abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_170125929
quote:
0s.gif Op zondag 9 april 2017 20:06 schreef Grifte het volgende:
Een update van de laatste maanden:

Maccabi Antwerp - Mortsel Oude God
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verbroedering Arendonk - Vrij Arendonk
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vervolgens dag of 11 voor een studieworkshop naar Firenze en omgeving. Ook weer wat stadions en wedstrijden meegepikt.

SPAL 1907 - AC Pisa
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bologna
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pisa
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fiorentina - Cagliari
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Berchem Sport - Zwarte Leeuw
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je eigenlijk dronken bij al die kutwedstrijden of zit je er broodnuchter van te genieten?
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
pi_170193093
Leuke update, Grifte.

Zat samen met een vriend erover te denken om last-minute komende zaterdag af te reizen naar Dortmund. Misschien zijn nog wat tickets te fiksen via Viagogo of proberen daar aan het stadion iets te regelen. Natuurlijk geen zekerheid mbt tickets en betrouwbaarheid, daarom twijfelen we nog. Maar eerdere (heel andere) plannen die we hadden gaan niet door dus het is misschien het proberen waard. Iemand ervaringen met dit soort "last-minute-plannen" en dan in het bijzonder Dortmund?
The only way you can be original, is to be yourself.
  donderdag 13 april 2017 @ 17:06:47 #153
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170193550
Grifte _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 13 april 2017 @ 17:07:45 #154
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170193560
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 16:36 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Leuke update, Grifte.

Zat samen met een vriend erover te denken om last-minute komende zaterdag af te reizen naar Dortmund. Misschien zijn nog wat tickets te fiksen via Viagogo of proberen daar aan het stadion iets te regelen. Natuurlijk geen zekerheid mbt tickets en betrouwbaarheid, daarom twijfelen we nog. Maar eerdere (heel andere) plannen die we hadden gaan niet door dus het is misschien het proberen waard. Iemand ervaringen met dit soort "last-minute-plannen" en dan in het bijzonder Dortmund?
Geen ervaring mee.

Waarom pak je niet wat wedstrijdjes lagerop in de regio dan?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_170193844
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 16:36 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Leuke update, Grifte.

Zat samen met een vriend erover te denken om last-minute komende zaterdag af te reizen naar Dortmund. Misschien zijn nog wat tickets te fiksen via Viagogo of proberen daar aan het stadion iets te regelen. Natuurlijk geen zekerheid mbt tickets en betrouwbaarheid, daarom twijfelen we nog. Maar eerdere (heel andere) plannen die we hadden gaan niet door dus het is misschien het proberen waard. Iemand ervaringen met dit soort "last-minute-plannen" en dan in het bijzonder Dortmund?
Viagogo is gewoon okay hoor. Gisteren ook geweest (last-minute) omdat veel mensen goedkoop hun kaarten verkochten door verplaatsing. Kaart was op de fanatieke tribune (zuid). Ditmaal een seizoenskaart van iemand overgenomen via viagogo. Moet je ophalen bij conference center 5min van het stadion af (gratis parkeren). Na de wedstrijd breng je de kaart naar ze terug. Locatie voor ophalen kaarten is Conference room at TOP/REFA Tagungszentren, Emil-Figge-Straße 43, 44227 Dortmund .
Maar die info krijg je ook vanzelf als je kaarten koopt met 'pickup on match day'.

Mocht je dat niet willen koop je gewoon e-tickets. Je hebt gewoon gegarandeerde valid tickets. Mocht je toch niet binnengeraken krijg je je geld terug +20% of nieuwe tickets als dat nog lukt.

Ik verkoop zelf ook regelmatig kaarten op de site voor diverse teams & concerten. Mocht ik valse tickets leveren wordt m'n creditcard belast met verkoop prijs plus zware boete dus er is geen enkele redden voor verkopers om valse tickets te leveren. Je kan dus gewoon gerust boeken :) Veel plezier! (PS: aan het stadion zou ik niet doen bij D'mund. Bijna geen aanbod. Het is geen UK).
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_170197857
quote:
0s.gif Op donderdag 13 april 2017 17:25 schreef RipCity het volgende:

[..]

Viagogo is gewoon okay hoor. Gisteren ook geweest (last-minute) omdat veel mensen goedkoop hun kaarten verkochten door verplaatsing. Kaart was op de fanatieke tribune (zuid). Ditmaal een seizoenskaart van iemand overgenomen via viagogo. Moet je ophalen bij conference center 5min van het stadion af (gratis parkeren). Na de wedstrijd breng je de kaart naar ze terug. Locatie voor ophalen kaarten is Conference room at TOP/REFA Tagungszentren, Emil-Figge-Straße 43, 44227 Dortmund .
Maar die info krijg je ook vanzelf als je kaarten koopt met 'pickup on match day'.

Mocht je dat niet willen koop je gewoon e-tickets. Je hebt gewoon gegarandeerde valid tickets. Mocht je toch niet binnengeraken krijg je je geld terug +20% of nieuwe tickets als dat nog lukt.

Ik verkoop zelf ook regelmatig kaarten op de site voor diverse teams & concerten. Mocht ik valse tickets leveren wordt m'n creditcard belast met verkoop prijs plus zware boete dus er is geen enkele redden voor verkopers om valse tickets te leveren. Je kan dus gewoon gerust boeken :) Veel plezier! (PS: aan het stadion zou ik niet doen bij D'mund. Bijna geen aanbod. Het is geen UK).
Aight, bedankt voor al je info. Even morgen beslissen wat we doen.
Ja, wb Viagogo lees ik recensies van "Nooit problemen mee gehad" tot "Nooit hier bestellen, oplichters!" :D
The only way you can be original, is to be yourself.
  vrijdag 14 april 2017 @ 18:38:11 #157
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_170219563
In Duitsland werkt dat prima, hier in Nederland niet. Gisteren genoeg Duitsers die de Arena niet binnen kwamen met Viagogo-tickets en die zijn hun 300 euro oid gewoon kwijt.
Gourmetten of steengrillen?
pi_170221409
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 18:38 schreef Silenus het volgende:
In Duitsland werkt dat prima, hier in Nederland niet. Gisteren genoeg Duitsers die de Arena niet binnen kwamen met Viagogo-tickets en die zijn hun 300 euro oid gewoon kwijt.
110% onzin. Als je niet eens weet hoe het werkt verkondig dan geen nonsens. Mochten mensen valse tickets verkocht hebben wordt hun creditcard automatisch belast na melding (kan je niet stoppen/terugdraaien) en de koper krijgt binnen 5 dagen zijn geld + extra terug). Daarnaast wordt de verkoper normaliter gebanned als die geen geldige redden kan aandragaen.. Als de mensen met valse tickets hadden gebeld hadden ze waarsch nog vervangende tickets gekregen ook maar dan moeten ze wel natuurlijk nog tijd hebben dus niet pas 5min voor de wedstrijd.

Zullen waarsch paar opportunistische oplichters zijn geweest die denken ermee weg te komen maar bedragen worden altijd verhaald op ze. Je moet bij aanmelding/verkoop ook altijd geldige legitimatie etc. verzenden en garantie van creditcards. En bij listen van tickets ook aankoopbewijzen etc.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 14 april 2017 @ 19:56:06 #159
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170221555
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 19:50 schreef RipCity het volgende:

[..]

110% onzin. Als je niet eens weet hoe het werkt verkondig dan geen nonsens. Mochten mensen valse tickets verkocht hebben wordt hun creditcard automatisch belast na melding (kan je niet stoppen/terugdraaien) en de koper krijgt binnen 5 dagen zijn geld + extra terug). Daarnaast wordt de verkoper normaliter gebanned als die geen geldige redden kan aandragaen.. Als de mensen met valse tickets hadden gebeld hadden ze waarsch nog vervangende tickets gekregen ook maar dan moeten ze wel natuurlijk nog tijd hebben dus niet pas 5min voor de wedstrijd.

Zullen waarsch paar opportunistische oplichters zijn geweest die denken ermee weg te komen maar bedragen worden altijd verhaald op ze. Je moet bij aanmelding/verkoop ook altijd geldige legitimatie etc. verzenden en garantie van creditcards. En bij listen van tickets ook aankoopbewijzen etc.
Ik heb die verhalen wel vaker gehoord mbt viagogo, maar dan vooral bij concerten. Zelf nog nooit problemen mee gehad. Lijkt me niet uit te sluiten dat er ook op viagogo gewoon gefraudeerd wordt. Dus 110% ( :') ) onzin? Nah.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_170221671
Ik ben zelf naar New York op vakantie geweest en we wilden daar graag een honkbalwedstrijd bezoeken. Uiteraard ook naar Viagogo gegaan om te zoeken naar tickets en heb op de wedstrijddag echt voor een koopje (20 dollar oid per stuk) hele mooie tickets weten te bemachtigen. Dit waren ook nog eens e-tickets, waardoor ik ze direct kon downloaden en uit kon printen.

Heb er ook al eens tickets gekocht voor U2 in de Ziggo Dome en deze werkten ook gewoon, dus ik heb er nog nooit problemen mee gehad!
pi_170221684
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 19:56 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik heb die verhalen wel vaker gehoord mbt viagogo, maar dan vooral bij concerten. Zelf nog nooit problemen mee gehad. Lijkt me niet uit te sluiten dat er ook op viagogo gewoon gefraudeerd wordt. Dus 110% ( :') ) onzin? Nah.
Nee daarom zeg ik ook: dat zijn opportunistische verkopers die je ook op MP e.d. hebt. Alleen ben je bij Viagogo wel verzekerd dat je dan je geld terug krijgt dus dat Is iig beter dan MP. Mensen die valse tickets verkopen worden er na die ene keer ook meteen tussenuit gevist. Maar het kan idd altijd gebeuren. Daarom ook liever nog voor papieren tickets/pickup kiezen ipv e-tickets. Maar mensen die geen problemen hebben gehad (97% van mensen) gaan geen recensies posten maar mensen waarbij het wel misgaat wel dus dat vertekent altijd veel.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 14 april 2017 @ 20:03:57 #162
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_170221762
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 20:00 schreef RipCity het volgende:

[..]

Nee daarom zeg ik ook: dat zijn opportunistische verkopers die je ook op MP e.d. hebt. Alleen ben je bij Viagogo wel verzekerd dat je dan je geld terug krijgt dus dat Is iig beter dan MP. Mensen die valse tickets verkopen worden er na die ene keer ook meteen tussenuit gevist. Maar het kan idd altijd gebeuren. Daarom ook liever nog voor papieren tickets/pickup kiezen ipv e-tickets. Maar mensen die geen problemen hebben gehad (97% van mensen) gaan geen recensies posten maar mensen waarbij het wel misgaat wel dus dat vertekent altijd veel.
Wellicht dat Ajax kaarten verkocht aan Duitsers geblokkeerd heeft of viagogo die opdracht gegeven heeft, lijkt me het meest logische. Klantenservice bij viagogo hapert nog wel eens (wel persoonlijke ervaring).
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_170569142
Net even bij FC United of Manchester wezen kijken met m'n zwager. Best vermakelijk
Alles dankzij God en alles op eigen kracht
  Moderator / Redactie Sport zondag 30 april 2017 @ 00:40:34 #164
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_170576745
Espanyol - FCB. Was leuk. :) Tickets via de site van Espanyol gekocht.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zondag 30 april 2017 @ 08:51:19 #165
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_170579011
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2017 18:38 schreef Silenus het volgende:
In Duitsland werkt dat prima, hier in Nederland niet. Gisteren genoeg Duitsers die de Arena niet binnen kwamen met Viagogo-tickets en die zijn hun 300 euro oid gewoon kwijt.
Die sukkels moet hun viagogo printje ook niet op straat kopen _O-
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_170579033
quote:
0s.gif Op zondag 30 april 2017 00:40 schreef borisz het volgende:
Espanyol - FCB. Was leuk. :) Tickets via de site van Espanyol gekocht.
Leuk, een mooie derby 8-)

Dan heb je een leuke wedstrijd gezien ook. :)
pi_171040726
Iemand ooit al eens naar Djurgarden tegen AIK geweest? Ik wil graag tickets kopen maar weet niet aan welke kant Djurgarden zit.
Gino ♥
pi_171041338
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 april 2017 19:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Net even bij FC United of Manchester wezen kijken met m'n zwager. Best vermakelijk
Ben ik twee jaar geleden geweest. Goed te nassen dat buffet bovenaan de hoofdtribune :D
Hadden ze ook nog het snoepassortiment bij binnenkomst :') ?
U MAD?
pi_171041583
Ah ik denk dat aktiv de harde kern moet zijn. Daar maar kaarten voor regelen.
Gino ♥
  vrijdag 19 mei 2017 @ 09:01:11 #170
357045 Grifte
Feijenoord
pi_171045628
quote:
0s.gif Op donderdag 18 mei 2017 22:24 schreef Tjacka het volgende:
Iemand ooit al eens naar Djurgarden tegen AIK geweest? Ik wil graag tickets kopen maar weet niet aan welke kant Djurgarden zit.
Staat die wedstrijd niet op losse schroeven door het matchfixinggebeuren?
pi_171069208
Waar ik tot op heden ben geweest:

Ajax stuk of 10x. (6 Europees)
Nederland 2x in de Kuip, Colombia en Andorra.
Benfica v Pacos Fereira
Malaga v Valladolid
Newcastle v Stoke
Hertha v Schalke
Boca Juniors v Quilmes AC

Boca Juniors was mooiste ervaring, en dit was, ondanks stadsderby, een 'normale' wedstrijd.
Hey
  maandag 22 mei 2017 @ 08:33:50 #172
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_171110721
Ik wil dit najaar naar een wedstrijd van PSG, ben daar 9 jaar geleden geweest.

Hoe gaat het tegenwoordig met kaarten kopen, is dat makkelijk via de site te regelen, of aan het stadion?

Zijn de prijzen gestegen sinds de overname?

Retour Thalys was slechts 70 euro zag ik.
pi_172296555
Weet ook iemand hoeveel tickets ik in de vrije verkoop kan kopen voor het Super Cup-duel BvB - Bayern?
  maandag 10 juli 2017 @ 21:28:42 #174
438851 Oldground
El Poderoso
pi_172328923
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 mei 2017 10:50 schreef Dakterras het volgende:
Waar ik tot op heden ben geweest:

Ajax stuk of 10x. (6 Europees)
Nederland 2x in de Kuip, Colombia en Andorra.
Benfica v Pacos Fereira
Malaga v Valladolid
Newcastle v Stoke
Hertha v Schalke
Boca Juniors v Quilmes AC

Boca Juniors was mooiste ervaring, en dit was, ondanks stadsderby, een 'normale' wedstrijd.
Die gasten spelen daar om de week een stadsderby. ;)

Maar wel een leuk lijstje hoor. Ben hiervan alleen naar Newcastle geweest.
Van alles is weer waardeloos.
pi_172329078
Ook komend seizoen zal ik weer aanbiedingen enzo posten voor hen die eens naar het mooie Barnsley willen komen voor een wedstrijd :)
Ja doei.
pi_172329238
quote:
0s.gif Op maandag 10 juli 2017 21:28 schreef Oldground het volgende:

[..]

Die gasten spelen daar om de week een stadsderby. ;)

Maar wel een leuk lijstje hoor. Ben hiervan alleen naar Newcastle geweest.
Hehe dat klopt, maar ik doel eigenlijk op 1 van de grote 4 (River Plate, Indepediente, San Lorenzo, Racing Club)
Hey
  maandag 10 juli 2017 @ 21:51:42 #177
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172329617
Leuk, lijstjes. En het is toch komkommertijd.

Engeland:
Fulham
West Ham (upton park)
Man Utd
Barnsley
Everton
Sunderland

Schotland:
Glasgow Rangers

Duitsland:
Rot Weiss Essen
MSV Duisburg
Borussia Monchengladbach
Hertha BSC

Spanje:
Atletico Madrid
Rayo Vallecano
Real Mallorca
Deportivo la Coruna

Italie:
Inter
Genoa
Fiorentina
Lazio & AS Roma

Belgie:
KAA Gent

Frankrijk:
Monaco

Tsjechie:
Sparta Praag

Zweden:
Kalmar

Nederland: elk eredivisiestadion behalve het nieuwe van ADO en AZ. En verder NEC, De Graafschap, TOP Oss, GAE, Dordrecht, MVV, De Graafschap en RKC.

Vergeet er vast nog wel een paar (vooral in Duitsland van clubs uit de vierde liga ofzo die ik met niet meer kan herinneren)

Niet echt een groundhopper, maar met vriendenweekendjes weg of Feyenoord probeer ik toch wel altijd wat meer potjes mee te pakken. Met name Belgie zou ik nog wel flink willen uitbreiden eigenlijk, ben wel fan van krakkemikkige stadions.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 10 juli 2017 @ 22:39:21 #178
357045 Grifte
Feijenoord
pi_172330930
quote:
6s.gif Op maandag 10 juli 2017 21:51 schreef Caland het volgende:
Niet echt een groundhopper, maar met vriendenweekendjes weg of Feyenoord probeer ik toch wel altijd wat meer potjes mee te pakken. Met name Belgie zou ik nog wel flink willen uitbreiden eigenlijk, ben wel fan van krakkemikkige stadions.
Dan moet je wel snel zijn, vrijwel al het leuks in België staat op de nominatie om gesloopt/aangepakt te worden de komende jaren. Al zal dat, zeker in Wallonië, nog wel wat langzamer gaan dan gepland.

Als je daar nog wat tips nodig hebt moet je maar roepen. Al kan je dan ook op EFW fb die Stephane contacteren, die gozert heeft alles gezien.
  maandag 10 juli 2017 @ 23:25:48 #179
438851 Oldground
El Poderoso
pi_172331989
quote:
6s.gif Op maandag 10 juli 2017 21:51 schreef Caland het volgende:
Leuk, lijstjes. En het is toch komkommertijd.

Engeland:
Fulham
West Ham (upton park)
Man Utd
Barnsley
Everton
Sunderland

Schotland:
Glasgow Rangers

Duitsland:
Rot Weiss Essen
MSV Duisburg
Borussia Monchengladbach
Hertha BSC

Spanje:
Atletico Madrid
Rayo Vallecano
Real Mallorca
Deportivo la Coruna

Italie:
Inter
Genoa
Fiorentina
Lazio & AS Roma

Belgie:
KAA Gent

Frankrijk:
Monaco

Tsjechie:
Sparta Praag

Zweden:
Kalmar

Nederland: elk eredivisiestadion behalve het nieuwe van ADO en AZ. En verder NEC, De Graafschap, TOP Oss, GAE, Dordrecht, MVV, De Graafschap en RKC.

Vergeet er vast nog wel een paar (vooral in Duitsland van clubs uit de vierde liga ofzo die ik met niet meer kan herinneren)

Niet echt een groundhopper, maar met vriendenweekendjes weg of Feyenoord probeer ik toch wel altijd wat meer potjes mee te pakken. Met name Belgie zou ik nog wel flink willen uitbreiden eigenlijk, ben wel fan van krakkemikkige stadions.
Vooral Rot Weiss Essen lijkt me nog wel leuk om heen te gaan. Daarnaast zie ik inderdaad wel een paar duidelijke Feyenoord-aways. ;)
Van alles is weer waardeloos.
  maandag 10 juli 2017 @ 23:44:57 #180
438851 Oldground
El Poderoso
pi_172332441
Nou dan kan ik ook niet achterblijven:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral vanaf en rond mijn uitwisseling in Polen ge-groundhopt en nu vrijwel alleen nog als het zo uit komt. Kort geleden Atlético Nacional kampioen zien worden in Medellín. Dat was wel een hele vette ervaring. Maar eigenlijk prefereer ik over het algemeen de wat kleinere clubjes in ouderwetse stadions. Zo hebben Grifte en ik nog de handen geschud met enkele spelers en de trainer van Glentoran. :D
Van alles is weer waardeloos.
pi_172334004
Nederland:
01. Diekmanstadion - FC Twente
02. Arke Stadion/ Grolsch Veste - FC Twente
03. Cambuur Stadion -SC Cambuur
04. Sportpark Noord - SC Heerenveen
05. Abe Lenstra Stadion - SC Heerenveen
06. Oosterparkstadion - FC Groningen
07. Euroborg - FC Groningen
08. JENS Vesting/ Meerdijk - FC Emmen
09. Alkmaarderhout - AZ
10. AFAS Stadion - AZ
11. Haarlem Stadion - FC Haarlem
12. Oosterenk Stadion - PEC Zwolle
13. IJsseldelta Stadion - PEC Zwolle
14. Stadion Bornsestraat - SC Heracles
15. Polman Stadion - SC Heracles
16. Stadion de Meer - AFC Ajax
17. Olympisch Stadion - AFC Ajax
18. Amsterdam Arena - AFCAjax
19. De Galgewaard - FC Utrecht
20. De Vijverberg - De Graafschap
21. Nieuw Monnikenhuize - Vitesse
22. Gelredome - Vitesse
23. Kras Stadion - Volendam
24. Goffertstadion (oud) - NEC
25. Goffertstadion (nieuw) - NEC
26. Frans Heesenstadion - FC Oss
27. De Vliert (oud) - FC Den Bosch
28. De Vliert (nieuw) - FC Den Bosch
29. Jan Louwers Stadion - FC Eindhoven
30. Phillips Stadion - PSV
31. Beatrixstraat - NAC
32. Rat Verlegh Stadion - NAC
33. Koning Willem II Stadion - Willem II
34. Mandemakers Stadion - RKC
35. Krommedijk- Dordrecht
36. Vast en Goed Stadion - RBC Roosendaal
37. Het Kasteel - Sparta
38. Woudestein - Excelsior
39. De Kuip - Feyenoord
40. De Heikant - Achilles 29
41. De Baandert - Fortuna Sittard
42. Wagner en Partners Stadion - Fortuna Sittard
43. De Koel - VVV
44. De Geusselt - MVV
45. Kaalheide - Roda JC
46. Parkstad Limburg Stadion - Roda JC
47. Zuiderpark - ADO Den Haag
48. Kyocera Stadion - ADO Den Haag
49. Adelaarshorst - GA Eagles

België
50. De Bosuil - FC Antwerp
51. Jules Ottenstadion - AA Gent
52. Daknamstadion - SC Lokeren
53. Regenboogstadion - Zulte Waregem
54. Jan Breydelstadion - Club Brugge
55. Guldensporenstadion - KV Kortrijk
56. t Kuipje - Westerlo
57. Achter de Kazerne - KV Mechelen
58. Koning Boudewijnstadion - België nationaal
59. Albertparkstadion - KV Oostende
60. Forrestier Stadion - Harelbeke
61. Sclessin - Standard Luik
62. Crystal Arena - KRC Genk
63. Stade Charles Tondreau - RAEC Mons

Duitsland:
64. Ulrich Haberland - Bayer Leverkusen
65. BayArena - Bayer Leverkusen
66. Niederrhein Stadion - RW Oberhausen
67. Stadion an der Bremer Brücke - Osnabrück
68. Rhein Energy Stadion - FC Köln
69. MSV Arena - MSV Duisburg
70. Parkstadion - Schalke 04
71. Arena auf Schalke - Schalke 04
72. AOL Arena - HSV
73. LTU Arena - Fortuna Düsseldorf
74. Westfalenstadion - Borussia Dortmund
75. Schüco Arena - Arminia Bielefeld
76. Commerzbank Arena - Eintracht Frankfurt
77. Weser Stadion - Werder Bremen
78. HDI Arena - Hannover 96
79. Emsland Arena - SV Meppen
80. Olympia Stadion - Hertha BSC
81. An der alten Forsterei - Union Berlin
82. Rudolf Harbig Stadion - Dynamo Dresden
83. Bökelberg - Borussia Mönchengladbach
84. Borussia Park - Borussia Mönchengladbach
85. Ruhr Stadion - VFL Bochum

Frankrijk:
86. Stade Lille Metropole -LOSC Lille
87. Stade Piere Mauroy - LOSC Lille
88. Stade Felix Bollaert - RC Lens
89. Stade de la Licorne - Amiens
90. Stade Nungesser - Valenciennes FC
91. Stade Jules Deschaseaux - Le Havre
92. Parc des Princes - PSG
93. Stade Velodrome - Olympique Marseille
94. Stade Route de Lorient - Stade Rennes
95. Stade Abbé Deschamps - AJ Auxerre

Scandinavië:
96. Aarhus Stadion - Arhuus GF
97. TRE-FOR Park - Odense BK
98. Frederikskans - Kalmar FF
99. Olympia, Helsingborg IF
100. Ullevaal Stadion, Oslo

Engeland/ Schotland/ Wales:
101. Portman Road - Ipswich Town
102. Highbury - Arsenal
103. Emirates Stadium - Arsenal
104. Bramall Lane - Sheffield United
105. City of Manchester Stadium - Manchester City
106. White Heart Lane - Tottenham Hotspur
107. Craven Cottage - Fulham FC
108. The Valley - Charlton Athletic
109. Goodison Park - Everton FC
110. Ninian Park - Cardiff City
111. Liberty Stadium - Swansea City
112. Celtic Park - Celtic
113. Loftus Road - QPR

Italie:
114. San Siro - Inter/ AC Milan
115. Stadio San Paolo - Napoli

Spanje/ Portugal:
116. Coliseum Alfonso Perez- Getafe CF
117. El Madrigal - Villareal
118. Estadio José Alvalade - Sporting Portugal

Oostenrijk/ Zwitserland:
119. Hardturm - Grasshoppers
120. Letzigrund - Grasshoppers
121. Stade de Suisse - Young Boys
122. Casino Stadion - Salzburg

Oostblok:
123. Ghencea Stadion - Steaua Boekarest
124. Arena Nationala - Boekarest
125. Stadion Widzewa - Lodz
126. Generali Arena - Sparta Praag
127. A le Coq Arena - Flora Tallinn
128. Petrovski - Zenit Sint Petersburg
129. Loezjniki Stadion - Moskou
130. Sukru Saracoglustadion - Fenerbahce

Verenigde Staten:
131 Colliseum - Oakland Athletics (Honkbal)
132. AT&T Park - San Francisco Giants (Honkbal)

133. Estadio Baílados - Celta de Vigo.
134. Estádio D. Afonso Henriques - Vítoria SC
135. De Freethiel - Waasland Beveren
136. Stadion GKS-u Katowice
137. Stadion Ruchu, Chorzow
138. Stadion Miejski im. Henryka Reymana
139. Rhein Necker Arena - Hoffenheim
140. Fritz Walterstadion - Kaiserslautern
141. Stair Park - Stranraer FC
pi_172334745
Ongekende lijst!
pi_172339023
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 08:01 schreef Erik1203 het volgende:
Ongekende lijst!
Dat valt wel mee hoor..
Meesten zijn door al jarenlang naar alle uitwedstrijden in de Eredvisie en Europees voetbal van Twente te bezoeken, Daarnaast woon ik redelijk dichtbij Duitsland, komt m'n vrouw uit Belgie en doe ik minstens 2x per jaar met vrienden een voetbalweekendje :) Dan kom je er vanzelf wel een keer..

2 jaar geleden bijvoorbeel gingen we op vrijdag naar Hannover, zaterdagmiddag naar Dynamo Dresden, zaterdagavond naar Sparta Praag en zondags naar Union Berlin. Heb je er 4 in 1 weekend!

Overigens staat m'n opvolger al klaar. Neem m"n zoontje van bijna 8 al een tijdje mee naar uitwedsrijden. Aankomend seizoen alleen nog VVV, NAC, Roda, Den Haag en Feyenoord en hij heeft de Eredivisie compleet :-)

[ Bericht 12% gewijzigd door Neede_Radical op 11-07-2017 12:46:57 ]
pi_172339520
quote:
0s.gif Op zondag 9 juli 2017 16:00 schreef Atouba het volgende:
Weet ook iemand hoeveel tickets ik in de vrije verkoop kan kopen voor het Super Cup-duel BvB - Bayern?
4 geloof ik
pi_172341248
Is Alemannia Aachen nog een beetje leuk tegenwoordig?
pi_172345110
quote:
14s.gif Op maandag 10 juli 2017 23:25 schreef Oldground het volgende:

[..]

Vooral Rot Weiss Essen lijkt me nog wel leuk om heen te gaan. Daarnaast zie ik inderdaad wel een paar duidelijke Feyenoord-aways. ;)
Rot Weiss Essen is een cultclub, maar het huidige stadion doet daar wat mij betreft wel afbreuk aan. Betonnen kutbak.
U MAD?
pi_172345130
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 14:27 schreef MCH het volgende:
Is Alemannia Aachen nog een beetje leuk tegenwoordig?
Oude Tivoli was veeeeeel leuker. Huidige Tivoli is modern stadion, wel leuk van opzet. Alleen door de dramatische prestaties leeg. Beter pak je Aachen eens mee als ze een uitwedstrijd spelen in de RLW. Nemen veel support mee telkens.
U MAD?
  dinsdag 11 juli 2017 @ 18:22:54 #188
438851 Oldground
El Poderoso
pi_172346418
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 juli 2017 17:21 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Rot Weiss Essen is een cultclub, maar het huidige stadion doet daar wat mij betreft wel afbreuk aan. Betonnen kutbak.
Dat weerhield me er ook een beetje van ja. :{
Van alles is weer waardeloos.
  woensdag 12 juli 2017 @ 16:26:48 #189
357045 Grifte
Feijenoord
pi_172366641
Gister naar Union Saint-Gilloise vs Al-Faisaly geweest, oefenwedstrijd in het Joseph Mariënstadion (Dudenpark) te Brussel. USG speelt sinds afgelopen seizoen niet meer in dit stadion, doordat het niet aan de eisen van de nieuwe competitieopzet voldeed. Zou verbouwd worden, terwijl de club in het Heyselstadion ging spelen. Door deze oefenwedstrijd had ik de kans om er eindelijk eens heen te gaan. Was iets van 45 mins met de trein (vanuit Antwerpen C) + 20 minuten lopen. Fotoverslag met commentaar in de spoilert

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_172366942
Zaterdag weer naar Gladbach _O_
  woensdag 12 juli 2017 @ 17:02:54 #191
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_172367452
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 16:41 schreef hafcfan het volgende:
Zaterdag weer naar Gladbach _O_
Lekker man. Telekom Cup. Zijn altijd wel leuke potjes om te zien.

Die pizzapunten bij BMG :9~
pi_172369809
quote:
14s.gif Op woensdag 12 juli 2017 17:02 schreef Wicky15 het volgende:

[..]

Lekker man. Telekom Cup. Zijn altijd wel leuke potjes om te zien.

Die pizzapunten bij BMG :9~
Zal wel een pizzapunt bestellen, kan ik erover mee praten :D Hopelijk zie ik Hoogma ook _O_
pi_172850735
9 september ben ik in Londen en overweeg ik een voetbalwedstrijd mee te pakken.

Op de rol staan:
Arsenal - Bournemouth
Fulham - Cardiff
QPR - Ipswich
Wimbledon - Portsmouth
Charlton - Southend

Voor Arsenal zal het waarschijnlijk lastig of duur te zijn om aan kaarten te komen. Welke wedstrijd zou jullie voorkeur hebben?
pi_172850771
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:20 schreef opperkleurder het volgende:
9 september ben ik in Londen en overweeg ik een voetbalwedstrijd mee te pakken.

Op de rol staan:
Arsenal - Bournemouth
Fulham - Cardiff
QPR - Ipswich
Wimbledon - Portsmouth
Charlton - Southend

Voor Arsenal zal het waarschijnlijk lastig of duur te zijn om aan kaarten te komen. Welke wedstrijd zou jullie voorkeur hebben?
Fulham of Wimbledon. En met mes op de keel laatstgenoemde ;)
U MAD?
pi_172850779
Iemand hier ervaring met Energie Cottbus of Carl Zeis Jena?
U MAD?
pi_172850788
quote:
3s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:21 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Fulham of Wimbledon. En met mes op de keel laatstgenoemde ;)
Waarom? :)
pi_172851079
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juli 2017 16:26 schreef Grifte het volgende:
Gister naar Union Saint-Gilloise vs Al-Faisaly geweest, oefenwedstrijd in het Joseph Mariënstadion (Dudenpark) te Brussel. USG speelt sinds afgelopen seizoen niet meer in dit stadion, doordat het niet aan de eisen van de nieuwe competitieopzet voldeed. Zou verbouwd worden, terwijl de club in het Heyselstadion ging spelen. Door deze oefenwedstrijd had ik de kans om er eindelijk eens heen te gaan. Was iets van 45 mins met de trein (vanuit Antwerpen C) + 20 minuten lopen. Fotoverslag met commentaar in de spoilert

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_

Nice man, hele toffe hoofdtribune inderdaad.
Van alles is weer waardeloos.
  woensdag 2 augustus 2017 @ 12:40:57 #198
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_172851124
Iemand hier enig idee hoe moeilijk het is om aan kaarten te komen voor Sparta Praag- Slavia?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_172851472
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:40 schreef Caland het volgende:
Iemand hier enig idee hoe moeilijk het is om aan kaarten te komen voor Sparta Praag- Slavia?
Minder makkelijk dan aan steekwonden denk ik. :D

Voor Praag weet ik het niet, maar voor de derby in Krakau had ik geen enkel probleem om aan kaarten te komen.
Van alles is weer waardeloos.
pi_172851604
quote:
0s.gif Op woensdag 2 augustus 2017 12:22 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Waarom? :)
Craven Cottage is magisch. Ooit eens binnen geweest zonder wedstrijd, dus die moet ik nog eens MET wedstrijd vinken. Daarnaast Cardiff als uitteam, mooi man.
En Wimbledon.... tsja historie. Zijn nu bezig met plannen voor een nieuw stadion. Dus oude stadion wil ik graag nog eens bezoeken. Mooie club, mooie supporters.
U MAD?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')