abonnement Unibet Coolblue
pi_166839683
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 23:55 schreef Onnoman het volgende:
het idee dat Sylvana de kamer ingaat.. dat is toch te eng voor woorden?
Sylvana in debat met Geert, dat zou wel hilarische tv opleveren _O-
pi_166839694
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 23:58 schreef Dagoduck het volgende:
Ik vind het nog steeds belachelijk dat het centrale NOS journaaltopic gesloten is!
Het zou goed zijn als er zo'n topic was.
pi_166839705
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 23:59 schreef Onnoman het volgende:

[..]

bij mij ook niet
hoop dat deze programmas verdwijnen volgend jaar
Zou zeker mooi zijn!

Óf er komt echt wat beters voor terug, óf het scheelt weer in de belasting.
pi_166839711
Nog meer Sylvana.
  woensdag 23 november 2016 @ 00:03:02 #255
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_166839725
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 23:58 schreef Onnoman het volgende:

[..]

wat een domme vergelijking
Nee hoor. SGP'ers zijn de enige mensen die vinden dat vrouwen niet in de kamer horen, omdat ze vrouw zijn. Dus om wat ze zijn.

Sylvana bespeelt een niche waarvoor ruimte is en sluit volgens mij niemand uit om wat ze zijn.

Maar als je je haat wilt spuien op Denk, ga je gang...het zijn allebei waardeloze partijen.
pi_166839732
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 23:45 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

De PvdA had zo'n 4 van zijn 38 zetels te danken aan de allochtone kiezer. Die kiezers lopen massaal naar DENK, aangevuld met blanke sympathisanten én een niet te onderschatten groep allochtonen die normaal niet gaan stemmen, maar nu wel.
In de peilingen komen ze niet hoger dan 2 zetels.. maar we zullen zien..
pi_166839742
quote:
9s.gif Op woensdag 23 november 2016 00:00 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Mag ook. Valt voor mij allemaal in het enge globalistenhoekje.
  woensdag 23 november 2016 @ 00:05:24 #258
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_166839770
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 23:59 schreef 6star6lord6 het volgende:

[..]

Waarom dat?
Omdat ik er als enige postte, moest ik maar naar de TV SC.

:r
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_166839805
Allochtonen zijn net zo goed racistisch, probeer maar eens een relatie aan te gaan met een geliefde van andere etnische afkomst, dan verzeker ik je dat 9 van de 10 ouders, kennissen of vrienden van allochtone afkomst grote problemen heeft dat zij met een blanke jongen thuis komt.

En als het om een Marokkaanse gaat, dan ben je je leven al helemaal niet veilig i.v.m. eerwraak.
pi_166839825
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 00:03 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Nee hoor. SGP'ers zijn de enige mensen die vinden dat vrouwen niet in de kamer horen, omdat ze vrouw zijn. Dus om wat ze zijn.

Sylvana bespeelt een niche waarvoor ruimte is en sluit volgens mij niemand uit om wat ze zijn.

Maar als je je haat wilt spuien op Denk, ga je gang...het zijn allebei waardeloze partijen.
Ze sluit iedere blanke, die het niet met haar eens is, uit door ze direct te beschuldigen van racisme.
pi_166839830
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 00:07 schreef MakkieR het volgende:
Allochtonen zijn net zo goed racistisch, probeer maar eens een relatie aan te gaan met een geliefde van andere etnische afkomst, dan verzeker ik je dat 9 van de 10 ouders, kennissen of vrienden van allochtone afkomst grote problemen heeft dat zij met een blanke jongen thuis komt.

En als het om een Marokkaanse gaat, dan ben je je leven al helemaal niet veilig i.v.m. eerwraak.
Dus?
pi_166839869
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 00:07 schreef MakkieR het volgende:
Allochtonen zijn net zo goed racistisch, probeer maar eens een relatie aan te gaan met een geliefde van andere etnische afkomst, dan verzeker ik je dat 9 van de 10 ouders, kennissen of vrienden van allochtone afkomst grote problemen heeft dat zij met een blanke jongen thuis komt.

En als het om een Marokkaanse gaat, dan ben je je leven al helemaal niet veilig i.v.m. eerwraak.
Exact! Sterker nog ze maken zich zeker relatief gezien veel vaker schuldig aan racisme dan autochtonen.
pi_166839871
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 00:07 schreef MakkieR het volgende:
Allochtonen zijn net zo goed racistisch, probeer maar eens een relatie aan te gaan met een geliefde van andere etnische afkomst, dan verzeker ik je dat 9 van de 10 ouders, kennissen of vrienden van allochtone afkomst grote problemen heeft dat zij met een blanke jongen thuis komt.

En als het om een Marokkaanse gaat, dan ben je je leven al helemaal niet veilig i.v.m. eerwraak.
Bij Nederlanders is er vaak door progressief onderwijs, de media en thuis ingestampt dat je niet mag discrimineren.

Dat is bij veel allochtonen inderdaad wel anders.

Terwijl als je Pauw kijkt, blijken blanke witte mannen de enige racisten.
  woensdag 23 november 2016 @ 00:10:01 #264
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_166839875
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 00:07 schreef MakkieR het volgende:
Allochtonen zijn net zo goed racistisch, probeer maar eens een relatie aan te gaan met een geliefde van andere etnische afkomst, dan verzeker ik je dat 9 van de 10 ouders, kennissen of vrienden van allochtone afkomst grote problemen heeft dat zij met een blanke jongen thuis komt.

En als het om een Marokkaanse gaat, dan ben je je leven al helemaal niet veilig i.v.m. eerwraak.
Eerwraak is meer een Turks ding.

Het ligt een beetje aan met welke etnische groep je een relatie aangaat en daar binnen bestaan ook weer verschillen. Religie en opleidingsniveau zijn ook belangrijke elementen.
pi_166839897
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 00:10 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Eerwraak is meer een Turks ding.

Het ligt een beetje aan met welke etnische groep je een relatie aangaat en daar binnen bestaan ook weer verschillen. Religie en opleidingsniveau zijn ook belangrijke elementen.
Eerwraak is een Turks ding, maar ook Marokkaans.

Weinig Marokkaanse vrouwen die met een neger Afrikaan thuis mogen komen ook.
pi_166839904
quote:
14s.gif Op woensdag 23 november 2016 00:08 schreef Typisch het volgende:

[..]

Dus?
Dus het is niet alleen de Nederlanders of blanken die racistisch zouden zijn zoals Simmons dat beweert, racisme vind je onder elke bevolkingsgroep, ras of etniciteit
pi_166839906
Iedereen is racistisch. Maar is dat erg?
pi_166839920
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 00:08 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ze sluit iedere blanke, die het niet met haar eens is, uit door ze direct te beschuldigen van racisme.
Dat is de strategie van DENK. Als je het niet met ze eens bent, ben je een racist. Een racist is een slecht mens en niemand wil eigenlijk een slecht mens en racist zijn, dus mensen gaan proberen het eens te zijn met DENK zodat ze in ieder geval geen racist zijn. Terwijl hun politieke standpunten gewoon stinken.
standaarddrinker
  woensdag 23 november 2016 @ 00:13:26 #269
449054 vincenzo78
Yu lafu no e kori mi
pi_166839970
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 00:08 schreef madam-april het volgende:

[..]

Ze sluit iedere blanke, die het niet met haar eens is, uit door ze direct te beschuldigen van racisme.
Blijkbaar werkt mijn gehoor anders dan die van jou, maar ik heb haar dat niet horen zeggen, maar ik sta open voor alles dus als je een voorbeeld hebt, laat me ik graag overtuigen.
pi_166839971
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 23:55 schreef Onnoman het volgende:
het idee dat Sylvana de kamer ingaat.. dat is toch te eng voor woorden?
Ik vind het niet eng, wel interessant.
Aangezien er in de TK meer onderwerpen worden besproken dan enkel racisme, discriminatie en seksisme, en ik Sylvana niet of nauwelijks over andere dingen heb horen praten, ben ik benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
Ik weet nog dat enkele weken voordat ze zich bij DENK aansloot, ze aan tafel bij Pauw niet kon meepraten over het Oekraineverdrag.

Ohja, dekolonisatie van het onderwijs zou ook echt een doel zijn van Sylvana, maar daar heb ik haar volgens mij nooit over horen praten dus daar weet ik ook niet van.
pi_166839979
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 00:09 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Bij Nederlanders is er vaak door progressief onderwijs, de media en thuis ingestampt dat je niet mag discrimineren.

Dat is bij veel allochtonen inderdaad wel anders.

Terwijl als je Pauw kijkt, blijken blanke witte mannen de enige racisten.
Ja hèhè, Pauw is een en al linkse propaganda..
pi_166839993
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 00:10 schreef vincenzo78 het volgende:

[..]

Eerwraak is meer een Turks ding.

Het ligt een beetje aan met welke etnische groep je een relatie aangaat en daar binnen bestaan ook weer verschillen. Religie en opleidingsniveau zijn ook belangrijke elementen.
Dat is precies mijn punt, racisme hangt ook bij Nederlanders af van religie of opleidingsniveau in die verschillen we helemaal niet van allochtonen. Onder allochtonen vind je racisme en onder autochtonen vind je ook racisme, Het is maar net hoe groot je het maakt.
pi_166840009
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 00:11 schreef 6star6lord6 het volgende:
Iedereen is racistisch. Maar is dat erg?
Volgens mij is er weleens wetenschappelijk aangetoond dat de mens van nature racistisch is.
pi_166840013
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 00:11 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dat is de strategie van DENK. Als je het niet met ze eens bent, ben je een racist. Een racist is een slecht mens en niemand wil eigenlijk een slecht mens en racist zijn, dus mensen gaan proberen het eens te zijn met DENK zodat ze in ieder geval geen racist zijn. Terwijl hun politieke standpunten gewoon stinken.
Precies.. Walgelijk clubje..
pi_166840059
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 00:15 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Volgens mij is er weleens wetenschappelijk aangetoond dat de mens van nature racistisch is.
Ja, het is van nature dat wij discrimineren op basis van uiterlijk. Kleding,haar en gezicht etc
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')