abonnement Unibet Coolblue
pi_166950483
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 10:23 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Hamilton deed wat hij moest doen. Bij Mercedes willen ze toch racen? Toch geen coureurs die op hun rug gaan liggen?
Vanuit het oogpunt van Mercedes was deze actie niet in het teambelang. Mercedes wilt gewoon altijd 1 & 2 worden, dus hij "riskeerde" hiermee dat Vettel P2 (of zelfs P1) zou pakken en dat mag niet van Mercedes :{
Max moest in Duitsland Ricciardo ook voor laten vanwege het teambelang... en bij STR kon dat 1x (Singapore), maar bij RBR wordt dat gedrag ook niet getolereerd.
pi_166950543
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 10:25 schreef daNpy het volgende:

[..]

Natuurlijk kon Max profiteren van Hamilton vooraan.

Ric heeft het hele seizoen laten zien niet in te durven halen. Hij heeft 1* iets geprobeerd en haakte toen meteen af. Na vettels move had hij terug kunnen komen, hij had de betere lijn. Maar het gas gaat er meteen af en hij laat het zitten. Hij was op dat moment beter uitgerust om Vettel af te houden als Max. Bij Max moeten ze veel harder vechten, die gaat niet zonder meer aan de kant.

Nogmaals: dit alt me het hele seizoen al op. Niet 1 race.
Dan heb je stront in je ogen. Ricciardo behoort tot de betere inhalers met z'n divebombs
pi_166950551
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 10:26 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Vanuit het oogpunt van Mercedes was deze actie niet in het teambelang. Mercedes wilt gewoon altijd 1 & 2 worden, dus hij "riskeerde" hiermee dat Vettel P2 (of zelfs P1) zou pakken en dat mag niet van Mercedes :{
Max moest in Duitsland Ricciardo ook voor laten vanwege het teambelang... en bij STR kon dat 1x (Singapore), maar bij RBR wordt dat gedrag ook niet getolereerd.
Teambelang terwijl de enige te winnen prijs een individuele is.

Mercedes is oppermachtig geweest dit seizoen, zonder de crash in spanje en het ploffen van Hamilton hadden ze alle races gewonnen. Laat de coureurs in de latste race het lekker zelf uitzoeken. De teamprijs was al binnen.
pi_166950582
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 10:30 schreef Mothzor het volgende:

[..]

Teambelang terwijl de enige te winnen prijs een individuele is.

Mercedes is oppermachtig geweest dit seizoen, zonder de crash in spanje en het ploffen van Hamilton hadden ze alle races gewonnen. Laat de coureurs in de latste race het lekker zelf uitzoeken. De teamprijs was al binnen.
Ja, ik ben het met je eens dat dit in de laatste race ook geen probleem moet zijn. Maar Sky geeft terecht aan; mag het dan ook in enerlaatste race? of in de tweede laatste race... etc.
pi_166950652
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2016 10:32 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Ja, ik ben het met je eens dat dit in de laatste race ook geen probleem moet zijn. Maar Sky geeft terecht aan; mag het dan ook in enerlaatste race? of in de tweede laatste race... etc.
Das een goed punt, en er spelen natuurlijk veel meer belangen voor het merk Mercedes.

Echter kon mercedes niks meer verliezen, constructeurs was al lang en breed binnen en de kampioen zou een van de mercedes coureurs winnen. Ik snap dan niet meer wat het teambelang moet zijn. Loopt mercedes image schado op omdat misschien Vettel zou gaan winnen?
  maandag 28 november 2016 @ 10:40:08 #256
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166950725
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 10:26 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Vanuit het oogpunt van Mercedes was deze actie niet in het teambelang. Mercedes wilt gewoon altijd 1 & 2 worden, dus hij "riskeerde" hiermee dat Vettel P2 (of zelfs P1) zou pakken en dat mag niet van Mercedes :{
Max moest in Duitsland Ricciardo ook voor laten vanwege het teambelang... en bij STR kon dat 1x (Singapore), maar bij RBR wordt dat gedrag ook niet getolereerd.
Dat snap ik allemaal prima, maar bij Mercedes moeten ze ook snappen en accepteren dat Hamilton dit doet.

Dat is de prijs die je betaalt voor twee coureurs die kampioen kunnen worden. Hadden ze maar een type Barichello als tweede coureur moeten aanstellen.
  maandag 28 november 2016 @ 10:52:15 #257
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_166950939
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 10:29 schreef opreis het volgende:

[..]

Dan heb je stront in je ogen. Ricciardo behoort tot de betere inhalers met z'n divebombs
Iedereen heeft het erover idd. "Weet je nog, die race dat ricciardo 5 man inhaalde?"

Oh wacht....
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_166951068
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 10:52 schreef daNpy het volgende:

[..]

Iedereen heeft het erover idd. "Weet je nog, die race dat ricciardo 5 man inhaalde?"

Oh wacht....
Hou op alsjeblieft met het neersabelen van Ric. Ricciardo is ook een van de betere inhalers, zie o.a. Monza.
pi_166951070
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 10:36 schreef Mothzor het volgende:

[..]

Das een goed punt, en er spelen natuurlijk veel meer belangen voor het merk Mercedes.

Echter kon mercedes niks meer verliezen, constructeurs was al lang en breed binnen en de kampioen zou een van de mercedes coureurs winnen. Ik snap dan niet meer wat het teambelang moet zijn. Loopt mercedes image schado op omdat misschien Vettel zou gaan winnen?
Geen idee, misschien zien ze het als een zwakte? Denk overigens dat dit met afzwaaier afloopt.

quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 10:40 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat snap ik allemaal prima, maar bij Mercedes moeten ze ook snappen en accepteren dat Hamilton dit doet.

Dat is de prijs die je betaalt voor twee coureurs die kampioen kunnen worden. Hadden ze maar een type Barichello als tweede coureur moeten aanstellen.
Yep en zelfs Rosberg liep er niet over te piepen (tijdens? geen boordradio gehoord) na de race.
  maandag 28 november 2016 @ 10:59:05 #261
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_166951082
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 10:52 schreef daNpy het volgende:

[..]

Iedereen heeft het erover idd. "Weet je nog, die race dat ricciardo 5 man inhaalde?"

Oh wacht....
Ricciardo valt nooit zover terug.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  maandag 28 november 2016 @ 10:59:36 #262
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_166951097
quote:
14s.gif Op maandag 28 november 2016 10:32 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Ja, ik ben het met je eens dat dit in de laatste race ook geen probleem moet zijn. Maar Sky geeft terecht aan; mag het dan ook in enerlaatste race? of in de tweede laatste race... etc.
Dat ligt aan de situatie. Als een ander team er nog met de prijzen vandoor kan gaan tijdens de laatste race is het tijdens de laatste race ook niet acceptabel.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166951113
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2016 10:59 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Dat ligt aan de situatie. Als een ander team er nog met de prijzen vandoor kan gaan tijdens de laatste race is het tijdens de laatste race ook niet acceptabel.
sjonge maak het nog moeilijker ;)
pi_166951138
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 10:58 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

Geen idee, misschien zien ze het als een zwakte? Denk overigens dat dit met afzwaaier afloopt.

[..]

Yep en zelfs Rosberg liep er niet over te piepen (tijdens? geen boordradio gehoord) na de race.
Rosberg zei achteraf dat Hamilton dat prima deed omdat het zijn enige kans was om nog te winnen.

"Lewis did a great job."
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 28 november 2016 @ 11:24:18 #265
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_166951544
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 10:58 schreef Humberto-T het volgende:

[..]

Hou op alsjeblieft met het neersabelen van Ric. Ricciardo is ook een van de betere inhalers, zie o.a. Monza.
Oh ik vind ric een goede en snelle coureur hoor. Hij blijft echter langer achter iemand hangen dan Max. Mij valt dat op iig.

En divebomben is geen inhalen. Dat is PlayStation racen, moet niet nodig zijn op het hoogste niveau imo.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 28 november 2016 @ 11:29:38 #266
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_166951634
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 11:00 schreef SnowOokami het volgende:

[..]

sjonge maak het nog moeilijker ;)
We moeten toch iets hebben om over te ouwehoeren tot Australie? :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  maandag 28 november 2016 @ 11:30:26 #267
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_166951648
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 11:24 schreef daNpy het volgende:

[..]

Oh ik vind ric een goede en snelle coureur hoor. Hij blijft echter langer achter iemand hangen dan Max. Mij valt dat op iig.

En divebomben is geen inhalen. Dat is PlayStation racen, moet niet nodig zijn op het hoogste niveau imo.
Maar iedereen blijft volgens mij langer achter anderen hangen dan Max. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166951703
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 11:01 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Rosberg zei achteraf dat Hamilton dat prima deed omdat het zijn enige kans was om nog te winnen.

"Lewis did a great job."
Nou is het ook wel iets makkelijker om dat te accepteren als je gewoon wereldkampioen bent geworden dan wanneer b.v. Vettel of Max hem bij een inhaalpoging van de baan had gejaagd. :P
Als dat gebeurd was, dan was de toon vermoedelijk wel iets anders geweest.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_166951713
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 09:52 schreef lord_bono het volgende:

[..]

Toch een hoop gebeurt tussen hun, als je ziet dat ze toen al lang goed bevriend waren.
Die twee zijn ook veranderd hé.
Nico is een normale familieman geworden en Lewis is van normale gozer veranderd in een soort rock star die zich omringt met celebs en tijgers om zich niet alleen te voelen.
Niet gek dat je uit elkaar groeit als je weinig gemeen meer hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Redactie Frontpage / Sport maandag 28 november 2016 @ 11:42:15 #270
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_166951868
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 10:12 schreef opreis het volgende:

[..]

De enige reden dat Max het de mercedes lastig kon maken is omdat Hamilton vooraan de boel aan het ophouden was. als ze gewild hadden hadden ze met 20 seconde voorsprong kunnen winnen ofzo.
Daarnaast kwam het Max ook wel goed uit dat Hamilton het tempo liep te drukken, want zo kon hij zowel zich vooraan in de strijd mengen als zijn banden langer goed houden
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_166951884
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 11:33 schreef Beach het volgende:

[..]

Die twee zijn ook veranderd hé.
Nico is een normale familieman geworden en Lewis is van normale gozer veranderd in een soort rock star die zich omringt met celebs en tijgers om zich niet alleen te voelen.
Niet gek dat je uit elkaar groeit als je weinig gemeen meer hebt.
Ik denk dat het vooral komt doordat ze al 3 jaar elkaars concurrenten zijn voor de wereldtitel.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 28 november 2016 @ 11:45:52 #272
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_166951938
quote:
99s.gif Op maandag 28 november 2016 10:59 schreef XL het volgende:

[..]

Ricciardo valt nooit zover terug.
Niet zo ver nee... Maar dan nog. In brazilië keurig 8e geworden nadat hij als 13e de baan op kwam. Het verhaal van maxie kennen we nu wel.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_166952232
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 11:45 schreef daNpy het volgende:

[..]

Niet zo ver nee... Maar dan nog. In brazilië keurig 8e geworden nadat hij als 13e de baan op kwam. Het verhaal van maxie kennen we nu wel.
Het verhaal ook dat Ricciardo 3de is geindigd in het kampioenschap en max 5de?
  maandag 28 november 2016 @ 12:06:32 #274
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_166952341
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 11:59 schreef opreis het volgende:

[..]

Het verhaal ook dat Ricciardo 3de is geindigd in het kampioenschap en max 5de?
De kracht van Ricciardo is denk ik z'n regelmaat. Hij heeft elke race van dit seizoen uitgereden en is alleen in Rusland buiten de punten geëindigd. Daar kun je kampioen mee worden. Maar volgens mij worden coureurs die wat risico's nemen vaker kampioen. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_166952364
quote:
10s.gif Op maandag 28 november 2016 12:06 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

De kracht van Ricciardo is denk ik z'n regelmaat. Hij heeft elke race van dit seizoen uitgereden en is alleen in Rusland buiten de punten geëindigd. Daar kun je kampioen mee worden. Maar volgens mij worden coureurs die wat risico's nemen vaker kampioen. :P
Maar dat hij geen risico neemt slaat nergens op
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')