abonnement Unibet Coolblue
pi_166907377
Werkgerelateerd (hulpverlening) ben ik met een vraag opgezadeld geraakt waar ik geen antwoord op kan geven, maar betreffend persoon wel graag wil helpen.

Ivm medische klachten is doggystyle het beste sex standje. Betrokkene kan achter het bed staan en zijn vrouw op de hurken op bed.

Hij geeft aan dat hij zijn penis niet in de vagina kan krijgen, en vraagt mij om advies.

Als ik zelf sex heb lukt het zo gewoon.
Kan iemand deze jongeman helpen door adviezen te geven, zodat hij na zijn motorongeluk toch weer sex kan hebben met zijn vrouw?

Sexuoloog wil hij in eerste instantie niet. Hij is niet groot geschapen zegt hij maar ook niet klein. Vrouw is iets gezet maar zeker niet te dik
pi_166907887
Laat haar even omhoog komen voor het "inbrengen" Dus niet ver voorover zitten, maar op de knieen en vrij rechtop. Als hij erin zit kan ze wel op handen en knieen zitten/voorover gaan.
Ook een wat minder "aantrekkelijke" houding, rug bol ipv hol kan helpen (ook hier geld, als hij erin zitkan ze wel weer de rug holler trekken als ze dat wil). Ook kan het helpen als zij zijn geslacht begeleid ipv dat hij ezeltje prik probeert te doen.

Beetje vocht (glijmiddel of wat tuf) op de buitenste lippen wil ook wel helpen, soms kan het ook helpen als de schaamlippen wat gespreid worden.
Goed opgewonden zijn voordat je aan penetratie begint is ook erg handig, dan "opent" haar vagina zich ook wat.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_166907921
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 11:51 schreef erodome het volgende:
Laat haar even omhoog komen voor het "inbrengen" Dus niet ver voorover zitten, maar op de knieen en vrij rechtop. Als hij erin zit kan ze wel op handen en knieen zitten/voorover gaan.
Ook een wat minder "aantrekkelijke" houding, rug bol ipv hol kan helpen (ook hier geld, als hij erin zitkan ze wel weer de rug holler trekken als ze dat wil). Ook kan het helpen als zij zijn geslacht begeleid ipv dat hij ezeltje prik probeert te doen.

Beetje vocht (glijmiddel of wat tuf) op de buitenste lippen wil ook wel helpen, soms kan het ook helpen als de schaamlippen wat gespreid worden.
Goed opgewonden zijn voordat je aan penetratie begint is ook erg handig, dan "opent" haar vagina zich ook wat.
Woef🐕
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_166911884
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 11:51 schreef erodome het volgende:
Laat haar even omhoog komen voor het "inbrengen" Dus niet ver voorover zitten, maar op de knieen en vrij rechtop. Als hij erin zit kan ze wel op handen en knieen zitten/voorover gaan.
Ook een wat minder "aantrekkelijke" houding, rug bol ipv hol kan helpen (ook hier geld, als hij erin zitkan ze wel weer de rug holler trekken als ze dat wil). Ook kan het helpen als zij zijn geslacht begeleid ipv dat hij ezeltje prik probeert te doen.
Door deze houdingen is de opening beter? Of .......?
pi_166911909
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 15:21 schreef Pinjewaar het volgende:

[..]

Door deze houdingen is de opening beter? Of .......?
Kan hij er makkelijker in. Ligt het wat beter in lijn met elkaar om het zo maar te zeggen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_166911943
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 15:21 schreef erodome het volgende:

[..]

Kan hij er makkelijker in. Ligt het wat beter in lijn met elkaar om het zo maar te zeggen.
Ook met een wat kleinere penis is dit realistisch?
Ik heb natuurlijk geen afmetingen maar hij wist wel te vertellen dat het geen L formaat was. Gemiddeld zeg maar. Centimeter of 15 stijf pak um beet
pi_166912024
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 15:23 schreef Pinjewaar het volgende:

[..]

Ook met een wat kleinere penis is dit realistisch?
Ik heb natuurlijk geen afmetingen maar hij wist wel te vertellen dat het geen L formaat was. Gemiddeld zeg maar. Centimeter of 15 stijf pak um beet
Ja, bij klein, bij groot, maakt niet uit.
Meestal gaat dit niet over groot of klein zijn, dik of dun zijn, maar over niet goed in lijn zitten zeg maar.

Als hij de "opening" niet kan halen is het wat anders, maar dat lijkt me verdomde sterk bij doggy als hij meer heeft dan 5 cm. Het probleem is niet dat hij die "opening" niet kan halen, maar dat hij hem er niet in krijgt.

Dus houding aanpassen en niet hem ezeltje prik laten doen, maar haar hem in zich te laten begeleiden (wat een stuk beter gaat als ze wat rechterop gaat zitten, ik neem aan dat ze geen slingeraap armen heeft namelijk ;) ). Dat en voldoende opwinding voordat je daaraan begint om het allemaal wat soepeler te laten gaan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_166912056
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 15:26 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja, bij klein, bij groot, maakt niet uit.
Meestal gaat dit niet over groot of klein zijn, dik of dun zijn, maar over niet goed in lijn zitten zeg maar.

Als hij de "opening" niet kan halen is het wat anders, maar dat lijkt me verdomde sterk bij doggy als hij meer heeft dan 5 cm. Het probleem is niet dat hij die "opening" niet kan halen, maar dat hij hem er niet in krijgt.

Dus houding aanpassen en niet hem ezeltje prik laten doen, maar haar hem in zich te laten begeleiden (wat een stuk beter gaat als ze wat rechterop gaat zitten, ik neem aan dat ze geen slingeraap armen heeft namelijk ;) ). Dat en voldoende opwinding voordat je daaraan begint om het allemaal wat soepeler te laten gaan.
Holle rug met billen naar achteren zal ik als eerste adviseren.
Lukt dat niet de bolle rug.

Maar je moet me even helpen. Als ik hem uit moet leggen dat de vrouw op de knieen iets rechterop moet komen zitten ..... dan kijkt de vagina toch richting matras?
pi_166912139
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 15:28 schreef Pinjewaar het volgende:

[..]

Holle rug met billen naar achteren zal ik als eerste adviseren.
Lukt dat niet de bolle rug.

Maar je moet me even helpen. Als ik hem uit moet leggen dat de vrouw op de knieen iets rechterop moet komen zitten ..... dan kijkt de vagina toch richting matras?
Dan adviseer je verkeerd. Geen holle rug, juist bolle rug (dan breng je ook die vagina iets meer naar het matras zeg maar(. Maar ik zou zelf als eerste adviseren dat zij hem naar binnen geleid en daarvoor iets rechterop gaat zitten.

Yep, dan wijst die vagina iets meer naar beneden. Zijn pik wijst wat meer naar boven (is meestal het geval), of naar voren, maar bij het erin gaan gaat hij dan alsnog naar boven. Zo breng je het in lijn met elkaar dus.
Gebruik om er een beeld van te krijgen eens je handen. Je gestrekte linkerhand is de vagina, je gestrekte rechterhand de penis.
Hou eerst eens je linkerhand horizontaal en de rechterhand verticaal (in iets mindere mate). Dan zie je het "probleem".
Breng daarna je linkerhand eens wat meer verticaal met de vingertoppen naar beneden en de rechterhand met de vingertoppen naar boven wat meer verticaal. Zie je hoe dat meer in lijn ligt met elkaar?
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 26 november 2016 @ 16:33:25 #10
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_166913233
Als ik gehurkt op de rand van mijn bed ga zitten kan er ook geen piemel in hoor, pas als ik voorover buig zit de opening richting de rand van het bed...?
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_166914318
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 16:33 schreef NitraatPoep het volgende:
Als ik gehurkt op de rand van mijn bed ga zitten kan er ook geen piemel in hoor, pas als ik voorover buig zit de opening richting de rand van het bed...?
Denk dat hij gewoon op de knieen bedoeld, aangezien dat doggystyle is.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_167047448
Als ze op het bed "hurkt" houd ze haar armen dan gestrekt?
Als ze om te beginnen met haar gezicht echt helemaal op het matras ligt is het misschien makkelijker.Dan kan ze daarna alsnog de doggy positie aannemen......
pi_167055532
Werkgerelateerd jaja. Als je thuis nachtdiensten draait zeker :') _O-
pi_167057389
Face down, ass up, holle rug. Dan frummel je hem er zo in.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_167057944


Waar prik je hem nou makkelijker in? De holle rug natuurlijk.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_167058705
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 21:20 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[ afbeelding ]

Waar prik je hem nou makkelijker in? De holle rug natuurlijk.
Nee...
De 'ingang' zit niet aan de voorkant.

Ook voor jou, gebruik je handen eens om het te zien.
Je linkerhand is waar je in wil (vagina), de 'ingang' de vingertoppen. Je rechterhand is de penis, de vingertoppen de eikel.

Met een rechte rug in deze houding wijst de linkerhand ongeveer horizontaal, de rechterhand ergens tussen horizontaal en verticaal met de vingertoppen als hoogste punt.
Met de rug hol komen de vingertoppen van de linkerhand omhoog , met een bolle rug komen de vingertoppen omlaag. En hoe hoger de kont ten opzichte van de schouders hoe lager de polskant en hoe meer naar omhoog de vingertoppen wijzen.

Als je dus een probleem hebt met het 'binnendringen' is het vaak handiger een wat meer ideale uitlijning erop na te houden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_167062844
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 21:39 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee...
De 'ingang' zit niet aan de voorkant.

Ook voor jou, gebruik je handen eens om het te zien.
Je linkerhand is waar je in wil (vagina), de 'ingang' de vingertoppen. Je rechterhand is de penis, de vingertoppen de eikel.

Met een rechte rug in deze houding wijst de linkerhand ongeveer horizontaal, de rechterhand ergens tussen horizontaal en verticaal met de vingertoppen als hoogste punt.
Met de rug hol komen de vingertoppen van de linkerhand omhoog , met een bolle rug komen de vingertoppen omlaag. En hoe hoger de kont ten opzichte van de schouders hoe lager de polskant en hoe meer naar omhoog de vingertoppen wijzen.

Als je dus een probleem hebt met het 'binnendringen' is het vaak handiger een wat meer ideale uitlijning erop na te houden.
Nou doe mij de holle rug maar. Prikt veel makkelijker. Je theorieën kunnen me wat.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  zaterdag 3 december 2016 @ 00:42:58 #18
386998 NitraatPoep
Iedereen kent me
pi_167064046
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 21:39 schreef erodome het volgende:

[..]

Nee...
De 'ingang' zit niet aan de voorkant.

Ook voor jou, gebruik je handen eens om het te zien.
Je linkerhand is waar je in wil (vagina), de 'ingang' de vingertoppen. Je rechterhand is de penis, de vingertoppen de eikel.

Met een rechte rug in deze houding wijst de linkerhand ongeveer horizontaal, de rechterhand ergens tussen horizontaal en verticaal met de vingertoppen als hoogste punt.
Met de rug hol komen de vingertoppen van de linkerhand omhoog , met een bolle rug komen de vingertoppen omlaag. En hoe hoger de kont ten opzichte van de schouders hoe lager de polskant en hoe meer naar omhoog de vingertoppen wijzen.

Als je dus een probleem hebt met het 'binnendringen' is het vaak handiger een wat meer ideale uitlijning erop na te houden.
Ik weet niet zeker waar jouw punani zit hoor, maar ik vond je verhaal zo wazig dat ik het maar eens gewoon ben gaan nadoen, en ik snap echt niet wat je nu bedoelt.

Zoals jij het vertelt zou de ingang van de vagina ergens ter hoogte van mijn anus moeten zitten, en ik ben er vrij zeker van dat mijn anatomie gewoon klopt, dus dan klopt er ergens in jouw verhaal iets niet lijkt me?
Dringend verzoek om elke opmerking van deze gebruiker met een flinke pot zout te nuttigen.
pi_167064181
Opzich best wel merkwaardig dat een hulpverlener (pro) op fok gaat vragen wat ie zijn client moet adviseren....

Bel een sexuoloog en vraag het daar aan zou ik zeggen.
Do what you love, love what you do!
pi_167067573
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 00:42 schreef NitraatPoep het volgende:

[..]

Ik weet niet zeker waar jouw punani zit hoor, maar ik vond je verhaal zo wazig dat ik het maar eens gewoon ben gaan nadoen, en ik snap echt niet wat je nu bedoelt.

Zoals jij het vertelt zou de ingang van de vagina ergens ter hoogte van mijn anus moeten zitten, en ik ben er vrij zeker van dat mijn anatomie gewoon klopt, dus dan klopt er ergens in jouw verhaal iets niet lijkt me?


Die zit dan ook echt vlakbij je anus. Zit maar een cm of 2 tussen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')