abonnement Unibet Coolblue
pi_167369953
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 14:28 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Hoe oud ben je? Wil je nog kidneren? Steriliseren een optie?

Kijk jij doet iig wel wat je kunto m het te voorkomen. Dat spreekt al voor je.
26, misschien ooit maar ik zit nu niet te wachten op vastigheid in mijn leven.

En het gaat niet alleen om kinderen maar ook om enge ziektes. Condoom works for me.
Uitvinder van de biersmiley.
  zaterdag 17 december 2016 @ 18:29:15 #102
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_167397633
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 08:04 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Bedankt voor het in twijfel trekken van mijn mening :{ :{w
Ik trek jouw mening niet in twijfel. Ik denk dat jij dit oprecht en integer op dit moment zo bedoelt als dat je het schrijft. En veel vrouwen idem dito.
Maar ... je staat nog niet voor het feit, en hoe reageer je dan? Eventueel onder druk van je omgeving?
En nog iets waar je misschien niet aan denkt: de medische wetenschap verdubbelt zich iedere 2 jaren. Het is een kleinigheid om een DNA test te doen en zo te controleren wie de vader is. En dan komt de politiek om de hoek kijken. Wie verzekert mij dat straks vingerafdrukken en DNA (natuurlijk in ons lands veiligheid) worden opgeslagen. Vingerafdruk is men al mee begonnen met het nieuwe paspoort. Misschien is er straks een DNA databank van iedere nederlander (verplicht dus!). En dan komt de politiek met het idee, ja, de vader moet betalen. Even een zoekopdracht door het systeem en hop: daar is de vader, even een loonbeslag en mama heeft helemaal niks in te brengen behalve misschien uit pricipiele gronden haar uitkering weigeren. En daar heb ik weinig vertrouwen in! Dat is niet realistisch dat de doorsnee vrouw (dus niet die heel goed in het geld zitten) dit doet. En dan is jouw toekomst ook eenn heel stuk minder mooi. Want wil je ooit nog eens een eigen gezin, eigen kinderen. Wordt het toch een stuk moeilijker voor je nieuwe gezin, en zelfs om een vrouw te vinden die in die situatie met je wil trouwen / samenleven en een gezin wil stichten. Blijf de dagelijkse praktijk en realiteit altijd in gedachten houden.

Neen, hou het zelf (als man) in de hand, met als voordeel:
Alleen ook door jou (!!) gewenste kinderen.
Altijd met de beste versie van jou (zaad van toen je op je best was!)
Vrouw geen pil oid nodig in een vaste relatie. Ook geen condoom.

[ Bericht 7% gewijzigd door LeesFoknl op 17-12-2016 19:00:51 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 17 december 2016 @ 18:42:20 #103
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_167398016
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 22:37 schreef Lenny77 het volgende:
Ik vind dat idee van de sterilisatie nog niet zo stom, raar maar waar...

Hoe dan ook.. In geval de partner het niet wilt dan zou ik het kind houden maar ook duidelijk maken: geen rechten, geen plichten. Jij moet niet betalen of wat dan ook, maar je mag het ook niet ineens komen opeisen na zoveel jaren zodat ik ineens maar halftijds een kind zou hebben.
Ja, als je in die situatie zit en de man ondersteunt niet dan heb jij zeker het recht om hem verder niet in jouw en jullie (het kind) leven toe te laten-
Hoewel ik ook al heb meegemaakt dat zo een vader totaal niets om het kind gaf. Geen ondersteuning, niets met verjaardag, Kerst enz. Nog geen kaartje. Het kind kende haar vader. Dan was er na jaren (van totale afwezigheid) een grote gebeurtenis in het leven van het kind en daar was de vader (in een hoekje van de zaal) wel aanwezig. Dat was voor het kind de mooiste dag van haar leven ....
Dus als je als moeder de niet betalende vader volledig uitsluit .... Of dat de juiste keuze is. Voor het kind is het toch de vader !! Heel moeilijk te nemen zulk een besluit voor een vrouw.

Daarom, ik vind dat je laten steriliseren als ma,n met 1-2 postjes jong sperma in de sperma-opslag voor voor het moment dat je samen met je partner kinderen wil, beslist een optie.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 17 december 2016 @ 18:51:08 #104
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_167398228
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 12:20 schreef sirdanilot het volgende:
Als je gewoon Homo wordt heb je al die problemen niet, veel makkelijker
Dat sowieso. Was ik ook maar homo geworden.
Geen vrouw met een gat in de hand.
Niet ongesteldheid (hooguit eens diarhee) _O- :)
Beide full time werken, dus beter inkomen
Geen menopauze.

Maar ja, om nu nog op mijn 70-ste daar nog aan te beginnen .... :?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 17 december 2016 @ 18:55:01 #105
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_167398341
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2016 13:33 schreef Ferdii het volgende:
Ik zou naar de hobby winkel gaan, breinaalden kopen
Kende er een die 5 kinderen had en regelmatig op deze manier een abortus uitvoerde (met behulp van een andere vrouw) Op haar 35 ste bij zulk een abortus overleden.

Of bedoel je met die breinaalden dat je alvast wat kleertjes voor het kind gaar breien?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_167398822
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 17:56 schreef Highlighter het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, maar net zoals bij groente en fruit lijkt mij vers het beste :P
Ingevroren groente en fruit zijn gezonder.
pi_167398885
Gezien de wereld behoefte heeft aan genieën: niets dat de geboorte ervan tegenhoud.
  zaterdag 24 december 2016 @ 09:13:08 #108
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_167571927
ts heeft iemand zwanger gemaakt
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_167603826
Verantwoordelijkheid nemen, ik zou gewoon moeite hebben met het in de steek laten van een kind. Persoonlijk vind ik mensen die dat doen beter kunnen proberen om een intercity te koppen
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  maandag 26 december 2016 @ 20:06:45 #110
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_167623711
Een kind dat je niet wilde? Kom op zeg, wat moet je daar mee?
Prrrrr
  woensdag 4 januari 2017 @ 11:43:42 #111
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_167874740
Lekker niets mee doen :P

Zij zoekt dan maar een sukkeltje die voor mijn kind gaat zorgen ^O^
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
  donderdag 5 januari 2017 @ 01:04:27 #112
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_167893690
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 19:56 schreef mrspoeZ het volgende:

[..]

Wat is het verschil tussen 'een man zijn als je hem erin hangt zonder bescherming & de gevolgen dragen' en 'iemand hem erin laten hangen zonder bescherming & de gevolgen dragen'?
Een abortus is in een half uur voorbij.
Zo is het
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_168120997
Heb ooit met zo'n gek geneukt die beweerde zwanger van mij te zijn en toen wilde ik absoluut geen kind en toen koos ik voor aborteren of niet erkennen.

Gelukkig voor mij was dat gekke mens een paar dagen later ongesteld, maar daardoor weet ik wel wat ik zou doen.
N A P O L I
C A M P A N I A
  zondag 15 januari 2017 @ 11:49:00 #114
456432 Kamina
Tenacious!
pi_168155124
Achterop mijn fiets zetten en hard over de klinkerwegen crossen.
1 + 1 = blauw
  Moderator zondag 15 januari 2017 @ 12:08:22 #115
441859 crew  Lenny77
pi_168155694
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 18:42 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, als je in die situatie zit en de man ondersteunt niet dan heb jij zeker het recht om hem verder niet in jouw en jullie (het kind) leven toe te laten-
Hoewel ik ook al heb meegemaakt dat zo een vader totaal niets om het kind gaf. Geen ondersteuning, niets met verjaardag, Kerst enz. Nog geen kaartje. Het kind kende haar vader. Dan was er na jaren (van totale afwezigheid) een grote gebeurtenis in het leven van het kind en daar was de vader (in een hoekje van de zaal) wel aanwezig. Dat was voor het kind de mooiste dag van haar leven ....
Dus als je als moeder de niet betalende vader volledig uitsluit .... Of dat de juiste keuze is. Voor het kind is het toch de vader !! Heel moeilijk te nemen zulk een besluit voor een vrouw.

Daarom, ik vind dat je laten steriliseren als ma,n met 1-2 postjes jong sperma in de sperma-opslag voor voor het moment dat je samen met je partner kinderen wil, beslist een optie.
Ik zeg nergens dat de vader volledig uitgesloten zou worden. Ik zou voor het kind alles bijhouden van info wat ik op dat moment heb: naam, adres, eventueel foto's.
En mocht de vader toch graag wat tijd met zijn kind willen dan kan dat ook wel geregeld worden, ook als het kind op oudere leeftijd zelf contact wil, zou ik dit niet tegenhouden. Maar het mag niet zo zijn dat zo een kerel eerst schreeuwt voor een abortus, ik daarna jaren mijn kind verzorg en lief heb en dat hij dan ineens bedenkt dat een ouder kind best wel leuk is ipv een krijsende baby en voor co ouderschap zou gaan. Dan ben ik mijn kind ineens voor de helft van de tijd kwijt en het is nog maar de vraag of het kind zelf zit te wachten om ineens een hele week bij een vreemde te gaan wonen.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_168159522
quote:
1s.gif Op zondag 15 januari 2017 12:08 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik zeg nergens dat de vader volledig uitgesloten zou worden. Ik zou voor het kind alles bijhouden van info wat ik op dat moment heb: naam, adres, eventueel foto's.
En mocht de vader toch graag wat tijd met zijn kind willen dan kan dat ook wel geregeld worden, ook als het kind op oudere leeftijd zelf contact wil, zou ik dit niet tegenhouden. Maar het mag niet zo zijn dat zo een kerel eerst schreeuwt voor een abortus, ik daarna jaren mijn kind verzorg en lief heb en dat hij dan ineens bedenkt dat een ouder kind best wel leuk is ipv een krijsende baby en voor co ouderschap zou gaan. Dan ben ik mijn kind ineens voor de helft van de tijd kwijt en het is nog maar de vraag of het kind zelf zit te wachten om ineens een hele week bij een vreemde te gaan wonen.
Volgens mij vergeet je dan even dat het evengoed zijn kind is, als dat het jouw kind is.
Ik doe mijn best.
pi_168164362
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 18:55 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Kende er een die 5 kinderen had en regelmatig op deze manier een abortus uitvoerde (met behulp van een andere vrouw) Op haar 35 ste bij zulk een abortus overleden.

Of bedoel je met die breinaalden dat je alvast wat kleertjes voor het kind gaar breien?
???? in deze tijd???
pi_168164390
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 14:15 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Volgens mij vergeet je dan even dat het evengoed zijn kind is, als dat het jouw kind is.
Moeilijke ethische kwestie
  Moderator zondag 15 januari 2017 @ 23:24:19 #119
441859 crew  Lenny77
pi_168179967
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 14:15 schreef Woutjeh het volgende:

[..]

Volgens mij vergeet je dan even dat het evengoed zijn kind is, als dat het jouw kind is.
Het kind wat hij eerst wou laten doden? Niet voor wou zorgen en niets mee te maken wou hebben? En er jaren niet naar omgekeken heeft?
Dat recht op co ouderschap heeft ie in mijn ogen niet meer..

Ik heb het niet over een vader die niet meteen klaar was voor het ouderschap maar op de zijlijn wel graag betrokken wou zijn hé.
Ik heb het over het type dat je dreigt richting een abortus en jou en je kindje keihard laat vallen als je dit toch niet doet.
En nee ik heb er geen ervaring mee voor iemand weer zegt dat er een gevoelige snaar geraakt is...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  maandag 16 januari 2017 @ 00:20:11 #120
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168181289
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2017 16:35 schreef velden het volgende:

[..]

???? in deze tijd???
Ja, maar niet in dit land. In een "derde wereld" land.
Waar abortus verboden is en waardoor de vrouwen dus genoodzaakt zijn naar (ook mede door armoede tot), tja, kun je het paardemiddelen noemen? te grijpen.
Ook gevaarlijke medicinale drankjes die een abortus moeten bewerkstellen zijn daar illegaal te koop.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 16-01-2017 00:37:36 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 16 januari 2017 @ 00:35:17 #121
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168181488
Zou zelf dus niet, nooit niet, op abortus aandringen. Maar de vrouw beslist, het is in haar buik. Als ze zegt ik ga effe wat croissants halen voor het ontbijt en komt dan 3-4 uur later ge-aborteerd terug, daar is als man niets aan te doen.

Vindt de opstelling van Lenny77 heel goed. Wil er wel nog even op reageren en zeggen, het kan een paniekreactie van de aanstaande vader en ook vaak van de ouders van het koppel zijn. Wacht dan niet te lang maar begin er direkt over, zodat de man (de aanstaande vader) of men ook even aan het idee kan wennen.

Overigens, de ouders, de omgeving, zou ik dus letterlijk schijt aan hebben (zo sterk druk ik mij zelden uit!).
Ooit gezien: Koppeltje zwanger, vader (aanstaande opa dus) abortus! abortus!
Het jonge koppel besluit kind te krijgen en de baby wordt geboren op opa´s verrjaardag. Wat was ie gelukkig, en in de jaren erna .... wat was ie gek met het (zijn eerste) kleinkind.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_168186087
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 00:20 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, maar niet in dit land. In een "derde wereld" land.
Waar abortus verboden is en waardoor de vrouwen dus genoodzaakt zijn naar (ook mede door armoede tot), tja, kun je het paardemiddelen noemen? te grijpen.
Ook gevaarlijke medicinale drankjes die een abortus moeten bewerkstellen zijn daar illegaal te koop.
Wat erg toch..
Vroeger kon ik weinig empathie opbrengen. Dacht dan: dan heb je toch geen sex? Je weet wat ervan kan komen. Hou je maar in. Of neem je ac maatregelen.
En dacht van heel arme landen..hoe kunnen deze vrouwen nog zin in sex hebben.. de honger smoort dat toch in de kiem?
Maar nu.. het is allemaal niet zo makkelijk. Soms word je overweldigd... vlees is zwak.. liefde is groots met verlangen tot een worden enz.
pi_168188394
Snap niet dat je dan zou vertrekken, je houdt misschien niet van de moeder maar het is wel jouw kind en daar ben je 100% verantwoordelijk voor.
  dinsdag 17 januari 2017 @ 19:18:51 #124
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_168227003
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 11:36 schreef velden het volgende:

[..]

Wat erg toch..
Vroeger kon ik weinig empathie opbrengen. Dacht dan: dan heb je toch geen sex? Je weet wat ervan kan komen. Hou je maar in. Of neem je ac maatregelen.
En dacht van heel arme landen..hoe kunnen deze vrouwen nog zin in sex hebben.. de honger smoort dat toch in de kiem?
Maar nu.. het is allemaal niet zo makkelijk. Soms word je overweldigd... vlees is zwak.. liefde is groots met verlangen tot een worden enz.
Als je arm bent en als koppel op straat leeft in de hitte en de uitlaatkwalmen van een grote Aziatische tientalle miljoenen mensen stad, vaak honger hebt enz. dan blijft er niet veel andere leuke dingen over dan af en toe een nummertje. Daarnaast, van veel vrouwen (en hun mannen en kinderen) vaak de enige bron van inkomsten (wippen). En bij de klanten van zulke hoef je niet aan te komen met liever met condoom.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_168227174
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2017 00:31 schreef Aiciu het volgende:
Heb ooit met zo'n gek geneukt die beweerde zwanger van mij te zijn en toen wilde ik absoluut geen kind en toen koos ik voor aborteren of niet erkennen.

Gelukkig voor mij was dat gekke mens een paar dagen later ongesteld, maar daardoor weet ik wel wat ik zou doen.
Waarom neuk jij een gek mens? :{
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')