abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 22 november 2016 @ 17:36:29 #26
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_166828162
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 17:33 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Nee, want ook dit is interessant materiaal voor de show, kijkcijfers,....
Een vechtscheiding levert denk ik meer op.
With love :*
  dinsdag 22 november 2016 @ 17:41:59 #27
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166828270
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 16:19 schreef Sigaartje het volgende:
Hopen dat hij nu eindelijk met pensioen gaat.
Ik heb het nooit begrepen, mensen die zo rijk zijn en dan paniekaanvallen krijgen.
Als ik miljoenen had, zou ik het wel weten.
Zou je dan stoppen met paniekaanvallen?

Al ben je nog zo rijk, als je rare verschijnselen in je lijf voelt en je denkt dat je een hartaanval krijgt, schiet je vanzelf wel in paniek hoor.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_166828597
Ik vermoed meer iets in de richting psychose. Zijn rants geven blijk van wanen en het idee dat mensen het op hem gemunt hebben.

Vaak brengen managers opnames naar buiten onder het mom van uitputting maar dat gelooft geen hond. Daarvoor kom je doorgaans niet in een psychiatrische kliniek.
pi_166829702
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 16:19 schreef Sigaartje het volgende:
Hopen dat hij nu eindelijk met pensioen gaat.
Ik heb het nooit begrepen, mensen die zo rijk zijn en dan paniekaanvallen krijgen.
Als ik miljoenen had, zou ik het wel weten.
Dan weet je dus helemaal niks. Weet je wat het "fijne" is van psychische klachten? Die discrimineren niet, maken geen onderscheid naar banksaldo.

Je snapt er geen hol van en gaat dat niet doen ook...tot je ze zelf krijgt.
pi_166829755
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 18:45 schreef totebel het volgende:

[..]

Dan weet je dus helemaal niks. Weet je wat het "fijne" is van psychische klachten? Die discrimineren niet, maken geen onderscheid naar banksaldo.

Je snapt er geen hol van en gaat dat niet doen ook...tot je ze zelf krijgt.
Ik heb alleen psychische klachten als ik in de financiele problemen zit. Ik vind het vreemd dat hij nu pas paniekaanvallen heeft. Dus er is iets gebeurd, daar ga ik van uit. En dat heeft misschien te maken met het moeten presteren. Als ik dat had met zoveel geld op de bank zou ik stoppen met presteren. Maar dat is mijn mening.
Ik zou pas paniekaanvallen krijgen als IK niet meer kon presteren, als Jan Modaal zonder een cent op de bank (dat ben ik dus, ik ben nog meer armoedzaaier dan menig student hier)
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_166830570
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 18:47 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik heb alleen psychische klachten als ik in de financiele problemen zit. Ik vind het vreemd dat hij nu pas paniekaanvallen heeft. Dus er is iets gebeurd, daar ga ik van uit. En dat heeft misschien te maken met het moeten presteren. Als ik dat had met zoveel geld op de bank zou ik stoppen met presteren. Maar dat is mijn mening.
Ik zou pas paniekaanvallen krijgen als IK niet meer kon presteren, als Jan Modaal zonder een cent op de bank (dat ben ik dus, ik ben nog meer armoedzaaier dan menig student hier)
Ehm het kan ook zo simpel zijn als een bepaald stofje in je hersenen hè.

Waar jij het over hebt, is stress en zorgen om geld en daarvoor word je doorgaans niet geboeid afgevoerd naar een kliniek. Heel wat anders dan dit.

Ik hoop echt dat je een troll bent en niet echt zo simpel denkt.
pi_166830745
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 19:19 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ehm het kan ook zo simpel zijn als een bepaald stofje in je hersenen hè.

Waar jij het over hebt, is stress en zorgen om geld en daarvoor word je doorgaans niet geboeid afgevoerd naar een kliniek. Heel wat anders dan dit.

Ik hoop echt dat je een troll bent en niet echt zo simpel denkt.
Ik ben geen troll en ik denk er niet zo simpel over.
En ik ken ook mensen die van dat stofje in hun hersenen.
Maar die hebben dat hun hele leven lang al.
En nu komt het bij deze persoon pas naar boven, terwijl hij al die tijd heeft kunnen toppen?
Ik denk niet dat er een stofje in het spel is. Ik heb ook een stofje of wat je noemt, een luikje dat niet functiioneert in mijn kop, maar dat is vanaf mijn geboorte.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_166830893
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 19:25 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik ben geen troll en ik denk er niet zo simpel over.
En ik ken ook mensen die van dat stofje in hun hersenen.
Maar die hebben dat hun hele leven lang al.
En nu komt het bij deze persoon pas naar boven, terwijl hij al die tijd heeft kunnen toppen?
Ik denk niet dat er een stofje in het spel is. Ik heb ook een stofje of wat je noemt, een luikje dat niet functiioneert in mijn kop, maar dat is vanaf mijn geboorte.
Je kunt een genetische aanleg hebben voor zaken als psychoses. Dat kan jarenlang latent zijn en dan de kop opsteken. Soms zonder aanleiding.
  dinsdag 22 november 2016 @ 19:30:55 #34
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166830921
Wat een verrassing, jeetje.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † dinsdag 22 november 2016 @ 23:10:14 #35
368283 ato
pi_166837955
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 17:57 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik vermoed meer iets in de richting psychose. Zijn rants geven blijk van wanen en het idee dat mensen het op hem gemunt hebben.

Vaak brengen managers opnames naar buiten onder het mom van uitputting maar dat gelooft geen hond. Daarvoor kom je doorgaans niet in een psychiatrische kliniek.
Dacht ik ook, hij lijkt manisch in zijn grootheidsuitspraken.
BV ik ben god etc..
Life can be a bitch, so like it..
pi_166843675
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 17:33 schreef hunter2011 het volgende:

[..]

Nee, want ook dit is interessant materiaal voor de show, kijkcijfers,....
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 17:36 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Een vechtscheiding levert denk ik meer op.
We zullen zien.
pi_166844466
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 19:25 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Ik ben geen troll en ik denk er niet zo simpel over.
En ik ken ook mensen die van dat stofje in hun hersenen.
Maar die hebben dat hun hele leven lang al.
En nu komt het bij deze persoon pas naar boven, terwijl hij al die tijd heeft kunnen toppen?
Ik denk niet dat er een stofje in het spel is. Ik heb ook een stofje of wat je noemt, een luikje dat niet functiioneert in mijn kop, maar dat is vanaf mijn geboorte.
Gezien je ervaring hiermee weet je ook vast dat paniekaanvallen en andere psychische aandoeningen zich soms pas na jaren openbaren en ook ineens vanuit het 'niets' kunnen ontstaan?
pi_166847819
Die wil gewoon met zoveel mogelijk nummers in de top 2000, trap er niet in.
pi_166850657
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 10:46 schreef Whoopje het volgende:

[..]

Gezien je ervaring hiermee weet je ook vast dat paniekaanvallen en andere psychische aandoeningen zich soms pas na jaren openbaren en ook ineens vanuit het 'niets' kunnen ontstaan?
Ja, dat weet ik.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_166850733
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 november 2016 16:33 schreef dimmak het volgende:
Ik hopen dat we allen The College Dropout, Late Registration en Graduation nooit vergeten en Kanye daarmee eren. Daarna is het echt bergafwaarts gegaan.
Echt precies dit.
pi_166851966
Pizzagate, that's it!
pi_166864557
Hij leek mentaal zo gezond.
Go hard or go home
  roze donderdag 24 november 2016 @ 13:02:39 #43
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_166867676
quote:
Het gaat zoals bekend niet zo goed met Kanye West. Oververmoeidheid en extreme uitdroging zouden voor de 'meltdown' van de rapper hebben gezorgd, maar insiders zijn bang dat zijn problemen veel dieper liggen...

Bronnen van TMZ die bekend zijn met dit soort ziekenhuisopnames, denken te weten dat Kanye voorlopig nog niet uit het ziekenhuis zal komen. De rapper ligt tot tenminste eind deze week in het UCLA Medical Center, zijn familie zou echter willen dat hij met Thanksgiving weer thuis is. 'Het zou hem goed doen', is de mening van zijn naasten.

Maar dat lijkt er voor Kanye niet in te zitten. Zijn psychische problemen zouden zó groot zijn, dat hij lang behandeld moet worden. Bijeenkomstigheid: zijn verzekering zal hem waarschijnlijk dekken, omdat hij 21 optredens mist door zijn ziekte.

De afgesloten polis zorgt ervoor dat de verzekeringsmaatschappij Kanye niet alleen betaalt voor de misgelopen inkomsten van de resterende concerten, maar ook voor de kosten die zijn gemaakt zijn doordat hij zijn verplichtingen bij diverse partijen nu niet kan nakomen.
Telegraaf.
Your beauty never ever scared me.
pi_166867788
Hij had natuurlijk al veel eerder opgenomen moeten worden, seniele gek dat het er is.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_166867846
zouden de paniekaanvallen ook iets te maken hebben met de overval op zijn vrouw, dat dat het laatste tikje was om hem in een psychose te drukken.

Ik vond hem altijd al weird, idd grootheidswaanzin en vol van zichzelf.Hij wilde toch in 2020 president worden.
pi_166868492
:'(
pi_166889045
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 13:10 schreef utrecht1970 het volgende:
zouden de paniekaanvallen ook iets te maken hebben met de overval op zijn vrouw, dat dat het laatste tikje was om hem in een psychose te drukken.

Ik vond hem altijd al weird, idd grootheidswaanzin en vol van zichzelf.Hij wilde toch in 2020 president worden.
Het paniekaanvallenverhaal is voor de massa. We hoeven niet alles te weten.
pi_166896198
slaapgedepriveerd lijkt me niet iig. Ik zag een foto van hem van dezelfde maand en hij zag er uitgeslapen uit.
pi_166897215
Wat is volgens jullie dan echt aan de hand?
  † In Memoriam † vrijdag 25 november 2016 @ 23:04:38 #50
368283 ato
pi_166902111
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 20:08 schreef utrecht1970 het volgende:
Wat is volgens jullie dan echt aan de hand?
Manisch depressief
Life can be a bitch, so like it..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')