abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 november 2016 @ 15:11:02 #1
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_166849256


Welkom bij Boer Zoekt vrouw - Seizoen 9!

Op 28 augustus 2016 zijn de boeren voorgesteld en ze zullen in seizoen 2016/20175 weer te zien zijn op Nederland 1 (KRO-NCRV).



Boer Olke:


Boer Herman:


Boer Marc:


Boer Riks:


Boer David:




Seizoen 1 (met Hans, Joris, Peter, Piet en Teus)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 2 (met Dirk-Jan, Gerrit, Hans, Jochum en Martijn)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 3 (met Frans, Gerard, Henk, Jan en Agnes)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 4 (met Hans, Jos, Peter, Wietse en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 5 (met Annemarie, Frank, Gijsbert, Marcel en Richard)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 6 (met Aad, Henk, Henrieke, Martin en Willem)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 7: Internationaal (met Aletta, Jan, Johan, Jos en Wim)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 8 (met Bertie, Theo, Jan, Tom en Geert)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Seizoen 9: Internationaal: (Met Olke, Herman, Marc, Riks en David)
TV / Boer Zoekt Vrouw #211 Rondje rond de boederijen
TV / Boer Zoekt Vrouw #212 Nieuw internationaal seizoen
________________________________________________________________

Officiële Boer zoekt vrouw-site: http://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/

De FOK! reeks: Topicreeks: Boer Zoekt Vrouw

De BZV-wiki vind je hier.
in de haak.
  woensdag 23 november 2016 @ 15:13:32 #2
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_166849310
In herhaling uit het vorige deel:

quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 13:57 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:

1 - Boer uit seizoen 1 geeft aan dat hij minder brieven had dan boer die de finale niet haalde, maar men zocht nog een varkensboer voor de afwisseling
2 - Zoon van boer uit huidige seizoen jaagt voor zijn plezier, o.a. op honden
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 15:09 schreef trui het volgende:
En ook flink minder brieven he. Vind ik toch wel heel dubieus qua beslissing. En op honden? :o In welk land is dat?
in de haak.
pi_166853529
Bron van het brievengerucht zou dus een boer uit seizoen 1 zijn. Welke?
Bron van het hondenjaaggerucht?
(Te) wilde geruchten of een aannemelijke bron?

Wanneer zijn de uitzendingen weer?
seek electricity         Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  woensdag 23 november 2016 @ 20:02:20 #4
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166855347
Januari.
KuikenGuppy
  woensdag 23 november 2016 @ 20:05:47 #5
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166855457
Overigens heeft van de huidige boeren alleen Riks een zoon en die is zeven ofzo :?.

Edit: Oh, Olke heeft ook een zoon en daar gaat het kennelijk om. Via Google vind je die info wel.
KuikenGuppy
pi_166856412
Tja, platteland van de VS. Dan zit jagen er dik in, ja.
pi_166857642
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 20:36 schreef lunapuella het volgende:
Tja, platteland van de VS. Dan zit jagen er dik in, ja.
Op honden?
pi_166858222
quote:
9s.gif Op woensdag 23 november 2016 21:19 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Op honden?
Schijnt een kruising tussen wilde hond en coyote te zijn.

Ik ben er ook geen fan van, maar vind het niet wereldschokkend ofzo, gezien het milieu waar Olke in woont.
pi_166863848
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 20:36 schreef lunapuella het volgende:
Tja, platteland van de VS. Dan zit jagen er dik in, ja.
Jagen is voor zielige, sneue, trieste klootzakken met extreem kleine pikjes die een geweer nodig hebben om een weerloos dier af te maken, alleen zodat ze nog een klein beetje mannelijkheid voelen bij het overhalen van de trekker. Damn wat mannelijk!
  Moderator donderdag 24 november 2016 @ 10:19:20 #10
155227 crew  Guppy
dus
pi_166865067
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  donderdag 24 november 2016 @ 10:24:35 #11
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_166865676
Om jullie even antwoord te geven
De bron van deze berichten.

[ Bericht 23% gewijzigd door Karina op 24-11-2016 11:26:36 (verder niet meer spammen he ;)) ]
pi_166867675
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 08:24 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Jagen is voor zielige, sneue, trieste klootzakken met extreem kleine pikjes die een geweer nodig hebben om een weerloos dier af te maken, alleen zodat ze nog een klein beetje mannelijkheid voelen bij het overhalen van de trekker. Damn wat mannelijk!
Ik ben geen jager, maar wat is die een sneue post zeg, is zo posten ook een bijwerking van een B12 tekort?
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_166869594
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 13:02 schreef FrankRicard het volgende:

[..]

Ik ben geen jager, maar wat is die een sneue post zeg, is zo posten ook een bijwerking van een B12 tekort?
Geen enkele post op heel Fok! is zo sneu als het doodschieten van onschuldige dieren/mensen alleen voor je eigen lol.
  donderdag 24 november 2016 @ 16:23:21 #15
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_166871320
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 19:02 schreef svann het volgende:
Bron van het brievengerucht zou dus een boer uit seizoen 1 zijn. Welke?
Boer Piet!
en ik zag er hier wat over. hoe betrouwbaar die bron is weet ik niet.
in de haak.
pi_166898427
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 08:24 schreef Gutanoth het volgende:
Jagen is voor zielige, sneue, trieste klootzakken met extreem kleine pikjes die een geweer nodig hebben om een weerloos dier af te maken, alleen zodat ze nog een klein beetje mannelijkheid voelen bij het overhalen van de trekker. Damn wat mannelijk!
Verder alles goed ?

Bij de Telegraaf overdrijven ze ook weer lekker hierover.
quote:
Er is opnieuw ophef over een deelnemer van dit seizoen van Boer Zoekt Vrouw.
Of liever gezegd; over zijn zoon. Dit keer gaat het om Rick, de zoon van Olke.
Die houdt er namelijk een bijzondere hobby op na; hij houdt van jagen.
Voor stadse grietjes die naar een boer schrijven is dit misschien bijzonder, maar ook in Nederland zijn veel boeren jager.

In de VS is het al een heel stuk meer geaccepteerd, en in Texas waar Olke woont hoort het zowat bij het dagelijkse leven daar.
pi_166898835
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 20:53 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Verder alles goed ?

Bij de Telegraaf overdrijven ze ook weer lekker hierover.

[..]

Voor stadse grietjes die naar een boer schrijven is dit misschien bijzonder, maar ook in Nederland zijn veel boeren jager.

In de VS is het al een heel stuk meer geaccepteerd, en in Texas waar Olke woont hoort het zowat bij het dagelijkse leven daar.
Maakt het niet minder sneu man. Je gebruikt een wapen waar geen enkel dier tegenop kan om het dier te doden. Je speelt voor god en geeft het dier nog geen procent kans om zich te verweren. De enige reden dat je dat zou doen, is zodat je jezelf beter voelt over je sneue zielige nietszeggende leventje.
pi_166905460
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 16:23 schreef trui het volgende:

[..]

Boer Piet!
en ik zag er hier wat over. hoe betrouwbaar die bron is weet ik niet.
Wat boer Piet zei, denk ik al jaren. Heel gemakkelijk om te manipuleren met het aantal brieven zodat de meest interessante boeren (voor de KRO) overblijven...
pi_166906395
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 21:07 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Maakt het niet minder sneu man. Je gebruikt een wapen waar geen enkel dier tegenop kan om het dier te doden. Je speelt voor god en geeft het dier nog geen procent kans om zich te verweren. De enige reden dat je dat zou doen, is zodat je jezelf beter voelt over je sneue zielige nietszeggende leventje.
Heb je wel eens vlees gegeten?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_166906730
Ik zou zelf niet kunnen jagen. Maar ik houd wel erg van wild. En het moet ergens vandaan komen.
pi_166931359
quote:
7s.gif Op zaterdag 26 november 2016 10:09 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Heb je wel eens vlees gegeten?
Vlees eten, is het functioneel doden van dieren. Het doden van dieren voor je eigen plezier vind ik een heel andere tak van sport.
pi_166932318
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 14:46 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Vlees eten, is het functioneel doden van dieren. Het doden van dieren voor je eigen plezier vind ik een heel andere tak van sport.
een groot deel van de jacht is het functioneel doden van dieren, en dat aandeel wordt steeds groter
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_166932497
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 15:16 schreef densmee het volgende:

[..]

een groot deel van de jacht is het functioneel doden van dieren, en dat aandeel wordt steeds groter
Bron graag? De enige jagers die ik ken, jagen alleen voor hun plezier. Wat is er functioneel aan het doden van een hond?
pi_166933687
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 15:22 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Bron graag? De enige jagers die ik ken, jagen alleen voor hun plezier. Wat is er functioneel aan het doden van een hond?
In Nederland wordt niet op honden gejaagd.
Een groot deel is schadebestrijding, hierbij moet gedacht worden aan landbouw maar ook verkeersveiligheid.
Het aantal soorten waarop gejaagd mag worden is in Nederland beperkt en mag pas na een goed en degelijk onderbouwd beheerplan.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
pi_166933805
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2016 15:58 schreef densmee het volgende:

[..]

In Nederland wordt niet op honden gejaagd.
Een groot deel is schadebestrijding, hierbij moet gedacht worden aan landbouw maar ook verkeersveiligheid.
Het aantal soorten waarop gejaagd mag worden is in Nederland beperkt en mag pas na een goed en degelijk onderbouwd beheerplan.
Jij en ik weten beide dat de reden dat deze mensen jagen niet is in verband met schadebestrijding, maar gewoon voor hun eigen plezier en ego.

om toch wat genuanceerder over te komen: Zo iemand die op honden jaagt, zoals de zoon van die ene boer, kan wat mij betreft niet snel genoeg zelf door een kogel geraakt worden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')