abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 26 november 2016 @ 19:01:40 #51
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166916140
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 november 2016 18:41 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik moet eerlijk zeggen, ik doe alleen nog maar echte dates. Hapje eten in een goed restaurant, wijntje en praten. Voor een vervolgdate wil ik wel gewoon bakkie koffie doen. Maar Netflix en chill voor een eerste date.. nee dank je.
Tjah, echte date... dat is weer zo'n heerlijk vage kwaliteitseis waar ik niks mee kan...

Ik stel meestal voor iets te gaan doen, en dan niet alleen eten en praten maar een eind wandelen, iets bezoeken of iets actievers. Eerste date in een goed restaurant is leuk, maar worst case scenario is dat je dan goed doch prijzig gegeten hebt en een date die voor geen meter klikt. Dat doe ik toch liever als ik al wat beter contact met iemand heb zodat we er beiden van genieten. But maybe that's just me...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 26 november 2016 @ 19:02:28 #52
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166916169
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 18:48 schreef Weissman het volgende:

[..]

:')
:*
quote:
15s.gif Op zaterdag 26 november 2016 18:51 schreef Seven. het volgende:

[..]

Klinkt helemaal niet leuk.
De leuke momenten waren leuk, de dingen die ik hier opsomde minder. Dan kan ik iemand nog zo leuk vinden, als die persoon al mijn energie dan op kan zuigen dan houdt het op...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 26 november 2016 @ 19:02:33 #53
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_166916173
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 19:01 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Tjah, echte date... dat is weer zo'n heerlijk vage kwaliteitseis waar ik niks mee kan...

Ik stel meestal voor iets te gaan doen, en dan niet alleen eten en praten maar een eind wandelen, iets bezoeken of iets actievers. Eerste date in een goed restaurant is leuk, maar worst case scenario is dat je dan goed doch prijzig gegeten hebt en een date die voor geen meter klikt. Dat doe ik toch liever als ik al wat beter contact met iemand heb zodat we er beiden van genieten. But maybe that's just me...
Helemaal eens. :)
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 26 november 2016 @ 19:08:24 #54
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166916295
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 19:01 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Tjah, echte date... dat is weer zo'n heerlijk vage kwaliteitseis waar ik niks mee kan...

Ik stel meestal voor iets te gaan doen, en dan niet alleen eten en praten maar een eind wandelen, iets bezoeken of iets actievers. Eerste date in een goed restaurant is leuk, maar worst case scenario is dat je dan goed doch prijzig gegeten hebt en een date die voor geen meter klikt. Dat doe ik toch liever als ik al wat beter contact met iemand heb zodat we er beiden van genieten. But maybe that's just me...
Ja maar ik ga dan ook niet op date als er online niet al een klik is. ;) .
Ik heb nooit slechte dates. Wandelen ben ik trouwens met die Nederlander gaan doen, ik was kapot! :P . Uit eten leent zich domweg te goed voor eerste dates. Als het maar een romantische sfeer creeert.
Resistance is futile.
pi_166916472
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 november 2016 19:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja maar ik ga dan ook niet op date als er online niet al een klik is. ;) .
Ik heb nooit slechte dates. Wandelen ben ik trouwens met die Nederlander gaan doen, ik was kapot! :P . Uit eten leent zich domweg te goed voor eerste dates. Als het maar een romantische sfeer creeert.
Online klik hoeft niet direct te betekenen dat het offline ook goed klikt. Ik neem aan dat hij dat bedoelt in ieder geval.
pi_166916552
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 18:48 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ik doe niet alsof jij zijn acties goed praat. Ik zeg enkel dat die verwachtingen geheel bij hem liggen, Tyler-girl is duidelijk genoeg geweest.
nou ik vind het wel dubbele signalen hoor. Kan me voorstellen dat hij dat ook vond en andere verwachtingen had
pi_166916603
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 19:21 schreef Allures het volgende:

[..]

nou ik vind het wel dubbele signalen hoor. Kan me voorstellen dat hij dat ook vond en andere verwachtingen had
Neemt niet weg dat nee ook gewoon echt nee is, andere verwachtingen of niet.
  zaterdag 26 november 2016 @ 19:23:59 #58
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_166916628
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 19:21 schreef Allures het volgende:

[..]

nou ik vind het wel dubbele signalen hoor. Kan me voorstellen dat hij dat ook vond en andere verwachtingen had
Dan alsnog reageer je niet zo raar
Wie dit leest is een lezer van dit
  zaterdag 26 november 2016 @ 19:24:14 #59
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_166916636
Mssn heb ik hem idd de verkeerde indruk gegeven maar dan nog; nee is nee. Klaar.

Ga over een tijd wel opzoek naar een nieuw medium voor een fatsoenlijke date :)
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  zaterdag 26 november 2016 @ 19:24:35 #60
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_166916646
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 19:21 schreef Allures het volgende:

[..]

nou ik vind het wel dubbele signalen hoor. Kan me voorstellen dat hij dat ook vond en andere verwachtingen had
Ja, ik kan me indenken dat er stiekem een kleine verwachting is wanneer de date thuis is ondanks een 'ik wil geen seks op de eerste date', dat ie dan 1 keer een move maakt, omdat ie toch een verwachting heeft, kan ik ook nog wel indenken... Maar na een nee nogmals een move maken? Nee, sorry. Dan ben je gewoon een hork en heb je voor jezelf onterecht te grote verwachtingen gecreëerd.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  zaterdag 26 november 2016 @ 19:44:47 #61
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166917126
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 november 2016 19:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja maar ik ga dan ook niet op date als er online niet al een klik is. ;) .
Ik heb nooit slechte dates. Wandelen ben ik trouwens met die Nederlander gaan doen, ik was kapot! :P . Uit eten leent zich domweg te goed voor eerste dates. Als het maar een romantische sfeer creeert.
Ik heb vaak genoeg leuke gesprekken online gehad en dan in het echt totale awkwardness. Niet erg, maar dat maakt dat ik tijdens zo'n eerste date eerst maar eens kijk hoe het klikt. Die romantiek komt vanzelf wel.
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 19:16 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Online klik hoeft niet direct te betekenen dat het offline ook goed klikt. Ik neem aan dat hij dat bedoelt in ieder geval.
Correct.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 26 november 2016 @ 19:47:37 #62
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166917199
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 19:21 schreef Allures het volgende:

[..]

nou ik vind het wel dubbele signalen hoor. Kan me voorstellen dat hij dat ook vond en andere verwachtingen had
Geeft hem echter nog geen enkel recht. Wat als ze vooraf aangaf wel te willen en zich dan te bedenken? Mag ie er dan gewoon maar overheen? :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166918015
quote:
10s.gif Op zaterdag 26 november 2016 19:47 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Geeft hem echter nog geen enkel recht. Wat als ze vooraf aangaf wel te willen en zich dan te bedenken? Mag ie er dan gewoon maar overheen? :')
wow dat zeg ik helemaal nergens
Maar als je teleurgesteld bent over het feit dat dit vaker gebeurd kun je op zijn minst nagaan of je er wat aan kunt doen
En in dat licht zie ik helemaal hoe een man dit als dubbel kan ervaren en dacht 'als ik er eenmaal ben en we zitten wat te tongen gaat het vast vanzelf'
Maar dan is nee uiteraard nog steeds altijd nee
  zaterdag 26 november 2016 @ 20:24:06 #64
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166918079
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 20:21 schreef Allures het volgende:

[..]

wow dat zeg ik helemaal nergens
Maar als je teleurgesteld bent over het feit dat dit vaker gebeurd kun je op zijn minst nagaan of je er wat aan kunt doen
En in dat licht zie ik helemaal hoe een man dit als dubbel kan ervaren en dacht 'als ik er eenmaal ben en we zitten wat te tongen gaat het vast vanzelf'
Maar dan is nee uiteraard nog steeds altijd nee
Ik chargeer graag om duidelijkheid te verkrijgen.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_166923150
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 19:24 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mssn heb ik hem idd de verkeerde indruk gegeven maar dan nog; nee is nee. Klaar.

Ga over een tijd wel opzoek naar een nieuw medium voor een fatsoenlijke date :)
Ga gewoon speeddaten.
Kan je een beetje schiften.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166923189
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 november 2016 19:08 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ja maar ik ga dan ook niet op date als er online niet al een klik is. ;) .
Ik heb nooit slechte dates. Wandelen ben ik trouwens met die Nederlander gaan doen, ik was kapot! :P . Uit eten leent zich domweg te goed voor eerste dates. Als het maar een romantische sfeer creeert.
Eigenlijk alles wel, als het maar spanning en sensatie oplevert.

Succes met je SOA trouwens, je zal vast niet de enige vrouw in de vage Griek zijn leven zijn :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_166923516
quote:
4s.gif Op zaterdag 26 november 2016 23:42 schreef Godshand het volgende:

[..]

Eigenlijk alles wel, als het maar spanning en sensatie oplevert.

Succes met je SOA trouwens, je zal vast niet de enige vrouw in de vage Griek zijn leven zijn :P
Dat niet alleen, ze zal nu maar zwanger zijn.. Wéér een (bewust) alleenstaande moeder erbij, omdat de wens zo groot is en het bijna niet uitmaakt wie de donor is (welke vervolgens kaalgeplukt wordt). Sorry hoor, kan hier heel slecht tegen (dat er zo laks met verantwoordelijkheid om wordt gegaan). Dit is teveel off-topic.

Komende week is date-week (als alles doorgaat that is); dinsdag, woensdag én donderdag een date met verschillende vrouwen :9

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2016 00:04:23 ]
  zondag 27 november 2016 @ 03:59:07 #68
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166925490
Net vier uur gesproken met een paiq-dame. Voor de verandering een met enige intelligentie, leuk gesprek. Zwarte dame, lijkt veel van mijn interesses te delen. Of morgenavond een date of woensdagavond film kijken... Wellicht beiden.

[ Bericht 54% gewijzigd door Samzz op 27-11-2016 04:43:41 ]
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 27 november 2016 @ 06:31:32 #69
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166925670
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 november 2016 23:58 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat niet alleen, ze zal nu maar zwanger zijn.. Wéér een (bewust) alleenstaande moeder erbij, omdat de wens zo groot is en het bijna niet uitmaakt wie de donor is (welke vervolgens kaalgeplukt wordt). Sorry hoor, kan hier heel slecht tegen (dat er zo laks met verantwoordelijkheid om wordt gegaan). Dit is teveel off-topic.

Komende week is date-week (als alles doorgaat that is); dinsdag, woensdag én donderdag een date met verschillende vrouwen :9
Ik kan mijn eigen boontjes doppen hoor, ik ben financieel en emotioneel onafhankelijk, en ik zou nooit om een cent vragen. Niemand is perfect maar als moeder heb ik denk ik veel te bieden en aan mannelijke rolmodellen in mijn familie geen gebrek. En for the record, ik heb hem vandaag nog maar eens op het hart gedrukt dat als hij geen kinderen met mij wil, dat hij dan echt condooms moet gebruiken. Dat ik het geen probleem zou vinden als hij de vader van mijn kind zou zijn. En dat ik geen gedonder wil als het wel raak is.

Hij zegt: 'no worries, I agree'.

Ik laat de condooms niet stiekem achterwege. Ik verzwijg mijn intenties niet. Ik geef duidelijk en van tevoren aan dat ik geen anticonceptie gebruik en waarom. Hij is de enige die ik zonder condoom toelaat omdat hij de enige is bij wie ik het gevoel heb dat we er wel iets moois van kunnen maken, ongeacht zijn betrokkenheid. Zoveel of zo weinig als hij wil.

En Godshand, hoogstwaarschijnlijk ben ik niet de enige vrouw in zijn leven inderdaad. Hij is ook niet de enige man in mijn leven. En dat weet hij. Don't ask, don't tell. Zo werkt het voor ons. Het doet er niet toe als we samen zijn. Daarbuiten laten we elkaar volledig los.
Resistance is futile.
  zondag 27 november 2016 @ 06:32:36 #70
277627 Seven.
We are Borg.
pi_166925671
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 03:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Net vier uur gesproken met een paiq-dame. Voor de verandering een met enige intelligentie, leuk gesprek. Zwarte dame, lijkt veel van mijn interesses te delen. Of morgenavond een date of woensdagavond film kijken... Wellicht beiden.
4 uur, my god! Waar hebben jullie het over gehad?
Resistance is futile.
pi_166926951
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 03:59 schreef Skull-splitter het volgende:
Net vier uur gesproken met een paiq-dame. Voor de verandering een met enige intelligentie, leuk gesprek. Zwarte dame, lijkt veel van mijn interesses te delen. Of morgenavond een date of woensdagavond film kijken... Wellicht beiden.
Wat doet haar huidskleur er toe?
  zondag 27 november 2016 @ 10:54:37 #72
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_166927178
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 10:41 schreef Weissman het volgende:

[..]

Wat doet haar huidskleur er toe?
Geen reet, zij begon erover omdat de meeste contacten afhaakte bij het zien dan de foto.
Letterlijke introductie: "I'm of the tribe of the brown people"

quote:
6s.gif Op zondag 27 november 2016 06:32 schreef Seven. het volgende:

[..]

4 uur, my god! Waar hebben jullie het over gehad?
Vanalles! Maar wel erg gezellig all in all, bij een dat hoeven we iig niet zwijgzaam elkaar aan te staren gok ik...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zondag 27 november 2016 @ 12:16:19 #73
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_166928275
Aankomende week movie date, zin in. :)
pi_166928298
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2016 10:54 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Geen reet, zij begon erover omdat de meeste contacten afhaakte bij het zien dan de foto.
Letterlijke introductie: "I'm of the tribe of the brown people"

[..]

Vanalles! Maar wel erg gezellig all in all, bij een dat hoeven we iig niet zwijgzaam elkaar aan te staren gok ik...
Dan is ze misschien gewoon niet aantrekkelijk :P
pi_166928323
quote:
7s.gif Op zondag 27 november 2016 06:31 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik kan mijn eigen boontjes doppen hoor, ik ben financieel en emotioneel onafhankelijk, en ik zou nooit om een cent vragen. Niemand is perfect maar als moeder heb ik denk ik veel te bieden en aan mannelijke rolmodellen in mijn familie geen gebrek. En for the record, ik heb hem vandaag nog maar eens op het hart gedrukt dat als hij geen kinderen met mij wil, dat hij dan echt condooms moet gebruiken. Dat ik het geen probleem zou vinden als hij de vader van mijn kind zou zijn. En dat ik geen gedonder wil als het wel raak is.

Hij zegt: 'no worries, I agree'.

Ik laat de condooms niet stiekem achterwege. Ik verzwijg mijn intenties niet. Ik geef duidelijk en van tevoren aan dat ik geen anticonceptie gebruik en waarom. Hij is de enige die ik zonder condoom toelaat omdat hij de enige is bij wie ik het gevoel heb dat we er wel iets moois van kunnen maken, ongeacht zijn betrokkenheid. Zoveel of zo weinig als hij wil.

En Godshand, hoogstwaarschijnlijk ben ik niet de enige vrouw in zijn leven inderdaad. Hij is ook niet de enige man in mijn leven. En dat weet hij. Don't ask, don't tell. Zo werkt het voor ons. Het doet er niet toe als we samen zijn. Daarbuiten laten we elkaar volledig los.
Ik snap er niks van. Dan zou je toch net zo goed voor een spermadonor kunnen gaan? En waar date je nou voor: een leuke tijd, een eventuele relatie of voor de vader van je eventuele kinderen? :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')