abonnement Unibet Coolblue
pi_166865913
Tegenwoordig actief onder het alias Zandb.

Een nieuwe klacht in de serie “joopklachten”.

Wat een bloedirritante betweterige schoolmeester is die man zeg. Om de een of andere reden komen zijn belerende commentaren ook altijd wel door de door de joopredactie toegepaste censuur heen. (joop pleegt op grote schaal censuur om onwelgevallige meningen van de site te weren terwijl iedere regressies linkse broddelpraat en luchtfietserij moeiteloos door de censuur komt. De censuur is natuurlijk al een klacht an sich, en er bestaat dus ook al een topic over het feit dat Francisco van Jole van joop.nl censuur toepast: KLB / Dubieuze censuurpraktijken op joop.nl . Laten we dit vooral benoemen zodat wanneer je joop intikt op google er ook censuur bij staat. Misschien dat we dan de schandelijke censuur van joop.nl een halt kunnen toeroepen, maar dit terzijde, het gaat nu over Gerrit Zandbergen. )

Gerrit Zandbergen is een rasechte autist met teveel tijd. Hij slijt zijn dagen met Joop.nl f5’en maar hij plaatst zelden zijn mening onder een artikel, nee zandbergen geeft uitsluitend commentaar op de mening van anderen, of nou ja, op meningen die afwijken van die van hem en aangezien hij compleet van de pot gerukt is, zijn dat bijna alle meningen, alleen Alfred Blokhuizen (Groenlinkse nietsnut)is net zo wereldvreemd. Het resultaat is dus dat je geen topic kunt openen zonder onder werkelijk IEDERE reactie het belerende commentaar van Zandb te lezen. Als een waar orakel geeft hij iedereen wiens mening niet binnen het nauwe keurslijf van Zandbergens deugmoraal past met een opgeheven vinger een moraalpreek. Wat zijn eigen mening is blijft onbekend, hij heeft alleen kritiek op meningen van anderen. Extra irritant is het dat Zandb als autist sarcasme niet herkent en dus met ellenlange reactie serieus ingaat op sarcastisch bedoelde reacties, als een dominee die zijn volgelingen dreigt met verdoemenis daar waar slechts het knarsen der tanden is.

Joop redactie, ik weet dat jullie een hele belabberde redactie zijn en dat jullie vooral bezig zijn jullie benepen eenzijdige wereldbeeld uit te dragen en zo nodig bewust informatie verdraaien of achterwegen laten. Journalistiek zijn jullie dan ook gewoon een lachertje (het is namelijk niet voor niks dat vele scribenten de site inmiddels verlaten hebben) maar stop met censuur en geef Gerrit Zandbergen minder ruimte voor het vergallen van de site.

Nog te verschijnen klachten in de reeks joopklachten:

- De joop redactie
- Piet de Geus
- Het benepen wereldbeeld van Francisco van Jole
- Francisco van Jole
- Alfred Blokhuizen, deel 2.
- Journalistieke keuzes bij joop.nl
- Mihai Martoiu Ticu

[ Bericht 0% gewijzigd door Kapitein_Scheurbuik op 24-11-2016 13:48:41 ]
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_166866003
Joop :')
Betaald met belastinggeld :')
VARA :')
Moet eigenlijk vara schrijven. Ze zijn mijn hoofdletters niet waard :')
pi_166866099
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 11:20 schreef TwisterNederland het volgende:
Joop :')
Betaald met belastinggeld :')
VARA :')
Moet eigenlijk vara schrijven. Ze zijn mijn hoofdletters niet waard :')
Nee, dankzij een boekhoudkundige truc wordt het niet betaald met belastinggeld maar met ledengeld.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_166866126
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 11:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Nee, dankzij een boekhoudkundige truc wordt het niet betaald met belastinggeld maar met ledengeld.
Ledengeld waarvan ze eigenlijk de programma's van moeten maken :')
Het blijft een interessant thema. Concurrentievervalsing met belastinggeld.
  Moderator donderdag 24 november 2016 @ 13:15:21 #5
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_166867944
Joopklachten zijn natuurlijk altijd onomstotelijk terecht, maar wat ik niet snap is wat je als weldenkend mens op die site doet
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_166868518
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 13:15 schreef Plompzakker het volgende:
Joopklachten zijn natuurlijk altijd onomstotelijk terecht, maar wat ik niet snap is wat je als weldenkend mens op die site doet
Ja ze hebben soms wel goede stukken. Al wordt het steeds slechter omdat steeds meer scribenten de site verlaten. Wat overblijft is het afvoerputje.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  donderdag 24 november 2016 @ 13:58:20 #7
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_166868732
Het is dat ik op dit topic klikte maar verder spendeer ik echt totaal geen enkele seconde wat ook maar met Joop.nl te maken heeft :') _O- :r
Wat een belachelijke bende autistische debielen is dat daar zeg :')
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  Moderator donderdag 24 november 2016 @ 14:12:47 #8
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_166868957
Gerrit zit trouwens ook op fok!
Alleen hier het hij pezu
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  donderdag 24 november 2016 @ 16:25:21 #9
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_166871361
wtf is joop en waarom zou je je ergeren aan iemand op het internet die je niet kent en die persoon jou niet¿
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
pi_166872529
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 16:25 schreef wise het volgende:
wtf is joop en waarom zou je je ergeren aan iemand op het internet die je niet kent en die persoon jou niet¿
Ik zou zeggen, lees de OP een al je vragen worden beantwoord.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_171156218
quote:
13s.gif Op donderdag 24 november 2016 11:15 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Tegenwoordig actief onder het alias Zandb.

Een nieuwe klacht in de serie “joopklachten”.

Wat een bloedirritante betweterige schoolmeester is die man zeg. Om de een of andere reden komen zijn belerende commentaren ook altijd wel door de door de joopredactie toegepaste censuur heen. (joop pleegt op grote schaal censuur om onwelgevallige meningen van de site te weren terwijl iedere regressies linkse broddelpraat en luchtfietserij moeiteloos door de censuur komt. De censuur is natuurlijk al een klacht an sich, en er bestaat dus ook al een topic over het feit dat Francisco van Jole van joop.nl censuur toepast: KLB / Dubieuze censuurpraktijken op joop.nl . Laten we dit vooral benoemen zodat wanneer je joop intikt op google er ook censuur bij staat. Misschien dat we dan de schandelijke censuur van joop.nl een halt kunnen toeroepen, maar dit terzijde, het gaat nu over Gerrit Zandbergen. )

Gerrit Zandbergen is een rasechte autist met teveel tijd. Hij slijt zijn dagen met Joop.nl f5’en maar hij plaatst zelden zijn mening onder een artikel, nee zandbergen geeft uitsluitend commentaar op de mening van anderen, of nou ja, op meningen die afwijken van die van hem en aangezien hij compleet van de pot gerukt is, zijn dat bijna alle meningen, alleen Alfred Blokhuizen (Groenlinkse nietsnut)is net zo wereldvreemd. Het resultaat is dus dat je geen topic kunt openen zonder onder werkelijk IEDERE reactie het belerende commentaar van Zandb te lezen. Als een waar orakel geeft hij iedereen wiens mening niet binnen het nauwe keurslijf van Zandbergens deugmoraal past met een opgeheven vinger een moraalpreek. Wat zijn eigen mening is blijft onbekend, hij heeft alleen kritiek op meningen van anderen. Extra irritant is het dat Zandb als autist sarcasme niet herkent en dus met ellenlange reactie serieus ingaat op sarcastisch bedoelde reacties, als een dominee die zijn volgelingen dreigt met verdoemenis daar waar slechts het knarsen der tanden is.

Joop redactie, ik weet dat jullie een hele belabberde redactie zijn en dat jullie vooral bezig zijn jullie benepen eenzijdige wereldbeeld uit te dragen en zo nodig bewust informatie verdraaien of achterwegen laten. Journalistiek zijn jullie dan ook gewoon een lachertje (het is namelijk niet voor niks dat vele scribenten de site inmiddels verlaten hebben) maar stop met censuur en geef Gerrit Zandbergen minder ruimte voor het vergallen van de site.

Nog te verschijnen klachten in de reeks joopklachten:

- De joop redactie
- Piet de Geus
- Het benepen wereldbeeld van Francisco van Jole
- Francisco van Jole
- Alfred Blokhuizen, deel 2.
- Journalistieke keuzes bij joop.nl
- Mihai Martoiu Ticu
Bloed irritant die gast! Aargh!

En die Mihai Kneus ook. Vuile FvD demagogen.
Mind precedes all mental states. Mind is their chief; they are all mind-wrought. If with an impure mind a person speaks or acts suffering follows him like the wheel that follows the foot of the ox.
pi_171158928
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 21:31 schreef DeBranderMan het volgende:

[..]

Bloed irritant die gast! Aargh!

En die Mihai Kneus ook. Vuile FvD demagogen.
Ja bloedirritant. Het mooiste is dat Mihai een narcist pur sang is die het niet kan hebben dat zijn collega filosoof Baudet bijna dagelijks op tv is om zijn visie op zaken te geven terwijl Mihai genoegen moet nemen met zo nu en dan een opiniestukje op randwebsite joop.nl.

Dat valt je natuurlijk zwaar als narcist die denkt dat hij gods geschenk aan de mensheid is. Vandaar zijn obsessie met Baudet. Zoals hij zelf zegt:

quote:
Ik heb (sinds 2012) al 15 stukken over Baudet geschreven, allemaal inhoudelijke kritiek op zijn ideeën.
Even denk je dat Mihai zelf door heeft dat dat inderdaad wel een beetje gek en obsessief is:

quote:
De lezer zal zich afvragen of 15 stukken over één persoon niet een beetje obsessief is
(Nee Mihai, dat vragen we ons niet af, we weten het antwoord al)

Maar dat is van korte duur want hij vervalt al weer snel in zijn narcistische reflex:

quote:
Ten eerste: ik heb een sensor voor machtswellust.
https://joop.vara.nl/opinies/hoe-gevaarlijk-is-thierry-baudet

Ik moet stoppen want ik schrijf zo pagina's vol over die mafkees. Herinnert mij eraan dat ik nog een klachttopic moet openen over hem.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_171159049
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 22:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Ja bloedirritant. Het mooiste is dat Mihai een narcist pur sang is die het niet kan hebben dat zijn collega filosoof Baudet bijna dagelijks op tv is om zijn visie op zaken te geven terwijl Mihai genoegen moet nemen met zo nu en dan een opiniestukje op randwebsite joop.nl.

Dat valt je natuurlijk zwaar als narcist die denkt dat hij gods geschenk aan de mensheid is. Vandaar zijn obsessie met Baudet. Zoals hij zelf zegt:

[..]

Even denk je dat Mihai zelf door heeft dat dat inderdaad wel een beetje gek en obsessief is:

[..]

(Nee Mihai, dat vragen we ons niet af, we weten het antwoord al)

Maar dat is van korte duur want hij vervalt al weer snel in zijn narcistische reflex:

[..]

https://joop.vara.nl/opinies/hoe-gevaarlijk-is-thierry-baudet

Ik moet stoppen want ik schrijf zo pagina's vol over die mafkees. Herinnert mij eraan dat ik nog een klachttopic moet openen over hem.
Ik heb dat stuk gelezen toen. Ik heb in nette bewoording gezegd DAT hij obsessief is naar Baudet, ook getuige zijn FB profiel. Ik ben weg gemodereerd. :')

Fucking ergelijk.
Mind precedes all mental states. Mind is their chief; they are all mind-wrought. If with an impure mind a person speaks or acts suffering follows him like the wheel that follows the foot of the ox.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')