abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 27 november 2016 @ 00:04:38 #1
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_166923668


Algemeen

Naam Prins Hendrik Ende Desespereert Nimmer Combinatie Zwolle
Bijnaam Blauwvingers
Opgericht 12 juni 1910
Plaats Zwolle
Stadion MAC³PARK
Capaciteit 13.250
Voorzitter Adriaan Visser
Eigenaar Stichting PEC Zwolle
Technisch directeur Gerard Nijkamp
Trainer Ron Jans
Assistenten Gert Peter de Gunst & Albert van der Haar

(Hoofd)sponsor
Voorkant shirt:
Molecaten
Achterkant shirt:
Consolid en Biodiesel Kampen
Broek:
X-ICT

Begroting ¤ 10,4 miljoen

Prijzen
KNVB beker (1)
Johan Cruijff Schaal Johan Cruijff Schaal (1)
Landskampioen Eerste Divisie (3)

Website http://www.peczwolle.nl



[ Bericht 25% gewijzigd door Ajacied422 op 27-01-2017 18:48:28 ]
  zondag 27 november 2016 @ 00:08:13 #2
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_166923761
Heb wat wijzigingen in de OP gedaan, want dat was wel outdated.
pi_166923891
Leek op de wedstrijd tegen Sparta. Even triest om naar te kijken iig. Heb er flink de pest in.
pi_166935409
Ja zuur natuurlijk, maar het was ook wel te verwachten. Het is al een tijdje een zooitje op het veld. Hoewel PEC niet eens zo slecht speelde. Bij vlagen was het goed maar het is over het algemeen gewoon een onvoldoende. Ik heb mijn hoop op de 2e seizoenshelft gezet. We beginnen gelijk tegen Ajax thuis na de winterstop, en ik verwacht dan echt vuurwerk.
pi_166946795
PEC werd welgeteld één keer genoemd bij Studio Voetbal, en dat was om het spuuglelijke kunstgrasveld. Groot gelijk ook trouwens.
pi_167043429
Primeur: bij de bekerwedstrijd tegen Utrecht over twee weken is een videoscheidsrechter aanwezig.
pi_167046007
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 december 2016 11:38 schreef Tchock het volgende:
Primeur: bij de bekerwedstrijd tegen Utrecht over twee weken is een videoscheidsrechter aanwezig.
Dat is geen primeur joh, alleen voor PEC.
pi_167046051
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 13:42 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat is geen primeur joh, alleen voor PEC.
Je meent het. Misschien had ik het dan beter in het PEC-topic kunnen posten. :')
pi_167047433
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 december 2016 13:44 schreef Tchock het volgende:

[..]

Je meent het. Misschien had ik het dan beter in het PEC-topic kunnen posten. :')
:D
pi_167047644
Nou Vitesse uit zaterdagavond. Ik denk dat we 3-0 op de broek krijgen.
pi_167096860
Die bal van Van der Hart op de lat werd ik vannacht nog wel een keer wakker van. :')

Volgende week Willem II. Bij winst ben je uit de gevarenzone. Bij verlies sta je in de winterstop onder de streep.
pi_167244212
Dit was een van de slechtste wedstrijden ooit in dit stadion. Wat een misère.
  zondag 11 december 2016 @ 14:25:27 #13
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_167256058
Menig. :') :') :') :')
pi_167258715
Soms komen ploegen heel anders uit de winterstop dan ze erin gaan. Dat is voor PEC dit seizoen werkelijk te hopen. De ploeg snakt ernaar. Hopelijk kan Jans nog iets uit z'n mouw schudden om PEC uit de gevarenzone te krijgen, zodat het geen degradatievoetbal wordt dit seizoen.
pi_167292370
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
Soms komen ploegen heel anders uit de winterstop dan ze erin gaan. Dat is voor PEC dit seizoen werkelijk te hopen. De ploeg snakt ernaar. Hopelijk kan Jans nog iets uit z'n mouw schudden om PEC uit de gevarenzone te krijgen, zodat het geen degradatievoetbal wordt dit seizoen.
Dat is het al.
pi_167327159
Alleraardigste wedstrijd tot nu toe. PEC speelt lekker en durft! Pech dat die bal er niet in ging bij die corner, donders.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 14 december 2016 @ 20:45:42 #17
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_167329950
Man man man. Wéér een penal tegen Utrecht in de slotfase.
pi_167331098
quote:
9s.gif Op woensdag 14 december 2016 20:45 schreef Pino112 het volgende:
Man man man. Wéér een penal tegen Utrecht in de slotfase.
Volstrekt onterecht. Als ze dat met een videoscheidsrechter nog niet zien is er geen hoop voor de arbitrage in dit land.

Echt, ik ben laaiend. Goed gespeeld tegen een beter team en dan nog genaaid worden in de verlenging. Fucking duikelaars bij Utrecht :r :r Dit is de derde keer in vier wedstrijden dat ze een penalty scoren bij ons in de verlenging (de vierde wedstrijd eindigde in 0-0).
  woensdag 14 december 2016 @ 22:37:03 #19
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_167334128
Zo voorspelbaar. Man man man man man man man man man.
pi_167334888
Ik vond het gewoon een penalty
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_167335187
Gaat niet zo goed daar in Zwolle.
pi_167335363
De Mobiele Eenheid moest eraan te pas komen om videoscheidsrechter Kevin Blom te beschermen tegen PEC Zwolle-fans
https://t.co/oRrAC0bTVq https://t.co/lDD7Tb11ie

:D :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_167335625
quote:
De fans gingen verhaal halen bij het busje van de videoscheidsrechter en de mobiele eenheid moest in actie komen om het busje te ontzetten.
Jiskefet dit _O-

Toch mooi die innovaties in het voetbal.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 14 december 2016 @ 23:37:52 #24
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_167335717
Blom wilde niet weer dat het Ajax - PEC zou worden?
pi_167337573
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 23:04 schreef Caland het volgende:
Ik vond het gewoon een penalty
De betrokken speler van FC Utrecht vond het zelf een cadeautje.
pi_167338470
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2016 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
Soms komen ploegen heel anders uit de winterstop dan ze erin gaan. Dat is voor PEC dit seizoen werkelijk te hopen. De ploeg snakt ernaar. Hopelijk kan Jans nog iets uit z'n mouw schudden om PEC uit de gevarenzone te krijgen, zodat het geen degradatievoetbal wordt dit seizoen.
Dat ging met Cambuur vorig jaar wel zo. Vlak voor de winterstop twee keer op rij winnen (er gloorde weer hoop toen), en na de winterstop liep het helemaal niet meer. :s)
pi_167338773
Belachelijke penalty inderdaad. Dit is juist waar die videoref voor bedoeld is.

Dit is ook een van de redenen waarom ik denk dat het nog niet gaat werken: ze doen het halfbakken. Met het geringe aantal camera's in de Eredivisie, is het vaak alsnog moeilijk met zekerheid te zeggen.
Van alles is weer waardeloos.
pi_167339234
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 06:03 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De betrokken speler van FC Utrecht vond het zelf een cadeautje.
Maar puur op de regels gewoon een pingel. En daar zit die videoref voor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_167341299
quote:
1s.gif Op donderdag 15 december 2016 10:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Maar puur op de regels gewoon een pingel. En daar zit die videoref voor.
Onzin, dat is jouw interpretatie van de regels.
Van alles is weer waardeloos.
pi_167341568
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2016 12:30 schreef Oldground het volgende:

[..]

Onzin, dat is jouw interpretatie van de regels.
En die van maarliefst twee topscheidsrechters.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 17 december 2016 @ 18:56:35 #31
459854 schwaffelmeister
Time to invade Stan's min
pi_167398389
Lol, kwam vandaag toevallig dit artikel tegen uit 2004 over de toenmalige doelverdediger Johan van der Werff.

quote:
FC Zwolle-doelman Johan van der Werff levenslang omstreden

FC Zwolle-keeper Johan van der Werff (29) is een omstreden man. Met zijn houding en enorme gedrevenheid zorgt hij voor de nodige problemen bij de club. De doelman heeft het hart op de tong en spaart niemand, waardoor hij ook in het verleden al veel conflicten creëerde. ‘Johan is de eerste keeper die een bal klémvast kan pakken met zijn mond.’

Johan van der Werff is zichzelf niet meer. De doelman van FC Zwolle loopt emotieloos rond bij de club die strijdt tegen degradatie. En voor het eerst in zijn carrière conformeert hij zich volledig aan de wensen van zijn trainer. ‘Het gevoel bij FC Zwolle is weg’, zegt Van der Werff. ‘Alles wat we de afgelopen jaren hebben opgebouwd brokkelt nu af. Ik kan me niet meer vinden in het beleid, het huwelijk met FC Zwolle is over.’

Hij denkt dat zijn besluit de club te verlaten hem na de winterstop zijn basisplaats heeft gekost. Vorige week woensdag maakte de keeper als invaller zijn rentree tegen PSV en zondag speelde hij de gehele wedstrijd tegen FC Utrecht, omdat zijn vervanger Diederik Boer ziek was. ‘Ik ken de geruchten ook’, zegt trainer Hennie Spijkerman, ‘maar het is echt flauwekul. Johan speelde niet omdat er na de laatste wedstrijd voor de winterstop, uit tegen NEC, een incident plaatshad in de kleedkamer. Daar hebben we hem voor gestraft en ik heb hem in een gesprek duidelijk gemaakt dat als hij zijn gedrag zou veranderen, het seizoen voor hem niet voorbij was. Maar Diederik heeft het goed gedaan, daar heb ik ook rekening mee te houden.’

Van der Werff snapt alle commotie over de affaire in Nijmegen niet, laat staan de consequenties ervan. ‘Meteen na dat duel waren er woorden tussen Marco Roelofsen en Marino Promes’, vertelt hij. ‘Dat sloeg over op mij en de trainer, en ik heb toen tegen een massagetafel aangetrapt. Dat was alles. Ik had enkele weken niets meer gehoord, toen ik na de winterstop bij de trainer moest komen. Hij begon over NEC en mijn gedrag, en zei dat ik geen eerste keeper meer was. Ik dacht dat ik in Bananasplit zat. Ik vind het heel goedkoop scoren om mij zo aan te pakken om niks. Het lijkt een beetje op een hetze. De grootste vernedering was dat ik tijdens een oefenduel van het eerste tegen het tweede zelfs een helft moest vlaggen. Ik wil niet verder bij de club omdat ik mijn ei niet meer kwijt kan en ik denk dat dat mijn plaats heeft gekost.’

De man met de uitgesproken mening maakt met zijn wedstrijdbenadering niet veel vrienden. Hij eist van zijn medespelers dezelfde voorbeeldige mentaliteit als die van hemzelf. Bovendien verwacht de keeper dat als er dingen fout gaan, spelers dat elkaar duidelijk mogen maken. Maar dan wel op zíjn manier. En dat dit niet zachtzinnig gaat, heeft het verleden uitgewezen. ‘Op zijn houding is de laatste weken niets aan te merken’, zegt Spijkerman. ‘Maar dat komt doordat ik ook niets meer zeg’, reageert Van der Werff. ‘Sommige spelers kunnen er niet tegen als ik ze aanspreek op fouten. Ik houd nu mijn mond, maar dan ben ik niet de echte Johan.’
Van der Werff is wel vaker in de problemen gekomen door zijn gedrag. Iedereen heeft in zijn carrière voor- en tegenstanders, maar de keeper had voorheen in Zwolle ook al controverses met Spijkermans voorgangers Paul Krabbe en Peter Boeve. Dat zijn drie trainers op rij, terwijl hij in een wat verder verleden al ernstige conflicten had met Jan Everse. Waarom gaat het steeds mis met deze omstreden doelman, die niettemin op vijf duels na de afgelopen drie seizoenen elke minuut meespeelde met FC Zwolle?

‘Eigenlijk heb ik geen zin meer om nog een woord te spenderen aan deze matige keeper’, zegt Paul Krabbe. De coach werd in 2002 met FC Zwolle kampioen van de Gouden Gids Divisie, maar moest desondanks vertrekken. De selectie zag het niet meer in hem zitten, Van der Werff was een van de spelers die naar het bestuur stapten. Hij vond dat er een trainer bóven Krabbe moest worden aangesteld. ‘Van der Werff kende zijn plaats niet’, zegt Krabbe. ‘Je mening geven mag altijd, maar je moet wel tijd en plaats weten. Bepaalde zaken moeten intern blijven, dat kon je bij Johan wel vergeten. En áls je iets naar buiten brengt, onderbouw het dan niet met leugentjes om bestwil. Maar ach, je wordt altijd omvergereden door een strontkar en daar heeft Van der Werff weleens een handje van. Ik heb hem ooit gezegd dat hij de eerste keeper is die met zijn mond een bal klémvast kan pakken.’

Vorig seizoen boterde het ook al geen moment tussen Peter Boeve en Johan van der Werff. De oefenmeester greep alle middelen aan om de keeper in de pas te laten lopen. In een gesprek onder vier ogen zei hij dat als Van der Werff zich niet zou aanpassen, de doelman niet de felbegeerde transfer naar een betere club zou afdwingen maar over twee jaar onder een viaduct zou slapen. ‘Johan heeft dat naar buiten gebracht, maar hij heeft nooit de context van dat verhaal begrepen’, stelt Boeve nu. ‘Ik wilde hem duidelijk maken dat als hij niet meeging met het team, hij een eenling zou worden die niemand nog zou kennen.’ Deze opmerking zette veel kwaad bloed bij Van der Werff, die zich privé aangepakt en bedreigd voelde. Toen Boeve dit seizoen al snel werd ontslagen en bij zijn afscheid iedereen bedankte, weigerde Van der Werff de hand van de coach met de woorden: ‘Hier heb ik vijftien maanden op gewacht.’

‘Het grootste probleem was dat Johan nooit een rustpunt was’, stelt Boeve. ‘Hij is een heel gedreven jongen die leiding moet geven aan zijn defensie, maar dat doet hij op een verkeerde manier. Je mag en moet spelers motiveren, maar ze niet continu afbranden. Johan heeft met iedereen problemen en dat zegt alles over hem. Ik heb hem wel steeds opgesteld, omdat ik altijd heb gekozen voor kwaliteit. Johan was beter dan Diederik Boer, maar hij is niets meer dan een goede eerstedivisiekeeper. Een ander probleem is dat hij zich overal mee bemoeit. Hij wil de trainer, de voorzitter én de koffiejuffrouw zijn. Johan wil de spits coachen, de corner nemen en ’m zelf inkoppen. Daardoor is hij een eenling, hij heeft het boek Alleen op de wereld in zes talen. Ik ben niet verbaasd over dit artikel, ik had het alleen al drie jaar eerder verwacht. Je hebt in de voetballerij pseudomensen en Johan is er een van. Hij doet zich anders voor dan hij is en vroeg of laat kom je dan het bijltje tegen. Ik hoop dat hij er wat van leert en ik wens zijn volgende club veel succes.’

De grootste problemen had Van der Werff echter met Jan Everse. De doelman wilde toen hij naar Zwolle ging zelfs een clausule in zijn contract waarin stond dat hij transfervrij weg zou mogen als de Rotterdammer er trainer zou worden. ‘Ik snap daar dus niets van’, zegt Everse nu. ‘Ik heb die jongen bij Kozakken Boys meegemaakt en volgens hem zijn daar verschrikkelijke dingen gebeurd. Inderdaad, we zijn in vier jaar tijd drie keer kampioen geworden... Ik heb altijd voor kwaliteit gekozen en dus niet voor Johan, want ik had een betere keeper. Vervolgens heb ik hem bij Sparta een halfjaar meegemaakt en daar was Roland Jansen gewoon een klasse beter. De complete technische staf, inclusief keeperstrainer Eddy van der Roer, vond dat we een andere tweede doelman moesten nemen, dus hebben we Johan laten gaan.

Een tijdje later, toen ik in Finland werkte, las ik in VI een interview waarin hij de meest ongelooflijke onzin over mij uitkraamde. Hij zegt nu dat ik hem bewust kapot heb willen maken, maar ik heb helemaal niets met die jongen. Al beginnen zijn teksten me wel te vervelen. Ik heb het idee dat ze te vaak een bal tegen zijn hoofd hebben geschoten; dat hij een beetje in de war is. Want je kunt moeilijk beweren dat hij met zijn gedrag na een tegengoal toerekeningsvatbaar is. Ik denk dat hij mij persoonlijk verwijt dat hij twintig centimeter te klein is om een geschikte keeper voor de eredivisie te zijn. Misschien is dat ook wel de reden dat hij iedereen verrot scheldt. Dit is de eerste en de laatste keer dat ik iets over hem zeg, maar ach, ik moet ook wel om hem lachen. Als keepende hobbit is hij toch een attractie... Mijn zoontje van vijf speelt FIFA 2004 op de Playstation en daar blundert Van der Werff ook continu. Hij wisselt hem elke wedstrijd.’

‘Op Everse reageer ik niet meer’, zegt Van der Werff op zijn beurt. ‘Die heb ik een keer bewust afgemaakt omdat er bij Kozakken Boys allerlei dingen zijn gebeurd, maar die houd ik vóór me. Met Krabbe heb ik nooit een probleem gehad, we waren alleen in de moeilijkheden gekomen als we met hem verder waren gegaan. Boeve heeft me enorm geraakt met zijn opmerking over dat viaduct. Ik heb met tranen in mijn ogen gelegen en gedacht: Ik stop ermee. Hij had altijd teksten zoals: “De waarheid van gisteren is niet die van vandaag”. Daar kon ik niks mee. Hij heeft zelfs gezegd dat ik hem een keer met de dood heb bedreigd, daar klopte helemaal niets van. Het is misschien lullig om te constateren, maar de trainers met wie ik problemen heb gehad zitten nu allemaal thuis. En ik ben inderdaad enorm betrokken bij de club waar ik speel. Ik denk dat mijn manier van benaderen meer past bij een topclub. Ik snap het ook wel als mensen zeggen dat er in Zwolle een dwaas in het doel staat. Maar als ik drie keer iemand coach en het gaat daarna wéér fout, dan ontplof ik.

Misschien ben ik wel te agressief en te direct, maar ik heb wel kijk op het spelletje. Ik probeer ook aan mijn benadering te werken. Want sommige spelers in deze selectie zijn mentaal zeer zwak, daarom wordt veel met de mantel der liefde bedekt. Ik ben voor elke trainer door het vuur gegaan, omdat dat in het belang van de club is. Daarom is er goed met mij te werken, al heb ik wel een gebruiksaanwijzing. Maar ik ga er altijd honderd procent voor, sta voor wat ik zeg en ben in tegenstelling tot veel anderen geen kontenkruiper of meeloper. Van het stempel moeilijke jongen zal ik wel nooit meer afkomen, maar ik kom hier sterker uit. Wellicht heeft mijn karakter een transfer naar een grotere club in de weg gestaan. Maar ik kan in elk geval zeggen: I did it my way.
Johan van der Werff, waar is die tijd gebleven :')
pi_167401674
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 18:56 schreef schwaffelmeister het volgende:
Lol, kwam vandaag toevallig dit artikel tegen uit 2004 over de toenmalige doelverdediger Johan van der Werff.

[..]

Johan van der Werff, waar is die tijd gebleven :')
Voor mijn tijd maar leuk om te lezen.
  zondag 18 december 2016 @ 15:00:55 #33
459854 schwaffelmeister
Time to invade Stan's min
pi_167417311
Nou lekker is dat, ik kan hem al na 18 minuten af zetten. Keep up the good work boy
  zondag 18 december 2016 @ 15:14:11 #34
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_167417661
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2016 18:56 schreef schwaffelmeister het volgende:
Lol, kwam vandaag toevallig dit artikel tegen uit 2004 over de toenmalige doelverdediger Johan van der Werff.

[..]

Johan van der Werff, waar is die tijd gebleven :')
Cultheld is dat. _O_
pi_167417713
Van Polen, Schenkeveld, Holla geschorst voor Ajax-thuis na de winterstop.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 18 december 2016 @ 15:50:15 #36
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_167418499
Van Polen :')
pi_167418512
quote:
14s.gif Op zondag 18 december 2016 15:50 schreef Pino112 het volgende:
Van Polen :')
Is hij nou twee wedstrijden geschorst door die rode kaart? Of hoe zit dat.
  zondag 18 december 2016 @ 15:52:57 #38
459854 schwaffelmeister
Time to invade Stan's min
pi_167418569
Ik heb hem gewoon uitgezet hoor. Dit is gewoon PEC onwaardig. Het vertrouwen is compleet weg, ook bij Jans (al zegt hij van niet).
  zondag 18 december 2016 @ 16:09:32 #39
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_167419051
Man man man man man, wat een prestatie weer. :') Polen mag wel even opbokken. Idioot. :')
  zondag 18 december 2016 @ 16:12:28 #40
459854 schwaffelmeister
Time to invade Stan's min
pi_167419132
Gaat Marcellis nu Van Polen helemaal kapot maken voor de camera?
  zondag 18 december 2016 @ 20:37:17 #41
459854 schwaffelmeister
Time to invade Stan's min
pi_167428670
quote:
Volgens Jans is Queensy Menig hoe dan ook niet geblesseerd. "Hij ging erbij zitten en kon blijkbaar niet knokken, hij gaf op."
Echt waar, wat is deze onzin in godsnaam? Als ik dit tegen mijn baas vertel dan sta ik de dag erop op straat.
pi_167432628
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 20:37 schreef schwaffelmeister het volgende:

[..]

Echt waar, wat is deze onzin in godsnaam? Als ik dit tegen mijn baas vertel dan sta ik de dag erop op straat.
Jans wilde Brock-Madsen er uit halen en Menig naar voren schuiven, maar toen ging Menig op de grond liggen. Dat was voor Jans de druppel om hem niet in de spits te zetten zei hij na afloop.

Beetje egostrijd boven het teambelang dus. Maar goed, die wedstrijd was toch hopeloos.
pi_167444238
VI maakt de stand aan het eind van het jaar op. Slechtste spelers de eerste seizoenshelft:

quote:
1. Calvin Verdonk PEC Zwolle 5,23
2. Kingsley Ehizibue PEC Zwolle 5,31

5. Dirk Marcellis PEC Zwolle 5,46
7. Wout Brama PEC Zwolle 5,50
10. Queensy Menig PEC Zwolle 5,54
11. Ryan Thomas PEC Zwolle 5,55
13. Ted van de Pavert PEC Zwolle 5,56
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)redivisiespelers.htm

Voor de volledigheid: niemand staat in de top 25 van beste spelers.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tchock op 19-12-2016 15:19:43 ]
  dinsdag 27 december 2016 @ 17:22:16 #44
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_167646480
quote:
Wout Brama versterkt per 1 januari de selectie van FC Utrecht. De middenvelder komt over van PEC Zwolle, waar hij een contract had tot komende zomer. In Utrecht tekent hij voor anderhalf jaar.
http://www.vi.nl/nieuws/f(...)assend-met-brama.htm

Fijn. :')
pi_167646618
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_167646711
quote:
Opmerkelijk, maar absoluut goed nieuws. Brama speelt als een natte krant dit seizoen. We hebben heel hard versterkingen nodig waarvoor niet echt geld is.

De oplossing? Spelers verkopen. Utrecht koopt het contract van Brama af en PEC heeft ademruimte om naar een aanvaller te zoeken.

Zie ook wat Visser afgelopen week zei tegen PEC.nu:

quote:
Is er direct budget beschikbaar om een aantal spelers aan te trekken?

"Het elftal is toe aan een opfrisbeurt dit houdt in dat er mogelijk een aantal spelers zullen vertrekken waardoor er wat geld vrijkomt. Daarnaast zullen wij binnen het huidige budget mogelijk het één en ander moeten verschuiven.
http://pec.nu/pec-overig/(...)de-op-versterkingen/
pi_167646852
Waarom Utrecht trouwens een speler als Brama zou willen hebben is me een raadsel. Ik vond dat hij bij PEC het niveau eigenlijk al niet echt aan kon. In 2014/15 was het nog wel aardig maar sindsdien stelt hij vaak teleur.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 27 december 2016 @ 17:55:37 #48
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_167647441
Lol, wat moeten ze ermee idd.

Nou kom maar op met die nieuwe aanvaller(s)
pi_167648679
Meer clubnieuws trouwens: Holla tekent in de winterstop een verbeterd en hopelijk verlengd contract. Hij is echt een toevoeging aan het team vind ik.

Verder schijnt PEC voetbalacademies in China op te willen zetten om "miljoenen extra inkomsten" te verkrijgen. :+
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 27 december 2016 @ 19:05:20 #50
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_167649234
Volgens ForzaPECZwolle gaat ie transfervrij vanwege clausule.
  dinsdag 27 december 2016 @ 19:10:36 #51
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_167649390
:') :') :') :')
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 4 januari 2017 @ 07:19:37 #52
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_167871695
:W Hopelijk gaat het in 2017 beter dan in 2016.

NOSsport twitterde op woensdag 04-01-2017 om 06:34:17 Op trainingskamp in Spanje vertelt PEC-trainer Ron Jans over de teleurstellende zestiende plaats van zijn ploeg. https://t.co/HlyVlS1Gi5 reageer retweet
Jans heeft het over Necid halen, die speelt niet in Turkije
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 4 januari 2017 @ 10:03:16 #53
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_167873219
Jans weg na dit seizoen

quote:
Wegen Ron Jans en PEC Zwolle scheiden na seizoen

Ron Jans en PEC Zwolle nemen na het lopende seizoen afscheid van elkaar. Dinsdagavond heeft de trainer/coach aan voorzitter Adriaan Visser en technisch directeur Gerard Nijkamp aangegeven zijn contract niet te verlengen. Daarmee komt er in de zomer van 2017 een einde aan een vruchtbare samenwerking. Met Jans aan het roer won PEC Zwolle in 2014 de KNVB Beker en Johan Cruijff Schaal, ook debuteerde de club in het Europees voetbal en behaalde het de hoogste eindklassering uit de clubgeschiedenis.

Ron Jans: ,,Van meet af aan heb ik het fantastisch naar mijn zin in Zwolle. Natuurlijk is dat gevoel gevoed door sportieve prestaties, maar ook zeker door de mensen waarmee ik intensief en zeer prettig samenwerk. We hebben met elkaar historie geschreven en ik vind het prachtig daar onderdeel van uit te maken. Toch heb ik besloten om deze zomer te vertrekken bij de club. Simpelweg omdat ik benieuwd ben, naar datgene er tegen die tijd op mijn pad komt. De komende periode ben ik echter tot in mijn vezels gemotiveerd om handhaving in de Eredivisie te realiseren en mijn tijd in Zwolle waardig af te sluiten."

Adriaan Visser, voorzitter PEC Zwolle: ,, Wij respecteren het besluit van Ron om de samenwerking komende zomer te beëindigen. Samen met hem hebben we als club de afgelopen jaren een prachtige ontwikkeling doorgemaakt. Gezien de optelsom van sportieve prestaties kan gerust gesteld worden dat Ron de meest succesvolle trainer is uit de historie van PEC Zwolle. Ook hebben we de afgelopen 3,5 jaar een fijne werkrelatie met elkaar opgebouwd. Op die energieke voet verschijnen we gezamenlijk aan de start van de tweede seizoenshelft. Daarbij durf ik met zekerheid te stellen dat Ron, samen met de overige leden van de technische staf en de selectie, er alles aan gaat doen om het eredivisieschap van PEC Zwolle te continueren. Namens de directie van PEC Zwolle spreek ik het volste vertrouwen uit dat deze capabele mensen daarin gaan slagen."
http://peczwolle.nl/nl/ni(...)na-seizoen2017-01-04
  woensdag 4 januari 2017 @ 11:49:12 #54
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_167874843
Prima besluit van Ron. Heerlijke seizoenen gehad, nu nog in de Eredivisie blijven. :)
pi_167875139
Kut.
pi_167877520
Ik zeg: Langeler terughalen. Die zit zonder werk na dit seizoen, wil graag weer trainer zijn, en hij was de grondlegger van het goede spel.
pi_167877661
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2017 14:14 schreef Tchock het volgende:
Ik zeg: Langeler terughalen. Die zit zonder werk na dit seizoen, wil graag weer trainer zijn, en hij was de grondlegger van het goede spel.
Een prima trainer en sympathieke man. Ik zeg doen! ^O^
  woensdag 4 januari 2017 @ 15:33:51 #58
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_167878969
quote:
14s.gif Op woensdag 4 januari 2017 14:14 schreef Tchock het volgende:
Ik zeg: Langeler terughalen. Die zit zonder werk na dit seizoen, wil graag weer trainer zijn, en hij was de grondlegger van het goede spel.
Lekker de camera inkijken bij interviews ipv naar de verslaggever, nu al zin in. _O_
pi_167881900
Jans weet dat dit elftal niet meer te redden is en peert hem snel.
pi_167884934
Jammer, maar het zat er een beetje aan te komen. Jans mag nog één belangrijk kunstje gaan flikken de komende maanden: PEC in de Eredivisie houden. Dat zal nog lastig zat worden. Het zou erg jammer zijn als zijn vertrek gepaard gaat met degradatie.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 7 januari 2017 @ 16:46:04 #61
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_167953701
Met 2-1 gewonnen van NEC.

Tevens;
PECZwolle twitterde op zaterdag 07-01-2017 om 16:44:32 Nog meer mooi nieuws uit Spanje! Contract Danny Holla is marktconform opgewaardeerd tot komende zomer. Daarmee is de clausule verleden tijd. https://t.co/PTPZlvcY8P reageer retweet
  Redactie Sport / Supervogel maandag 9 januari 2017 @ 19:10:56 #62
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_168009899
Grote kans dat Bouy weer gehuurd wordt.
pi_168010254
quote:
14s.gif Op maandag 9 januari 2017 19:10 schreef Pino112 het volgende:
Grote kans dat Bouy weer gehuurd wordt.
Dat zou mooi zijn. Toppertje. _O_
pi_168029406
Soccernews heeft een rijtje mogelijke opvolgers van Jans bij PEC:
http://www.soccernews.nl/(...)_Jans_bij_PEC_Zwolle

Op Twitter gaan trouwens ook berichten dat PEC belangstelling zou hebben voor de Zweed Erik Israelsson, een aanvallende middenvelder. Technisch directeur Nijkamp wil dit echter (nog) niet bevestigen.
pi_168030639
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 14:58 schreef Elfletterig het volgende:
Soccernews heeft een rijtje mogelijke opvolgers van Jans bij PEC:
http://www.soccernews.nl/(...)_Jans_bij_PEC_Zwolle

Op Twitter gaan trouwens ook berichten dat PEC belangstelling zou hebben voor de Zweed Erik Israelsson, een aanvallende middenvelder. Technisch directeur Nijkamp wil dit echter (nog) niet bevestigen.
Vreman en Dijkhuizen :') Ik mag hopen dat we dat niveau wel ontgroeid zijn.
pi_168030758
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 15:58 schreef Tchock het volgende:

[..]

Vreman en Dijkhuizen :') Ik mag hopen dat we dat niveau wel ontgroeid zijn.
Op basis van hoe PEC nu speelt, zijn ze geen enkel niveau "ontgroeid". De realiteit is dat PEC de tweede seizoenshelft degradatievoetbal speelt en moet gaan knokken voor lijfsbehoud.
pi_168031112
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 16:04 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Op basis van hoe PEC nu speelt, zijn ze geen enkel niveau "ontgroeid". De realiteit is dat PEC de tweede seizoenshelft degradatievoetbal speelt en moet gaan knokken voor lijfsbehoud.
Dus dan maar een coach die het bij NAC/DGS al niet recht kon trekken? Goede grap.
pi_168031390
quote:
10s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 16:18 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dus dan maar een coach die het bij NAC/DGS al niet recht kon trekken? Goede grap.
Dat heb ik niet bepleit, maar de stelling dat PEC het niveau van de Jupiler League is ontgroeid lijkt me momenteel wat wankel. Als je op dit moment in het linkerrijtje stond, kon je zoiets wellicht beweren. Maar de realiteit is dat PEC nu op een plek staat die nacompetitie betekent. Nog één seizoenshelft om daar wat aan te doen.
pi_168031471
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 16:28 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Dat heb ik niet bepleit, maar de stelling dat PEC het niveau van de Jupiler League is ontgroeid lijkt me momenteel wat wankel. Als je op dit moment in het linkerrijtje stond, kon je zoiets wellicht beweren. Maar de realiteit is dat PEC nu op een plek staat die nacompetitie betekent. Nog één seizoenshelft om daar wat aan te doen.
PEC is het niveau ontgroeid van trainers die het in de subtop van de Juup niet redden, dat lijkt me niet zo'n rare stelling. We staan voorlopig nog gewoon in de Eredivisie.

Een Steijn is dan veel logischer, die presteert ten minste bij VVV.
  dinsdag 10 januari 2017 @ 17:53:45 #70
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_168033211
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 16:31 schreef Tchock het volgende:

[..]

PEC is het niveau ontgroeid van trainers die het in de subtop van de Juup niet redden, dat lijkt me niet zo'n rare stelling. We staan voorlopig nog gewoon in de Eredivisie.

Een Steijn is dan veel logischer, die presteert ten minste bij VVV.
Dijkhuizen heeft het toch ook wel bewezen? Steijn bij ADO was ook een enorm succes...
pi_168033276
Ik vind Steyn geen bijzondere trainer om heel eerlijk te zijn.
pi_168033570
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind Steyn geen bijzondere trainer om heel eerlijk te zijn.
Ik ook niet hoor. Maar ik bedoelde meer dat ik niet elke coach uit de Juup afkeur.
  woensdag 11 januari 2017 @ 12:03:58 #73
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_168049871
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 januari 2017 14:58 schreef Elfletterig het volgende:
Soccernews heeft een rijtje mogelijke opvolgers van Jans bij PEC:
http://www.soccernews.nl/(...)_Jans_bij_PEC_Zwolle
Ik vermoed dat Lodeweges of Langeler het gaat worden.
  woensdag 11 januari 2017 @ 19:57:03 #74
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_168059446
PECZwolle twitterde op woensdag 11-01-2017 om 19:55:55 Mooi nieuws zojuist van @adriaan_visser tijdens nieuwjaarsspeech: @Molecaten verlengt hoofdsponsorschap!… https://t.co/TZrQktZ0KC reageer retweet
quote:
Zojuist heeft voorzitter Adriaan Visser op de nieuwjaarsreceptie van PEC Zwolle mooi nieuws gemeld! Molecaten heeft besloten de optie te lichten om het hoofdsponsorschap bij PEC Zwolle te verlengen tot en met de zomer van 2018. Ook zit er een nieuwe optie in de overeenkomst voor nog een seizoen. Dit betekent dat het logo van Molecaten de inmiddels vertrouwde positie op de voorkant van het shirt ook de komende periode siert.
  zaterdag 14 januari 2017 @ 12:52:21 #75
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_168126609
En de eerste aanwinst is binnen!



DennisArentsen twitterde op zaterdag 14-01-2017 om 12:49:40 Zweed Erik Israelsson tekent 2,5 jaar bij PEC Zwolle. Middenvelder eerste aanwinst. Lees meer op… https://t.co/ZVBSH6In64 reageer retweet
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 14 januari 2017 @ 13:03:48 #76
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_168126853
Mooi *O*
pi_168164002
PEC speelde best aardig. In elk geval werd er niet opgegeven na twee snelle goals, in de eerste helft werd er goed druk gezet. En Brock-Madsen scoort zowaar een doelpunt.

Zuur natuurlijk dat Ajax-thuis de eerste wedstrijd na de winterstop is maar ik heb wel goede dingen gezien. Het was in elk geval een stuk minder kansloos dan de wedstrijden tegen de topclubs in de eerste seizoenshelft.
pi_168164621
Het kostte Ajax in elk geval meer moeite dan tijdens de 5-1 in de heenwedstrijd. Hopelijk kan PEC de komende weken punten gaan pakken. Gelukkig hebben alle concurrenten ook verloren.
  zaterdag 21 januari 2017 @ 21:41:17 #79
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_168329687
Eerste drie punten van het jaar zijn binnen! :)
pi_168329778
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 21:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
Eerste drie punten van het jaar zijn binnen! :)
ForzaPECZwolle twitterde op zaterdag 21-01-2017 om 21:41:46 Van Polen: "Ik kan wel janken van blijdschap. Voetballend veel beter, meer dan verdiend gewonnen. Zo lekker!" #adoZWO reageer retweet
Heb niet gekeken, maar als dit waar is, kan ADO beter inrukken :').
pi_168329891
quote:
PEC Zwolle laat bij monde van voorzitter Adriaan Visser weten dat de club maandag een nieuwe vleugelspits hoopt te presenteren.
https://twitter.com/ForzaPECZwolle/status/822574917409456135
pi_168330072
Drie broodnodige punten in de pocket. Deze wedstrijd moest ook wel echt gewonnen geworden. ^O^

Hopelijk kan PEC nu naar boven gaan kijken en de komende weken meer punten pakken.
pi_168330636
Geen moment getwijfeld aan de overwinning. Wat is ADO slecht zeg, had makkelijk 1-5 kunnen zijn. Heerlijke punten _O_

Volgende week Twente-thuis.
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 21 januari 2017 @ 22:17:05 #84
186611 Haags
pi_168330787
Gefeliciteerd, meer dan terecht. :)
Zonder wrijving geen glans
pi_168330920
quote:
Net gehoord wie ze gaan halen. Geen idee of het een versterking is.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 21 januari 2017 @ 22:48:05 #86
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_168331482
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 22:21 schreef Stabiel het volgende:

[..]

Net gehoord wie ze gaan halen. Geen idee of het een versterking is.
Slagveer?
pi_168331676
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 22:48 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Slagveer?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Levi_Garcia

Is nog geheim, maar achja, wat boeit het.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 24 januari 2017 @ 12:42:09 #88
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_168393492
ForzaPECZwolle twitterde op dinsdag 24-01-2017 om 12:15:44 Hervin Ongenda is officieel speler van PEC Zwolle! De Franse aanvaller heeft voor 3,5 jaar getekend bij PEC Zwolle. reageer retweet
pi_168394350
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 januari 2017 22:56 schreef Stabiel het volgende:

[..]

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Levi_Garcia

Is nog geheim, maar achja, wat boeit het.
Het boeit niet zo veel als het niet klopt nee :P
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 12:42 schreef Pino112 het volgende:
ForzaPECZwolle twitterde op dinsdag 24-01-2017 om 12:15:44 Hervin Ongenda is officieel speler van PEC Zwolle! De Franse aanvaller heeft voor 3,5 jaar getekend bij PEC Zwolle. reageer retweet
Ik ben benieuwd. Ben een beetje bang dat dit Hebling 2.0 wordt, maar wie weet.
pi_168394384
Deze mag wel in de OP trouwens.

pi_168471862
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 13:41 schreef Tchock het volgende:
Deze mag wel in de OP trouwens.

[ afbeelding ]
Staat erin.
pi_168471876
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 januari 2017 18:48 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Staat erin.
Thanks :)
pi_168519685
Teering wat zonde. Eerste helft was heel erg sterk maar zodra Twente rood kreeg en ging terugzakken kwamen we er niet aan te pas. Van der Hart neemt veel te veel risico, de hele wedstrijd al, wachten tot iemand van Twente dat af zou straffen.
  maandag 30 januari 2017 @ 16:25:57 #95
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_168545528
Tja, onnodig dit. Je doet jezelf tekort door al die kansen te missen. Vond iedereen wel prima spelen, alleen was Warmerdam in de tweede helft toen hij in de verdediging moest gaan spelen echt erg matig. Ook zonde dat Mickey die fout maakt, maar goed, kan gebeuren. Zondag naar Sparta, hopen op een goed resultaat.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 31 januari 2017 @ 10:26:45 #96
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_168561815
Bouy terug *O*
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 31 januari 2017 @ 21:55:30 #97
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_168578223
Max de Boom naar Helmond.
pi_168586923
quote:
14s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 10:26 schreef Pino112 het volgende:
Bouy terug *O*
Yess _O_
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 1 februari 2017 @ 11:54:00 #99
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_168586979
En Sainsbury van China naar Inter.
pi_168587035
quote:
10s.gif Op woensdag 1 februari 2017 11:54 schreef Pino112 het volgende:
En Sainsbury van China naar Inter.
Als overbodig figuurtje door buitenlandregel in China, maar maakt het niet minder bizar.
pi_168688406
Jaaaa *O*
pi_168688551
Uiteindelijk nog best een benauwde overwinning, maar 3 ontzettend belangrijke punten zijn binnen. ^O^ En cosmetisch ziet het een stuk beter uit, die 13e plaats op de ranglijst. Verschil met de nummer-18 is echter maar 4 punten.
  zondag 5 februari 2017 @ 20:22:30 #103
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_168694408
Lekker hoor! Bouy mag in de basis blijven en Ongenda ook.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 8 februari 2017 @ 23:14:44 #104
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_168769541
Boer z'n contract wordt waarschijnlijk niet verlengd bij Ajax.
pi_168807867
Zometeen PEC - NEC *O*

Opstelling:


In ander nieuws: Brama heeft zijn enkelband ingescheurd en ligt er maanden uit. Karma? :')
pi_168808136
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 19:21 schreef Tchock het volgende:
Zometeen PEC - NEC *O*

Opstelling:
[ afbeelding ]

In ander nieuws: Brama heeft zijn enkelband ingescheurd en ligt er maanden uit. Karma? :')
Mac3Parc :? 8)7
In mijn studententijd gingen wij op de fiets naar het Oosterenkstadion.
pi_168808146
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 19:21 schreef Tchock het volgende:
Zometeen PEC - NEC *O*

Opstelling:
[ afbeelding ]

In ander nieuws: Brama heeft zijn enkelband ingescheurd en ligt er maanden uit. Karma? :')
Hoezo is dat in hemelsnaam karma?
pi_168808171
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 19:30 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Mac3Parc :? 8)7
In mijn studententijd gingen wij op de fiets naar het Oosterenkstadion.
Toen ik jong was ook. Maar goed, tijden veranderen en stadionsponsors zijn de normaalste zaak van de wereld.

edit: Overigens vond ik de Johan Cruyfftribune veel erger dan het MAC3PARK-stadion... Maar dat is misschien persoonlijk :P
pi_168808218
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 19:30 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Hoezo is dat in hemelsnaam karma?
Je club midden in het seizoen in de steek laten terwijl het heel slecht gaat via een clausule in je contract en vervolgens toch niet kunnen spelen? :)
pi_168808290
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 19:31 schreef Tchock het volgende:

[..]

Toen ik jong was ook. Maar goed, tijden veranderen en stadionsponsors zijn de normaalste zaak van de wereld.

edit: Overigens vond ik de Johan Cruyfftribune veel erger dan het MAC3PARK-stadion... Maar dat is misschien persoonlijk :P
Ik studeerde nog voor die tijd :s)
Toen nog waren er nog strenge winters waardoor er in de tweede competitieheft regelmatig inhaalwedstrijden op woensdagavond plaatsvonden.
pi_168808307
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 19:33 schreef Tchock het volgende:

[..]

Je club midden in het seizoen in de steek laten terwijl het heel slecht gaat via een clausule in je contract en vervolgens toch niet kunnen spelen? :)
Jij zal dus geen stap maken als je meer geld krijgt en het niveau veel hoger is? Die jongen doet niemand kwaad joh
pi_168808330
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 19:36 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ik studeerde nog voor die tijd :s)
Toen nog waren er nog strenge winters waardoor er in de tweede competitieheft regelmatig inhaalwedstrijden op woensdagavond plaatsvonden.
Nice :D
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 19:37 schreef hafcfan het volgende:

[..]

Jij zal dus geen stap maken als je meer geld krijgt en het niveau veel hoger is? Die jongen doet niemand kwaad joh
Natuurlijk niet, neem niet alles zo serieus.
pi_168808360
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 19:38 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nice :D

[..]

Natuurlijk niet, neem niet alles zo serieus.
Ben ik erin getrapt?
pi_168812912
En weer 3 punten in de pocket.
pi_168813351
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
En weer 3 punten in de pocket.
En vPolen die een jaartje heeft bijgetekend... Zei hij net in het interview :+
pi_168813647
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 22:05 schreef RvLaak het volgende:

[..]

En vPolen die een jaartje heeft bijgetekend... Zei hij net in het interview :+
Ook niet verkeerd, lijkt me.
pi_168814269
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 21:53 schreef Elfletterig het volgende:
En weer 3 punten in de pocket.
Verdiend ook! Forza Zwolle.

Toffe tifo van FEU trouwens. Echt een toevoeging voor de sfeer die lui.
  zaterdag 11 februari 2017 @ 07:40:46 #118
416931 yats
(non) Average Joe
pi_168819265
quote:
14s.gif Op vrijdag 10 februari 2017 19:31 schreef Tchock het volgende:

[..]

Toen ik jong was ook. Maar goed, tijden veranderen en stadionsponsors zijn de normaalste zaak van de wereld.

edit: Overigens vond ik de Johan Cruyfftribune veel erger dan het MAC3PARK-stadion... Maar dat is misschien persoonlijk :P
Behalve bij de club die in de media en de beeldvorming juist als de geld club gezien word, die doet het al 20 jaar onder eigen naam...

Nee, sponsornamen zijn niets voor mij, al hoort het er helaas inderdaad bij.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_168820904
Gefeliciteerd met deze driepunter.
Gezien het zware programma de komende weken is dit wel even welkom.
  zondag 12 februari 2017 @ 23:01:23 #120
202014 JJH
Knetter. O+
  maandag 13 februari 2017 @ 17:05:52 #121
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_168876902
Ik heb vrijdag genóten. Brock-Madsen. _O_ Wat is dat toch een keiharde werker, heerlijk om te zien. Fijn ook dat het team nu eindelijk draait, enige waar PEC nog op moet letten is de eerste vijf minuten en het laatste kwartier van de eerste helft, daar is het vaak nog matig.
pi_168885436
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2017 17:05 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik heb vrijdag genóten. Brock-Madsen. _O_ Wat is dat toch een keiharde werker, heerlijk om te zien. Fijn ook dat het team nu eindelijk draait, enige waar PEC nog op moet letten is de eerste vijf minuten en het laatste kwartier van de eerste helft, daar is het vaak nog matig.
Het is een verschil van dag en nacht vergeleken met voor de winterstop inderdaad. Nu drie hele lastige wedstrijden, dat wordt punten sprokkelen. Daarna komt de cruciale fase van het seizoen, met vier directe concurrenten achter elkaar.

pi_168938678
Tijd voor een nutteloos feitje: dankzij de overwinning op NEC van afgelopen weekend stijgt PEC voorbij De Graafschap op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie. Nu staan we 23e.

De vorige keer dat we een plek stegen was in augustus 2015. Het volgende slachtoffer is HFC Haarlem op de 22e plek, met 74 punten meer dan wij. Als we niet degraderen is dat dus in 2018 of 2019 te pakken.
pi_168961873
Deze zomer wordt het veld opgehoogd en komt er - als ik het goed begrijp - een hybride veld in. Wordt het stadion weer een stuk mooier van :)

http://peczwolle.nl/nl/ni(...)veurzitter2017-02-17
  vrijdag 17 februari 2017 @ 15:42:10 #125
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_168962365
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 15:23 schreef Tchock het volgende:
Deze zomer wordt het veld opgehoogd en komt er - als ik het goed begrijp - een hybride veld in.

http://peczwolle.nl/nl/ni(...)veurzitter2017-02-17
Nog niet.

quote:
Het huidige speelveld wordt verplaatst naar Be Quick’28 en zelf schakelt de club door naar het meest moderne kunstgrasveld dat momenteel beschikbaar is.
pi_168964016
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 15:42 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Nog niet.

[..]

Over vijf jaar pas dus? Zonde.
pi_169156663
Afgelopen, AZ - PEC 1-1.

De eerste helft heeft PEC werkelijk niets goed gedaan. Een fase na rust hadden we wel vijf keer kunnen scoren. Daarna was AZ weer beter, al met al mag je dik tevreden zijn over een punt uit in Alkmaar.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 3 maart 2017 @ 20:38:00 #128
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_169270774
ForzaPECZwolle twitterde op vrijdag 03-03-2017 om 19:51:28 Bart van Hintum is weer transfervrij. Bij het Turkse Gaziantespor heeft de linksback (30) zijn contract laten beëindigen. reageer retweet
:').
pi_169281878
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 20:38 schreef Pino112 het volgende:
ForzaPECZwolle twitterde op vrijdag 03-03-2017 om 19:51:28 Bart van Hintum is weer transfervrij. Bij het Turkse Gaziantespor heeft de linksback (30) zijn contract laten beëindigen. reageer retweet
:').
Ja, die zag ik al wel aankomen. Snapte er niets van waarom hij daarheen ging.
pi_169281891
Zijn er al nnnnnamen voor de opvolger van Ron Jans?

#dtv
pi_169282040
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 13:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Zijn er al nnnnnamen voor de opvolger van Ron Jans?

#dtv
http://pec.nu/pec-overig/trainers/

Hier worden wat namen genoemd. Inmiddels heeft Groenendijk getekend bij ADO en Langeler bij Oranje.
pi_169293446
Goed spel, niet ingezakt na de tegentreffer, wat een heerlijke overwinning!
pi_169293533
Weer 3 belangrijke punten. PEC neemt gelukkig steeds meer afstand van de degradatiezone.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 22:53:29 #135
202014 JJH
Knetter. O+
pi_169293885
Hoppa!
Prima pot. ^O^
  zondag 5 maart 2017 @ 11:20:38 #136
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_169299714
Goede wedstrijd, heb eigenlijk niet echt een zwakke schakel gezien. Warmerdam was MotM, die won echt elk duel en was lekker op dreef. Brock blijft genieten als werktuig en scoort er ook nog eens lekker bij. Genoten. :)
pi_169459888
Afgelopen, 2-0 verlies. Ik zag dit al aankomen na de eerste helft, Willem II krijgt zó weinig goals tegen. Desalniettemin was er best iets te halen, tweede helft was veel beter dan de eerste. Matig en dure punten dit.

Volgende week wedstrijd van het jaar. Gaan hier nog mensen?
pi_169476406
quote:
Ron Jans aan de slag bij de KNVB
Ron Jans treedt vanaf april in dienst bij de voetbalbond. De Zwollenaar wordt partttime hoofddocent voor de cursus Coach Betaald Voetbal. Jans combineert zijn nieuwe baan bij de bond met het trainersschap van PEC Zwolle, waar hij aan zijn laatste seizoen bezig is.

Na de zomer gaat de 59-jarige Jans volledig aan de slag bij de KNVB en zal hij nieuwe cursisten voor de opleiding tot coach betaald voetbal begeleiden.
Bron: NOS Teletekst

Ik gun Jans alle goeds voor de toekomst maar ik heb er helemaal geen goed gevoel over dat hij op 1 april al aan een andere baan begint. De focus zou volledig moeten liggen op handhaving van PEC in de Eredivisie, want die is nog lang niet bewerkstelligd.
pi_169478992
quote:
15s.gif Op maandag 13 maart 2017 01:27 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Bron: NOS Teletekst

Ik gun Jans alle goeds voor de toekomst maar ik heb er helemaal geen goed gevoel over dat hij op 1 april al aan een andere baan begint. De focus zou volledig moeten liggen op handhaving van PEC in de Eredivisie, want die is nog lang niet bewerkstelligd.
Dat vind ik ook heel raar. Hoofdcoach zijn is een fulltime baan, zit hij dan een of twee dagen in de week in Zeist?

Lijkt me een topfunctie voor Jans en wens hem veel succes maar begin daar na de zomer aan.
pi_169482519
Los van alle sentimenten zal PEC komend weekend moeten winnen van Go Ahead Eagles. Er komen namelijk nog genoeg lastige wedstrijden (o.a. Feyenoord), dus is het erg belangrijk dat ze zondag 3 punten pakken.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 18:32:36 #141
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_169512181
Nieuwe column van Adriaan:

http://peczwolle.nl/nl/ni(...)veurzitter2017-03-14

Dwight Lodeweges gaat één van de assistent-trainers worden voor volgend seizoen. De opvolger van Ron is nog niet bekend.
pi_169524015
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 18:32 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nieuwe column van Adriaan:

http://peczwolle.nl/nl/ni(...)veurzitter2017-03-14

Dwight Lodeweges gaat één van de assistent-trainers worden voor volgend seizoen. De opvolger van Ron is nog niet bekend.
Ik vind het wel een positief en veelbelovend teken dat iemand als Lodeweges onze assistent wordt. PEC van een paar jaar terug had hem volgens mij gewoon hoofdcoach gemaakt.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 13:03:25 #143
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_169589483
PECZwolle twitterde op vrijdag 17-03-2017 om 13:00:58 Craft Sportswear nieuwe kledingsponsor PEC Zwolle! Lees hier het volledige bericht: https://t.co/N3omgUaqkp…; https://t.co/A6kr8svFXH reageer retweet
pi_169630770
Het best mogelijke antwoord dat PEC kon geven: sportief...

Weer 3 belangrijke punten. Elfde plek op de ranglijst. Ik kan me vergissen, maar is dit de hoogste klassering van PEC dit seizoen tot dusver?
pi_169630907
quote:
14s.gif Op zondag 19 maart 2017 16:33 schreef Elfletterig het volgende:
Het best mogelijke antwoord dat PEC kon geven: sportief...

Weer 3 belangrijke punten. Elfde plek op de ranglijst. Ik kan me vergissen, maar is dit de hoogste klassering van PEC dit seizoen tot dusver?
Nog maar 3pnt af van plek 9 ook. Alles kan nog, met 6pnt af van plek 15 is lijfsbehoud al een stukje dichterbij. Ik ben benieuwd waar dit wisselvallige seizoen voor PEC gaat eindigen. ^O^
mag het weten
  zondag 19 maart 2017 @ 16:40:22 #146
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_169630955
YES _O_ _O_ _O_ _O_

FORZA ZWOLLE!
pi_169631153
quote:
1s.gif Op zondag 19 maart 2017 16:38 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Nog maar 3pnt af van plek 9 ook. Alles kan nog, met 6pnt af van plek 15 is lijfsbehoud al een stukje dichterbij. Ik ben benieuwd waar dit wisselvallige seizoen voor PEC gaat eindigen. ^O^
Ik ook, maar deze pot moest ook echt gewonnen worden. Er komen namelijk nog een paar moeilijke wedstrijden, waaronder Feyenoord.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 19 maart 2017 @ 16:57:11 #148
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_169632721
eenk66 twitterde op zondag 19-03-2017 om 17:08:15 Wat een kut nacht zullen die egels hebben. 1-3 verloren en opblaas slaapmaatjes kwijt . #gaezwo reageer retweet
pi_169634954
Proost, iedereen. Genot dit.
  User die overal opduikt 2022 zondag 19 maart 2017 @ 19:53:54 #151
186611 Haags
pi_169635378
Feli!
Zonder wrijving geen glans
pi_169637214
Heel fijn deze overwinning. Als je deze verloor, dan verloor je niet alleen de eer om jezelf de eigenaar van de IJssel te noemen, maar dan was je daarnaast in het rijtje van NEC en Sparta gekomen wat betekent dat je nog hard moet vechten om buiten de onderste 4 te blijven.
pi_169637637
Heerlijk!
  maandag 20 maart 2017 @ 20:16:52 #154
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_169661476
Nijkamp verwacht binnen twee weken de nieuwe trainer van PEC te presenteren:

pi_169663249
quote:
0s.gif Op maandag 20 maart 2017 20:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
Nijkamp verwacht binnen twee weken de nieuwe trainer van PEC te presenteren:

Volgens o.a. Telegraaf en PEC.nu zijn de voornaamste kandidaten John van ’t Schip (vrij), Dennis Haar (assistent AZ) en Dijkhuizen (vrij).
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 23 maart 2017 @ 14:20:45 #156
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 28 maart 2017 @ 11:04:29 #157
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_169832142
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)izoen-pec-zwolle.htm

quote:
PEC Zwolle heeft de optie in het contract van aanvoerder Bram van Polen gelicht. Het betekent dat de 31-jarige verdediger aan zijn elfde seizoen in Zwolse dienst begint.

Van Polen kwam in 2007 over van Vitesse en groeide uit tot een hedendaagse mister PEC Zwolle. Zo promoveerde hij mee naar de Eredivisie, won hij de KNVB-beker, de Johan Cruijff Schaal én speelde hij Europees namens de Zwollenaren.

Ook de opties in de contracten van de twintigjarige Tsjech Josef Kvida en Kingsley Ehizibue (op de foto links) worden gelicht. Laatstgenoemde heeft nu net als Van Polen een verbintenis tot de zomer van 2017.

De contracten van Dirk Marcellis, Danny Holla en Kevin Begois zijn formeel opgezegd. Met Marcellis en Holla is PEC nog in gesprek. De Zwollenaren willen graag met de verdediger en de middenvelder verder. Van Begois wordt wel afscheid genomen.

Trainer
Ondertussen is technisch directeur Gerard Nijkamp druk bezig met het aanstellen van een nieuwe trainer. De verwachting is dat er nog deze week witte rook komt, mogelijk na het competitieduel met Excelsior van zaterdag (18.30 uur). 'Onze focus ligt op de competitie', laat Nijkamp weten. 'Het proces loopt gestaag. Nogmaals, we hebben geen haast. Het is belangrijk dat er zoveel mogelijk draagvlak komt.'

Niet zelden valt de naam van John van 't Schip. De trainer zat afgelopen week nog in Barcelona en wilde tegen VI niks zeggen over een mogelijke terugkeer naar Nederland. Ook Nijkamp gaat niet op namen in.
pi_169832232
Allemaal goed nieuws. Van Polen is een icoon, Kvida en Ehizibue kunnen we nog wel plezier van hebben.

Ik hoop wel dat Holla blijft, vond hem echt een toevoeging. Marcellis heb ik dat minder mee maar vind maar een stabiele vervanger achterin.
pi_169832439
In ander nieuws: Nieuw-Zeeland verslaat Fiji met 2-0. Beide doelpunten werden gemaakt door baas Thomas.



De Kiwi's moeten nu een play-off spelen tegen waarschijnlijk Tahiti, en als dat gewonnen wordt spelen ze tegen de nummer 5 van Zuid-Amerika (momenteel Ecuador) met op het spel een WK-ticket.
  zondag 2 april 2017 @ 13:40:17 #160
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_169944548
Wat een draak van een pot. Alles was matig. Geen creativiteit, elke keer weer naar achteren spelen. Zelfs Jans was matig, zo laat pas wisselen en dan hebben de wissels niets bijgedragen. Hopelijk donderdag beter.
  maandag 3 april 2017 @ 11:45:26 #161
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_169967634
Ben benieuwd. :)
pi_169974261
Die zag ik totaal niet aankomen. Ben erg benieuwd wat Van 't Schip kan doen bij PEC. Ben voorzichtig positief over zijn aanstelling. :Y
pi_169974599
Zoals waarschijnlijk iedereen heb ik echt niets van hem gezien bij Melbourne. Ben benieuwd, ik sta er redelijk open in.
  maandag 3 april 2017 @ 18:21:57 #164
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_169976130
quote:
10s.gif Op maandag 3 april 2017 16:47 schreef Elfletterig het volgende:
Die zag ik totaal niet aankomen. Ben erg benieuwd wat Van 't Schip kan doen bij PEC. Ben voorzichtig positief over zijn aanstelling. :Y
Wat ik me er van herinner bij Twente was het niet al te best. Slecht voetbal en vrij snel weer weg.
pi_169976164
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 18:21 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Wat ik me er van herinner bij Twente was het niet al te best. Slecht voetbal en vrij snel weer weg.
15 jaar geleden, ja.
  maandag 3 april 2017 @ 18:24:37 #166
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_169976189
quote:
10s.gif Op maandag 3 april 2017 18:23 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

15 jaar geleden, ja.
Klopt :D
pi_169980624
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 18:21 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]

Wat ik me er van herinner bij Twente was het niet al te best. Slecht voetbal en vrij snel weer weg.
Hij heeft sindsdien de nodige ervaring opgedaan.
pi_169981883
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 21:06 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Hij heeft sindsdien de nodige ervaring opgedaan.
Hij heeft in zijn eentje Melbourne Heart opgebouwd met een bepaald en niet eens zo budget. Moest hij heel Australië voor doorreizen voor een selectie van 20 man.
pi_169981908
pi_169987465
quote:
0s.gif Op maandag 3 april 2017 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Hij heeft in zijn eentje Melbourne Heart opgebouwd met een bepaald en niet eens zo budget. Moest hij heel Australië voor doorreizen voor een selectie van 20 man.
Daar ontwikkel je wel een oog voor goedkoop talent van, lijkt me. Is bij PEC ook geen ongewenste kwaliteit natuurlijk.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 6 april 2017 @ 19:11:27 #171
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_170047291


Menig.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 6 april 2017 @ 19:15:27 #172
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_170047412
Brock-Madsen geschorst tegen Feyenoord. Genot.
  donderdag 6 april 2017 @ 19:15:56 #173
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170047421
quote:
7s.gif Op donderdag 6 april 2017 19:15 schreef Pino112 het volgende:
Brock-Madsen geschorst tegen Feyenoord. Genot.
Jammer. Ideale spits voor Bottegod. Allebei dommekrachten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 6 april 2017 @ 20:08:17 #174
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_170048784
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 19:15 schreef Caland het volgende:

[..]

Jammer. Ideale spits voor Bottegod. Allebei dommekrachten.
:D Bottegod _O_ _O_ _O_
pi_170049382
quote:
10s.gif Op donderdag 6 april 2017 19:11 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]

Menig.
Dit meen je niet. Moest werken maar wat een aids zeg.
  donderdag 6 april 2017 @ 20:34:56 #176
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_170049584
Wat een kut wedstrijd. Zoveel kansen missen en dan het zo weggeven. Zondag gaat een afslachting worden. :')
pi_170050117
quote:
10s.gif Op donderdag 6 april 2017 19:11 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]

Menig.
Menig keer :')
mag het weten
pi_170050416
Bekijk het positief, egels een hak gezet :W
pi_170085647
Zin in morgen. Feyenoorders lopen zich al overal in te dekken met het kunstgras.
  zondag 9 april 2017 @ 00:35:40 #180
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_170097396
Verdomme man, vol erop om half 3. Spelers en supporters. Geen excuses. Passie, lef en keihard werken voor elkaar. Zolang er maar inzet wordt getoond vind ik het prima.

FORZA ZWOLLE
pi_170098575
PEC moet de punten pakken tegen ploegen als Roda JC, niet tegen Feyenoord. Je kunt natuurlijk hopen op een klein wondertje, maar waarom maakt de ploeg het zichzelf dit seizoen zo moeilijk? Ik ben zelfs nog steeds niet gerust op handhaving; het gat met de nummer-16 is maar drie punten. Voor je het weet, zit je in de nacompetitie.

Winst tegen Feyenoord zou PEC drie punten opleveren die hard nodig zijn. Een gelijkspelletje zou ook al uitstekend zijn.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 9 april 2017 @ 13:17:43 #182
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  zondag 9 april 2017 @ 17:56:53 #183
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_170110659
LEKKER HOOR _O_ _O_ _O_
pi_170111614
Heb me goed vermaakt. Jammer dat ze de voorsprong niet vasthouden maar aan de andere kant ook prettig dat de 2-3 er niet in ging. Knap gelijkspel, bonuspunt er bij.
pi_170111634
Belangrijk puntje
pi_170111753
Spoelt de bittere nasmaak van Roda goed weg dit gelijkspel. Moet zeggen dat ik beide resultaten andersom had verwacht. Gelijk tegen Roda, verliezen tegen Feyenoord had ik verwacht. :+
mag het weten
pi_170262354
Bah. Zat bij de 'harde kern' van FC Groningen op de tribune (via via kon ik aan kaartjes komen. Fietsen ipv van 050 naar 038, en dan met de bus naar Grunn, weer terug, en dan weer naar huis. Bah).
Wat een kutwedstrijd van PEC. Helemaal niets in te brengen. Groningen speelde ook niet eens op 100%. Als Groningen op hun best speelde, verloren we met minimaal 8-0. PEC had totaal niets in de melk te brokkelen. Complete afgang. Drama. Dat doelpuntje van Brock kwam 'gelukkig' uit. Rest was drama.

We mogen oprecht blij zijn dat we niet gaan degraderen, maar de club mag zich goed achter de oren krabben. Van 't Schip mag zich alvast goed achter de oren krabben. Wat wil je, en wat ga je er van maken?
Want ik vind het net erg om uit een keer te verliezen (we worden de komende 10 jaar toch geen Kampioen), maar ik wil niet nogmaals met 5-1 verliezen. Uit of thuis.
Schande!

Bah!

Kut!

Kom op PEC, we kunnen zoveel beter.
pi_170277778
Na Sparta en Groningen-thuis dacht ik dat we het dieptepunt wel redelijk bereikt hadden maar dit was echt de slechtste wedstrijd van het seizoen. Op naar volgende week.
  maandag 17 april 2017 @ 14:11:47 #189
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_170284133
Had gratis kaarten gekregen van supportersclub als goedmaker van het feit dat ik niet meekon naar GAE-uit. Nou, dat was geen genot. Het uitvak was luider dan de rest van het stadion, enige pluspunt van gisteren. Waardeloos en apatisch. Heb geen zin om er meer woorden aan vuil te maken.
pi_170304650
Het wordt nog veel te spannend jongens. Als NEC en Sparta winnen dit weekend (van respectievelijk Excelsior en ADO) staan we nog maar een haar van de degradatiestreep. Er moet nog één wedstrijd gewonnen worden, en om echt helemaal veilig te zijn moet er nog ergens een punt of meer bij. Ons programma:

PEC - Heracles
PEC - Heerenveen
PSV - PEC

Kortom: zaterdag moet het gebeuren. Tegen Heerenveen hebben we thuis al een eeuw niet meer gewonnen, met uitzondering van vorig seizoen door die rare rode kaart van Van den Berg. PSV-uit is ook standaard nul punten. Nu breken die gemiste kansen tegen Roda en Excelsior zo op...

[ Bericht 0% gewijzigd door Tchock op 18-04-2017 13:39:29 ]
pi_170305031
quote:
9s.gif Op dinsdag 18 april 2017 12:56 schreef Tchock het volgende:
Het wordt nog veel te spannend jongens. Als NEC en Sparta winnen dit weekend (van respectievelijk Excelsior en ADO) staan we nog maar een haar van de degradatiestreep. Er moet nog één wedstrijd gewonnen worden, en om echt helemaal veilig te zijn moet er nog ergens een punt of meer bij. Ons programma:

PEC - Heracles
PEC - Heerenveen
PSV - PEC

Kortom: zaterdag moet het gebeuren. Tegen Heerenveen hebben we thuis al een eeuw niet meer gewonnen, met uitzondering van vorig seizoen door die rare rode kaart van Van der Berg. PSV-uit is ook standaard nul punten. Nu breken die gemiste kansen tegen Roda en Excelsior zo op...
En anders in mei tegen Cambuur. Voor mij is dat de moeder aller play-offwedstrijden.
  woensdag 19 april 2017 @ 17:50:34 #192
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_170334504
PECZwolle twitterde op woensdag 19-04-2017 om 14:19:09 Het is vanaf nu mogelijk jouw #PECZwolle seizoenkaart te verlengen! Alle info: https://t.co/KYG5Bc1lI8…; https://t.co/kGmjWzS4cu reageer retweet
Weer verlengd. :)
pi_170379813
quote:
Queensy Menig is zeer waarschijnlijk aan zijn laatste weken als speler van PEC Zwolle bezig. De 21-jarige aanvaller, die dit seizoen wordt gehuurd van Ajax, staat in de nadrukkelijke belangstelling van clubs uit binnen- en buitenland. De vleugelspeler maakt een sterk seizoen door als dragende speler van Zwolle.
Menig, dit seizoen met acht goals clubtopscorer van PEC Zwolle, heeft bij Ajax nog een contract tot medio 2019. Toch is er een kans dat hij de club gaat verlaten. Hij wordt intensief gevolgd door meerdere clubs binnen Europa. Met name een Nederlandse subtopper wilt hem het liefst zo snel mogelijk vastleggen.

Menig zelf houdt alle opties open, maar is logischerwijs blij met hoe dit seizoen tot nu toe verloopt. 'Op dit moment wil ik me vol focussen op de laatste drie wedstrijden met PEC Zwolle', aldus de vleugelaanvaller. 'Daarna zal ik een beslissing maken over mijn toekomst.'
Te verwachten, maar zou wel jammer zijn.
  zondag 23 april 2017 @ 13:42:07 #194
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_170424966
Weer een bagger wedstrijd. Iedereen viel tegen maar vooral Kingsley. Jemig. :') Hopelijk pak je minimaal een punt tegen Heerenveen (hahahaaha) want anders ga je gewoon promotie/degradatie spelen.
pi_170426676
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 13:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
Weer een bagger wedstrijd. Iedereen viel tegen maar vooral Kingsley. Jemig. :') Hopelijk pak je minimaal een punt tegen Heerenveen (hahahaaha) want anders ga je gewoon promotie/degradatie spelen.
Als Sparta zometeen van ADO verliest heb je vier punten voorsprong met nog twee te gaan. Dat moet (net) genoeg zijn normaal gesproken, maar wat verschrikkelijk onnodig dit. Gister was beter dan tegen Groningen, maar daarmee is ook alles gezegd...
  zondag 23 april 2017 @ 15:15:16 #196
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_170427996
Ik begrijp ook echt niet waarom Nijland steeds mag spelen. Hij heeft dit hele seizoen niets laten zien en staat ook compleet verkeerd qua positie. Zoveel mensen in het stadion zijn fan van die gast maar ik vind hem echt compleet ruk. Jammer, want vorig seizoen was hij wel goed.
pi_170428364
quote:
0s.gif Op zondag 23 april 2017 15:15 schreef Gtaboy107 het volgende:
Ik begrijp ook echt niet waarom Nijland steeds mag spelen. Hij heeft dit hele seizoen niets laten zien en staat ook compleet verkeerd qua positie. Zoveel mensen in het stadion zijn fan van die gast maar ik vind hem echt compleet ruk. Jammer, want vorig seizoen was hij wel goed.
Hij heeft echt heel veel techniek, kan de mooiste schoten produceren, maar doet verder eigenlijk constant alles fout. Maar een alternatief hebben we ook niet echt.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 1 mei 2017 @ 18:06:26 #198
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_170613298
Alle sponsors op het shirt zijn bekend.

En Warmerdam gaat naar Groningen.
pi_170748442
Eindelijk veilig _O_

Ook volgend jaar speelt PEC weer in de Eredivisie. *O*
Laten we dit seizoen maar heel snel vergeten....
pi_170748758
*phew*
pi_170748777
VEILIG _O_
pi_170748790
En Eagles er uit, whehe.
pi_170748823
quote:
10s.gif Op zondag 7 mei 2017 16:26 schreef Tchock het volgende:
En Eagles er uit, whehe.
Jammer voor de Eagles, maar dat zat eraan te komen. Veel belangrijker is dat PEC veilig is *G*
pi_170748889
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 16:27 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Jammer voor de Eagles, maar dat zat eraan te komen. Veel belangrijker is dat PEC veilig is *G*
Ik wil zo de samenvatting nog wel terugzien maar volgens mij was die goal van Menig helemaal niet over de achterlijn, zoals de commentator zei.

Heel knap hoor, Heerenveen is natuurlijk uiterst zwak buitenshuis maar met tien man niet over ons heen laten lopen is redelijk uniek. Genot dit.
pi_170748939
quote:
17s.gif Op zondag 7 mei 2017 16:28 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik wil zo de samenvatting nog wel terugzien maar volgens mij was die goal van Menig helemaal niet over de achterlijn, zoals de commentator zei.

Heel knap hoor, Heerenveen is natuurlijk uiterst zwak buitenshuis maar met tien man niet over ons heen laten lopen is redelijk uniek. Genot dit.
Benauwd momentje nog even, op het einde....
  zondag 7 mei 2017 @ 16:32:44 #206
128838 yosander
Spiekerd
pi_170749024
Mooie middag _O_
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_170749130
quote:
17s.gif Op zondag 7 mei 2017 16:25 schreef Tchock het volgende:
VEILIG _O_
quote:
10s.gif Op zondag 7 mei 2017 16:26 schreef Tchock het volgende:
En Eagles er uit, whehe.
De middag was mooi B-)
mag het weten
pi_170750383
PECZwolle twitterde op zondag 07-05-2017 om 16:44:03 Ron Jans, dank voor de KNVB Beker, de Johan Cruijff Schaal, ons Europese debuut en alle andere moment in vier prach… https://t.co/Ok7jtDRAZF reageer retweet
(bevalt filmpje)
pi_170751016
Waarom werd er geen afscheid genomen van Bouy en Brock?
pi_170752764
  maandag 8 mei 2017 @ 10:16:47 #211
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_170768327
quote:
0s.gif Op zondag 7 mei 2017 17:36 schreef pleeborstel het volgende:
Waarom werd er geen afscheid genomen van Bouy en Brock?
Is nog niet zeker of ze blijven. Er werd ook geen afscheid genomen van Holla en Marcellis.

Eindelijk veilig. _O_ Met tien man was je beter dan elf. Kingsley voortaan maar rechtsback? Daar speelde hij echt prima, voorin was hij echt compleet ruk. Voor de rest prima strijdlust gezien. Trots. O+
pi_170775653
Wat een strijd en passie gisteren. Met 10 man de beste wedstrijd van het seizoen spelen _O_

Rotseizoen verder. Absoluut niet vergeten. Bouwen aan iets beters.
Erg jammer van Warmerdam trouwens. Had hem er graag bij gehad de komende jaren, alhoewel dit voor hem natuurlijk een prima stap is.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 9 mei 2017 @ 16:28:25 #213
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_170801318
Van Hintum naar Heracles
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 13 mei 2017 @ 09:39:53 #214
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_170898548
Twente is geïnteresseerd in Holla.
pi_170939117
Zo sta je tot de 79e minuut met 0-1 voor bij PSV, zo sta je tien minuten later 4-1 achter. Nu ging deze wedstrijd nergens meer om, maar dit is wel een wanprestatie zeg...
pi_170941603
Kansloos hoe ze het lieten lopen in het laatste kwartier. Exemplarisch voor het seizoen.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 14 mei 2017 @ 19:48:17 #217
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_170944078
:') Die goals, hoe makkelijk.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 15 mei 2017 @ 09:42:36 #218
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_170954251
quote:
7s.gif Op zaterdag 13 mei 2017 09:39 schreef Pino112 het volgende:
Twente is geïnteresseerd in Holla.
Volgens de Telegraaf voor drie jaar.
  maandag 15 mei 2017 @ 11:44:42 #219
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_170956309
80 minuten prima naar mijn zin gehad, daarna was het echt drie keer niets. Je had gewoon kunnen winnen als je die counters eens afmaakt. Na de wedstrijd was er nog wat gedoe bij de bussen maar dat was ook wel weer na vijf minuten onder controle. Hele straat wel vol met stewards en politie erdoor. :')

Begin onderhands ook wel zat te worden van Twente die spelers van PEC haalt. Doe je alleen weinig aan.

Op naar volgend seizoen!
pi_170976363
Hallo PEC-fans. Gefeliciteerd met de afgelopen seizoenen onder Ron Jans.
Gemiddeld was het geweldig.
Ronald Jans is nu het zesde erelid van PEC, lees ik op de AD-zijde.
Dan word ik benieuwd wie die ander vijf ereleden zijn. Weten jullie het?
  dinsdag 16 mei 2017 @ 10:47:43 #221
131603 Afwazig
Serious business
pi_170976919
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 mei 2017 10:21 schreef Idisrom het volgende:
Hallo PEC-fans. Gefeliciteerd met de afgelopen seizoenen onder Ron Jans.
Gemiddeld was het geweldig.
Ronald Jans is nu het zesde erelid van PEC, lees ik op de AD-zijde.
Dan word ik benieuwd wie die ander vijf ereleden zijn. Weten jullie het?
Jans is na Henk Timmer, Henk Zwijnenberg, Loek Hermans, Gaston Sporre, Ronald van Vliet, Bertus v/d Weerd en Joop Steggink achtste erelid.
pi_171007044
De nieuwe opzet van de Eredivisie is van de baan. Er mochten hooguit 3 clubs tegenstemmen maar het waren er tien, namelijk: Willem II, Excelsior, NEC, Sparta, Roda JC, ADO Den Haag, FC Groningen, Heracles Almelo en Go Ahead Eagles.

https://www.vi.nl/nieuws/nieuwe-opzet-eredivisie-van-de-baan

Ik snap echt totaal niet dat PEC voor stemt. Er zitten echt nul voordelen aan voor een club als de onze. Dat ziet de rest van het rechterrijtje wel dus.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 18 mei 2017 @ 09:49:36 #223
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_171021863
PEC.nu

Volgens onze welingelichte bronnen is PEC concreet bezig met een aantal spelers, waaronder oud FC Zwolle spelers Erik Bakker, Etiënne Reijnen en doelman Diederik Boer. Ook denkt PEC aan Dico Koppers, ex Willem II.
  vrijdag 19 mei 2017 @ 14:04:31 #224
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_171052038
PECZwolle twitterde op vrijdag 19-05-2017 om 14:00:49 Dirk Marcellis en PEC Zwolle langer met elkaar door! Verdediger blijft tot medio 2020 in Zwolle actief:… https://t.co/aCi97ltj1F reageer retweet
Dit zouden de nieuwe shirts moeten worden:

  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 19 mei 2017 @ 14:05:02 #225
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_171052047
PECZwolle twitterde op vrijdag 19-05-2017 om 14:00:49 Dirk Marcellis en PEC Zwolle langer met elkaar door! Verdediger blijft tot medio 2020 in Zwolle actief:… https://t.co/aCi97ltj1F reageer retweet
http://pec.nu/pec-overig/nieuwe-tenues-pec-zwolle-2017-2018/
pi_171053497
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 mei 2017 14:04 schreef Gtaboy107 het volgende:
PECZwolle twitterde op vrijdag 19-05-2017 om 14:00:49 Dirk Marcellis en PEC Zwolle langer met elkaar door! Verdediger blijft tot medio 2020 in Zwolle actief:… https://t.co/aCi97ltj1F reageer retweet
Dit zouden de nieuwe shirts moeten worden:

[ afbeelding ]
Mooi! Tof ook die zwarte broek bij het uitshirt, en weg met dat spuuglelijke oranje tenue.
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 24 mei 2017 @ 15:57:16 #227
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
  woensdag 24 mei 2017 @ 17:05:26 #228
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_171174110
Heb er weinig verwachtingen van. Hopelijk kan hij anders bewijzen.
pi_171268415


Gerucht over nieuwe speler.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Moise_Kean

Overigens is hij geboren op 28 februari 2000 dus dat is niet in deze eeuw maar in de vorige eeuw.
pi_171268421
Dit topic moet trouwens wel vol voor het nieuwe seizoen hè.
  Redactie Sport / Supervogel zondag 28 mei 2017 @ 12:11:34 #231
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_171268462
Net zo'n talentje als die andere van Juventus zeker.
  zondag 28 mei 2017 @ 13:07:39 #232
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_171269704
Oh ja, dat gerucht was er rond de winterstop volgens mij ook. Lees zelf niets bij de Gazzetta erover. Weet ook niet hoe blij ik hiermee moet zijn, gezien de vorige "talenten" die kwamen.
pi_171269769
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
Oh ja, dat gerucht was er rond de winterstop volgens mij ook. Lees zelf niets bij de Gazzetta erover. Weet ook niet hoe blij ik hiermee moet zijn, gezien de vorige "talenten" die kwamen.
Ik kan me er niet één herinneren die wel eens echt waardevol is geweest, al was het maar een wedstrijd.
  zondag 28 mei 2017 @ 13:11:36 #234
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_171269790
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2017 13:10 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ik kan me er niet één herinneren die wel eens echt waardevol is geweest, al was het maar een wedstrijd.
Hebling had tegen Heerenveen (5-2 thuis) een assist. Daar speelde hij wel goed, voor de rest hebben we er niets van gezien. Mastour wil ik het niet over hebben, dat was echt drama.
  dinsdag 30 mei 2017 @ 12:38:51 #235
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_171323588
quote:
Ongenda en Achahbar mogen vertrekken bij PEC Zwolle
De aanvallers Hervin Ongenda en Anass Achahbar hebben hun langste tijd gehad bij PEC Zwolle. Het duo komt niet voor in de plannen van de nieuwe trainer John van ’t Schip. Ook de dagen van de Griekse aanvaller Thanasis Karagounis lijken geteld in Zwolle.

Ongenda en Achahbar hebben allebei nog een contract tot de zomer van 2020, maar morgen worden verkocht. Achahbar werd vorig jaar zomer gepresenteerd als nieuwe doelpuntenmachine van PEC Zwolle, maar de 23-jarige oud-Feyenoorder kwam afgelopen seizoen tot geen enkele treffer in de eredivisie. Na de winterstop speelde hij vrijwel niet meer.

Taalbarrière
Ongenda werd in de winterstop weggeplukt bij Paris Saint Germain. De 21-jarige Franse aanvaller heeft zijn faam echter nimmer waargemaakt in Zwolle. Ongenda kon niet aarden in Nederland en kampte met de taalbarrière. Uiteindelijk mocht hij 61 minuten meespelen van trainer Ron Jans.

Voor beide spelers is al interesse getoond bij technisch directeur Gerard Nijkamp van PEC, die ook een nieuwe club zoekt voor Karagounis. De talentvolle voormalig jeugdinternational van Griekenland werd in zijn ruim drie seizoenen in Zwolle tot twee keer toe geteisterd door een kruisbandkwetsuur. Na zijn terugkeer vorig jaar zomer haalde Karagounis nimmer zijn oude niveau.
Wat een beleid jongens. _O_
pi_171323759
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 mei 2017 12:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
Voor beide spelers is al interesse getoond bij technisch directeur Gerard Nijkamp van PEC
Hoezee! Ik was echt bang dat we nog jaren aan Achahbar vast zouden zitten. Hoe sneller hij weg is hoe beter.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 30 mei 2017 @ 12:58:31 #237
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_171323875
Deze week zal Boer ook wel bevestigd worden denk ik.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 1 juni 2017 @ 12:30:03 #238
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_171372368
Begois naar Groningen
pi_171372852
quote:
14s.gif Op donderdag 1 juni 2017 12:30 schreef Pino112 het volgende:
Begois naar Groningen
Mooi, ik las dat Groningen op Boer liep te azen. Dat zal nu wel voorbij zijn dus.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 14:00:04 #240
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_171396598
PECZwolle twitterde op vrijdag 02-06-2017 om 13:52:54 Diederik Boer keert terug bij #PECZwolle! De doelman tekent een contract voor twee seizoenen en komt over van Ajax.… https://t.co/GLI0e2Llfb reageer retweet
De bevestiging die je wist dat zou komen.
pi_171396622
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2017 14:00 schreef Gtaboy107 het volgende:
PECZwolle twitterde op vrijdag 02-06-2017 om 13:52:54 Diederik Boer keert terug bij #PECZwolle! De doelman tekent een contract voor twee seizoenen en komt over van Ajax.… https://t.co/GLI0e2Llfb reageer retweet
De bevestiging die je wist dat zou komen.
Held _O_ Welkom terug.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 2 juni 2017 @ 14:14:28 #242
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_171396902
Mooi. Meteen eerste keeper maken.
  vrijdag 2 juni 2017 @ 14:54:18 #243
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_171397621
Ik hoop dat hij nog goed is, maar laat hem lekker de strijd aangaan met Mickey. Heb geen idee wat Boer zijn huidige niveau is namelijk.
pi_171401691
Jullie krijgen misschien Keangod
  vrijdag 2 juni 2017 @ 18:53:11 #245
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_171402336
Las het ja, zal leuk zijn als hij wel in de basis kan spelen bij PEC. De vorige hadden het er maar lastig mee.
pi_171475107
Erg jammer dat Begois weg is. Toch binnen de selectie een smaakmaker.
Wel heel bij met de terugkomst van Boer. Een echte Zwollenaar. Ook Bakker terug. Hopelijk zitten beide heren lekker in hun vel en sportief gezien hoog. Allicht dat er met de mogelijke verkoop van Achabar geld vrijkomt voor de investering in een echte nummer 9.

We scoorden afgelopen seizoen veels te weinig, en met al het respect naar Mickey, het was vaak gewoon niet goed genoeg. Heeft punten gekost.
Nu wil ik wel eerlijk benadrukken dat Mickey steeds beter is gaan keepen, maar het niveau van afgelopen seizoen was gewoon ronduit kut.

Betere doelman + afmaker voorin = plek 8. De club staat. De structuur is goed. Geen gezeik bij PEC. Geen rariteiten zoals bij NEC of Roda. Gewoon "Doe maar normaal". Dat moet zo blijven, al worden we - bij wijze van - 10 keer achter elkaar landskampioen. Dat past bij Zwolle. Lekker normaal doen, potje voetballen. Wij zijn niet bang. Kom maar op. Ook al gaan we op onze bek, we hebben gestreden.
Dat heb ik afgelopen seizoen gemist. Heel jammer.
  dinsdag 6 juni 2017 @ 11:28:20 #247
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_171494527
Je kunt niet verwachten dat je een keeper met vertrouwen hebt als voor hem een dramatische set met verdedigers staan die het vaak af laten weten. Tenminste, ik zou zelf niet zoveel vertrouwen hebben als keeper als ik weet dat Bouy/Pavert en Marcellis voor je staan als verdediging. Misschien moet PEC daar maar eens in gaan investeren, want dat kan onderhands ook niet meer. Zie ook maar de aantal tegengoals dit seizoen, na Kowet had je gewoon de meeste goals tegen. Zegt denk ik ook wel wat.
pi_171494567
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juni 2017 11:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
Je kunt niet verwachten dat je een keeper met vertrouwen hebt als voor hem een dramatische set met verdedigers staan die het vaak af laten weten. Tenminste, ik zou zelf niet zoveel vertrouwen hebben als keeper als ik weet dat Bouy/Pavert en Marcellis voor je staan als verdediging. Misschien moet PEC daar maar eens in gaan investeren, want dat kan onderhands ook niet meer. Zie ook maar de aantal tegengoals dit seizoen, na Kowet had je gewoon de meeste goals tegen. Zegt denk ik ook wel wat.
Eens. En dat de Eagles er meer tegen hadden kwam ook alleen maar door die 8-0 tegen Feyenoord, want als je die wedstrijd niet meerekent hadden we er zelfs meer. Beschamend natuurlijk.
pi_171525093
De Veurzitter heeft een uitgebreid interview gegeven met PEC.nu. Komen wel wat interessante dingen voorbij:

De planning is dat in de zomer van 2018 het stadion wordt gerenoveerd. Hierbij zou Noord helemaal sta moeten worden en worden Oost en Zuid in één keer naar beneden getrokken. Ook moet het dak door worden getrokken met zonnepanelen er op. Zeer ambitieus maar dat is de planning.

Over kunstgras: Visser is zelf voorstander van echt gras in zijn hart maar qua logistiek kan het niet. Hij zegt dat het niet over geld gaat maar over mogelijkheden: als er gras in het stadion komt zijn er drie of vier extra velden nodig voor de andere teams en die zijn er momenteel niet. Er wordt wel met de gemeente overlegd of er iets mogelijk is. Ook het contract met Greenfields maakt dat mogelijk.

Over spelers: PEC wil terug naar meer contract en minder huur. Levert te weinig geld op en zorgt niet voor ontwikkeling van het team. Verder vertelt Visser dat Necid, Sainsbury, Klich uit hetzelfde netwerk komen als de mislukte Grieken, dus er moet niet te negatief gekeken worden. Maar dit seizoen was eigenlijk de enige speler die iets opgeleverd heeft Bouy, Ongenda is een totale mislukking en Israelson heeft hij wel vertrouwen in. Ongenda mag weg, heeft niets gekost behalve salariskosten. Hebling is "commercieel een topdeal, sportief een drama". Mastour kon voor bijna niets gehaald worden en werd doorbetaald door Milan. Is ook een mislukking maar ook niet duur dus.

Achahbar is langdurig geschout en iedereen was er van overtuigd dat het de eerste spits van Zwolle zou worden en dat is totaal mislukt. Mede omdat er veel te veel met lange ballen is gaan spelen nadat het seizoen slecht begon. Achahbar zelf heeft Zwolle onderschat, kwam te zwaar binnen en dat samen is eigenlijk drama geworden. Hij mag weg maar dan moet er wel een andere spits komen.

Van der Hart en Boer zijn beide kandidaat voor eerste keeper, dat is aan Van 't Schip om te beslissen.

Voor het nieuwe seizoen zoeken ze een vleugelspits, een spits, een linksback en een centrale verdediger.



[ Bericht 7% gewijzigd door Tchock op 07-06-2017 15:09:48 ]
  donderdag 8 juni 2017 @ 15:14:39 #250
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 8 juni 2017 @ 15:22:12 #251
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_171549502
quote:
0s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
Yousef :')
  donderdag 8 juni 2017 @ 15:26:41 #252
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_171549609
quote:
14s.gif Op donderdag 8 juni 2017 15:22 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Yousef :')
Ze hebben het gelukkig zelf ook door.

pi_171551934
Vind Namli niet onaardig maar wat moeten we met een dribbelende middenvelder? Ongeveer het enige naast keepers waar we er genoeg van hebben.
  zondag 18 juni 2017 @ 19:01:01 #254
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_171775117
PECZwolle twitterde op zondag 18-06-2017 om 19:00:44 Piotr Parzyszek nieuwe spits PEC Zwolle! Hij tekent een contract voor drie seizoenen. Alle info:… https://t.co/enFBJZlZ2I reageer retweet
pi_171803117
De Graafschap totaal niet gevolgd. Is het een echte afmaker? Zou hij ook kunnen 'afmaken' tegen Ajax, PSV, Twente?
25 goals is niet verkeerd, maar het is wel de JL. Ik hoop dat hij het waar maakt bij ons aller PEC. Wat is jullie gevoel hierbij?
pi_171803200
quote:
Het trainingsschema voor de eerste week van de voorbereiding is zojuist bekendgemaakt. De mannen van trainer/coach John van 't Schip beginnen op zaterdag 24 juni om 14.00 uur op het veld van VV Wijthmen met de oefencampagne. Er wordt uitgeweken naar deze gastvrije vereniging, vanwege de veldvervanging in het MAC3PARK stadion. Wil jij de eerste training bezoeken? Check dan aan het einde van de week even deze website voor de praktische informatie.

datum tijdstip locatie training
zaterdag 24 juni 14.00 uur VV Wijthmen
zondag 25 juni Facultatief VV Wijthmen
maandag 26 juni 10.30 uur VV Wijthmen
dinsdag 27 juni 10.30 uur en 15.00 uur VV Wijthmen
woensdag 28 juni Facultatief VV Wijthmen
donderdag 29 juni 10.30 uur en 15.00 uur VV Wijthmen
vrijdag 30 juni 10.30 uur VV Wijthmen
zaterdag 1 juli 16u sc Genemuiden - PEC Zwolle Sportpark De Wetering
Nog 4 dagen. Misschien dat ik zaterdag wel eem ga kijken met mooi weer. Is het wel waard. Handje schudden, fototje, biertje, lekker! Nog meer gegadigden?
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 20 juni 2017 @ 11:14:20 #257
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_171819665
Ik gun het Ron van harte. Toch blijf ik het jammer vinden dat hij weg is. Ik heb nog niet zo'n goed beeld van John.
pi_171820527
Ben wel blij met Parzyszek. Heeft zich al bewezen in de Juup en heeft sowieso ruim ervaring. Kan volgens mij nog wel een eind groeien ook.

Prettig om het seizoen in te gaan met een speler die dit als een stap hogerop ziet in plaats van afdankertjes en gefaalde prutsers :P
pi_171831200
quote:
De wegen van Anass Achahbar en PEC Zwolle lijken op zeer korte termijn te gaan scheiden. Twee buitenlandse clubs hebben inmiddels serieuze interesse in de 23-jarige spits.

PEC had hem eerder al te kennen gegeven dat hij uit mag kijken naar een nieuwe werkgever. Nu de Zwollenaren met Piotr Parzyszek (De Graafschap) een nieuwe aanvalsleider hebben aangetrokken, is de rol van Achahbar definitief uitgespeeld. De spits, die doorbrak bij Feyenoord en vorig jaar nog werd gepresenteerd als dé nieuwe nummer negen, heeft te horen gekregen dat hij eind deze week nog wel met de eerste selectie mee mag trainen. Hij gaat echter niet mee op trainingskamp.

Hervin Ongenda en Thanasis Karagounis sluiten op hetzelfde moment aan bij Jong PEC Zwolle, mits de club het tweetal dan nog niet van de hand heeft gedaan. De nummer veertien van het afgelopen seizoen verwacht dat Ongenda deze week nog een contract tekent in Frankrijk. Het 21-jarige talent dat in januari dit jaar de overstap maakte van Paris-Saint Germain naar Zwolle, heeft een potentiële nieuwe werkgever gevonden.

Zo probeert technisch directeur Gerard Nijkamp door te selecteren na een toch wat teleurstellend seizoen. Met Diederik Boer (Ajax), Erik Bakker (SC Cambuur) en Parzyszek heeft PEC de as van het elftal al behoorlijk op orde. 'Dat was ook onze eerste zorg', aldus Nijkamp. 'Het geraamte staat, al weet je dat natuurlijk nooit zeker. Piotr is onze beoogde nummer negen, al hebben we ook Stef Nijland nog. Stef kan echter ook prima rondom een diepe spits spelen. De focus ligt nu nog op een linksback en een centrale verdediger. Intussen moeten we afscheid nemen van jongens die niet of weinig aan het spelen toe zullen komen. Vervolgens hopen we dat er eind augustus nog wat ruimte is om het elftal links of rechts nog een kwaliteitsinjectie te geven.'
*O*
pi_171843740
Goede zaak. Jammer voor die gasten. Deels pech maar zoals Annas, gewoon eigen schuld. Ik had het graag anders gezien, maar het is zijn eigen verdienste.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 23 juni 2017 @ 18:35:50 #262
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_171891469
Koppers naar PEC
  zaterdag 24 juni 2017 @ 16:17:04 #263
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_171916212
Net bij de training geweest, zag er wel leuk uit. Heb wel zin in de eerste competitiewedstrijd. :)
pi_171960268
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2017 16:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
Net bij de training geweest, zag er wel leuk uit. Heb wel zin in de eerste competitiewedstrijd. :)
Deed Rick Dekker weer volop mee? Zag hem op PECZwolleTV wel in trainingsoutfit bij de selectie rondlopen.
Hoop dat hij weer genezen is.
pi_171960568
Gaat er nog iemand naar de wedstrijd in Hoogeveen? Ik ga vanuit Groningen. Leek me wel leuk als er meer FOK!kers komen, om een pilsje te drinken aldaar.
  maandag 26 juni 2017 @ 18:45:18 #266
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_171969833
quote:
14s.gif Op maandag 26 juni 2017 11:56 schreef Monopoly het volgende:

[..]

Deed Rick Dekker weer volop mee? Zag hem op PECZwolleTV wel in trainingsoutfit bij de selectie rondlopen.
Hoop dat hij weer genezen is.
Met de revalidatiegroep, waar ook Saymak en Koppers bijzaten. Zag hem eigenlijk alleen paar rondjes doen met Saymak, heb er voor de rest niet echt op gelet.
pi_171970171
quote:
0s.gif Op maandag 26 juni 2017 18:45 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Met de revalidatiegroep, waar ook Saymak en Koppers bijzaten. Zag hem eigenlijk alleen paar rondjes doen met Saymak, heb er voor de rest niet echt op gelet.
Ah oke. Hij staat in ieder geval weer op het veld. Hoewel hij niet de beste is zag ik in wedstrijden waar Rick meespeelde toch een vorm van vurigheid. Vond ik wel mooi. Hopelijk is hij dit seizoen weer op sterkte. Leuke speler.
  Redactie Sport / Supervogel dinsdag 4 juli 2017 @ 19:15:29 #268
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_172170952
Ongenda weg
pi_172173993
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 juli 2017 19:15 schreef Pino112 het volgende:
Ongenda weg
Weg ermee. Ook mooi dat Achahbar verhuurd is, hebben we meer lucht voor spelers die wel iets toevoegen.
pi_172362731
Het veld is opgehoogd, kijk hoe strak dit er uit ziet _O_

  woensdag 12 juli 2017 @ 13:36:48 #271
357045 Grifte
Feijenoord
pi_172362839
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:31 schreef Tchock het volgende:
Het veld is opgehoogd, kijk hoe strak dit er uit ziet _O_

[ afbeelding ]
Flinke verbetering ^O^
  woensdag 12 juli 2017 @ 15:15:56 #272
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172364946
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:31 schreef Tchock het volgende:
Het veld is opgehoogd, kijk hoe strak dit er uit ziet _O_

[ afbeelding ]
Inderdaad, geen polletje te zien
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_172411971
Bakker naar PEC had ik even gemist, dat was bij Cambuur al jarenlang wel één van de beteren hoor. Al met al echt wel een goede window denk ik qua ingaande transfers. Ben erg benieuwd naar van 't Schip ook, wel een trainer die in Australië met allemaal formaties heeft geëxperimenteerd, hoewel er hier in Nederland meteen het beeld van een 4-3-3-trainer werd neergezet.
pi_172412369
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 13:31 schreef Tchock het volgende:
Het veld is opgehoogd, kijk hoe strak dit er uit ziet _O_

[ afbeelding ]
Nu nog echt gras.
pi_172412382
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 13:53 schreef Typisch het volgende:

[..]

Nu nog echt gras.
Vijf jaartjes slapen nog maar.
pi_172412386
Als je die beelden van het Kasteel ook zag met echt gras... En dat wordt er dan na het EK voor vrouwen weer uitgehaald voor kunstgras.
pi_172412413
Dit topic moet wel even vol.
pi_172412426
Die Mastour 150 minuutjes maar in 16/17. Daar had ik echt véél meer van verwacht.
pi_172413903
quote:
13s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 13:54 schreef Erik1203 het volgende:
Als je die beelden van het Kasteel ook zag met echt gras... En dat wordt er dan na het EK voor vrouwen weer uitgehaald voor kunstgras.
:r
pi_172420762
Mocht je niks te doen hebben: PEC - Emmen nu live op https://peczwolle.tv/
  vrijdag 14 juli 2017 @ 19:42:20 #281
198365 Morendo
The Real Deal
pi_172420906
Valt de hand van Van 't Schip al te zien?
Die Lebenslust bringt dich um.
  vrijdag 14 juli 2017 @ 21:21:58 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172423613
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 juli 2017 19:42 schreef Morendo het volgende:
Valt de hand van Van 't Schip al te zien?
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 14 juli 2017 @ 22:48:55 #283
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_172425851
Was bij de wedstrijd, kan niet zeggen dat het nou echt geweldig was. Paar acties waren wel goed maar Sandler mag echt nooit meer in de verdediging, die is echt té slecht.
pi_172431860
Is de docu van FOX buiten die zender ook ergens te zien?
  zaterdag 15 juli 2017 @ 19:49:32 #285
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_172443182
quote:
14s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 09:33 schreef Monopoly het volgende:
Is de docu van FOX buiten die zender ook ergens te zien?
Volgens mij komt hij pas rond het najaar op de Youtube van PEC, als ik het goed heb.
pi_172443217
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juli 2017 19:49 schreef Gtaboy107 het volgende:

[..]

Volgens mij komt hij pas rond het najaar op de Youtube van PEC, als ik het goed heb.
Boh, duurt me te lang. Misschien maar even account van een maatje fixen voor een nachtje om docu's te kijken.
  woensdag 19 juli 2017 @ 11:05:53 #287
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_172522045
Gisteren heeft PEC met 3-0 van Almere City gewonnen. Twee goals van Parzyszek en eentje van Mokhtar. Na 60 minuten werd de gehele basis min Mickey gewisseld en stond er eigenlijk een jeugdelftal. Zag er allemaal best goed uit. Israelsson was weer eens op dreef, heerlijke speler is dat zeg. _O_
  vrijdag 21 juli 2017 @ 17:18:00 #288
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_172577936
PECZwolle twitterde op vrijdag 21-07-2017 om 17:16:19 Ryan Thomas langer in Zwolse dienst! Middenvelder tot medio 2019 onder contract. Alle info en interview:… https://t.co/SsYs4sdxpS reageer retweet
  vrijdag 21 juli 2017 @ 21:54:04 #289
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_172584573
quote:
Het oefenduel tussen PEC Zwolle en Gençlerbirligi is vroegtijdig gestaakt. Scheidsrechter Danny Makkelie besloot daartoe nadat de vlam in de pan sloeg.
Makkelie hield Ahmet Oguz een kwartier voor tijd de rode kaart voor, in een duel dat ontsierd werd door de nodige overtredingen van de Turken.

Toen ook de trainer van Gençlerbirligi mocht inrukken escaleerde de situatie, waarna Makkelie besloot niet meer terug te keren.

PEC stond op het moment van affluiten met 2-0 voor, dankzij doelpunten van Erik Bakker en Younes Mokhtar.
:D
pi_172712679
Altijd gezellig met die Turkse clubs :D
pi_172717287
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juli 2017 17:18 schreef Gtaboy107 het volgende:
PECZwolle twitterde op vrijdag 21-07-2017 om 17:16:19 Ryan Thomas langer in Zwolse dienst! Middenvelder tot medio 2019 onder contract. Alle info en interview:… https://t.co/SsYs4sdxpS reageer retweet
Wat wel bijzonder is, aangezien:

quote:
Ryan Thomas (21) speelt ook de komende seizoenen voor PEC Zwolle. De aanvaller heeft zijn contract tot de zomer van 2019 verlengd en is daar erg blij mee, vertelt hij op de clubsite van zijn werkgever.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)ast-om-te-vertrekken

31 maart 2016.
pi_172717299
Verder zou Vd Pavert naar VVV gaan ter verhuur, maar dat gaat niet door. NEC is nu een kanshebber. PEC zoekt nog twee verdedigers (Lam en ene Good zouden op de radar staan) en een aanvaller.
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 28 juli 2017 @ 20:48:49 #293
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_172745961
Wedstrijd tegen Volendam geëindigd in 2-2.
  Redactie Sport / Supervogel maandag 31 juli 2017 @ 14:52:45 #294
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_172807189
quote:
14s.gif Op donderdag 27 juli 2017 17:41 schreef Tchock het volgende:
Verder zou Vd Pavert naar VVV gaan ter verhuur, maar dat gaat niet door. NEC is nu een kanshebber. PEC zoekt nog twee verdedigers (Lam en ene Good zouden op de radar staan) en een aanvaller.
Naar NEC dus. 1 jaar incl optie tot koop
pi_172807361
quote:
14s.gif Op maandag 31 juli 2017 14:52 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Naar NEC dus. 1 jaar incl optie tot koop
Opmerkelijk dat hij bij zijn komst onder Jans zo snel een vaste waarde werd, maar Van 't Schip blijkbaar niets in hem ziet zitten.
pi_172807585
Op zich wel goed dat het PEC nu lukt spelers te verhuren. Ik kan me niet herinneren wie er voor Achahbar nog meer verhuurd is.
pi_172807728
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:12 schreef pleeborstel het volgende:
Op zich wel goed dat het PEC nu lukt spelers te verhuren. Ik kan me niet herinneren wie er voor Achahbar nog meer verhuurd is.
Dat gebeurt eigenlijk elk seizoen wel. Vorig seizoen nog Lazic aan VVV en daarvoor Mahmudov aan Sparta.
pi_172807838
Oh ja dat is ook zo. Die zijn direct in de vergetelheid geraakt bij mij :@
pi_172808123
quote:
0s.gif Op maandag 31 juli 2017 15:26 schreef pleeborstel het volgende:
Oh ja dat is ook zo. Die zijn direct in de vergetelheid geraakt bij mij :@
Het zijn wel altijd afdankertjes die het niet gered hebben :') Een speler verhuren en hem dan beter terughalen zoals de grote(re) clubs doen zit er voor ons nog niet in.
pi_172808140
Bijna
pi_172808143
Dicht
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')