abonnement Unibet Coolblue
pi_168808147
Ik heb een 40 gouden en 392 platinapunten die komen te vervallen per 28 februari in MyNintendo.
Kan ik iemand verblijden met een kortingscode (20-30%) op een bepaalde (digitale) game?

Kijk effe op MyNintendo voor de geselecteerde games.

Heb deze post in het 3DS topic geplaatst.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  vrijdag 17 februari 2017 @ 18:29:48 #102
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_168965719
Geïnspireerd door een topic op NeoGAF heb ik 'even' gekeken hoeveel ik mijn WiiU gebruikt heb en welke games ik allemaal gespeeld heb.

Totaal 636 uur en 35 minuten op m'n WiiU. Dat is 54 cent per uur.

Meest gebruikte applicaties:
Netflix - 149 uur en 23 minuten.
Internetbrowser - 12:24
eShop - 9:16

Meest gespeelde games:
Xenoblade Chronicles X - 73:19
Super Mario Maker - 25:00
Deus Ex: Human Revolution - 23:38
The Windwaker HD - 23:28
The Wonderful 101 - 18:59
Lego City Undercover - 18:08
Assassin's Creed III - 17:01
Donkey Kong Country: Tropical Freeze - 15:31
Splinter Cell Blacklist - 14:53
Super Mario Kart 8 - 14:34

Meest gespeelde Virtual Console:
Earthbound - 29:29
Super Mario RPG - 18:02

Dit is overigens zonder alle tijd die in NintendoLand en Wii Party U zit. Die speelde ik in multiplayer op het account van m'n ex die hier toen nog woonde.

Is er al iets bekend over de Switch en de dagboekfunctie? Ik zou het écht jammer vinden als die er niet meer zou zijn...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_169061969
Amazon DE krijgt 27 februari weer NES Classics binnen.
Dus mogelijk ook weer in Nederland dan?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_169130459
quote:
Nintendo begint rechtszaak tegen op Mario Kart gebaseerde go-kart tours in Tokio

Nintendo heeft een rechtszaak aangespannen tegen de go-kart tours van Maricar. Met deze tours, waarin deelnemers zich uitdossen als een figuur uit Mario Kart en rijden in karts die lijken op de voertuigen uit de game, wordt volgens Nintendo haar intellectueel eigendom geschonden.

Volgens Nintendo heeft Maricar, die de tours door de Japanse hoofdstad organiseert, nooit toestemming gekregen om deelnemers zich te laten uitdossen als Mario, Luigi, Yoshi, Toad of Bowser. De website van Maricar lijkt uit de lucht te zijn gehaald; het is onduidelijk of dit iets te maken heeft met de aanklacht van Nintendo.

Een vergelijkbare kartervaring genaamd Akiba Kart, die ook in Tokio op Mario Kart gebaseerde tours organiseert, is volgens The Verge nog niet aangeklaagd.

Op TripAdvisor wordt de buitenluchtactiviteit van Maricar zeer hoog beoordeeld. De te huren karts kunnen tot 80 km/u halen.
Foto's: https://www.tripadvisor.c(...)refecture_Kanto.html
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_169130751
quote:
11s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 18:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geïnspireerd door een topic op NeoGAF heb ik 'even' gekeken hoeveel ik mijn WiiU gebruikt heb en welke games ik allemaal gespeeld heb.

Totaal 636 uur en 35 minuten op m'n WiiU. Dat is 54 cent per uur.

Meest gebruikte applicaties:
Netflix - 149 uur en 23 minuten.
Internetbrowser - 12:24
eShop - 9:16

Meest gespeelde games:
Xenoblade Chronicles X - 73:19
Super Mario Maker - 25:00
Deus Ex: Human Revolution - 23:38
The Windwaker HD - 23:28
The Wonderful 101 - 18:59
Lego City Undercover - 18:08
Assassin's Creed III - 17:01
Donkey Kong Country: Tropical Freeze - 15:31
Splinter Cell Blacklist - 14:53
Super Mario Kart 8 - 14:34

Meest gespeelde Virtual Console:
Earthbound - 29:29
Super Mario RPG - 18:02

Dit is overigens zonder alle tijd die in NintendoLand en Wii Party U zit. Die speelde ik in multiplayer op het account van m'n ex die hier toen nog woonde.

Is er al iets bekend over de Switch en de dagboekfunctie? Ik zou het écht jammer vinden als die er niet meer zou zijn...
hoe kan je dat zien
  zaterdag 25 februari 2017 @ 09:38:07 #106
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169131123
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 08:55 schreef tailfox het volgende:

[..]

hoe kan je dat zien
Via de agendafunctie, en dan elke maand terugkijken. Duurt wel ff dus :') :D
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_169137794
quote:
7s.gif Op woensdag 22 februari 2017 07:02 schreef Aether het volgende:
Amazon DE krijgt 27 februari weer NES Classics binnen.
Dus mogelijk ook weer in Nederland dan?
er lagen gister stapels in media markt eindhoven
pi_169173858
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 februari 2017 17:13 schreef HyrulePrincess het volgende:

[..]

er lagen gister stapels in media markt eindhoven
misschien vandaag even kijken dan

al heb ik er geen haast mee eigenlijk.
  maandag 6 maart 2017 @ 07:41:14 #109
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169324496
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 7 maart 2017 @ 19:08:50 #110
377147 VRIDZ
Robverdomme
pi_169356458
Komend weekend wederom Mario Kart 8 toernooi in Bonami gamemuseum, Zwolle. Ik doe voor de 3e keer mee.. nog meer gegadigden? :)
  vrijdag 10 maart 2017 @ 21:37:51 #111
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_169420964
K zie geen centraal Zelda topic dus vraag het hier maar even: speelt iemand BotW in het Nederlands? En hoe is dat?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_169421035
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 maart 2017 21:37 schreef Faux. het volgende:
K zie geen centraal Zelda topic dus vraag het hier maar even: speelt iemand BotW in het Nederlands? En hoe is dat?
GAM / Het Grote Zelda Topic [XV]
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  vrijdag 10 maart 2017 @ 21:41:41 #113
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_169421064
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
  dinsdag 14 maart 2017 @ 12:51:00 #114
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_169505974
Wanneer gaan alle Wii U games in de verkoop :P Zit met smart te wachten om Paper Mario en Xenoblade voor een tientje op te pikken :D
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_169506208
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 12:51 schreef gniffie het volgende:
Wanneer gaan alle Wii U games in de verkoop :P Zit met smart te wachten om Paper Mario en Xenoblade voor een tientje op te pikken :D
Lang wachten...... en hopen dat het ooit gebeurt. Ik denk eerder dat ze langzaam uit de schappen verdwijnen dan dat ze voor dumpprijzen weg gaan :P
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_169510653
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 13:04 schreef Pheno het volgende:

[..]

Lang wachten...... en hopen dat het ooit gebeurt. Ik denk eerder dat ze langzaam uit de schappen verdwijnen dan dat ze voor dumpprijzen weg gaan :P
Dat gaat niet gebeuren.Tenzij je geluk hebt en deze games over een aantal jaar op een snuffelmarkt vindt.

edit: ik denk dat de minimale prijs voor Paper Mario rond de 20 Euro zal zijn en voor Xenoblade rond de 35 Euro. En dan moet je wel geluk hebben. Vooral voor Xenoblade verwacht ik op eBay en Marktplaats hoge prijzen.
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 14 maart 2017 @ 17:12:24 #117
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_169510936
-O- Mij een beetje teleurstellen op een zure dinsdag namiddag
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  dinsdag 14 maart 2017 @ 17:22:24 #118
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169511102
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 12:51 schreef gniffie het volgende:
Wanneer gaan alle Wii U games in de verkoop :P Zit met smart te wachten om Paper Mario en Xenoblade voor een tientje op te pikken :D
Die zijn al in de verkoop... :o
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_169512406
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 maart 2017 17:12 schreef gniffie het volgende:
-O- Mij een beetje teleurstellen op een zure dinsdag namiddag
het is nintendo he? niet playstation/xbox.
pi_169743508
Ik heb een vraagje.. mijn vriend en ik willen graag een wii aanschaffen. Nooit een spelcomputer oid gehad, maar een wii lijkt ons beide erg leuk. Spelletjes op een wii bij vrienden van ons zijn altijd erg fun :P maar wat we ons nu afvragen.. is het leuk ik een wii te kopen of is het dan nog leuker om een wii u aan te schaffen? Waar gaan we meer loo aan beleven.. de gewone spellen van de wii kunnen ook op de wii u gespeeld worden toch? Kan dat een beetje fatsoenlijk en is het dan leuker om een wii u te kopen zodat je meer keus uit spellen hebt ofzo? Ja sorry.. n00b hier, dus we hopen op wat advies van jullie :)
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
pi_169743679
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:54 schreef MissStevie het volgende:
Ik heb een vraagje.. mijn vriend en ik willen graag een wii aanschaffen. Nooit een spelcomputer oid gehad, maar een wii lijkt ons beide erg leuk. Spelletjes op een wii bij vrienden van ons zijn altijd erg fun :P maar wat we ons nu afvragen.. is het leuk ik een wii te kopen of is het dan nog leuker om een wii u aan te schaffen? Waar gaan we meer loo aan beleven.. de gewone spellen van de wii kunnen ook op de wii u gespeeld worden toch? Kan dat een beetje fatsoenlijk en is het dan leuker om een wii u te kopen zodat je meer keus uit spellen hebt ofzo? Ja sorry.. n00b hier, dus we hopen op wat advies van jullie :)
Voordeel van de WiiU is dat die ook games voor de Wiikan afspelen. Heb je wel de controller voor de Wii nodig, maar je hebt inderdaad meer games om te spelen. Kijk anders even of de titels voor de Wii U je aanspreken. ;)
ROBODEMONS..................|:(
  vrijdag 24 maart 2017 @ 13:16:01 #122
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_169743858
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 12:54 schreef MissStevie het volgende:
Ik heb een vraagje.. mijn vriend en ik willen graag een wii aanschaffen. Nooit een spelcomputer oid gehad, maar een wii lijkt ons beide erg leuk. Spelletjes op een wii bij vrienden van ons zijn altijd erg fun :P maar wat we ons nu afvragen.. is het leuk ik een wii te kopen of is het dan nog leuker om een wii u aan te schaffen? Waar gaan we meer loo aan beleven.. de gewone spellen van de wii kunnen ook op de wii u gespeeld worden toch? Kan dat een beetje fatsoenlijk en is het dan leuker om een wii u te kopen zodat je meer keus uit spellen hebt ofzo? Ja sorry.. n00b hier, dus we hopen op wat advies van jullie :)
Er komen geen nieuwe Wii of WiiU spellen meer uit, Nintendo heeft deze maand een nieuwe spelcomputer gelanceerd: Nintendo Switch.

Momenteel is de voorraad vrij beperkt in de winkels en wordt er waarschijnlijk pas weer in april geleverd, maar dan heb je wel een spelcomputer die gereed is voor de toekomst.

Je kunt er geen Wii of WiiU spellen mee spelen.
De prijs is wat hoger dan een WiiU, maar je krijgt direct twee controllers om mee te spelen

Wat voor spellen zou je gaan spelen op Wii(U)?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  vrijdag 24 maart 2017 @ 13:18:57 #123
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_169743908
quote:
19s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Er komen geen nieuwe Wii of WiiU spellen meer uit, Nintendo heeft deze maand een nieuwe spelcomputer gelanceerd: Nintendo Switch.

Momenteel is de voorraad vrij beperkt in de winkels en wordt er waarschijnlijk pas weer in april geleverd, maar dan heb je wel een spelcomputer die gereed is voor de toekomst.

Je kunt er geen Wii of WiiU spellen mee spelen.
De prijs is wat hoger dan een WiiU, maar je krijgt direct twee controllers om mee te spelen

Wat voor spellen zou je gaan spelen op Wii(U)?
Dit zou ik ook aanraden ja :Y Net wat meer zekerheid voor de toekomst, al moet je wel een tijdje wachten op wat meer echte mario games bv. Als je echt op korte termijn dat soort spellen wil spelen dan kan je inderdaad alsnog voor een Wii U gaan :) Een Wii zou ik sowieso niet meer doen. Minder ondersteuning, minder games die nog uitkomen, etc.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_169750324
quote:
19s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:16 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Er komen geen nieuwe Wii of WiiU spellen meer uit, Nintendo heeft deze maand een nieuwe spelcomputer gelanceerd: Nintendo Switch.

Momenteel is de voorraad vrij beperkt in de winkels en wordt er waarschijnlijk pas weer in april geleverd, maar dan heb je wel een spelcomputer die gereed is voor de toekomst.

Je kunt er geen Wii of WiiU spellen mee spelen.
De prijs is wat hoger dan een WiiU, maar je krijgt direct twee controllers om mee te spelen

Wat voor spellen zou je gaan spelen op Wii(U)?
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:06 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Voordeel van de WiiU is dat die ook games voor de Wiikan afspelen. Heb je wel de controller voor de Wii nodig, maar je hebt inderdaad meer games om te spelen. Kijk anders even of de titels voor de Wii U je aanspreken. ;)
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 maart 2017 13:18 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Dit zou ik ook aanraden ja :Y Net wat meer zekerheid voor de toekomst, al moet je wel een tijdje wachten op wat meer echte mario games bv. Als je echt op korte termijn dat soort spellen wil spelen dan kan je inderdaad alsnog voor een Wii U gaan :) Een Wii zou ik sowieso niet meer doen. Minder ondersteuning, minder games die nog uitkomen, etc.
Thnx voor jullie snelle reacties! De switch hebben we ook wel even kort besproken maar is voor ons eigenlijk niet echt een optie. We vinden het best wel veel geld om neer te leggen alleen al voor de console en de accessoires enzo en dan moeten de spellen er nog bij. Daarnaast zijn we ook niet dermate game fans dat we geduld hebben om nog lang te wachten op leuke games haha :P Voor nu is een wii u voor ons prima. Spellen die we leuk vinden om te spelen zijn de mario spellen, donkey kong, Zelda en zelf vind ik wat meer spannende/horror spellen ook wel erg leuk. Maar als we dan kiezen tussen die 2 is de Wii U dus de betere optie begrijp ik.. thnx,, nog leuke (2ehands) adresjes of tips om zo een ding op de kop te tikken misschien? :) We hebben wel een game mania in de buurt, in zwolle, die leuke games enzo heeft en ben marktplaats ook een beetje af aan het struinen :)
No hour of life is wasted, that is spent in the saddle..
  woensdag 26 april 2017 @ 11:08:58 #125
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_170495026
Hallo,
Ik weet niet zo goed waar ik deze vraag moet stellen dus ik zet hem even hier neer.
We hebben een gewone wii spelcomputer en willen daar wat (oude NES) spellen opzetten die je in de game store moet kopen.
Ik zie dat je dat met een creditcard kunt doen. Wat is jullie ervaring hiermee? Met het koppelen van je creditcard aan het Wii account? Is het veilig? Is het ook makkelijker om hem weer te ontkoppelen?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')