De busboer heeft in de zomer de dienstregeling al aangepast naar de treindienst van december? (Had ik wat beter kunnen opschrijven idd)quote:
Yep.quote:Op dinsdag 22 november 2016 10:43 schreef Prins_Pils het volgende:
Deadlock je bedoelt dat de 4 naar AAAH-landen niet meer doorrijdt als 2 door Holtenbronx en andersom? Dat is al sinds december zo
Omdat?quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:31 schreef b2py het volgende:
NS heft morgen integraal IC Schiphol - Nijmegen en Utrecht - Den Haag op vanwege beperkingen in de materieelinzet
Als VIRM veel van de DDZ-6 vervangt tussen Zwolle en Roosendaal heb je mogelijk al te weinig voor Nijmegen-Schipholquote:Op dinsdag 22 november 2016 14:53 schreef b2py het volgende:
Dan had ik opgeheven spitssprinters verwacht, dit is iets anders
bron?quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:31 schreef b2py het volgende:
NS heft morgen integraal IC Schiphol - Nijmegen en Utrecht - Den Haag op vanwege beperkingen in de materieelinzet
Dat is geen reden. Waarom zijn er "beperkingen in de materieelinzet"? Heeft het materieel geen zin of zo?quote:Op dinsdag 22 november 2016 14:49 schreef ReisT het volgende:
Omdat er beperkingen zijn in de materieelinzet.
Het materiaal staaktquote:Op dinsdag 22 november 2016 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is geen reden. Waarom zijn er "beperkingen in de materieelinzet"? Heeft het materieel geen zin of zo?
NS.nlquote:
Zeker, maar verwacht niet dat er meteen veel extra materieel beschikbaar komt ivm reserve die aangehouden wordtquote:Op dinsdag 22 november 2016 15:52 schreef Darkwing_Duck het volgende:
In December komt toch t eerste nieuwe materieel in reizigersdienst?
http://www.somda.nl/forum(...)+dingen+23+november/quote:10x ICM3
3x ICM4
12x VIRM4
3x VIRM6
5x DDZ-4
1x DDZ-6
8x SGM3
1x SGM2
7x SLT6
3x SLT4
Daar is nog weinig van te merken rond Utrecht.quote:Op dinsdag 22 november 2016 16:04 schreef b2py het volgende:
Vind ik niet bijzonder ingrijpend, zou hooguit tot korte treinen moeten leiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |