Ze zijn daar helemaal de weg kwijt, Italianen en de zaken op orde hebbenquote:Op woensdag 21 december 2016 23:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jezus wat een rancune
Macaroni is zeker even vergeten wat Brawn allemaal voor Ferrari gedaan heeft in het verleden
Hij ging eind 2006 weg bij Ferrari. De laatste titel van die rooie is van 2007.
Me dunkt dat die al dan niet gedeeltelijk ook nog aan Brawn toe te dichten is.
Wat een zakkewasser zeg, we regelen het zelf wel, want daar zijn we prima toe in staat! Ja dat zien we al 10 jaar inderdaad
Man man man
Jean Todt was toen de grote leider, tot en met 2007. Daarna is het flink bergafwaarts gegaan.quote:Op donderdag 22 december 2016 10:21 schreef Sparqq het volgende:
[..]
Ze zijn daar helemaal de weg kwijt, Italianen en de zaken op orde hebben
In de afgelopen 35 jaar heeft Ferrari alleen titels gepakt met Brawn, of het jaar nadat hij net weg was. Het zal nog wel een jaar of 10 duren voor ze door hebben dat ze het zelf niet kunnen.
Die Marchionne heeft ontzettend knap werk geleverd bij Fiat maar daardoor is hij wel een beetje de zonnekoning geworden daar maar dat is nog niet genoeg voor hem.quote:Op woensdag 21 december 2016 23:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
Jezus wat een rancune
Macaroni is zeker even vergeten wat Brawn allemaal voor Ferrari gedaan heeft in het verleden
Hij ging eind 2006 weg bij Ferrari. De laatste titel van die rooie is van 2007.
Me dunkt dat die al dan niet gedeeltelijk ook nog aan Brawn toe te dichten is.
Wat een zakkewasser zeg, we regelen het zelf wel, want daar zijn we prima toe in staat! Ja dat zien we al 10 jaar inderdaad
Man man man
Misschien wel ja...quote:Op woensdag 21 december 2016 02:29 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nouja als Massa in plaats van Button in die Brawn BGP001 had gezeten dan was ie ook gewoon wereldkampioen geworden hoor.
En dan nog had ie Rosberg achter zich gelatenquote:Op donderdag 22 december 2016 11:14 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Misschien wel ja...
Maar als Massa in 2011 in de McLaren zat in Canada dan was hij minimaal 3x gespind in de regen inplaats van de laatste positie naar de overwinning te rijden.
Baku Daar kun je gewoon een halve ronde achter je voorganger blijven hangen om er op het lange rechte stuk gewoon voorbij te vliegen met DRS. Saaie kansloze baanquote:Op vrijdag 23 december 2016 02:05 schreef MakkieR het volgende:
Net even die promo gezien van de nieuwe banden van Pirelli, fuck wat worden die lekker breed zeg.
Dat wordt smullen op Monaco en Baku waar ruimte nou niet bepaald luxe is, gooi daar een beetje regen op, feestfestijn gegarandeerd
misschien vergis ik me, maar Baku was toch die andere stratencircuit van de Formule 1?quote:Op vrijdag 23 december 2016 11:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Baku Daar kun je gewoon een halve ronde achter je voorganger blijven hangen om er op het lange rechte stuk gewoon voorbij te vliegen met DRS. Saaie kansloze baan
Regen in Baku... blijf maar dromen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 02:05 schreef MakkieR het volgende:
Net even die promo gezien van de nieuwe banden van Pirelli, fuck wat worden die lekker breed zeg.
Dat wordt smullen op Monaco en Baku waar ruimte nou niet bepaald luxe is, gooi daar een beetje regen op, feestfestijn gegarandeerd
In Monaco verwacht je ook geen regen, en toch kwam er een bak met regen uit de lucht dit jaar.quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Regen in Baku... blijf maar dromen.
Als je daar geen regen verwacht, heb je echt geen verstand van de wereldquote:Op vrijdag 23 december 2016 15:52 schreef MakkieR het volgende:
[..]
In Monaco verwacht je ook geen regen, en toch kwam er een bak met regen uit de lucht dit jaar.
Monaco (29 mei 2016)quote:Op vrijdag 23 december 2016 15:52 schreef MakkieR het volgende:
[..]
In Monaco verwacht je ook geen regen, en toch kwam er een bak met regen uit de lucht dit jaar.
twitter:Motorsport twitterde op maandag 02-01-2017 om 10:56:03 Sauber agrees Wehrlein deal for F1 2017: https://t.co/DwHvMxiYem #F1 https://t.co/Z3Bo5q8FRW reageer retweet
quote:Op maandag 2 januari 2017 10:58 schreef Tarado het volgende:twitter:Motorsport twitterde op maandag 02-01-2017 om 10:56:03 Sauber agrees Wehrlein deal for F1 2017: https://t.co/DwHvMxiYem #F1 https://t.co/Z3Bo5q8FRW reageer retweet
quote:The confirmation of the plans for Mercedes, Sauber and Williams means that the only vacancies left on the grid are now at Manor, which is currently in takeover talks with interested investors.
Esteban Gutierrez is a front-runner for one of the seats, while Felipe Nasr and Rio Haryanto have also been linked with the outfit.
Moet ergens toch pijn doen bij Wehrlein, zijn doel voor 2017 moet toch zijn geweest om minimaal in een Force India te zitten, lijkt me.quote:Op maandag 2 januari 2017 10:58 schreef Tarado het volgende:twitter:Motorsport twitterde op maandag 02-01-2017 om 10:56:03 Sauber agrees Wehrlein deal for F1 2017: https://t.co/DwHvMxiYem #F1 https://t.co/Z3Bo5q8FRW reageer retweet
Ergens hoop ik dat ze het bij Sauber enorm goed gaan doen. De empathie waar ze zo'n 3/4 jaar geleden op konden rekenen is wel verdwenen bij de meeste mensen, maar het is nog steeds een team waar erg veel kennis en talent rondloopt. Met de strategie dat ze bij de 2016 Ferrari motor blijven hebben ze circa 2/3 maanden (of meer?) voorsprong op de andere subtop teams en achterhoede wbt chassis en aerodynamica.quote:Op maandag 2 januari 2017 12:16 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Moet ergens toch pijn doen bij Wehrlein, zijn doel voor 2017 moet toch zijn geweest om minimaal in een Force India te zitten, lijkt me.
Goede coureur wel voor Sauber.
ik verwacht er weinig van, je kan wel een voorsprong in tijd hebben al is dat ook maar relatief maar als je de resources niet hebt om er gebruik van te maken houdt het wel snel opquote:Op maandag 2 januari 2017 12:34 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ergens hoop ik dat ze het bij Sauber enorm goed gaan doen. De empathie waar ze zo'n 3/4 jaar geleden op konden rekenen is wel verdwenen bij de meeste mensen, maar het is nog steeds een team waar erg veel kennis en talent rondloopt. Met de strategie dat ze bij de 2016 Ferrari motor blijven hebben ze circa 2/3 maanden (of meer?) voorsprong op de andere subtop teams en achterhoede wbt chassis en aerodynamica.
Bij Sauber is het vooral dat ze het geld niet hebben, maar de resources wel. Daarin zie ik ze op gelijke hoogte als ForceIndia. die Xevi pujolar (ofzoiets) is ook geen domme jongen en er was volgens mij nog een technische vent naar Sauber vertrokken afgelopen jaar. Zij hebben van de zomer, met de bekendmaking dat ze met de 2016 motoren gaan rijden, al gelijk alle pijlen op het chassis en aerodynamica kunnen richten. De rest heeft allemaal moeten wachten tot einde van het seizoen. Die voorsprong kan zich echt uitbetalen in een sterk geëvolueerd chassis t.o.v afgelopen seizoen.quote:Op maandag 2 januari 2017 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik verwacht er weinig van, je kan wel een voorsprong in tijd hebben al is dat ook maar relatief maar als je de resources niet hebt om er gebruik van te maken houdt het wel snel op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |