abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  woensdag 26 april 2017 @ 12:49:38 #126
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_170497338
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 19:27 schreef MissStevie het volgende:

[..]

[..]

[..]

Thnx voor jullie snelle reacties! De switch hebben we ook wel even kort besproken maar is voor ons eigenlijk niet echt een optie. We vinden het best wel veel geld om neer te leggen alleen al voor de console en de accessoires enzo en dan moeten de spellen er nog bij. Daarnaast zijn we ook niet dermate game fans dat we geduld hebben om nog lang te wachten op leuke games haha :P Voor nu is een wii u voor ons prima. Spellen die we leuk vinden om te spelen zijn de mario spellen, donkey kong, Zelda en zelf vind ik wat meer spannende/horror spellen ook wel erg leuk. Maar als we dan kiezen tussen die 2 is de Wii U dus de betere optie begrijp ik.. thnx,, nog leuke (2ehands) adresjes of tips om zo een ding op de kop te tikken misschien? :) We hebben wel een game mania in de buurt, in zwolle, die leuke games enzo heeft en ben marktplaats ook een beetje af aan het struinen :)
Met alleen een Wii kan je geen Zelda Breath of the Wild spelen...

Als je Zelda leuk vindt, dan is er eigenlijk geen keus tussen Wii of Wiiu...
herr doctor
  woensdag 26 april 2017 @ 19:34:09 #127
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_170505651
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 11:08 schreef amaranta het volgende:
Hallo,
Ik weet niet zo goed waar ik deze vraag moet stellen dus ik zet hem even hier neer.
We hebben een gewone wii spelcomputer en willen daar wat (oude NES) spellen opzetten die je in de game store moet kopen.
Ik zie dat je dat met een creditcard kunt doen. Wat is jullie ervaring hiermee? Met het koppelen van je creditcard aan het Wii account? Is het veilig? Is het ook makkelijker om hem weer te ontkoppelen?
Je kunt ook eShop-kaarten kopen bij bijvoorbeeld de Albert Heijn. Dit zijn pre-paid kaarten van 15 of 25 euro. Het voordeel is dat je die ook cash of met pin kunt afrekenen, en geen creditcardgegevens koppelt. Het nadeel is dat je altijd geld 'overhoudt'. Een game kost nooit exact 15 euro bijvoorbeeld, maar 12,99. Hou je 2,01 over op je account. Dat is wel weer te gebruiken natuurlijk al heb je dan weer een nieuwe pre-paid kaart nodig.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_170506054
quote:
19s.gif Op woensdag 26 april 2017 19:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Je kunt ook eShop-kaarten kopen bij bijvoorbeeld de Albert Heijn. Dit zijn pre-paid kaarten van 15 of 25 euro. Het voordeel is dat je die ook cash of met pin kunt afrekenen, en geen creditcardgegevens koppelt. Het nadeel is dat je altijd geld 'overhoudt'. Een game kost nooit exact 15 euro bijvoorbeeld, maar 12,99. Hou je 2,01 over op je account. Dat is wel weer te gebruiken natuurlijk al heb je dan weer een nieuwe pre-paid kaart nodig.
Op de Wii zijn ze volgens mij altijd in hele euro's geprijsd (5, 8 etc)
Americans think 100 years is a long time,
Europeans think 100 miles is a long way.
  woensdag 26 april 2017 @ 19:54:44 #129
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_170506164
quote:
1s.gif Op woensdag 26 april 2017 19:50 schreef Aether het volgende:

[..]

Op de Wii zijn ze volgens mij altijd in hele euro's geprijsd (5, 8 etc)
Oh ja! Omdat het een omrekenfactor is van punten. Toen werkten we met Wii points. Overigens zit je met een prijs van 8 euro alsnog met overgebleven geld als je een pre-paid kaart koopt ;)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  donderdag 27 april 2017 @ 09:52:06 #130
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_170515105
Ja, die prepaid cards zijn minimaal 15 euro en we willen eigenlijk maar 1 spel van 5 euro (500 points).
Minimale bedrag met credit card is 10 euro volgens mij.
pi_170518246
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 09:52 schreef amaranta het volgende:
Ja, die prepaid cards zijn minimaal 15 euro en we willen eigenlijk maar 1 spel van 5 euro (500 points).
Minimale bedrag met credit card is 10 euro volgens mij.
met creditcard kun je gewoon het exacte bedrag opnemen wat een game kost, tenminste ik had op de ds gekocht maar ga er vanuit dat het op de wii hetzelfde is, mijn game was 4,95 en dat is ook wat er is afgeschreven van de creditcard
  donderdag 27 april 2017 @ 14:03:01 #132
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_170520678
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 12:32 schreef HyrulePrincess het volgende:

[..]

met creditcard kun je gewoon het exacte bedrag opnemen wat een game kost, tenminste ik had op de ds gekocht maar ga er vanuit dat het op de wii hetzelfde is, mijn game was 4,95 en dat is ook wat er is afgeschreven van de creditcard
En is het veilig?
pi_170522134
quote:
1s.gif Op donderdag 27 april 2017 14:03 schreef amaranta het volgende:

[..]

En is het veilig?
nouja je hoopt natuurlijk dat nintendo zijn zooi op orde heeft, ik heb nu iig 5 games gekocht via de CC en so far so good
pi_170524797
The hardware wizard behind the Wii is retiring from Nintendo

quote:
Along with today’s earnings report, Nintendo announced the impending retirement of one of its most important and longest-serving employees: Genyo Takeda. His current position is representative director and "technology fellow" alongside "creative fellow" Shigeru Miyamoto, the creator of Mario and Zelda; both assumed their roles when Tatsumi Kimishima took over as CEO following Satoru Iwata’s unexpected death.

Although he wasn’t particularly high profile, Takeda’s ranking alongside Miyamoto should give some idea as to his historical importance to Nintendo. Hired by the company in 1972, he was involved in software development for decades, most famously directing the arcade and NES boxing title Punch-Out. He also designed what could be considered the first video game Nintendo ever released, 1975 arcade horse-betting simulator EVR Race.

In more recent decades, Takeda was associated with Nintendo hardware. After helping develop the cartridge battery backup system first seen in the original Legend of Zelda, he is credited with designing the analog stick for the N64 controller. This turned out to be one of the most influential pieces of hardware in video game history; almost every subsequent mainstream controller used a derivative. Takeda also led development on the Wii, a radically different home games console that ended up being Nintendo’s most successful ever. (For more on the Wii’s development, I recommend reading this interview with Takeda and other engineers from the ever-fascinating Iwata Asks series.)

Takeda, 68, doesn’t appear to have been deeply involved in the development of the Switch, which was led by Yoshiaki Koizumi and Shinya Takahashi. Takeda's responsibilities as representative director are likely to be taken over by Ko Shiota, the current manager of Nintendo’s Platform Technology Development Division and another long-serving employee who worked under Takeda during the Wii project — he features in the above interview discussing his role in semiconductor development. Shiota’s new role is subject to approval by Nintendo’s board once Takeda formally steps down after the company’s AGM on June 29th.
  donderdag 27 april 2017 @ 18:16:16 #135
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_170524871
Ik heb het spel het uiteindelijk met mijn creditcard gekocht. Moest inderdaad 1000 punten kopen.

Krijg ik prompt na het kopen een of andere phisingmail. Over facturerings problemen. Bedrijf waar ik nog nooit van heb gehoord. Ik heb ze gebeld maar ik ben ook niet bekend bij ze.
Wel erg toevallig dat die mail komt nadat ik mijn creditcard heb gebruikt.
pi_170525149
Na 10 jaar heeft mijn Wiimote het leven gelaten (hij gaat tenminste niet meer aan).
Heeft iemand hier suggesties waar je die nog (goedkoop) kunt krijgen? (mag ook b-merk zijn, als het maar goed werkt)
  dinsdag 23 mei 2017 @ 19:53:58 #137
134538 chansadres
Black & White
pi_171153267
Vandaag voor 35 euro Zelda: Breath of the Wild gehaald. Wat een geniaal spel!
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
  Eindredactie Games dinsdag 23 mei 2017 @ 20:07:07 #138
104357 crew  2dope
Siempre Peligroso
pi_171153633
Het was niet helemaal duidelijk of het nou door zou gaan, maar Darksiders Warmastered Edition is vandaag wel degelijk uitgekomen voor Wii U:

w13vkabTGKOt7UA52XXEZwQ2BiEGU-iT.png

http://www.nintendo.com/g(...)stered-edition-wii-u

Hele fijne game voor wie 'm nog niet kent.
Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
pi_171156849
quote:
6s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 19:53 schreef chansadres het volgende:
Vandaag voor 35 euro Zelda: Breath of the Wild gehaald. Wat een geniaal spel!
waar?
Op vrijdag 16 september 2016 10:27 schreef Frozen_Glitterpen het volgende: Gezegend door de beste DJ van het forum :')
Op donderdag 1 december 2016 19:20 schreef Henkelientje het volgende:Aaaahh hou ook van jou hoor tail
Op donderdag 13 april 2017 02:27 schreef Stien_Struis het volgende:
Hij bedoelt het wel goed die Tailfox maar het komt wat ongelukkig zijn strot uit.
  woensdag 24 mei 2017 @ 03:06:40 #140
134538 chansadres
Black & White
pi_171161827
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 mei 2017 21:52 schreef tailfox het volgende:

[..]

waar?
Marktplaats
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find