abonnement Unibet Coolblue
  maandag 21 november 2016 @ 08:34:05 #51
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_166795013
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 08:12 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Wat zijn dit toch voor sneue opmerkingen iedere keer? Heb je ook nog iets inhoudelijks te melden of wil je slechts je haat tegen de Koerden ventileren hier?
Het geeft wel een fascinerend praktijkinzicht in het bestaan van de vijfde colonne van Erdolf.
  maandag 21 november 2016 @ 08:35:27 #52
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_166795026
sayed_ridha twitterde op zondag 20-11-2016 om 14:51:29 Meanwhile SDF were able to capture Jubb al-Barazi east of Qabasin reageer retweet
Dit is goed nieuws voor de YPG, als ze het kunnen houden geeft het ze een goede springplank voor Qabasin.

Hetzelfde Qabasin waar de TFSA nu even op stuk loopt, zo lijkt het:
quote:
IS say they repelled Turkish-backed FSA attack on Qabasin



Bron
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_166796084
Goed dat Turkije Syrië annexeert. Lijkt me een redelijke ruil voor het verzorgen van 3 miljoen vluchtelingen. Ik bedoel de Syriërs hebben niets te willen. Ze hebben toch massaal hun land in de steek gelaten :')
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_166796250
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 10:16 schreef Mathemaat het volgende:
Goed dat Turkije Syrië annexeert.
Da's helemaal niet goed. Als je dat okay vindt, vind je het vast ook okay dat andere actoren dat ook doen; actoren zoals de Syrische Koerden die daar veel meer recht op hebben.

Verder heeft Turkije (de Turkse regering) tig keer aangegeven de territoriale integriteit van Syrië te respecteren. Er is een reden waarom de Turkse regering zo zit te hameren op territoriale integriteit...

quote:
Lijkt me een redelijke ruil voor het verzorgen van 3 miljoen vluchtelingen.
Is een ruil niet met wederzijdse instemming?
quote:
Ik bedoel de Syriërs hebben niets te willen. Ze hebben toch massaal hun land in de steek gelaten :')
In de steek gelaten, srsly? Er woedt een burgeroorlog...

Verder kun je het annexeren van grondgebied niet legitimeren door te wijzen naar het gedrag van oorlogsvluchtelingen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2016 10:31:26 ]
pi_166796300
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 10:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

Da's helemaal niet goed. Als je dat okay vindt, vind je het vast ook okay dat andere actoren dat ook doen; actoren zoals de Syrische Koerden die daar veel meer recht op hebben.

Verder heeft Turkije (de Turkse regering) tig keer aangegeven de territoriale integriteit van Syrië te respecteren. Er is een reden waarom de Turkse regering zo zit te hameren op territoriale integriteit...

[..]

Is een ruil niet met wederzijdse instemming?

[..]

In de steek gelaten, srsly? Er woedt een burgeroorlog...

Verder kun je het annexeren van grondgebied niet legitimeren door te wijzen naar het gedrag van oorlogsvluchtelingen.
:7
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_166796509
quote:
10s.gif Op maandag 21 november 2016 10:32 schreef Mathemaat het volgende:

[..]

:7
pi_166796788
quote:
9s.gif Op maandag 21 november 2016 10:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die ga ik gebruiken >:)
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
pi_166797475
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 08:12 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Wat zijn dit toch voor sneue opmerkingen iedere keer? Heb je ook nog iets inhoudelijks te melden of wil je slechts je haat tegen de Koerden ventileren hier?
sdf= ypg = pkk = terroristen
Wat is dat toch met jullie en de Westerse media?
Telkens als Turkije de terroristen bombardeert krijgen we te horen dat Turkije de Koerden aan het bombarderen is en zinnetjes als ' haat tegen de Koerden'
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  maandag 21 november 2016 @ 11:55:09 #59
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_166797694
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 11:43 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

sdf= ypg = pkk = terroristen
Wat is dat toch met jullie en de Westerse media?
Telkens als Turkije de terroristen bombardeert krijgen we te horen dat Turkije de Koerden aan het bombarderen is en zinnetjes als ' haat tegen de Koerden'
Dit toont gewoon een compleet gebrek aan realiteitszin en historisch besef, nog los van het feit dat ik ook niet elke keer als er IS'er dood gaan roep: "Laat ze maar lekker branden."

Wat voegt dat in vredesnaam toe?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_166798257
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 11:55 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Dit toont gewoon een compleet gebrek aan realiteitszin en historisch besef, nog los van het feit dat ik ook niet elke keer als er IS'er dood gaan roep: "Laat ze maar lekker branden."

Wat voegt dat in vredesnaam toe?
In vredesnaam nog wel? Terroristen moeten zich gewoon overgeven. Zo niet, dan kapot bombarderen! Alleen dat zal ze leren!
Ik zie jou trouwens andere users niet tegenspreken wanneer zij ''Laat ze maar lekker branden'' hier schrijven , wanneer een IS'er dood wordt gemaakt. Dus waarom nou nu ineens wel?
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
  maandag 21 november 2016 @ 12:50:56 #61
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_166798835
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 12:23 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:

[..]

In vredesnaam nog wel? Terroristen moeten zich gewoon overgeven. Zo niet, dan kapot bombarderen! Alleen dat zal ze leren!
Ik zie jou trouwens andere users niet tegenspreken wanneer zij ''Laat ze maar lekker branden'' hier schrijven , wanneer een IS'er dood wordt gemaakt. Dus waarom nou nu ineens wel?
Omdat het bij jou bijna niks anders is.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_166798992
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 12:50 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Omdat het bij jou bijna niks anders is.
Ik ben een user van weinig woorden.
Terroristen kapotmaken, vernietigen, bombarderen.
Eigenlijk heel simpel.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_166799305
Iedereen die dit conflict goed volgt weet dat het probleem niet ISIS is en of andere kleine religieus geïnspireerde groepen. Iemand betichte mij een pro-Ottomaan te zijn (bah) terwijl dat helemaal niet zo is. Ik zie een oorlog tussen Turken en Koerden een win win situatie voor de Arabieren en voor de Syrische staat. Op de lange termijn is SDF en YPG een groter gevaar voor Syrië en haar soevereiniteit dan een groep zoals ISIS en Nusra. Assad zal sooner or later de YPG en SDF amnestie aanbieden, natuurlijk zullen de Koerden in het noorden dat weigeren en tot de laatste man vechten.

Daarom is het in de voordeel van de SAA dat de Turken en Koerden elkaar zoveel mogelijk schade aanrichten en ervoor zorgen dat hun manschappen en capaciteiten alleen maar nog kleiner worden. Dit gedachtegoed heeft niks te maken met Pan Ottomaanse gedachtegoed, Syrië is voor Arabieren en niet voor Turken. Maar de Turken zie ik op de lange termijn wel een goede partner worden.

Momenteel doet Turkije goede zaken met Rusland en Erdogan zal waarschijnlijk S-400 gaan inkopen bij de Russen. De relatie tussen de Russen en de Turken begint steeds stabieler te worden en dat is een goed teken voor de lange termijn. Erdogan heeft liever Asad aan de grenzen dan de Koerden (SDF/YPG). Probleem is dat mensen alleen op de korte termijn denken en daarom denken dat mijn standpunt "pro-Ottomaans" is.

Als de SDF afgeslacht wordt door Turks artillerie en F-16's dan juich ik daar om, YPG en SDF zijn nauw verbonden aan elkaar en zij zijn weer nauw verbonden met PKK, En iedereen weet dat het allemaal terroristen zijn, de een is een terrorist in de naam van Islam en de ander in de naam van communisme of anarchisme. Het blijven terroristen die allemaal 1 doel hebben: namelijk de Syrische staat splitsen.
  maandag 21 november 2016 @ 13:20:12 #64
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_166799485
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 13:11 schreef JubaUrbicus het volgende:
Iedereen die dit conflict goed volgt weet dat het probleem niet ISIS is en of andere kleine religieus geïnspireerde groepen. Iemand betichte mij een pro-Ottomaan te zijn (bah) terwijl dat helemaal niet zo is. Ik zie een oorlog tussen Turken en Koerden een win win situatie voor de Arabieren en voor de Syrische staat. Op de lange termijn is SDF en YPG een groter gevaar voor Syrië en haar soevereiniteit dan een groep zoals ISIS en Nusra. Assad zal sooner or later de YPG en SDF amnestie aanbieden, natuurlijk zullen de Koerden in het noorden dat weigeren en tot de laatste man vechten.

Daarom is het in de voordeel van de SAA dat de Turken en Koerden elkaar zoveel mogelijk schade aanrichten en ervoor zorgen dat hun manschappen en capaciteiten alleen maar nog kleiner worden. Dit gedachtegoed heeft niks te maken met Pan Ottomaanse gedachtegoed, Syrië is voor Arabieren en niet voor Turken. Maar de Turken zie ik op de lange termijn wel een goede partner worden.

Momenteel doet Turkije goede zaken met Rusland en Erdogan zal waarschijnlijk S-400 gaan inkopen bij de Russen. De relatie tussen de Russen en de Turken begint steeds stabieler te worden en dat is een goed teken voor de lange termijn. Erdogan heeft liever Asad aan de grenzen dan de Koerden (SDF/YPG). Probleem is dat mensen alleen op de korte termijn denken en daarom denken dat mijn standpunt "pro-Ottomaans" is.

Als de SDF afgeslacht wordt door Turks artillerie en F-16's dan juich ik daar om, YPG en SDF zijn nauw verbonden aan elkaar en zij zijn weer nauw verbonden met PKK, En iedereen weet dat het allemaal terroristen zijn, de een is een terrorist in de naam van Islam en de ander in de naam van communisme of anarchisme. Het blijven terroristen die allemaal 1 doel hebben: namelijk de Syrische staat splitsen.
Dit is inmiddels een zuiver semantische discussie. Daarbij vergeet je voor het gemak even dat zelfs de Russen aandringen op federalisatie.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  maandag 21 november 2016 @ 13:22:28 #65
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_166799522
Obama ziet de bui al hangen voor de 'rebellen'

http://www.reuters.com/ar(...)-syria-idUSKBN13F15J
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
  maandag 21 november 2016 @ 13:59:44 #66
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_166800306
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_166800431
quote:
I've been meaning to share this story with yall for a few weeks now. I figured now is as good of a time as any.

I'm a meatcutter for a living and I had some customers come to me and ask for me to cut them some Ribeye's. I said ok come back in a little bit and I'll have them cut for you. So they walk off and I'm bored as hell at work. Often when I'm bored I go into my head, I've always had an excellent imagination. I often think about fantasy scenerios of what would happen if thing x or y happened different in history or the SCW stuff like that. Well I happened to be thinking about the SCW while cutting the Ribeyes and I looked at the knife and was thinking to myself "wow, I bet a jihadist would have blast with this thing". So I start thinking what if I was a jihadist. So as I'm cutting the ribeye primal I'm imagining i'm beheading someone and I start saying "alluh akbar" over and over in my head. I start to really get into it like it starts getting funner and funner every steak I cut. The next thing I know I'm getting REALLY into it and I don't even know. I noticed my "Alluh Akbar" started getting louder and louder to the point to where I'm practically screaming it and I'm cutting the primal very fast and VERY agressively... I look up... and what do I see? I see the customers standing at the window who asked me to cut their steaks... They look HORRIFIED! My face turns red as can be and they walk away refusing to buy the steaks (probably think I poisoned it) and left. It probably doesn't help that I have a pretty epic beard. Either way if they call the FBI on me the only defense I have that I'm not a jihadist supporter is a reddit account which regularly supports a different registered terrorist group (pkk)... so fucked up.
:D. :'). :D.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2016 14:06:02 ]
  maandag 21 november 2016 @ 14:09:17 #68
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_166800499
''Rebellen" moeten gewoon Aleppo opgeven.
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
  maandag 21 november 2016 @ 14:34:48 #70
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_166800959
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 14:05 schreef zarGon het volgende:

[..]

:D. :'). :D.
_O- _O- _O-
  maandag 21 november 2016 @ 14:37:11 #71
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_166801001
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 10:29 schreef zarGon het volgende:

[..]

Da's helemaal niet goed. Als je dat okay vindt, vind je het vast ook okay dat andere actoren dat ook doen; actoren zoals de Syrische Koerden die daar veel meer recht op hebben.

Verder heeft Turkije (de Turkse regering) tig keer aangegeven de territoriale integriteit van Syrië te respecteren. Er is een reden waarom de Turkse regering zo zit te hameren op territoriale integriteit...

[..]

Is een ruil niet met wederzijdse instemming?

[..]

In de steek gelaten, srsly? Er woedt een burgeroorlog...

Verder kun je het annexeren van grondgebied niet legitimeren door te wijzen naar het gedrag van oorlogsvluchtelingen.
Hey, een rationele Turk in het topic. Dat is een verademing :)

Andere users: niet mad worden.
  maandag 21 november 2016 @ 14:40:53 #72
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_166801072
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 14:09 schreef Zahreddine het volgende:
''Rebellen" moeten gewoon Aleppo opgeven.
Zodra ze de druk gaan voelen zullen de groene bussen wel komen. Volgens mij is de truuk om zoveel mogelijk Jabhat Fateh al-Sham gasten te doden. Die anderen willen wel in een groen busje, maar luisteren naar wat de grote baas te zeggen heeft en die is nu nog in de meerderheid. Vervolgens gaan ze dan in Idlib een grote fittie hebben omdat ze elkaar gaan beschuldigen van het mislukte Aleppo verhaal :')
pi_166801921
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2016 14:40 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Zodra ze de druk gaan voelen zullen de groene bussen wel komen. Volgens mij is de truuk om zoveel mogelijk Jabhat Fateh al-Sham gasten te doden. Die anderen willen wel in een groen busje, maar luisteren naar wat de grote baas te zeggen heeft en die is nu nog in de meerderheid. Vervolgens gaan ze dan in Idlib een grote fittie hebben omdat ze elkaar gaan beschuldigen van het mislukte Aleppo verhaal :')
Die kans is heel groot dat de rebellen elkaar gaan afmaken vanwege onenigheid door Aleppo en Assad kijkt toe en geniet.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_166802054
LinaArabii twitterde op maandag 21-11-2016 om 01:02:04 BBC published an article on this massacre in #Aleppo. Got edited beyond recognition pretty quick though. https://t.co/Gf2KtL1aHw reageer retweet
De "propaganda" van het westen. :') Faalhazen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_166803229
Iraq Shi'ite paramilitaries close to cutting Mosul supply route

quote:
Iraqi Shi'ite militias were massing troops on Monday to cut remaining supply routes to Mosul, Islamic State's last major stronghold in Iraq, closing in on the road that links the Syrian and Iraqi parts of its self-declared caliphate.

Five weeks into the U.S.-backed offensive on Mosul, Islamic State is fighting in the area of Tal Afar, 60 km (40 miles) to the west, against a coalition of Iranian-backed groups known as Popular Mobilisation forces.

Cutting the western road to Tal Afar would seal off Mosul as the city is already surrounded to the north, south and east by Iraqi government and Kurdish peshmerga forces.

The government's U.S.-trained Counter Terrorism Service unit breached Islamic State's defenses in east Mosul at the end of October and is fighting to expand a foothold it gained there.

The road to Tal Afar is no longer safe, said a truck driver who used it two days ago to bring in fruit and vegetables from Raqqa, Islamic State's Syrian stronghold.

He said he saw three trucks burning on the road while fighting raged in the vicinity. "This is the last time I drive on this road, it will be cut," he told Reuters by telephone, asking not to be identified as the insurgents punish by death those caught communicating with the outside world.

A Popular Mobilisation spokesman said over the weekend that its forces were already advancing to the main highway as part of operations to seal off Mosul. A Reuters reporter said they were massing troops to finish encircling Tal Afar.

The Iraqi air force supporting Popular Mobilisation groups in their fight near Tal Afar carried out air strikes that killed 15 insurgents, including a group that was hiding in a tunnel near Tal Afar air base, according to a military statement on Sunday evening.
http://www.reuters.com/ar(...)er&utm_medium=Social
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')