abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 3 december 2016 @ 18:47:54 #26
416020 K44S
The bearded man
pi_167078678
als zij het niet wil, heet dat dan niet verkrachting?
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_167078904
Roemenen, Bulgaren en Hongaren: je verwacht het niet. :')
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
pi_167094750
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 06:19 schreef Dven het volgende:

[..]

Er wordt genoeg verkracht maar dat komr allemaal door medelanders, vluchtelingen en migranten.
Woonde jij niet in het buitenland!?
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_167095235
Tsja, ik heb nou ook nooit echt specifiek om toestemming gevraagd voor seks maar dat hebben vrouwen ook nooit bij mij gedaan.

Ik vind het maar een vage poll die volgens mij net iets te sensationeel bezig is.

En TS geeft anarchisme helaas een slechte naam.
Conscience do cost.
  zondag 4 december 2016 @ 15:06:47 #30
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_167095917
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 december 2016 18:57 schreef nostra het volgende:
Roemenen, Bulgaren en Hongaren: je verwacht het niet. :')
Allemaal vuile verkragters!!! Stem Geert! Stem vóór Nederland!!!
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 4 december 2016 @ 15:07:08 #31
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_167095922
quote:
3s.gif Op zondag 4 december 2016 14:18 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Woonde jij niet in het buitenland!?
Wink wink
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_167095979
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2016 15:06 schreef Dven het volgende:

[..]

Allemaal vuile verkragters!!! Stem Geert! Stem vóór Nederland!!!
De massa opent vanzelf haar ogen, het is nog niet te laat!
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zondag 4 december 2016 @ 15:30:24 #33
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_167096440
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 01:06 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

_O-

Het is bij verre de snelste en makkelijkste oplossing :)

Overigens ziet een groot deel van de fokkertjes op de FP er niet zo'n probleem in. Zeggen dat verkrachting en geweld tegen vrouwen voorkomt is gewoon linkse propaganda. Net zoals alle kritiek die je op Trump kunt hebben :Y (Ik denk serieus dat die verkrachtingsontkenners of hoe je ze ook moet noemen voor 90% trumpaanhanger zijn).
Tsja, die vergelijking werd ook al gemaakt met geweld en trumpaanhangers. We hebben inderdaad goed kunnen zien dat de Killary-Supporters vreedzaam zijn. Oftewel, het zijn allemaal Killary-aanhangers die een moreel kompas hebben die een paar graden uit het lood is.
pi_167099413
quote:
14s.gif Op zondag 4 december 2016 15:30 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Tsja, die vergelijking werd ook al gemaakt met geweld en trumpaanhangers. We hebben inderdaad goed kunnen zien dat de Killary-Supporters vreedzaam zijn. Oftewel, het zijn allemaal Killary-aanhangers die een moreel kompas hebben die een paar graden uit het lood is.
Killary... Kneusje dat er bent :')
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  zondag 4 december 2016 @ 18:36:02 #35
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_167100278
quote:
2s.gif Op zondag 4 december 2016 17:56 schreef Puntenjager het volgende:

[..]

Killary... Kneusje dat er bent :')
Killary-supporter detected :')
pi_167111218
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 18:35 schreef Voice_of_Liberty het volgende:

[..]

Ach ik ben toch nog maagd dus hoe kan ik er effectief over oordelen? ;)

Feit is dat er soms wel erg overdreven wordt gereageerd over het onderwerp. Natuurlijk geloof ik wel dat seks erg lekker en mooi zou zijn(ik bedoel fappen voelt vrij goed), maar ik irriteer me soms een klein beetje aan diegenen die het zodanig de hemel in prijzen alsof er niks beters bestaat(misschien is dat zo, ik weet het niet).
Ja dat verklaart een hoop. Niets gezegd ^O^
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
pi_167113033
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 20:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Als jij seks wil (en ook doorzet) met een mevrouw die te ver van de wereld is om überhaupt iets te zeggen is dat al een dingetje op zich denk ik.
En volgens de wet gewoon strafbaar... wel ernstig dat een op de vier dat wellicht anders ziet.
  maandag 5 december 2016 @ 11:07:19 #38
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_167113493
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 08:21 schreef Draconian het volgende:

[..]

Dat jij seks als zo koud ervaart is puur voor jou persoonlijk. Bij jou heeft de seks geen diepgang dan alleen de passie zoals je hierboven beschrijft. Als je samen met je partner seks hebt kun je deze ook als samensmelten ervaren op zowel lichamelijk als geestelijk niveau. Het kan dus wel wonderlijk mooi zijn maar bij jou mist deze eigenschap aan je bericht te lezen. Als je er samen van geniet is seks geweldig.
Samensmelten! Samensmelten? Zowel op lichamelijk als geestelijk niveau?
Okay, sex kan en is vaak heerlijk, maar dat gezwijmel over samensmelten. Wie, man of vrouw, wil hier bevestigen dat ie ooit samen is gesmolten tijdens de sex. En toen? Nadat je gesmolten bent? Weer aan mekaar geklonterd? Moet je dan naar de eerste hulp? Ik heb het in 60 jaar sex in ieder geval nooit meegemaakt, en nooit iemand gesproken die wel al eens samen gesmolten is.
Dat is weer iets van zwevende goedkope romannetjes romantiek van vrouwen voor vrouwen en wat van die mannen die zich in alle bochten kronkelen om de vrouwen maar welwillend naar de mond te praten in de hoop dat ze ook een keer mogen.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 5 december 2016 @ 11:11:36 #39
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_167113598
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 18:35 schreef Voice_of_Liberty het volgende:

[..]

Ach ik ben toch nog maagd dus hoe kan ik er effectief over oordelen? ;)

Feit is dat er soms wel erg overdreven wordt gereageerd over het onderwerp. Natuurlijk geloof ik wel dat seks erg lekker en mooi zou zijn(ik bedoel fappen voelt vrij goed), maar ik irriteer me soms een klein beetje aan diegenen die het zodanig de hemel in prijzen alsof er niks beters bestaat(misschien is dat zo, ik weet het niet).
Het enige dat echt speciaal is is als tegelijkertijd je prostaat gestimuleerd wordt terwijl je gepijpt wordt. En dat kan een andere man het beste. Wat weet een vrouw nu van het mannenlichaam. Dus als het echt lekker moet zijn, zoek een oude (=ervaren) homo. En zeker geen jonge meid!

_O- _O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 5 december 2016 @ 11:15:05 #40
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_167113708
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 10:45 schreef viceversa het volgende:

[..]

En volgens de wet gewoon strafbaar... wel ernstig dat een op de vier dat wellicht anders ziet.
Belasting ontduiken is bij de wet ook gewoon strafbaar, maar nagenoeg alle rijkeren en elite doen er graag aan. En meer dan een op de vier, Dat !!! is pas ernstig.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_167113825
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 11:15 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Belasting ontduiken is bij de wet ook gewoon strafbaar, maar nagenoeg alle rijkeren en elite doen er graag aan. En meer dan een op de vier, Dat !!! is pas ernstig.
Dat is ook ernstig, niet dat is pas ernstig.

Verkrachting niet ernstig vinden :')_
pi_167113859
Heb liever dat iemand belasting ontduikt dan de lichamelijke integriteit van een ander aantast, eigenlijk.
pi_167113885
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 11:07 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Samensmelten! Samensmelten? Zowel op lichamelijk als geestelijk niveau?
Okay, sex kan en is vaak heerlijk, maar dat gezwijmel over samensmelten. Wie, man of vrouw, wil hier bevestigen dat ie ooit samen is gesmolten tijdens de sex. En toen? Nadat je gesmolten bent? Weer aan mekaar geklonterd? Moet je dan naar de eerste hulp? Ik heb het in 60 jaar sex in ieder geval nooit meegemaakt, en nooit iemand gesproken die wel al eens samen gesmolten is.
Dat is weer iets van zwevende goedkope romannetjes romantiek van vrouwen voor vrouwen en wat van die mannen die zich in alle bochten kronkelen om de vrouwen maar welwillend naar de mond te praten in de hoop dat ze ook een keer mogen.
Ik heb het wel meegemaakt, net als de andere kant van gewoon platte, geile seks. En nu?
pi_167115883
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 14:39 schreef ems. het volgende:
Tsja, ik heb nou ook nooit echt specifiek om toestemming gevraagd voor seks maar dat hebben vrouwen ook nooit bij mij gedaan.

Ik vind het maar een vage poll die volgens mij net iets te sensationeel bezig is.

En TS geeft anarchisme helaas een slechte naam.
Ik ben inderdaad niet de meest normale persoon en zeker niet perfect, maar dat ik ''het'' anarchisme een slechte naam geef vind ik behoorlijk overdreven en tamelijk onjuist. Ik respecteer iedereens mening en graag de discussie aan met anderen op een respectvolle manier. Legio mensen op het internet kunnen hier nog wat van leren.

Het enige is dat ik soms troll in mijn OP in NWS.
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 11:11 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Het enige dat echt speciaal is is als tegelijkertijd je prostaat gestimuleerd wordt terwijl je gepijpt wordt. En dat kan een andere man het beste. Wat weet een vrouw nu van het mannenlichaam. Dus als het echt lekker moet zijn, zoek een oude (=ervaren) homo. En zeker geen jonge meid!

_O- _O- _O-
Ehhh nee dankjewel, ik ben daar niet echt in geïnteresseerd :P .
pi_167116010
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 11:11 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Het enige dat echt speciaal is is als tegelijkertijd je prostaat gestimuleerd wordt terwijl je gepijpt wordt. En dat kan een andere man het beste. Wat weet een vrouw nu van het mannenlichaam. Dus als het echt lekker moet zijn, zoek een oude (=ervaren) homo. En zeker geen jonge meid!

_O- _O- _O-
Je leest veel gekke dingen op Fok maar jij spant de kroon met al je berichten in dit forum. Vooral het feit dat je niet eens loopt te trollen :o
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
  maandag 5 december 2016 @ 14:25:41 #46
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_167118226
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 11:19 schreef viceversa het volgende:

[..]

Dat is ook ernstig, niet dat is pas ernstig.

Verkrachting niet ernstig vinden :')_
Met "DAT is pas ernstig" doel ik op het percentage mensen dat dat erg vindt. Niet loyaal met de zwakkeren. Oude mensjes die 3 x per week een schone luier krijgen! Fijne regering, prima beleid. Allemaal van die scientology typetjes!

Tuurlijk is verkrachting heel erg! Daar is verder geen discussie over nodig.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 5 december 2016 @ 14:29:19 #47
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_167118318
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 11:21 schreef viceversa het volgende:

[..]

Ik heb het wel meegemaakt, net als de andere kant van gewoon platte, geile seks. En nu?
Ah wacht even, laatst een documentaire gezien over meth kristallen. Dáár krijg je dat samensmelt gevoel van zeiden ze. En als dat uitgewerkt is dan klonter je weer naar jezelf.
Moet nogal een heavy goedje zijn, met een super hoog verslavingsgevaar.
Nu, dan eet ik liever een .... chocolade letter! Want wat is het vandaag ....

<O) oO/ 8}
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 5 december 2016 @ 14:40:49 #48
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_167118588
[quote]0s.gif Op maandag 5 december 2016 12:44 schreef Voice_of_Liberty het volgende:

[..]

Ik ben inderdaad niet de meest normale persoon en zeker niet perfect,
........ Kan ik mij bij aan sluiten!

Het enige is dat ik soms troll in mijn OP in NWS.
.........Zelfs dat doe ik niet!

[..]

Ehhh nee dankjewel, ik ben daar niet echt in geïnteresseerd :P .
............. Je moet alles eens uitgeprobeerd hebben, jullie zijn nog jong! Kom je er straks acher dat je toch meer voor de mannenliefde bent, heb je je hele (seksuele) leven weggegooid!
Nog een bijkomend voordeel: een jonge vrouw kost altijd geld. Een oudere vrouw nog meer, en je krijgt vaak minder! Bij oudere mannen heb je dat niet :N O~)
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_167138828
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2016 14:40 schreef LeesFoknl het volgende:

Ehhh nee dankjewel, ik ben daar niet echt in geïnteresseerd :P .
............. Je moet alles eens uitgeprobeerd hebben, jullie zijn nog jong! Kom je er straks acher dat je toch meer voor de mannenliefde bent, heb je je hele (seksuele) leven weggegooid!
Nog een bijkomend voordeel: een jonge vrouw kost altijd geld. Een oudere vrouw nog meer, en je krijgt vaak minder! Bij oudere mannen heb je dat niet :N O~)
Zegt een homo. Je kraakt aardig de vrouwen af maar dat komt natuurlijk omdat je homo bent _O-
Waarom kosten vrouwen geld? Als vrouwen inkomsten hebben kosten ze geen geld.
Het vasthouden aan haat is als het vasthouden van een heet stuk steenkool, met de intentie om het tegen iemand aan te gooien; jij bent degene die zich brandt.
  dinsdag 6 december 2016 @ 20:36:09 #50
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_167152709
Neen, dat vrouwen geld kosten ligt in de aard van het beestje. Ook rijke vrouwen kosten toch geld. Vrouwen kunnen gewoon nooit genoeg krijgen. Kijk maar eens naar Angelina Jolie. die heeftt geld genoeg, maar liegt alles bij mekaar om de kinderen te krijgen (lees een super hoge allimentatie te krijgen).
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')