abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 5 december 2002 @ 23:18:07 #1
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_7169191
Vervolg van:
Zwangerschap en kindertjes deel 39
Zwangerschap en kindertjes deel 38
Zwangerschap en kindertjes deel 37!
Zwangerschap en kindertjes deel 36!
Zwangerschap en kindertjes deel 35!
Zwangerschap en Kindertjes deel 34!!!!
Zwangerschap en kindertjes deel 33!
Zwangerschap en Kindertjes deel 32
Zwangerschap en kindertjes..... deel 31
Zwangerschap & kindertjes deel 30
Zwangerschap en kindertjes deel 29!
Zwangerschap en Kindertjes.....deel 28
zwangerschap en kinderen deel 27
Zwangerschap en Kindertjes.....deel 26
Zwangerschap en Kindertjes.....deel 25
Zwangerschap en kindertjes ..... deel 24
Zwangerschap en kindertjes ..... deel 23
Zwangerschap en kindertjes....deel 22
Zwangerschap en kindertjes..... deel 21
Zwangerschap en kindertjes..... deel 20
Zwangerschap en kindertjes.....deel 19
Zwangerschap en kindertjes.....deel 18
Zwangerschap en kindertjes.....deel 17
Zwangerschap en kindertjes ..... deel 16!
Zwangerschap en kindertjes.....deel 15 (!!!)
Zwangerschap en kindertjes.....deel 14
Zwangerschap en kindertjes ... deel 13!
Zwangerschap en kindertjes.....deel 12
Zwangerschap en kindertjes deel 11
Zwangerschap en kindertjes.....deel 10
Zwangerschap en kindertjes ... deel 9
Zwangerschap en kindertjes...deel 8
Zwangerschap en kindertjes...deel 7
Zwangerschap en babietjes.......deel 6 !
Zwangerschap en Babietjes...deel 5
Zwangerschap en babies deel 4
Deel drie van de babies dus!
En hoe gaat het met de babies?
Gered uit de crash Met dank aan Arcee
De '"pret"echo ! en andere babyzaken....
Zwangerschap week 17, 18 en 19
In mijn buik..

A.s. papa's en mama's:

3 januari 2003: Tinkepink
5 januari 2003: D-Fens (papa)
7 februari 2003: mal-lam
11 februari 2003: Rosie
19 februari 2003: Karin
?? februari 2003: dice (papa)
3 maart 2003: Dinus
1 april 2003: CarOnline
6 april 2003: Angel22
11 april 2003: NT-T.Bartman (papa)
12 mei: dolle_hond (papa)
18 mei 2003: PluizZzje
25 juni 2003: phileine en Voyeur
26 juni 2003 : coolbabe
?? juli 2003: Jacksmama
8 juli 2003: basset (papa)
8 juli 2003: Mirage


Babietjes:

6 december 2001: Kim, dochter van mooni
16 december 2001: Bo, dochter van Jessie
24 december 2001: Jack, zoon van Jacksmama
12 februari 2002: Iris Lani Patricia, dochter van Gaoxing
1 maart 2002: Suzanne, dochter van SignOTheTimes
3 mei 2002: Kajira Alicia Cosette, dochter van Knorretje en Danny
24 mei 2002: Freek, zoon van Leah
28 mei 2002: Zoë, dochter van Moralia
1 juli 2002: Melanie, dochter van otisclub
10 augustus 2002 - 11 augustus 2002: Mink, zoon van moussy
16 augustus 2002: Rhody, zoon van gebruikersnaam
19 augustus 2002: Femke, dochter van Illogical
4 september 2002: Jonas, zoon van Sweej
30 oktober 2002: Tristan, zoon van Spuuglokje
19 november 2002: Justin Thomas, zoon van Angelic1

Dreumesjes:

15 februari 2001: Daan, zoon van Grijs en K3
10 maart 2001 : Annabel, dochter van Mees
23 maart 2001 : Sven, zoon van beertje_
23 mei 2001 : Jorden, zoon van Nausicaa
23 mei 2001 : Eva Sophie, dochter van Lois & Clark
19 augustus 2001: Nick, zoon van SmilingPeter
29 september 2001: Duco Yannik, zoon van No Nick & Kozzmic
14 november 2001: Jillian Delphine, dochter van Meaghan
22 November 2001: Kay, zoon van dice
5 december 2001 : Esther Paula, dochter van Dinus


Peutertjes & Kleutertjes:

17 maart 1998 : Wouter, zoon van Spuuglokje
13 mei 1999: René, dochter van moussy
20 maart 1999: Britt en Romée, dochters van CarOnline
16 september 1999: Caitlin, dochter van Angelic1
26 november 1999: Anouk, dochter van berney
9 februari 2000: Sterre, dochter van Spuuglokje
30 juli 2000: Damien, zoon van Angel22
13 augustus 2000: Jim Remo, zoon van Knuffie
2 september 2000: Jasper, zoon van coolbabe
19 oktober 2000: Christan Maurits, zoon van Rewimo & qltel

[Dit bericht is gewijzigd door Lois op 10-12-2002 10:32]

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_7169241
hihi...mooie foto's en verhalen weer (over jankende kindjes: meer! Meer!), en bedankt voor de felicitaties
Ik heb trouwens last van slapeloosheid en vermoeidheid van de pillen erg goede combi moet ik zeggen: niets zo frustrerend om van alle spanningen en pillen om negen uur uitgeput op je bed te liggen en dan om elf uur tot de conclusie komen dat het weer niet gaat lukken voorlopig: meestla slaap ik rond een uur of twee en wordt dan om zeven uur wakker...hmpf!


En mijn first post in dit topic is meteen klagerij

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  † In Memoriam † donderdag 5 december 2002 @ 23:20:59 #3
7074 moussy
kuttekop
pi_7169266
doet maar een slotje Zwangerschap & kindertjes deel 40
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_7169292
quote:
Op donderdag 5 december 2002 23:20 schreef moussy het volgende:
doet maar een slotje Zwangerschap & kindertjes deel 40
Sinterklaasoververmoeidheidsverwarring Mous....dat effect schijnen kinderen te hebben op hun ouders
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  † In Memoriam † donderdag 5 december 2002 @ 23:23:00 #5
7074 moussy
kuttekop
pi_7169323
quote:
Op donderdag 5 december 2002 23:21 schreef Catootje het volgende:

[..]

Sinterklaasoververmoeidheidsverwarring Mous....dat effect schijnen kinderen te hebben op hun ouders


dat is ut eindelijk heeft het een naam
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_7169362
quote:
Op donderdag 5 december 2002 23:23 schreef moussy het volgende:

[..]

dat is ut eindelijk heeft het een naam


I'm here to serve
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  donderdag 5 december 2002 @ 23:24:37 #7
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_7169377
Ik ga ook ff klagen..

Is eindelijk alles rond voor de icsi.. alles ingepland op mijn cyclus enzo..

word ik niet op tijd ongesteld!!

Over het algemeen ben ik redelijk op tijd, er mag eens een dag verschil tussen zitten.. maar nu ben ik dus gewoon al ZES dagen overtijd! Heb er van de week al een testje tegenaan gegooid (ff bevestiging dat er idd niks is) hartstikke negatief..
Waarschijnlijk ben ik er onbewust dusdanig mee bezig dat ik op tijd ongesteld moest worden dat ik 't gewoon niet wordt

Morgen of maandag toch maar ff ziekenhuis bellen.. en dan maar hopen dat 't gewoon een week later kan. Van de andere kant, ik kan beter bellen als ik ongesteld ben, dan is 't allemaal beter te plannen..

%*&%&%$)&*))& zow, dat moest er ff uit

I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † donderdag 5 december 2002 @ 23:26:09 #8
7074 moussy
kuttekop
pi_7169418
gewoon bellen joh, wat kan jou het schelen, al bel je iedere dag, weten ze in ieder geval meteen dat je er nog bent en wie je bent
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_7169454
quote:
Op donderdag 5 december 2002 23:24 schreef E.T. het volgende:
Ik ga ook ff klagen..

Is eindelijk alles rond voor de icsi.. alles ingepland op mijn cyclus enzo..

word ik niet op tijd ongesteld!!

Over het algemeen ben ik redelijk op tijd, er mag eens een dag verschil tussen zitten.. maar nu ben ik dus gewoon al ZES dagen overtijd! Heb er van de week al een testje tegenaan gegooid (ff bevestiging dat er idd niks is) hartstikke negatief..
Waarschijnlijk ben ik er onbewust dusdanig mee bezig dat ik op tijd ongesteld moest worden dat ik 't gewoon niet wordt

Morgen of maandag toch maar ff ziekenhuis bellen.. en dan maar hopen dat 't gewoon een week later kan. Van de andere kant, ik kan beter bellen als ik ongesteld ben, dan is 't allemaal beter te plannen..

%*&%&%$)&*))& zow, dat moest er ff uit


Jaaaaaaaa, dat doen ze nu altijd!! Ach ET dat is toch ook balen man! Het enige wat die eitjes hoeven te doen is op tijd springen...maar nee hoor! Het is vast stress, en misschien hebben we gewoon evil eggs. Ik mocht eerder stoppen met de menstruatieopwekkuur als ik eerder ongesteld werd....maar mijn evil eggs hebben gewoon de hele kuur afgewacht waardoor ik al twee weken misselijk ben, niet goed slaap en oververmoeid ben hate them!!
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_7169921
*alleen op de bank zit, in het donker en de verwarming uit. Iedereen slaapt en het enige licht komt van de lantaarnpaal buiten, oww wacht.....de lantaarnpaal is nu stuk*


*eenzaam wachtend op een slaap die niet komen wil. De poezen hebben mijn plek in bed ingepikt. Uit de slaapkamer klinkt een kakafonie aan grote en kleine snurken. Niemand die weet dat ik hier zit. NIemand die mij mist.*

*fok aan: effe kijken of er misschien een kindeke geboren is op aard'. stilte. Moeders vallen boven het toetsenbord in slaap: geen tijd om naar bed te gaan. Het is ook de moeite niet. Over twee uur wordt hummeltje weer wakker. Modjes waken over een verlaten fok. Ik ben hier en zij zijn daar. Daar is actie en hier is rust. Ik heb vannacht het verkeerde leven gekozen. Hmmm, het leven.....misschien iets voor mij? *


......IK BEHEENN SOO EENSAAAM!! (niet echt hoor, maar ik verveel me een beetje)

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_7172678
Catootje, ook al heb je niet altijd leuke dingen te vertellen.. ik moet altijd zo om je lachen! Kussie. Knuffel je hondje maar lekker.

E.T. Zul je altijd zien!!!!!!!!!!

Leah, jij ook veel sterkte! Ook een rare Sinterklaas, Freekies eerste


Jonas heeft vanochtend al de grootste lol met zijn babygym gehad, de schat!

Straks prikjes

pi_7172824
Leah gecondoleerd meis... ik weet hoe je je moet voelen.

Ik heb wel leker geslapen gelukkig. Mijn moeder belde nog even om half tien met de details... Mijn opa heeft nl nog een scan gehad, waarvoor weet ik ff niet meer maar vlak daarna is hij overleden. Zijn longen zaten vol met rotzooi wat hij niet op kon hoesten en niet weg kon slikken en daardoor zuuurstof gebrek en tja, daar kan een lichaam niet zo goed tegen...

Maar goed on with the good stuff!!!
Damey heeft gister nog een keer zijn schoen gezet en van sinterklaas lekkere chocolade gekregen van Kinder... Dus ik heb hier nu een bruin mannetje rondlopen... is wel heel cute!!!
Zondag gaat de sinterklaas viering gewoon door want ondanks alles ga ik nix verschuiven. Mijn ouders komen ook gewoon omdat ze het niet willen missen.

pi_7172956
Angel: Ik denk dat 'gewoon' doorgaan soms ook even lekker is: ook al is er veel verdriet. Komen momenten zat dat je verdrietig bent...nogmaals heel veel sterkte!

Die babygym is leuk, maar wat er onder ligt kan mij meer bekoren!!!

Vanmiddag halen we de hond op, en het huis ziet er uit alsof er een (verf)bom is ontploft: overal zooi, verfblikken, kwasten...ik heb nog veel te doen vandaag. Ik wilde het eerst vannacht doen maar dat maakte teveel lawaai

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  † In Memoriam † vrijdag 6 december 2002 @ 12:09:34 #14
7074 moussy
kuttekop
pi_7175390
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 09:29 schreef Catootje het volgende:
Ik wilde het eerst vannacht doen maar dat maakte teveel lawaai
Ik heb een keer s'nachts de muren van mijn slaapkamer staan te verven... terwijl peter er lag te slapen

We zijn net thuis vanuit het ziekenhuis. Peet moet over 6 tot 8 weken geopereerd worden ... in Amsterdam.... Hij moet ongeveer een week in het ziekenhuis liggen en daarna thuis 6 weken plat en dan moet ie nog een week of 6 revalideren.

Kan het hier nou nooooit eens normaal of goed gaan

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_7175563
Jeetje moussy... het zit jullie echt niet mee he... 2002 is gewoon een k.....jaar voor jullie.

* wens doet : 2003 alleen maar geluk in dat jaar!!!

Zo en nu maar kijken offie uitkomt.

pi_7175626
uitspraak damey net :

Ik kreeg een onwijs dikke "kloer" (kroel...) van hem en dat ie losliet kijkt ie me heel wijs aan en zegt : " zo...kloer OP!!!! " zo weglopend....

  † In Memoriam † vrijdag 6 december 2002 @ 12:29:40 #17
7074 moussy
kuttekop
pi_7175805
uitspraak van René gisteravond; hey 2 papa's Waarna ik haar aan kijk en zie dat ze met dr rechter oog in dr linker broekzak kijkt.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  † In Memoriam † vrijdag 6 december 2002 @ 12:30:16 #18
7074 moussy
kuttekop
pi_7175813
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 12:17 schreef Angel22 het volgende:
Jeetje moussy... het zit jullie echt niet mee he... 2002 is gewoon een k.....jaar voor jullie.

* wens doet : 2003 alleen maar geluk in dat jaar!!!

Zo en nu maar kijken offie uitkomt.


vast niet
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_7175837
Leah en Angel, veel sterkte met het verwerken van het verlies. Wat blijft dat toch onwezelijk he, als iemand er opeens niet meer is

Ik heb vannacht van de zenuwen niet kunnen slapen, vanwege de echo vandaag. Wist opeens zeker dat het mis zou zijn. Op mijn juni2003 mailinglist was er net iemand voor de tweede echo gegaan, en toen bleek het kindje al een paar dagen dood; en dan hoor je opeens alleen nog maar dat soort verhalen om je heen. Soms vervloek ik dat internet wel hoor, het maakt je zo nodeloos ongerust over alles.
Maar alles was dus gewoon hardstikke goed! Geweldig dat er nu al echt een mensje te herkennen is, met een neusje en een mondje, twee handjes, twee voetjes en een kloppend hartje. Het lag eerst heel stil, dus ik was alweer bang dat dat niet goed was, maar net toen ik voorzichtig wou vragen "hoort het niet te bewegen?" begon het opeens salto's te maken, te zwaaien en te draaien. Wou geloof ik niet graag opgemeten worden, maar uiteindelijk hebben we toch kunnen concluderen dat de maat goed is, de doorsnee van het hoofdje ook en de nekplooi is mooi dun (ik dacht trouwens dat je daar toestemming voor moest geven, ze ging hem zomaar meten...). Dus nu ga ik er maar van uit dat het wel goed zit. Het moet maar eens uit zijn met die zorgen, tijd voor de roze wolk. Weet iemand waar ik die kan bestellen?

mooi he, alles
  † In Memoriam † vrijdag 6 december 2002 @ 12:32:26 #20
7074 moussy
kuttekop
pi_7175856
ik zat ff terug te lezen.. jeetje leah, jij ook heel veel sterkte
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_7175889
had Moussy nog niet gelezen. Wat een ellende weer .
[ratelband modus on] maar bekijk het eens van de zonnige kant, wel gezellig dat hij daarna 6 weken lang thuis is![/ratelband modus off]
Het blijft natuurlijk hardstikke k*t. Ben het eens met Catootje, laten we een nummer openen waarop men wat geluk voor Moussy en familie kan storten, als iemand het verdient...
mooi he, alles
  vrijdag 6 december 2002 @ 13:10:31 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_7176660
Sterkte voor iedereen met alle ellendes en ellendetjes! Het zit sommigen ook echt niet mee soms.

Phileine, als je straks die 12 weken over bent (of is dat nu al?) dan weet ik zeker dat je niet meer misselijk bent en dan daalt die rose wolk toch met een rotgang op je neer!


*heel erg zenuwachtig is. Moet vanavond optreden met onze band, is pas de 2e keer. Brrrrr. (Kan wel een paar duimen gebruiken om een uur of 11 vanavond!)

***
pi_7176882
Krijg net een telefoontje van me pa dat er een briefje is gevonden in huis van mijn opa en daarin staat dat ie wil dat wij (ik en mijn man dus) de televisie krijgen.... heel vreemd idee moet ik zeggen.
Maar wel heel erg lief van em!!!!
  vrijdag 6 december 2002 @ 13:38:58 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_7177447
quote:
Op vrijdag 6 december 2002 13:20 schreef Angel22 het volgende:
Krijg net een telefoontje van me pa dat er een briefje is gevonden in huis van mijn opa en daarin staat dat ie wil dat wij (ik en mijn man dus) de televisie krijgen.... heel vreemd idee moet ik zeggen.
Maar wel heel erg lief van em!!!!
Raar idee inderdaad, maar blijkt wel dat hij aan jullie gedacht heeft. Vind het wel heel bijzonder eigenlijk.
***
  † In Memoriam † vrijdag 6 december 2002 @ 13:41:01 #25
7074 moussy
kuttekop
pi_7177521
jaaaaaaah, phileine, genieten nu he!! Maar dat riepen we een paar deeltjes geleden ook al

Die 6 weken plat liggen is juist waar ik tegen op zie Peet is nml een mens dat krap aan 5 minuten stil kan zitten En euhm...daar wrdt ie dan zo mopperig van, nahjah lang leve internet en mijn auto zodat ik af en toe ff kan vluchten

Angel, wat ongelofelijk schattig, ook al is het heel apart van dat briefje. Beetje dubbel, maar wat wel weer duidelijk is dat hij veel aan jullie dacht.
Ik weet dat er bij mijn oma een briefje is waar op staat dat een bepaalde ring voor mij is. Dr verlovingsring van mijn opa aan haar. Zo had mijn opa aan jan en alleman verteld dat ik zijn tekendoos kreeg. En die heb ik dus idd gekregen van mijn oma. Verder wilde ik ook niks van die man hebben. Zijn van Gogh die hij nagetekend had hing hier al aan de muur, die had hij al voor zijn overlijden gegeven.

Je zou er haast een boek over schrijven!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')