abonnement Unibet Coolblue
pi_168705509


Zullen ze ook vast wel iets mee doen op Pinkpop
pi_168714842
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2017 17:38 schreef peaceman het volgende:

[..]

volgens mij is het al jaar en dag hetzelfde. Tenzij bands zichzelf bevestigingen wordt er eigenlijk weinig tot niets voor de persconferentie bevestigd. Op een paar grote namen na, maar dat is ook zeker niet altijd zo geweest.

Misschien is het dit jaar qua vermoedens allemaal wat minder, maar daar kan Pinkpop niet veel aan doen natuurlijk.
Naar mijn ervaring zijn de 3 afsluiters en enkele andere bands meestal rond december - januari allemaal bekend, zo waren sowieso de headliners van 2011 al eind 2010 bekend gemaakt door Jan Smeets, dat was de eerste keer dat ik ging en weet dat nog goed. De jaren daarna was het ook vaak in de periode november - januari dat de headliners bekend werden, de enige headliner die ik me kan herinneren die de laatste jaren niet voor de presentatie 100% bevestigd waren zijn de Rolling Stones.
pi_168714928
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 17:38 schreef 1shot1kill het volgende:

[..]

Naar mijn ervaring zijn de 3 afsluiters en enkele andere bands meestal rond december - januari allemaal bekend, zo waren sowieso de headliners van 2011 al eind 2010 bekend gemaakt door Jan Smeets, dat was de eerste keer dat ik ging en weet dat nog goed. De jaren daarna was het ook vaak in de periode november - januari dat de headliners bekend werden, de enige headliner die ik me kan herinneren die de laatste jaren niet voor de presentatie 100% bevestigd waren zijn de Rolling Stones.
Tussen McCartney en de persconferentie zat toch ook maar een klein weekje?
pi_168715559
Ja, daarom zei ik 2 posts geleden ook dat ik toen ook al heel erg aan het twijfelen was. Vorig jaar was het al karig met informatie en nu helemaal. Pinkpop is een fantastisch festival maar best duur en als ze zo lang wachten met het bekend maken van de headliners helpt het ook niet om mensen er warm voor te krijgen.
  maandag 6 februari 2017 @ 18:47:59 #130
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_168716215
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:14 schreef 1shot1kill het volgende:
Ja, daarom zei ik 2 posts geleden ook dat ik toen ook al heel erg aan het twijfelen was. Vorig jaar was het al karig met informatie en nu helemaal. Pinkpop is een fantastisch festival maar best duur en als ze zo lang wachten met het bekend maken van de headliners helpt het ook niet om mensen er warm voor te krijgen.
als het festival een week na de persconferentie zou plaatsvinden, gaf ik je gelijk, maar er zit maanden tussen. Zat tijd om mensen warm te krijgen voor het festival. Het enige nadeel is dat met name 20+ers wellicht al kaartjes gekocht voor een ander festival en dat hun portemonnee leeg is.
Dat kan bij een eventuele tegenvallende line-up (lees: tegenvallend voor de massa, dus niet zozeer voor ons verwende festivalgangers, want voor ons valt het sneller tegen) een negatief effect hebben op de kaartverkoop.
pi_168720337
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 18:47 schreef peaceman het volgende:

[..]

als het festival een week na de persconferentie zou plaatsvinden, gaf ik je gelijk, maar er zit maanden tussen. Zat tijd om mensen warm te krijgen voor het festival. Het enige nadeel is dat met name 20+ers wellicht al kaartjes gekocht voor een ander festival en dat hun portemonnee leeg is.
Dat kan bij een eventuele tegenvallende line-up (lees: tegenvallend voor de massa, dus niet zozeer voor ons verwende festivalgangers, want voor ons valt het sneller tegen) een negatief effect hebben op de kaartverkoop.
Ik vind je allemaal heel nobel bezig, maar praktisch gezien doet 90% van wat je zegt niet ter zake. Ja, het festival is geen week na de persco. Nee, ze hebben het niet heel veel anders gedaan in het verleden.

Maar het gaat om de concurrentie. Bij Werchter vliegen de combi's uit de deur en zijn twee dagen praktisch uitverkocht. BKS is uitverkocht, DTRH gaat rap, zelfs Lowlands doet het volgens mij best aardig in de VVK. En dit zijn allemaal festival die een paar weken tot maanden (!) later zijn. Festivals als Download, Hellfest, Rock am Ring, Roskilde, Werchter en Nova Rock hebben allemaal al diverse kleppers én wat in de breedte bekendgemaakt. En allemaal niet recentelijk ofzo hé, dat is ook al weken (zo niet maanden) bekend. Dáár ga je scheef. Zoals je al zegt zijn er gewoon groepen mensen die maar één festival kunnen betalen. Die gaan niet gokken dat PP nog met wat uit de hoge hoed komt als er niks aan geruchten is (want laten we wel zijn, The Stones en Paul McCartney waren laat bevestigd, maar die (sterke) geruchten gingen al maaaaanden) en festivals als Werchter al rap hun tickets kwijtraken én dikke acts op de poster hebben staan, ook al is pas 30% bekend ofzo.

Dat Pinkpop doet wat Pinkpop doet is al jaren zo, maar ze raken daarmee meer en meer achterop bij de markt. Die persco is al jaren een lachertje, en slaat geen deuk in een pakje boter, zeker in het buitenland niet. Menig festival komt al ná z'n lopende editie met wat acts, of anders zeker headliner in Oktober/November. Dan kan je niet sporadisch wat droppen en verder stil blijven tot Maart, en maar verwachten dat mensen vertrouwen blijven hebben. Zeker niet als je dit niet koppelt aan bv. een Early Bird zoals menig ander festival tegenwoordig doet om die snelle beslissers en ongeduldjes over de streep te trekken

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2017 21:01:07 ]
  maandag 6 februari 2017 @ 21:10:37 #132
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_168720639
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2017 21:00 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ik vind je allemaal heel nobel bezig, maar praktisch gezien doet 90% van wat je zegt niet ter zake. Ja, het festival is geen week na de persco. Nee, ze hebben het niet heel veel anders gedaan in het verleden.

Maar het gaat om de concurrentie. Bij Werchter vliegen de combi's uit de deur en zijn twee dagen praktisch uitverkocht. BKS is uitverkocht, DTRH gaat rap, zelfs Lowlands doet het volgens mij best aardig in de VVK. En dit zijn allemaal festival die een paar weken tot maanden (!) later zijn. Festivals als Download, Hellfest, Rock am Ring, Roskilde, Werchter en Nova Rock hebben allemaal al diverse kleppers én wat in de breedte bekendgemaakt. En allemaal niet recentelijk ofzo hé, dat is ook al weken (zo niet maanden) bekend. Dáár ga je scheef. Zoals je al zegt zijn er gewoon groepen mensen die maar één festival kunnen betalen. Die gaan niet gokken dat PP nog met wat uit de hoge hoed komt als er niks aan geruchten is (want laten we wel zijn, The Stones en Paul McCartney waren laat bevestigd, maar die (sterke) geruchten gingen al maaaaanden) en festivals als Werchter al rap hun tickets kwijtraken én dikke acts op de poster hebben staan, ook al is pas 30% bekend ofzo.

Dat Pinkpop doet wat Pinkpop doet is al jaren zo, maar ze raken daarmee meer en meer achterop bij de markt. Die persco is al jaren een lachertje, en slaat geen deuk in een pakje boter, zeker in het buitenland niet. Menig festival komt al ná z'n lopende editie met wat acts, of anders zeker headliner in Oktober/November. Dan kan je niet sporadisch wat droppen en verder stil blijven tot Maart, en maar verwachten dat mensen vertrouwen blijven hebben. Zeker niet als je dit niet koppelt aan bv. een Early Bird zoals menig ander festival tegenwoordig doet om die snelle beslissers en ongeduldjes over de streep te trekken
in de basis heb je gelijk, maar dat is al jaren zo en volgens mij heeft Pinkpop het desondanks prima gedaan de laatste jaren. Blijkbaar is hun misschien achterhaalde truc toch zo slecht nog niet.
We kunnen niet anders dan rustig afwachten. Verkopen ze te weinig kaarten dan zullen ze wellicht van koers veranderen. Verkoop ze voldoende kaarten dan zullen ze het zo blijven doen.

Dat wat ik zeg nobel mocht klinken doet overigens totaal niet ter zake. Ik probeer te kijken naar de feiten en de feiten geven Pinkpop voorlopig nog gelijk.
pi_168727575
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2017 21:10 schreef peaceman het volgende:

[..]

in de basis heb je gelijk, maar dat is al jaren zo en volgens mij heeft Pinkpop het desondanks prima gedaan de laatste jaren. Blijkbaar is hun misschien achterhaalde truc toch zo slecht nog niet.
We kunnen niet anders dan rustig afwachten. Verkopen ze te weinig kaarten dan zullen ze wellicht van koers veranderen. Verkoop ze voldoende kaarten dan zullen ze het zo blijven doen.

Dat wat ik zeg nobel mocht klinken doet overigens totaal niet ter zake. Ik probeer te kijken naar de feiten en de feiten geven Pinkpop voorlopig nog gelijk.
Uitverkopen is 1 ding, maar ik maak de afgelopen jaren ook mee dat het veld een stukkie leger is bij diverse headliners.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 07:54:15 #134
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_168727682
Pinkpop moet gaan vernieuwen stop met persconferentie / doe niet zo geheimzinnig / maak gewoon artiesten bekend / begin met kaartverkoop in November.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 09:03:24 #135
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_168728351
Het is eerder andersom hè?! Bijna alle andere festivals gaan steeds vroeger strooien met namen en de start van de voorverkoop. Dat PP daar wellicht in mee moet gaan vanuit concurrentiepositie oké..., maar het vrij aanstelligere gedrag van andere festivals ombuigen naar een verwijt aan PP gaat wel totaal de andere kant op.
  dinsdag 7 februari 2017 @ 09:58:04 #136
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_168729030
concurrentie op gebied van festivals is zo hevig dat Pinkpop het zeker gaat merken dat ze zo laat zijn met bekendmaken. Niet iedereen heeft het financieel breed om alle festivals te bezoeken.
Pinkpop staat nu onderaan het lijstje.
pi_168732262
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 09:58 schreef KingRadler het volgende:
concurrentie op gebied van festivals is zo hevig dat Pinkpop het zeker gaat merken dat ze zo laat zijn met bekendmaken. Niet iedereen heeft het financieel breed om alle festivals te bezoeken.
Pinkpop staat nu onderaan het lijstje.
Als ze dadelijk met supernamen komen klagen we niet meer. :P
pi_168732430
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2017 21:00 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Bij Werchter vliegen de combi's uit de deur en zijn twee dagen praktisch uitverkocht.
Vind je de headliners van werchter dit jaar dan zo geweldig? Arcade Fire, Kings of Leon, Foo Fighters, Linkin Park, Blink 182 en System of a Down. 2 ervan komen sowieso al naar Pinkpop, Foo Fighters hebben we al tig keer gezien, Linkin Park en Blink 182 vind ik leuk maar of daar nu nog 50.000 man speciaal een kaartje voor kopen betwijfel ik. Radiohead idem denk ik. Maar dat is misschien ook persoonlijk omdat ik die 15(!) jaar geleden zwaar tegen vond vallen, direct na Limp Bizkit

De échte uitschieter zit er ook bij Werchter niet bij dit jaar, vind ik. Dus als die al niemand van de buitencategorie kunnen halen dan zal dat bij Pinkpop dit jaar al helemaal niet zijn
pi_168732689
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 13:03 schreef planethugo het volgende:

[..]

Vind je de headliners van werchter dit jaar dan zo geweldig? Arcade Fire, Kings of Leon, Foo Fighters, Linkin Park, Blink 182 en System of a Down. 2 ervan komen sowieso al naar Pinkpop, Foo Fighters hebben we al tig keer gezien, Linkin Park en Blink 182 vind ik leuk maar of daar nu nog 50.000 man speciaal een kaartje voor kopen betwijfel ik. Radiohead idem denk ik. Maar dat is misschien ook persoonlijk omdat ik die 15(!) jaar geleden zwaar tegen vond vallen, direct na Limp Bizkit

De échte uitschieter zit er ook bij Werchter niet bij dit jaar, vind ik. Dus als die al niemand van de buitencategorie kunnen halen dan zal dat bij Pinkpop dit jaar al helemaal niet zijn
Ja hoor, er wordt zelfs al over gesproken als 'nu al het beste festival van 2017' http://festileaks.com/201(...)s-consequence-sound/

Foo Fighters is gewoon een erg nette naam die Pinkpop erg graag had gehad, Radiohead idem. Doen beiden ook weinig shows deze zomer. SOAD/Linkin Park/Blink staan inderdaad op meer plekken en niet bepaald vernieuwend te noemen. Desalniettemin geen misselijke headliners, plus daarnaast nog dingen als Kings of Leon, Arcade Fire, Alt-J, Lorde, Royal Blood, White Lies maakt dat het nu al een prima line-up is, met eigenlijk een headliner of 6 á 7 over 4 dagen uitgesmeerd.

Ik denk dat Radiohead en Foo Fighters (zéker op hetzelfde festival) wel een flinke uitschieter te noemen is. Daarnaast staan de echte unieke acts a la McCartney, The Boss, The Stones in Belgie vaak op TW Classic of Boutique, zoals dit jaar Guns N' Roses.

Het zou mij niks verbazen als Pinkpop nog probeert of heeft geprobeerd de Foo's te verleiden tot een vroegere reis naar Europa. Het lijkt erop dat Pinkpop heeft gegokt op beschikbaarheid van wat acts begin juni, en dat nu vies tegen lijkt te vallen.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2017 13:22:33 ]
pi_168732808
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 13:18 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja hoor, er wordt zelfs al over gesproken als 'nu al het beste festival van 2017' http://festileaks.com/201(...)s-consequence-sound/

Foo Fighters is gewoon een erg nette naam die Pinkpop erg graag had gehad, Radiohead idem. Doen beiden ook weinig shows deze zomer. SOAD/Linkin Park/Blink staan inderdaad op meer plekken en niet bepaald vernieuwend te noemen. Desalniettemin geen misselijke headliners, plus daarnaast nog dingen als Kings of Leon, Arcade Fire, Alt-J, Lorde, Royal Blood, White Lies maakt dat het nu al een prima line-up is, met eigenlijk een headliner of 6 á 7 over 4 dagen uitgesmeerd.
dat zal voor de echte liefhebbers vast zo zijn, maar pinkpop heeft de laatste jaren toch uitgewezen dat het pas écht storm loopt als er een band uit de buitencategorie bij zit voor het pop publiek. Al die namen van Werchter schaar ik daar niet onder, het zijn bands die zeker kunnen headlinen op Pinkpop maar waar je dan wel nog een naam boven verwacht op de poster. Foo Fighters misschien, maar die zijn al zo vaak geweest dat is ook niet zo bijzonder meer
pi_168732831
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 13:25 schreef planethugo het volgende:

[..]

dat zal voor de echte liefhebbers vast zo zijn, maar pinkpop heeft de laatste jaren toch uitgewezen dat het pas écht storm loopt als er een band uit de buitencategorie bij zit voor het pop publiek. Al die namen van Werchter schaar ik daar niet onder, het zijn bands die zeker kunnen headlinen op Pinkpop maar waar je dan wel nog een naam boven verwacht op de poster
Tjah, de combinatie is toch vrij uniek, en doet de tickets daar als warme broodjes over de toonbank vliegen. Waar Jan toch schoorvoetend alweer z'n keutel heeft moeten terugtrekken aangezien hij vorig jaar stond te blaten over de Foo's en Radiohead, en die beiden aan z'n neus voorbijgaan.
pi_168733208
Ik ben 1x een heel weekend geweest, en verder koop ik ieder jaar wel 1 of 2 dagkaarten. Pinkpop heeft soms toch leuke dingen er tussen staan wat ik eens gezien wil hebben buiten de headliners om, zoals Arcade Fire, John Mayer, Herbert Grönemeyer, Lionel Richie, Faith No More, Joe Bonamassa, Above & Beyond, Puscifer, Manic Street Preachers, Rob Zombie, Avicii, Bodycount, Kygo, Mastodon, Robin Schulz etc.

Dat soort namen + een leuke headliner en nog een paar andere leuke acts maken het voor mij altijd wel de moeite om een dagje uit te kiezen. Op Werchter heb ik dat gevoel wel minder, en heb ik vaak de meeste dingen al wel eerder gezien. Maar ondanks dat, denk ik wel dat het marketing technisch niet heul slim is wat Pinkpop doet. En je kan zeggen "ze doen hun ding" maar soms moet je ook met de tijd mee gaan.

En mochten ze toch nog iets uit de hoge hoed toveren dan kan het opeens allemaal wel weer meevallen. Een Beyoncé bijvoorbeeld.
pi_168733458
Die is zwanger van een tweeling, het is al de vraag hoe ze Coachella in April gaat invullen. Dus het is redelijk uitgesloten dat die in Juni nog naar Europa gaat reizen voor shows :P

Maar goed, het is ook weer zo dat een act van de 'buitencategorie' de boel weer in één klap recht trekt, maar daar waren 'vroegah' altijd wel al geruchten over, nu totaal niks. Plus ik zou inmiddels niet meer weten wie. Wéér The Stones of McCartney is uitgesloten, U2 doet Arena, Guns N' Roses, Goffertpark.

Coldplay? Touren wel (alleen stadia), en hebben nog niks staan op de data van PP.
Adele staat 4x in Wembley wat ze duidelijk als 'the last shows of 2017' aankondigd.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2017 13:57:47 ]
pi_168733735
Wist niet dat die zwanger was. Ik denk dat nog steeds Justin Bieber het meeste kans heeft, al vind ik dan wel dat ze die veel te laat aankondigen. Dan heb je nog Linkin Park wat nog een optie blijft. The Killers waren volgens mij ook al weer uitgesloten.

Ook The Weeknd zit dan in de VS, en dat durfde ze toch niet aan. Rammstein is ook uitgesloten aangezien die op Graspop als Benelux exclusief staan en er vorig jaar al stonden. Aerosmith lijkt de benelux ook volledig over te slaan en gezien hun tourdata ook niet echt logisch. Depeche Mode, John Mayer en Ed Sheeran staan al in de ZiggoDome, Die Toten Hosen lijkt me onwaarschijnlijk, Muse is een Europe exclusive op Reading/Leeds.

Zo kan je heel wat doorstrepen. Justice op een leuk dagje zou ik nog tof vinden. Prophets Of Rage tussen de RAR dagen in?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 februari 2017 @ 16:37:12 #145
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_168736505
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 13:57 schreef Cyanide- het volgende:
Die is zwanger van een tweeling, het is al de vraag hoe ze Coachella in April gaat invullen. Dus het is redelijk uitgesloten dat die in Juni nog naar Europa gaat reizen voor shows :P

Maar goed, het is ook weer zo dat een act van de 'buitencategorie' de boel weer in één klap recht trekt, maar daar waren 'vroegah' altijd wel al geruchten over, nu totaal niks. Plus ik zou inmiddels niet meer weten wie. Wéér The Stones of McCartney is uitgesloten, U2 doet Arena, Guns N' Roses, Goffertpark.

Coldplay? Touren wel (alleen stadia), en hebben nog niks staan op de data van PP.
Adele staat 4x in Wembley wat ze duidelijk als 'the last shows of 2017' aankondigd.
stadia?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 7 februari 2017 @ 16:38:30 #146
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_168736531
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 14:11 schreef indiaantje89 het volgende:
Wist niet dat die zwanger was. Ik denk dat nog steeds Justin Bieber het meeste kans heeft, al vind ik dan wel dat ze die veel te laat aankondigen. Dan heb je nog Linkin Park wat nog een optie blijft. The Killers waren volgens mij ook al weer uitgesloten.

Ook The Weeknd zit dan in de VS, en dat durfde ze toch niet aan. Rammstein is ook uitgesloten aangezien die op Graspop als Benelux exclusief staan en er vorig jaar al stonden. Aerosmith lijkt de benelux ook volledig over te slaan en gezien hun tourdata ook niet echt logisch. Depeche Mode, John Mayer en Ed Sheeran staan al in de ZiggoDome, Die Toten Hosen lijkt me onwaarschijnlijk, Muse is een Europe exclusive op Reading/Leeds.

Zo kan je heel wat doorstrepen. Justice op een leuk dagje zou ik nog tof vinden. Prophets Of Rage tussen de RAR dagen in?
Nu Mayer en Sheeran zo makkelijk uitverkocht zijn zou het alsnog wel kunnen maar zijn dat nou echt headliners?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_168736562
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 16:38 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Nu Mayer en Sheeran zo makkelijk uitverkocht zijn zou het alsnog wel kunnen maar zijn dat nou echt headliners?
Verwacht niet dat die vandaag de dag kleiner zijn dan Kings Of Leon of Green Day.
pi_168736613
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 16:37 schreef rubbereend het volgende:

[..]

stadia?
quote:
In zijn nieuwjaarstoespraak speculeerde PSV-voorzitter Tiny Sanders onlangs over 'nieuwe voetbalstadia' in Nederland. Hij bedoelde voetbalstadions, maar verwisselde het meervoud van stadion met dat van stadium. Volgens Van Dale en het Groene Boekje heeft stadion geen meervoudsvorm stadia, maar sinds pakweg 1995 duikt dit meervoud wel steeds vaker op. Ook trouwe lezers van Trouw zijn hier in het verleden al eens mee geconfronteerd. Zo schreef deze krant in 1996 over een dj die plaatjes draaide 'in voetbalstadia, fabriekshallen of buiten in het bos', terwijl een Ierse zangeres volgens Trouw in 2006 'voetbalstadia plat' speelde. Het zijn dus niet alleen voetbalbobo's die stadions verwarren met stadia. Uit etymologisch oogpunt is deze verwarring van de meervouden van stadion en stadium zo gek nog niet. Beide woorden vinden hun oorsprong namelijk in hetzelfde Griekse woord: stadion. In de oudheid was dat de naam van een lengtemaat en een renbaan. Rond 1900 nam het Nederlands stadion over uit het Grieks en sindsdien heten onze sportcomplexen met tribunes stadions. Stadium komt al langer voor in onze taal. Het woord werd rond 1850 overgenomen uit het Latijn, waarin stadium zich in de betekenis 'tijdperk' of 'fase' uit het Griekse woord stadion had ontwikkeld. Stadia als alternatief voor stadions is nog lang niet algemeen geaccepteerd, maar gezien de vele schrijvers en sprekers die dit meervoud gebruiken, zal het ook wel geen eeuw meer duren voordat deze taalverandering door het woordenboek wordt opgepikt.
pi_168737815
Als Pinkpop nu eens Madonna en/of U2 uit de hoge hoed zou toveren dat zou wel een verrassing zijn en zal volgens mij een flinke kaartverkoop onder de oudere jongeren geven. :P
pi_168740244
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2017 12:55 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Als ze dadelijk met supernamen komen klagen we niet meer. :P
Tja, of misschien wel, want doordat ze zo laat met grote namen komen heb ik het besluit genomen om maar kaarten voor RW te kopen voordat die weg waren en datzelfde hebben meer mensen gedaan merk ik. Pinkpop zit er voor mij zeer waarschijnlijk niet in dit jaar met wat voor namen ze ook gaan komen. Misschien hooguit 1 dag.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')