abonnement Unibet Coolblue
  zondag 20 november 2016 @ 20:15:58 #1
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_166786669
Ik ben nu 19 en ga sinds kort naar de universiteit. Op de eerste dag van school viel me al iemand op het oog die me erg leuk leek.

Op een bepaalt punt dacht ik echter om een of andere reden dat ze zo'n meisje is die om alles en iedereen lacht en alleen maar naar feestjes gaat. Achteraf gezien was hier weinig aanleiding voor, maar op een of andere manier kwam die gedachte wel in mijn hoofd terecht. Ik verloor daarom de interesse voor haar. Ik zal haar om het duidelijk te houden vanaf nu ''K'' noemen.

Een paar dagen geleden ging mijn werkgroep naar een advocatenkantoor waarna we nog wat gingen drinken. De vriendin van K had duidelijk wel zin om te flikflooien met me, maar ik was niet erg geïnteresseerd dus ging ik gewoon verder met andere mensen praten, waaronder K.

Op een gegeven moment sta ik met K te praten en voegt haar vriendin zich bij ons en zegt duidelijk (maar subtiel) dat ze een vriendin heeft. Ik ben er vrij zeker van dat dit niet was omdat ik K teveel aanraakte of ze me vervelend vond en gered moest worden, maar omdat deze vriendin jaloers was. Blijkbaar had K op dat moment wat problemen met haar vriend, maar ik had geen zin om mijn avond te laten verpesten door de problemen van iemand anders, dus ging ik weer even met anderen praten.

Nu wordt het echter interessant. Ik ging even naar buiten om een sigarretje te roken met iemand anders en K ging ook mee. Ze vertelde dat ze nog nooit gerookt had en ook geen andere drugs had gedaan. Ook leuk de (enigszins overmatige geconsumeerde) alcohol niet veel effect op haar te hebben. Dat vond ik heel leuk aan haar, want zo'n meisje kom je niet vaak tegen. Bovendien ben ik ook zo als ik wat gedronken heb.

Op een gegeven moment gaat die andere gast weg en zitten we daar samen, alleen. Na een tijdje praten vroeg ik der hoe dat nou zat met haar vriend omdat ze wat problemen met hem leek te hebben. Ze vertelde me daarna dat dat klopte, en dat het al eens eerder was uitgegaan met hem. Ik zei daarop dat dat misschien om een reden was, waar ze zachtjes ja op knikte.

Dus, wat zal ik nu doen? Ik heb expres niets ondernomen op die avond met K, omdat ik zo mijn kansen het meest vergroot, maar ik heb denk ik wel vrij duidelijk gemaakt dat ik haar leuk vind en anders zegt haar vriendin dat wel.

[ Bericht 86% gewijzigd door KetchupFTW op 21-11-2016 19:34:58 ]
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_166786895
Schrijf het maar lekker nog een keer over.
In het Nederlands.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_166786942
Ik vond het antwoord op Reddit eigenlijk wel boeiend: https://www.trp.red/p/mattyanon/260
  zondag 20 november 2016 @ 20:26:02 #4
383398 Kyubey
Genesis 19:26
pi_166787050
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 20:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Schrijf het maar lekker nog een keer over.
In het Nederlands.
Dit.
Helemaal super.
  zondag 20 november 2016 @ 20:26:59 #5
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_166787094
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 20:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Schrijf het maar lekker nog een keer over.
In het Nederlands.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  zondag 20 november 2016 @ 20:28:58 #6
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_166787173
Het heb verkering. Afblijven dus.
Prrrrr
pi_166788094
Gewoon een beetje flirten, maar ook met andere leuke vrouwen en dan zie je wel toch? Niet te veel over nadenken.
  zondag 20 november 2016 @ 21:33:29 #8
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_166789571
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 20:21 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Schrijf het maar lekker nog een keer over.
In het Nederlands.
Oké, morgen dan.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
  zondag 20 november 2016 @ 21:34:53 #9
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_166789617
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 20:28 schreef mrspoeZ het volgende:
Het heb verkering. Afblijven dus.
Daarom ben ik gisteren ook gewoon heel chill geweest, maar je merkt wel dat er iets niet goed zit in hun relatie.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_166789638
Ze heeft verkering dus uhh niks doen.

Als je wacht is datgene wat je schrijft wel een goed punt idd.
FOK! is net een groot tijdschrift
pi_166790008
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 20:55 schreef Tja..1986 het volgende:
Gewoon een beetje flirten, maar ook met andere leuke vrouwen en dan zie je wel toch? Niet te veel over nadenken.
Ik denk dat dit tot nu toe wel de meest juiste tactiek is. Maar volgens mij: Wanneer je nu al zo'n werk van een post maakt zit jij flink met je hoofd in de wolken, terwijl zij nog in een relatie zit. Dan lijkt mij:
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 20:28 schreef mrspoeZ het volgende:
Het heb verkering. Afblijven dus.
geen slechte raadgever!

Wat ik je op een briefje kan geven: Wanneer een vrouw jou echt als relatiemateriaal ziet, dan laat ze dat blijken. Waarschijnlijk eerst wat subtiel, dan wat duidelijker, of anders wel grof duidelijk.

Hou je koppie erbij! Je bent net begonnen met een studie, zorg eerst dat die opleiding goed loopt en dan komt de rest vanzelf er een keer bij. Misschien dan wel niet met de één dan wel met een ander. (Bijkomend voordeel: Vrouwen vinden het erg aantrekkelijk om te zien dat een man standvastig zijn eigen koers vaart en alles onder controle heeft.)
pi_166790073
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 21:47 schreef PieterCornelis het volgende:

[..]

Ik denk dat dit tot nu toe wel de meest juiste tactiek is. Maar volgens mij: Wanneer je nu al zo'n werk van een post maakt zit jij flink met je hoofd in de wolken, terwijl zij nog in een relatie zit. Dan lijkt mij:

[..]

geen slechte raadgever!

Wat ik je op een briefje kan geven: Wanneer een vrouw jou echt als relatiemateriaal ziet, dan laat ze dat blijken. Waarschijnlijk eerst wat subtiel, dan wat duidelijker, of anders wel grof duidelijk.

Hou je koppie erbij! Je bent net begonnen met een studie, zorg eerst dat die opleiding goed loopt en dan komt de rest vanzelf er een keer bij. Misschien dan wel niet met de één dan wel met een ander. (Bijkomend voordeel: Vrouwen vinden het erg aantrekkelijk om te zien dat een man standvastig zijn eigen koers vaart en alles onder controle heeft.)
Dit ja, en how you get her is how you lose her. Als ze zo easy van haar vriendje afgaat voor jou, ben je de volgende in een lange rij.

Verder, post hem in het Nederlands ja, da's de voertaal op het forum. ^O^
Lambo of Rekt
  zondag 20 november 2016 @ 22:50:40 #13
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_166792070
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 21:49 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dit ja, en how you get her is how you lose her. Als ze zo easy van haar vriendje afgaat voor jou, ben je de volgende in een lange rij.

Verder, post hem in het Nederlands ja, da's de voertaal op het forum. ^O^
Ze lijkt niet gelukkig met hem te zijn. Zoals ik al eerder zei hebben ze het al eens uitgemaakt en bovendien vertelde ze me (indirect) dat ze niet echt liefde bij hem voelt.

quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 21:47 schreef PieterCornelis het volgende:

[..]

Ik denk dat dit tot nu toe wel de meest juiste tactiek is. Maar volgens mij: Wanneer je nu al zo'n werk van een post maakt zit jij flink met je hoofd in de wolken, terwijl zij nog in een relatie zit. Dan lijkt mij:

[..]

In de wolken zou ik niet zeggen, maar het is, zoals uit mijn openingspost blijkt, wel iemand die ik al op het eerste gezicht heel leuk vond. Nu ik er achter ben gekomen dat ze ook van binnen erg leuk lijkt te zijn voelde ik me wel een soort van genoodzaakt een post te maken :D .

We zien elkaar gewoon zo weinig, maximaal 4 uur per week waarbij we niet echt de tijd hebben om te lullen. Ik weet gewoon niet precies wat ik er mee aan moet.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_166792141
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 22:50 schreef KetchupFTW het volgende:

[..]

Ze lijkt niet gelukkig met hem te zijn. Zoals ik al eerder zei hebben ze het al eens uitgemaakt en bovendien vertelde ze me (indirect) dat ze niet echt liefde bij hem voelt.

Dat is wat ze zegt, waarom is ze nog bij hem dan? Ik zou hier goed mee uitkijken iig. :) Dit is een prima recept om jezelf in je vingers te snijden. En waarschijnlijk weet je dat nu zelf ook, maar is het lastig om er niks mee te doen. Herkenbaar ook :)
Lambo of Rekt
  zondag 20 november 2016 @ 22:56:23 #15
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_166792276
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 22:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Dat is wat ze zegt, waarom is ze nog bij hem dan? Ik zou hier goed mee uitkijken iig. :)
Wellicht zoekt ze naar affectie, maar vind ze die dusver niet echt. Ze lijkt me niet het type die er plezier uithaalt om mensen te manipuleren.

Ze vertelde me ook trouwens dat haar vriendje (een andere geloof ik) ooit vreemd is gegaan en dat ze daarom vrij veel moeite heeft nu met iemand echt te vertrouwen.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_166792415
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 22:56 schreef KetchupFTW het volgende:

[..]

Wellicht zoekt ze naar affectie, maar vind ze die dusver niet echt. Ze lijkt me niet het type die er plezier uithaalt om mensen te manipuleren.

Ze vertelde me ook trouwens dat haar vriendje (een andere geloof ik) ooit vreemd is gegaan en dat ze daarom vrij veel moeite heeft nu met iemand echt te vertrouwen.
Manipuleren gaat niet altijd bewust, want wat doet ze nu bij haar huidige vriendje dan? De schijn ophouden omdat ze niet alleen wil zijn ofzo? Zij is degene die niet te vertrouwen is als ze zo over haar huidige relatie praat, vind ik.

Maargoed, ze kan ook kijken hoe ze in de markt ligt. Ik zou er, objectief gezien, niet veel van verwachten. Als je der een keer overheen wil en meer niet, dan kan je je kansen uittesten.
Lambo of Rekt
  zondag 20 november 2016 @ 23:06:12 #17
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_166792533
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 23:01 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Manipuleren gaat niet altijd bewust, want wat doet ze nu bij haar huidige vriendje dan? De schijn ophouden omdat ze niet alleen wil zijn ofzo? Zij is degene die niet te vertrouwen is als ze zo over haar huidige relatie praat, vind ik.

Maargoed, ze kan ook kijken hoe ze in de markt ligt. Ik zou er, objectief gezien, niet veel van verwachten. Als je der een keer overheen wil en meer niet, dan kan je je kansen uittesten.
Hmm, daar ben ik het niet zozeer mee eens. Er zijn genoeg mensen die hun relatie een tweede kans geven, maar het werkt bijna nooit. Misschien staat zij ook gewoon op dat punt om er definitief een streep achter te zetten.

Maar wat je me dus aanraadt is om er definitief een streep doorheen te zetten, puur op het feit dat ze bewust dan wel onbewust manipulatief zou kunnen zijn? Misschien is ze gewoon vrij onzeker over haarzelf, of weet ik veel wat. Ik denk dat ik daar vrij snel achter zou kunnen komen.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_166792644
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 23:06 schreef KetchupFTW het volgende:

[..]

Hmm, daar ben ik het niet zozeer mee eens. Er zijn genoeg mensen die hun relatie een tweede kans geven, maar het werkt bijna nooit. Misschien staat zij ook gewoon op dat punt om er definitief een streep achter te zetten.
Dat kan.

quote:
Maar wat je me dus aanraadt is om er definitief een streep doorheen te zetten, puur op het feit dat ze bewust dan wel onbewust manipulatief zou kunnen zijn? Misschien is ze gewoon vrij onzeker over haarzelf, of weet ik veel wat. Ik denk dat ik daar vrij snel achter zou kunnen komen.
Nee, ik zeg dat je er niet teveel van moet verwachten om een teleurstelling te voorkomen. Misschien vind ze het wel gewoon spannend om met anderen te flirten om te kijken hoe ze op de markt ligt en ben je gewoon another guy. Er moet toch echt concretere info van haar komen om hier wat over te kunnen zeggen. Dit kan alle kanten op, daarom; zet geen te hoge verwachtingen.
Lambo of Rekt
  zondag 20 november 2016 @ 23:14:34 #19
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_166792702
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 23:11 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Nee, ik zeg dat je er niet teveel van moet verwachten om een teleurstelling te voorkomen. Misschien vind ze het wel gewoon spannend om met anderen te flirten om te kijken hoe ze op de markt ligt en ben je gewoon another guy. Er moet toch echt concretere info van haar komen om hier wat over te kunnen zeggen. Dit kan alle kanten op, daarom; zet geen te hoge verwachtingen.
O zo. Ja, daar ben ik het helemaal mee eens, maar dat was niet helemaal de vraag bij dit topic. Ik ben juist bang dat als ik opeens actief achter der reet aan ga zitten, dat het 100% niets wordt, daarom was de vraag: ervoor gaan of wachten.

Maarja, zoals je las in de openingspost, weet ik ook niet precies wanneer het uit zou zijn en dat is dus een beetje het dilemma waar ik mee zit.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_166792818
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 23:14 schreef KetchupFTW het volgende:

[..]

O zo. Ja, daar ben ik het helemaal mee eens, maar dat was niet helemaal de vraag bij dit topic. Ik ben juist bang dat als ik opeens actief achter der reet aan ga zitten, dat het 100% niets wordt, daarom was de vraag: ervoor gaan of wachten.

Maarja, zoals je las in de openingspost, weet ik ook niet precies wanneer het uit zou zijn en dat is dus een beetje het dilemma waar ik mee zit.
Tja, ervoor gaan of wachten... er is niet echt een juist advies;
Als je wacht kan ze denken dat je niet geinteresseerd bent en blijft ze in haar comfort zone omdat dat wel lekker makkelijk is. Daarmee verlies je dus alle kansen tenzij het op 1 of andere manier toch stuk loopt tussen die 2, maar dat kan maanden, zoniet; jaren duren.

Aan de andere kant;
Als je ervoor gaat, en ze hapt, dan zou ik nooit lekker op de bank zitten als ze met haar vriendinnen uit is. Het gras is groener bij de buren, dus gaat ze een keer iemand tegen komen die leuker is dan jij zodra de relatie even onderweg is. Hoe sterk staat zij dan in der schoenen? Wil je dat risico lopen? Zo ja, ervoor gaan!
Lambo of Rekt
  zondag 20 november 2016 @ 23:29:19 #21
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_166792929
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 23:21 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Aan de andere kant;
Als je ervoor gaat, en ze hapt, dan zou ik nooit lekker op de bank zitten als ze met haar vriendinnen uit is. Het gras is groener bij de buren, dus gaat ze een keer iemand tegen komen die leuker is dan jij zodra de relatie even onderweg is. Hoe sterk staat zij dan in der schoenen? Wil je dat risico lopen? Zo ja, ervoor gaan!
Denk je dat echt, zelfs na die opmerking over hoe ze nog steeds mensen niet volledig durft te vertrouwen omdat haar vriendje toen vreemds is gegaan of hebben we het dan weer over het risico van haar manipulativiteit?
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_166793002
Godsamme vent, jij bent snel in het trekken van conclusies/maken van aannames. En als ze je 'test' dan doorstaan en tegen je verwachting in anders blijken te zijn, dan zijn ze ineens wel een optie.

Wat je moet doen? Het ligt eraan, maar ik denk dat je er weinig baat bij hebt om meteen iets te beginnen met haar, omdat ze geen tijd heeft gehad om haar huidige relatie te verwerken.

Als je haar echt leuk vindt, kun je aangeven dat je interesse in haar hebt, maar alleen een poging wil wagen wanneer zij niet in een relatie met een ander zit. Dan ligt de bal bij haar; of ze maakt het uit om met jou te proberen of ze blijft bij haar vriend en je doet er verder niets mee.
pi_166793042
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 22:56 schreef KetchupFTW het volgende:
Ze vertelde me ook trouwens dat haar vriendje (een andere geloof ik) ooit vreemd is gegaan en dat ze daarom vrij veel moeite heeft nu met iemand echt te vertrouwen.
Hier kan uiteindelijk natuurlijk iets leuk uit groeien, maar dit gaat in ieder geval minstens een beetje gedoe opleveren...

En ze heeft een relatie waar ze tijd voor nodig heeft om het te verwerken wanneer het uit gaat, én ze heeft vertrouwensproblemen...

Maar ja, als je haar echt leuk vindt, maakt het verder weinig uit wat wij zeggen. Ik zou je gewoon aanraden om verder te kijken en als jullie dan in de toekomst elkaar (weer) tegenkomen en allebei single zijn, je er dan wel moeite in kan steken.
pi_166793077
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 23:29 schreef KetchupFTW het volgende:

[..]

Denk je dat echt, zelfs na die opmerking over hoe ze nog steeds mensen niet volledig durft te vertrouwen omdat haar vriendje toen vreemds is gegaan of hebben we het dan weer over het risico van haar manipulativiteit?
Ik denk dat niet. Ik zeg alleen dat je ervoor uit moet kijken dat het geen "boyfriend-hopper" is. Ik ken haar niet maar heb in mijn leven wel vaker dit soort situaties meegemaakt (bij mezelf en bij vrienden), ze hadden meestal geen happy end. En ze hoeft helemaal niet manipulatief te zijn om gevoelig te zijn voor de aandacht van anderen. Ook hoeft ze niet manipulatief te zijn om snel verliefd te worden op iemand anders.

Een echte vrouw maakt een einde aan haar relatie als ze er klaar mee is, en wacht niet totdat er een ander op het pad komt die naadloos even de relatie over kan nemen (jij in dit geval) omdat ze anders hopeloos alleen zal zijn. Dat zij op deze manier over haar huidige relatie praat, en er niets mee gedaan heeft (lees: het nog niet uitgemaakt heeft), staat ze al 1-0 achter in mijn ogen wat betreft betrouwbaarheid.

Misschien is het wel de liefde van je leven, ga je trouwen, krijg je 2 en een half kind een rijtjes huis, een labrador, een boom in de tuin en leef je nog lang en gelukkig. Het blijft pure speculatie maar voorlopig heeft ze de schijn tegen.

Je verdedigt nu de situatie, maar je hoeft niets te verdedigen, er zijn een paar vragen centraal;
1. Vertrouw jij haar? (ook als je haar "afpakt" van haar huidige vriend?)
2. Zal zij jou vertrouwen? Dat kan ook een issue worden gezien je opmerking over vreemdgaan.
3. Durf je na afwegen van bovenstaande 2, dit risico te lopen.

Als je op alle 3 ja kan antwoorden, zou ik er gewoon voor gaan.

Maargoed, indien ze dus alleen kijkt hoe ze in de markt ligt, zal je dat ook snel genoeg merken omdat ze dan ineens heel wat minder geinteresseerd zal overkomen.
Lambo of Rekt
pi_166793081
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 22:50 schreef KetchupFTW het volgende:

In de wolken zou ik niet zeggen, maar het is, zoals uit mijn openingspost blijkt, wel iemand die ik al op het eerste gezicht heel leuk vond. Nu ik er achter ben gekomen dat ze ook van binnen erg leuk lijkt te zijn voelde ik me wel een soort van genoodzaakt een post te maken :D .
Mmmwah, dan misschien toch wel iets van een klein vlindertje hier of daar, lijkt mij dan. Maar joh, dat maakt ook niet uit, dat overkomt je nu éénmaal.

Het belangrijkste is echt om je kop erbij te houden en zoveel mogelijk je eigen ding te doen. Studie op orde! Vrienden en familie zien! Kamer/huis netjes houden! Jezelf goed verzorgen! Controle houden over alles, behalve haar doen en laten, en tegelijkertijd wel bereikbaar blijven. Of ze blijft hangen in die relatie of ze komt er van los, dat weet nu echt nog niemand, behalve misschien zij zelf. Maar wanneer ze los van die relatie komt en jij bent die denkbeeldige kapitein op jouw schip, die standvastig over alle woelige baren zijn eigen koers vaart. Dan ben je een aantrekkelijke partner! De meeste vrouwen houden van zekerheid en vallen voor een man die controle over zichzelf en de omstandigheden heeft. Die max vier uur per week zouden voldoende moeten zijn om jezelf te etaleren, wil zij meer van je zien dan regelt zij dat echt wel. En zodra zij dat doet, dan is het de tijd om echt het denkbeeldige visje uit te gooien en eigenlijk heb je dan zo goed als altijd beet. Een vrouw is degene die de man uitkiest, het enige wat de man kan doen is aantrekkelijk en ook nog bereikbaar zijn.

Kort gezegd: Wachten dus, maar wel op een positieve manier in beeld blijven al is het voor die vier uur per week. Niet in een relatie wroeten, want zoals eerder vermeld: Zoals je er aan komt, kom je er ook weer vanaf. Het vrouwtje kiest altijd het mannetje uit en laat deze toe in haar leven! Denken, piekeren, plannen maken, zo zonde van je tijd en energie! Zij regelt jou en anders regelt een andere vrouw jou wel, controle houden en aantrekkelijk blijven...

[ Bericht 3% gewijzigd door PieterCornelis op 20-11-2016 23:47:11 ]
pi_166793144
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 23:38 schreef zarGon het volgende:

[..]

Hier kan uiteindelijk natuurlijk iets leuk uit groeien, maar dit gaat in ieder geval minstens een beetje gedoe opleveren...

En ze heeft een relatie waar ze tijd voor nodig heeft om het te verwerken wanneer het uit gaat, én ze heeft vertrouwensproblemen...

Ook dit ja, +1
Lambo of Rekt
  maandag 21 november 2016 @ 00:23:10 #27
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_166793686
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 23:34 schreef zarGon het volgende:
Godsamme vent, jij bent snel in het trekken van conclusies/maken van aannames. En als ze je 'test' dan doorstaan en tegen je verwachting in anders blijken te zijn, dan zijn ze ineens wel een optie.

Wat je moet doen? Het ligt eraan, maar ik denk dat je er weinig baat bij hebt om meteen iets te beginnen met haar, omdat ze geen tijd heeft gehad om haar huidige relatie te verwerken.

Als je haar echt leuk vindt, kun je aangeven dat je interesse in haar hebt, maar alleen een poging wil wagen wanneer zij niet in een relatie met een ander zit. Dan ligt de bal bij haar; of ze maakt het uit om met jou te proberen of ze blijft bij haar vriend en je doet er verder niets mee.
Ja, zo ben ik: alles overanalyseren tot ik elk klein detail heb overwogen. Komt meestal goed van pas bij werk, maar als het op relaties aankomt is dat vrij vervelend. Daarom maak ik ook dit soort topics :')

Bedoel je subtiel interesse tonen, of gewoon zeggen ''ik vind je leuk''?

quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 23:41 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je verdedigt nu de situatie, maar je hoeft niets te verdedigen, er zijn een paar vragen centraal;
1. Vertrouw jij haar? (ook als je haar "afpakt" van haar huidige vriend?)
2. Zal zij jou vertrouwen? Dat kan ook een issue worden gezien je opmerking over vreemdgaan.
3. Durf je na afwegen van bovenstaande 2, dit risico te lopen.

Als je op alle 3 ja kan antwoorden, zou ik er gewoon voor gaan.

Maargoed, indien ze dus alleen kijkt hoe ze in de markt ligt, zal je dat ook snel genoeg merken omdat ze dan ineens heel wat minder geinteresseerd zal overkomen.
Ik ken haar niet goed genoeg om met vol vertrouwen ja te kunnen antwoorden op die eerste twee vragen. Toch denk ik na wat ik gehoord heb die avond en ook de manier waarop zij zich gedroeg dat ik het risico aandurf. Bovendien; wat heb ik nou eigenlijk te verliezen?

quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 23:41 schreef PieterCornelis het volgende:

[..]

Mmmwah, dan misschien toch wel iets van een klein vlindertje hier of daar, lijkt mij dan. Maar joh, dat maakt ook niet uit, dat overkomt je nu éénmaal.

Het belangrijkste is echt om je kop erbij te houden en zoveel mogelijk je eigen ding te doen. Studie op orde! Vrienden en familie zien! Kamer/huis netjes houden! Jezelf goed verzorgen! Controle houden over alles, behalve haar doen en laten, en tegelijkertijd wel bereikbaar blijven. Of ze blijft hangen in die relatie of ze komt er van los, dat weet nu echt nog niemand, behalve misschien zij zelf. Maar wanneer ze los van die relatie komt en jij bent die denkbeeldige kapitein op jouw schip, die standvastig over alle woelige baren zijn eigen koers vaart. Dan ben je een aantrekkelijke partner! De meeste vrouwen houden van zekerheid en vallen voor een man die controle over zichzelf en de omstandigheden heeft. Die max vier uur per week zouden voldoende moeten zijn om jezelf te etaleren, wil zij meer van je zien dan regelt zij dat echt wel. En zodra zij dat doet, dan is het de tijd om echt het denkbeeldige visje uit te gooien en eigenlijk heb je dan zo goed als altijd beet. Een vrouw is degene die de man uitkiest, het enige wat de man kan doen is aantrekkelijk en ook nog bereikbaar zijn.

Kort gezegd: Wachten dus, maar wel op een positieve manier in beeld blijven al is het voor die vier uur per week. Niet in een relatie wroeten, want zoals eerder vermeld: Zoals je er aan komt, kom je er ook weer vanaf. Het vrouwtje kiest altijd het mannetje uit en laat deze toe in haar leven! Denken, piekeren, plannen maken, zo zonde van je tijd en energie! Zij regelt jou en anders regelt een andere vrouw jou wel, controle houden en aantrekkelijk blijven...
Dankjewel voor de post :) . Uiteraard zal mijn studie en mijn eigen verzorging altijd voorop komen te staan, daar komt niets of niemand tussen.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_166793754
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 00:23 schreef KetchupFTW het volgende:
Bovendien; wat heb ik nou eigenlijk te verliezen?

Je leven, zodra hij achter je aan komt? :+

Mwa zonder gekkigheid; niet veel nee, alleen kan je wel regelrecht een teleurstelling in lopen. Als jij het dat waard vindt en het risico durft te nemen, doen.

En keep us posted, ik ben wel nieuwsgierig of ze gaat happen of niet :)
Lambo of Rekt
  maandag 21 november 2016 @ 00:34:06 #29
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_166793800
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 00:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Je leven, zodra hij achter je aan komt? :+

Mwa zonder gekkigheid; niet veel nee, alleen kan je wel regelrecht een teleurstelling in lopen. Als jij het dat waard vindt en het risico durft te nemen, doen.

En keep us posted, ik ben wel nieuwsgierig of ze gaat happen of niet :)
Hoe lang denk je dat ik dit topic open weet te houden :* . Ik zal het proberen.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_166793847
Ik kan geen Engels
pi_166793914
Zolang ze nog bij haar vriend is moet je haar helemaal loslaten.

Je moet niet willen dat ze bij haar vriend weggaat zodat ze met jou kan zijn, ze moet bij hem weggaan omdat ze er zelf helemaal klaar mee is. Ze moet die keuze helemaal voor zichzelf maken.
  maandag 21 november 2016 @ 19:35:13 #32
441812 KetchupFTW
Klassenstrijd der snacksauzen
pi_166807453
Even de TS aangepast naar Nederlands.
“As everybody knows, but the haters & losers refuse to acknowledge, I do not wear a “wig.” My hair may not be perfect but it’s mine.” - Donald Trump, 45th president of the United States.
pi_166807982
Waarom zou TS niks moeten doen met K als ze een relatie heeft? Is toch haar eigen verantwoordelijkheid?
pi_166808250
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 19:50 schreef Kermit. het volgende:
Waarom zou TS niks moeten doen met K als ze een relatie heeft? Is toch haar eigen verantwoordelijkheid?
Het is meer het idee van wat daarna gaat gebeuren. Vrouwen die je makkelijk krijgt ben je ook makkelijk weer kwijt.
Lambo of Rekt
pi_166808430
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 19:58 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Het is meer het idee van wat daarna gaat gebeuren. Vrouwen die je makkelijk krijgt ben je ook makkelijk weer kwijt.
Oh zo, ja dat is waar
pi_166852041
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 19:50 schreef Kermit. het volgende:
Waarom zou TS niks moeten doen met K als ze een relatie heeft? Is toch haar eigen verantwoordelijkheid?
Ik hoop dat het betreffende vriendje er ook zo over denkt? Wel eens van "Piemeltje knip" of "Knuppeltje leggen, niks meer zeggen" gehoord? Je bent heus niet de enige die zo denkt maar je zal echt niet de laatste zijn die op een vervelende manier erachter komt dat die verantwoording niet alléén bij het meisje ligt. Misschien een beetje als ze niks over haar vriend heeft verteld, maar dan nog: Een jaloerse man met een geknakte ego kan zich zomaar op jou afreageren! Beter stook je niet in een relatie want dat keert zich, vroeg of laat, bijna altijd tegen je. Maar goed dat is aan jou en natuurlijk op eigen verantwoording. En wanneer je denkt dat iemand die vreemd gaat met jou, wel zijn mond dicht houd tegen anderen... Dat is zo'n kleine kans dat een wedkantoor je er zomaar een weddenschap van 1 tegen 7 voor wil aangaan?
pi_166852988
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 17:47 schreef PieterCornelis het volgende:

[..]

Ik hoop dat het betreffende vriendje er ook zo over denkt? Wel eens van "Piemeltje knip" of "Knuppeltje leggen, niks meer zeggen" gehoord? Je bent heus niet de enige die zo denkt maar je zal echt niet de laatste zijn die op een vervelende manier erachter komt dat die verantwoording niet alléén bij het meisje ligt. Misschien een beetje als ze niks over haar vriend heeft verteld, maar dan nog: Een jaloerse man met een geknakte ego kan zich zomaar op jou afreageren! Beter stook je niet in een relatie want dat keert zich, vroeg of laat, bijna altijd tegen je. Maar goed dat is aan jou en natuurlijk op eigen verantwoording. En wanneer je denkt dat iemand die vreemd gaat met jou, wel zijn mond dicht houd tegen anderen... Dat is zo'n kleine kans dat een wedkantoor je er zomaar een weddenschap van 1 tegen 7 voor wil aangaan?
Je tip komt net op tijd, een ex appt mij al twee weken en wil graag afspreken ook al heeft ze al 8 maanden een vriend en gaat alles helemaal goed. Na een tijdje zei ze dat ze mij toch graag wou zien omdat het maar haar vriend minder ging. Ik zal niet op haar aanbod ingaan. >:)
pi_166870186
TS is zo'n type die het nu wilt rechtvaardigen om tussen een relatie te gaan stoken voor eigen gewin. of het nu goed of slecht zit, jij hebt je er buiten te houden totdat er een punt achter staat bij beide.
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
pi_166870413
Lekker laten voor wat het is. Ze zit nu in een niet lekker lopende relatie, zegt ze. Haar vriend denk waarschijnlijk dat alles koek en ei is. Ze is zoekende naar nieuwe schoenen.

Straks ben jij de dupe, want gebruikt en gaat ze weer terug naar haar vriend / ex, omdat het makkelijk en vertrouwd is.

En zoals zoveel mensen al gezegd hebben, hoe je eraan komt, kom je er ook weer af. Dus als zij verder wil met jou, prima, maar wél nadat haar relatie officieel beëindigd is.

Het is en blijft je eigen keuze :)
  User die je het meest gemist hebt 2022 donderdag 24 november 2016 @ 17:19:25 #40
78918 SeLang
Black swans matter
pi_166872509
Ze heeft een vriend dus afblijven.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_166882160
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 18:39 schreef Kermit. het volgende:

[..]

Je tip komt net op tijd, een ex appt mij al twee weken en wil graag afspreken ook al heeft ze al 8 maanden een vriend en gaat alles helemaal goed. Na een tijdje zei ze dat ze mij toch graag wou zien omdat het maar haar vriend minder ging. Ik zal niet op haar aanbod ingaan. >:)
En gelijk heb je! Met een ander gaan en met jou af willen spreken omdat het nu minder gaat tussen haar en vriend? Hey, jij verdient iemand die 100% voor jou gaat! Geen hand, maar een land vol! :Y
pi_166882181
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 17:19 schreef SeLang het volgende:
Ze heeft een vriend dus afblijven.
Dit. Meer valt er niet aan toe te voegen eigenlijk.
pi_166884417
Hoe zeg ik dit netjes... je over analyseert de meest vage signalen. En je "merkt" dat de relatie niet goed gaat. Kom op zeg, dat noemt men wishfull thinking. Je ziet in elke zucht een bevestiging.

Tip: niet doen.

Ik ben pas ruim 35 jaar een vrouw, trust me....als we je willen merk je dat en hoef je dat echt niet te over analyseren en signalen te zoeken.

Staar je niet blind en get a life.
pi_166884577
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 00:12 schreef totebel het volgende:
Hoe zeg ik dit netjes... je over analyseert de meest vage signalen. En je "merkt" dat de relatie niet goed gaat. Kom op zeg, dat noemt men wishfull thinking. Je ziet in elke zucht een bevestiging.

Tip: niet doen.
Hier ben ik het wel mee eens.
quote:
Ik ben pas ruim 35 jaar een vrouw, trust me....als we je willen merk je dat en hoef je dat echt niet te over analyseren en signalen te zoeken.
En toen kwam dit. Weer zo'n vrouw die denkt dat ze duidelijke signalen geven. Nee, de meeste vrouwen doen dat gewoon niet.
pi_166898262
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 00:12 schreef totebel het volgende:
Ik ben pas ruim 35 jaar een vrouw, trust me....als we je willen merk je dat en hoef je dat echt niet te over analyseren en signalen te zoeken.
Want een beetje meid is op haar toekomst voorbereid.

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 00:21 schreef Tja..1986 het volgende:
En toen kwam dit. Weer zo'n vrouw die denkt dat ze duidelijke signalen geven. Nee, de meeste vrouwen doen dat gewoon niet.
Wanneer een vrouw, jou geen duidelijke signalen blijft geven tot dat je het echt door krijgt dat ze wat van jou wil, desnoods pakt ze je vol op de bek, dan is ze dus niet echt in je geïnteresseerd op die ene manier. Ook al ben jij erg verlegen of je herkent de signalen niet terwijl zij iets van jou wil, dan regelt zij alsnog dat jullie samen komen. Regelt ze dat niet, dan was het ook niet de bedoeling. Het klinkt simpel maar het is echt zo simpel als het er staat.
pi_166906072
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 20:49 schreef PieterCornelis het volgende:
[..]

Wanneer een vrouw, jou geen duidelijke signalen blijft geven tot dat je het echt door krijgt dat ze wat van jou wil, desnoods pakt ze je vol op de bek, dan is ze dus niet echt in je geïnteresseerd op die ene manier. Ook al ben jij erg verlegen of je herkent de signalen niet terwijl zij iets van jou wil, dan regelt zij alsnog dat jullie samen komen. Regelt ze dat niet, dan was het ook niet de bedoeling. Het klinkt simpel maar het is echt zo simpel als het er staat.
Is gewoon niet waar. Uit persoonlijke ervaring weet ik dat ze vaak genoeg zeggen, na dat ik actie heb ondernomen, waarom dat nou zo lang duurde omdat ze toch 'duidelijke' signalen gaf. En nee, dat was echt niet mij op m'n bek pakken, dat heb ik namelijk wel door.
pi_166915476
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 09:34 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Is gewoon niet waar. Uit persoonlijke ervaring weet ik dat ze vaak genoeg zeggen, na dat ik actie heb ondernomen, waarom dat nou zo lang duurde omdat ze toch 'duidelijke' signalen gaf. En nee, dat was echt niet mij op m'n bek pakken, dat heb ik namelijk wel door.
Dan is het voor jou niet waar...

Vertel eens, als je dat wil hoor: Heb je ooit een langdurige liefdesrelatie gehad met één van die dames die je dat hebben verteld, en hoe lang heeft zo'n relatie dan geduurd?
pi_166916733
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 09:34 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Is gewoon niet waar. Uit persoonlijke ervaring weet ik dat ze vaak genoeg zeggen, na dat ik actie heb ondernomen, waarom dat nou zo lang duurde omdat ze toch 'duidelijke' signalen gaf. En nee, dat was echt niet mij op m'n bek pakken, dat heb ik namelijk wel door.
She just wasnt that into you. Voor t geval je t nog niet doorhebt: de vrouw bepaalt of t wat wordt hoor.
pi_166921631
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 20:49 schreef PieterCornelis het volgende:

[..]

Want een beetje meid is op haar toekomst voorbereid.

[..]

Wanneer een vrouw, jou geen duidelijke signalen blijft geven tot dat je het echt door krijgt dat ze wat van jou wil, desnoods pakt ze je vol op de bek, dan is ze dus niet echt in je geïnteresseerd op die ene manier. Ook al ben jij erg verlegen of je herkent de signalen niet terwijl zij iets van jou wil, dan regelt zij alsnog dat jullie samen komen. Regelt ze dat niet, dan was het ook niet de bedoeling. Het klinkt simpel maar het is echt zo simpel als het er staat.
Wat een bs.. Vrouwen zijn vaak net zo goed verlegen/onzeker/bang om een blauwtje te lopen.. Je doet net alsof mannen altijd op die manier geïnteresseerd zijn in iedere vrouw die ze tegenkomen en het dus voor een vrouw slechts een kwestie is van laten weten dat ze (ook) op die manier interesse heeft.

Zo werkt het dus niet. Mannen zijn niet in elke vrouw op die manier geïnteresseerd. Of een man en een vrouw samenkomen hangt van beide af: als de vrouw niet op die manier geïnteresseerd is in de man die haar leuk vindt gebeurt het niet, wat hij ook doet en als de man niet op die manier geïnteresseerd is in de vrouw die hem leuk vindt gebeurt het net zo min..

Als een vrouw signalen geeft zijn die in de ogen van een vrouw heel duidelijk en als een man daar dan niet op reageert neemt ze aan dat hij dus niet op die manier in haar is geïnteresseerd. Maar voor mannen zijn die signalen vaak helemaal niet zo duidelijk waardoor hij niet door heeft dat zij hem ziet zitten onterecht aanneemt dat zij niet geïnteresseerd is in hem. Er ontstaat op dus heel makkelijk een 'miscommunicatie'

Zij denkt dat hij haar niet ziet zitten, omdat hij niet op haar signalen in gaat en hij weet niet dat zij hem ziet zitten, omdat hij haar signalen niet opvangt, waardoor hij geen actie durft te ondernemen omdat hij denkt dat zij hem niet leuk vindt. (Je kunt man/vrouw hier ook omkeren, het werkt beide kanten op)

Het zou zo fijn zijn als mensen aan de ene kant gewoon zouden zeggen wat ze bedoelen en aan de andere kant gewoon zouden afgaan op wat de ander echt zegt ipv op wat men denkt dat de ander bedoelt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')