abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 december 2016 @ 15:15:17 #26
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_167119438
quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2016 11:58 schreef Geralt het volgende:

[..]

Misschien zou dat mens daar eens werk van moeten maken om dat te verwerken.

Dat ze (neem ik aan?) verkracht is door opa wil nog niet meteen zeggen dat ze dan de rest van haar leven dan maar geen seks kan hebben en dat jij het daar dan maar mee te stellen hebt.

Ik zou eerder gaan voor dat probleem op te lossen met professionele hulp dan om een ander voor erbij te zoeken die enkel goed is voor de seks.

Buiten dat is een relatie zonder seks een vriendschap en geen relatie. Als ze dat niet voor elkaar zou krijgen om weer seks te hebben en daarvan te kunnen genieten opnieuw dan zou dat voor mij reden zijn om de relatie te verbreken. Zonder seks geen relatie.

Tevens vind ik het nogal makkelijk om maar te roepen ja opa is het schuld dus jij krijgt geen seks meer.
Vind dat toch wel een beetje kort door de bocht. Een beetje te simpel.
Maar als je niet al een lange tijd een relatie met die betreffende vrouw hebt, zou ik ook liever nu kappen. Word alleen maar moeilijker. En de kans dat een vrouw daar nog uitkomt is helaas klein.
Is heel persoonlijk natuurlijk of je ervoor wilt gaan, en je het (ook op termijn) kunt opbrenegen zonder er zelf aan onderdoor te gaan. Het gezegde "don´t stick your dick in sick" komt niet zomaar uit de lucht vallen
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 12:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die vrouwen hebben ook vooral behoefte aan geld.

Of denk je dat ze voor de lol moederland en familie achter laten om hier samen te zijn met een lelijke Nederlander die hier geen vrouw kan krijgen?
.

Daar heb je het alweer. Voor jou zijn dat lelijke Nederlanders. Maar zij zien de ware mens achter die onnozele grijns op dat miuslukt krenten-pannekoekgezicht.
En vaak hebben die ook nog een echt mooie meid. Want die denkt, iets mooiers dan ik zal ie van zijn lang zal ie leven nooit krijgen. Die gaat niet lopen! Daarbij geef ik hem 2 x per week meer sex als ie eigenlijk aankan en grote borden loempiaatjes en zo.En dan mag ie ´s avonds fijn op de bank voor de tv snurken als ik hem als toetje eens lekker gepijpt heb.
Beter als zo een nederlands kreng dat niet gekookt heeft en dan ook nog wil dat jij !! de afwas doet, dan een soap opzet en als je over sex begint (als man) zegt: daar hebben we het over gehad, iedere derde zaterdagochtend van de maand, en vóórdát ik het wasmachine aanzet zodat alles meteen mee het machien in kan.

Brrr :r :r krijg er straks nog een nachtmerrie van!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 5 december 2016 @ 15:25:52 #27
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_167119627
Om nog eens even op die buitenlandse vrouwen terug te komen, die dus een slechte moraal zouden hebben en alleen voor het geld gaan.
De Thai zijn boedhistisch, die hebben een hoge moraal, bang dat ze zijn straks als kakkerlak of zo terug te komen in hun volgend leven. De Filipijnen zij heel katholiek, erger nog dan hier 60 jaar geleden. Daar laten mensen zich nog jaarlijks kruisigen en zoek maar eens op een video van de processie met de Black Nazarene. Die vrouwen gaan voor een goed huwelijk! Hier in West Europa gelooft men nauwelijks, dat merk je ook in het aantal scheidingen, die toch op 40 % liggen.
En maar afgeven op die aziatische vrouwen!

Bah :N 8)7 :r
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 5 december 2016 @ 15:55:02 #28
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_167120299
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 14:55 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Oh, wist niet dat er al een partner voorhanden is. Ken hem niet persoonlijk. Maar was gisteren bij een Thaise en die bood mij al gauw aan of ik kennis wilde maken met haar 35 jarig nichtje die zoekende was. Daarom speelde dat door mijn hoofd.
En de OP lezen was te moeilijk?
Vriendin = partner

quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 15:25 schreef LeesFoknl het volgende:

De Thai zijn boedhistisch, die hebben een hoge moraal, bang dat ze zijn straks als kakkerlak of zo terug te komen in hun volgend leven.
Dus ze is /blijft met je getrouwd omdat ze bang is als kakkerlak terug te komen?
God wat moet jij je gewild voelen. :')
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_167121158
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 15:15 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Vind dat toch wel een beetje kort door de bocht. Een beetje te simpel.
Maar als je niet al een lange tijd een relatie met die betreffende vrouw hebt, zou ik ook liever nu kappen. Word alleen maar moeilijker. En de kans dat een vrouw daar nog uitkomt is helaas klein.
Is heel persoonlijk natuurlijk of je ervoor wilt gaan, en je het (ook op termijn) kunt opbrenegen zonder er zelf aan onderdoor te gaan. Het gezegde "don´t stick your dick in sick" komt niet zomaar uit de lucht vallen

[..]

.

Daar heb je het alweer. Voor jou zijn dat lelijke Nederlanders. Maar zij zien de ware mens achter die onnozele grijns op dat miuslukt krenten-pannekoekgezicht.
En vaak hebben die ook nog een echt mooie meid. Want die denkt, iets mooiers dan ik zal ie van zijn lang zal ie leven nooit krijgen. Die gaat niet lopen! Daarbij geef ik hem 2 x per week meer sex als ie eigenlijk aankan en grote borden loempiaatjes en zo.En dan mag ie ´s avonds fijn op de bank voor de tv snurken als ik hem als toetje eens lekker gepijpt heb.
Beter als zo een nederlands kreng dat niet gekookt heeft en dan ook nog wil dat jij !! de afwas doet, dan een soap opzet en als je over sex begint (als man) zegt: daar hebben we het over gehad, iedere derde zaterdagochtend van de maand, en vóórdát ik het wasmachine aanzet zodat alles meteen mee het machien in kan.

Brrr :r :r krijg er straks nog een nachtmerrie van!
Altijd lachen met jou :D
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  maandag 5 december 2016 @ 16:38:24 #30
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_167121461
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 13:22 schreef Marco3400 het volgende:

Veel vrouwen vinden uiterlijk het belangrijkste.

Dat is niet mijn ervaring.

quote:
De mannelijke man.... je kent het wel.
Dat wel, en daar moet je volgens mij nog wat aan werken. Aan je hele verhaal en schrijfstijl te zien ben je een wat vrouwelijk type met romantische ideeen etc. Als je seks buiten de deur wilt moet je seks buiten de deur zoeken en geen 2e relatie of je moet het in het swingerscircuit zoeken maar ook daar zoeken de vrouwen wel een wat meer 'mannelijke' man denk ik.

Moeilijk om zo van een post wat te maken natuurlijk maar ik denk dat je je wat meer mannelijk moet opstellen ipv dat softe EO gedoe wat je overbrengt door je schrijftstijl hier.

quote:
7s.gif Op maandag 5 december 2016 11:58 schreef Geralt het volgende:

[..]

Misschien zou dat mens daar eens werk van moeten maken om dat te verwerken.

Dat ze (neem ik aan?) verkracht is door opa wil nog niet meteen zeggen dat ze dan de rest van haar leven dan maar geen seks kan hebben en dat jij het daar dan maar mee te stellen hebt.

Ik zou eerder gaan voor dat probleem op te lossen met professionele hulp dan om een ander voor erbij te zoeken die enkel goed is voor de seks.

Buiten dat is een relatie zonder seks een vriendschap en geen relatie. Als ze dat niet voor elkaar zou krijgen om weer seks te hebben en daarvan te kunnen genieten opnieuw dan zou dat voor mij reden zijn om de relatie te verbreken. Zonder seks geen relatie.

Tevens vind ik het nogal makkelijk om maar te roepen ja opa is het schuld dus jij krijgt geen seks meer.
En dit ja. Als ze echt van je houdt moet ze ook aan zichzelf werken. Het is te makkelijk om te zeggen: O ik ben verkracht dan krijg jij de rest van je leven geen seks meer.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_167122858
Naja ze zou vaginistisch kunnen zijn en dan zit het er misschien gewoon echt niet in

Maar eens met degene die aankaart dat wat je wil en uitstraalt niet overeen komen. Als je gewoon seks wil moet je niet zo kruiperig doen verder
En de voordelen over vrouwen sieren je sowieso niet natuurlijk
  maandag 5 december 2016 @ 17:41:55 #32
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_167122965
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 17:37 schreef Allures het volgende:

En de voordelen over vrouwen sieren je sowieso niet natuurlijk
Sowieso dit. Mannen die vrouwen aanprijzen en het over hun voordelen hebben moeten gewoon oprotten. Gewoon keihard afstraffen die wijven.. Blij dat je het zegt, Allures.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_167122998
Sorry autocorrect/typo
Vooroordelen
  maandag 5 december 2016 @ 21:19:54 #34
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_167129374
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 15:55 schreef Elpis het volgende:

[..]

Dus ze is /blijft met je getrouwd omdat ze bang is als kakkerlak terug te komen?
God wat moet jij je gewild voelen. :')
Toch wel handig zo een vrouw die dat gelooft. Tenminste in de praktijk!
Bv. ik zeg ... loempia
Dan komt ze met een kom loempia´s.
Ik zeg .... lote saus
Zij zegt: niet voolladig
ik zeg: nu kopen!

Tja, dan heeft ze de keus. De fiets op (laat haar niet auto rijden) en saus halen of ..... terugkomen als kakkerlak!

En wat zegt een nederlandse vrouw? ..... ik heb net gescheten en nu moet ik rusten. Ga maar loempiaas kopen en breng er mij ook 2 mee!

Echt niet bij deze man !!

:N ~O> oO/ ~O> :r 8)7
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 5 december 2016 @ 21:23:49 #35
198698 gewoonmeppen
Wie niet voelen wil...
pi_167129541
Er zijn heel veel vrouwen op zoek naar een seksrelatie.
Ik heb zelf ook 1,5 jaar een seksrelatie gehad, toen ik daar behoefte aan had.
Vrouwen hebben uiteraard ook wensen.
Die zitten niet op jou droevige verhalen te wachten en willen gewoon lol maken en lekkere seks.
Onzekere mannen en of gesloten mannen maken nauwelijks kans.
Een leuke kop en een goed figuur helpen ook mee.
Je hoeft geen bodybuilder te zijn, als je maar niet te klein of dik bent.
  maandag 5 december 2016 @ 22:01:14 #36
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_167131052
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 16:28 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Altijd lachen met jou :D
dank je, doe mijn best!
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  dinsdag 6 december 2016 @ 07:04:31 #37
416931 yats
(non) Average Joe
pi_167136061
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 15:15 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Vind dat toch wel een beetje kort door de bocht. Een beetje te simpel.
Maar als je niet al een lange tijd een relatie met die betreffende vrouw hebt, zou ik ook liever nu kappen. Word alleen maar moeilijker. En de kans dat een vrouw daar nog uitkomt is helaas klein.
Is heel persoonlijk natuurlijk of je ervoor wilt gaan, en je het (ook op termijn) kunt opbrenegen zonder er zelf aan onderdoor te gaan. Het gezegde "don´t stick your dick in sick" komt niet zomaar uit de lucht vallen

[..]

.

Daar heb je het alweer. Voor jou zijn dat lelijke Nederlanders. Maar zij zien de ware mens achter die onnozele grijns op dat miuslukt krenten-pannekoekgezicht.
En vaak hebben die ook nog een echt mooie meid. Want die denkt, iets mooiers dan ik zal ie van zijn lang zal ie leven nooit krijgen. Die gaat niet lopen! Daarbij geef ik hem 2 x per week meer sex als ie eigenlijk aankan en grote borden loempiaatjes en zo.En dan mag ie ´s avonds fijn op de bank voor de tv snurken als ik hem als toetje eens lekker gepijpt heb.
Beter als zo een nederlands kreng dat niet gekookt heeft en dan ook nog wil dat jij !! de afwas doet, dan een soap opzet en als je over sex begint (als man) zegt: daar hebben we het over gehad, iedere derde zaterdagochtend van de maand, en vóórdát ik het wasmachine aanzet zodat alles meteen mee het machien in kan.

Brrr :r :r krijg er straks nog een nachtmerrie van!
Heel misschien, maar dan ook heel misschien ligt dat laatste met Nederlandse vrouwen aan jou. Ik herken het namelijk totaal niet, bij geen van de vrouwen waar ik mee samen ben geweest. Meestal wilden ze maar wat graag. Wellicht moet je de vrouw iets meer bevredigen ipv alleen aan jezelf te denken? Iets wat ik wel vaker in jouw (vreemde) posts lees overigens, dat puur aan jezelf denken.

En ja, ik denk ook dat isabeau gelijk heeft. Veel van die buitenlandse vrouwen komen toch echt maar voor 1 reden naar Nederland, en dat is niet omdat die man zo lief voor ze is. Ja, lief om alles te betalen en ze uiteindelijk hier een toekomst te bieden, meer niet. Maar ik ben bang dat jouw eigen ervaringen je nogal gekleurd hebben in dat opzicht...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  dinsdag 6 december 2016 @ 07:18:40 #38
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_167136094
Als je bij je partner wilt blijven, is het dan geen optie haar erin te betrekken? Dat zij ook een fijne band heeft met jouw sekspartner? Misschien knuffelen als trio,voor haar ook leuk, of alleen als extra huisvriendin. Kan ze ook helpen zoeken.
pi_167136170
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 21:23 schreef gewoonmeppen het volgende:
Er zijn heel veel vrouwen op zoek naar een seksrelatie.
Ik heb zelf ook 1,5 jaar een seksrelatie gehad, toen ik daar behoefte aan had.
Vrouwen hebben uiteraard ook wensen.
Die zitten niet op jou droevige verhalen te wachten en willen gewoon lol maken en lekkere seks.
Onzekere mannen en of gesloten mannen maken nauwelijks kans.
Een leuke kop en een goed figuur helpen ook mee.
Je hoeft geen bodybuilder te zijn, als je maar niet te klein of dik bent.
:Y
pi_167139679
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 21:19 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Toch wel handig zo een vrouw die dat gelooft. Tenminste in de praktijk!
Bv. ik zeg ... loempia
Dan komt ze met een kom loempia´s.
Ik zeg .... lote saus
Zij zegt: niet voolladig
ik zeg: nu kopen!

Tja, dan heeft ze de keus. De fiets op (laat haar niet auto rijden) en saus halen of ..... terugkomen als kakkerlak!

En wat zegt een nederlandse vrouw? ..... ik heb net gescheten en nu moet ik rusten. Ga maar loempiaas kopen en breng er mij ook 2 mee!

Echt niet bij deze man !!

:N ~O> oO/ ~O> :r 8)7
:D :D :D
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  dinsdag 6 december 2016 @ 20:49:03 #41
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_167153072
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 07:18 schreef Lunatiek het volgende:
Als je bij je partner wilt blijven, is het dan geen optie haar erin te betrekken? Dat zij ook een fijne band heeft met jouw sekspartner? Misschien knuffelen als trio,voor haar ook leuk, of alleen als extra huisvriendin. Kan ze ook helpen zoeken.
Neen man, doe het stiekem. Krijg je alleen maar gelazer mee! Hou op met dat idealistisch eerlijk zijn in relaties met vrouwen (vrouwen in de zin van partner, echtgenote en zo). Dat kan niet met een vrouw. Die wil dat de man eerlijk is en is vanaf het eerste moment al niet eerlijk.
Wat denk je over make up, over lenzen dragen, over push up bh´s. Over van die onderbroeken die het buikvet naar de kont persen zodat het beter uitziet. Dat heb je bij een man allemaal niet. Wie doet de meeste plastische chirurgie?

Je schrijft "misschien knuffelen als trio" Nu, dan kunnen er 2 dingen gebeuren. Of een hoop gelazer met je vaste vriendin dat je 3 seconden langer met die "nieuwe" hebt geknuffeld of er (volgens haar) geiler bij hebt gekeken. OF ze wordt opeens lesbisch en lig jij op het slaapkamermatje en mag je (misschien) toekijken en luisteren hoe die 2 tekeer gaan.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_167153276
Of het gaat gewoon goed? Verbitterd zijn is ook een kunst hoor. :P
pi_167153378
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 13:22 schreef Marco3400 het volgende:
Een vraag die na jaren zoeken in me opkomt. Als je vriendin door nare omstandigheden niet in staat is tot het delen van lichamelijke intimiteit is het dan niet mogelijk een fijne band met iemand anders te hebben waarin je ook vrijt met elkaar? Moet ik dan echt weg bij mijn vriendin? Het zal je niet verrassen, ik zit in die situatie en vind dat echt jammer. Met medeweten van mijn vriendin zoek ik al jaren een vriendschap plus of minnares. Dat zou moeten kunnen denk je dan. Maar er is een hoop nep op internet zodra je op datingsites kijkt. Daar schrik je van. Zo zonde. Er zijn maar enkele sites waar volgens mij vrouwen op staan die zeggen hetzelfde te zoeken als ik. Tegenover die vrouwen staan dan ook nog meer mannen.
Zonder overdrijving heb ik de afgelopen jaren honderden vrouwen geschreven en met tientallen kort of langer contact gehad.
Maar wat ik zoek kwam er niet van: en puur en fijn contact voor langere tijd.
Waarom niet?
Veel vrouwen vinden uiterlijk het belangrijkste. De mannelijke man.... je kent het wel.
Ik ben niet lelijk maar slank gebouwd. Niet direct het ideaalbeeld blijkbaar.
Andere vrouwen vonden het contact prettig want ik kan goed luisteren en mensen kunnen hun verhaal bij me kwijt. Alleen...... de vrouwen beseften door het contact met mij dat ze eigenlijk niet zochten wat ze dachten. Heb onbedoeld een aantal vrouwen van de sites afgehaald maar was gelijk het contact kwijt.
Tot slot durfden uiteindelijk enkele vrouwen toch niet de stap te zetten. Misschien ook begrijpelijk maar het gevolg is wel dat de angst inmiddels om mijn hart geslagen is.
Ben een jongere oudere inmiddels en al heel mijn volwassen leven lijkt lichamelijke intimiteit synoniem te staan voor moeilijk. En dat is echt zonde, want ik heb echt mijn best gedaan.
Zelf blijf ik denken dat het mogelijk is om iemand te vinden die mijn situatie herkent..
En het leuk vindt om samen mooie momenten te delen en een fijn contact te hebben.
Waarin uiterlijk van ondergeschikt belang is en je gewoon samen puur mens bent.
En nee, betaalde seks is geen alternatief omdat juist het elkaar wederzijds geven zo belangrijk is. Elkaar bijzonder maken. Een heerlijk en lang voorspel, noem maar op wat jij die dit leest belangrijk zou vinden.
Mijn vraag aan jullie: is datgene wat ik zoek een illusie?
Zo nee, hebben jullie suggesties waar ik dan iemand zou kunnen vinden die net als ik oprecht is?
naar de hoeren gaan!
is ook fijner voor haar.
  woensdag 7 december 2016 @ 07:39:56 #44
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_167161421
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 20:49 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Neen man, doe het stiekem. Krijg je alleen maar gelazer mee! Hou op met dat idealistisch eerlijk zijn in relaties met vrouwen (vrouwen in de zin van partner, echtgenote en zo). Dat kan niet met een vrouw. Die wil dat de man eerlijk is en is vanaf het eerste moment al niet eerlijk.
Wat denk je over make up, over lenzen dragen, over push up bh´s. Over van die onderbroeken die het buikvet naar de kont persen zodat het beter uitziet. Dat heb je bij een man allemaal niet. Wie doet de meeste plastische chirurgie?

Je schrijft "misschien knuffelen als trio" Nu, dan kunnen er 2 dingen gebeuren. Of een hoop gelazer met je vaste vriendin dat je 3 seconden langer met die "nieuwe" hebt geknuffeld of er (volgens haar) geiler bij hebt gekeken. OF ze wordt opeens lesbisch en lig jij op het slaapkamermatje en mag je (misschien) toekijken en luisteren hoe die 2 tekeer gaan.
Als je het stiekem doet is het vrijwel onmogelijk om Nummer Twee gelijkwaardig te behandelen. Grote kans dat er dan veel meer drama is als het stiekeme gedoe uitkomt. TS wil immers niet weg bij zijn Nummer Een en wil meer dan een minnares hebben in Nummer Twee.
  donderdag 8 december 2016 @ 11:55:15 #45
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_167186583
Als het uitkomt .... de beste tip die ik ooit in mijn leven heb gekregen van een man (kameraad) heb gekregen die vreemdgaan tot een kunst had verheven is: altijd ontkennen.
Hoe kan iets uitkomen als jij gewoon blijft ontkennen.
Bv. De buurvrouw heeft je gezien met iemand, of met XXX.
Neen, dat was niet zo, de buurvrouw wil zelf met mij en probeert met "steuken" ons uit elkaar te brengen. Of .... al die vrouwen zijn jaloers op je en proberen je alleen te kwetsen door zo iets te liegen.

Duidelijker: als ze je niet zelf op de hete daad trappeert is het gewoon (de daad) niet waar. Misschien dat je in een hotel was oid maar daar is altijd een logische reden voor. Bussiness, vergadering van de club, of (hele goede !!!! ) ik was proef eten omdat ik jou wilde vragen om samen daar uit eten te gaan en wilde even de atmosfeer van daar ervaren en de keuken proberen. Deze reden kun je doortrekken tot zelfs als iemand je ziet in de suite in de jacuzzi. Je zegt, oh wat jammer, had je willen verrassen met een romantisch verblijf in de jacuzzi suite en heb dat dus eerst uitgeprobeerd maar nu is de verrassing eraf en gaat het natuurlijk niet door en bedank je vriendin maar voor haar bemoeizucht.

Dan blijft er nog een mogelijk over: je wordt betrapt op de hete daad zelf. Wat dan te doen? Ook hier: gewoon ontkennen. Volg een cursus AED (hartreanimatie zowel met de reanimatie machine als op de ouderwetse manier via beademen en hart massage). Is slechts een avond en een keer per jaar een avond herhalen. Word je dan op de hete daad betrapt dan zeg je gewoon dat je excamen hebt en dat je nogal zwak bent in het onderdeel massage en beademing en dat je eens goed wilde oefenen. Dat verklaart dat je op haar ligt. Om jullie kleding te sparen (kreuken) hebben jullie die uitgetrokken. Is het al duidelijk dat je haar aan het penetreren bent dan zeg je dat dat de nieuwste methode is, nu nog in een experimenteel stadium, om een hartstilstand op te heffen. LET OP: koop daarvoor een penisring met ingebouwde vibrator. En hou gewoon bij hoog en laag vol dat dat dus de nieuwste defillibrator machine is voor de nieuwe experimentele methode. Deze reden is natuurlijk ook te gebruiken als je anaal bezig bent, kun je gewoon zeggen dat de methode zowel bij man als vrouw toepasbaar is.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 8 december 2016 @ 11:56:20 #46
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_167186605
_O-
Dude :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 8 december 2016 @ 11:57:26 #47
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_167186634
Echt gevaarlijk wordt het pas voor de man als ie er meer dan 2 vrouwen op na houdt, omdat dan 2 of meerderen zich kunnen samen doen. Dan wordt het een stuk moeilijker als je door 2 of meer vrouwen wordt geconfronteerd dat je het met hen doet.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  donderdag 8 december 2016 @ 12:06:04 #48
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_167186793
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 11:55 schreef LeesFoknl het volgende:

................... LET OP: koop daarvoor een penisring met ingebouwde vibrator. En hou gewoon bij hoog en laag vol dat dat dus de nieuwste defillibrator machine is voor de nieuwe experimentele methode. Deze reden is natuurlijk ook te gebruiken als je anaal bezig bent, kun je gewoon zeggen dat de methode zowel bij man als vrouw toepasbaar is.
Dan kun je dit er nog bij vertellen:
Het grote voordeel dat men verwacht van de nieuwe methode is dat je slechts een kleine penisring van een paar tientjes in je borst zak of jasje hoeft mee te nemen en niet dat hele koffer van toch gauw 2000 euro altijd hoeft mee te slepen.

En verder ... welke vrouw wil het nou echt weten als haar man elders gaat? zeker als zij hem zelf geen sex wil of kan geven. Doe het stiekem, anoniem, zodat zij geen gezichtsverlies lijdt onder de mensen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_167210413
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 13:34 schreef Allures het volgende:
Je klinkt trouwens wat zijig en totaal niet geil. Misschien dat dat nog wat uit maakt

Met dit soort uitspraken 'Een heerlijk en lang voorspel, noem maar op wat jij die dit leest belangrijk zou vinden.'
Je hoort liever dat hij hem er droog in ramt en na 10 minuten beuken zijn voldoening heeft gehaald?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_167211668
quote:
5s.gif Op vrijdag 9 december 2016 12:38 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je hoort liever dat hij hem er droog in ramt en na 10 minuten beuken zijn voldoening heeft gehaald?
ja want dat is de enige andere optie

Wat probeer je te bereiken met zo'n reactie?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')