abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
pi_175557947
quote:
0s.gif Op woensdag 6 december 2017 13:37 schreef stijn-5 het volgende:

[..]

Bedankt voor de reactie. Als de wedstrijd in de verkoop gaat probeer ik eerst kaarten te kopen via de website.
Ik zou er niet op rekenen dat je 3 kaarten voor Watford naast elkaar kan krijgen. Ik heb een seizoenskaart en losse kaarten gaan meestal alleen in verkoop voor groep A/B/C en je zal alleen tot die groepen behoren als je aankoop-history hebt in het vorige seizoen. Mocht er na deze groepen nog tickets overblijven dan zijn het vaak single tickets. Dus als je verspreid over het stadion wil zitten heb je meer kans.

Sowieso moet je 3 fan ID's aanmaken want je zal maar 1 ticket per ID kunnen kopen.
Rip City
  donderdag 7 december 2017 @ 19:47:10 #252
162870 motorbloempje
Dr. SJW voor jou...
pi_175558324
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:33 schreef RipCity het volgende:
k heb een seizoenskaart en losse kaarten gaan meestal alleen in verkoop voor groep A/B/C en je zal alleen tot die groepen behoren als je aankoop-history hebt in het vorige seizoen. Mocht er na deze groepen nog tickets overblijven dan zijn het vaak single tickets. Dus als je verspreid over het stadion wil zitten heb je meer kans.
Je zou ze natuurlijk kunnen helpen door met je seizoenskaart wat voor ze proberen te regelen ;) Heb ik ook vaker gedaan voor FOK!kers en wat mensen via Tribuneklanten.
Bovenstaande is mijn mening, ook wanneer er niet expliciet 'ik vind' of soortgelijk in de post vermeld staat. Oh, en zwarte piet is racisme.
pi_175558386
quote:
17s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:47 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Je zou ze natuurlijk kunnen helpen door met je seizoenskaart wat voor ze proberen te regelen ;) Heb ik ook vaker gedaan voor FOK!kers en wat mensen via Tribuneklanten.
Gaat niet. is leuk voor championship/league 1 matches e.d. maar PL-teams is alles veel strenger en is bijna alles uitverkocht. Kan vaak maar 1 extra ticket bijkopen MAAR alleen als die persoon al een ticket history heeft.

Denk dat Stijn zich beter kan richten op matches in de lagere divisies helaas als die met meerdere mensen komt. Just keeping it real ;)
Rip City
pi_175561433
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 november 2017 18:09 schreef gers het volgende:
Iemand ervaring met het bezoeken van wedstrijden in Ecuador :')
Ben bij LDU Quito geweest. Tam sfeertje, zeker vergeleken met Argentinië of Colombia.
pi_175564254
quote:
0s.gif Op donderdag 7 december 2017 19:33 schreef RipCity het volgende:

[..]

Ik zou er niet op rekenen dat je 3 kaarten voor Watford naast elkaar kan krijgen. Ik heb een seizoenskaart en losse kaarten gaan meestal alleen in verkoop voor groep A/B/C en je zal alleen tot die groepen behoren als je aankoop-history hebt in het vorige seizoen. Mocht er na deze groepen nog tickets overblijven dan zijn het vaak single tickets. Dus als je verspreid over het stadion wil zitten heb je meer kans.

Sowieso moet je 3 fan ID's aanmaken want je zal maar 1 ticket per ID kunnen kopen.
Thanks voor de reactie. Ik had van de week gekeken met mijn account om 3 kaarten te kopen voor een wedstrijd over 2-3 weken. Hier lukte het wel om 3 kaarten naast elkaar te kopen. Dit was de wedstrijd Watford-Southampton.
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')