abonnement Unibet Coolblue
pi_166873311
De eerste keer dat ik ooit seks heb gehad was toen ik 15 was.
Na dat het uit ging tussen ons heb ik een paar jaar zonder seks gezeten en dat was eigenlijk gewoon prima en geen probleem ofzo.

Maar toen ik 17 was toen kreeg ik ineens last van libido en ik bedoel echt LAST! Als het me niet lukte om seks te hebben dan kon ik nergens anders aan denken, zweten, hoofdpijn, krampen, frustraties en het verstoorde gewoon mijn dagelijks leven. Ik heb wat later depressiviteit ontwikkeld (niet vanwege seks maar andere redenen) en kreeg antidepressiva er tegen en dat remde mijn libido ook meteen af tot zowat 0. Tijdens relaties heb ik gewoon normale seks gehad tussendoor.

Dus dat was toen opgelost, ben nu in middels 20 en ik ben bezig met het afbouwen van deze medicijnen. Nu merk ik dat dit libido dus terug komt en ik was het gewoon bijna vergeten dat ik hier vroeger last van had. Ik heb met de doctor besproken of ik iets bestond als libido remmers maar ik ben ook bezig met een paar medische onderzoeken bij de inwendige geneeskunde dus ik mag zulke dingen niet gebruiken tot de onderzoeken en trajecten klaar zijn en dat kan nog een goed half jaar duren (of langer!). Ik wil niet stoppen met afbouwen want het is echt een schijt medicijn die mij best ziek maakt maar dit libido gaat ook een groot probleem worden.

Weet iemand hoe ik dit het beste kan aanpakken? Ik weet dat het stom klinkt maar sinds ik geen supplementen in mag nemen lijkt seks zelf het voor de hand liggende antwoord. Zou er mensen openstaan om mij hier bij te helpen, zo ja waar zou ik die vinden?
  Moderator donderdag 24 november 2016 @ 18:16:35 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166873615
open staan...? je bedoelt dus eigenlijk of er mensen zijn die seks met je willen hebben? Ja die zijn er wel, maar die kosten geld, tenzij vriendin (en die kost ook geld :') )
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166873701
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 18:03 schreef heymice het volgende:
Weet iemand hoe ik dit het beste kan aanpakken?
Heb je het al eens met links geprobeerd?
pi_166873845
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 18:19 schreef PleadingTheFifth het volgende:

[..]

Heb je het al eens met links geprobeerd?
Ja, werkt niet bepaald naar wens.
pi_166873855
En ik heb niet echt geld voor hoeren. Ben maar een arme student.
  Moderator donderdag 24 november 2016 @ 18:26:00 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166873867
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 18:25 schreef heymice het volgende:
En ik heb niet echt geld voor hoeren. Ben maar een arme student.
Dus eigenlijk zoek je verkapt vrouwen die voor niks seks met je willen om jouw ´probleem´ op te lossen?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_166873990
Alleenstaand vrouwtje zoeken van een jaar of 40
pi_166874144
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 18:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zoek je verkapt vrouwen die voor niks seks met je willen om jouw ´probleem´ op te lossen?
Nou nou, dat zei ik niet. Ik zei dat ik geen geld heb voor hoeren. Ten slote is dit topic geen seks advertentie. Ik heb hier een serieuze vraag en zou graag willen dat mensen serieus er op kijken.
pi_166874744
vroeger in het oude Japan als mensen hier last van hadden masturbeerde ze
  donderdag 24 november 2016 @ 19:16:46 #10
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166875032
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 18:32 schreef Lorde1 het volgende:
Alleenstaand vrouwtje zoeken van een jaar of 40
Ja, vind ik een heel goed pragmatisch en praktisch advies.
Zou de leeftijdsgrens nog iets hoger leggen, afhankelijk van .... of het klikt.

Heel belangrijk is dat je je wensen op de juiste manier "verkoopt". De juiste woorden !!!

Eventueel iets als: jonge man, 20 jaar, student (eventueel welke richting, bv arts psycholoog ed doen het altijd goed bij de dames), geen relatie maar sterk libido zoekt een (ALLEENGAANDE) vrouw voor af en toe fijne sex,( belangrijk: hygiene, safe, respect, veel mag maar niets moet, en privacy).
Laten wij mekaar ergens vrijblijvend voor een koffie treffen en zien of het klikt tussen ons.
Absoluut geen financiele vergoedingen tussen ons. Sympathie, respect, genot en plezier. Geen claims over en weer!

Pik uit bovenstaande uit wat je iets lijkt, en vul aan, of gebruik andere woorden.
Zal zeker lukken !! Zo vreemd is dat niet, lekker ongecompliceerde sex af en toe, zonder claims, met een jonge student voor een vrouw 30 -35 plus, vind je altijd liefhebbers voor.

Als je er 4 vndt die 1 x per maand eens willen horizontaal relaxen dan heb je toch iedere week al een. Je zou heel voorzichtig, als je inschat dat de dames daar interesse in zouden kunnen hebben, eens een balletje kunnen opwerpen. Dat je af en toe ook wel eens een ander kontakt hebt. Dat je met haar en "die ene" zo fijne sex hebt en dat je soms wel eens denkt hoe het zou zijn om eens met die beiden samen sex te hebben. Wedden dat er minimaal 1 op 3 interesse heeft haar horizon te verbreden!

Man, er ligt een wereld voor je open, je moet het alleen een beetje kunnen verkopen !!!

*O* *O* *O*
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_166875255
Koop een sekspop..
pi_166875681
Nou even een wat serieuzer antwoord.. Van wat ik begrijp is je libido op dit moment nog niet zo problematisch is als het destijds was. Destijds was je een stuk jonger, toen zat je nog midden in je puberteit dus toen gierde de hormonen door je lijf. Je bent nu ouder dus het zou het best kunnen zijn dat je hormonen ook wat meer bedaard zijn. Je bent nu helemaal niet meer gewend om een libido te hebben, dus nu je merkt dat je weer een libido krijgt schrik je omdat je bang bent dat het weer zo wordt als het destijds was. Maar het is helemaal niet gezegd dat het weer zo heftig wordt als het toen was.
pi_166876321
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 19:05 schreef zeer het volgende:
vroeger in het oude Japan als mensen hier last van hadden masturbeerde ze
:T
  donderdag 24 november 2016 @ 20:01:17 #14
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166876412
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 19:05 schreef zeer het volgende:
vroeger in het oude Japan als mensen hier last van hadden masturbeerde ze
deden ze ook in het himalayagebergte
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  vrijdag 25 november 2016 @ 10:10:26 #15
416931 yats
(non) Average Joe
pi_166887314
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 19:16 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Ja, vind ik een heel goed pragmatisch en praktisch advies.
Zou de leeftijdsgrens nog iets hoger leggen, afhankelijk van .... of het klikt.

Heel belangrijk is dat je je wensen op de juiste manier "verkoopt". De juiste woorden !!!

Eventueel iets als: jonge man, 20 jaar, student (eventueel welke richting, bv arts psycholoog ed doen het altijd goed bij de dames), geen relatie maar sterk libido zoekt een (ALLEENGAANDE) vrouw voor af en toe fijne sex,( belangrijk: hygiene, safe, respect, veel mag maar niets moet, en privacy).
Laten wij mekaar ergens vrijblijvend voor een koffie treffen en zien of het klikt tussen ons.
Absoluut geen financiele vergoedingen tussen ons. Sympathie, respect, genot en plezier. Geen claims over en weer!

Pik uit bovenstaande uit wat je iets lijkt, en vul aan, of gebruik andere woorden.
Zal zeker lukken !! Zo vreemd is dat niet, lekker ongecompliceerde sex af en toe, zonder claims, met een jonge student voor een vrouw 30 -35 plus, vind je altijd liefhebbers voor.

Als je er 4 vndt die 1 x per maand eens willen horizontaal relaxen dan heb je toch iedere week al een. Je zou heel voorzichtig, als je inschat dat de dames daar interesse in zouden kunnen hebben, eens een balletje kunnen opwerpen. Dat je af en toe ook wel eens een ander kontakt hebt. Dat je met haar en "die ene" zo fijne sex hebt en dat je soms wel eens denkt hoe het zou zijn om eens met die beiden samen sex te hebben. Wedden dat er minimaal 1 op 3 interesse heeft haar horizon te verbreden!

Man, er ligt een wereld voor je open, je moet het alleen een beetje kunnen verkopen !!!

*O* *O* *O*
Ik vraag me af en toe echt af of jij helemaal 100% bent met de posts die je soms posts. Vrouwen zijn geen gebruiksvoorwerpen, het zijn mensen met een eigen wil en eigen beslissingen.

En TS, ik snap dat het frusterend is maar je zult of een leuke vriendin moeten vinden, of er gewoon mee moeten dealen.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  Overall beste user 2022 vrijdag 25 november 2016 @ 10:31:33 #16
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_166887617
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 20:01 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

deden ze ook in het himalayagebergte
Ik dacht altijd dat het eeuwige sneeuw was. Of een gletscher.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  User die het meest klaagt 2022 vrijdag 25 november 2016 @ 10:44:01 #17
414785 sirdanilot
pi_166887853
opties:

1. Knapper en aantrekkelijker worden (verzorging, sportschool, kleding) en dan naar de kroeg/club gaan om te regelen, of studentenverenigingen, of andere activiteiten etc.

2. Heel veel werken en dit geld uitgeven aan hoeren

3. Masturberen.

Soms is het leven heel simpel, toch? De meeste mensen kiezen overigens voor optie 3 in jouw geval.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_166888408
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 10:31 schreef Ulx het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat het eeuwige sneeuw was. Of een gletscher.
Hoe denk je dat het daar zo wit was op die berg? :P

Maargoed.. masturberen lijkt mij de meest voor de hand liggend? No pun intended ;)
  zaterdag 26 november 2016 @ 02:19:46 #19
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166905128
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 10:10 schreef yats het volgende:

[..]

Ik vraag me af en toe echt af of jij helemaal 100% bent met de posts die je soms posts. Vrouwen zijn geen gebruiksvoorwerpen, het zijn mensen met een eigen wil en eigen beslissingen.
Volgens mij ben ik zelfs 110 % en jij hooguit 75! Want waar lees jij, of meen je tussen de regels door te lezen in mijn (door jou) gequote post, dat ik vrouwen als gebruiksvoorwerpen zie, en hen niet als mensen met een eigen wil en eigen beslissingen zie?
Ik schrijf zelfs duidelijk hij zou moeten adverteren. Of ze dan reageren is dan toch de vrouwen hun eigen beslissing !!

:Y :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 26-11-2016 02:35:40 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  zaterdag 26 november 2016 @ 02:34:15 #20
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_166905171
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 19:37 schreef madam-april het volgende:
Nou even een wat serieuzer antwoord.. Van wat ik begrijp is je libido op dit moment nog niet zo problematisch is als het destijds was. Destijds was je een stuk jonger, toen zat je nog midden in je puberteit dus toen gierde de hormonen door je lijf. Je bent nu ouder dus het zou het best kunnen zijn dat je hormonen ook wat meer bedaard zijn. Je bent nu helemaal niet meer gewend om een libido te hebben, dus nu je merkt dat je weer een libido krijgt schrik je omdat je bang bent dat het weer zo wordt als het destijds was. Maar het is helemaal niet gezegd dat het weer zo heftig wordt als het toen was.
Dacht dat je met een wat serieuzer antwoord zou komen !!

_O- _O- _O-
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_166910462
Niemand heeft zin in seks met 20-jarige jongetjes :r :{w Gewoon lekker je handjes gebruiken dus.
pi_166911328
Er zijn medicijnen om je libido te verlagen.
  zaterdag 26 november 2016 @ 18:02:52 #23
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_166914908
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 02:34 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Dacht dat je met een wat serieuzer antwoord zou komen !!

_O- _O- _O-
_O-
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
  zaterdag 26 november 2016 @ 18:04:54 #24
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_166914951
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 14:54 schreef 0906 het volgende:
Er zijn medicijnen om je libido te verlagen.
jij wou toch ook je libido verlagen? :')
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_166915015
Masturbeer. Klaar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')