Dat is niet hacken, ze hebben het volledig ontoegankelijk gemaakt
kinderen spelen teveel met wget en nmap tegenwoordig
quote:Als het ECHT een domme scriptkid is wel..
Op vrijdag 6 december 2002 00:18 schreef CasB het volgende:
het IP is toch wel gelogd neem ik aan?
en tja dan moet je je pagina maar updaten is zo'n bullshit. Dit is geen bedrijf maar wordt vrijwillig gedaan. Ik gebruik ook een zwaar oud forum script voor het forum van de snowboardclub. Waarom? Omdat telkens updaten te veel vrije tijd kost voor die paar mensen die erop komen.
quote:Das wel vaker bij een vereniging dat het vrijwillig wordt gedaan. Maar de zaak een beetje bijhouden kan geen kwaad. En als er toch niemand het forum gebruikt kan je het er net zo goed uit flikkeren.
Op vrijdag 6 december 2002 00:21 schreef dfr0st het volgende:
kijk die popup kan ik nog wel begrijpen, maar waarom nog een overlay layer gebruiken zodat de site onbruikbaar wordt?en tja dan moet je je pagina maar updaten is zo'n bullshit. Dit is geen bedrijf maar wordt vrijwillig gedaan. Ik gebruik ook een zwaar oud forum script voor het forum van de snowboardclub. Waarom? Omdat telkens updaten te veel vrije tijd kost voor die paar mensen die erop komen.
Kijk zoiets als fok is updaten en patchen veel belangrijker. PLus waar ik voornamelijk pissed over ben is dat ze het onbruikbaar hebben gemaakt. Net zoiets lulligs als een kind z'n lolly afpakkken en het stokje terug geven. Geef dan de lolly een lik en geef hem terug met de mededeling dat hij makkelijk te pakken is.
quote:lol
Op vrijdag 6 december 2002 00:22 schreef SmashBro het volgende:
Ja die Wasadingen breken altijd in tweeën als je ze probeert te smeren
quote:Hoezo onbruikbaar?
Op vrijdag 6 december 2002 00:41 schreef dfr0st het volgende:
PLus waar ik voornamelijk pissed over ben is dat ze het onbruikbaar hebben gemaakt. Net zoiets lulligs als een kind z'n lolly afpakkken en het stokje terug geven. Geef dan de lolly een lik en geef hem terug met de mededeling dat hij makkelijk te pakken is.
--------------------------------------------------------------------------------
Kijk die popup kan ik nog wel begrijpen, maar waarom nog een overlay layer gebruiken zodat de site onbruikbaar wordt?
KUT CRACKERS (dit zijn dus geen hackers!)
het IP is toch wel gelogd neem ik aan? zo ja aangeven bij de provider van diegene en dan is het "dag dag" scriptkiddie
--------------------------------------------------------------------------------
Toch wel handig als CasB het antwoord geeft.
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 00:22 schreef SmashBro het volgende:
Ja die Wasadingen breken altijd in tweeën als je ze probeert te smeren
quote:pleonasme
Op vrijdag 6 december 2002 00:18 schreef syndr0me het volgende:[..]
Als het ECHT een domme scriptkid is wel..
gewoon eff forum updaten of oude terug zetten en IP trace doen.
moet wel werken denk ik.
quote:hahahaha ik wou dat ze dat eens met Fok deden
Op vrijdag 6 december 2002 00:07 schreef dfr0st het volgende:
http://www.stud.tue.nl/~disaster/phpBB2/index.phpDat is niet hacken, ze hebben het volledig ontoegankelijk gemaakt
quote:Beter goed gejat dan slecht bedacht
Op vrijdag 6 december 2002 10:12 schreef otisclub het volgende:
Toch wel handig als CasB het antwoord geeft.
Als je het echt nog niet door had: FAQ van dat forum...
Ik neem toch ook wel aan dat er een aparte link is naar het admin gedeelte waardoor je herstel kunt maken De scriptkids hebben je gewoon gewaarschuwd en helemaal niets bijzonders gedaan, wees er blij mee.
quote:ok KnÄckEbrÖdhÖfd
Op vrijdag 6 december 2002 23:04 schreef dfr0st het volgende:
het is niet mijn forum, anders was het al lang opgelost
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |