abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_168101882
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 13:05 schreef Senderious het volgende:
Iemand nog naar de opening van Solebox Amsterdam? Re-releasen zeer toffe sneaker, als ik dichtbij Amsterdam zou wonen....
Ja ik ga die NMD proberen te scoren. Benieuwd hoe druk het gaat worden.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_168102881
^^Ronnie Fieg, Yeezy Boost, Ultra Boosts.... lineup van hypebeasts dus. No thanks Jeff.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168105485
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 13:20 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Ja ik ga die NMD proberen te scoren. Benieuwd hoe druk het gaat worden.
Morgen vindt er ook een restock plaats http://www.thedropdate.com/releases/adidas-originals-nmd-runner Hoe vallen ze eigenlijk? Zelfde als Superstars?

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 14:09 schreef Modus het volgende:
^^Ronnie Fieg, Yeezy Boost, Ultra Boosts.... lineup van hypebeasts dus. No thanks Jeff.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind de meesten toffe modellen maar zou er niet voor campen
  vrijdag 13 januari 2017 @ 16:20:27 #179
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_168105936
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 16:00 schreef Senderious het volgende:

[..]

Morgen vindt er ook een restock plaats http://www.thedropdate.com/releases/adidas-originals-nmd-runner Hoe vallen ze eigenlijk? Zelfde als Superstars?

Halve maat omlaag van je normale maat, primeknit vallen groot. Sommige mensen beweren zelfs een hele maat omlaag, maar dat vind ik zelf niet prettig zitten.

Ontvangen van mijn Seoul trip, mijn mini me: inb4 shape is off, LC op de swoosh..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_168117379
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 16:20 schreef SHOOOTO het volgende:

[..]

Halve maat omlaag van je normale maat, primeknit vallen groot. Sommige mensen beweren zelfs een hele maat omlaag, maar dat vind ik zelf niet prettig zitten.

Ontvangen van mijn Seoul trip, mijn mini me: inb4 shape is off, LC op de swoosh..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fucking cool
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Faka G
pi_168121314
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 11:24 schreef Xurk het volgende:
Fucking hell, hoezo zijn verzendkosten naar NL als je bij Titolo (Zwitserland) zo hoog? Is dat altijd zo vanuit dat land wegens bepaalde afspraken?

Frankrijk: ¤ 8,90
Duitsland: ¤ 6,90
UK: ¤ 12,90
Nederland: ¤ 20,90 (!!)

Ik had een goede deal in de sale gezien maar als daar nog 21 euro bij komt heeft het natuurlijk geen fuck zin :')
Is omdat het een Zwitserse winkel is, dus verwacht ook nog invoerkosten. Zelfs was ik het vergeten bij YME uit Noorwegen.

Btw geen yeezy's bij solebox
pi_168123091
Dat verklaard het verschil met andere Europese landen toch niet?
Faka G
  zaterdag 14 januari 2017 @ 10:06:09 #183
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_168123932
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 januari 2017 22:42 schreef Atta-boy het volgende:

[..]

Fucking cool
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inclusief fake selvedge :)
pi_168195491
Nou ik heb die NMD's op Freshcotton besteld, stonden er nog best veel.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_168216389
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2017 17:05 schreef ThePlaneteer het volgende:
Nou ik heb die NMD's op Freshcotton besteld, stonden er nog best veel.
Eennnn gecanceld.
Ben wel klaar met al die limited sneaker hypes. Shit is gewoon onverkrijgbaar tenzij je 3 nachten gaat campen of 5x de waarde betaald aan een vieze reseller.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 17 januari 2017 @ 13:20:26 #186
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_168218060
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 11:58 schreef ThePlaneteer het volgende:
Eennnn gecanceld.
Ben wel klaar met al die limited sneaker hypes. Shit is gewoon onverkrijgbaar tenzij je 3 nachten gaat campen of 5x de waarde betaald aan een vieze reseller.
Damn, zuur. Het is inderdaad tegenwoordig redelijk fucked up. Zoiets als de (OG of Bape) NMD's of een Nike / adidas / asics collab is zo goed als hopeloos inderdaad. En zelfs voor een redelijk underdog merk als Saucony zijn (hyped) collabs niet 100% zeker dat je ze kan bemachtigen. :{

Ik moet wel zeggen dat 2016 me wat dat betreft goed is bevallen; ik heb maar 1x iets bij release gekocht (The Quiet Life x Saucony) en verder alles via eBay of via de sale voor een stuk minder dan retail. Voelt minstens net zo lekker als het wél kunnen bemachtigen van een hyped paartje die je graag wilt :P
pi_168218987
Ja ik vraag me nu ook wel hardop af of die NMD's zo vet waren als ze niet limited waren maar ook in Footlocker Cuijk lagen bijv.
Eén zal wel met andere te maken hebben, maar toch vind ik het kut :+
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 17 januari 2017 @ 14:21:20 #188
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_168219459
Persoonlijk snap ik de NMD hype sowieso niet, ik vind het niet echt hele bijzondere schoenen. Maar sokachtige schoenen zijn de laatste jaren (sinds de Roshe Run volgens mij) nu eenmaal enorm in trek en gecombineerd met die Boost zool, Primeknit en de LEGO blokjes werd de NMD dé schoen van 2016 voor de meesten.

Het is wel zo dat de meeste hyped schoenen twee dingen gemeen hebben: luxe(re) materiaal en schaarste. Mij trekt het eerste het meeste omdat ze er meestal ook letterlijk mooier van worden en daar word ik weer blij van. Maar het tweede is ook niet onbelangrijk -- het blijft tof om iets te hebben waarvan je weet dat anderen het niet (kunnen) hebben :P Dat is de drijfveer achter de resell cultuur; hoeveel heb je ervoor over om bij de 1% te horen...?

Zelf heb ik allebei de factoren weten te combineren met mijn atmos x PONY Slam Dunk Hi "NY State of Mind" paartje. Eigenlijk was het niet zo gehyped want PONY is "niet cool", maar ik vond zo'n retro hi-top met luxe mintgroene suède en gumzool gewoon erg nice. Doordat de release in Europa geannuleerd werd en ik ze uiteindelijk via eBay (voor $75!!) heb kunnen scoren was ik er extra blij mee, want grote kans dat ik (zo goed als) de enige ben die ze heeft in NL :+
pi_168219854
Mja ik heb ooit een paartje Nike SB Stussy Dunks weten te bemachtigen, maar dat waren toch leukere tijden. Toen kon je bijv. nog Supreme Blazers gewoon via via bemachtigen voor normale prijzen, ik heb nog paartje HUF x Vans enz. Sindsdien loop ik alleen maar op geinige quickstrikes en general releases, ik beat toch alles en het voelt wel iets beter om een paartje Urban Camo's te beaten (hoe mooi ik die ook vind) dan een paartje Salmon Toe's :P
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_168223955
Sup blazers gingen vroeger voor veel meer dan nu. Sowieso is die blazer en Nike sb hype een beetje weg tegenwoordig. Zag dat gusto oid nog een paartje voor ¤300 online had staan. Vroeger was dat 1000 ofzo :+ maar goed. Ik koop liever zo'n paar, wat ik al heel erg lang mooi vind dan dat ik bv nmd's of andere gehypte schoenen koop.
Faka G
pi_168224000
En verder is de lol van het hele sneaker gebeuren er wel af imo. Doordat je tegenwoordig 3 dagen moet campen, ziek geluk moet hebben of aan 200 raffles mee moet doen. Vroeger kon je vroeg in de ochtend komen en je paartje kopen. Zo kon je er als liefhebber veel meer lol aan beleven dan nu, wanneer je voor schoenen waar ¤50 winst op zit al moet campen of moeilijk moet doen om ze te kunnen kopen.
Faka G
pi_168226062
Ja hehe die hele SB hype is dood. Vooral die Dunk tijden mis ik, terwijl ik er amper op liep :+
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_168253146
Qua cw zijn er wel goede Sb's uitgekomen vorig jaar

maar idd ik zit niet wachten op een wijde skateschoen en ik denk de meeste ook niet
Heb de sb's die ik bezit al jaren niet aangeraakt

Heb wel zomaar die pink box dunks gekocht
pi_168255531
Ik heb volgens mij ook niks meer liggen qua sb's oid terwijl ik dat vroeger wel heel cool vond
Faka G
  woensdag 18 januari 2017 @ 22:30:54 #195
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_168257446
Ik ben eigenlijk nooit gestopt met het rocken van hoge SB Dunks, er heeft er eigenlijk altijd wel eentje in mijn 'daily rotation' set gezeten. Er komt ook ieder jaar wel een aantal paar uit die nog steeds tof zijn. En het silhouet is gewoon classic. Staat ook bij zo ongeveer alles.

Wat ik persoonlijk de slechtste trend in SB land vind zijn die niet-skateable sneakers zoals Air Janoski Max, Air Koston Max, Trainerendor, etc. :N
  woensdag 18 januari 2017 @ 23:00:56 #196
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_168258429
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2017 00:10 schreef shiftsix het volgende:
That reminds me

Ik heb deze nog liggen, ds. maat 44.
[ afbeelding ]

Als iemand interesse heeft pm me

ze zijn waterdicht en nooit meer uit de doos gehaald na aankoop
Kut eh, te groot. }:|
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 18 januari 2017 @ 23:03:17 #197
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_168258509

Nike Air Max 1 Ultra Flyknit "Bright Crimson"


Deze gekocht voor ¤50,-
Zitten echt ^O^ ^O^ ^O^
Alleen beetje koud nu :o
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_168261647
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2017 23:03 schreef PrisTheShiz het volgende:
[ afbeelding ]
Nike Air Max 1 Ultra Flyknit "Bright Crimson"

Deze gekocht voor ¤50,-
Zitten echt ^O^ ^O^ ^O^
Alleen beetje koud nu :o
Nice! Zijn er nog een paar interessante sales aan de gang ergens?
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 19 januari 2017 @ 09:29:03 #199
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_168262395
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2017 08:31 schreef dimmak het volgende:

[..]

Nice! Zijn er nog een paar interessante sales aan de gang ergens?
De leukste sales (Kerst + Oud & Nieuw) zijn nu eigenlijk wel klaar allemaal. Maar je hebt tegenwoordig heel het jaar door goede steals in de sale als je het een beetje in de gaten houdt.
pi_168279615
Er zijn nu juist de ziekste sales. Soto en etq store tot 75% korting, cali ook zoiets of 50% iig en zijn er nog wel meer die ik vergeet :+
Faka G
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')