abonnement Unibet Coolblue
pi_166710064


Over Paaspop:
Paaspop is een driedaags muziekfestival dat elk jaar tijdens het paasweekend plaatsvindt in het Nederlandse Schijndel (Noord-Brabant). In 1978 werd het voor de eerste keer georganiseerd, in bescheiden vorm. Deze primeur vond plaats in het inmiddels verdwenen gemeenschapshuis D’n Herd. Al snel werd het festijn naar manege De Molenheide verplaatst, waar het vijftien jaar zijn vaste stek had.

In 1985 vond het festival voor de eerste keer plaats op Eerste Paasdag, waarmee het ’officiële’ Paaspop was ontstaan. Elf jaar later verhuisde het muziekfeest naar een grote circustent naast De Molenheide. Vandaag de dag trekt Paaspop, dat de naam heeft de seizoensopener te zijn, elk jaar meer dan 15.000 bezoekers, verspreid over tien podia.

In 2011 is het festival uitgebreid naar 3 dagen. Tevens zijn er drie nieuwe podia bij gekomen; Boogiedown waarvan het programma wordt ingevuld door Stichting Boogiedown Nederland, Heineken Starclub en Mash-up Ville. Het festival trok in dit jaar 40.000 bezoekers. Een record sinds de eerste editie.

In 2012 zijn er weer 3 dagen Paaspop. Er waren 150 acts en 13 podia. Naar Paaspop kwamen 51.000 bezoekers. Paaspop 2012 was de meest succesvolle editie in zijn 34-jarige bestaan.

Te zien waren onder meer Guus Meeuwis, Racoon, The Kyteman Orchestra en Within Temptation. Rapper Gers Pardoel werd op het festival uitgeroepen tot 3FM Serious Talent van 2012.

Overnachten:
Camping:
Paaspop doet er alles aan om van de camping je tweede huis te maken. Dit jaar is het terrein opnieuw uitgebreid en kun je er vroeg terecht om je tent, caravan of camper op een goede plek te zetten. Op vrijdagochtend 9.00 uur gaat de camping al open. Op 2e Paasdag mag je van ons een woonboulevard gaan bezoeken en zorg je ervoor dat de biezen voor 12.00 uur zijn gepakt. Op de camping geldt wel een vol=vol reglement, dus koop je ticket in de voorverkoop. Dan ben je namelijk altijd welkom, ongeacht wanneer je aankomt!

Mooi is dat je verse boodschappen bij de campingsupermarkt kunt halen waar zelfs nog tot twee uur na afloop van het festival lekkere snacks verkrijgbaar zijn. De Wit Schijndel is de rots in de campingbranding en verkoopt alle denkbare kampeerspullen. Voor het geval je tent toch te klein blijkt bijvoorbeeld. Eigen camper of caravan meegezeuld? Hiervoor hebben we een apart gedeelte ingeruimd met op steenworp afstand parkeergelegenheden. Kaartjes voor de camping koop je per persoon, ongeacht of je met tent, camper of caravan komt.

Tipi's:
Er is niks zo lekker als op een festival lekker de hippie uit te hangen. Alles rustig aan en genieten van een paar dagen vol love, peace and music. En hoe kun je nu beter de hippie in jezelf naar boven halen dan door te kamperen in een tipi? We hebben dit jaar een toevoeging die eigenlijk niet mag ontbreken op een festival, namelijk een heuse tipi camping! Elke dag wakker worden in een ruime tent die wij voor je hebben opgezet. Voorzien van een stretcher, LED lamp, tafeltje, krukjes en nog veel meer.

Flexotel:
Een comfortabele luxe tweepersoons hotelkamer met bedden, elektriciteit, licht en linnen. Wil je een FlexOtel boeken? Dat gaat niet via de Paaspop website, maar via de website van FlexOtel.

Praktische Info:
Op het festival zijn op meerdere plaatsen PIN-automaten aanwezig. Je kan hiermee zowel geld als muntjes pinnen.
Op het festival zijn er kluisjes te huur. Dit kost 5 euro per keer met 5 euro borg.
Paaspop is niet specifiek ingericht voor kinderen. We raden dan ook af om met (kleine) kinderen naar Paaspop te komen.
Om veiligheidsredenen is het verboden om te roken in de festivaltenten. Hierbuiten is het uiteraard wel toegestaan.
Paaspop heeft geen minimum leeftijd. Wel moet iedereen onder de 16 jaar oud begeleid worden door een volwassenen. Graag wijzen we u er nog wel op dat het festival niet is afgestemd voor (kleine) kinderen.
- Muntjes zijn verkrijgbaar aan de kassa's en kosten ¤2,50. Aan de kassa's kan je betalen met je PIN-pas en cash geld.

- Bij de festival entree zijn de linkse poortjes voor dagkaartjes. De overige poortjes zijn voor de weekendbezoekers.

- Parkeerroutes zullen rondom Schijndel aangegeven worden. Parkeren kost ¤15,- voor een weekend of ¤8,- per dag. Als je met de bus, trein, taxi of fiets komt kan je hier meer informatie vinden.

- Alcohol is op Paaspop, net als in de rest van Nederland, alleen voor achttienjarige en ouder. Mensen onder deze leeftijd zullen een aangepast polsbandje krijgen om te voorkomen dat ze toch alcoholische dranken kunnen bestellen.

Toegankelijkheid:
Festivalentree:

De poortjes voor dagkaarten bevinden zich geheel links. De overige poortjes zijn voor combikaarten. Rolstoelers kunnen gebruik maken van de brede gasteningang. Deze bevindt zich links van de toegangspoortjes. Na het ontvangen van een polsbandje, is er voor de beveiliginsdoorgang waar gefouilleerd wordt, aan de rechterkant in de tent een doorgang voor rolstoelers. Overige bezoekers lopen rechtdoor , de brug over naar het festivalterrein.

Festivalterrein:
Doordat Paaspop vaak vroeg in het jaar valt, houden we rekening met alle weersomstandigheden. Daarom, maar ook om het festival zo toegankelijk mogelijk te maken voor iedereen, is het complete festivalterrein voorzien van houten vlonders. Alle tenten zijn met elkaar verbonden door deze vlonders, en daardoor goed toegankelijk. Vrijwel alle tenten zijn verwarmd met kachels. Het Paaspop-festivalterrein heeft meerdere aangepaste toiletten. Deze bevinden zich bij de EHBO stand naast het Apollo podium.

Kinderen:
Paaspop is niet specifiek ingericht voor kinderen. We raden dan ook af om met (kleine) kinderen naar Paaspop te komen.

Bereikbaarheid:
Paaspop vindt plaats op festivalterrein De Molenheide te Schijndel, zo'n 10 km onder Den Bosch. Het festivalterrein is gelegen aan De Heikampen in Schijndel.

Auto:
Door heel Schijndel zullen borden hangen die je wijzen naar de parkeerplaatsen. Hierbij word je nog geholpen door stewards. Ben je echt bang om te verdwalen? Zet dan het volgende adres in je navigatiesysteem;

Nonnenbos 6
Schijndel, 5482 ZM

Parkeren kun je ook dit jaar weer bij Boer Anton voor ¤15,- voor het hele weekend of ¤8,- voor één dag. De opbrengst van het parkeren bij Paaspop gaat zoals elk jaar naar een goed doel. Dit jaar zijn dat Wensambulance Brabant en Duchenne Heroes.

Openbaar vervoer:
We raden iedereen aan die met het openbaar veroer komt om met de trein naar Den Bosch te komen en vanaf hier met de pendelbus naar Paaspop verder te reizen. De treinreis kan je makkelijk plannen via 9292.nl.

Vanaf Den Bosch zal vrijdag, zaterdag en zondag tussen 11.00 en 02.30 elke 20 á 30 minuten een pendelbus vertrekken naar het festival en terug. Maandag zullen er tot 14:00 pendelbussen naar het station rijden. Vanaf de busstop bij het festivalterein is de camping op loopafstand. Tickets voor de pendelbus zijn verkrijgbaar voor ¤6,- in de bus.

Fiets:
De officiële Paaspop fietsenstalling vind je tegenover de ingang van het festival terrein. De fietsenstalling is bewaakt en kost ¤1,- per dag. in Schijndel kan je de borden volgen die je naar de ingang van het terrein leiden volgen om bij de fietsenstalling te komen.

Taxi:
De taxiplaats voor het brengen en ophalen is bij Zwembad Molenheide. Vanaf hier kan je het festival al zien en horen en loop je in een paar minuten naar de festival entree. Het adres voor de taxistandplaats is;

Avantilaan 1
5482 RE, Schijndel

Postadres Paaspop:
De Heikampen 5482 ZR, Schijndel

Tickets:
Er is nog niets bekend over de prijzen van de tickets.

Line-Up:
Vrijdag:
257ers
Anouk
Anti-Flag
Asking Alexandria
Bokoesam
Coone
Daisy's Dj Team
Dansado & De Feestneger
Kraantje Pappie
Kyle gass Band
Parkway Dive
Puinhoop Kollektiv
Stick To Your Guns
UB40
Xixa

Zaterdag:
Alex Vargas
Birdy Nam Nam
Broederliefde
Chef'Special
David Ghetto
D-Block S-Te-Fan
Di-Rect
Doe Maar
Donnie
Dubioza Kolektiv
Hotei
Jay Hardway
Joost van Bellen
Kuenta I Tambu
Louis Barry
Mad Dog MCrea
Maduk
Mr. Belt & Wezol
Netsky
Sander van Doorn
Sebastian Bronk
Sevn Alias
Stöoki Sound
Suicidal Tendenceis
Textures
The Dirty Daddies
Tom Odell
Zwart Licht

Zondag:
Audiotricz
Crystal Fighters
Gallowstreet
Giocatori
Gido Weijers
Hans Teeuwen
Javier Guzman
Jody Bernal
Jolly Jackers
Jonna Fraser
Joris Voorn
Julian Jordan
La Fuente
Kensington
La Pegatina
Lucas & Steve
Matt Simons
Pink Oculus
Pullep Apart By Horses
Ran _D
Rob Heron & The Tea Pad Orchestra
Speedy J
Ummet Özcan
The Veils
Watskeburt?! De Musical
Whitney Rose

Onbekend:
Baby Blue
Bökkers
Danny Panadero
Deun van Seun
Imitallica
Komatsu
Mydy Rabyead
Outrage
The Grand East



[ Bericht 2% gewijzigd door indiaantje89 op 30-01-2017 12:29:18 ]
pi_166710080
Zojuist is Kensington bekend gemaakt als headliner :). Parkway Drive was al eerder bekend gemaakt.

Volgens onze Dark_Angelus volgen Netsky en Birdy Nam Nam ook nog.

quote:
Bevestigd: KENSINGTON!
Volgens velen de grootste band die ons land ooit gekend heeft. Ze scoorde hit na hit, draaien hun hand niet om voor uitverkochte Ziggo Domes en hebben inmiddels een ongekende livereputatie opgebouwd. Een show die je moet zien op Paaspop!

Volgende week zullen we de eerste namen aankondigen voor Paaspop 2017; naast Kensington is ook Parkway Drive al bevestigd.
Volgende week zaterdag start de Early Bird voorverkoop. Dan houden we ook voor het eerst de officiële Paaspop 2017 Launch Party op de markt in Schijndel. Haal de allerallerallereerste tickets, kom dansen, feesten, drinken en genieten, win toffe prijzen en laat je verrassen door verschillende optredens. Tot dan!
pi_166774376
Volgens velen de grootste band die ons land ooit gekend heeft, dat je dat in je aankondiging durft te schrijven _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_166800979


Stick To Your Guns naar Paaspop.
pi_166801068
Yes! Mijn thuisfeestje op tien minuten fietsen.
Ben benieuwd naar de rest van de aankondigingen en naar wie ik backstage mag gaan begeleiden.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 21 november 2016 @ 14:41:33 #6
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_166801083
Morgen schijnen ze met nieuwe namen te komen...
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_166821044
ANOUK / KENSINGTON / TOM ODELL / UB40
Alex Vargas / Broederliefde / Dubioza Kolektiv / Jay Hardway / La Pegatina / Netsky live / Parkway Drive / Sevn Alias / Speedy J / Suicidal Tendencies
Asking Alexandria / Baby Blue / Birdy Nam Nam / The Dirty Daddies / Donnie / Hotei / Kraantje Pappie / Kuenta i Tambu / Maduk / Mr. Belt & Wezol / Mydy Rabycad / Outrage / Pulled Apart By Horses / Stick To Your Guns / Sticky Fingers / Textures
+ many many, many more to be announced!

De Early Bird voorverkoop start aanstaande zaterdag om 10:00! Tijdens de Early Bird worden er enkel 3-dagen combitickets en campingtickets verkocht. Ben je je jonger dan 18 jaar? Ook dit jaar hebben we weer Young & Free tickets, inclusief een aantrekkelijke korting!
Check ook de Paaspop 2017 Launch Party, aanstaande zaterdag op de markt in Schijndel! 👯

Info, tickets, vragen & antwoorden www.paaspop.nl!
pi_166821059
Helemaal geen gekke lichting (als je de headliners niet al te serieus neemt)
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 22 november 2016 @ 11:11:16 #9
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_166821099
en daar heb je Anouk dus ;)
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_166821193
Zit best veel leuke dingetjes tussen hoor. Parkway Drive, Suicidal Tendencies, Asking Alexandria, Pulled Apart By Horses, Stick To Your Guns en Textures.

Ook wat aardige dance namen: Jay Hardway, Netsky, Birdy Nam Nam, Speedy J en Maduk.

Dan nog wat gebruikelijke feest bandjes als Dubioza Kollektiv en La Pegatina.

Degelijke lichting voor een festival als Paaspop. Alleen Tom Odell als headliner zie ik niet helemaal zitten.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 22 november 2016 @ 11:57:44 #11
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_166821855
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_166821980
Degelijke line-up, helaas met Pasen een weekendje weg geboekt dus dit jaar geen Paaspop voor mij.
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 30 november 2016 @ 10:01:43 #13
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_166994553
Doe Maar ook erbij voor Paaspop.

Het programma tot nu toe (in alfabetische volgorde):
Alex Vargas, Anouk, Asking Alexandria, Baby Blue, Birdy Nam Nam, Broederliefde, The Dirty Daddies, Doe Maar, Donnie, Dubioza Kolektiv, Hotei, Jay Hardway, Kensington, Kraantje Pappie, Kuenta i Tambu, La Pegatina, Maduk, Mr. Belt & Wezol, Mydy Rabycad, Netsky live, Outrage, Parkway Drive, Pulled Apart By Horses, Sevn Alias, Speedy J, Stick To Your Guns, Sticky Fingers, Suicidal Tendencies, Textures, Tom Odell en UB40.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_167320389
CRYSTAL FIGHTERS • Coone • Joris Voorn • Ummet Ozcan
257ers • Anti-Flag • Imitallica • Jolly Jackers • Jonna Fraser • Komatsu • La Fuente • Louis Berry • Pink Oculus • Whitney Rose
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 14 december 2016 @ 13:25:41 #15
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_167320473
Vergeet Jody Bernal niet *O*
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 22 december 2016 @ 11:00:33 #16
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_167521417
Bökkers, Bokoesam, D-Block & S-te-Fan, Deun van Seun, Los Paja Brava, Puinhoop Kollektiv, The Grand East en The Veils.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_167521498
The Veils wel leuk, verder niet veel spannends. Al vond ik D-Block & S-Te-Fan vroeger ook wel boem lauw.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 22 december 2016 @ 11:08:59 #18
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_167521555
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:05 schreef indiaantje89 het volgende:
The Veils wel leuk, verder niet veel spannends. Al vond ik D-Block & S-Te-Fan vroeger ook wel boem lauw.
Ze deden weer eens een hardstyle setje afgelopen weekend. En dat was best aardig :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_167521580
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:08 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

Ze deden weer eens een hardstyle setje afgelopen weekend. En dat was best aardig :Y
O ik ken ze eigenlijk alleen vanuit de Hardstyle scene :P. Ik heb zelfs platen van hun liggen hier.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 22 december 2016 @ 11:11:42 #20
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_167521608
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2016 11:10 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

O ik ken ze eigenlijk alleen vanuit de Hardstyle scene :P. Ik heb zelfs platen van hun liggen hier.
Best een leuk nieuw festival overigens The Ace of Spades :Y
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  Trouwste user 2022 vrijdag 23 december 2016 @ 08:51:02 #21
7889 tong80
Spleenheup
pi_167545159
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 12:35 schreef TheVulture het volgende:
Volgens velen de grootste band die ons land ooit gekend heeft, dat je dat in je aankondiging durft te schrijven _O-
Ha ha ha idd :D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_167899818
NIEUW BEVESTIGD: Ran-D • StukTV • Mad Dog Mcrea • Rob Heron & The Tea Pad Orchestra • XIXA
pi_167899824
Wat?
pi_167900715
quote:
2s.gif Op donderdag 5 januari 2017 13:19 schreef Loveless85 het volgende:
Wat?
Rand-D is een hardstyle dj. Stuk TV zijn een paar youtubers die ook DJ acts doen, Mad Dog Mcrea geen idee, Rob Heron & The Tea Pad Orchestra (geen idee), Xixa is best tof, stond vorig jaar op Lowlands in de Lima.
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 10 januari 2017 @ 10:27:27 #25
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_168024418
Audiotricz, Chef'Special, Daisy's DJ Team, Danny, Panadero, Dansado & De Feestneger, David Ghetto, DI-RECT, Gallowstreet, Giocatori, Javier Guzman, Joost van Bellen, Julian Jordan, Lucas & Steve, Matt Simons, Sander van Doorn, Sebastian Bronk, Stööki Sound en Watskeburt?! - de mucial.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_168241237
Paaspop twitterde op woensdag 18-01-2017 om 12:07:39 Eredivisie comedy-cabaret en Masterclass ‘geluk’ op Paaspop met Hans Teeuwen (@Koning_Hans) en Guido Weijers (… https://t.co/hRj6M8v1gh reageer retweet
pi_168241418
Vind het maar een matige line-up (voor mij) dit jaar. ;(
pi_168562449
pi_168562541
quote:
4s.gif Op woensdag 18 januari 2017 12:31 schreef Leonos het volgende:
Vind het maar een matige line-up (voor mij) dit jaar. ;(
pi_168562565


Volledig lijstje
pi_168562630
Blijf bij m'n reactie
pi_168562718
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 11:15 schreef Cyanide- het volgende:
Blijf bij m'n reactie
Ik ook :D
Jezus, wat een triestheid.
pi_168563049
Me3, afgelopen jaren ben ik altijd wel gegaan. Omdat er toch wat toffe namen erbij zaten. Vooral vaak in het Electro/dance gebeuren waren ze altijd best tof bezig. Zo heb ik daar al The Prodigy, Underworld, Vitalic, Dr. Lektroluv, Mr. Oizo, Boys Noize, Guerilla Speakerz, Gui Boratto, Foreign Beggars etc.

Vooral in dat segment valt het me een beetje tegen dit jaar.
pi_168563091
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 11:39 schreef indiaantje89 het volgende:
Me3, afgelopen jaren ben ik altijd wel gegaan. Omdat er toch wat toffe namen erbij zaten. Vooral vaak in het Electro/dance gebeuren waren ze altijd best tof bezig. Zo heb ik daar al The Prodigy, Underworld, Vitalic, Dr. Lektroluv, Mr. Oizo, Boys Noize, Guerilla Speakerz, Gui Boratto, Foreign Beggars etc.

Vooral in dat segment valt het me een beetje tegen dit jaar.
Inderdaad aad.
  Trouwste user 2022 dinsdag 31 januari 2017 @ 12:02:35 #35
7889 tong80
Spleenheup
pi_168563438
Mooi....Undeclinable. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_168563567
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2017 12:02 schreef tong80 het volgende:
Mooi....Undeclinable. :)

:P
Ga je?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 februari 2017 @ 11:11:17 #37
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_168706676
Hatebreed nu dus bevestigd.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_168915308
Pendulum LIVE • Rudimental DJ Set • Knife Party • Goldfish • Jeff Mills • Noisia 'Outer Edges' • Speedy J • Tchami • Tiga
Black Sun Empire • Cookie Monsta & Funtcase • DOLF • Donnie • Killbox • Mr Belt & Wezol • Neonlight • Sevn Alias
Alamaison • Karimooo • L 33 • Nuno Dos Santos • Tripeo • Waxfiend
+ many many more to be confirmed!

Neem een duik in het water, relax op de camping aan het strand of laat je meevoeren door het feest van maar liefst 100 (live) optredens en DJs. Van drum ‘n’ bass tot electro en van trap door naar house en techno. Alle stromingen smelten samen in één lang zomers weekend!

Dit zijn wel dikke namen
pi_168915626
Begint er meer op te lijken ja.
pi_168916549
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 12:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Pendulum LIVE • Rudimental DJ Set • Knife Party • Goldfish • Jeff Mills • Noisia 'Outer Edges' • Speedy J • Tchami • Tiga
Black Sun Empire • Cookie Monsta & Funtcase • DOLF • Donnie • Killbox • Mr Belt & Wezol • Neonlight • Sevn Alias
Alamaison • Karimooo • L 33 • Nuno Dos Santos • Tripeo • Waxfiend
+ many many more to be confirmed!

Neem een duik in het water, relax op de camping aan het strand of laat je meevoeren door het feest van maar liefst 100 (live) optredens en DJs. Van drum ‘n’ bass tot electro en van trap door naar house en techno. Alle stromingen smelten samen in één lang zomers weekend!

Dit zijn wel dikke namen
Dit is we are electric toch?
pi_168916566
quote:
1s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:09 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Dit is we are electric toch?
Inderdaad :D
pi_168916597
O damn.. dat Facebook bericht zag er zo uit als of het van hun eigen festival was :') my bad. Vond er al opeens zoveel toffe namen tussen staan.
pi_168916707
:D
pi_168916738
Sorry guys :@
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 15 februari 2017 @ 13:22:13 #45
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_168916831
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2017 13:11 schreef indiaantje89 het volgende:
O damn.. dat Facebook bericht zag er zo uit als of het van hun eigen festival was :') my bad. Vond er al opeens zoveel toffe namen tussen staan.
(deels) zelfde organisatie, geloof ik.... dus het is dan ook "hun eigen festival"
Nothing lasts forever but the certainty of change
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 februari 2017 @ 11:19:17 #46
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_168935729
quote:
19 nieuwe namen voor Paaspop o.a. Bazart, Gavin James, Seasick Steve, Rondé, The Amazons, Janez Detd Punk Rock High School en Encore On Tour (met onder meer Abstract, Prime, WaxFiend)
Nieuw: RGB silent disco-afterparty op de camping
-Paaspop: 14 april tot en met 16 april op terrein De Molenheide in Schijndel-

Waar de meeste outdoor evenementen de komende tijd vooral nieuwe namen zullen aankondigen, zit Paaspop als opener van het festivalseizoen alweer in de fase dat het programma voor ruim tweederde (124 acts) rond is. Vandaag komen daar onder meer publieksfavorieten Gavin James, Seasick Steve, het Belgische Bazart (sinds vorig jaar megasterren in eigen land) en onze eigen indiepopband Rondé bij. Dance/house- en hiphopliefhebbers worden op hun wenken bediend met Dirtcaps, Gary Beck en met de heetste urban dansavond van Nederland: Encore On Tour (o.a. dj’s Prime en Waxfiend). Punk- en indierockers komen aan hun trekken met The Amazons -bekend van hun recente 3FM Megahit 'In My Mind'- terwijl de Belgische punkrockbeesten van Janez Detd als Janez Detd Punk Rock High School louter covers spelen van hun helden zoals The Ramones, Bad Religion en Descendents. Meer (heavy & loud) acts volgen spoedig.

Alle nieuw bevestigde acts in alfabetische volgorde
Abstract, Amartey, The Amazons, Bazart, Capital Candy, Defano Holwijn, Dirtcaps, Faith: a tribute to George Michael, Gary Beck, Gavin James, Irwan, Janez Detd Punk Rock High School, Kevin, LP, Mula B, Prime, Rondé, Seasick Steve, WaxFiend. Meer namen volgen spoedig; info over alle Paaspopacts staat op de site.

De ‘P-Factor’
Alle (inter)nationale acts die naar Paaspop komen voor een show op één van de dertien podia en area’s die het festival rijk is, beschikken over de zogeheten ‘P-Factor’. Deze variant op de bekende ‘X-Factor’ houdt in dat de acts helemaal passen binnen de unieke Paaspop-beleving die het midden houdt tussen Las Vegas, carnaval, de Ramblas in Barcelona, een muziekfestival, De Parade en een food event. Boven op de imposante brug van de camping naar het festivalterrein is het uitzicht op de skyline van sfeervolle circustenten die allemaal hun eigen karakter en prachtige decors hebben overweldigend. Overdag is het festival de ultieme plek voor een ontdekkingsreis naar het onverwachte; ’s avonds worden de bezoekers betoverd door de duizenden lichtjes die de weg wijzen naar nóg meer avontuur. Paaspop doet er immers alles aan om zijn bezoekers 72 uur non-stop te vermaken, verbazen en te ontroeren met muziek, theater, stand-up comedy, straatartiesten, cabaret, nachtvariété, absurditeiten en high class entertainment.

Tickets (prijzen exclusief servicekosten)
Onderstaande Reguliere Tickets zijn zowel online als bij de bekende voorverkoopadressen te koop:
Vrijdag ¤ 59,-
Zaterdag ¤ 69,-
Zondag ¤ 69,-
Zaterdag + zondag combi ¤ 95,-
3-dagen combi ¤ 109,-
Camping ¤ 25,-

Onderstaande tickets zijn alleen online te koop:
Young & Free (E-tickets ) ¤ 79,-
Young & Free + camping (E-tickets ) ¤ 85,-

Overige tickets:
Pendelbustickets (vanaf Centraal Station Den Bosch) ¤6,- / ¤ 11,- (enkel/retour)
Camper- en caravanticket: ¤ 20,- (alleen E-ticket)

Young & Free-tickets zijn speciaal voor de jongere muziekliefhebbers en dus alléén beschikbaar voor bezoekers die jonger dan 18 jaar zijn op vrijdag 14 april 2017. Alle soorten tickets, hun prijzen en de speciale voorwaarden (ook voor de Young & Free) staan op de website.

Website & Social Media
Volg de Paaspop website en social media (Facebook, Twitter) voor alle gedetailleerde festivalinfo over o.a. podia, bands en overige nieuws.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_169050093
+ De Staat
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 21 februari 2017 @ 18:16:46 #48
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_169050125
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2017 18:15 schreef indiaantje89 het volgende:
+ De Staat
deze keer wel in de grote tent. Vorig jaar was het in de kleinere Phoenix maar die was echt propvol.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_169086622
+ elrow
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 maart 2017 @ 10:16:50 #50
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_169347427
quote:
Al een beetje bijgekomen van carnaval? Kan je niet wachten op volgend jaar? Gelukkig hoeft dat niet! Het Spaanse collectief elrow komt naar Paaspop! Hoe gek je het ook bedenkt, zij hebben het gekker. Gecombineerd met deze geweldige line-up met onder andere Ici Sans Merci en Sidney Charles kan het niet anders dan dat dit een feest wordt om niet te missen.
https://www.facebook.com/(...)5510/?type=3&theater
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_169347484
Soort Elbow, maar dan anders :P
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 maart 2017 @ 12:09:12 #52
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_169349153
Call It Off • The Charm The Fury • De Sluwe Vos • Falco Benz • Galactixx • The Guilty Six • Haeken • The Jerry Hormone Ego Trip • Lucky Done Gone • Moombahteam • Navarone • Nic Fanciulli • Rectum Raiders • Riton • Ronnie Flex & Lil' Kleine + Deuxperience Band • She's Got Balls • Skoften Sloop Service

Ook de line-up van het bruisende exotische Spaanse dj-collectief elrow is rond:
Amin Edge & Dance • Bastian Bux • Benny Rodrigues • Bram Fidder • Dominik Eulberg • Eddy M • George Privatti • Ici Sans Merci • Marc Maya • Niels Feijen • Sydney Charles • wAFF
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_169697924
Nieuw toegevoegd: Bartek • Brutus • Calderas • Dying Fetus • Harris & Parris • Lookapony • Memphis Maniacs • Mercy John • Michel de Hey • MOOON • Roulsen • SHMLSS • The Sore Losers • Special show: Fresku + Mocromaniac + Braz + Pietju Bell + Woenzelaar + Killer Kamal • Vezpa • Zitakula

Vind er weinig spectaculaire dingen bij zitten dit jaar.
pi_169698285
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 13:19 schreef indiaantje89 het volgende:
Nieuw toegevoegd: Bartek • Brutus • Calderas • Dying Fetus • Harris & Parris • Lookapony • Memphis Maniacs • Mercy John • Michel de Hey • MOOON • Roulsen • SHMLSS • The Sore Losers • Special show: Fresku + Mocromaniac + Braz + Pietju Bell + Woenzelaar + Killer Kamal • Vezpa • Zitakula

Vind er weinig spectaculaire dingen bij zitten dit jaar.
Echt hé, historisch tamme editie imho.
pi_169698790
quote:
2s.gif Op woensdag 22 maart 2017 13:40 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Echt hé, historisch tamme editie imho.
Eens, andere jaren zaten er altijd wel een aantal echt toffe namen tussen. Nu zijn ze op 1 hand te tellen naar mijn smaak. En veel in de categorie van een Fresku wat ik tof vind, maar geen kaartje voor ga kopen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 april 2017 @ 12:00:08 #57
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_169922402
quote:
hij is inmiddels al wat veranderd:


http://www.paaspop.nl/programma/deechtetimetable
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_170038476
Aardig weertje komend weekend.
pi_170038519
quote:
4s.gif Op donderdag 6 april 2017 11:52 schreef Leonos het volgende:
Aardig weertje komend weekend.
Jammer dat het pas een weekend er na is dan :P.
pi_170038547
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 11:54 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Jammer dat het pas een weekend er na is dan :P.
Oh, zag al allemaal opbouw foto's enzo :P
Zag er aardig klaar uit.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2017 11:56:04 ]
pi_170038584
quote:
4s.gif Op donderdag 6 april 2017 11:55 schreef Leonos het volgende:

[..]

Oh, zag al allemaal opbouw foto's enzo :P
Zag er aardig klaar uit.
Paaspop is altijd met Pasen ;) (dan ben je een dag vrij man!)
pi_170038596
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 11:57 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Paaspop is altijd met Pasen ;) (dan ben je een dag vrij man!)
Klinkt logisch! O+
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 april 2017 @ 14:14:47 #63
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_170041229
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 11:57 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Paaspop is altijd met Pasen ;) (dan ben je een dag vrij man!)
behalve dat het op vrijdag al begint, en velen toch moeten werken.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_170047773
quote:
0s.gif Op donderdag 6 april 2017 14:14 schreef Tokus het volgende:

[..]

behalve dat het op vrijdag al begint, en velen toch moeten werken.
dan klopt het toch nog steeds? of wilde je gewoon ff zuur zijn?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 april 2017 @ 19:44:24 #65
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_170048223
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 19:28 schreef lighted het volgende:

[..]

dan klopt het toch nog steeds? of wilde je gewoon ff zuur zijn?
Ik ben niet zuur hoor, ik moet die dag OP Paaspop werken.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_170048275
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 19:44 schreef Tokus het volgende:

[..]

Ik ben niet zuur hoor, ik moet die dag OP Paaspop werken.
kan ik wat muntjes "onder de toonbank" bij je kopen ?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 april 2017 @ 19:58:25 #67
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_170048564
quote:
1s.gif Op donderdag 6 april 2017 19:46 schreef lighted het volgende:

[..]

kan ik wat muntjes "onder de toonbank" bij je kopen ?
Nee, want ik sta foto's te nemen.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_170229790
Dit jaar voor het eerst niet in 10 jaar :'(
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 april 2017 @ 10:11:48 #69
7889 tong80
Spleenheup
pi_170232953
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 00:19 schreef kurk_droog het volgende:
Dit jaar voor het eerst niet in 10 jaar :'(
Why :? :{

Ik ging 30 jaar geleden al. :)

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_170233277
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 april 2017 10:11 schreef tong80 het volgende:

[..]

Why :? :{

Ik ging 30 jaar geleden al. :)

:P
Ja, en de opvolgende 28 keer niet...
  Trouwste user 2022 zaterdag 15 april 2017 @ 10:38:41 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_170233294
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 april 2017 10:36 schreef Cyanide- het volgende:

[..]

Ja, en de opvolgende 28 keer niet...
het vitriool
begon
bij de oneindige dwangbuis
gedwongen
als onderkruipsel

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 15 april 2017 @ 13:46:02 #72
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_170236760
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_170277443
Kensington, ik zal het echt nooit begrijpen hoe ook volwassen mannen hierbij helemaal uit hun plaat gaan :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_170281309
Ik vond zaterdag verscheidene optredens in de Restolounge erg gaaf: Jerry Hormone, Bohemien Betyers, Russkaja...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')