abonnement Unibet Coolblue
pi_168900661
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 19:46 schreef ems. het volgende:

[..]

Dus wacht. Jij mag wel even voor heel de wereld concluderen dat iedereen bi is maar als ik zeg dat ik -denk- dat dat een gedachte is die voortkomt uit (seksuele) onzekerheid is dat persoonlijk en aanvallend? :D

Laten we het opnieuw proberen dan: Waarom ben jij in de veronderstelling dat iedereen bi is? Ik kan namelijk geen enkele reden bedenken waarom dat een redelijke aanname zou zijn.
Ik heb toevallig helemaal geen belangstelling voor die (seksuele) onzekerheid van jou en zie geen enkele reden om de conversatie opnieuw te beginnen. Nee dus!
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_168900686
quote:
13s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 19:52 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

[..]

Ik heb toevallig helemaal geen belangstelling voor die (seksuele) onzekerheid van jou en zie geen enkele reden om de conversatie opnieuw te beginnen. Nee dus!
Ook prima. Succes nog verder met je emoties :D
Conscience do cost.
pi_168900834
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 19:53 schreef ems. het volgende:

[..]

Ook prima. Succes nog verder met je emoties :D
Ik heb geen emoties, alleen resultaten van jarenlange onderzoeken naar het natuurlijke gedrag i.c.m. de biologische beleving van mensen en dieren in het algemeen. maar ik ben ben klaar met jou nu!
With a Song in my heart and a smile on my face...
pi_168900878
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 19:58 schreef Mr.Galaxy. het volgende:

[..]

Ik heb geen emoties, alleen resultaten van jarenlange onderzoeken naar het natuurlijke gedrag i.c.m. de biologische beleving van mensen en dieren in het algemeen.
Je bedoelt aannames die nergens op gebaseerd zijn. Of in ieder geval, aannames die je duidelijk niet kan onderbouwen. Praatjes over jarenlange onderzoeken bereik je niets mee in de grote-mensen wereld.
quote:
maar ik ben ben klaar met jou nu!
Stop dan met reageren slimmerd :)
Conscience do cost.
pi_168900920
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2017 19:59 schreef ems. het volgende:

[..]

Je bedoelt aannames die nergens op gebaseerd zijn. Of in ieder geval, aannames die je duidelijk niet kan onderbouwen. Praatjes over jarenlange onderzoeken bereik je niets mee in de grote-mensen wereld.

[..]

Stop dan met reageren slimmerd :)
:O :Z
With a Song in my heart and a smile on my face...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')