abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 4 april 2017 @ 15:45:58 #276
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_169996313
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 15:45 schreef Tim86 het volgende:

[..]

huh die is toch fan van Nadal?
Dat is een grap
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_169996357
Grooste Fed-fan is Chris natuurlijk _O_

http://tennispurist.blogs(...)f-roger-federer.html
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_169996576
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:28 schreef Norrage het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik het niet direct eens ben met zijn argumenten dat Federer de boel oplicht en hij doping gebruikt, en dat argument over zijn aderen vind ik onzin. Misschien heeft hij wel doping gebruikt, maarja, er is geen bewijs.

Maar dit artikel is ook een artikel gericht aan de Fed-fanboys. Het is een legitieme klacht dat als Nadal zo'n comeback zou maken als Fed, de wereld te klein zou zijn geweest. Nu doet Fed het, en is hij de GOAT en is hij de beste mens die ooit op de aarde heeft gestaan.
Dit stuk citaat vind ik inderdaad treffend:

[..]

Dat is niet Federer zijn schuld natuurlijk, en het zou flauw zijn om steeds alle kritiek op Federer zelf te richten. Maar hoe het Federer-fanboyism is ontstaan, is de hoofdreden dat mensen zoals Chris en ook ikzelf zo'n hekel hebben gekregen aan het hele gebeuren rondom Federer. Je hoeft maar een kritische noot op Fed te richten, en de hele wereld valt over je heen. Het is gewoon triest en misselijkmakend.

Ik wil voorop stellen dat het fantastisch knap is wat Fed aan het doen is. Net als wat Rafa in 2013 heeft gedaan na een lange "blessure"afwezigheid. Maar waar Rafa alle kritiek die maar mogelijk was te verduren kreeg toen, is het nu louter Fed in hemel prijzen dat de klok slaat. Tsja, laten we hopen dat het allemaal legitiem is. Maar dat het wel een beetje raar is hoe dit alles door de media opgepakt wordt staat toch wel vast....
Je kan Chris van dezelfde hypocrisie beschuldigen met het verheerlijken van Ferrer, die hij nu het hem uitkomt opeens aanhaalt als typische dopinggebruiker (heb het stuk verder niet gelezen, alleen de plaatjes).

Jullie missen volgens mij volledig het punt. Mocht Federer nu zijn begonnen met doping gebruiken, wat ik zeker niet uitsluit, dan maakt het zijn eerdere prestaties alleen maar grootser, nota bene met twee notoire dopinggebruikers als Nadal en Djokovic als concurrenten. Jullie mogen dan god (Federer) op jullie blote knietjes bedanken dat hij niet eerder begonnen is, want dan had hij op minimaal 30 GS gezeten.
pi_169998985
Ook hier maar even dan:

Laten we niet vergeten dat hij meerdere malen door het oog van de naald is gekropen op de AO en in Miami. De laatste set tegen Wawrinka was tegen de verhouding in, matchpoints overleefd tegen Berdych en dubbeltje op z'n kant tegen Kyrgios.

Dat hij nu niet in de touwen hangt na 11 wedstrijden/24 sets (minder sets dan in 2 weken AO) in 4 weken vind ik weinig opvallend, het zou eerder schokkend zijn als dat wel het geval zou zijn.

Het opvallendste is dat hij 3x van Nadal wint. Of dat ligt aan de aanpassingen in z'n spel, wie zal het zeggen.
  dinsdag 4 april 2017 @ 17:30:44 #280
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_169999621
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:06 schreef wimderon het volgende:
Ook hier maar even dan:

Laten we niet vergeten dat hij meerdere malen door het oog van de naald is gekropen op de AO en in Miami. De laatste set tegen Wawrinka was tegen de verhouding in, matchpoints overleefd tegen Berdych en dubbeltje op z'n kant tegen Kyrgios.

Dat hij nu niet in de touwen hangt na 11 wedstrijden/24 sets (minder sets dan in 2 weken AO) in 4 weken vind ik weinig opvallend, het zou eerder schokkend zijn als dat wel het geval zou zijn.

Het opvallendste is dat hij 3x van Nadal wint. Of dat ligt aan de aanpassingen in z'n spel, wie zal het zeggen.
Chris geeft zelf aan de Nadal altijd liep te moonballen naar de backhand van Federer en dat Federer zich nooit aanpaste. Kijk, een ezel stoot zich geen 3x aan de dezelfde steen. Federer schijnbaar 23x, maar als het lek nu boven is....
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
  dinsdag 4 april 2017 @ 20:42:52 #281
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_170004406
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 15:15 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

:r
mad
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_170013341
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 april 2017 17:06 schreef wimderon het volgende:
Ook hier maar even dan:

Laten we niet vergeten dat hij meerdere malen door het oog van de naald is gekropen op de AO en in Miami. De laatste set tegen Wawrinka was tegen de verhouding in, matchpoints overleefd tegen Berdych en dubbeltje op z'n kant tegen Kyrgios.

Dat hij nu niet in de touwen hangt na 11 wedstrijden/24 sets (minder sets dan in 2 weken AO) in 4 weken vind ik weinig opvallend, het zou eerder schokkend zijn als dat wel het geval zou zijn.

Het opvallendste is dat hij 3x van Nadal wint. Of dat ligt aan de aanpassingen in z'n spel, wie zal het zeggen.
Nadal is eindelijk gestopt met doping gebruiken en dat geeft Federer een enorme mentale edge.
pi_170014463
quote:
7s.gif Op woensdag 5 april 2017 09:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nadal is eindelijk gestopt met doping gebruiken en dat geeft Federer een enorme mentale edge.
Dat vind ik ook een plausibele verklaring :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_170014519
quote:
7s.gif Op woensdag 5 april 2017 09:10 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Nadal is eindelijk gestopt met doping gebruiken en dat geeft Federer een enorme mentale edge.
Niet zo moeilijk als je zelf helemaal vol zit.
  woensdag 5 april 2017 @ 13:57:36 #285
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_170018463
quote:
7s.gif Op dinsdag 4 april 2017 14:28 schreef Norrage het volgende:
Ik wil even kwijt dat ik het niet direct eens ben met zijn argumenten dat Federer de boel oplicht en hij doping gebruikt, en dat argument over zijn aderen vind ik onzin. Misschien heeft hij wel doping gebruikt, maarja, er is geen bewijs.

Maar dit artikel is ook een artikel gericht aan de Fed-fanboys. Het is een legitieme klacht dat als Nadal zo'n comeback zou maken als Fed, de wereld te klein zou zijn geweest. Nu doet Fed het, en is hij de GOAT en is hij de beste mens die ooit op de aarde heeft gestaan.
Dit stuk citaat vind ik inderdaad treffend:

[..]

Dat is niet Federer zijn schuld natuurlijk, en het zou flauw zijn om steeds alle kritiek op Federer zelf te richten. Maar hoe het Federer-fanboyism is ontstaan, is de hoofdreden dat mensen zoals Chris en ook ikzelf zo'n hekel hebben gekregen aan het hele gebeuren rondom Federer. Je hoeft maar een kritische noot op Fed te richten, en de hele wereld valt over je heen. Het is gewoon triest en misselijkmakend.

Ik wil voorop stellen dat het fantastisch knap is wat Fed aan het doen is. Net als wat Rafa in 2013 heeft gedaan na een lange "blessure"afwezigheid. Maar waar Rafa alle kritiek die maar mogelijk was te verduren kreeg toen, is het nu louter Fed in hemel prijzen dat de klok slaat. Tsja, laten we hopen dat het allemaal legitiem is. Maar dat het wel een beetje raar is hoe dit alles door de media opgepakt wordt staat toch wel vast....
De wederopstanding van Nadal was niet te danken aan aantoonbare wijzigingen in zijn spel. Bij Federer is dat wel het geval. Daarbij is het zoals reeds aangegeven door iemand hieronder zo dat de top 2 niet thuis geeft op dit moment.

Let wel: ik beweer daarmee niet dat Nadal dus doping heeft gebruikt, maar de 2 situaties laten zich niet 1 op 1 vergelijken.
Rini dankjewel.
  zaterdag 8 april 2017 @ 00:18:33 #286
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_170145504
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_170191760
Dimitrov :N
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 13 april 2017 @ 16:01:31 #289
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_170192475
6:1 tegen Robredo in de derde :o Helaas nergens iets te zien van Marrakech en Houston toch? Fox slaat echt door naar WTA ;(
Rini dankjewel.
  donderdag 13 april 2017 @ 16:25:50 #290
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_170192919
Ach het kan altijd erger, Granollers die van de nr 946 van de wereld verloor #scalpjepakken
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  vrijdag 14 april 2017 @ 08:31:36 #291
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_170208498
Aardig wat afmeldingen zo de laatste dagen voor Monte Carlo. Raonic, Monfils, Kyrgios. Jammer hoor!
Rini dankjewel.
  zaterdag 15 april 2017 @ 16:35:48 #292
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_170240083
Coric finalist in Marrakech ^O^
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  zondag 16 april 2017 @ 18:17:55 #293
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_170264692
@josemorgado
What a comeback. Coric was 0-3 down in the 2nd, 2-4 in the 3rd, but saves 5 MPs and beats Kohlschreiber 57 76(3) 75 to win his 1st ATP title

_O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 17 april 2017 @ 12:22:30 #294
194695 franklop
Fran knock
pi_170282003
Tomic op weg naar weer een vroege uitschakeling
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_170327317
XL game treintje dreigt te ontsporen. 39-jarige Tommy Haas wint de eerste set van Berdych, die nu een MTO aanvraagt.
pi_170327383
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 11:55 schreef JimMH het volgende:
XL game treintje dreigt te ontsporen. 39-jarige Tommy Haas wint de eerste set van Berdych, die nu een MTO aanvraagt.
SPT / [Tennis] Monte Carlo 2017 #1 - Dit smaakt naar gravel
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_170328912
Federer is the best player in history - no other player has ever had such quality." - Rafael Nadal
  woensdag 19 april 2017 @ 13:20:23 #300
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_170328921
quote:
0s.gif Op woensdag 19 april 2017 11:55 schreef JimMH het volgende:
XL game treintje dreigt te ontsporen. 39-jarige Tommy Haas wint de eerste set van Berdych, die nu een MTO aanvraagt.
ok huilen nu?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')