrijven), dus dat zegt niet zo veel.
pi_166958437
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 16:59 schreef Nia het volgende:
Roddels in Engelse bladen over schorsing of ontslag van Hamilton:
http://www.foxsports.com.(...)2dcae55d1f2a5aca675f
Haha, wat een onzin. Ze gaan Hamilton natuurlijk niet ontslaan. Rosberg is kampioen geworden en Hamilton won de race dus verder gaat het nergens over. Rosberg vond het ook een normale actie van Lewis.

Zal wel bij een waarschuwingje blijven
pi_166958971
Onzin of niet, het gerucht is inmiddels viral gegaan.
pi_166959197
OK man.
Ja doei.
pi_166959207
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 17:22 schreef DP026 het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 17:25 schreef Sked het volgende:

[..]

Maak je niet al te druk om wat frontpage trollls
DP026 is de grootste FP troll die er is :')
pi_166959225
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 17:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hij maakt zich neit druk hoor, hij is dat figuur die VES ook haat en al tig keer op de FP gebanned is ivm sfeerverpesten geloof ik.
Kritisch zijn is sfeer verpesten? Gaan we ook mensen bannen in de voetbaltopics dan?

Hebben bepaalde mods een Max fetisj. Geen probleem, maar ga dan geen tegenstanders 2 maanden bannen.
  Forum Admin / PR maandag 28 november 2016 @ 18:24:28 #102
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_166959233
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 17:25 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Hij maakt zich neit druk hoor, hij is dat figuur die VES ook haat en al tig keer op de FP gebanned is ivm sfeerverpesten geloof ik.
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 18:22 schreef lord_bono het volgende:

[..]

[..]

DP026 is de grootste FP troll die er is :')
ah ok

kom verder nooit op de FP
pi_166959236
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 18:24 schreef Sked het volgende:

[..]

[..]

ah ok

kom verder nooit op de FP
Ja, ik ook niet, maar hij kwam hier jankballen dat hij gebanned was een paar races geleden.
Ja doei.
pi_166959245
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 17:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

De gemiddelde frontpage-bezoeker heeft moeite met lezen (en schrijven), dus dat zegt niet zo veel.
Ik dacht dat zelfstandig je veters strikken al een hele uitdaging was voor die groep.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 november 2016 @ 18:40:44 #105
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166959595
Wat heeft dit topic met de FP te maken :?
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_166959596
https://www.instagram.com/p/BNXLfwJFk1A/?taken-by=carlosainz

Un intercambio de casco importante. Gracias @massafelipe19 , te echaremos de menos en la f1! // an important helmet exchange for me. Thanks @massafelipe19 we will miss you in f1!
pi_166959732
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 16:37 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Max niet uitgenodigd, of mocht hij de drankjes halen ? :D
Over 2 jaar mag hij pas drankjes halen in de woestijn :P Drinking age is 21.
pi_166959828
quote:
99s.gif Op maandag 28 november 2016 18:46 schreef CrashO het volgende:

[..]

Over 2 jaar mag hij pas drankjes halen in de woestijn :P Drinking age is 21.
Zitten Verstappen en Stroll volgend jaar samen in de kids disco :P volgend jaar maar een Europese race als laatst? :+
pi_166959924
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 16:37 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Max niet uitgenodigd, of mocht hij de drankjes halen ? :D
Zat op hotelkamer achter PS4 zich voor te bereiden op seizoen 2017. :P
pi_166960008
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 18:54 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Zat op hotelkamer achter PS4 zich voor te bereiden op seizoen 2017. :P
Moet toch een beetje fit zijn als hij deze week de bredere banden gaat testen ;)
pi_166960115
Olav en Jack :') nu bij peptalk op ziggo
pi_166960155
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 19:01 schreef luckass het volgende:
Olav en Jack :') nu bij peptalk op ziggo
ik schrok al... ik dacht Jack Plooij :'(
pi_166960168
Ja, is ook Jack plooij
pi_166960185
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 19:03 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

ik schrok al... ik dacht Jack Plooij :'(
die bedoel ik ook. Dat de presentator er ook zit lijkt me logisch :')
pi_166960201
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 19:04 schreef luckass het volgende:

[..]

die bedoel ik ook. Dat de presentator er ook zit lijkt me logisch :')
-O- -O- -O- -O- -O-
  maandag 28 november 2016 @ 19:04:34 #116
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_166960205
En vadsige Evenblij.
pi_166960222
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 19:04 schreef tja77 het volgende:
En vadsige Evenblij.
Bassie _O_
  maandag 28 november 2016 @ 19:05:35 #118
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_166960228
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 19:01 schreef luckass het volgende:
Olav en Jack :') nu bij peptalk op ziggo
Niet op Select }:|
pi_166960304
quote:
8s.gif Op maandag 28 november 2016 19:05 schreef Tijn het volgende:

[..]

Niet op Select }:|
Gewoon kanaaltje 14
pi_166960318
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 19:05 schreef tralalala het volgende:

[..]

Bassie _O_
Adriaantje teringlijeeeeer
pi_166960339
Leuke chick iig
  maandag 28 november 2016 @ 19:09:43 #122
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_166960353
- let it go -

[ Bericht 97% gewijzigd door Nattekat op 28-11-2016 19:12:31 ]
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_166960465
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 19:01 schreef luckass het volgende:
Olav en Jack :') nu bij peptalk op ziggo
Ik trek het programma niet. zap
pi_166960774
Jack zegt dat hij geen journalist is. No shit
pi_166960852
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 19:01 schreef luckass het volgende:
Olav en Jack :') nu bij peptalk op ziggo
Hoe zijn die zo snel teruggekomen uit Abu Dhabi gek
Flesje bier
pi_166960877
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 19:27 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Hoe zijn die zo snel teruggekomen uit Abu Dhabi gek
Is niet zo gek ver vliegen hoor
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_166960878
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 19:27 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Hoe zijn die zo snel teruggekomen uit Abu Dhabi gek
Vliegtuig vermoedelijk
pi_166960879
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 19:27 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Hoe zijn die zo snel teruggekomen uit Abu Dhabi gek
Gelijk eerste vlucht terug waarschijnlijk... weet toevallig dat de journalisten bij Tweakers.net dat ook moeten. Beurs in het buitenland? Je werkt je verslag maar uit op de vlucht terug.
  maandag 28 november 2016 @ 19:28:31 #130
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_166960896
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 19:27 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Hoe zijn die zo snel teruggekomen uit Abu Dhabi gek
Ik denk niet dat ze met de auto zijn gegaan.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_166960950
Jack tandarts? :o
pi_166961107
En coureurs die dus vrijwillig naar hem toe gaan?

Alhoewel meestal met die interviews moeten ze wel lachen enzo als ze hem zien :)
pi_166961114
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2016 19:30 schreef SnowOokami het volgende:
Jack tandarts? :o
Wist je dat niet :o

Ik vind het verhaal over michael schumacher wel sterk.

Nu weten ook gelijk naar wie Olav steeds de skype-verbinding maakte (Jacvk dus)
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Redactie Frontpage / Sport maandag 28 november 2016 @ 19:39:06 #134
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_166961163
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 19:27 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Hoe zijn die zo snel teruggekomen uit Abu Dhabi gek
Teletijdmasjien
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 28 november 2016 @ 19:42:05 #135
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_166961235
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 19:07 schreef luckass het volgende:

[..]

Gewoon kanaaltje 14
Ik heb toch geen Ziggo ;(
  maandag 28 november 2016 @ 20:01:11 #136
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_166961756
Wat een ongelofelijk waardeloze 2016 filmpje heeft Sky in elkaar gezet zet. Wat boeit mij die zanger nou.
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_166961799
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2016 20:01 schreef Fopje het volgende:
Wat een ongelofelijk waardeloze 2016 filmpje heeft Sky in elkaar gezet zet. Wat boeit mij die zanger nou.
staat die op Reddit toevallig? Moet 'm nog even zien. Die van C4 was wel OK :o met het presentatieteam in de band O+ :P
Ja doei.
  maandag 28 november 2016 @ 20:03:35 #138
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_166961830
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 20:02 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

staat die op Reddit toevallig? Moet 'm nog even zien. Die van C4 was wel OK :o met het presentatieteam in de band O+ :P

Nummer is opzich wel prima voor zo'n video. Maar ik hoef die gast niet te zien :')
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_166961885
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 20:03 schreef Fopje het volgende:

[..]


Nummer is opzich wel prima voor zo'n video. Maar ik hoef die gast niet te zien :')
Had wat meer uptempo mogen zijn (kan ook smaak zijn tho...) filmpje is idd bagger.
  maandag 28 november 2016 @ 20:07:58 #140
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_166961964
Van Ziggo is wmb beter, al is dat wel wat meer Max georiënteerd misschien :P

"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  maandag 28 november 2016 @ 20:08:35 #141
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_166961983
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 20:03 schreef Fopje het volgende:

[..]


Nummer is opzich wel prima voor zo'n video. Maar ik hoef die gast niet te zien :')
Mooi filmpje, niks mis mee.
pi_166962006
Ik vind het een beetje raar. When it call goes wrong.. Beetje erg gefocused op al het kutte :') met hier en daar wat toffe dingen :@

Ik vind het mooi, maar neit heel gepast voor een einde seizoen met echt wel genoeg hoogtepunten..
Ja doei.
  maandag 28 november 2016 @ 20:09:44 #143
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_166962022
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 19:09 schreef Rossdale het volgende:
- let it go -
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
  maandag 28 november 2016 @ 20:11:23 #144
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_166962066
Ik kan die van c4 niet vinden ;(
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_166962102
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2016 20:11 schreef Fopje het volgende:
Ik kan die van c4 niet vinden ;(
Ja, ik ook niet. Althans, ik kan 'm wel terugkijken, maar ik ben niet zo goed (als in: ik heb het nog nooit gedaan) in rippen :')
Ja doei.
pi_166962538
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 12:34 schreef motorbloempje het volgende:
Wat zijn jullie:

2 beste momenten van F1 2016 (waarbij de tweede een niet-VES moment moet zijn als je eerste een VES moment is ;) :P )
1) Winst van Max in Spanje
2) Mercedessen die elkaar van de baan rijden in Spanje.

2 slechtste momenten van F1 2016?
1) Jankbal Vettel
2) Crash Alonso in Australië

Jouw persoonlijke Driver of the Year?
Max uiteraard!

Wie (2016 coureur) had je het liefst niet terug gezien volgend jaar?
Gutierrez. Heeft niets laten zien dit jaar.

Wat was jouw beste race dit jaar?
Brazilië
Wat was jouw saaise race dit jaar?
Baku
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 28 november 2016 @ 20:37:52 #147
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_166962847
2 beste momenten van F1 2016 (waarbij de tweede een niet-VES moment moet zijn als je eerste een VES moment is ;) :P )
1) Winst Verstappen in Spanje, wat een race om bij aanwezig te zijn... Daar gaat voor mij nooit meer een race aan tippen aan dat gevoel.
2) Lastige... Ik ga voor Grosjean P6 in Australië en sowieso de komst van Haas F1.

2 slechtste momenten van F1 2016?
1) Baku, ik had zoveel spektakel verwacht, maar dat viel vies tegen ondanks het een hele mooie baan is.
2) Raceleiding te voorzichtig met regen. (Safety cars en rode vlaggen)

Jouw persoonlijke Driver of the Year?
Verstappen, al kies ik liever een ander.

Wie (2016 coureur) had je het liefst niet terug gezien volgend jaar?
Jolyon Palmer. Oersaaie racer. Kan helemaal niks van hem herinneren :')

Wat was jouw beste race dit jaar?
Spanje, was zo intens de 2e helft van de race.

Wat was jouw saaise race dit jaar?
Baku
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_166962861
quote:
2s.gif Op maandag 28 november 2016 20:07 schreef Fopje het volgende:
Van Ziggo is wmb beter, al is dat wel wat meer Max georiënteerd misschien :P

:D

Ach het was ook wel een beetje het jaar van Max Verstappen ;) van STR naar RBR; 1e, 2e, 3e geworden, geniale regenrace laten zien in Brazilië en een paar keer afgegaan (Australië en VS) en toch die 5e plek in het WK kunnen behalen.
  maandag 28 november 2016 @ 20:43:37 #149
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_166962999
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 20:38 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

:D

Ach het was ook wel een beetje het jaar van Max Verstappen ;) van STR naar RBR; 1e, 2e, 3e geworden, geniale regenrace laten zien in Brazilië en een paar keer afgegaan (Australië en VS) en toch die 5e plek in het WK kunnen behalen.
En nog een keer flink in het nieuws gekomen vanwege z'n taalgebruik en uitspraken na een slechte race. Dat is er ook wel eentje om af te vinken voor het entertainmentgehalte. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 28 november 2016 @ 20:56:22 #150
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166963474
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 19:27 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Hoe zijn die zo snel teruggekomen uit Abu Dhabi gek
Max reed de tourbus.
pi_166963974
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 19:28 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Gelijk eerste vlucht terug waarschijnlijk... weet toevallig dat de journalisten bij Tweakers.net dat ook moeten. Beurs in het buitenland? Je werkt je verslag maar uit op de vlucht terug.
Iedereen die regelmatig buitenlandse reisjes voor z'n werk maakt doet dat.
  maandag 28 november 2016 @ 21:19:12 #153
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_166964077
quote:
Jezus Christus.

Net als je dacht dat het niet slechter kon...

Van een highlight video moet de energie van af spatten. Wat een slappe hap _O-
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_166964110
Ik ben nog steeds benieuwd naar dat stukje van C4 waar ze commentaar geven op het Nederlandse commentaar van Ollie en Jack.. DC en Olav kennen elkaar wel en ben vooral benieuwd naar zijn comments :D
  maandag 28 november 2016 @ 21:21:02 #155
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_166964122
quote:
Teveel beelden van muzikanten, te weinig van auto's en coureurs.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166964298
Fok is stuk bij mij.
pi_166964355
Ik vind het met de insteek een stuk beter: het team dat de kijker en de coureurs bedankt voor een tof seizoen :) met Eddie achter de drums, DC saxofoon en Steve als zanger, vind ik het tof gedaan, al had ik het liever naast een wat actievere samenvatting gezien, dat wel.
Ja doei.
  maandag 28 november 2016 @ 22:40:58 #158
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_166966563
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 21:29 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het met de insteek een stuk beter: het team dat de kijker en de coureurs bedankt voor een tof seizoen :) met Eddie achter de drums, DC saxofoon en Steve als zanger, vind ik het tof gedaan, al had ik het liever naast een wat actievere samenvatting gezien, dat wel.
Zeker tof gedaan, maar het is niet echt uitnodigend ofzo :P
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
  maandag 28 november 2016 @ 22:43:40 #159
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_166966645
2 beste momenten van F1 2016 (waarbij de tweede een niet-VES moment moet zijn als je eerste een VES moment is ;) :P )
- De verbijsterende onverwachte winst van Max in Barcelona
- Rosberg die (in toch nog een thriller) WDC wordt en zijn Sky-interview na afloop

2 slechtste momenten van F1 2016?
- Nico die in Hongarije naar pole position kon rijden tijdens gele vlaggen. Als je de veiligheid echt hoog in het vaandel heb staan zou dat niet moeten kunnen.
- De verveelde kop/houding van Lewis op teveel momenten

Jouw persoonlijke Driver of the Year?
Max, wie anders?

Wie (2016 coureur) had je het liefst niet terug gezien volgend jaar?
Ericsson

Wat was jouw beste race dit jaar?
Brazilië

Wat was jouw saaise race dit jaar?
Niets kan tippen aan Baku. Enige keer dat de training spannender was dan de race zelf.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_166966860
2 beste momenten van F1 2016
1 De Mercedesen die elkaar eraf roste in spanje.
2 Max zijn inhaalrace in de laatste ronden van Brazilië.

2 slechtste momenten van F1 2016?
1 Dat rare qualy format aan het begin van het seizoen. Man wat was dat slecht.
2 Max zijn performance in Belgie en de nasleep daarvan.

Jouw persoonlijke Driver of the Year?
Max Verstappen.

Wie (2016 coureur) had je het liefst niet terug gezien volgend jaar?
Massa, maar die vertrekt ook dus als ik iemand anders moet kiezen dan Ericsson of Guiterez

Wat was jouw beste race dit jaar?
Duitsland, niet persee omdat het de beste race was maar gewoon omdat ik erbij was. Beste race in het algmeneen vond ik Brazilië.

Wat was jouw saaise race dit jaar?
Monza en Baku.
pi_166967150
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 28 november 2016 @ 23:07:59 #163
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_166967440
quote:
Zo hallo, die kan wel een paar flesjes aftersun gebruiken :D
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_166969498
2 beste momenten van F1 2016 (waarbij de tweede een niet-VES moment moet zijn als je eerste een VES moment is ;) :P )

1. Max zijn overwinning in Spanje. Niet zozeer de race opzich, maar juist door gehele verhaal er omheen.

2. Het ophouden door Lewis in Abu Dhabi, met de antwoorden van Lewis richting zijn team. Topsport mentaliteit.

2 slechtste momenten van F1 2016?

1. De 'Verstappen' rule
2. Vettel zijn tirade richting de wedstrijdleiding in Mexico. Wereldkampioen onwaardig.

Jouw persoonlijke Driver of the Year?

Max Verstappen

Wie (2016 coureur) had je het liefst niet terug gezien volgend jaar?

Palmer, te veel onnodige fouten en overall komt hij gewoon te kort.

Wat was jouw beste race dit jaar?

Brazilië, by far!!

Wat was jouw saaise race dit jaar?
Baku, inspiratieloos circuit.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 november 2016 @ 00:04:16 #165
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166969540
Ja, mensen die die laatste niet met Baku beantwoorden zijn leugenaars.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_166970237
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 00:04 schreef Nattekat het volgende:
Ja, mensen die die laatste niet met Baku beantwoorden zijn leugenaars.
noem je mij een leugenaar?
pi_166971074
Vast al langsgekomen maar, get out of my face _O-

http://www.ziggosporttota(...)-out-of-my-face.html
pi_166971202
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 01:28 schreef tralalala het volgende:
Vast al langsgekomen maar, get out of my face _O-

http://www.ziggosporttota(...)-out-of-my-face.html
Schaamteloos, echt wat een figuur is die Jack ook.
  dinsdag 29 november 2016 @ 07:14:26 #169
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_166972007
Mwoah het was overduidelijk een grapje en dat kon Ricciardo wel hebben. Logisch toch dat een Nederlander dat zou zeggen?

Een Australiër zou zo'n grapje ook tegen Max kunnen maken.
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 29 november 2016 @ 08:56:01 #170
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_166972544
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 01:39 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Schaamteloos, echt wat een figuur is die Jack ook.
Precies, beetje lol maken, schandalig

:')
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  dinsdag 29 november 2016 @ 08:59:22 #171
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_166972586
Niemand gisteren Peptalk gekeken?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_166972609
Vast wel iemand!
Ja doei.
  dinsdag 29 november 2016 @ 09:04:34 #173
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_166972635
Jack is natuurlijk helemaal geen journalist, maar volgens mij mogen de mensen in de paddock hem wel. Volgens mij is het iemand die gewoon een biertje drinkt met jan en alleman en af en toe even rondloopt met een microfoon om net zo slap te ouwehoeren als hij ook in het cafe doet.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_166972749
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 08:59 schreef nils7 het volgende:
Niemand gisteren Peptalk gekeken?
Ik heb tot op heden pas 8 min durven kijken van Peptalk en ik was op dat moment blij dat ik niet 10 hoog woon.
  dinsdag 29 november 2016 @ 09:44:48 #175
356028 Fopje
Het Stokbrood
pi_166973188
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 november 2016 09:04 schreef Rossdale het volgende:
Jack is natuurlijk helemaal geen journalist, maar volgens mij mogen de mensen in de paddock hem wel. Volgens mij is het iemand die gewoon een biertje drinkt met jan en alleman en af en toe even rondloopt met een microfoon om net zo slap te ouwehoeren als hij ook in het cafe doet.
Alleen jammer dat het altijd over Max moet gaan. :+
"I tried to believe that there is a God, who created each of us in His own image and likeness, loves us very much, and keeps a close eye on things. I really tried to believe that, but I gotta tell you, the longer you live, the more you look around, the more you realize, something is fucked up." - George Carlin.
pi_166973699
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 november 2016 09:04 schreef Rossdale het volgende:
Jack is natuurlijk helemaal geen journalist, maar volgens mij mogen de mensen in de paddock hem wel. Volgens mij is het iemand die gewoon een biertje drinkt met jan en alleman en af en toe even rondloopt met een microfoon om net zo slap te ouwehoeren als hij ook in het cafe doet.
Dat idee heb ik dus ook. Want 9 van de 10 coureurs beginnen al te lachen als ze hem zien. Dus wss voor de microfoon loopt maakt hij alweer een grapje enzo.
pi_166973931
2 beste momenten van F1 2016 (waarbij de tweede een niet-VES moment moet zijn als je eerste een VES moment is ;) :P )

1. Spanje, mijn eerste race die ik heb gekeken.

2. Hamilton die onder de druk telkens moeiteloos eerste werd.

2 slechtste momenten van F1 2016?

1. Max die paar races op rij een slechte start had
2. RBR die keihard faalt in Monaco, had RIC die 1e plek echt gegund.

Jouw persoonlijke Driver of the Year?

Max

Wie (2016 coureur) had je het liefst niet terug gezien volgend jaar?

Gutierrez, kan me echt niks van hem herinneren. Net even de driver standings bekeken, geen wonder dat je nooit wat over hem hoort. :') Dramatisch 0 punten, Grosjean heeft er 29.

Wat was jouw beste race dit jaar?

Brazilië, sensationeel, sportmoment dat je altijd bij zal blijven.

Wat was jouw saaise race dit jaar?
Baku, was in slaap gevallen. :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_166973969
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 november 2016 09:04 schreef Rossdale het volgende:
Jack is natuurlijk helemaal geen journalist, maar volgens mij mogen de mensen in de paddock hem wel. Volgens mij is het iemand die gewoon een biertje drinkt met jan en alleman en af en toe even rondloopt met een microfoon om net zo slap te ouwehoeren als hij ook in het cafe doet.
Maar ja, wij als kijkers verdien wel iets beters toch?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 november 2016 @ 10:45:12 #179
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166974178
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 00:34 schreef THEFXR het volgende:

[..]

noem je mij een leugenaar?
Ja.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  dinsdag 29 november 2016 @ 11:01:34 #180
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_166974547
2 beste momenten van F1 2016 (waarbij de tweede een niet-VES moment moet zijn als je eerste een VES moment is ;) :P )

1. Barcelona, uniek historsich blabla, alles is er al over gezegd maar het blijf een geweldig sportmoment .

2. Ric in Monaco totdat RBR de pitsstop verklootte. daar versloeg onze goedlachse vriend Mercedes en werd vervolgens genaaid door zijn eigen team. Onbedoeld uiteraard maar tering wat was 'ie lekker bezig.

2 slechtste momenten van F1 2016?

Dominantie van Mercedes, al ligt dat niet aan Mercedes uiteraard.

Stewards overall, inconsequent. Laat ze racen....

Jouw persoonlijke Driver of the Year?

Verstappen, maakt de races een stuk aangenamer om te kijken.

Wie (2016 coureur) had je het liefst niet terug gezien volgend jaar?

De kleurloze....

Wat was jouw beste race dit jaar?

Brazilië

Wat was jouw saaise race dit jaar?

Well done Baku.
pi_166974640
Wat leuk dat iedereen 'm invult! Tof om te zien (en men zich stiekem toch grotendeels wel op één lijn! :D )
Ja doei.
pi_166975018
Zouden we ook zo genieten van F1 als Max niet een Nederlander/Belg zou zijn?

Ik begin:
Ik zou er wel van genieten en blij zijn dat er iets gebeurt in F1 maar toch minder dan nu het geval is.
pi_166975046
quote:
Wie (2016 coureur) had je het liefst niet terug gezien volgend jaar?

De kleurloze..
Dus je wilt alleen Nasr, Hamilton en Wehrlein zien? :P
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_166975111
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 11:29 schreef Beach het volgende:

[..]

Dus je wilt alleen Nasr, Hamilton en Wehrlein zien? :P
RIC heeft ook kleur.
  dinsdag 29 november 2016 @ 11:33:27 #185
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_166975126
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 11:29 schreef Beach het volgende:

[..]

Dus je wilt alleen Nasr, Hamilton en Wehrlein zien? :P
Ja idd :')
  dinsdag 29 november 2016 @ 11:37:37 #186
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_166975204
2 beste momenten van F1 2016
- Verstappen wint in Barcelona
- Einde van het seizoen, hopelijk wordt F1 weer echt interessant volgend jaar

2 slechtste momenten van F1 2016?
- Geen moment, maar de stewards waren bagger.
- Alle regelwijzigingen en de regelgevers in het algemeen.

Jouw persoonlijke Driver of the Year?
Max

Wie (2016 coureur) had je het liefst niet terug gezien volgend jaar?
Alonso, die moet naar WEC

Wat was jouw beste race dit jaar?
Geen was echt leuk genoeg, Barcelona om de spanning dan maar.

Wat was jouw saaiste race dit jaar?
Kan geen keuze maken
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 29 november 2016 @ 11:42:39 #187
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_166975318
Max test de 2017 sloffen
https://www.instagram.com/p/BNY_OWaA50z/

Geen idee hoe ik het filmpje hier krijg
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  dinsdag 29 november 2016 @ 12:00:18 #188
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_166975726
Het staat wel aardig onder die Red Bull :o
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 november 2016 @ 12:01:45 #189
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166975759
Dat wordt even wennen
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_166975783
Nice :9
Ja doei.
  dinsdag 29 november 2016 @ 12:22:24 #192
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_166976109
Met die hoge achtervleugel erbij ziet het er niet uit, maar met het model van volgend jaar lijkt het me wel vet :Y
Please sir. When moon? When Mustang?
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 november 2016 @ 12:26:33 #193
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_166976186
quote:
Ook daar staat Max bij de fans bovenaan
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_166976411
Pirelli bandentest:
https://twitter.com/pirel(...)serp%7Ctwgr%5Eauthor

"Does my bum look big in this?"
pi_166976832
Mag hopen (en dat verwacht ik wel) dat ze de achtervleugel enzo nog aan gaan passen zodat de verhoudingen beter zijn :D :P
Ja doei.
pi_166977162
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de rondetijden.
  dinsdag 29 november 2016 @ 13:03:34 #197
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_166977209
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 13:00 schreef Nia het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de rondetijden.
Die zullen spectaculair verpulverd worden :Y

Althans, dat is de verwachting. ;)
  dinsdag 29 november 2016 @ 13:04:04 #198
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_166977227
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 12:49 schreef motorbloempje het volgende:
Mag hopen (en dat verwacht ik wel) dat ze de achtervleugel enzo nog aan gaan passen zodat de verhoudingen beter zijn :D :P
Wordt lager en breder afaik.

Edit; ja dus:



Rijdt VES nou met de auto van RIC (zwarte T-cam)?
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  dinsdag 29 november 2016 @ 13:06:48 #199
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_166977285
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 13:00 schreef Nia het volgende:
Ben eigenlijk wel benieuwd naar de rondetijden.
[ afbeelding ]
Gaan een paar seconden omlaag. Nog steeds niet in de buurt van 10 jaar geleden.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 29 november 2016 @ 13:08:06 #200
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_166977328
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 11:27 schreef potjecreme het volgende:
Zouden we ook zo genieten van F1 als Max niet een Nederlander/Belg zou zijn?

Ik begin:
Ik zou er wel van genieten en blij zijn dat er iets gebeurt in F1 maar toch minder dan nu het geval is.
Waarom niet? Iemand die in de buurt komt op de baan is Lewis en die heeft ook in NL een flinke schare fans.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_166977340
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 13:04 schreef Twieki het volgende:

[..]

Wordt lager en breder afaik.

Rijdt VES nou met de auto van RIC (zwarte T-cam)?
De teams hebben voor deze test 1 auto beschikbaar gesteld volgens mij.
  dinsdag 29 november 2016 @ 13:09:52 #202
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_166977370
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 13:08 schreef Nia het volgende:

[..]

De teams hebben voor deze test 1 auto beschikbaar gesteld volgens mij.
Plus het is een auto van 2015.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_166977387
OVerigens, :')_! dat HAM heeft geweigerd de test te doen _O- terwijl was afgesproken dat degene die 2e zou worden het zou doen (omdat de winnaar allerlei sponsorverplichtingen heeft) :')
Ja doei.
pi_166977485
Twee kapiteins op 1 schip bij Mercedes. Dat gaat volgend seizoen vast nog voor wrevel zorgen.
  dinsdag 29 november 2016 @ 13:14:18 #205
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_166977504
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 13:10 schreef motorbloempje het volgende:
OVerigens, :')_! dat HAM heeft geweigerd de test te doen _O- terwijl was afgesproken dat degene die 2e zou worden het zou doen (omdat de winnaar allerlei sponsorverplichtingen heeft) :')
Bron?
pi_166977528
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 13:14 schreef Klummie het volgende:

[..]

Bron?
Zag ik gisteren ergens voorbij komen op Reddit, ff graven.
Ja doei.
pi_166977544
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 13:14 schreef Klummie het volgende:

[..]

Bron?
http://www.skysports.com/(...)i-for-2017-tyre-test

With Rosberg currently in Malaysia for the first of a series of engagements and appearances over the next week to mark his status as 2016's world champion, Hamilton's test essentially represents the start of his preparations to win back the drivers' crown next year.
pi_166977552
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 10:45 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Ja.
belachelijk, narcist.
pi_166977555
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 13:09 schreef nils7 het volgende:

[..]

Plus het is een auto van 2015.
Weet je dat zeker? Ik heb begrepen dat ze met de 2016 auto zouden testen.
pi_166977622
Ah, hij is dus tóch gaan rijden. Mooi. Er was sprake dat WEH 't moest gaan doen.
Ja doei.
pi_166977650
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 13:09 schreef nils7 het volgende:

[..]

Plus het is een auto van 2015.
De RB11 van 2015 zag er zo uit:

Ja doei.
pi_166977690
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 13:13 schreef Nia het volgende:
Twee kapiteins op 1 schip bij Mercedes. Dat gaat volgend seizoen vast nog voor wrevel zorgen.
Zeker als de Mercedes volgend jaar niet meer de snelste is. Als ze dan moeten vechten voor P3 bv dan gaat het nog een keer fout.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 november 2016 @ 13:22:05 #213
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_166977739
Rosberg is geen kapitein joh :P Die heeft gewoon geluk gehad dat Hamilton uitviel met motorproblemen anders was die nooit WK geworden.
pi_166977744
http://www.espn.co.uk/f1/(...)efeat-2017-tyre-test

The one-day test saw Red Bull, Ferrari and Mercedes take to the track together using mule cars based on their 2015 challengers.
pi_166977801
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 13:22 schreef Kyran het volgende:
Rosberg is geen kapitein joh :P Die heeft gewoon geluk gehad dat Hamilton uitviel met motorproblemen anders was die nooit WK geworden.
pi_166977829
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 13:24 schreef Yashaaaaa het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Of hij is gewoon sleep-deprived 8-)
Ja doei.
pi_166977830
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 13:22 schreef Nia het volgende:
http://www.espn.co.uk/f1/(...)efeat-2017-tyre-test

The one-day test saw Red Bull, Ferrari and Mercedes take to the track together using mule cars based on their 2015 challengers.
Aan de kleuren alleen al is het duidelijk te zien dat het die van 2016 is. Max en Daniel hebben dat volgens mij ook allebei genoemd in een interview. Dat ze gingen testen met de 2016 auto.
pi_166977833
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 13:22 schreef Kyran het volgende:
Rosberg is geen kapitein joh :P Die heeft gewoon geluk gehad dat Hamilton uitviel met motorproblemen anders was die nooit WK geworden.
Maar Rosberg is nu toch eerste rijder? Zal Hamilton's ego dat wel aankunnen?
pi_166978262
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 13:19 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

De RB11 van 2015 zag er zo uit:

[ afbeelding ]
Dat paars rond de Infiniti sponsoring vind ik maar niks, dan is het hele donkerblauw zoals dit jaar mooier imo.
Flesje bier
pi_166978453
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 13:45 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Dat paars rond de Infiniti sponsoring vind ik maar niks, dan is het hele donkerblauw zoals dit jaar mooier imo.
Sowieso, die RB12 is echt de mooiste op de grid imho, hoe die kleuren eruit springen, ook/vooral in de regen, mijn hemel... :9



Zeker als de zon ook nog een beetje schijnt bij een natte baan:

Ja doei.
  dinsdag 29 november 2016 @ 13:54:41 #221
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_166978504
116 dagen te gaan...
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
  dinsdag 29 november 2016 @ 14:05:26 #222
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_166978707
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 13:54 schreef Montelly het volgende:
116 dagen te gaan...
En dan gaan we weer los? :9~
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_166978785
113 zelfs als je de donderdag met de Persco meetelt als begin raceweekend :9
Ja doei.
pi_166979068
Ocherm ;(

http://www.autosport.com/(...)t&utm_medium=twitter

quote:
However, Mercedes said Hamilton felt unwell after his early runs so the team drafted in reserve Pascal Wehrlein, who was on standby, to take over.
I call bullshit :')
Ja doei.
pi_166979196
Goed bezig die Hamilton. Misschien kan Wehrlein volgend jaar gewoon sowieso in die auto gaan zitten.
  dinsdag 29 november 2016 @ 14:34:42 #226
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_166979352
Ze rijden met de 2015 auto (zie ook Lewis en Kimi).
Ook hier rijdt Buemi met de 2015 auto (in 2016 verfje en 2017 banden):

N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  dinsdag 29 november 2016 @ 14:38:51 #227
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_166979443
Van Pirelli:



Lijkt mij gewoon 2016 wagen
  dinsdag 29 november 2016 @ 14:44:34 #228
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_166979559
quote:
Wat een wijf
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_166979746
quote:
Nee, hij is ziek van het missen van de titel. :)
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_166979841
quote:
Eerst bracht je het nieuws dat hij helemaal niks deed. Hij heeft in de ochtend runs gedaan en voelt zich nou niet lekker. Voordeel van de twijfel wat mij betreft.
pi_166979910
quote:
15s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:59 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Eerst bracht je het nieuws dat hij helemaal niks deed. Hij heeft in de ochtend runs gedaan en voelt zich nou niet lekker. Voordeel van de twijfel wat mij betreft.
Ik dus niet. Als je eerst de geruchten hoort dat hij het niet wilde doen, hij dan alsnog opdraaft, maar met een of andere kutsmoes alsnog aftaait, neuh, dan heb je d'r gewoon geen zin in om je taak uit te voeren, imho.
Ja doei.
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 november 2016 @ 15:22:43 #232
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_166980203
Wat een jankerds allemaal in de F1 tegenwoordig zeg, de tering.
pi_166980685
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 14:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Van Pirelli:

[ afbeelding ]

Lijkt mij gewoon 2016 wagen
Nee. Je kunt het het makkelijkst zien aan de plaats van de antenne op de neus van de auto. Bij de RB11 staat die op een horizontaal gedeelte van de carrosserie en bij de RB12 staat-ie waar de neus al wat naar beneden afloopt.
pi_166980810
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 15:49 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Nee. Je kunt het het makkelijkst zien aan de plaats van de antenne op de neus van de auto. Bij de RB11 staat die op een horizontaal gedeelte van de carrosserie en bij de RB12 staat-ie waar de neus al wat naar beneden afloopt.
Scherp.
Ja doei.
  dinsdag 29 november 2016 @ 16:22:21 #235
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_166981369
Als je F1 coureur bent wil je toch dolgraag testen met banden die een bak meer grip leveren dan de knoei van de afgelopen jaren
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 29 november 2016 @ 16:29:14 #236
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_166981508
Waarom draagt Lauda altijd zon rood faggit petje; net bij Air crash investigation ook al :')
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_166981935
Even vraagje van een leek. Wordt het niet saaier met met meer grip?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_166982027
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 16:52 schreef truthortruth het volgende:
Even vraagje van een leek. Wordt het niet saaier met met meer grip?
Meer grip = hogere bochtensnelheid = hopelijk meer gevechten in bochten
Flesje bier
pi_166982113
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 november 2016 16:29 schreef Woods het volgende:
Waarom draagt Lauda altijd zon rood faggit petje; net bij Air crash investigation ook al :')
omdat hij daar voor betaald krijgt.
pi_166982119
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 16:52 schreef truthortruth het volgende:
Even vraagje van een leek. Wordt het niet saaier met met meer grip?
nee, meer grip, dus max haalt iedereen in.
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 29 november 2016 @ 17:39:37 #242
176766 crew  zoem
zoemt
pi_166982652
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 16:52 schreef truthortruth het volgende:
Even vraagje van een leek. Wordt het niet saaier met met meer grip?
Door de luchtverstoring achter een wagen neemt de downforce (en dus grip) af wanneer je er dicht achter rijdt. Met meer (mechanische) grip kunnen ze dichter achter elkaar rijden met meer inhaalkansen tot gevolg.
pi_166982678
Heel leuk 10 min. interview met Max en Daniel voor ServusTV. Helaas Duits gebrabbel over het interview heen.
http://www.redbull.com/at(...)n-interview-servustv
  dinsdag 29 november 2016 @ 17:43:50 #244
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_166982724
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 november 2016 16:29 schreef Woods het volgende:
Waarom draagt Lauda altijd zon rood faggit petje; net bij Air crash investigation ook al :')
waarom draagt Jean-Marie Pfaff altijd een hemd met opdruk van verschillende bedrijven op zijn kraag?
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_166982727
Daar kan ik dus niet naar kijken he |:(
pi_166982746
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 17:04 schreef THEFXR het volgende:
nee, meer grip, dus max haalt iedereen in.
Iedereen heeft meer grip, dus ik zie dit niet zo.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 16:57 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Meer grip = hogere bochtensnelheid = hopelijk meer gevechten in bochten
Maar gaan de PK's weer meer uitmaken lijkt mij?
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 17:39 schreef zoem het volgende:
[..]
Door de luchtverstoring achter een wagen neemt de downforce (en dus grip) af wanneer je er dicht achter rijdt. Met meer (mechanische) grip kunnen ze dichter achter elkaar rijden met meer inhaalkansen tot gevolg.
Ok, dat zou mooi zijn.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_166982750
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 17:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Daar kan ik dus niet naar kijken he |:(
Alleen Duits was oké geweest, maar van Duits en Engels wordt ik knettergek.
pi_166982762
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 17:45 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Alleen Duits was oké geweest, maar van Duits en Engels wordt ik knettergek.
Dat dus.
pi_166982786
Bij Red Bull zit het met de sfeer en teambuilding wel goed voor het nieuwe seizoen.
  dinsdag 29 november 2016 @ 18:15:38 #250
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_166983248
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 17:47 schreef Nia het volgende:
Bij Red Bull zit het met de sfeer en teambuilding wel goed voor het nieuwe seizoen.
Dat weet je niet, je ziet alleen de buitenkant. Wie weet is Horner wel een verschrikkelijk baasje achter de schermen.
pi_166983507
Fok is weer stuk. Zal daar toch eens melding van maken.
pi_166983512
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 18:36 schreef potjecreme het volgende:
Fok is weer stuk. Zal daar toch eens melding van maken.
succes daarmee.
Ja doei.
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 29 november 2016 @ 18:37:55 #253
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_166983533
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 18:36 schreef potjecreme het volgende:
Fok is weer stuk. Zal daar toch eens melding van maken.
Ik mis de connectie met de F1, behalve dat daar ook wel eens iets stuk gaat, maar goed: men is er al mee bezig.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 29 november 2016 @ 18:46:22 #254
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_166983687
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 17:45 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Maar gaan de PK's weer meer uitmaken lijkt mij?
De verwachting is dat dat juist minder gaat uitmaken.
pi_166983756
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 18:37 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik mis de connectie met de F1, behalve dat daar ook wel eens iets stuk gaat, maar goed: men is er al mee bezig.
Er was ook nul connectie met F1. Plaatje van Max om het goed te maken.

pi_166983852
Ik vraag me wel af hoelang de situatie bij Mercedes nog houdbaar blijft. Het botert niet tussen hen en Lewis. De geruchten in het paddock gaan dat Lewis niet meer voor Mercedes wou rijden na Spanje. Daarom moest Werhlein ook ineens testen toen in plaats van Ocon, voor het geval dat die er er echt mee zou stoppen.
pi_166984198
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 november 2016 18:51 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Er was ook nul connectie met F1. Plaatje van Max om het goed te maken.

[ afbeelding ]
Hij staat er lekker ongemakkelijk bij _O-
Flesje bier
pi_166984235
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 november 2016 18:46 schreef Tijn het volgende:
[..]
De verwachting is dat dat juist minder gaat uitmaken.
Dat snap ik dus niet helemaal, vandaar mijn vraag ook. Als je de PK's hebt, en je kan ze nu door middel van meer grip nog beter overbrengen dan heb je dus meer voordeel. Als je in de oude situatie meer pk's hebt dan kon je die niet altijd effectief benutten door te weinig grip, in ieder geval dat is mijn idee als leek.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_166984267
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:15 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Hij staat er lekker ongemakkelijk bij _O-
"geen erectie krijgen, geen erectie krijgen"
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_166984286
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:17 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat snap ik dus niet helemaal, vandaar mijn vraag ook. Als je de PK's hebt, en je kan ze nu door middel van meer grip nog beter overbrengen dan heb je dus meer voordeel. Als je in de oude situatie meer pk's hebt dan kon je die niet altijd effectief benutten door te weinig grip, in ieder geval dat is mijn idee als leek.
Meer downforce volgend jaar is meer drag. Dus de extra pk's zijn juist nodig om topsnelheid te hebben.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_166984436
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:17 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat snap ik dus niet helemaal, vandaar mijn vraag ook. Als je de PK's hebt, en je kan ze nu door middel van meer grip nog beter overbrengen dan heb je dus meer voordeel. Als je in de oude situatie meer pk's hebt dan kon je die niet altijd effectief benutten door te weinig grip, in ieder geval dat is mijn idee als leek.
De PK's zullen uiteraard belangrijk blijven. Meer downforce is automatisch een lagere topsnelheid dus om dat te compenseren zal een sterke motor nog steeds belangrijk zijn en veel verschil maken net als nu.
  dinsdag 29 november 2016 @ 19:28:24 #262
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_166984441
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:17 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Dat snap ik dus niet helemaal, vandaar mijn vraag ook. Als je de PK's hebt, en je kan ze nu door middel van meer grip nog beter overbrengen dan heb je dus meer voordeel. Als je in de oude situatie meer pk's hebt dan kon je die niet altijd effectief benutten door te weinig grip, in ieder geval dat is mijn idee als leek.
Niet zozeer grip, meer gewoon dat de banden kapot gaan als je te lang naar ze kijkt.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_166984502
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 13:25 schreef Nia het volgende:

[..]

Maar Rosberg is nu toch eerste rijder? Zal Hamilton's ego dat wel aankunnen?
Ze hebben geen eerste en tweede rijder bij Mercedes.
in a crowd you lose humanity
pi_166984721
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:31 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ze hebben geen eerste en tweede rijder bij Mercedes.
Rosberg mag anders wel nr 1 op zn auto zetten komend jaar :+
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_166984829
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:28 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

De PK's zullen uiteraard belangrijk blijven. Meer downforce is automatisch een lagere topsnelheid dus om dat te compenseren zal een sterke motor nog steeds belangrijk zijn en veel verschil maken net als nu.
Alleen is de verwachting dat er volgend jaar minder verschil tussen de motoren zit.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_166984849
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:41 schreef Geralt het volgende:

[..]

Rosberg mag anders wel nr 1 op zn auto zetten komend jaar :+
Dat mocht Hamiton dit jaar, maar deed het niet.

Ik hoop overigens dat Rosberg dat wel doet.
in a crowd you lose humanity
pi_166984872
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:45 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat mocht Hamiton dit jaar, maar deed het niet.

Ik hoop overigens dat Rosberg dat wel doet.
Ik zou het gewoon doen als ik Rosberg was en dan overal benadrukken dat ik de nr 1 ben, vooral waar Lewis bij is. :D
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  dinsdag 29 november 2016 @ 19:57:55 #268
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_166985194
Max zal deze winter wel op iets anders gaan Racen.
  dinsdag 29 november 2016 @ 19:58:48 #269
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_166985215
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:31 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Ze hebben geen eerste en tweede rijder bij Mercedes.
Rosberg is toch nummer 1 hij is Wereldkampioen
pi_166985313
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:58 schreef KingRadler het volgende:

[..]

Rosberg is toch nummer 1 hij is Wereldkampioen
Een nummering/hierarchie impliceert voorkeur, waarbij de beste resources naar de 'nummer 1' gaan. Die is er niet.
Ja doei.
pi_166985641
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:57 schreef KingRadler het volgende:
Max zal deze winter wel op iets anders gaan Racen.
Hij is dol op jetskiën en volgens mij heeft de familie Verstappen al een vakantie huisje op Ibiza. Kan die jetskiën van Ibiza naar Monaco :D
  dinsdag 29 november 2016 @ 20:22:11 #272
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_166985742
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 20:03 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Een nummering/hierarchie impliceert voorkeur, waarbij de beste resources naar de 'nummer 1' gaan. Die is er niet.
Volgens Lil'lewie wel :P
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_166986025
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:44 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Alleen is de verwachting dat er volgend jaar minder verschil tussen de motoren zit.
Ja de verwachting is inderdaad dat de motoren maximaal 2% zullen verschillen. Als we voor het gemak dan even van 1000pk uitgaan zou het verschil niet groter moeten zijn dan 20pk. Maar Renault komt nu nog zo'n 50 pk te kort, dus ik hoop wel dat ze dat kunnen inhalen deze winter. Zit er eigenlijk een max op het aantal pk en zo ja wat is dat ?
pi_166986481
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 20:35 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ja de verwachting is inderdaad dat de motoren maximaal 2% zullen verschillen. Als we voor het gemak dan even van 1000pk uitgaan zou het verschil niet groter moeten zijn dan 20pk. Maar Renault komt nu nog zo'n 50 pk te kort, dus ik hoop wel dat ze dat kunnen inhalen deze winter. Zit er eigenlijk een max op het aantal pk en zo ja wat is dat ?
Honda mag bidden dat ze binnen 2% zitten, het huidige concept gaat nu de kliko in ze komen met iets nieuws in 2017, geen idee of het zal werken.

Maar daarnaast, chassis zal iets belangrijker worden en wat meer het verschil kunnen maken, dit zal gunstig zijn voor Redbull en hopelijk ook McLaren.

Lewis naar Ferrari zie ik niet gebeuren, dus wellicht terug naar Macca, als vervanger van Alonso in 2018.
.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 november 2016 @ 21:10:01 #275
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_166986867
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 20:54 schreef Fer het volgende:

[..]

Honda mag bidden dat ze binnen 2% zitten, het huidige concept gaat nu de kliko in ze komen met iets nieuws in 2017, geen idee of het zal werken.

Maar daarnaast, chassis zal iets belangrijker worden en wat meer het verschil kunnen maken, dit zal gunstig zijn voor Redbull en hopelijk ook McLaren.

Lewis naar Ferrari zie ik niet gebeuren, dus wellicht terug naar Macca, als vervanger van Alonso in 2018.
Hij gaat naar Manor. Zal hem leren ~O>
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_166986906
Denk niet dat het beste team en de beste driver gaan scheiden eerlijk gezegd.

Alle geruchten zijn gewoon vanwege komkommertijd.
pi_166987045
Iemand hierboven vroeg waarom Nikii Lauda altijd een petje / cap draagt...mogelijk vanwege de beschadigde schedel na bijna verbranding?

Leuk om jullie technische opmerkingen te volgen. w/
pi_166987352
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Meer downforce volgend jaar is meer drag. Dus de extra pk's zijn juist nodig om topsnelheid te hebben.
Exact, maar dan gaat het dus weer om de meeste pk's.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  dinsdag 29 november 2016 @ 21:31:45 #279
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_166987438
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 21:28 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Exact, maar dan gaat het dus weer om de meeste pk's.
Zover ik begrepen heb komen de motoren volgend jaar dichter bij elkaar te liggen qua vermogen.
Dan wordt betrouwbaarheid aan de motorenkant de belangrijkste factor.

Het grootste verschil zit dus in de (flinke) wijzigingen in chassis en banden, daarmee zal theoretisch de snelste auto gebouwd worden.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_166987580
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 21:31 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zover ik begrepen heb komen de motoren volgend jaar dichter bij elkaar te liggen qua vermogen.
Dan wordt betrouwbaarheid aan de motorenkant de belangrijkste factor.

Het grootste verschil zit dus in de (flinke) wijzigingen in chassis en banden, daarmee zal theoretisch de snelste auto gebouwd worden.
Als het vermogen dichterbij elkaar zou liggen zou mooi zijn....
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
  dinsdag 29 november 2016 @ 22:29:54 #281
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_166989233
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:57 schreef KingRadler het volgende:
Max zal deze winter wel op iets anders gaan Racen.
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 20:17 schreef Meike26 het volgende:

[..]

Hij is dol op jetskiën en volgens mij heeft de familie Verstappen al een vakantie huisje op Ibiza. Kan die jetskiën van Ibiza naar Monaco :D


Ik denk dat KingRadler op iets anders doelt...
pi_166989446
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2016 22:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]


[..]

[ afbeelding ]

Ik denk dat KingRadler op iets anders doelt...
dat gifje is zo multi-inzetbaar O+
Ja doei.
pi_166989599
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 november 2016 22:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

dat gifje is zo multi-inzetbaar O+
Curling, sjoelen, bowlen, jeu de boules. Alle sporten waarbij een object zich niet supersnel van de ene zijde naar de andere beweegt.
pi_166989803
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 22:40 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Curling, sjoelen, bowlen, jeu de boules. Alle sporten waarbij een object zich niet supersnel van de ene zijde naar de andere beweegt.
Of Manor fan zijn.
Ja doei.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 29 november 2016 @ 22:48:25 #285
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_166989885


O+



O+
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  woensdag 30 november 2016 @ 05:50:42 #286
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_166993048
Was deze al gepost?


-edit-

Dit interview had ik hier dacht ik ook nog niet gezien(?).


Interessant om te horen hoe de nieuwe regels voor 2017 ook hun fysieke trainingsprogramma beïnvloedt. Daar waar ze eerder zo licht mogelijk moesten zien te blijven, moeten ze er nu een paar kilo spier bij zien te kweken.


F1 drivers - groepsfoto 2017

[ Bericht 51% gewijzigd door Jane op 30-11-2016 06:07:08 ]
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  woensdag 30 november 2016 @ 06:29:22 #287
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_166993093
Die sixpacks :')

Deze sixpacks :9

Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_166993213
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 20:54 schreef Fer het volgende:
Lewis naar Ferrari zie ik niet gebeuren, dus wellicht terug naar Macca, als vervanger van Alonso in 2018.
Kan me interview van hem en vettel herinneren waar zoiets geopperd werd, is mijn gedroomde line up van ferrari ook samen met vettel. Zie ook niet waarom het niet zou kunnen.

En is het niet zo dat PK's komend jaar minder invloed hebben omdat je door de hogere downforce sneller door de bochten kan, dus acceleratie nu een minder grotere rol speelt.
Als je met 120km/u door de bocht kan ipv 100 dan zit je ook weer sneller dichtbij de topsnelheid
pi_166993222
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 06:29 schreef Sinister-D- het volgende:
Die sixpacks :')

Deze sixpacks :9

[ afbeelding ]
Bier uit blik is echt niet te pilsen
Play hard, go pro.
pi_166993331
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 november 2016 22:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Ik denk dat KingRadler op iets anders doelt...
:D Je hebt gelijk.. maar echt racen zal hij wel niet gaan doen. Een beetje karten en jetskiën daar blijft het denk ik bij
pi_166993825
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 19:57 schreef KingRadler het volgende:
Max zal deze winter wel op iets anders gaan Racen.
~O>
  woensdag 30 november 2016 @ 09:11:40 #292
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_166993933
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 07:33 schreef Aethereal het volgende:

[..]

Bier uit blik is echt niet te pilsen
In een glas schenken.

Met kratten heen en weer sjouwen naar de supermarkt :')


Ik mis de conmectie met f1
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_166993941
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 09:11 schreef fathank het volgende:

[..]

In een glas schenken.

Met kratten heen en weer sjouwen naar de supermarkt :')

Ik mis de conmectie met f1
Heineken is sponsor van de F1.
Voila
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 30 november 2016 @ 09:24:11 #294
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_166994062
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 06:29 schreef Sinister-D- het volgende:
Die sixpacks :')

Deze sixpacks :9

[ afbeelding ]
verkeerde merk
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 30 november 2016 @ 09:24:32 #295
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_166994066
quote:
Kvyat op die driewieler _O-
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_166994160
ik vraag me af hoe Ricciardo zich daadwerkelijk voelde na afgelopen race... ik bedoel hij eindigde best ver tov Max terwijl hij iets nieuwere banden had en de race in Brazilië moet ook best pijn hebben gedaan :o
pi_166994182
quote:
3s.gif Op woensdag 30 november 2016 09:32 schreef SnowOokami het volgende:
ik vraag me af hoe Ricciardo zich daadwerkelijk voelde na afgelopen race... ik bedoel hij eindigde best ver tov Max terwijl hij iets nieuwere banden had en de race in Brazilië moet ook best pijn hebben gedaan :o
Ricciardo heeft eerder in een dip t.o.v. Max gezeten, en kwam daar ijzersterk uit terug. Maar hij zal niet met een supergevoel de winter in gaan nee.
  woensdag 30 november 2016 @ 09:34:51 #298
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_166994184
quote:
3s.gif Op woensdag 30 november 2016 09:32 schreef SnowOokami het volgende:
ik vraag me af hoe Ricciardo zich daadwerkelijk voelde na afgelopen race... ik bedoel hij eindigde best ver tov Max terwijl hij iets nieuwere banden had en de race in Brazilië moet ook best pijn hebben gedaan :o
De grootste fout was dat hij zo snel naar binnen kwam op die eerste banden. Ik vind het leuk dat Red Bull risico's neemt en je moet wat om Mercedes te verslaan. Dit keer krijg je echter de deksel op je neus en verlies je tegen Ferrari en echt taktisch voordeel hebben de risico's nog niet gebracht.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  Moderator / Redactie Sport woensdag 30 november 2016 @ 09:57:43 #299
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_166994494
quote:
99s.gif Op woensdag 30 november 2016 09:34 schreef XL het volgende:

[..]

De grootste fout was dat hij zo snel naar binnen kwam op die eerste banden. Ik vind het leuk dat Red Bull risico's neemt en je moet wat om Mercedes te verslaan. Dit keer krijg je echter de deksel op je neus en verlies je tegen Ferrari en echt taktisch voordeel hebben de risico's nog niet gebracht.
Dat was geen risico, dat was de meute volgen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  woensdag 30 november 2016 @ 10:07:01 #300
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_166994638
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 09:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat was geen risico, dat was de meute volgen.
Kwali op de andere band was een risico.
pi_166994780
quote:
2s.gif Op woensdag 30 november 2016 10:07 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Kwali op de andere band was een risico.
Hij kon volgens mij prima bij blijven op die SS? En toch ging hij naar binnen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')