Alsof dat zo vanzelfsprekend is in F1. Soortgelijke dominantie komt nauwelijks voor (gelukkig), dus gebaseerd op historische cijfers vind ik het ook geen gewaagde uitspraak.quote:Op zondag 4 december 2016 20:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Tuurlijk zijn ze nog gewoon voorin te vinden, maar elke race pole en zonder problemen een 1-2? Nope.
Dit was wel zijn kans geweest als ervaren 2e rijder achter lewis die het absolute topniveau mist maar prima 2e en 3e plaatsen paktquote:Op vrijdag 2 december 2016 15:41 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Komt niet in aanmerking. Was bij Renault al derde keus en heeft in al die jaren de topteams niet kunnen overtuigen van zijn talent.
Niet heel duur, 119 euro voor het hele weekendquote:Op dinsdag 6 december 2016 10:54 schreef Spockjuh_ het volgende:
ze zijn er al vroeg bij
http://www.sportstadion.nl/verstappen-tribune-oostenrijk-2017
Het had al in het algemene slow chat topic en Max topic gepost.quote:Op dinsdag 6 december 2016 10:54 schreef Spockjuh_ het volgende:
ze zijn er al vroeg bij
http://www.sportstadion.nl/verstappen-tribune-oostenrijk-2017
Voor tribune kaartjes is het heel weinig plus je ziet denk ik 50% van de baan.quote:Op dinsdag 6 december 2016 11:14 schreef Blik het volgende:
[..]
Niet heel duur, 119 euro voor het hele weekend
quote:The track length will be 5.842 kilometres, indicating a race distance of 53 laps.
Dat wordt alvast een eerste 1 - 2 voor Mercedes met die rechte stukkenquote:Op donderdag 8 december 2016 20:14 schreef sasquatsch het volgende:
De layout van de Franse GP:
[ afbeelding ]
[..]
quote:Mercedes technical chief Paddy Lowe is poised to make a shock switch to Williams next season, with multiple sources indicating that he has accepted an offer to join the Grove-based team.
On the back of three consecutive Formula 1 world championship titles, Lowe’s future at Mercedes had been the subject of speculation for months after it emerged his contract was due to run out at the end of the year.
Talks between Lowe and Mercedes motorsport boss Toto Wolff about extending his deal had been delayed until after the season, but it emerged this week that the intensity of the negotiations had ramped up after a rival team had made a serious bid to lure Lowe away.
According to sources with good knowledge of the situation, that team is Williams – which is looking to bounce back from a disappointing 2016 campaign, where it dropped to fifth place in the constructors’ championship battle.
Although there has been no official confirmation from either team on the situation, it is understood that Lowe has indicated that he will accept what Williams has to offer.
Furthermore, with his contract at Mercedes due to expire on December 31, it is possible that he will not be forced to take a lengthy period of gardening leave – meaning he could be able to switch teams for the start of 2017 season.
It is unclear exactly what Lowe’s position will be at Williams, but it has been thought for some time that its technical chief Pat Symonds has been looking to bow out of F1 after a lengthy career.
There could, as such, be a transition phase, where Symonds hands over control to Lowe so that he can retire at the end of 2017.
Lowe may, however, take on even greater team management responsibilities, as it has been clear that his motivation for the prior move from McLaren to Mercedes was to be involved in running a team.
Should the Lowe move happen, then it is almost certain that former Ferrari technical director James Allison will be drafted into Mercedes to replace him and work alongside Wolff.
quote:Op zaterdag 10 december 2016 20:55 schreef sasquatsch het volgende:
'Paddy Lowe van Mercedes naar Williams'
[..]
Het zijn geruchten en waar rook is is vuur natuurlijk, maar ik lees verhalen dattie blijft en verhalen dattie vertrekt. Afwachten maar.quote:Uiteindelijk heeft het er alle schijn van dat Mercedes alle speculaties gaat beëindigen en Lowe's toekomst zal vastleggen met een lucratief meerjarig contract.
Dat dus. Want kom nu weer een verhaal tegen dat hij naar Ferrari gaat.quote:Op zaterdag 10 december 2016 21:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
[..]
Het zijn geruchten en waar rook is is vuur natuurlijk, maar ik lees verhalen dattie blijft en verhalen dattie vertrekt. Afwachten maar.
ik vraag me af wat Ferrari met hem zou moeten? Tenzij ze Arrivabene wippen?quote:Op zaterdag 10 december 2016 22:14 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat dus. Want kom nu weer een verhaal tegen dat hij naar Ferrari gaat.
http://f1insider.net/2016/12/10/reports-paddy-lowe-join-ferrari/
In dat artikel word Binotto ook aardig opgehemeld en zoals 1 van de reaguurders daaronder ook al zegt, Binotto is van de motoren afdeling, om die nu technical director te maken is ook wat te optimistischh. Als Ferrari volgend jaar zn doel weer niet haald, is het als eerst Binotto die mag vertrekken. Imo niet echt een eerlijke kans, dat je groeit in een bedrijf is goed, maar gelijk tot hoofd technische afdeling gekroond worden is niet ideaal, zeker niet in een Italiaanse heksenketel.quote:Op zondag 11 december 2016 23:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik vraag me af wat Ferrari met hem zou moeten? Tenzij ze Arrivabene wippen?
Ondertussen hebben ze bij Ferrari er goed aan gedaan om Rory Byrne deels van zijn pensioen terug te halen en in te zetten als adviseur. Zulke topontwerpers kunnen net het verschil gaan maken tussen een goede auto en winnende auto. Volgens Motorsport gaan ze voor komend jaar eindelijk eens voor de agressieve route ipv de conservatieve route die duidelijk niet gewerkt heeft.
http://www.motorsport.com(...)-2017-ferrari-858502
In plaats van Allison?quote:Op zondag 11 december 2016 23:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik vraag me af wat Ferrari met hem zou moeten? Tenzij ze Arrivabene wippen?
Ondertussen hebben ze bij Ferrari er goed aan gedaan om Rory Byrne deels van zijn pensioen terug te halen en in te zetten als adviseur. Zulke topontwerpers kunnen net het verschil gaan maken tussen een goede auto en winnende auto. Volgens Motorsport gaan ze voor komend jaar eindelijk eens voor de agressieve route ipv de conservatieve route die duidelijk niet gewerkt heeft.
http://www.motorsport.com(...)-2017-ferrari-858502
klopt. Ik denk ook niet dat ze bij Ferrari het lek in een keer boven hebben. En idd Binotto komt van de motorenafdeling, terwijl de problemen bij Ferrari juist bij het chassis en de aerodynamica zitten.quote:Op maandag 12 december 2016 07:43 schreef Meike26 het volgende:
[..]
In dat artikel word Binotto ook aardig opgehemeld en zoals 1 van de reaguurders daaronder ook al zegt, Binotto is van de motoren afdeling, om die nu technical director te maken is ook wat te optimistischh. Als Ferrari volgend jaar zn doel weer niet haald, is het als eerst Binotto die mag vertrekken. Imo niet echt een eerlijke kans, dat je groeit in een bedrijf is goed, maar gelijk tot hoofd technische afdeling gekroond worden is niet ideaal, zeker niet in een Italiaanse heksenketel.
Dan zie ik nog niet wat Lowe toe zou moeten voegen aan Ferrari?quote:
Daarvoor hebben ze Byrne afgestoft.quote:Op maandag 12 december 2016 11:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt. Ik denk ook niet dat ze bij Ferrari het lek in een keer boven hebben. En idd Binotto komt van de motorenafdeling, terwijl de problemen bij Ferrari juist bij het chassis en de aerodynamica zitten.
Wat natuurlijk een goede keuze is.quote:Op maandag 12 december 2016 11:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Daarvoor hebben ze Byrne afgestoft.
De 2104 Ferrari was ook van Byrne en Allison (En Tombazis) en scoorde dat jaar slechts twee podiumplekken en een vierde plaats in het WK.quote:Op maandag 12 december 2016 11:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wat natuurlijk een goede keuze is.
http://www.skysports.com/(...)&utm_medium=referralquote:12:49
While Valtteri Bottas is odds-on to be the next Mercedes driver, Carlos Sainz is now the third favourite for the 2017 seat. (Full odds)
And what's more, Autosport report that the Toro Rosso star, who has come through the Red Bull young driver programme, has 'emerged as a contender' to replace Nico Rosberg.
The Spaniard has a contract with Red Bull to continue with Toro Rosso in 2017, but Autosport report that 'there is the possibility of him being released from that seat, should an offer come from Mercedes.'
Sainz appears to have his route blocked at Red Bull until at least 2018 with Daniel Ricciardo and Max Verstappen signed up, but the 22-year-old has said in the past that he would welcome a big move to have a chance of becoming a world champion.
Sainz is alleen al veel eerder al genoemdquote:Op maandag 12 december 2016 21:42 schreef Sinister-D- het volgende:
Via de liveblog van Sky die zij hebben over het 2de Mercedes stoeltje:
[..]
http://www.skysports.com/(...)&utm_medium=referral
Nog even en iedereen, behalve Palmer, is genoemd
Je hebt geen vertrouwen in de RBR?quote:Op maandag 12 december 2016 21:47 schreef Geralt het volgende:
Ik mag hopen dat het Sainz niet word want dat gaat een heel jaar elke GP moeten aanhoren dat ie beter dan Max is worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |