abonnement Unibet Coolblue
pi_166793178
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 23:37 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat blijft toch een heikel punt bij Gio, die doet dat echt nauwelijks. Invalbeurtjes zoals die van Bilal en vooral Berghuis zouden perfect zijn geweest voor El Hankouri of Fernandes. Ik ben ook benieuwd wanneer Hamer z'n debuut mag maken.
Vasthouden aan Bilal is op zich wel logisch. Hij kan er geen kut van, maar is wel beter in vorm dan Elia en brengt meer dreiging.
pi_166793197
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 21:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Het voetbal van Feyenoord was niet best vandaag, zegt men. Maar het is ook wel mooi om te zien dat Feyenoord een ploeg als PEC fysiek wegblaast. Met 80% spierballenvoetbal en 20% vernuft kunnen we in de eredivisie ver komen, maar of het genoeg is om de snavels van ons af te houden..
Beginfase tweede helft was het tergend slecht. Waarom accepteert iedereen door die uitslag dat er zoveel balverlies en slordigheden op het middenveld was? Misschien heb ik die vraag in mijn vraagstelling al beantwoord. :{
pi_166793212
Feyenoord eindigt dit seizoen tweede.
  zondag 20 november 2016 @ 23:57:11 #29
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_166793276
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 23:52 schreef Kaas- het volgende:
Feyenoord eindigt dit seizoen tweede.
Liever niet. Dit moet toch het seizoen worden na zo'n droomstart.
Want:
- Jubileumseizoen Eredvisie met de gouden schaal.
- Wellicht is dit het laatste seizoen waarin de kampioen direct de CL ingaat. Ik hoor de Champions League hymne graag terug in De Kuip. Vanaf volgend seizoen speelt ook de kampioen van de Eredivisie vCL.
- Ik wacht al godverdomme sinds 1999.
  maandag 21 november 2016 @ 00:02:03 #30
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_166793360
quote:
14s.gif Op zondag 20 november 2016 23:57 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

Liever niet. Dit moet toch het seizoen worden na zo'n droomstart.
Want:
- Jubileumseizoen Eredvisie met de gouden schaal.
- Wellicht is dit het laatste seizoen waarin de kampioen direct de CL ingaat. Ik hoor de Champions League hymne graag terug in De Kuip. Vanaf volgend seizoen speelt ook de kampioen van de Eredivisie vCL.
- Ik wacht al godverdomme sinds 1999.
Wow, dit is inderdaad het beste jaar om kampioen te worden in tijden. Toch vrees ik dat het Ajax gaat worden.
pi_166793442
Dit was niet goed hé
Gino ♥
pi_166794761
quote:
14s.gif Op zondag 20 november 2016 23:57 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]
- Wellicht is dit het laatste seizoen waarin de kampioen direct de CL ingaat. Ik hoor de Champions League hymne graag terug in De Kuip. Vanaf volgend seizoen speelt ook de kampioen van de Eredivisie vCL.

Er zit een jaar vertraging op die plaatsingslijst, er wordt voor dit seizoen gekeken naar Ranking 2015.
Zie hier:
http://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/uefa/access2016.html

Volgend jaar wordt er gekeken naar Ranking 2016, en dan staan we nog binnen de marge dat de kampioen directe CL plaatsing krijgt.
Ranking 2016:
http://kassiesa.home.xs4a(...)thod4/crank2016.html

We moeten alleen dit en komend seizoen wel erg veel punten sprokkelen om na volgend seizoen nog CL plaatsing over te houden. :)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
  maandag 21 november 2016 @ 09:36:46 #33
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_166795618
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 00:06 schreef Tjacka het volgende:
Dit was niet goed hé
Was je weer dronken?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_166797280
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 00:06 schreef Tjacka het volgende:
Dit was niet goed hé
3 -0 winnen van een tegenstander die extreem verdedigend speelt is op alle fronten prima.
blablablabla
pi_166797302
Wat speelde PEC eigenlijk, 5-4-1 ofzo?
blablablabla
  maandag 21 november 2016 @ 11:33:17 #36
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_166797317
hoop niet dat supporters gaan rellen.
pi_166797986
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 23:51 schreef Vasion het volgende:

[..]

Beginfase tweede helft was het tergend slecht. Waarom accepteert iedereen door die uitslag dat er zoveel balverlies en slordigheden op het middenveld was? Misschien heb ik die vraag in mijn vraagstelling al beantwoord. :{
Het heeft ook weinig zin om je iedere week op te winden over het spel, heb me er een beetje bij neergelegd dat baggervoetbal bij Feyenoord hoort.
pi_166798788
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 12:11 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Het heeft ook weinig zin om je iedere week op te winden over het spel, heb me er een beetje bij neergelegd dat baggervoetbal bij Feyenoord hoort.
Onder Rutten was het spel goed. En ik vrees dat als je in een wedstrijd het fysiek niet kan opbrengen en het even niet loopt, dat je dan net zo'n wedstrijd als tegen GAE krijgt.
pi_166799320
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 11:33 schreef KingRadler het volgende:
hoop niet dat supporters gaan rellen.
Weinig fonteinen daar helaas. Dan die pubs maar van een nieuw interieur voorzien.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_166799658
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 22:38 schreef MPC60 het volgende:

[..]

Echt mooi hoe hij zich terug geknokt heeft. Kunnen anderen van leren.
Voor de geïnteresseerden nog zijn coverinterview met VI van afgelopen week:

Jens Toornstra: "Wij kunnen de Europa League winnen"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  maandag 21 november 2016 @ 14:02:29 #41
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_166800363
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2016 13:28 schreef nostra het volgende:

[..]

Voor de geïnteresseerden nog zijn coverinterview met VI van afgelopen week:

Jens Toornstra: "Wij kunnen de Europa League winnen"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt!

Je ziet ook aan Jan-Arie van der Heijden. Die werd veel uitgefloten en nu maakt hij drie keer een schaar op het middenveld en is hij ineens Jan Scharie... De nieuwe cultheld. Dat is het voetbal. Je moet het echt relativeren.

Jan Scharie _O_
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_166800447
Goed interview, lekker kort.
Ben nou wel nieuwsgierig naar dat filmpje van hem en z'n Suzuki _O-
blablablabla
  Moderator maandag 21 november 2016 @ 14:15:44 #43
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_166800633
quote:
7s.gif Op maandag 21 november 2016 11:31 schreef Elan het volgende:

[..]

3 -0 winnen van een tegenstander die extreem verdedigend speelt is op alle fronten prima.
Neu. Het resultaat is prima. Verder (weer) geen moment het idee gehad dat er een ploeg aan het spelen was die dit seizoen een serieuze prijs gaat pakken.

Maar misschien betekent "prima" wel gewoon dat er naar de mogelijkheden werd gevoetbald.
Dat Nelom een paar keer per wedstrijd een wegtrekkertje heeft bijvoorbeeld, kan ie waarschijnlijk niks aan doen. Waarom hij dan opgesteld word is dan wél weer de vraag.
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_166800757
http://www.ad.nl/offside/(...)kerde-fans~a794e908/

Zoontje Larsson moet shirt afgeven aan doorgesnoven randdebielen. Gozer scoort in tweede helft de 1-0 (wat genoeg was voor lijfsbehoud) maar tegenstander weet toch nog om te buigen, en daarna blijft ie als enige speler dus staan voor de supporters.

Wat een totaal idioten joh, een 19 jarig ventje ff omduwen nadat je als een stel gekken zijn shirt hebt uitgetrokken.
pi_166800840
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 14:15 schreef Gert het volgende:

[..]

Neu. Het resultaat is prima. Verder (weer) geen moment het idee gehad dat er een ploeg aan het spelen was die dit seizoen een serieuze prijs gaat pakken.

Maar misschien betekent "prima" wel gewoon dat er naar de mogelijkheden werd gevoetbald.
Dat Nelom een paar keer per wedstrijd een wegtrekkertje heeft bijvoorbeeld, kan ie waarschijnlijk niks aan doen. Waarom hij dan opgesteld word is dan wél weer de vraag.
Denk niet dat iemand daar serieus in gelooft dus dat is het streven dan ook niet :P .

PEC deed z'n best niet eens om ook maar één moment aan te vallen, speel daar maar eens doorheen met onze beperkte kwaliteiten :') .

Je loopt wel weer 2 uit op PSV dus prima toch? Straks ben je KEA tijd kwijt dus ga je nog genoeg punten verspelen.
blablablabla
  maandag 21 november 2016 @ 14:28:51 #46
364924 CommissarisMissionaris
Keizerlijk uitzonderlijk.
pi_166800844
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 14:23 schreef Scrummie het volgende:
http://www.ad.nl/offside/(...)kerde-fans~a794e908/

Zoontje Larsson moet shirt afgeven aan doorgesnoven randdebielen. Gozer scoort in tweede helft de 1-0 (wat genoeg was voor lijfsbehoud) maar tegenstander weet toch nog om te buigen, en daarna blijft ie als enige speler dus staan voor de supporters.

Wat een totaal idioten joh, een 19 jarig ventje ff omduwen nadat je als een stel gekken zijn shirt hebt uitgetrokken.
Ik vraag mij nog steeds af waarom Martin hem niet hier naar toe haalt. Wie weet wordt hij net zo'n baas en legende als zijn vader. Wat ik tot nu toe heb gezien is alleen maar talentvol voetbal in een kutcompetitie bij een kutclub.
pi_166800862
quote:
14s.gif Op maandag 21 november 2016 14:28 schreef CommissarisMissionaris het volgende:

[..]

Ik vraag mij nog steeds af waarom Martin hem niet hier naar toe haalt. Wie weet wordt hij net zo'n baas en legende als zijn vader. Wat ik tot nu toe heb gezien is alleen maar talentvol voetbal in een kutcompetitie bij een kutclub.
Heeft hier wel stage gelopen en niet goed genoeg bevonden vooralsnog geloof ik.
pi_166801087
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 14:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Heeft hier wel stage gelopen en niet goed genoeg bevonden vooralsnog geloof ik.
Hij wilde zelf nog in Zweden blijven dacht ik, omdat hij daar op het hoogste niveau ook nog kon bijleren. Daarnaast was zijn pa zijn trainer toch?
BFF met GGMM
pi_166801159
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 14:41 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Hij wilde zelf nog in Zweden blijven dacht ik, omdat hij daar op het hoogste niveau ook nog kon bijleren. Daarnaast was zijn pa zijn trainer toch?
Ah zou ook kunnen, weet de details niet meer. En ja, pa Larsson trainer bij die club, gedegradeerd dus.
pi_166801767
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 14:45 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ah zou ook kunnen, weet de details niet meer. En ja, pa Larsson trainer bij die club, gedegradeerd dus.
Zou leuk zijn als-ie het aankon. In Rotterdam geboren.

Ik zou eerder mijn geld zetten op Alexander Isak van AIK. Maar goed, volgens mij hebben we überhaupt geen scouting. Al is er best wat gekomen uit Zweden, de laatste tijd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')