abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 december 2016 @ 10:35:02 #276
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_167613512
quote:
9s.gif Op maandag 26 december 2016 02:40 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Nog steeds hoofdpijn van zijn operatie vorig jaar. Vareaids zit er ook nog steeds bij op de bank
Kerr is gehyped idd. Met die spelers zou elke coach het goed doen. Maar ik vond het schrijnend zo slecht als de Warriors het uitspeelde tegen de Cavs. Als het een beetje spannend wordt, gaan ze elke aanval forceren. Durant gaat 1 tegen 5. Curry probeert met een radslag vanaf de middellijn 3 punters te schieten.. Er zit gewoon geen teamplay in.
Dat doen de Cavs gewoon beter, en de Spurs ook.
pi_167618378
Volgende keer toch maar even vantevoren checken hoe laat een wedstrijd exact begint. Ik schakelde gisteren rond 01.30 in, een tijdstip waarop Cleveland ongeveer altijd aan zijn thuisduels begint, alleen maar om uit te vinden dat het al gespeeld was. :(
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  maandag 26 december 2016 @ 15:20:56 #278
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_167619370
quote:
2s.gif Op maandag 26 december 2016 10:35 schreef ShaoliN het volgende:

[..]

Kerr is gehyped idd. Met die spelers zou elke coach het goed doen. Maar ik vond het schrijnend zo slecht als de Warriors het uitspeelde tegen de Cavs. Als het een beetje spannend wordt, gaan ze elke aanval forceren. Durant gaat 1 tegen 5. Curry probeert met een radslag vanaf de middellijn 3 punters te schieten.. Er zit gewoon geen teamplay in.
Dat doen de Cavs gewoon beter, en de Spurs ook.
Hier kan ik het alleen maar mee eens zijn
RED ONS HENNIEGOD
pi_167629985
Haha geen teamplay. Ik weet niet wie de meeste assist heeft in de NBA. Is gewoon een mindere wedstrijd shit happens. Je kan er nog helemaal niks uit concluderen.
  dinsdag 27 december 2016 @ 00:21:19 #280
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_167630654
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 00:01 schreef danusz1986 het volgende:
Haha geen teamplay. Ik weet niet wie de meeste assist heeft in de NBA. Is gewoon een mindere wedstrijd shit happens. Je kan er nog helemaal niks uit concluderen.
Als je begrijpend lezen een beetje toepast zul je zien dat hij het over clutch time heeft. Wie dan verder de meeste assists over 48 minutes in de NBA heeft is dan ook niet zo boeiend meer. Daarin had hij, gebaseerd op gisteren, 100% gelijk.
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 27 december 2016 @ 00:32:32 #281
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_167630967
Overigens kunnen er zeker wel conclusies uitgetrokken worden, want bepaalde dingen gaan veel verder dan slechts de game van gisteren:
- Cucky vanished zodra hij tegen Kyrie speelt.
- Interior defense van de Warriors heeft enorme issues, Kyrie en LeBron gaan naar de rim at will.
- TT is een gigantisch probleem, zijn offensive rebounding maakt hem de derde belangrijkste speler in een eventuele series. Het feit dat Cleveland een FG% heeft van 39%, toch wint én 109 points scoort, bewijst zoiets.
- Love is niet zo'n match up probleem als gedacht.
- Ze zijn nog altijd veel te turnover happy.

Warriors zien er leuk uit zo in de regular season, maar in een playoff atmosphere, wat het gisteren toch behoorlijk was, moet ik het nog zien. Als ze met veel pech tegen een, laten we het eens hopen, healthy Grizzlies squad aanlopen in een series, weet ik het nog zo niet. Nu is er geen Bogut die je als het ware kunt hiden op Tony Allen, maar Pachulia en .... Javale McGee.....
Put these foolish ambitions to rest.
pi_167633922
James krijgt rust en het is gelijk helemaal niks meer. :{
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 27 december 2016 @ 09:30:17 #283
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_167633946
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 09:27 schreef Hathor het volgende:
James krijgt rust en het is gelijk helemaal niks meer. :{
Krachtsinspanninkje tegen GSW breekt ze op.
Misschien dachten ze er te makkelijk over.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_167633975
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 december 2016 09:30 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Krachtsinspanninkje tegen GSW breekt ze op.
Misschien dachten ze er te makkelijk over.
Normaal gesproken mogen de Pistons ook helemaal geen probleem zijn, maar ja...zonder James is elke wedstrijd zwaar voor de Cavs.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 27 december 2016 @ 09:34:19 #285
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_167633996
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 09:32 schreef Hathor het volgende:

[..]

Normaal gesproken mogen de Pistons ook helemaal geen probleem zijn, maar ja...zonder James is elke wedstrijd zwaar voor de Cavs.
0-3 dit jaar, volgens mij 4-18 sinds de return van LBJ.
Maar toch, best een druk schema nu:

quote:
They were playing the second game of a back-to-back and fifth in seven nights.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_167634023
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 december 2016 09:34 schreef GSbrder het volgende:

[..]

0-3 dit jaar, volgens mij 3-13 sinds de return van LBJ.
Dat bedoel ik, zonder James is het niet eens een playoff caliber team. Het is en blijft toch wel een klasse apart hoor, zo'n speler. Zet hem bij de Bulls, de Knicks, de Bucks, of voor mijn part de Hornets, en het zijn stuk voor stuk ineens serieuze titelkandidaten.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  dinsdag 27 december 2016 @ 09:38:49 #287
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_167634043
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 09:36 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, zonder James is het niet eens een playoff caliber team. Het is en blijft toch wel een klasse apart hoor, zo'n speler. Zet hem bij de Bulls, de Knicks, de Bucks, of voor mijn part de Hornets, en het zijn stuk voor stuk ineens serieuze titelkandidaten.
Zeker, niet alleen de klasse, maar ook de manier waarop de Cavs spelen is ingesteld op LeBron die minimaal 35 minuten meedoet. Het hele team is gewoon om hem heen gecentreerd en er is niet eens een echte bench player die 'm kan vervangen. Jefferson speelt het beste als James opgesteld staat.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_167634074
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 december 2016 09:38 schreef GSbrder het volgende:

[..]

Zeker, niet alleen de klasse, maar ook de manier waarop de Cavs spelen is ingesteld op LeBron die minimaal 35 minuten meedoet. Het hele team is gewoon om hem heen gecentreerd en er is niet eens een echte bench player die 'm kan vervangen. Jefferson speelt het beste als James opgesteld staat.
Ik ben toch wel heel erg benieuwd of hij zijn carriere afsluit in Cleveland of dat hij nog een keer op avontuur gaat.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_167635490
Ligt het aan mij of zie je in de NBA steeds minder 'team-effort' maar vaker one-man-armies die vrijwel alles alleen doen?

Davis, Harden, en Westbrook hebben echt zieke stats.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  dinsdag 27 december 2016 @ 19:23:27 #290
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_167649844
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 11:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ligt het aan mij of zie je in de NBA steeds minder 'team-effort' maar vaker one-man-armies die vrijwel alles alleen doen?

Davis, Harden, en Westbrook hebben echt zieke stats.
Het zijn ook vrijwel allemaal Western-conference teams met de 'supersterren'
RED ONS HENNIEGOD
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 27 december 2016 @ 20:02:56 #291
426493 crew  PippenScottie
pi_167651443
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 11:17 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ligt het aan mij of zie je in de NBA steeds minder 'team-effort' maar vaker one-man-armies die vrijwel alles alleen doen?

Davis, Harden, en Westbrook hebben echt zieke stats.
Volgens mij was dit in de nineties erger.
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 27 december 2016 @ 20:09:43 #292
426493 crew  PippenScottie
pi_167651650
De nieuwe Curry komt eraan:

talkhoops twitterde op dinsdag 27-12-2016 om 17:17:08 This dude LaMelo Ball pointed at the half court line and then casually pulled from there he's our new god now https://t.co/nKGarnc2bi reageer retweet
Zijn broer Lonzo speelt college voor UCLA (uit mijn hoofd) en is een van de top draft prospects voor 2017. Er schijnt nog een broer te zijn.
  woensdag 28 december 2016 @ 03:57:44 #293
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_167664322
4 op een rij, Westbrook met triple-double 15 van het seizoen en Abrines die zich steeds beter ontwikkeld en een echte 3-point speciaalist aan het worden is. OKC begint steeds beter te draaien, zelfs zonder Oladipo en Payne.

Gaan het nodig hebben, volgens mij spelen we in januari 3 wedstrijden thuis en spelen we tegen ongeveer elk topteam :P
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_167667983
Loooool Kerr gehyped? Doe even normaal zegt. Brengt Warriors de 1e titel in 40 jaar ofzo, en bijna 2 op rij. Dan kun je haten op crunch time en weet ik veel wat, maar Kerr is een bizar goede coach. Looool Kerr gehyped. :')
Only the strong survive
  woensdag 28 december 2016 @ 11:24:27 #295
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_167668120
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 11:20 schreef TheGOAT het volgende:
Loooool Kerr gehyped? Doe even normaal zegt. Brengt Warriors de 1e titel in 40 jaar ofzo, en bijna 2 op rij. Dan kun je haten op crunch time en weet ik veel wat, maar Kerr is een bizar goede coach. Looool Kerr gehyped. :')
Hij zal ongetwijfeld een aandeel hebben in de ontwikkeling van de spelers, maar ik denk dat wanneer je Byron Scott of elke willekeurige andere coach in Oakland neer zet me Curry, Thompson en Green ze ook wel een wedstrijdje of 65 winnen hoor.

Nu met een Durant er nog eens bij. Dit is een beetje hetzelfde verhaal als een Guardialo of Mourinho in het voetbal, hebben enkel topteams getraind, dus of ze nu echt zo goed zijn?
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_167668810
Walton deed het toch ook geweldig met de Warriors. Ik denk zeker dat Kerr een geweldige coach is, maar we moeten ook niet doen alsof hij een slecht team had, zoals Brown destijds met de Cavs.
"Het is moeilijk met mensen om te gaan omdat zwijgen zo moeilijk is"
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 28 december 2016 @ 13:21:16 #297
426493 crew  PippenScottie
pi_167671372
Jeanie Buss en Phil Jackson zijn uit elkaar.

Tot zover mijn TMZ bijdrage aan dit topic.

JeanieBuss twitterde op woensdag 28-12-2016 om 05:21:50 The love of my life is the Los Angeles Lakers. I love Phil & will always. It's not fair to him or Lakers to not have my undivided attention reageer retweet
pi_167675843
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 11:24 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

Hij zal ongetwijfeld een aandeel hebben in de ontwikkeling van de spelers, maar ik denk dat wanneer je Byron Scott of elke willekeurige andere coach in Oakland neer zet me Curry, Thompson en Green ze ook wel een wedstrijdje of 65 winnen hoor.

Nu met een Durant er nog eens bij. Dit is een beetje hetzelfde verhaal als een Guardialo of Mourinho in het voetbal, hebben enkel topteams getraind, dus of ze nu echt zo goed zijn?
Lol heb je gezien hoe Marc Jackson het deed? Kerr heeft met zijn geniale offense dit team van een 45-win team naar een historisch goed 73-win team gebracht. Het is zoveel moeilijker om een goed team super te maken dan een slecht team gemiddeld. Kerr heeft zijn spelers gebruikt op de manier waarop ze het meest tot hun recht komen.

Hij heeft All-Star David Lee op de bank gezet ten behoeve van Green. Hij heeft deze situatie met Lee altijd goed gehandeld. Etc. Etc.

Walton borduurde vorig jaar voor op wat Kerr al het jaar ervoor op z'n plek had gezegd. Niets voor niets zei hij, en sommige spelers, na het behalen van de titel dat ze nog zoveel beter konden. En dat zag je afgelopen seizoen.
Only the strong survive
  woensdag 28 december 2016 @ 16:42:28 #299
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_167678290
Lol, die opmerkingen over Kerr en Scott, dat is wel heel ignorant. Heb je die man ooit zien coachen? Kerr is vergeleken met dat de next Red Auerbach.
Put these foolish ambitions to rest.
  woensdag 28 december 2016 @ 17:40:23 #300
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_167679936
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 15:34 schreef TheGOAT het volgende:

[..]

Lol heb je gezien hoe Marc Jackson het deed? Kerr heeft met zijn geniale offense dit team van een 45-win team naar een historisch goed 73-win team gebracht. Het is zoveel moeilijker om een goed team super te maken dan een slecht team gemiddeld. Kerr heeft zijn spelers gebruikt op de manier waarop ze het meest tot hun recht komen.

Hij heeft All-Star David Lee op de bank gezet ten behoeve van Green. Hij heeft deze situatie met Lee altijd goed gehandeld. Etc. Etc.

Walton borduurde vorig jaar voor op wat Kerr al het jaar ervoor op z'n plek had gezegd. Niets voor niets zei hij, en sommige spelers, na het behalen van de titel dat ze nog zoveel beter konden. En dat zag je afgelopen seizoen.
Kerr gebruikt Curry nu goed he ? Die is nu dood en dood ongelukkig omdat die slechts een doorgeefluikje is van oa Durant
RED ONS HENNIEGOD
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')