abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 19 november 2016 @ 08:32:55 #76
66186 foetre
Wielren en Hardloop addict
pi_166752086
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 07:57 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

:6

Hoe snel is die inschrijving vol? Want het past opzich wel in het wedstrijdjes-schema, maar ik zit nog een beetje met hoe ver het rijden is (en hoe absurd lang m'n dagelijkse files nu zijn :{ (en nee, nog steeds geen huis)).
Afgelopen jaar viel het wel mee qua inschrijving .
10 november open 23 november vol.
pi_166752087
Ik ben liever ziek met 39graden koorts dan full-on verkouden.

Weet jij, Zwab, trouwens van het bestaan van Het VBL buitenlandse wedstrijden bezoeken topic? Er komen vrijdag zelfs FOK!kers naar Barnsley!
Ja doei.
  zaterdag 19 november 2016 @ 09:00:29 #78
3878 Vork
Manisch creatief
pi_166752218
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 08:21 schreef motorbloempje het volgende:
Op het feit dat de koude door mijn pijnlijke schrale keel sneed na was het heerlijk rennen over de donkere trails in natte sneeuw en regen. Ik hou d'r van. Maar volgende keer graag zonder verkoudheid des doods.
Maar je hebt wel de verkoudheid des doods overleefd.

Hoe is het met de rug? Heb je daar nog last van ondanks of dankzij de verkoudheid, of zijn die problemen nu nagenoeg voorbij?
pi_166753625
Ik ga eerst maar eens zelf die puinduintrappen een paar keer op voor ik besluit of ik mee ga doen :P

En ik heb een opzet voor mijn marathonschema gekregen! Bizar om weer dingen als duurloop 180' te zien staan :P Maar gelukkig 'groei je daar vanzelf in'
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166753679
Ik sta morgen om 12:30 met een paar andere Fok!kers onder de Stadsschouwburg in Nijmegen.

Einde dienstmededeling.
pi_166754270
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 09:00 schreef Vork het volgende:

[..]

Maar je hebt wel de verkoudheid des doods overleefd.

Hoe is het met de rug? Heb je daar nog last van ondanks of dankzij de verkoudheid, of zijn die problemen nu nagenoeg voorbij?
het blijft voorzichtig zijn en luisteren naar het lichaam, maar terugvallen duren korter en zijn minder vaak!


Hebben nu ook sinds een paar weken een nieuw bed + matras wat lijkt te helpen!
Ja doei.
pi_166754436
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:34 schreef La_Tramposa het volgende:
Ik ga eerst maar eens zelf die puinduintrappen een paar keer op voor ik besluit of ik mee ga doen :P

En ik heb een opzet voor mijn marathonschema gekregen! Bizar om weer dingen als duurloop 180' te zien staan :P Maar gelukkig 'groei je daar vanzelf in'
Hoeveel weken duurt je schema? Nog 149 dagen voor de start zag ik.

Zijn de Rotterdammers al begonnen met voorbereiden? Die is een weekje eerder dacht ik.

Ben zelf het boek Simpele marathon training for busy adults van Jay Johnson aan het lezen. Hij gaat uit van een 20 weken schema. Behoorlijk pittig, maar wel te doen denk ik (5 dagen lopen, 1 dag crosstraining en 1 dag en stevige wandeling van een uur. Het fijne aan het boek is dat duidelijk wordt uitgelegd waarom je wat moet lopen. Heb er wel vertrouwen in. Ik denk dat ik volgend jaar het hm-schema ga proberen dat er ook in staat.
pi_166754444
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:38 schreef pijll het volgende:
Ik sta morgen om 12:30 met een paar andere Fok!kers onder de Stadsschouwburg in Nijmegen.

Einde dienstmededeling.
Dan ben ik al aan het inlopen denk ik, maar misschien kom ik nog even zwaaien naar de zolderautisten ;)
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166754459
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 12:30 schreef steffelonio het volgende:

[..]

Hoeveel weken duurt je schema? Nog 149 dagen voor de start zag ik.

Zijn de Rotterdammers al begonnen met voorbereiden? Die is een weekje eerder dacht ik.

Ben zelf het boek Simpele marathon training for busy adults van Jay Johnson aan het lezen. Hij gaat uit van een 20 weken schema. Behoorlijk pittig, maar wel te doen denk ik (5 dagen lopen, 1 dag crosstraining en 1 dag en stevige wandeling van een uur. Het fijne aan het boek is dat duidelijk wordt uitgelegd waarom je wat moet lopen. Heb er wel vertrouwen in. Ik denk dat ik volgend jaar het hm-schema ga proberen dat er ook in staat.
We beginnen de week na kerst, dus dan 15-16 weken. Ik vind 6x trainen en 1 wandeling trouwens behoorlijk wat voor busy adults :P
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166754828
Mijn wedstrijdplanning is ook ondertussen compleet tot aan de Rotterdam Marathon. Zelf ga ik 2 keer een Trail van 30km (Terhills, Hivernal) rennen, en daarna nog mijn eerste internationale halve marathon (Selfkantrun, 2km over de grens).

Ga mij ook eens inlezen over goede schema's voor de Rotterdam Marathon.

Ik blijf aardig gemotiveerd door de winter heen!
pi_166755167
Mijn wedstrijdschema bestaat uit nog nader te bepalen loopjes op onderstaand lijstje:


Egmond en Schoorl loop ik waarschijnlijk niet. Schoorl misschien alleen als ik mezelf snel genoeg vind om in het wedstrijdvak te starten. Al is mijn doel geen marathon, maar gewoon zo ontspannen mogelijk zoveel mogelijk snelheid terugkrijgen :P
pi_166756765
Nieuwe trainings PR op de 10km gelopen. Van 39:48 naar 38:31. Het is wel GPS data, dus niet heel accuraat, maar ik ben er desondanks heel blij mee.

En dat alles sinds ik langzamer ben gaan hardlopen.
pi_166756844
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:38 schreef pijll het volgende:
Ik sta morgen om 12:30 met een paar andere Fok!kers onder de Stadsschouwburg in Nijmegen.

Einde dienstmededeling.
En vanavond om 18.30 uur, voor de liefhebbers.
  Redactie Sport zaterdag 19 november 2016 @ 16:20:01 #89
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_166757774
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:38 schreef pijll het volgende:
Ik sta morgen om 12:30 met een paar andere Fok!kers onder de Stadsschouwburg in Nijmegen.

Einde dienstmededeling.
Morgen eens kijken of ik dit kan vinden :)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_166758127
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 november 2016 16:20 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Morgen eens kijken of ik dit kan vinden :)
Direct na de expo aan de linkerkant, kan niet echt missen. Aan het Keizer Karelplein.
pi_166758145
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:34 schreef La_Tramposa het volgende:
En ik heb een opzet voor mijn marathonschema gekregen! Bizar om weer dingen als duurloop 180' te zien staan :P Maar gelukkig 'groei je daar vanzelf in'
180' Duurloop terwijl jouw marathon-PR 194' is?

quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 08:33 schreef motorbloempje het volgende:
Weet jij, Zwab, trouwens van het bestaan van Het VBL buitenlandse wedstrijden bezoeken topic? Er komen vrijdag zelfs FOK!kers naar Barnsley!
Nee, ik ben alleen in dit topic actief. Dat er daar mensen zitten die naar buitenlandse voetbalwedstrijden gaan verbaast me niet, er zijn best veel mensen die dat doen (waarvan ik er ook wel een aantal ken). Barnsley is wel een leuke club om te bezoeken, met nog een echte oude hoofdtribune. Maar jij en Wolve zijn er inmiddels vaker geweest dan ik haha.
pi_166758314
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 16:44 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

180' Duurloop terwijl jouw marathon-PR 194' is?

[..]

Nee, ik ben alleen in dit topic actief. Dat er daar mensen zitten die naar buitenlandse voetbalwedstrijden gaan verbaast me niet, er zijn best veel mensen die dat doen (waarvan ik er ook wel een aantal ken). Barnsley is wel een leuke club om te bezoeken, met nog een echte oude hoofdtribune. Maar jij en Wolve zijn er inmiddels vaker geweest dan ik haha.
we zitten er zelfs nu!
Ja doei.
pi_166758315
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 13:19 schreef hatsaflats het volgende:
Mijn wedstrijdschema bestaat uit nog nader te bepalen loopjes op onderstaand lijstje:
[ afbeelding ]

Egmond en Schoorl loop ik waarschijnlijk niet. Schoorl misschien alleen als ik mezelf snel genoeg vind om in het wedstrijdvak te starten. Al is mijn doel geen marathon, maar gewoon zo ontspannen mogelijk zoveel mogelijk snelheid terugkrijgen :P
Jouw loopje in Oostzaan gaat morgen niet door Hats: http://www.ijsclub-centru(...)mloop-gaat-niet-door
pi_166758580
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 16:44 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

180' Duurloop terwijl jouw marathon-PR 194' is?

[..]

Nee, ik ben alleen in dit topic actief. Dat er daar mensen zitten die naar buitenlandse voetbalwedstrijden gaan verbaast me niet, er zijn best veel mensen die dat doen (waarvan ik er ook wel een aantal ken). Barnsley is wel een leuke club om te bezoeken, met nog een echte oude hoofdtribune. Maar jij en Wolve zijn er inmiddels vaker geweest dan ik haha.
Ja, blijkbaar. Maar voor vorig jaar heb ik ook een duurloop van 3 uur en 8 minuten gedaan zie ik (oke, dat was wel 2km langer dan nodig vanwege verdwalen). Je wilt toch wel een keer flink boven de 30km lopen..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166758667
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 16:55 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Jouw loopje in Oostzaan gaat morgen niet door Hats: http://www.ijsclub-centru(...)mloop-gaat-niet-door
Ik kreeg een mailtje idd :( Stom.
pi_166759340
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 17:18 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Ik kreeg een mailtje idd :( Stom.
Je kunt nog meedoen met de 7^^.
pi_166759524
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 17:52 schreef McTwente het volgende:

[..]

Je kunt nog meedoen met de 7^^.
Dat is een beetje uit de richting. Ik denk dat ik maar eens met de groep mee ga de duinen in. Zij lopen duurlopen altijd vrij rap, dus voor mij is dat ook ongeveer wedstrijdbelasting.
  zaterdag 19 november 2016 @ 18:41:44 #98
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_166760043
Halve marathon van Monster...mooie, flink zware loop. De eerste 7 km waren mooi door de duinen met windje mee. Daar kon ik een mooi groepje uitzoeken en redelijk sparen. Ik zocht een groepje met ervaren, sterk uitziende en soepel lopende lopers uit.
Dat groepje bleek op de 9km strand met wind tegen de gouden greep. We liepen netjes kop over kop en veegden veel enkele lopers en groepjes op. Een aantal daarvan wist bij ons te blijven hangen, maar weinigen konden op kop tegen de wind in meedraaien.
Uiteindelijk mochten we het strand weer af, en weer terug met windje mee richting finish. Hier merkte ik dat ik ongemerkt veel van mijn lijf had gevraagd op het strand, want ik voelde mijn benen gewoon leeglopen. Die laatste 5km werden dus zwaarder dan verwacht, ook mentaal.
Achteraf ben ik blij met mijn tijd en met mijn kilometertijden ^O^
F means you're fucked
pi_166760378
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 16:44 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

180' Duurloop terwijl jouw marathon-PR 194' is?
Lijkt me normaal. Mijn langste trainingen zijn 240+ minuten, met een PR op de M van 265. Sneller dan dat zou te veel belasting zijn, voor een training.
pi_166760764
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 18:41 schreef YUR het volgende:
Halve marathon van Monster...mooie, flink zware loop. De eerste 7 km waren mooi door de duinen met windje mee. Daar kon ik een mooi groepje uitzoeken en redelijk sparen. Ik zocht een groepje met ervaren, sterk uitziende en soepel lopende lopers uit.
Dat groepje bleek op de 9km strand met wind tegen de gouden greep. We liepen netjes kop over kop en veegden veel enkele lopers en groepjes op. Een aantal daarvan wist bij ons te blijven hangen, maar weinigen konden op kop tegen de wind in meedraaien.
Uiteindelijk mochten we het strand weer af, en weer terug met windje mee richting finish. Hier merkte ik dat ik ongemerkt veel van mijn lijf had gevraagd op het strand, want ik voelde mijn benen gewoon leeglopen. Die laatste 5km werden dus zwaarder dan verwacht, ook mentaal.
Achteraf ben ik blij met mijn tijd en met mijn kilometertijden ^O^
Ah, ik dacht al op Strava, jij hebt hard gelopen voor een training! Wist niet dat er een wedstrijd was, netjes!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')