abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_166828730
Ik mag straks spierschade oplopen met een 400 meter testloop. Ik ben benieuwd of ik dat nog een beetje kan.
pi_166829164
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 18:04 schreef hatsaflats het volgende:
Ik mag straks spierschade oplopen met een 400 meter testloop. Ik ben benieuwd of ik dat nog een beetje kan.
Sub 70 seconden of je kan je hier niet meer vertonen! :p met startblok en allers? Wel gek trouwens al die verenigingen met test loopjes, ik heb dat nog nooit meegemaakt..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166829338
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 18:24 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Sub 70 seconden of je kan je hier niet meer vertonen! :p met startblok en allers? Wel gek trouwens al die verenigingen met test loopjes, ik heb dat nog nooit meegemaakt..
Nee, geen startblok. Gewoon rennen. 70 seconden is wel heel ambitieus, de vorige keer (mei) had ik er 86 nodig en liep ik m'n voet stuk.
pi_166829358
Ik ga straks weer een run-swim-run doen *O*
Sweet like candy to my soul
Sweet you rock and sweet you roll
Lost for you, I'm so lost for you..
<a href="http://global.thebump.com/tickers/tt190c03.aspx" rel="nofollow" target="_blank">T.</a>
  dinsdag 22 november 2016 @ 18:35:37 #280
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166829442
Vanavond nog zwemmen als ik er aan toe kom. Afgelopen zaterdag 15,6km gelopen :9
pi_166829517
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 18:31 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Nee, geen startblok. Gewoon rennen. 70 seconden is wel heel ambitieus, de vorige keer (mei) had ik er 86 nodig en liep ik m'n voet stuk.
Maar je deed laatst je 200tjes in 36 toch? Dus dan is het een beetje uitrollen en dan loop je alsnog onder de 80 ;) maar stukmaken is nooit goed, dus laat je vooral niet opjutten door mij :P veel plezier
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_166830180
Ik heb nu een paar keer een laser-klittenbandding voor paarden gebruikt. :')
Eerst voor m'n schouder en nu voor m'n knie. Gewoon elke dag 20 minuten mee zitten bij het tv kijken.
Zal wel niet veel doen, maar baat het niet...
Knie gaat volgens mij al wel weer wat beter nu. Even wat minder belasten en na het trainen ook meteen koelen.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_166830225
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 18:38 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Maar je deed laatst je 200tjes in 36 toch? Dus dan is het een beetje uitrollen en dan loop je alsnog onder de 80 ;) maar stukmaken is nooit goed, dus laat je vooral niet opjutten door mij :P veel plezier
De eerste 2 alleen, en ik was ook echt wel blij dat het maar 200 meter was. Ik vind het wel bijzonder dat ik voor zoiets suffigs ook alweer zenuwachtig ben :') Want ik moet iig harder dan die 86 kunnen, want meer training + elke week kracht, dus langzamer zou stom zijn. Nouja, tijd om eens te gaan kijken hoe het gaat.
pi_166832294
Hoe ging het Hats?

Ik zit in de taperperiode voor de Meijendelloop. Morgenmiddag nog een route uit het leuke boekje Rotterdam Rent met Murmeli doen en dan op naar de loop die ik in 2014 zo mooi vond dat ik me voornam 'm nooit meer te lopen.
pi_166834031
Meh. Beetje conservatief begonnen, en toen het tijd werd om uit te versnellen vonden mensen het nodig om baan 1 t/m 5 te bezetten. Dus helemaal uit m'n ritme. Dat ik nog "baan vrij" kon roepen en de laatste 100 meter tegen de gast naast me in volzinnen kon mopperen zegt ook wel iets over hoe diep ik ben gegaan :') De schade is 81 seconden.

En m'n Garmin heeft kuren. Naast dat m'n hartslag maar de helft van de loopjes klopt (pun intended) is het scherm nu ook gek. Dus die moet ik denk ik tijdelijk gaan missen :(
pi_166834451
Ik heb heerlijk gelopen zeg, herstelloopje door de donkere duinen en dan heb je op een gegeven moment echt niet meer door of je omhoog of omlaag loopt, hoor je alleen nog het getik van onze passen en dan kom je in zo'n trance! Tot we schrokken van enge Hooglanders haha.

En ik heb besloten dat ik niet naar de Warande ga zaterdag maar in plaats daarvan op zondag de Duinstrandloop ga doen. Geen zin om weer een hele dag in de trein te zitten en ik heb toch nu niet de snelheid om 5000 meter heel hard te crossen, dus nu ga ik de duinstrandloop als pittige trainingswedstrijd doen.
pi_166834679
En hats, jammer dat je niet alles eruit kon halen, maarja het blijft een testloopje en geen wedstrijd. Op zich is 5sec op 400 meter in een paar maanden al heel veel :o
Krijg je dan op basis van dit nieuwe trainingspaces of zo?
  dinsdag 22 november 2016 @ 21:42:24 #288
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166835141
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 20:20 schreef Zwabberhark het volgende:
Hoe ging het Hats?

Ik zit in de taperperiode voor de Meijendelloop. Morgenmiddag nog een route uit het leuke boekje Rotterdam Rent met Murmeli doen en dan op naar de loop die ik in 2014 zo mooi vond dat ik me voornam 'm nooit meer te lopen.
Meijendelloop O+
Zie het leven als een grote speeltuin... Je kunt er een beetje spelen, hangen, aanklooien, ouwehoeren met je vriendjes, en als je het ene niet meer leuk vindt, ga je wat anders doen
  dinsdag 22 november 2016 @ 21:43:34 #289
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166835184
Hats! Wat irritant dat ze de baan bezet hielden :(

Niettemin vind ik 81 sec nog megasnel. Trek er voor het mopperen nog een paar seconden af en je zit dus in de 70 *O*
Zie het leven als een grote speeltuin... Je kunt er een beetje spelen, hangen, aanklooien, ouwehoeren met je vriendjes, en als je het ene niet meer leuk vindt, ga je wat anders doen
pi_166835406
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 21:29 schreef La_Tramposa het volgende:
En hats, jammer dat je niet alles eruit kon halen, maarja het blijft een testloopje en geen wedstrijd. Op zich is 5sec op 400 meter in een paar maanden al heel veel :o
Krijg je dan op basis van dit nieuwe trainingspaces of zo?
Het irritante is dat ik volgens mij gewoon veel harder kan :P Een paar maanden geleden was ik ook echt veel minder in vorm.

En als het goed is wordt de mega-excel met trainingspaces hier wel op aangepast, maar daar kijk ik eigenlijk niet zo naar. Ik blijf ook gewoon nog een tijdje met m'n "langzame" oude mannen lopen, tot ik ze bij kan houden op de 10 (ca. 47 minuten). Het is bij mij met intervallen ook nogal "woeeeeiiii ik kan weer snel woooeeeiii en nu ben ik weer geblesseerd".
pi_166835545
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 21:49 schreef hatsaflats het volgende:

[..]

Het irritante is dat ik volgens mij gewoon veel harder kan :P Een paar maanden geleden was ik ook echt veel minder in vorm.

En als het goed is wordt de mega-excel met trainingspaces hier wel op aangepast, maar daar kijk ik eigenlijk niet zo naar. Ik blijf ook gewoon nog een tijdje met m'n "langzame" oude mannen lopen, tot ik ze bij kan houden op de 10 (ca. 47 minuten). Het is bij mij met intervallen ook nogal "woeeeeiiii ik kan weer snel woooeeeiii en nu ben ik weer geblesseerd".
Ik weet ook zeker dat jij wel harder kan. Maar volgens mij zit jouw knelpunt ook niet op de maximale snelheid maar meer op het duurvermogen? Ik weet namelijk niet eens of ik een 200tje in 36 seconden zou redden :P Laatst deed ik wel een 400tje aan het eind van de training in 81 sec. maar jij bent relatief veel sneller dan ik op de korte intervallen.
pi_166835958
Duurvermogen is idd niet m'n sterkste punt, maar ik mis denk ik ook de explosiviteit om echt snel te worden. En wat mentale hardheid voor beide dingen :P Ik loop wel vrij makkelijk op ontspanning 3:20min/km ofzo. Een stukje dan.
pi_166836144
Zo, dat was lekker O+. 2km heen, 56 baantjes in 32 min gezwommen, 2 km terug.
<a href="http://global.thebump.com/tickers/tt190c03.aspx" rel="nofollow" target="_blank">T.</a>
pi_166836191
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 22:15 schreef GotC het volgende:
Zo, dat was lekker O+. 2km heen, 56 baantjes in 32 min gezwommen, 2 km terug.
wow dan ben je echt een turbozwemmer :o Triathlon 2017? ;)
pi_166836406
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 22:17 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

wow dan ben je echt een turbozwemmer :o Triathlon 2017? ;)
Valt mee hoor :D Zwem in de middenmoot. Triatlon lijkt me tof, maar ik haat fietsen. Dus voor nu is dit een leuke creatieve training :Y)
  dinsdag 22 november 2016 @ 22:29:03 #296
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_166836503
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 22:26 schreef GotC het volgende:

[..]

Valt mee hoor :D Zwem in de middenmoot. Triatlon lijkt me tof, maar ik haat fietsen. Dus voor nu is dit een leuke creatieve training :Y)
Ik vind het ook vrij rap. Hier in het zwembad zwom ik ook in de middenmoot maar deed dan 60 banen in een uur ofzo :o
pi_166836546
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 22:26 schreef GotC het volgende:

[..]

Come over to the tri-side... ;)
Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende: Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 22 november 2016 @ 22:31:23 #298
89879 YUR
Beroepsamateur
pi_166836574
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 22:30 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Come over to the tri-side... ;)
They have guppies
The expert in anything was once a beginner
pi_166836598
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 22:31 schreef YUR het volgende:

[..]

They have guppies
Jup :) en op de verening doen we zaterdag na het zwemmen 'cake van de week'. Heul goede traditie ook, dat
Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende: Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_166836829
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 22:29 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Ik vind het ook vrij rap. Hier in het zwembad zwom ik ook in de middenmoot maar deed dan 60 banen in een uur ofzo :o
Voordeel van meedoen aan trimzwemmen, is echt hard werken :). Maar ik was vroeger wedstrijdzwemmer (en nog best hoog in NL ook),dus zwem puur op techniek ;).
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')