abonnement Unibet Coolblue
pi_166706394
Een algemeen topic voor mensen die Chronisch ziek zijn. Je kunt hier zowel je positieve als negatieve ervaringen kwijt en we proberen elkaar zoveel mogelijk als kan te steunen. Het maakt niet uit welke Chronische ziekte je hebt, iedereen is welkom!

Ben je zelf ziek, ken je iemand die ziek is of ben je chronisch nieuwsgierig met brandende vragen? Aarzel vooral niet om mee te posten!

Er is ook een topic voor chronisch psychische zieken: R&P / Chronisch Psychische Klachten Topic In dit topic kan je spuien over de problemen of issues die jij hebt omtrent je psyche (al dan niet door een chronische ziekte). Zo houden we elk topic gescheiden qua onderwerp en voelt iedereen zich op haar/zijn gemak om te posten.

Om het voor iedereen wat overzichtelijker te houden, zodat je je eventuele vragen gericht kan stellen en om onze soms warrige medicijnhoofdjes wat rust te geven vind je hieronder onze awesome vaste gasten incluis een korte medische samenvatting.

Wil je ook een plekje in het lijstje? Stuur de TS dan even een PM of meldt het in het topic :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166707184
Vind ik ook lastig om te onthouden wie wat heeft. Daar is het lijstje in de OP wel handig voor. Maak ik regelmatig gebruik van voor ik reageer.

En Adriane, wel herkenbaar hoor, dat je af en toe zo'n baaldag in je herstel hebt. Zeker als het zo lang duurt allemaal en je niet weet of het wel goed komt. Dan kan de moed je soms in de schoenen zakken. Goed om dan te denken: nu maar even balen en morgen weer een nieuwe dag.
pi_166707314
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 02:30 schreef Aspergermeisje het volgende:
Vind ik ook lastig om te onthouden wie wat heeft. Daar is het lijstje in de OP wel handig voor. Maak ik regelmatig gebruik van voor ik reageer.

En Adriane, wel herkenbaar hoor, dat je af en toe zo'n baaldag in je herstel hebt. Zeker als het zo lang duurt allemaal en je niet weet of het wel goed komt. Dan kan de moed je soms in de schoenen zakken. Goed om dan te denken: nu maar even balen en morgen weer een nieuwe dag.
Zelf lees ik de OP eigenlijk nooit meer, ik onthoud het toch niet. :+

En baaldagen zijn idd normaal, de stijgende lijn wordt steeds vlakker en tegenslagen zullen er ook nog wel regelmatig komen.
Het is ernstig als baaldagen 3 of meer achter elkaar zijn zeg maar, dan kun je denk ik wel spreken van een depressie.
Maar balen van de situatie? Heel normaal!
Zou zelfs apart zijn als iemand dat NIET deed.
Heb zelf ook mijn baalmomenten waar ik dan achteraf dáár weer over baal.
Dan ben ik te kortaf geweest tegen iemand die het echt niet verdient of ik heb iets niet kunnen doen dat eigenlijk wel belangrijk was. Dat soort dingen.
Maar zo lang je je best doet moet je jezelf niet te veel verwijten vind ik.
Hoeveel meer dan je best kun je doen?

Ik quote nu wel Aspergemeisje maar ik bedoel het in het algemeen.
pi_166707648
Hebben jullie het ook zo zwaar met de donkere dagen?
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_166707683
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 06:49 schreef superkimmi het volgende:
Hebben jullie het ook zo zwaar met de donkere dagen?
Jup! Ik merk het toch wel dat ik lastiger mn bed uit kom, minder energie en zin heb om dingen te doen. En als het zo koud is als van de week ook meteen meer last van mn rug die vast zit :(

Knuffel voor iedereen :*
pi_166707700
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 06:49 schreef superkimmi het volgende:
Hebben jullie het ook zo zwaar met de donkere dagen?
O die kou :X ik zit onder een dekentje te bibberen tijdens die dagen! En dat is ondanks de kachel in huis. Was gister blij met het de warmere temperatuur!
Dat het vroeg donker is vind ik niet zo erg, kan ik eerder naar bed :P
pi_166707832
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 03:13 schreef vannelle het volgende:

[..]


Even over Marie-Alice. Ik heb haar (thuis)adres nog van de vorige keer. Mocht ze het willen kan ik wel weer een kaartje sturen. Zodat niet weer iemand anders haar naam en adres hoeft te weten. Aangezien ze nogal op haar privacy gesteld is. Als iedere keer iemand anders wat stuurt weet straks het halve topic haar echte naam en adres ;)
pi_166708180
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 06:49 schreef superkimmi het volgende:
Hebben jullie het ook zo zwaar met de donkere dagen?
Ja hoor. Ik merk dat mijn lichaam af en toe 'flipt'
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_166709504
Dank jullie :*
Vandaag is er weer een nieuwe dag.
Vannacht veel wakker geweest van de pijn. Dus vandaag houd ik me heel rustig.
De zon schijnt hier nu en dat doet goed.
Want de kou en regen helpen mij ook niet. Ik zit deze dagen, ondanks de verwarming, ook onder dekentjes te bibberen.
pi_166709889
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 06:49 schreef superkimmi het volgende:
Hebben jullie het ook zo zwaar met de donkere dagen?
Ik merk dat ik depressiever ben (heb vaak een verdrietig gevoel, zonder reden (dat ik echt zou kunnen huilen, wat ik niet doe)), terwijl ik de herfst/winter wel het leukste/gezelligste jaargetijde vind.
pi_166709935
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 02:30 schreef Aspergermeisje het volgende:
Vind ik ook lastig om te onthouden wie wat heeft. Daar is het lijstje in de OP wel handig voor. Maak ik regelmatig gebruik van voor ik reageer.
Ik vergeet vaak dat die er idd in staat. :@
  donderdag 17 november 2016 @ 11:03:02 #12
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_166710066
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 10:20 schreef Adriane het volgende:
Dank jullie :*
Vandaag is er weer een nieuwe dag.
Vannacht veel wakker geweest van de pijn. Dus vandaag houd ik me heel rustig.
De zon schijnt hier nu en dat doet goed.
Want de kou en regen helpen mij ook niet. Ik zit deze dagen, ondanks de verwarming, ook onder dekentjes te bibberen.
Voorzichtige knuffel vanuit Belgie :*
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  donderdag 17 november 2016 @ 11:54:12 #13
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166710821
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 06:49 schreef superkimmi het volgende:
Hebben jullie het ook zo zwaar met de donkere dagen?
Nee, ik vind dit heerlijke temperaturen. Vind het ideaal wandelweer. Vandaag schijnt de zon. De herfstkleuren zijn prachtig.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 17 november 2016 @ 12:30:21 #14
3542 Gia
User under construction
pi_166711441
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 06:49 schreef superkimmi het volgende:
Hebben jullie het ook zo zwaar met de donkere dagen?
Met die kou heb ik meer pijn aan mijn voeten, vooral mijn tenen.

Ik ben benieuwd of ik me beter ga voelen als ik ga/moet stoppen met de anti-hormoon tabletten....
pi_166711863
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 12:30 schreef Gia het volgende:

[..]

Met die kou heb ik meer pijn aan mijn voeten, vooral mijn tenen.

Ik ben benieuwd of ik me beter ga voelen als ik ga/moet stoppen met de anti-hormoon tabletten....
Vanwege de neuropathie?

Ik hoop het, dat je je beter gaat voelen.
pi_166711992
Bij mij is het duidelijk de vermindering van lichturen waar ik last van heb in de winter. Had tot een paar jaar terug ook altijd winterdepressies, maar de laatste drie jaar kom ik de winters aardig goed door. Ik slik vitamine D en heb een lichtwekker en slik sowieso anti-depressiva, dat helpt ook zeker.
pi_166712414
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 13:01 schreef Aspergermeisje het volgende:
Bij mij is het duidelijk de vermindering van lichturen waar ik last van heb in de winter. Had tot een paar jaar terug ook altijd winterdepressies, maar de laatste drie jaar kom ik de winters aardig goed door. Ik slik vitamine D en heb een lichtwekker en slik sowieso anti-depressiva, dat helpt ook zeker.
Ik heb ook een lichtwekker, maar word alsnog heel zwaar wakker door het raam open (ik slaap dan beter/dieper). Raam dicht is geen optie, dan slaap ik niet van de warmte. Mijn lichtwekker staat op 9:00, waardoor ik rond 8:30 wakker word van het licht/het piepje, maar meestal nog zo moe dat ik 'm uitzet en verder slaap, waardoor ik rond 10:00 wakker word en opsta. :@
  donderdag 17 november 2016 @ 13:45:55 #18
3542 Gia
User under construction
pi_166712653
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 12:52 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Vanwege de neuropathie?

Ik hoop het, dat je je beter gaat voelen.
Ja, neuropathie, inderdaad. Met kou en regenweer lijkt het pijnlijker te zijn.
Denk dat ik zo maar eens een paar warme pantoffels ga scoren. Loop nog steeds op zomerslippers in huis. :D
  donderdag 17 november 2016 @ 14:03:59 #19
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166712994
Ik heb niet overgegeven vandaag *O* Appel en crackers gehad, binnen gehouden, ook brood geprobeerd maar dat wou niet naar binnen.

Heb van mijn dietiste nutridrink meegekregen. Zodat ik iig wat voedingsstoffen naar binnen krijg.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_166713569
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 14:03 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb niet overgegeven vandaag *O* Appel en crackers gehad, binnen gehouden, ook brood geprobeerd maar dat wou niet naar binnen.

Heb van mijn dietiste nutridrink meegekregen. Zodat ik iig wat voedingsstoffen naar binnen krijg.
Ik ben blij voor je meis! Hopelijk helpt de Nutri daarbij idd :*

Net mijn rijbewijs opgehaald en hij is ondanks mn diabetes gewoon 10 jaar geldig :o *O*
Terwijl je altijd hoort dat dan maar 5 jaar geldig is en datum van rijbewijs vanaf je goedkeuring is. Maat bij mij is datum ook gewoon vanaf aanvraag vorige week. Dus ik raak geen weken/maanden "kwijt" ^O^
pi_166713679
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 14:03 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb niet overgegeven vandaag *O* Appel en crackers gehad, binnen gehouden, ook brood geprobeerd maar dat wou niet naar binnen.

Heb van mijn dietiste nutridrink meegekregen. Zodat ik iig wat voedingsstoffen naar binnen krijg.
Dat is fijn!
Hoe ging de dialyse vandaag?
  donderdag 17 november 2016 @ 14:45:37 #22
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_166713716
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 14:03 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb niet overgegeven vandaag *O* Appel en crackers gehad, binnen gehouden, ook brood geprobeerd maar dat wou niet naar binnen.

Heb van mijn dietiste nutridrink meegekregen. Zodat ik iig wat voedingsstoffen naar binnen krijg.
*O*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_166713751
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 12:30 schreef Gia het volgende:

[..]

Met die kou heb ik meer pijn aan mijn voeten, vooral mijn tenen.

Ik ben benieuwd of ik me beter ga voelen als ik ga/moet stoppen met de anti-hormoon tabletten....
Inderdaad lekker warme sloffen kopen. Ik heb nu gewoon 2 paar dikke sokken aan. Ook lekker.

Wel spannend hoor dat je gaat/moet stoppen met de tabletten. Aan de ene kant fijn dat het niet meer nodig is, maar ze gaven je ook bescherming.
pi_166713766
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 14:38 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik ben blij voor je meis! Hopelijk helpt de Nutri daarbij idd :*

Net mijn rijbewijs opgehaald en hij is ondanks mn diabetes gewoon 10 jaar geldig :o *O*
Terwijl je altijd hoort dat dan maar 5 jaar geldig is en datum van rijbewijs vanaf je goedkeuring is. Maat bij mij is datum ook gewoon vanaf aanvraag vorige week. Dus ik raak geen weken/maanden "kwijt" ^O^
Dat is weer mooi meegenomen. ^O^
  donderdag 17 november 2016 @ 14:49:10 #25
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166713783
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 14:43 schreef Adriane het volgende:

[..]

Dat is fijn!
Hoe ging de dialyse vandaag?
Normaal verder.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 17 november 2016 @ 16:35:02 #26
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166715749
Hoef mijn dialyse medicijnen ook nog niet te nemen, gelukkig maar anders zat ik op iets van 20 per dag ofzo _O- Dokter wil daarmee wachten tot die nier er uit is.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_166716479
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 16:35 schreef LPFAN het volgende:
Hoef mijn dialyse medicijnen ook nog niet te nemen, gelukkig maar anders zat ik op iets van 20 per dag ofzo _O- Dokter wil daarmee wachten tot die nier er uit is.
sta je eigenlijk nu al weer op de lijst? Zou zo mooi zijn dat ze er gelijk een nwe in kunnen zetten :+
  donderdag 17 november 2016 @ 17:29:25 #28
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166716668
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 17:18 schreef computergirl het volgende:

[..]

sta je eigenlijk nu al weer op de lijst? Zou zo mooi zijn dat ze er gelijk een nwe in kunnen zetten :+
Nee, pas als hij er uit is. Zie dat ook niet zitten als ik eerlijk ben.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_166716722
Leek me wel handig :D herstelperiode minder, maar immuunsysteem gaat al die extra organen ook niet trekken waarschijnlijk
  donderdag 17 november 2016 @ 17:35:32 #30
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166716772
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 17:32 schreef computergirl het volgende:
Leek me wel handig :D herstelperiode minder, maar immuunsysteem gaat al die extra organen ook niet trekken waarschijnlijk
Wordt ff te heftig voor mijn lichaam denk ik.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_166719988
Ik ben echt heel gevoelig voor een winterdip. Misschien ook maar eens vitamine D proberen
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_166720209
Sterkte allemaal.

Medical check was alleen de bloeddruk meten (165/79, ik kan daar erg slecht tegen) en ik kreeg vragen waarom ik zo vaak geopereerd was. Maar ze hadden al geen idee wat een sinus pilonidalis was dus ik heb het maar gelaten voor wat het is.

Verder ben ik ook behoorlijk neerslachtig, ik lees dat meer mensen dat hier hebben?

Ik heb aardige collega's en we doen ook gewoon leuke dingen dus daar ligt het niet aan. Wel mis ik m'n ouders en vrienden in NL, maar dat hoort erbij.

En verder heb ik het idee dat gaanderweg mijn zelfbeeld en zelfvertrouwen gezakt is tot een nulpunt of misschien zelfs wel daar onder. Ik vind mezelf echt niets meer aan. Qua uiterlijk in elk geval. En hoe stom en kansloos het ook klinkt, op mijn leeftijd zou het best leuk zijn om weer eens een leuk meisje te ontmoeten of zo. Dat zou me ook wel goed doen. Maar dat zit er gewoon echt niet in, ik heb zelfs het idee dat ze me zoveel mogelijk ontlopen :X

Afijn genoeg gezeurd weer, excuses
  donderdag 17 november 2016 @ 20:15:00 #33
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_166720474
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 20:03 schreef Toto69 het volgende:
Sterkte allemaal.

Medical check was alleen de bloeddruk meten (165/79, ik kan daar erg slecht tegen) en ik kreeg vragen waarom ik zo vaak geopereerd was. Maar ze hadden al geen idee wat een sinus pilonidalis was dus ik heb het maar gelaten voor wat het is.

Verder ben ik ook behoorlijk neerslachtig, ik lees dat meer mensen dat hier hebben?

Ik heb aardige collega's en we doen ook gewoon leuke dingen dus daar ligt het niet aan. Wel mis ik m'n ouders en vrienden in NL, maar dat hoort erbij.

En verder heb ik het idee dat gaanderweg mijn zelfbeeld en zelfvertrouwen gezakt is tot een nulpunt of misschien zelfs wel daar onder. Ik vind mezelf echt niets meer aan. Qua uiterlijk in elk geval. En hoe stom en kansloos het ook klinkt, op mijn leeftijd zou het best leuk zijn om weer eens een leuk meisje te ontmoeten of zo. Dat zou me ook wel goed doen. Maar dat zit er gewoon echt niet in, ik heb zelfs het idee dat ze me zoveel mogelijk ontlopen :X

Afijn genoeg gezeurd weer, excuses
Hier ook de winterdip. Voelde me vorige week zo waardeloos. Gewoon geen doel meer, alles voelde nutteloos.
Nu gaat t wel weer :D
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_166720601
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 14:03 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb niet overgegeven vandaag *O* Appel en crackers gehad, binnen gehouden, ook brood geprobeerd maar dat wou niet naar binnen.

Heb van mijn dietiste nutridrink meegekregen. Zodat ik iig wat voedingsstoffen naar binnen krijg.
Die medicijnen zijn echt niet normaal. Ik heb tijden zitten eten met een emmer naast me. Is er zicht op wanneer de nier er weer uitgaat?
  donderdag 17 november 2016 @ 20:25:24 #35
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166720704
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 20:21 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Die medicijnen zijn echt niet normaal. Ik heb tijden zitten eten met een emmer naast me. Is er zicht op wanneer de nier er weer uitgaat?
Nee, hoor ik volgende week op de poli.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_166724107
En weer een update over MA. :)
Ze is mentaal een stuk rustiger nu dus dat gaat de goede kant op.
Namens haar ook veel sterkte aan iedereen hier gewenst want ondanks alles is ze ons niet vergeten die lieverd. O+
Ze heeft nu zelf nog geen tablet of laptop ter beschikking omdat men van mening is dat ze beter tot rust kan komen zónder zo'n apparaat.
Omdat ze, totaal niet werkschuw, waarschijnlijk direct haar emails van haar werk direct zal bekijken en beantwoorden. :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166724816
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_166724976
.

[ Bericht 99% gewijzigd door _Hestia_ op 18-11-2016 11:15:46 ]
  donderdag 17 november 2016 @ 22:25:34 #39
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166725086
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 18 november 2016 @ 11:14:54 #40
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166731609
Zo ff de bezem er door heen gehaald, nu weer ontopic.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_166731659
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 20:03 schreef Toto69 het volgende:
Sterkte allemaal.

Medical check was alleen de bloeddruk meten (165/79, ik kan daar erg slecht tegen) en ik kreeg vragen waarom ik zo vaak geopereerd was. Maar ze hadden al geen idee wat een sinus pilonidalis was dus ik heb het maar gelaten voor wat het is.

Verder ben ik ook behoorlijk neerslachtig, ik lees dat meer mensen dat hier hebben?

Ik heb aardige collega's en we doen ook gewoon leuke dingen dus daar ligt het niet aan. Wel mis ik m'n ouders en vrienden in NL, maar dat hoort erbij.

En verder heb ik het idee dat gaanderweg mijn zelfbeeld en zelfvertrouwen gezakt is tot een nulpunt of misschien zelfs wel daar onder. Ik vind mezelf echt niets meer aan. Qua uiterlijk in elk geval. En hoe stom en kansloos het ook klinkt, op mijn leeftijd zou het best leuk zijn om weer eens een leuk meisje te ontmoeten of zo. Dat zou me ook wel goed doen. Maar dat zit er gewoon echt niet in, ik heb zelfs het idee dat ze me zoveel mogelijk ontlopen :X

Afijn genoeg gezeurd weer, excuses
Ik kwam voor mijn operatie op de afdeling en toen vroegen ze waar ik aan geopereerd ging worden, dus ik zei: 'Een sinus pilonidalis.' Waarop de verpleegkundige vroeg: 'Oh, en waar zit die bij jou?' 8)7 Voor zover ik weet kan dat nergens anders zitten als bij je stuitje in de buurt. ;)

Mijn moeder blijft maar tegen iedereen zeggen dat ik fistels heb. Ook heel fijn. :')
  vrijdag 18 november 2016 @ 11:39:16 #42
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_166732040
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 11:17 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]
Mijn moeder blijft maar tegen iedereen zeggen dat ik fistels heb. Ook heel fijn. :')
Zo post mijn moeder wel eens schildklier shit op mijn Facebook. Al is dat minder erg dan jou fistels :@
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_166734966
Ik ben inmiddels geupdate.
Wou je nog wat zeggen vannelle? :)
pi_166735073
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 14:22 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik ben inmiddels geupdate.
Wou je nog wat zeggen vannelle? :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 11:14 schreef LPFAN het volgende:
Zo ff de bezem er door heen gehaald, nu weer ontopic.
pi_166735081
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 14:29 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

[..]

:')
pi_166735100
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 14:29 schreef Poesopstokje het volgende:

[..]

:')
:*
pi_166735152
Anyway: ik ben zo even naar de dokter. Hier kunnen de prikspullen om bloedsuiker te meten niet bij de apotheek besteld worden, moet dat doen dmv papieren opsturen en daarna online (Brocacef?), maar weet niet precies hoe en wat dus even aan de assistentes vragen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jaimy_Luca op 18-11-2016 14:50:05 ]
pi_166735907
Hoe lang moet MA nog in het ziekenhuis blijven? En is er al een kaartje onderweg? Ze krijgt het wel voor haar kiezen zeg.
  vrijdag 18 november 2016 @ 15:10:16 #49
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_166735943
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:08 schreef mootie het volgende:
Hoe lang moet MA nog in het ziekenhuis blijven? En is er al een kaartje onderweg? Ze krijgt het wel voor haar kiezen zeg.
Ik ben het eens met nog een kaartje of een ander lief gebaar vanuit "ons".
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 18 november 2016 @ 15:14:16 #50
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166736019
Er schijnen inmiddels wel twijfels te zijn over het verhaal van MA. Ik ben daar niet zelf de bron van, maar het lijkt me goed dat er openheid van zaken wordt gegeven.
The love you take is equal to the love you make.
pi_166736119
Even voor de goede orde;

Er zijn inderdaad twijfels over het verhaal/ de verhalen van MA. Vanmorgen is dit eens grondig uitgezocht door middel van informatie die MA zelf heeft verstrekt hier in het topic.
Er is gebeld met het ziekenhuis waar zij zou verblijven, aan de telefoon werd echter duidelijk dat zij sinds juni niet meer opgenomen is geweest.
Dit was vóór het incident met de patiënt.
Andere ziekenhuizen in de omgeving hadden haar niet in het systeem staan.

Verder zijn er nog andere dingen die opvielen, maar dat laat ik even in het midden.
pi_166736177
Kan me niet voorstellen dat je zks gaat bellen voor zoiets eigenlijk.
Ik heb geen moment Groningen gebeld of er wel iemand lag met opvallend veel poezenkaartjes :?
  vrijdag 18 november 2016 @ 15:23:45 #53
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166736183
Ik vind het lullig voor iedereen hier die haar heeft proberen te steunen in de tijd dat ze hier kwam.
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 18 november 2016 @ 15:23:46 #54
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_166736185
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:20 schreef Poesopstokje het volgende:
Even voor de goede orde;

Er zijn inderdaad twijfels over het verhaal/ de verhalen van MA. Vanmorgen is dit eens grondig uitgezocht door middel van informatie die MA zelf heeft verstrekt hier in het topic.
Er is gebeld met het ziekenhuis waar zij zou verblijven, aan de telefoon werd echter duidelijk dat zij sinds juni niet meer opgenomen is geweest.
Dit was vóór het incident met de patiënt.
Andere ziekenhuizen in de omgeving hadden haar niet in het systeem staan.

Verder zijn er nog andere dingen die opvielen, maar dat laat ik even in het midden.
Ik ben dan weer zo'n goedzakje dat denkt aan misschien onder andere naam opgenomen oid?
Waarom zou je hierover liegen cq het verzinnen?
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_166736191
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:23 schreef computergirl het volgende:
Kan me niet voorstellen dat je zks gaat bellen voor zoiets eigenlijk.
Ik heb geen moment Groningen gebeld of er wel iemand lag met opvallend veel poezenkaartjes :?
Dat verhaal was geverifieerd.
pi_166736231
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:23 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het lullig voor iedereen hier die haar heeft proberen te steunen in de tijd dat ze hier kwam.
Dat, maar ergens ook heel sneu dat iemand zo slecht zit dat dit de manier lijkt om aandacht te krijgen.
pi_166736232
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:20 schreef Poesopstokje het volgende:
Even voor de goede orde;

Er zijn inderdaad twijfels over het verhaal/ de verhalen van MA. Vanmorgen is dit eens grondig uitgezocht door middel van informatie die MA zelf heeft verstrekt hier in het topic.
Er is gebeld met het ziekenhuis waar zij zou verblijven, aan de telefoon werd echter duidelijk dat zij sinds juni niet meer opgenomen is geweest.
Dit was vóór het incident met de patiënt.
Andere ziekenhuizen in de omgeving hadden haar niet in het systeem staan.

Verder zijn er nog andere dingen die opvielen, maar dat laat ik even in het midden.
Ik dacht dat ik ziek was (psychisch dus), maar twijfelen aan een verhaal (oké dat kan) en van alles erover opzoeken of het wel klopt vind ik persoonlijk best ziek.

Ik dacht ook eens: ze maakt wel heel veel mee. Maar ik heb van dichtbij meegemaakt dat er zulke personen zijn, die (al dan niet tijdelijk) een pechvogel zijn en kort achter elkaar telkens iets hebben. Maar ik heb nooit getwijfeld aan haar verhaal.
  vrijdag 18 november 2016 @ 15:31:50 #58
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_166736338
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:26 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik dacht dat ik ziek was (psychisch dus), maar twijfelen aan een verhaal (oké dat kan) en van alles erover opzoeken of het wel klopt vind ik persoonlijk best ziek.

Ik dacht ook eens: ze maakt wel heel veel mee. Maar ik heb van dichtbij meegemaakt dat er zulke personen zijn, die (al dan niet tijdelijk) een pechvogel zijn en kort achter elkaar telkens iets hebben. Maar ik heb nooit getwijfeld aan haar verhaal.
Ah. Hij kent de Miss_Jones gate duidelijk niet ^O^

Het komt vaker voor en je voelt je zo vreselijk genaaid als je daar achterkomt als je dacht dat je een band had :')

Ik ben blij dat er bij sommige een belletje ging rinkelen.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_166736416
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:20 schreef Poesopstokje het volgende:
Even voor de goede orde;

Er zijn inderdaad twijfels over het verhaal/ de verhalen van MA. Vanmorgen is dit eens grondig uitgezocht door middel van informatie die MA zelf heeft verstrekt hier in het topic.
Er is gebeld met het ziekenhuis waar zij zou verblijven, aan de telefoon werd echter duidelijk dat zij sinds juni niet meer opgenomen is geweest.
Dit was vóór het incident met de patiënt.
Andere ziekenhuizen in de omgeving hadden haar niet in het systeem staan.

Verder zijn er nog andere dingen die opvielen, maar dat laat ik even in het midden.
Ik ben blij dat dit uitgezocht is. Ik had zelf ook al een tijdje twijfels en heb een paar keer nagedacht om hierover contact op te nemen met een beheerder, maar ik had niet echt onderbouwde twijfels. Bovendien vond ik het heel lullig, omdat ik tegelijkertijd ook veel sympathie voelde voor MA.
pi_166736432
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:36 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Ik ben blij dat dit uitgezocht is. Ik had zelf ook al een tijdje twijfels en heb een paar keer nagedacht om hierover contact op te nemen met een beheerder, maar ik had niet echt onderbouwde twijfels. Bovendien vond ik het heel lullig, omdat ik tegelijkertijd ook veel sympathie voelde voor MA.
Zo zaten meer mensen.. maar uiteindelijk werd het allemaal té vaag en hebben we het uitgezocht, met dit als resultaat.
pi_166736436
Maar is dit nu DE waarheid dan?
pi_166736442
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:37 schreef computergirl het volgende:
Maar is dit nu DE waarheid dan?
Nee, dit is wat door ons is geconstateerd.
Alleen MA weet de waarheid.
  vrijdag 18 november 2016 @ 16:20:54 #63
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_166737241
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:23 schreef computergirl het volgende:
Kan me niet voorstellen dat je zks gaat bellen voor zoiets eigenlijk.
Ik heb geen moment Groningen gebeld of er wel iemand lag met opvallend veel poezenkaartjes :?
Mwah ansich, er werd op mijn afdeling ook gezocht naar een Houdjemond ^O^
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_166737263
Ook ik dacht weleens dat het wel érg veel was dat precies haar moest overkomen. Maar dat wuifde ik voor mezelf weg omdat ik me domweg niet kon voorstellen dat je zoveel ellende verzint. Ik blijf hopen op een logische verklaring, maar na het lezen van deze info vrees ik dat we in de maling zijn genomen.
pi_166737281
Ik hoop en denk nog steeds dat het niet klopt. Vannelle (en ik mocht van haar mee lezen) heeft al best lang contact via pm en dm. Veel persoonlijke dingen over en weer verteld. Ik heb vandaag nog gebeld met het ziekenhuis. Maar op dit moment ligt er niemand met die naam werd er gezegd. Verdere informatie mocht er niet gegeven worden. Wat logisch is. Maar het zegt nog steeds niks. Misschien is dat haar echte naam niet. Of is ze wel net overgeplaatst. Ik kan me echt niet voorstellen dat het allemaal verzonnen is. Waarom zou je? Het dm contact met Tom komt op mij iig heel betrouwbaar over.
pi_166737308
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 16:23 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik hoop en denk nog steeds dat het niet klopt. Vannelle (en ik mocht van haar mee lezen) heeft al best lang contact via pm en dm. Veel persoonlijke dingen over en weer verteld. Ik heb nog gebeld met het ziekenhuis. Maar op dit moment ligt er niemand met die naam werd er gezegd. Verdere informatie mocht er niet gegeven worden. Wat logisch is. Maar het zegt nog steeds niks. Misschien is dat haar echte naam niet. Of is ze wel net overgeplaatst. Ik kan me echt niet voorstellen dat het allemaal verzonnen is. Waarom zou je? Het dm contact met Tom komt op mij iig heel betrouwbaar over.
Niet alleen haar naam, maar ook de geboortedatum én bekend adres zijn geverifieerd door het ziekenhuis..
  vrijdag 18 november 2016 @ 16:25:57 #67
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_166737350
Nja either way, hopen op een logisch verklaring of ze moet echt tegen haarzelf beschermd worden.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_166737370
Eens in de zoveel tijd komt er een enorme goede troll langs op Fok....Wen er maar aan, dat is Fok.
  vrijdag 18 november 2016 @ 16:28:07 #69
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_166737397
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 16:23 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik hoop en denk nog steeds dat het niet klopt. Vannelle (en ik mocht van haar mee lezen) heeft al best lang contact via pm en dm. Veel persoonlijke dingen over en weer verteld. Ik heb vandaag nog gebeld met het ziekenhuis. Maar op dit moment ligt er niemand met die naam werd er gezegd. Verdere informatie mocht er niet gegeven worden. Wat logisch is. Maar het zegt nog steeds niks. Misschien is dat haar echte naam niet. Of is ze wel net overgeplaatst. Ik kan me echt niet voorstellen dat het allemaal verzonnen is. Waarom zou je? Het dm contact met Tom komt op mij iig heel betrouwbaar over.
Oh kom op zeg. Jij zou ook beter moeten weten aangezien je ook bij MissJones actief was.. Hoe genaaid voelden we ons toen? Daar gingen immers ook anderen updaten voor haar. Bleek ze ook allemaal zelf te doen. :r

[ Bericht 3% gewijzigd door Vlinder op 18-11-2016 21:06:37 (Zin afgemaakt. ) ]
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_166737492
Wát, jeetje zeg, nou lekker dan, als het allemaal "verzonnen" blijkt te zijn.. Blijkbaar lopen er dan toch meer gekken los rond, dan dat ze vast zitten..

Is Tom wel Tom of gebruikt ze gewoon een alias? Maw heeft iemand telefonisch contact gehad met beide of alleen 1 vd 2? }:| :X
pi_166737533
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:31 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Ah. Hij kent de Miss_Jones gate duidelijk niet ^O^

Het komt vaker voor en je voelt je zo vreselijk genaaid als je daar achterkomt als je dacht dat je een band had :')

Ik ben blij dat er bij sommige een belletje ging rinkelen.
Ik ken Miss Jones idd niet. Ik ga dan ook met niemand van een forum een band aan, ik mag overigens iedereen hier in CZ (ook Pos, die mij niet mag) en natuurlijk zijn er personen die ik leuker vind dan anderen. Maar een band zoals met irl vriendinnen kan ik me moeilijk voorstellen. Ik voel me dan ook niet genaaid mocht het verhaal van MA waar zijn (of niet, net hoe je het bekijkt).

Wel vraag (zelfs) ik me af waarom iemand überhaupt al die dingen zou verzinnen? Is er niet een logische verklaring, zoals onder een andere naam in het ziekenhuis liggen en andere geboortedatum enzo?
pi_166737942
Het is inderdaad heel veel wat ze allemaal meemaakt. Net zoals anderen verwacht ik niet dat iemand dit allemaal verzint.
Zou je dit echt doen voor alleen een beetje aandacht?
  vrijdag 18 november 2016 @ 17:02:26 #73
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_166737957
Ik weet niet goed wat zeggen dus zwijg.

Problemen genoeg op dit moment.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  vrijdag 18 november 2016 @ 17:08:31 #74
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166738049
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 17:01 schreef Adriane het volgende:
Het is inderdaad heel veel wat ze allemaal meemaakt. Net zoals anderen verwacht ik niet dat iemand dit allemaal verzint.
Zou je dit echt doen voor alleen een beetje aandacht?
Sommige mensen zijn helaas zo ziek. Ik hoop echt van harte dat als het wel allemaal verzonnen is is dat ze goeie psychische hulp krijgt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_166738139
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 17:08 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Sommige mensen zijn helaas zo ziek. Ik hoop echt van harte dat als het wel allemaal verzonnen is is dat ze goeie psychische hulp krijgt.
Dat hoop ik ook.
  † In Memoriam † vrijdag 18 november 2016 @ 17:14:43 #76
137949 Disana
pi_166738142
Ik heb het vanaf het begin ongeloofwaardig gevonden, mede omdat we elders op Fok! ook eens de fake zieke Mata Hari hadden aan wie ook kaartjes werden gestuurd. Ik heb mijn ongeloof bij een enkeling geuit in dm, en dat werd me niet in dank afgenomen door iedereen. Het is een van de redenen waarom ik ben gestopt met hier te posten. Ik vind het dus fijn, alhoewel tragisch voor haar, dat het is uitgekomen.
  vrijdag 18 november 2016 @ 17:35:01 #77
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166738503
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 17:14 schreef Disana het volgende:
Ik heb het vanaf het begin ongeloofwaardig gevonden, mede omdat we elders op Fok! ook eens de fake zieke Mata Hari hadden aan wie ook kaartjes werden gestuurd. Ik heb mijn ongeloof bij een enkeling geuit in dm, en dat werd me niet in dank afgenomen door iedereen. Het is een van de redenen waarom ik ben gestopt met hier te posten. Ik vind het dus fijn, alhoewel tragisch voor haar, dat het is uitgekomen.
Ik heb tot vandaag niemand verteld dat ik twijfels had. Ik snap wel dat je het moeilijk vond.
The love you take is equal to the love you make.
  † In Memoriam † vrijdag 18 november 2016 @ 17:38:26 #78
137949 Disana
pi_166738592
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 17:35 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik heb tot vandaag niemand verteld dat ik twijfels had. Ik snap wel dat je het moeilijk vond.
Ja, het was moeilijk voor de twijfelaars. De verwikkelingen van haar en al haar familie in het buitenland waren zonder uitzondering heftig en overheersend, dus het was logisch dat er veel werd meegeleefd. Daar ga je niet zo snel tegenin.
pi_166740114
Ik lees hier meer dan dat ik berichten plaats.
Vind dat ook vaak lastig omdat ik van velen lees over lichamelijke klachten, voor mij is mijn oorsuizen mijn grote beperking en de duizelingen vanwege gedoe met mijn oren.

Ook ik moet bekennen dat ik mijn twijfels had over MA. Maar goed, het is internet, ik zit achter mijn toetsenbord de berichten te lezen. Wie er aan de andere kant berichten tikt weet ik niet. Is het allemaal waar, dan is het in en in triest wat haar overkomt.
Mocht het allemaal een leugen zijn, is het ook triest, misschien nog wel triester.

Helaas is dit het gevolg van het fenomeen internet.

Ook moet ik eerlijk bekennen, ik wilde LP een kaartje sturen maar er kwam prive het nodige op mijn pad waardoor ik hem nog niet heb kunnen versturen. (heb het kaartje met postzegel hier zelfs liggen). Misschien heb ik daardoor ook een rare indruk gegeven, heb tenslotte wel iemand via dm om de persoonlijke gegevens gevraagd.

Verder heb ik zoiets 'de tijd zal het leren'. Zou het wel erg jammer vinden als hierdoor onenigheid komt in dit topic.
pi_166740917
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:01 schreef Persefoneia het volgende:
Ik lees hier meer dan dat ik berichten plaats.
Vind dat ook vaak lastig omdat ik van velen lees over lichamelijke klachten, voor mij is mijn oorsuizen mijn grote beperking en de duizelingen vanwege gedoe met mijn oren.

Ook ik moet bekennen dat ik mijn twijfels had over MA. Maar goed, het is internet, ik zit achter mijn toetsenbord de berichten te lezen. Wie er aan de andere kant berichten tikt weet ik niet. Is het allemaal waar, dan is het in en in triest wat haar overkomt.
Mocht het allemaal een leugen zijn, is het ook triest, misschien nog wel triester.

Helaas is dit het gevolg van het fenomeen internet.

Ook moet ik eerlijk bekennen, ik wilde LP een kaartje sturen maar er kwam prive het nodige op mijn pad waardoor ik hem nog niet heb kunnen zpuersturen. (heb het kaartje met postzegel hier zelfs liggen). Misschien heb ik daardoor ook een rare indruk gegeven, heb tenslotte wel iemand via dm om de persoonlijke gegevens gevraagd.

Verder heb ik zoiets 'de tijd zal het leren'. Zou het wel erg jammer vinden als hierdoor onenigheid komt in dit topic.
Oorsuizen lijkt mij ontzettend irritant en flink beperkend. Ik ben best benieuwd in hoeverre dat je leven beïnvloed.

En de tijd zal het inderdaad wel leren.
  vrijdag 18 november 2016 @ 19:51:34 #81
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_166741335
Ik heb een zwemmersoor en suizen. Idd geen pretje.

Gelukkig heb ik de nodige behandeling ;)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_166742301
Ik dacht ook al heel lang dat MA niet klopte. Wilde niet zeggen dat ze op facebook haar omslagfotp had veranderd weekje terug, want dat klinkt zo stalkerig.. maar was puur om te checken.. ze kan dus beter in t psychisch ziek topic. Vreselijk dat iemand zo'n topix als dit daarvoor gebruikt..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  vrijdag 18 november 2016 @ 21:16:51 #83
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_166743847
MA is dus een geval van Munchhausen by internet?! Hmm niet zo mooi.

Ik lees regelmatig mee, maar hier te weinig vooruitgang/veranderingen die het vermelden waard zijn in mijn ogen.
  vrijdag 18 november 2016 @ 23:01:48 #84
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_166747440
Ik twijfelde maar heb dat nooit hardop gezegd behalve in vertrouwen aan pos.
Helaas zijn sommige mensen nou eenmaal zo.
8)7
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_166748203
What the fuck?
  vrijdag 18 november 2016 @ 23:49:44 #86
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_166748929
quote:
15s.gif Op vrijdag 18 november 2016 23:24 schreef Toto69 het volgende:
What the fuck?
Je hebt wat gemist lol
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_166750679
Wow...
pi_166752744
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 08:32 schreef dananana het volgende:
Lurker hier.. wil even vannelle een steuntje geven. Kan me voorstellen dat dit voor jou een hele rottige situatie is. Je bent zo te lezen enorm betrokken (geweest) met ma en tom. Bij jou is het niet alleen via fok in je leven maar ook nog daarbuiten.
Lijkt me lastig nu in een soort niemandsland te zitten (watis nou de waarheid? Is dit een gemeen persoon of iemand met zorgelijk psychische klachten of is het wel allemaal waar?)

Ik vind dat je goede punten maakt in je post en waardeer hoe je ma en de lezers hier hebt willen helpen met de updates.

Iets meer empathie zou in dit topic niet misstaan denk ik.

Wilde ik toch even kwijt

:@
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 09:18 schreef McLaura het volgende:

[..]

De hele soap verbaast mij niet. Vanaf dag 1 al zo'n vreemd gevoel.

Neemt niet weg dat ik de hele situatie nogal vervelend vind voor voor vannelle en Ingrid. Natuurlijk verdedigen zij MA, het zal je maar gebeuren dat je zo ineens aan het twijfelen wordt gebracht. MA heeft de schijn behoorlijk tegen, maar ik hoop voor Ingrid en vannelle dat er in elk geval nog wel duidelijkheid komt. In welke vorm dan ook.

Tnx! Dat is het ook. Ik heb alle dm´s en pm´s mee mogen lezen en dat waren er heel veel. En heel persoonlijk met veel details. Kan me echt niet voorstellen dat dat allemaal fake is/was.

[ Bericht % gewijzigd door LPFAN op 19-11-2016 13:38:23 ]
pi_166752745
Ik wil ff zeggen dat ik al heel lang geleden gestopt ben met MA 'steunen' omdat ik de vermoedens dus al had. Dus niet iedereen is van steunen in 1x omgeslagen naar 'ik wist het al'. Daarbij voelen de mensen die het wel geloven dat het nep is zich óók gekwetst, ik wel in ieder geval. Want dit topic heeft best vaak erg in het teken van MA gestaan en sommigen hebben moeite gehad met het posten van hun problemen (ik wel iig) want MA denderde eroverheen met ergere dingen..

Daarbij ken ik iemand die ook lang op deze manier aandacht heeft gezocht en zijn de signalen al heel lang duidelijk:

- het begon met zogenaamd elke keer jezelf wegcijferen, in de hoop op aandacht en medelijden
- vervolgens kwamen er meer kwaaltjes
- toen iedereen dat pikte kwam ze met iets heel ernstigs
- ook dat werkte, dus nog ernstiger kan best. Blijkbaar gelooft iedereen het en meer aandacht kan alleen met ernstigere dingen. Zeggen dat het wel weer wat beter gaat creeert veel minder aandacht
- dan komt er een grens dat er twijfel ontstaat. De twijfelaars blijven stil, maar ik weet zeker dat het MA wel is gaan opvallen.

Ik hoop als dit achter de rug is dat ik me ook weer wat vrijer voel om te posten over mijn longen, die alleen maar achteruit lijken te gaan de afgelopen jaren..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_166752820
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 10:18 schreef superkimmi het volgende:
Ik wil ff zeggen dat ik al heel lang geleden gestopt ben met MA 'steunen' omdat ik de vermoedens dus al had. Dus niet iedereen is van steunen in 1x omgeslagen naar 'ik wist het al'. Daarbij voelen de mensen die het wel geloven dat het nep is zich óók gekwetst, ik wel in ieder geval. Want dit topic heeft best vaak erg in het teken van MA gestaan en sommigen hebben moeite gehad met het posten van hun problemen (ik wel iig) want MA denderde eroverheen met ergere dingen..
En als je dat wel doet, zoals ik deed, krijg je de volle laag. Want dat van jou is niks, MA, die had pas echt wat voor de HAP! Alsof het hier gaat om wie het allerergste heeft...

Mijn inziens gaat het daar dus niet om, en zouden mensen - o.a jij - zich er niks van aan moeten trekken dat er "iemand met ergere dingen overheen dendert", maar gewoon blijven posten over je eigen chronische ziekte.
pi_166752846
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 10:27 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

En als je dat wel doet, zoals ik deed, krijg je de volle laag. Want dat van jou is niks, MA, die had pas echt wat voor de HAP! Alsof het hier gaat om wie het allerergste heeft...

Mijn inziens gaat het daar dus niet om, en zouden mensen - o.a jij - zich er niks van aan moeten trekken dat er "iemand met ergere dingen overheen dendert", maar gewoon blijven posten over je eigen chronische ziekte.
Niet iedereen kan dat zo makkelijk. ik ben op mn kwetsbaarst als ik hier post over mn ziekte.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zaterdag 19 november 2016 @ 10:31:19 #92
319308 Tink89
To live is to dance
pi_166752863
Ik heb alles gelezen en haak af. Word op deze manier gewoon niet blij van dit topic.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_166752896
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 10:31 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb alles gelezen en haak af. Word op deze manier gewoon niet blij van dit topic.
Jammer, maar snap het wel. Als je over pm/dm je hart wilt luchten, die staat altijd open :*
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zaterdag 19 november 2016 @ 10:36:25 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166752930
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 10:31 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb alles gelezen en haak af. Word op deze manier gewoon niet blij van dit topic.
Op dit moment wordt niemand dat.
The love you take is equal to the love you make.
pi_166752945
Hoi, mag ik ook meeposten? :W

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twiddel
  zaterdag 19 november 2016 @ 10:39:24 #96
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166752975
Welkom!

Slecht slapen is killing!

Heeft je slaaponderzoek nog iets opgeleverd: is er iets aan te doen?
The love you take is equal to the love you make.
  zaterdag 19 november 2016 @ 10:39:25 #97
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_166752976
Urgh de Hashimoto heeft de bovenhand.

Beroerd :'(
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_166753000
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 10:39 schreef Lienekien het volgende:
Welkom!

Slecht slapen is killing!

Heeft je slaaponderzoek nog iets opgeleverd: is er iets aan te doen?
Maandag krijg ik uitslag :)
Ik hoop echt dat ze genoeg data hebben kunnen krijgen, ik heb wel gedroomd dus zal ook wel geslapen hebben.
Spannend :D
Twiddel
pi_166753079
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 10:18 schreef superkimmi het volgende:
......dat ik me ook weer wat vrijer voel om te posten over mijn longen, die alleen maar achteruit lijken te gaan de afgelopen jaren..
Dat klinkt niet fijn, is daar al een onderzoek naar geweest? Hebben ze gezegd op welk punt er actie moet worden ondernomen?
pi_166753095
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 10:29 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Niet iedereen kan dat zo makkelijk. ik ben op mn kwetsbaarst als ik hier post over mn ziekte.
Ik hoop ook dat je dat wel weer gaat lukken. Er straalt veel kracht en doorzettingsvermogen uit jouw posts. Ook herken ik mij soms in de spagaat tussen willen en gaan werken en om je lijf denken. En daar heb ik wat aan.

@vannelle:
Je hebt gelijk. Het maakt niet uit wat er speelt bij MA. Het een is niet erger dan het ander. Wij kiezen hier in dit topic om elkaar wel of niet te steunen. En niet om elkaar wel of niet af (of aan) te vallen
Daar ageer ik al langer tegen. Tenenkrommend blijf ik dat vinden.

Welkom summer2bird
  zaterdag 19 november 2016 @ 10:49:23 #101
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166753108
Zullen we nu gewoon weer ontopic? Hopelijk blijven mensen wel gewoon nog meeposten.

Welkom Summerbird!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_166753207
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 10:47 schreef vannelle het volgende:

[..]

Dat klinkt niet fijn, is daar al een onderzoek naar geweest? Hebben ze gezegd op welk punt er actie moet worden ondernomen?
Zit in een traject ja. Er is een nieuw medicijn wat binnenkort wordt getest en ze willen kijken of ik dat mag testwn. Probleem: ze willen de baseline scenario testen maar ik ben zó vaak verkouden en heb veel infecties. Vraag me af of dat niet de baseline begint te worden
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_166753227
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 10:48 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Ik hoop ook dat je dat wel weer gaat lukken. Er straalt veel kracht en doorzettingsvermogen uit jouw posts. Ook herken ik mij soms in de spagaat tussen willen en gaan werken en om je lijf denken. En daar heb ik wat aan.

@vannelle:
Je hebt gelijk. Het maakt niet uit wat er speelt bij MA. Het een is niet erger dan het ander. Wij kiezen hier in dit topic om elkaar wel of niet te steunen. En niet om elkaar wel of niet af (of aan) te vallen
Daar ageer ik al langer tegen. Tenenkrommend blijf ik dat vinden.

Welkom summer2bird
En hier heb ik wat aan. Dankjewel :*
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  † In Memoriam † zaterdag 19 november 2016 @ 11:05:17 #104
137949 Disana
pi_166753296
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 10:29 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Niet iedereen kan dat zo makkelijk. ik ben op mn kwetsbaarst als ik hier post over mn ziekte.
Ik kan me wel vinden in je posts.

MA overheerste het topic enorm; je kon geen aardbeving of windhoos bedenken of haar familie zat erin. En elke keer die coma's en hersenschuddingen, dat had geen enkel normaal mens overleefd. De laatste keer kreeg ze weinig aandacht in de sc en toen dacht ik al 'er gaat weer wat komen'. En ja hoor, weer een coma.

Ze deed mij hier wegblijven (samen met de heibel om Jaimy) omdat ik niet wilde dat ze zalvend en liegend op mijn posts zou reageren. Want zo was het: ze hing hier de meelevende uit en reageerde op bijna alles.

Ik hoop dat je weer gaat posten over je longen.
pi_166753318
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 november 2016 10:57 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Zit in een traject ja. Er is een nieuw medicijn wat binnenkort wordt getest en ze willen kijken of ik dat mag testwn. Probleem: ze willen de baseline scenario testen maar ik ben zó vaak verkouden en heb veel infecties. Vraag me af of dat niet de baseline begint te worden
Nou, dat is dan iig een klein vooruitzicht en als je mee mag doen met de test een mooi vooruitzicht. :Y
En ik sluit me bij Sabine aan, je bent een vechtertje. Met af en toe baaldagen en twijfels uiteraard maar da's normaal.
Heeft elke chronisch zieke volgens mij wel.
Ik hoop dat je mee mag doen aan het testen en dat de verkoudheid en infecties niet de baseline zijn.
  † In Memoriam † zaterdag 19 november 2016 @ 11:08:02 #106
137949 Disana
pi_166753333
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 10:49 schreef LPFAN het volgende:
Zullen we nu gewoon weer ontopic? Hopelijk blijven mensen wel gewoon nog meeposten.

Welkom Summerbird!
Sorry LPFAN, maar dit is zo ingrijpend dat ik het gewoon even van me af moest posten. Ik denk dat dat voor meer mensen geldt. Ben er nu klaar mee.
  zaterdag 19 november 2016 @ 11:13:38 #107
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166753398
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 november 2016 11:08 schreef Disana het volgende:

[..]

Sorry LPFAN, maar dit is zo ingrijpend dat ik het gewoon even van me af moest posten. Ik denk dat dat voor meer mensen geldt. Ben er nu klaar mee.
Dat snap ik, maar het is nu klaar.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zaterdag 19 november 2016 @ 12:37:22 #108
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_166754535
Ik gooi er even een gastslotje op, zodat LPFAN niet hoeft te blijven vegen, want kennelijk is een "het is nu wel genoeg" niet voldoende.

Zij (of een andere LIF-mod) zal het topic weer openen als het weer op orde is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 19 november 2016 @ 13:30:24 #109
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166755297
Ff ter informatie, ik hou dit topic vandaag ook op slot. Iedereen moet weer eens afkoelen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 20 november 2016 @ 11:09:16 #110
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166773168
Goed laten we het opnieuw proberen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 20 november 2016 @ 11:24:36 #111
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_166773341
Laat ik dan positief beginnen en zeggen dat ik van een aantal van jullie super lieve DM's ontvangen heb gisteren na mijn posts. :*
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_166773890
Volgens mij neem ik mijn pillen met te weinig water. Ik heb al sinds 10 uur het gevoel alsof er een vastzit, maakt niet uit hoeveel ik nu drink, gevoel gaat niet weg :X :')

Vannacht redelijk geslapen, werd om 1.30 uur wakker en dacht dat het al de volgende dag was :')
Maar toch vandaag tot 9:30 uur uitgeslapen *O*

Hoe is het met jullie? :)
Twiddel
pi_166773922
quote:
99s.gif Op zondag 20 november 2016 12:03 schreef summer2bird het volgende:
Volgens mij neem ik mijn pillen met te weinig water. Ik heb al sinds 10 uur het gevoel alsof er een vastzit, maakt niet uit hoeveel ik nu drink, gevoel gaat niet weg :X :')

stukje droog brood helpt soms als er echt iets is blijven plakken
pi_166773936
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 12:05 schreef computergirl het volgende:

[..]

stukje droog brood helpt soms als er echt iets is blijven plakken
Bedankt voor de tip ^O^
Twiddel
  zondag 20 november 2016 @ 12:15:43 #115
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_166774080
Wat een weer zeg.

Ik heb last van mijn schildklier en droge huid.

Vooral op mijn blote billen.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_166774205
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 12:15 schreef sararaats het volgende:
Wat een weer zeg.

Ik heb last van mijn schildklier en droge huid.

Vooral op mijn blote billen.
Die droge huid komt toch juist door de schildklier?
  zondag 20 november 2016 @ 12:26:55 #117
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_166774244
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 12:23 schreef mootie het volgende:

[..]

Die droge huid komt toch juist door de schildklier?
Ja. Ik heb mezelf net verwend met bodylotion op de droge plekken.

Ook op mijn rug zo ver ik erbij kan.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_166774464
quote:
99s.gif Op zondag 20 november 2016 12:03 schreef summer2bird het volgende:
Hoe is het met jullie? :)
Ik dacht vanmorgen bij het wakker worden dat het maandag was en m'n vriend naar z'n werk was. :') Ik werd later wel wakker met weer eens buikpijn, dus uit bed gedreven door de PDS.

Verder was m'n DVK er afgelopen vrijdag niet, dus moet ik morgen nogmaals met de papieren voor de 1e bestelling bij Brocacef langs. Even kijken of er nog iets verandert kan worden (papieren zijn van juni vorig jaar :@ :o). (Er staat bijv aangekruist dat ik een moeilijk instelbare starter ben, dat is inmiddels niet meer zo (want geen starter meer).)

En dan kan ik gelijk vragen of de uitslag van het bloedprikken al binnen is.
pi_166775395
quote:
99s.gif Op zondag 20 november 2016 12:03 schreef summer2bird het volgende:
Volgens mij neem ik mijn pillen met te weinig water. Ik heb al sinds 10 uur het gevoel alsof er een vastzit, maakt niet uit hoeveel ik nu drink, gevoel gaat niet weg :X :')

Vannacht redelijk geslapen, werd om 1.30 uur wakker en dacht dat het al de volgende dag was :')
Maar toch vandaag tot 9:30 uur uitgeslapen *O*

Hoe is het met jullie? :)
Dat lijkt me irritant dat gevoel. Ik neem mijn pillen sowieso altijd tijdens het eten, want anders krijg ik maagpijn. Lees altijd wel dat je tabletten met een half glas water in moet nemen, maar weet niet hoe noodzakelijk dat is.

Mijn wond lekt sinds vrijdagnacht. }:| Dat zou eigenlijk niet moeten neem ik aan, nadat er een drain in heeft gezeten. Maar het is ook weer geen ramp. Als er nog wondvocht in zit, moet dat er blijkbaar uit.

Vroeg dit dus nog aan de plastisch chirurg woensdag, of er onderhuids kon gaan ophopen als de drain eruit was. Antwoord: 'In theorie zou dat kunnen, maar dan vindt het zich wel een weg naar buiten.' Nou, dat is gebeurd dus. :P

Ik hoop maar dat het goed komt, dat het alsnog goed heelt. En ik vind het gewoon irritant dat ik weer aan de gang moet met maandverbanden en gaasjes, terwijl ik gekozen heb voor een gesloten wond. En dat ik weer bang moet zijn dat het doorlekt en ik andermans spullen besmeur enzo. ;(
  zondag 20 november 2016 @ 13:28:35 #120
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166775409
Hier gaat het iets beter gelukkig. Hou eten binnen maar nog wel behoorlijke diarree helaas.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 20 november 2016 @ 13:31:03 #121
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_166775458
Als ik jullie verhalen lees lijkt mijn Hashimoto een knikkertje.

Ik bedoel maar dat ik jammer over kleine dingen terwijl jullie pijn lijden.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zondag 20 november 2016 @ 13:32:50 #122
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166775505
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 13:31 schreef sararaats het volgende:
Als ik jullie verhalen lees lijkt mijn Hashimoto een knikkertje.

Ik bedoel maar dat ik jammer over kleine dingen terwijl jullie pijn lijden.
Het is geen wedstrijd wie het ergste heeft.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_166775549
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 13:31 schreef sararaats het volgende:
Als ik jullie verhalen lees lijkt mijn Hashimoto een knikkertje.

Ik bedoel maar dat ik jammer over kleine dingen terwijl jullie pijn lijden.
Áls je vergelijkt, hoop ik dat je dat doet om er iets positiefs uit te halen, namelijk dat je wat positiever denkt over je eigen situatie. Maar vergelijk het nooit om vervolgens te denken: dan schrijf ik hier maar niet meer, of om jezelf minder serieus te nemen. Zulke dingen zijn niet te vergelijken. Als er iets mis is met je gezondheid is dat per definitie erg.
  zondag 20 november 2016 @ 13:38:50 #124
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166775646
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 13:35 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Áls je vergelijkt, hoop ik dat je dat doet om er iets positiefs uit te halen, namelijk dat je wat positiever denkt over je eigen situatie. Maar vergelijk het nooit om vervolgens te denken: dan schrijf ik hier maar niet meer, of om jezelf minder serieus te nemen. Zulke dingen zijn niet te vergelijken. Als er iets mis is met je gezondheid is dat per definitie erg.
Dit.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 20 november 2016 @ 13:39:43 #125
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_166775666
Het is inderdaad om er positiever mee om te kunnen gaan.

Hashimoto is onzichtbaar maar zit wel in mijn lichaam.

Het stormweer werkt op mijn gemoedstoestand.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  † In Memoriam † zondag 20 november 2016 @ 14:08:17 #126
137949 Disana
pi_166776383
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 12:05 schreef computergirl het volgende:

[..]

stukje droog brood helpt soms als er echt iets is blijven plakken
En als dat niet helpt, kun je ontbijtkoek proberen. Dat was het advies van de arts toen er een capsule in mijn keel bleef steken. Sindsdien bijt ik capsules trouwens kapot.
  zondag 20 november 2016 @ 14:13:17 #127
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_166776524
Je kan chronische ziektes sowieso niet vergelijken. Ik ben blij dat ik geen diabetes heb zoals mn man. Hij moet er continu mee bezig zijn en opletten en 4x per dag medicijnen injecteren. Maar hij is dolblij dat hij nooit benauwd is. Nauwelijks kunnen ademhalen lijkt hem het ergste wat er is..

Je eigen ziekte lijkt altijd minder erg, Je bent er aan gewend en je moet er nou eenmaal mee leven, dus zou het ook niet handig zijn als je vindt dat je zelf het allerergste ziek bent van de hele wereld, klinkt nogal deprimerend
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zondag 20 november 2016 @ 14:18:30 #128
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166776678
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 14:13 schreef superkimmi het volgende:
Je kan chronische ziektes sowieso niet vergelijken. Ik ben blij dat ik geen diabetes heb zoals mn man. Hij moet er continu mee bezig zijn en opletten en 4x per dag medicijnen injecteren. Maar hij is dolblij dat hij nooit benauwd is. Nauwelijks kunnen ademhalen lijkt hem het ergste wat er is..

Je eigen ziekte lijkt altijd minder erg, Je bent er aan gewend en je moet er nou eenmaal mee leven, dus zou het ook niet handig zijn als je vindt dat je zelf het allerergste ziek bent van de hele wereld, klinkt nogal deprimerend
Nee idd, wordt je zelf ook niet blijer van.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 20 november 2016 @ 17:39:11 #129
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166782265
Maar 1 keer diarree gehad vandaag en ik moet ook weer vaker plassen *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 20 november 2016 @ 17:47:24 #130
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_166782483
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 17:39 schreef LPFAN het volgende:
Maar 1 keer diarree gehad vandaag en ik moet ook weer vaker plassen *O*
*O* beter.
Ik had gister en vandaag diarree :')
Maar dat was mn eigen schuld :o
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zondag 20 november 2016 @ 17:48:12 #131
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166782496
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 17:47 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

*O* beter.
Ik had gister en vandaag diarree :')
Maar dat was mn eigen schuld :o
Wat dan?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 20 november 2016 @ 17:48:53 #132
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_166782515
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 17:48 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Wat dan?
Ik dm je ff :D
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  zondag 20 november 2016 @ 17:49:09 #133
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166782520
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 17:48 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Ik dm je ff :D
Oke
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  zondag 20 november 2016 @ 17:51:36 #134
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_166782575
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 17:49 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Oke
*O* *O* *O*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  maandag 21 november 2016 @ 00:45:48 #135
311209 Amnistia
Zolderautist
pi_166793910
Chronisch ziek zijn... check!
Loop al vanaf mijn 16e rond met M.E.
Zijn er meer mensen hier die M.E. hebben en iets gevonden hebben wat kan helpen?
pi_166795140
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 00:45 schreef Amnistia het volgende:
Chronisch ziek zijn... check!
Loop al vanaf mijn 16e rond met M.E.
Zijn er meer mensen hier die M.E. hebben en iets gevonden hebben wat kan helpen?
Wel ervaring mee in mijn omgeving. Beste optie lijkt het te managen: goed op je grenzen letten, enzovoort. Net als bij elke chronische ziekte eigenlijk.

Moet om 10.30 uur in het ziekenhuis zijn. Gebeld en mocht vandaag langskomen.
pi_166795363
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 19:34 schreef Adriane het volgende:

[..]

Oorsuizen lijkt mij ontzettend irritant en flink beperkend. Ik ben best benieuwd in hoeverre dat je leven beïnvloed.

En de tijd zal het inderdaad wel leren.
Het is inderdaad heel erg vervelend. Vanaf het moment dat ik wakker word tot ik 's avonds in slaap val, het is nooit stil. Iemand vroeg mij eens wat voor geluid het was, ik kan het het beste omschrijven als een werkplaats waar auto's voortdurend stationair draaien.
Soms komt er nog een piep bij, mijn hartslag, of een ander gebrom, maar die ebben langzaam wel weer weg.

De ene dag kan ik er beter mee overweg dan de andere dag. Ik probeer vaak wat afleiding te zoeken in haken, breien of gamen.

Stress is ook niet zo gunstig.

Ik moet bijv morgen naar de orthodontist en ik hoop zo enorm dat deze eindelijk met een voorstel voor een behandelplan gaat komen. Ik heb al jaren, eigenlijk mijn hele leven overbeet en een traumatisch diepe beet. In januari dit jaar is het balletje gaan rollen. Daarna van de ortho naar de kaakchirurg naar het centrum voor bijzondere tandheelkunde, naar de parodontoloog, naar de kaakchirurg en nog steeds is er geen plan....
Wel is de afgelopen maanden mijn gebit helemaal gereinigd door de parodontoloog en de mondhygienist, dus helemaal stil gezeten heb ik ook niet.
Maar morgen wordt dus best een spannende dag en tja, dan gaat mijn suizen een tandje harder.....

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-11-2016 09:15:24 ]
pi_166797123
De wondgenezing gaat niet zoals zou moeten, maar de plastisch chirurg heeft nog hoop dat het zonder verdere operaties goed gaat komen. :{ Het bovenste puntje huid gaat waarschijnlijk afsterven. Dus moet nu spoelen en dat moet dan vanzelf dichtgroeien. Hopelijk binnen twee maanden.

Hoewel ik dit soort dingen verwacht had, ben ik natuurlijk erg teleurgesteld. Die zes weken herstel gaat 'm niet worden. Ik wil gewoon verder met m'n leven. :'(

Loop ik daarna door de gang (langzaam, want ik kan niet sneller) en ik moest afslaan, dus ik dacht: ik ga alvast aan de juiste kant lopen. Loopt er zo'n gast achter me: 'Even richting aangeven he. Jezus, lijkt wel alsof ze in haar eigen wereld zit.' Krijg de tering. Echt. Hij had geluk dat ik iemand ben die dingen internaliseert en dat ik er niet meteen op los sla, want het was echt zó het verkeerde moment om zulke opmerkingen te maken.

Daarna bij de apotheek: 'Dat wordt dan 21 euro voor 21 absorberende verbanden.' ;( Toch maar gedaan, want die maandverbanden van de drogist zijn te klein, dus die lekken door. Maar ik voel me even een beetje verslagen. -O-
  maandag 21 november 2016 @ 11:26:15 #139
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166797169
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 11:23 schreef Aspergermeisje het volgende:
De wondgenezing gaat niet zoals zou moeten, maar de plastisch chirurg heeft nog hoop dat het zonder verdere operaties goed gaat komen. :{ Het bovenste puntje huid gaat waarschijnlijk afsterven. Dus moet nu spoelen en dat moet dan vanzelf dichtgroeien. Hopelijk binnen twee maanden.

Hoewel ik dit soort dingen verwacht had, ben ik natuurlijk erg teleurgesteld. Die zes weken herstel gaat 'm niet worden. Ik wil gewoon verder met m'n leven. :'(

Loop ik daarna door de gang (langzaam, want ik kan niet sneller) en ik moest afslaan, dus ik dacht: ik ga alvast aan de juiste kant lopen. Loopt er zo'n gast achter me: 'Even richting aangeven he. Jezus, lijkt wel alsof ze in haar eigen wereld zit.' Krijg de tering. Echt. Hij had geluk dat ik iemand ben die dingen internaliseert en dat ik er niet meteen op los sla, want het was echt zó het verkeerde moment om zulke opmerkingen te maken.

Daarna bij de apotheek: 'Dat wordt dan 21 euro voor 21 absorberende verbanden.' ;( Toch maar gedaan, want die maandverbanden van de drogist zijn te klein, dus die lekken door. Maar ik voel me even een beetje verslagen. -O-
Wat een rotnieuws zeg :( Dikke knuffel :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_166798525
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 11:23 schreef Aspergermeisje het volgende:
De wondgenezing gaat niet zoals zou moeten, maar de plastisch chirurg heeft nog hoop dat het zonder verdere operaties goed gaat komen. :{ Het bovenste puntje huid gaat waarschijnlijk afsterven. Dus moet nu spoelen en dat moet dan vanzelf dichtgroeien. Hopelijk binnen twee maanden.

Hoewel ik dit soort dingen verwacht had, ben ik natuurlijk erg teleurgesteld. Die zes weken herstel gaat 'm niet worden. Ik wil gewoon verder met m'n leven. :'(

Loop ik daarna door de gang (langzaam, want ik kan niet sneller) en ik moest afslaan, dus ik dacht: ik ga alvast aan de juiste kant lopen. Loopt er zo'n gast achter me: 'Even richting aangeven he. Jezus, lijkt wel alsof ze in haar eigen wereld zit.' Krijg de tering. Echt. Hij had geluk dat ik iemand ben die dingen internaliseert en dat ik er niet meteen op los sla, want het was echt zó het verkeerde moment om zulke opmerkingen te maken.

Daarna bij de apotheek: 'Dat wordt dan 21 euro voor 21 absorberende verbanden.' ;( Toch maar gedaan, want die maandverbanden van de drogist zijn te klein, dus die lekken door. Maar ik voel me even een beetje verslagen. -O-
Bah, wat vervelend allemaal, veel sterkte.
  maandag 21 november 2016 @ 13:06:51 #141
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166799199
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 11:23 schreef Aspergermeisje het volgende:
De wondgenezing gaat niet zoals zou moeten, maar de plastisch chirurg heeft nog hoop dat het zonder verdere operaties goed gaat komen. :{ Het bovenste puntje huid gaat waarschijnlijk afsterven. Dus moet nu spoelen en dat moet dan vanzelf dichtgroeien. Hopelijk binnen twee maanden.

Hoewel ik dit soort dingen verwacht had, ben ik natuurlijk erg teleurgesteld. Die zes weken herstel gaat 'm niet worden. Ik wil gewoon verder met m'n leven. :'(

Loop ik daarna door de gang (langzaam, want ik kan niet sneller) en ik moest afslaan, dus ik dacht: ik ga alvast aan de juiste kant lopen. Loopt er zo'n gast achter me: 'Even richting aangeven he. Jezus, lijkt wel alsof ze in haar eigen wereld zit.' Krijg de tering. Echt. Hij had geluk dat ik iemand ben die dingen internaliseert en dat ik er niet meteen op los sla, want het was echt zó het verkeerde moment om zulke opmerkingen te maken.

Daarna bij de apotheek: 'Dat wordt dan 21 euro voor 21 absorberende verbanden.' ;( Toch maar gedaan, want die maandverbanden van de drogist zijn te klein, dus die lekken door. Maar ik voel me even een beetje verslagen. -O-
Kan je trouwens niet incontinetieverband gebruiken? Is wat dikker, is 3 euro per 10 stuks geloof ik.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 21 november 2016 @ 14:04:56 #142
3542 Gia
User under construction
pi_166800408
Ik gebruik gewoon nachtverband, grote lappen. Standaard, altijd. Voel me bloot en onveilig als ik ze niet draag.
pi_166801288
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 09:14 schreef Persefoneia het volgende:

[..]

Het is inderdaad heel erg vervelend. Vanaf het moment dat ik wakker word tot ik 's avonds in slaap val, het is nooit stil. Iemand vroeg mij eens wat voor geluid het was, ik kan het het beste omschrijven als een werkplaats waar auto's voortdurend stationair draaien.
Soms komt er nog een piep bij, mijn hartslag, of een ander gebrom, maar die ebben langzaam wel weer weg.

De ene dag kan ik er beter mee overweg dan de andere dag. Ik probeer vaak wat afleiding te zoeken in haken, breien of gamen.

Stress is ook niet zo gunstig.

Ik moet bijv morgen naar de orthodontist en ik hoop zo enorm dat deze eindelijk met een voorstel voor een behandelplan gaat komen. Ik heb al jaren, eigenlijk mijn hele leven overbeet en een traumatisch diepe beet. In januari dit jaar is het balletje gaan rollen. Daarna van de ortho naar de kaakchirurg naar het centrum voor bijzondere tandheelkunde, naar de parodontoloog, naar de kaakchirurg en nog steeds is er geen plan....
Wel is de afgelopen maanden mijn gebit helemaal gereinigd door de parodontoloog en de mondhygienist, dus helemaal stil gezeten heb ik ook niet.
Maar morgen wordt dus best een spannende dag en tja, dan gaat mijn suizen een tandje harder.....
Succes en sterkte morgen!

Je hoort het dus altijd? Of zijn er momenten dat je zo druk bezig bent, dat het even weggefilterd is?

En stress verergert heel veel klachten, helaas.
pi_166801362
@LPFAN en Gia, ja eerder deed ik dat (bedoel ik met maandverbanden van de drogist), maar die zijn te smal voor deze wond. Het lekt erlangs.

Donderdag ga ik als het goed is met begeleiding naar het winkelcentrum dus dan zal ik eens even rondsnuffelen wat er verder nog te krijgen is. Maar ik hoop dat die 21 verbanden genoeg zijn voor een week en dat het dan gewoon stopt met lekken.
pi_166801363
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 11:23 schreef Aspergermeisje het volgende:
De wondgenezing gaat niet zoals zou moeten, maar de plastisch chirurg heeft nog hoop dat het zonder verdere operaties goed gaat komen. :{ Het bovenste puntje huid gaat waarschijnlijk afsterven. Dus moet nu spoelen en dat moet dan vanzelf dichtgroeien. Hopelijk binnen twee maanden.

Hoewel ik dit soort dingen verwacht had, ben ik natuurlijk erg teleurgesteld. Die zes weken herstel gaat 'm niet worden. Ik wil gewoon verder met m'n leven. :'(

Loop ik daarna door de gang (langzaam, want ik kan niet sneller) en ik moest afslaan, dus ik dacht: ik ga alvast aan de juiste kant lopen. Loopt er zo'n gast achter me: 'Even richting aangeven he. Jezus, lijkt wel alsof ze in haar eigen wereld zit.' Krijg de tering. Echt. Hij had geluk dat ik iemand ben die dingen internaliseert en dat ik er niet meteen op los sla, want het was echt zó het verkeerde moment om zulke opmerkingen te maken.

Daarna bij de apotheek: 'Dat wordt dan 21 euro voor 21 absorberende verbanden.' ;( Toch maar gedaan, want die maandverbanden van de drogist zijn te klein, dus die lekken door. Maar ik voel me even een beetje verslagen. -O-
Logisch dat je teleurgesteld bent. :*
pi_166802524
Okey, uitslag van het slaaponderzoek is binnen.
Allereerste: geen apneu *O*

Wel heb ik een zwaar verstoord slaapritme, en ben ik die nacht 144 keer wakker geworden. En dan een REM (dromen) slaap die heel lang aanhield, 2 uurtjes ipv ongeveer 15 minuten.
Ik heb maar een keer diep geslapen terwijl dat een stuk of 8 keer oid moest zijn.

Ook schijn ik rls (restless leg syndrome) te hebben en dat draaien konden ze ook mooi zien. Dat was dus de rbs. (ritmische bewegingssoornis)

Ik krijg nu weer een pilletje erbij om mijn benen rustig te houden snachts.
Oh, maar dat was ook moeilijk omdat ik een complex geval blijk te zijn en omdat ik al een hele waslijst aan (ook rustgevende) medicatie heb.

Maar ze had wel wat gevonden dus dat krijg ik morgen oid.

Ze zei wel tegen mij, omdat ik een complex geval ben (haar woorden) gaat dit zich nooit helemaal oplossen. Maar als we ongeveer van de 144 ontwaakmomenten 50 af kunnen snoepen omdat mijn benen rustig zijn is het al heel wat *O*

Moest ik eerst bloedprikken voor een waarde (ijzer of een ander metaal oid :@ )
Ik bijna flauwvallen in die prikpost.
Konden ze natuurlijk weer geen ader vinden (rollende aders en diepliggende aders jeej)
Het zweet liep mij kats van de kop af en moest ook nog huilen :') :@
Beetje maar. Is de spanning. Ik haat bloedprikken.
Prikken algemeen gaat prima, maar zodra het bloedprikken wordt :X :r

Ik heb dan altijd wel een beetje bewondering voor de echt zieke mensen die dit veel vaker moeten doen. _O_

Ik zit erover te denken om even te gaan fietsen, ff alles uit mijn kop.
:W
Twiddel
pi_166803498
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 00:45 schreef Amnistia het volgende:
Chronisch ziek zijn... check!
Loop al vanaf mijn 16e rond met M.E.
Zijn er meer mensen hier die M.E. hebben en iets gevonden hebben wat kan helpen?
Welkom hier :W
De broer van een vriendin van me heeft ME, hij is sinds kort glutenvrij gaan eten en dat helpt hem enorm. Geen idee of dat samenhangt met ME of dat hij ''gewoon'' glutenintolerant is, maar het valt te proberen..

quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 09:14 schreef Persefoneia het volgende:

[..]

Wat vreselijk! :X Ligt de oorzaak in je gebit? Dat haal ik wat uit je post, correct me if I'm wrong. Sterkte!

quote:
Wat enorm kut voor je zeg ;( En ook dat je nu nóg meer kosten moet maken.. Hopelijk helpt het nieuwe verband, dat het niet voor niks is geweest. Sterkte :*

quote:
Zo, wat een verhaal! Fijn dat er nu iets meer duidelijkheid is en hopelijk slaat de nieuwe medicatie aan :Y

------------------

Voor iedereen die het kan gebruiken een dikke :*
pi_166803691
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 11:23 schreef Aspergermeisje het volgende:
De wondgenezing gaat niet zoals zou moeten, maar de plastisch chirurg heeft nog hoop dat het zonder verdere operaties goed gaat komen. :{ Het bovenste puntje huid gaat waarschijnlijk afsterven. Dus moet nu spoelen en dat moet dan vanzelf dichtgroeien. Hopelijk binnen twee maanden.

Hoewel ik dit soort dingen verwacht had, ben ik natuurlijk erg teleurgesteld. Die zes weken herstel gaat 'm niet worden. Ik wil gewoon verder met m'n leven. :'(

Loop ik daarna door de gang (langzaam, want ik kan niet sneller) en ik moest afslaan, dus ik dacht: ik ga alvast aan de juiste kant lopen. Loopt er zo'n gast achter me: 'Even richting aangeven he. Jezus, lijkt wel alsof ze in haar eigen wereld zit.' Krijg de tering. Echt. Hij had geluk dat ik iemand ben die dingen internaliseert en dat ik er niet meteen op los sla, want het was echt zó het verkeerde moment om zulke opmerkingen te maken.

Daarna bij de apotheek: 'Dat wordt dan 21 euro voor 21 absorberende verbanden.' ;( Toch maar gedaan, want die maandverbanden van de drogist zijn te klein, dus die lekken door. Maar ik voel me even een beetje verslagen. -O-
Wat een ongelovelijke eikel zeg :X :( Gebeurde dat in het ziekenhuis? Dan zou hij toch beter moeten weten.

Sterkte verder :*
Twiddel
pi_166803727
@summer2bird, 144 keer! Jeetje! Slechter kan het niet dan, zou je zeggen. Dus hopelijk vanaf nu alleen maar beter. Succes met de behandeling.
pi_166804453
quote:
99s.gif Op maandag 21 november 2016 16:43 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Wat een ongelovelijke eikel zeg :X :( Gebeurde dat in het ziekenhuis? Dan zou hij toch beter moeten weten.

Sterkte verder :*
Dank je.

Ja, hij duwde zelf nota bene iemand in een rolstoel. Ik snap dat het buiten de verwachtingen valt enzo, omdat ik niet mank loop of iets, maar mensen moeten echt eens wat verder denken dan hun neus lang is. Ik kan daar echt slecht tegen hoeveel mensen invullen de laatste weken.

Vanmorgen ook aan de telefoon. Ik bel de afdeling plastische chirurgie en doe mijn verhaal: 'Ok, en waar bent u aan geopereerd? Borstvergroting, borstverkleining?' :') Als je daar werkt moet je toch weten dat dat niet het enige is dat ze op die afdeling doen? Dit was erg komisch natuurlijk, maar dan nog.
pi_166809634
@Adriane, ja, het geluid is er altijd, maar als ik ergens mee bezig ben ligt de focus er minder op.

@POS, ik ben geboren met flaporen, dat zat aan de kant van mijn vader. Mijn amandelen groeiden gewoon weer aan en vaak oorontsteking. Ik stam nog uit de tijd dat flaporen pas geopereerd werden als je was 'uitgegroeid'. Ik was 16 toen ze geopereerd werden door de KNO-arts.
Een jaar of 7 geleden kreeg ik in mijn rechteroor een cholesteatoom. Een soort gezwel door het vacuum trekken van het trommelvlies. Dat heeft mijn gehoorbeentjes aangetast, die zijn verwijderd en vervangen door kunstbeentjes. Mijn gehoor is helaas nooit meer helemaal hersteld en in de lage tonen heb ik ca. 60/70 decibel verlies. Hoge tonen ca. 30/40 db. verlies.
Links gaat mijn gehoor ook langzaam achteruit. Ik blijf onder controle bij de KNO-arts maar tot op heden blijft het stabiel.
Ook de stand van mijn kaken komt van mijn vaders kant. Daarbij heb ik op 8-jarige leeftijd een onfortuinlijke val gemaakt op mijn net gewisselde voortanden. Die zijn later vervangen door kronen. Eigenlijk heb ik me daar altijd wel prima mee kunnen redden maar ik kom op een leeftijd dat sommige tanden en kiezen aan vervanging toe zijn. De stand van mijn kaken is echter te scheef dat het 'simpel' kan worden opgelost. Zodoende dat ik in de mallemolen van diverse disciplines ben beland om uiteindelijk tot een goed resultaat te komen.
De orthodontist is degene die het voorstel voor een behandelplan moet gaan maken en bespreken met de andere betrokken artsen. En die afspraak is morgen, dus ik ben best heel nerveus. :)

Verder voor iedereen enorm veel sterkte wederom :*
  maandag 21 november 2016 @ 21:58:41 #152
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_166812675
Een dikke *; voor persefonia, aspergermeisje en summer2bird. Wat een verhalen!

En @ Aspergermeisje: dat iemand in een ziekenhuis zo'n opmerking kan maken snap ik niet. De meeste ziektes zijn aan de buitenkant niet te zien, maar vooral in het ziekenhuis kan je er toch vanuit gaan dat iemand vermoedelijk wat serieus heeft..
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_166818488
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 20:37 schreef Persefoneia het volgende:
@Adriane, ja, het geluid is er altijd, maar als ik ergens mee bezig ben ligt de focus er minder op.

@POS, ik ben geboren met flaporen, dat zat aan de kant van mijn vader. Mijn amandelen groeiden gewoon weer aan en vaak oorontsteking. Ik stam nog uit de tijd dat flaporen pas geopereerd werden als je was 'uitgegroeid'. Ik was 16 toen ze geopereerd werden door de KNO-arts.
Een jaar of 7 geleden kreeg ik in mijn rechteroor een cholesteatoom. Een soort gezwel door het vacuum trekken van het trommelvlies. Dat heeft mijn gehoorbeentjes aangetast, die zijn verwijderd en vervangen door kunstbeentjes. Mijn gehoor is helaas nooit meer helemaal hersteld en in de lage tonen heb ik ca. 60/70 decibel verlies. Hoge tonen ca. 30/40 db. verlies.
Links gaat mijn gehoor ook langzaam achteruit. Ik blijf onder controle bij de KNO-arts maar tot op heden blijft het stabiel.
Ook de stand van mijn kaken komt van mijn vaders kant. Daarbij heb ik op 8-jarige leeftijd een onfortuinlijke val gemaakt op mijn net gewisselde voortanden. Die zijn later vervangen door kronen. Eigenlijk heb ik me daar altijd wel prima mee kunnen redden maar ik kom op een leeftijd dat sommige tanden en kiezen aan vervanging toe zijn. De stand van mijn kaken is echter te scheef dat het 'simpel' kan worden opgelost. Zodoende dat ik in de mallemolen van diverse disciplines ben beland om uiteindelijk tot een goed resultaat te komen.
De orthodontist is degene die het voorstel voor een behandelplan moet gaan maken en bespreken met de andere betrokken artsen. En die afspraak is morgen, dus ik ben best heel nerveus. :)

Verder voor iedereen enorm veel sterkte wederom :*
Zo hey :o Hoeveel pech kan je hebben.. met dit alles als gevolg..
In ieder geval sterkte met de komende onderzoeken en hopelijk behandelplan :*
  dinsdag 22 november 2016 @ 08:59:27 #154
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166819339
Draai voor het eerst op vol vermogen weer, ben benieuwd!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_166819494
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 08:59 schreef LPFAN het volgende:
Draai voor het eerst op vol vermogen weer, ben benieuwd!
de dialyse bedoel je? Ofben je zelf op vol vermoge :+

[ Bericht 9% gewijzigd door LPFAN op 22-11-2016 09:30:02 ]
  dinsdag 22 november 2016 @ 09:30:24 #156
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166819720
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 09:13 schreef computergirl het volgende:

[..]

de dialyse bedoel je? Ofben je zelf op vol vermoge :+

Dialyse bedoel ik :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 22 november 2016 @ 10:42:17 #157
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166820643
Kan het wel merken, hallo hoofdpijn ;(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 22 november 2016 @ 11:10:38 #158
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_166821083
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 20:37 schreef Persefoneia het volgende:

Daarbij heb ik op 8-jarige leeftijd een onfortuinlijke val gemaakt op mijn net gewisselde voortanden. Die zijn later vervangen door kronen. Eigenlijk heb ik me daar altijd wel prima mee kunnen redden maar ik kom op een leeftijd dat sommige tanden en kiezen aan vervanging toe zijn. De stand van mijn kaken is echter te scheef dat het 'simpel' kan worden opgelost.

Ik ben op mijn 12e en 18e gevallen. Vier tanden afgebroken waarvan 1 voortand zelfs volledig eruit met wortel en al.
Alles is hersteld zonder kronen. Jaar lang een beugel gehad om alles weer recht te krijgen.
Langzaam is alles weer scheef gaan staan dus ik wilde het laten corrigeren.

Onlangs afspraak gehad bij ortho. Blijkt dat door de impact van de val, mijn wortel van twee tanden zijn opgelost. En nog maar 5mm vastzitten in kaakbeen. Kunnen ze geen kracht opzetten.
Ik ben dus nu aan het kijken, of ik dan wel een beugel wil.

Overigens wil ik graag kronen op mijn voortanden laten zetten. Omdat dat veel mooier is.
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_166842894
Het gesprek bij de orthodontist ging prima. Alle opties uitvoerig besproken.
Hij gaat samen met de kaakchirurg het verzoek bij de verzekeraar indienen voor beugelen en een osteotomie. Het doel is behoud van eigen tanden en kiezen (en kronen). Mochten er dan in de toekomst wel tanden of kiezen verloren gegaan is de positie van mijn kaken dusdanig beter dat aanpassingen veel beter mogelijk zijn.
Dus nu is het afwachten op bericht van de verzekeraar, maar dat zal wel ergens in januari worden.

Samen met de ortho nog naar de prachtige lucht staan kijken. Wat was die prachtig.

Ik wens iedereen hier een fijne dag en hoop dat de hoofdpijn van LP verbeterd is.
Uiteraard voor iedereen sterkte.
  woensdag 23 november 2016 @ 09:50:11 #160
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_166843480
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:42 schreef LPFAN het volgende:
Kan het wel merken, hallo hoofdpijn ;(
Voorzichtig kusje erop.

Ik ben gesloopt. Vanmorgen aangekomen uit Frankrijk.

Afscheidsdienst van mijn tante en het leek wel of ik een klets in mijn gezicht kreeg.

Gelukkig niet al teveel last van de schildklier gehad.

Ik moest het toch even kwijt :@
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_166843739
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 09:08 schreef Persefoneia het volgende:
Het gesprek bij de orthodontist ging prima. Alle opties uitvoerig besproken.
Hij gaat samen met de kaakchirurg het verzoek bij de verzekeraar indienen voor beugelen en een osteotomie. Het doel is behoud van eigen tanden en kiezen (en kronen). Mochten er dan in de toekomst wel tanden of kiezen verloren gegaan is de positie van mijn kaken dusdanig beter dat aanpassingen veel beter mogelijk zijn.
Dus nu is het afwachten op bericht van de verzekeraar, maar dat zal wel ergens in januari worden.

Samen met de ortho nog naar de prachtige lucht staan kijken. Wat was die prachtig.

Ik wens iedereen hier een fijne dag en hoop dat de hoofdpijn van LP verbeterd is.
Uiteraard voor iedereen sterkte.
Fijn dat het goed ging en dat ze met je meedenken. Hoop dat het bericht van de verzekeraar positief is.

Ik ga vandaag toch een thuiszorgorganisatie bellen. Kijken wat ze voor me kunnen betekenen qua wondheling. Dat dan teruggeven aan de plastisch chirurg en hopen dat hij het aan wil vragen.

Moet nu toch geloven aan de zakjes laxeermiddel die ik meekreeg bij de Oxycodon. Maar ik kan die dingen echt niet wegkrijgen. :'( Heb het zakje nu door m'n ontbijtsmoothie gedaan. Geen idee of het dan nog werkt, maar we zullen zien. Is beter te doen in ieder geval.
  woensdag 23 november 2016 @ 10:36:11 #162
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166844289
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 09:50 schreef sararaats het volgende:

[..]

Voorzichtig kusje erop.

Ik ben gesloopt. Vanmorgen aangekomen uit Frankrijk.

Afscheidsdienst van mijn tante en het leek wel of ik een klets in mijn gezicht kreeg.

Gelukkig niet al teveel last van de schildklier gehad.

Ik moest het toch even kwijt :@
Snap dat je het kwijt moet maar dit hoort in slowchat ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  woensdag 23 november 2016 @ 10:41:55 #163
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166844397
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 10:03 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Fijn dat het goed ging en dat ze met je meedenken. Hoop dat het bericht van de verzekeraar positief is.

Ik ga vandaag toch een thuiszorgorganisatie bellen. Kijken wat ze voor me kunnen betekenen qua wondheling. Dat dan teruggeven aan de plastisch chirurg en hopen dat hij het aan wil vragen.

Moet nu toch geloven aan de zakjes laxeermiddel die ik meekreeg bij de Oxycodon. Maar ik kan die dingen echt niet wegkrijgen. :'( Heb het zakje nu door m'n ontbijtsmoothie gedaan. Geen idee of het dan nog werkt, maar we zullen zien. Is beter te doen in ieder geval.
Dan werkt het nog wel volgens mij. Dingen zijn idd erg vies.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_166844451
Thuiszorgorganisatie komt vandaag of morgen nog langs om de situatie te bekijken en om uit te leggen wat ik naar het ziekenhuis moet communiceren. Hij zei: ergens gaat het mis, we gaan uitzoeken wat dat is en dan de behandeling vanaf daar oppakken. Klinkt goed!
  woensdag 23 november 2016 @ 10:58:01 #165
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166844661
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 10:44 schreef Aspergermeisje het volgende:
Thuiszorgorganisatie komt vandaag of morgen nog langs om de situatie te bekijken en om uit te leggen wat ik naar het ziekenhuis moet communiceren. Hij zei: ergens gaat het mis, we gaan uitzoeken wat dat is en dan de behandeling vanaf daar oppakken. Klinkt goed!
Klinkt goed idd!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_166849065
Oke, diabetes en buikgriep is echt ontzettend kut -O- suikers vliegen alle kanten op en heb amper geslapen. Al 2 dagen diarree, pfff wat een ellende zeg ;( /eindeklaagmodus
it's the map in my mind that sends me on my way.
  woensdag 23 november 2016 @ 15:49:36 #167
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166849967
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 14:59 schreef Diconnected het volgende:
Oke, diabetes en buikgriep is echt ontzettend kut -O- suikers vliegen alle kanten op en heb amper geslapen. Al 2 dagen diarree, pfff wat een ellende zeg ;( /eindeklaagmodus
Beterschap! :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_166853239
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 14:59 schreef Diconnected het volgende:
Oke, diabetes en buikgriep is echt ontzettend kut -O- suikers vliegen alle kanten op en heb amper geslapen. Al 2 dagen diarree, pfff wat een ellende zeg ;( /eindeklaagmodus
Beterschap.
  woensdag 23 november 2016 @ 19:57:51 #169
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166855226
Ik heb geen diarree meer *O*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_166855749
Sararaats: Voor een droge huid gebruik ik olijfolie. Ik vind het beter en langer werken dan bodylotion.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_166863217
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 20:15 schreef krakkemieke het volgende:
Sararaats: Voor een droge huid gebruik ik olijfolie. Ik vind het beter en langer werken dan bodylotion.
Kokosolie is ook een aanrader. Trekt makkelijker in.
pi_166863585
Vannacht gedroomd over naar de dokter gaan en daar op zoek naar oplossingen voor mijn eeuwige verkoudheden. Uitslag van mijn droom: geen beesten meer houden. Het werd op slag een nachtmerrie :o

Momenteel hoest ik nog maar heel weinig overigens. Hoestvrij ben ik nooit maar het kan vele malen erger. De koude droge lucht doet me goed
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  donderdag 24 november 2016 @ 09:07:34 #173
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166864235
Heb weer zelf geprikt *O* *O* en krijg ook weer boullion voor de hoofdpijn.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  donderdag 24 november 2016 @ 13:12:51 #174
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_166867890
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 09:07 schreef LPFAN het volgende:
Heb weer zelf geprikt *O* *O* en krijg ook weer boullion voor de hoofdpijn.
*O* *O*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  donderdag 24 november 2016 @ 22:46:12 #175
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166882037
Morgen poli afspraken UMCG, en zit 4 uur tussen de eerste en de tweede :r Hele dag naar de klote dus.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_166882145
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 22:46 schreef LPFAN het volgende:
Morgen poli afspraken UMCG, en zit 4 uur tussen de eerste en de tweede :r Hele dag naar de klote dus.
stomme planning. Is er in de tussentijd nog iets leuks te doen misschien?
  donderdag 24 november 2016 @ 22:52:22 #177
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166882197
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 22:46 schreef LPFAN het volgende:
Morgen poli afspraken UMCG, en zit 4 uur tussen de eerste en de tweede :r Hele dag naar de klote dus.
Je kunt even de stad in? De Grote Markt is niet zo ver lopen.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 24 november 2016 @ 22:59:29 #178
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_166882476
Nevermind
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_166882517
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 22:46 schreef LPFAN het volgende:
Morgen poli afspraken UMCG, en zit 4 uur tussen de eerste en de tweede :r Hele dag naar de klote dus.
Heb je er nog achteraan gebeld of dat niet anders kan?
  donderdag 24 november 2016 @ 23:02:46 #180
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166882591
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 22:50 schreef computergirl het volgende:

[..]

stomme planning. Is er in de tussentijd nog iets leuks te doen misschien?
Kijk wel ff,

quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 22:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Je kunt even de stad in? De Grote Markt is niet zo ver lopen.
Heb de energie er niet voor om de stad in te gaan.

quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 23:00 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Heb je er nog achteraan gebeld of dat niet anders kan?
Ja, kon niet anders want had het te laat door.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_166882639
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 23:02 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Kijk wel ff,

[..]

Heb de energie er niet voor om de stad in te gaan.

[..]

Ja, kon niet anders.
Erg vervelend, denk ik elk geval, mocht je in de parkeergarage gaan parkeren, aan een dagkaart anders betaal je ook nog een behoorlijk bedrag.
  donderdag 24 november 2016 @ 23:06:04 #182
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166882691
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 23:04 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Erg vervelend, denk ik elk geval, mocht je in de parkeergarage gaan parkeren, aan een dagkaart anders betaal je ook nog een behoorlijk bedrag.
Heb geen auto en geen rijbewijs dus daar heb ik geen last van ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 25 november 2016 @ 12:18:40 #183
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166889321
En nu is het wachten..

Wel goed gesprek gehad met de nefroloog. Het blijkt dat de andere nier van mijn overleden donor het ook niet doet. Ligt dus niet aan mijn lichaam. De verder gaan we de medicijnen afbouwen.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_166889591
Het is toch type 2. *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen wat er vorige keer besproken is, overgaan op kortwerkende insuline erbij, is weer helemaal van de baan. -O-
Ik vraag me af of ooit duidelijk zal worden dat dit nu gewoon niet werkt, dat ik een te groot probleem heb met eten dat kortwerkende insuline gewoon nodig is. Maarja, ik krijg dat niet duidelijk bij haar. :{
pi_166890460
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 14:59 schreef Diconnected het volgende:
Oke, diabetes en buikgriep is echt ontzettend kut -O- suikers vliegen alle kanten op en heb amper geslapen. Al 2 dagen diarree, pfff wat een ellende zeg ;( /eindeklaagmodus
Dat is idd kut ja ;( Gaat het inmiddels al wat beter? Beterschap :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:18 schreef LPFAN het volgende:
En nu is het wachten..

Wel goed gesprek gehad met de nefroloog. Het blijkt dat de andere nier van mijn overleden donor het ook niet doet. Ligt dus niet aan mijn lichaam. De verder gaan we de medicijnen afbouwen.
Fijn dat het gesprek goed ging. Hoe naar het ook voor die ander is, wel fijn dat je nu die bevestiging hebt dat het niet door jouw lichaam komt. Ik hoop echt dat je je beter gaat voelen door het afbouwen :*

We hebben het in de chat al over dat wachten gehad, echt kut :(
Alle klokken in het zkh verzetten naar half 4 wordt hem ook niet hè? :+
  Moderator / Miss SHO vrijdag 25 november 2016 @ 13:36:32 #186
22592 crew  Ole
pi_166890622
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:38 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Het is toch type 2. *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen wat er vorige keer besproken is, overgaan op kortwerkende insuline erbij, is weer helemaal van de baan. -O-
Ik vraag me af of ooit duidelijk zal worden dat dit nu gewoon niet werkt, dat ik een te groot probleem heb met eten dat kortwerkende insuline gewoon nodig is. Maarja, ik krijg dat niet duidelijk bij haar. :{
kun je geen professionele begeleiding krijgen bij dat eten? Schema maken, boodschappen doen etc. Het hoeft niet meteen perfect maar elk klein stap je in de goede richting is meegenomen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_166891116
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 13:36 schreef Ole het volgende:

[..]

kun je geen professionele begeleiding krijgen bij dat eten? Schema maken, boodschappen doen etc. Het hoeft niet meteen perfect maar elk klein stap je in de goede richting is meegenomen.
Mijn werkelijke probleem ligt dieper dan "gewoon normaal gaan eten met behulp van". Ik heb al zoveel tips, adviezen en hulp gekregen, maar het lukt gewoon niet (om een goed eetpatroon te krijgen én te houden), het gaat soms even goed (ik blij), tot ik weer in hetzelfde eetpatroon val. Daarom wil ik zo graag kortwerkende insuline...
pi_166891282
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 12:18 schreef LPFAN het volgende:
En nu is het wachten..

Wel goed gesprek gehad met de nefroloog. Het blijkt dat de andere nier van mijn overleden donor het ook niet doet. Ligt dus niet aan mijn lichaam.
geeft wel hoop voor evt nieuwe nier ^O^
  vrijdag 25 november 2016 @ 14:20:38 #189
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166891403
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:13 schreef computergirl het volgende:

[..]

geeft wel hoop voor evt nieuwe nier ^O^
Zeker!!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_166892693
Ik ben overigens bezig met (opnieuw) hulp. Wilde eerst uitslag bloedonderzoek afwachten, als dat nml type 1 was geweest, had ik naar het ziekenhuis gemoeten en was ik daar naar psych gegaan. Nu (wrs) bij de GGZ.
pi_166893202
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 14:03 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Mijn werkelijke probleem ligt dieper dan "gewoon normaal gaan eten met behulp van". Ik heb al zoveel tips, adviezen en hulp gekregen, maar het lukt gewoon niet (om een goed eetpatroon te krijgen én te houden), het gaat soms even goed (ik blij), tot ik weer in hetzelfde eetpatroon val. Daarom wil ik zo graag kortwerkende insuline...
De werkelijke oplossing is nog steeds goed eten. En soms moet je 10, 20, of 100 keer vallen. Maar ook eetstoornissen en andere eetproblematiek zijn gewoon op te lossen.

Kortwerkende insuline is allerminst een oplossing.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 25 november 2016 @ 16:00:43 #192
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166893321
Ik volg dat 'hoe word ik 100' en vind het verbazingwekkend hoe snel hun kwaliteit van leven verbetert door anders/beter te gaan eten en meer te bewegen. In no time van de insuline af!
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 25 november 2016 @ 16:18:28 #193
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166893583
Nou nog geen datum bekend, ze gaan wel hun best doen om het dit jaar nog te laten plaats vinden.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 25 november 2016 @ 16:22:01 #194
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166893627
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 16:18 schreef LPFAN het volgende:
Nou nog geen datum bekend, ze gaan wel hun best doen om het dit jaar nog te laten plaats vinden.
Hoe lang moet je dan in het ziekenhuis liggen?
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 25 november 2016 @ 16:22:37 #195
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166893636
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 16:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hoe lang moet je dan in het ziekenhuis liggen?
5/6 dagen ongeveer.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 25 november 2016 @ 16:30:50 #196
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166893774
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 16:22 schreef LPFAN het volgende:

[..]

5/6 dagen ongeveer.
Dat is te overzien. Zie je ertegenop?
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 25 november 2016 @ 16:35:09 #197
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166893838
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 16:30 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat is te overzien. Zie je ertegenop?
Nee, wil het zo snel mogelijk achter de rug hebben.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_166893840
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:29 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Ik ben overigens bezig met (opnieuw) hulp. Wilde eerst uitslag bloedonderzoek afwachten, als dat nml type 1 was geweest, had ik naar het ziekenhuis gemoeten en was ik daar naar psych gegaan. Nu (wrs) bij de GGZ.
Goed van je! Hoop dat je iemand treft waarmee je een klik hebt.

Ik heb met ingang van vandaag thuiszorg. :) Vanmorgen bij een wondverpleegkundige geweest en die erkende dat dit niet zomaar goed gaat komen met alleen spoelen. Pff, eindelijk. Dus ze heeft meteen alles in gang gezet. De man van de thuiszorg was ook bij die afspraak en heeft me daarna 1,5 uur behandeld. Hij heeft al het wondvocht uit de wond geduwd, waardoor het nu veel minder opgezet is en minder strak staat. Lijkt ook alsof ik daardoor minder pijn heb. Nu hoef ik er zelf dus niks meer mee, qua wondverzorging. Dat is wel een opluchting, hoewel elke dag thuiszorg over de vloer me ook veel gaat kosten.
  vrijdag 25 november 2016 @ 16:50:02 #199
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166894052
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 16:35 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Nee, wil het zo snel mogelijk achter de rug hebben.
Mogen we wel weer kaartjes sturen?
The love you take is equal to the love you make.
  vrijdag 25 november 2016 @ 16:50:36 #200
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166894064
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 16:35 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Goed van je! Hoop dat je iemand treft waarmee je een klik hebt.

Ik heb met ingang van vandaag thuiszorg. :) Vanmorgen bij een wondverpleegkundige geweest en die erkende dat dit niet zomaar goed gaat komen met alleen spoelen. Pff, eindelijk. Dus ze heeft meteen alles in gang gezet. De man van de thuiszorg was ook bij die afspraak en heeft me daarna 1,5 uur behandeld. Hij heeft al het wondvocht uit de wond geduwd, waardoor het nu veel minder opgezet is en minder strak staat. Lijkt ook alsof ik daardoor minder pijn heb. Nu hoef ik er zelf dus niks meer mee, qua wondverzorging. Dat is wel een opluchting, hoewel elke dag thuiszorg over de vloer me ook veel gaat kosten.
Fijn! Op hoop van zegen!
The love you take is equal to the love you make.
pi_166894281
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 15:55 schreef Lonaa het volgende:

[..]

De werkelijke oplossing is nog steeds goed eten. En soms moet je 10, 20, of 100 keer vallen. Maar ook eetstoornissen en andere eetproblematiek zijn gewoon op te lossen.

Kortwerkende insuline is allerminst een oplossing.
Ik heb juist afgelopen week gezien dat dat niet altijd geldt...

En het is niet dé oplossing nee, maar wel voor nu. Het belangrijkste is nu om mijn suikers goed op peil te krijgen, als ik zou moeten wachten op hulp via GGZ omdat "kortwerkende insuline geen oplossing is", dan blijven mijn suikers veel te lang te hoog. Het achterliggende probleem is niet zomaar eventjes in een paar maandjes opgelost, al zou ik morgen al hulp krijgen bij de GGZ.
pi_166894308
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 17:06 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik heb juist afgelopen week gezien dat dat niet altijd geldt...

En het is niet dé oplossing nee, maar wel voor nu. Het belangrijkste is nu om mijn suikers goed op peil te krijgen, als ik zou moeten wachten op hulp via GGZ omdat "kortwerkende insuline geen oplossing is", dan blijven mijn suikers veel te lang te hoog. Het achterliggende probleem is niet zomaar eventjes in een paar maandjes opgelost, al zou ik morgen al hulp krijgen bij de GGZ.
Jouw posts, en ook die post waar ik op reageerde staan alitjd bol van symptomen die je wilt bestrijden, niet van de bron aanpakken.
Sterkheidsbaas van alles.
  vrijdag 25 november 2016 @ 17:34:43 #203
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166894658
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 november 2016 16:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Mogen we wel weer kaartjes sturen?
Ja hoor ;)
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 25 november 2016 @ 17:35:05 #204
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166894665
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 16:35 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Goed van je! Hoop dat je iemand treft waarmee je een klik hebt.

Ik heb met ingang van vandaag thuiszorg. :) Vanmorgen bij een wondverpleegkundige geweest en die erkende dat dit niet zomaar goed gaat komen met alleen spoelen. Pff, eindelijk. Dus ze heeft meteen alles in gang gezet. De man van de thuiszorg was ook bij die afspraak en heeft me daarna 1,5 uur behandeld. Hij heeft al het wondvocht uit de wond geduwd, waardoor het nu veel minder opgezet is en minder strak staat. Lijkt ook alsof ik daardoor minder pijn heb. Nu hoef ik er zelf dus niks meer mee, qua wondverzorging. Dat is wel een opluchting, hoewel elke dag thuiszorg over de vloer me ook veel gaat kosten.
Fijn!!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_166894883
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 17:34 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja hoor ;)
poezels! *O*
  vrijdag 25 november 2016 @ 17:54:04 #206
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166894900
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 17:52 schreef computergirl het volgende:

[..]

poezels! *O*
_O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 25 november 2016 @ 23:47:54 #207
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_166903359
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 14:59 schreef Diconnected het volgende:
Oke, diabetes en buikgriep is echt ontzettend kut -O- suikers vliegen alle kanten op en heb amper geslapen. Al 2 dagen diarree, pfff wat een ellende zeg ;( /eindeklaagmodus
Vertel mij wat. Ben nu al 2-3 weken ziek maar zit met grote regelmaat op 25+. Dan spuit ik 7 EH bij, wat ik normaal voor een lunch spuit - zonder te eten dus - zit ik 2 uur later nog op 25 :( En het zure is: door de hoge suikers gaat het ziek zijn ook niet over.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  zaterdag 26 november 2016 @ 09:13:54 #208
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_166905870
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 november 2016 17:52 schreef computergirl het volgende:

[..]

poezels! *O*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_166906001
quote:
2s.gif Op vrijdag 25 november 2016 17:08 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Jouw posts, en ook die post waar ik op reageerde staan alitjd bol van symptomen die je wilt bestrijden, niet van de bron aanpakken.
Dat gaat hopelijk dus gebeuren met hulp van de GGZ, wat ik dus probeer te zeggen in m'n posts.
pi_166906257
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2016 23:47 schreef twiFight het volgende:

[..]

Vertel mij wat. Ben nu al 2-3 weken ziek maar zit met grote regelmaat op 25+. Dan spuit ik 7 EH bij, wat ik normaal voor een lunch spuit - zonder te eten dus - zit ik 2 uur later nog op 25 :( En het zure is: door de hoge suikers gaat het ziek zijn ook niet over.
Gelukkig was het bij mij na een paar dagen over... Nu inmiddels weer beter.

Maar heb je ook last van buikgriep? Want 3 weken is niet goed -O-
it's the map in my mind that sends me on my way.
  zaterdag 26 november 2016 @ 18:35:59 #211
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_166915554
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 09:56 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Gelukkig was het bij mij na een paar dagen over... Nu inmiddels weer beter.

Maar heb je ook last van buikgriep? Want 3 weken is niet goed -O-
Nee geen (buik)griep, maar de verkoudheid is hardnekkig en mijn glucosespiegel is dan altijd een clusterfuck. Ik was eerst wat heviger ziek, toen weer minder (hoopte al dat ik er af was) maar deze week toch weer zieker geworden. Mijn spuitschema kan dan gelijk de prullenbak in :{ heb ook onverwacht wat hypo's gehad. Het is gewoon een zootje dan.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_166915570
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 november 2016 18:35 schreef twiFight het volgende:

[..]

Nee geen (buik)griep, maar de verkoudheid is hardnekkig en mijn glucosespiegel is dan altijd een clusterfuck. Ik was eerst wat heviger ziek, toen weer minder (hoopte al dat ik er af was) maar deze week toch weer zieker geworden. Mijn spuitschema kan dan gelijk de prullenbak in :{ heb ook onverwacht wat hypo's gehad. Het is gewoon een zootje dan.
Beterschap.

Voor iedereen een hert onder de riem. :*
pi_166919457
Ik heb mijn hand gekneusd. :')
Tis lekker blauw en opgezet maar volgens de verpleegkundige hier niet gebroken.
Kan het ook nog buigen dus dat scheelt.
Vanmiddag geprobeerd een zak hout te helpen verslepen. ;( Au.

Ik slaap wel goed, medicatie werkt misschien wat *O* (1 nachtje goed geslapen, feest :') )
Twiddel
  maandag 28 november 2016 @ 12:51:19 #214
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_166953351
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 november 2016 21:11 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb mijn hand gekneusd. :')
Tis lekker blauw en opgezet maar volgens de verpleegkundige hier niet gebroken.
Kan het ook nog buigen dus dat scheelt.
Vanmiddag geprobeerd een zak hout te helpen verslepen. ;( Au.

Ik slaap wel goed, medicatie werkt misschien wat *O* (1 nachtje goed geslapen, feest :') )
Kneuzen is echt pijnlijk.

Ik heb gisteren met de douche schoonmaken mijn wijsvinger vol in een scheermes gestoken. Gevolg, 5mm bij 5mm huid helemaal weg.
Heb nu een drukverband gekregen op de hap. Mag er vanavond pas vanaf en dan zullen we de schade wel zien.
:@
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  maandag 28 november 2016 @ 13:13:58 #215
3542 Gia
User under construction
pi_166953782
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 12:51 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Kneuzen is echt pijnlijk.

Ik heb gisteren met de douche schoonmaken mijn wijsvinger vol in een scheermes gestoken. Gevolg, 5mm bij 5mm huid helemaal weg.
Heb nu een drukverband gekregen op de hap. Mag er vanavond pas vanaf en dan zullen we de schade wel zien.
:@
Auw! Heb ik es gehad met een kerstboom 'aanpunten' voor de piek. Met een stanleymes. Zo een plakje van mijn duim af. En dat deed me toch zeer!
  maandag 28 november 2016 @ 13:48:29 #216
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166954302
Ja, auw! Ik vergat bij het deeg uit een keukenmachine halen dat het mes er nog in zat. Mes in rechterwijsvinger. Is al dertig jaar een gevoelige en pijnlijke plek. ;(
The love you take is equal to the love you make.
pi_166955302
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 12:51 schreef PrisTheShiz het volgende:

[..]

Kneuzen is echt pijnlijk.

Ik heb gisteren met de douche schoonmaken mijn wijsvinger vol in een scheermes gestoken. Gevolg, 5mm bij 5mm huid helemaal weg.
Heb nu een drukverband gekregen op de hap. Mag er vanavond pas vanaf en dan zullen we de schade wel zien.
:@
Ai :X
Ik heb wel eens zoiets gehad met de bloemen schuin afsnijden. Ja, dus niet naar je toe :X
Twiddel
pi_166972771
Sterkte iedereen!

Ik baal even. Gister naar de arts geweest, moet aan mijn handen geopereerd worden. Maar dat mislukt bij mijn lichaam telkens, dus nu gaan aanmodderen met handtherapie. En hopen dat het helpt. Na allerlei vromen van fysio heb ik daar geen vertrouwen in meer, maar sta met de rug naar de muur.
En nu blijkt ook dat de staar in mijn linkeroog verergerd, ook daar sta ik richting operatie aan. Weet daar geen alternatief voor.
  dinsdag 29 november 2016 @ 09:17:53 #219
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_166972797
Wat een vervelende berichten voor je, Coraline.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 29 november 2016 @ 09:22:41 #220
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166972870
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 09:16 schreef Coraline het volgende:
Sterkte iedereen!

Ik baal even. Gister naar de arts geweest, moet aan mijn handen geopereerd worden. Maar dat mislukt bij mijn lichaam telkens, dus nu gaan aanmodderen met handtherapie. En hopen dat het helpt. Na allerlei vromen van fysio heb ik daar geen vertrouwen in meer, maar sta met de rug naar de muur.
En nu blijkt ook dat de staar in mijn linkeroog verergerd, ook daar sta ik richting operatie aan. Weet daar geen alternatief voor.
Wat een rotnieuws ;(
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_166973113
Dank jullie. Ben er zelf ook beetje naar van.
  dinsdag 29 november 2016 @ 09:43:21 #222
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166973176
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 09:39 schreef Coraline het volgende:
Dank jullie. Ben er zelf ook beetje naar van.
Kan ik me goed voorstellen. Sterkte! :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_166975482
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 09:16 schreef Coraline het volgende:
Sterkte iedereen!

Ik baal even. Gister naar de arts geweest, moet aan mijn handen geopereerd worden. Maar dat mislukt bij mijn lichaam telkens, dus nu gaan aanmodderen met handtherapie. En hopen dat het helpt. Na allerlei vromen van fysio heb ik daar geen vertrouwen in meer, maar sta met de rug naar de muur.
En nu blijkt ook dat de staar in mijn linkeroog verergerd, ook daar sta ik richting operatie aan. Weet daar geen alternatief voor.
Dat is naar als je tegen zulke onmogelijkheden qua behandeling aanloopt. Sterkte.

Mijn hechtingen gaan er vanmiddag uit. Gisteren nog een foto van de operatiewond gezien en er is een behoorlijk stuk open. Dat valt me wel tegen. Hopen dat er niet meer stukken gaan wijken als de hechtingen eruit zijn. Gelukkig heb ik wel veel vertrouwen in de thuiszorg. Het geeft rust dat ik er zelf de wondverzorging niet hoef te doen en dat ik de beste zorg mogelijk krijg. Ik krijg nu ook de best mogelijke verbandmiddelen, die veel comfortabeler, beweeglijker zijn en het heeft al dagen niet doorgelekt!
  dinsdag 29 november 2016 @ 13:12:37 #224
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166977447
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 11:49 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Dat is naar als je tegen zulke onmogelijkheden qua behandeling aanloopt. Sterkte.

Mijn hechtingen gaan er vanmiddag uit. Gisteren nog een foto van de operatiewond gezien en er is een behoorlijk stuk open. Dat valt me wel tegen. Hopen dat er niet meer stukken gaan wijken als de hechtingen eruit zijn. Gelukkig heb ik wel veel vertrouwen in de thuiszorg. Het geeft rust dat ik er zelf de wondverzorging niet hoef te doen en dat ik de beste zorg mogelijk krijg. Ik krijg nu ook de best mogelijke verbandmiddelen, die veel comfortabeler, beweeglijker zijn en het heeft al dagen niet doorgelekt!
Fijn!!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 29 november 2016 @ 13:14:06 #225
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166977494
Had een brief van het UMCG in de bus. Heb een telefonische afspraak voor volgende week vrijdag. Misschien krijg ik dan een datum te horen? Vind het maar apart.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 29 november 2016 @ 13:20:12 #226
3542 Gia
User under construction
pi_166977674
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 09:16 schreef Coraline het volgende:
Sterkte iedereen!

Ik baal even. Gister naar de arts geweest, moet aan mijn handen geopereerd worden. Maar dat mislukt bij mijn lichaam telkens, dus nu gaan aanmodderen met handtherapie. En hopen dat het helpt. Na allerlei vromen van fysio heb ik daar geen vertrouwen in meer, maar sta met de rug naar de muur.
En nu blijkt ook dat de staar in mijn linkeroog verergerd, ook daar sta ik richting operatie aan. Weet daar geen alternatief voor.
Mijn moeder heeft een staar operatie gehad. Ze zag daarna dat er blauwe puntjes in het aanrechtblad zaten en dat de handdoeken strepen hadden. Zo slecht zag ze, zonder het te beseffen. Ze kan nu bijna zonder bril zien.
Mijn vader had ook een staaroperatie gehad, maar hij zag daarna nog niet goed, omdat hij ooit het medicijn Cordarone heeft gehad. Schijnbaar vertroebelt dat je zicht. En dat is met een nieuwe lens niet op te lossen. Die mist blijft.

Mijn schoonmoeder daarentegen is er slechter van geworden. Ze gaat nu terug, omdat het echt niet goed is. Schijnbaar komt het bij zo'n routineklus weleens voor dat de lens verkeerd geplaatst wordt. Zal mij benieuwen wat daar uit gaat komen.

Maar, normaliter ga je er met een staaroperatie op vooruit.
pi_166978330
Krijg net de brief binnen voor de operatie, hallo zenuwen :{

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-11-2016 13:54:32 ]
  dinsdag 29 november 2016 @ 13:57:17 #228
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_166978563
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 09:16 schreef Coraline het volgende:
Sterkte iedereen!

Ik baal even. Gister naar de arts geweest, moet aan mijn handen geopereerd worden. Maar dat mislukt bij mijn lichaam telkens, dus nu gaan aanmodderen met handtherapie. En hopen dat het helpt. Na allerlei vromen van fysio heb ik daar geen vertrouwen in meer, maar sta met de rug naar de muur.
En nu blijkt ook dat de staar in mijn linkeroog verergerd, ook daar sta ik richting operatie aan. Weet daar geen alternatief voor.
Knuffel vanuit Belgie.

Na een zware maand kan ik in december eindelijk uitrusten.

Maar dat staat allemaal in mijn topic.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  dinsdag 29 november 2016 @ 14:31:42 #229
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_166979278
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 13:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Krijg net de brief binnen voor de operatie, hallo zenuwen :{
:*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 29 november 2016 @ 14:47:36 #230
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_166979625
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 09:39 schreef Coraline het volgende:
Dank jullie. Ben er zelf ook beetje naar van.
Sterkte :*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
pi_166981647
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 13:48 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Krijg net de brief binnen voor de operatie, hallo zenuwen :{
Je weet dat ie komt, maar toch....
Is het al snel? Heel veel sterkte met de zenuwen!
pi_166981719
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 11:49 schreef Aspergermeisje het volgende:

[..]

Dat is naar als je tegen zulke onmogelijkheden qua behandeling aanloopt. Sterkte.

Mijn hechtingen gaan er vanmiddag uit. Gisteren nog een foto van de operatiewond gezien en er is een behoorlijk stuk open. Dat valt me wel tegen. Hopen dat er niet meer stukken gaan wijken als de hechtingen eruit zijn. Gelukkig heb ik wel veel vertrouwen in de thuiszorg. Het geeft rust dat ik er zelf de wondverzorging niet hoef te doen en dat ik de beste zorg mogelijk krijg. Ik krijg nu ook de best mogelijke verbandmiddelen, die veel comfortabeler, beweeglijker zijn en het heeft al dagen niet doorgelekt!
Dit klinkt een stuk beter dan eerst!
pi_166982108
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 16:37 schreef Adriane het volgende:

[..]

Je weet dat ie komt, maar toch....
Is het al snel? Heel veel sterkte met de zenuwen!
Over een paar dagen.. Dank je O+
pi_166986318
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 17:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Over een paar dagen.. Dank je O+
Wow! Dat is wel snel. :*
pi_166993442
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 17:03 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Over een paar dagen.. Dank je O+
Sterkte!!! Scheelt wel dat je niet te lang zenuwachtig kan zijn
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_166993463
Ik heb gisteren mijn vrijwilligerswerk definitief afgezegd. Drukke baan, verhuisperikelen en chronisch ziek gaan niet samen met vrijwilligerswerk. Ben momenteel doordeweeks eigenlijk alleen nog aan het werken en slapen...

Nouja nog 2 maanden tot verhuizen en dan is iig de reistijd 2 uur korter op een dag. Hoop met die 2 uur regelmatig wel wat anders te kunnen doen doordeweeks!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_166994330
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 08:14 schreef superkimmi het volgende:
Ik heb gisteren mijn vrijwilligerswerk definitief afgezegd. Drukke baan, verhuisperikelen en chronisch ziek gaan niet samen met vrijwilligerswerk. Ben momenteel doordeweeks eigenlijk alleen nog aan het werken en slapen...

Nouja nog 2 maanden tot verhuizen en dan is iig de reistijd 2 uur korter op een dag. Hoop met die 2 uur regelmatig wel wat anders te kunnen doen doordeweeks!
Wat is de reistijd (enkel) nu? Twee uur korter reistijd in totaal(?) is wel fijn.
pi_166994355
Ik krijg morgen nieuw spul binnen. (Om bloedsuiker te meten.) Ik heb als meter een Freestyle Insulinx opgegeven, die had ik nog van ooit een keer zo'n actie om die te bestellen.
pi_166997810
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 09:46 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Wat is de reistijd (enkel) nu? Twee uur korter reistijd in totaal(?) is wel fijn.
Enkel nu anderhalf uur, wordt halfuur
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_166998311
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2016 13:43 schreef vannelle het volgende:
Even over MarieAlice:

Iedereen weet dat ze zich een aantal dagen geleden bij het ziekenhuis gemeld heeft omdat ze zich niet goed voelde.
Bleek dus een bacteriële longontsteking te zijn en ze moest blijven.

Gisteravond kreeg ik een dm van Tom maar die las ik zonet pas helaas.
Het volgende is er aan de hand:

De koorts wil maar niet zakken en dat is enorm uitputtend voor MA.
Om die reden hebben ze haar gisteravond in coma gebracht en geïntubeerd in de verwachting dat ze dan de kans heeft om weer wat aan te sterken.
Wanneer ze haar weer uit coma halen is nog niet bekend.

En meer weet ik op dit moment ook niet, zodra ik nieuws krijg zal ik jullie ook op de hoogte brengen.
Wtffff?

Hoe is het nu met haar??
pi_166998595
Ehm, oeps...............
pi_166999115
Thx voor de DM's :).
pi_167000883
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 16:41 schreef Adriane het volgende:

[..]

Dit klinkt een stuk beter dan eerst!
Klopt. :) Het kost me heel veel dat ik niet precies weet hoe laat de thuiszorg komt, maar daar zal ik tot op zekere hoogte mee moeten dealen.

Ik heb het 'gat' zelf nog niet gezien, maar volgens de plastisch chirurg is het 2 bij 3 centimeter groot en zou het in 3-6 weken dicht moeten groeien. Volgens hem komt het ook door zijn operatie en niet doordat die sinus pilonidalis nog aanwezig zou zijn. Dus dat hoop ik dan maar. 3-6 weken op 3 jaar is niks. Maar het moet wel echt dichtgaan nu vind ik. :'(

@superkimmi, vervelend altijd als je dingen moet laten vallen, maar klinkt wel als een goede beslissing. Hopelijk komt er binnenkort wat ruimte voor andere dingen dan werk en slaap.
pi_167004442
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 08:14 schreef superkimmi het volgende:
Ik heb gisteren mijn vrijwilligerswerk definitief afgezegd. Drukke baan, verhuisperikelen en chronisch ziek gaan niet samen met vrijwilligerswerk. Ben momenteel doordeweeks eigenlijk alleen nog aan het werken en slapen...

Nouja nog 2 maanden tot verhuizen en dan is iig de reistijd 2 uur korter op een dag. Hoop met die 2 uur regelmatig wel wat anders te kunnen doen doordeweeks!
Eerst goed voor jezelf zorgen. Daarna zijn anderen weer aan de beurt.

Hier ook druk, druk druk. Kerstpakketten maken, kerstmarkt op school. Theateravond op school, tentamens eigen opleiding, deadlines verslagen. Nog 90 EC's de komende acht maanden. Kind verhuizen, want na halfjaar zoeken een baan gevonden.

Gelukkig vieren we niets zelf en zijn we die twee kerstvakantieweken opgehokt in een huisje op de holtense berg. Ik studie en mijn man (hard)lopen.

Succes WHENM & Coraline.
Snel en goed opknappen As meisje.
pi_167013177
Dank jullie wel voor de steunwensen.

Ik krijg binnenkort nieuwe spalken aangemeten, nu als vingerbraces. Ik had eerder een harde, silliconen brace voor de pols, maar die was niet handig met vingerkootjes die regelmatig uit de kom schieten en lopen met een kruk.
Iemand ervaring met vingerspalken en hoelang eraan gewennen?

Voor Gia, nog een reactie. Even in spoiler ivm herkenbaarheid wat ik niet zo in Google openbaar wil hebben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, met recht een frustratieverhaal :7 en ik wijk nogal af. Toch laat ik het staan om een startpunt in dit topic te proberen te krijgen. Mijn startpunt is dat ik te veel leidende problemen in mijn lichaam heb die elk hun eigen weg gaat. En soms overlapt maar meestal toch erg op zichzelf staat.
Herkenbaar voor anderen?
pi_167016371
Ik heb zilveren vingerspalken. Binnen een week gewend. Nu heb ik er alleen last van met bepaalde fysio/fitnessoefeningen. De spalk drukt dan in mijn vel.
Aan de brace van de knokkels heb ik nooit kunnen wennen.

Succes!
pi_167025445
quote:
1s.gif Op donderdag 1 december 2016 04:13 schreef -sabine- het volgende:
Ik heb zilveren vingerspalken. Binnen een week gewend. Nu heb ik er alleen last van met bepaalde fysio/fitnessoefeningen. De spalk drukt dan in mijn vel.
Aan de brace van de knokkels heb ik nooit kunnen wennen.

Succes!
Dank je! Ben ook erg benieuwd hoe het aan gaat voelen. Gewone ringen kan ik niet aan, Maar dit lijt mij anders zitten?
De silliconen brace was door revalidatieteam gemaakt maar zo onhandig bedacht. Hoe kan ik met kruk lopen als ik een harde brace om heb. En alle druk kwam meerr op mijn vingers te staan.
Hij hielp natuurlijk wel om de pols stabiel te houden en meer met links te gaan werken.
pi_167044070
O ooh, krijg net telefoon dat ze niet zeker weten of de operatie doorgaat.. Niet wéér hè :'( :X }:|

Zojuist alsnog bevestigd dat het wel doorgaat :@

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 02-12-2016 12:18:28 ]
  vrijdag 2 december 2016 @ 12:24:03 #249
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_167044292
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 12:13 schreef weethetevennietmeer het volgende:
O ooh, krijg net telefoon dat ze niet zeker weten of de operatie doorgaat.. Niet wéér hè :'( :X }:|

Zojuist alsnog bevestigd dat het wel doorgaat :@
Gelukkig maar :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 2 december 2016 @ 14:53:22 #250
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_167047774
Ik heb gesport *O* Ben nu wel enorm kapot maar toch gedaan!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  Moderator / Miss SHO vrijdag 2 december 2016 @ 15:07:26 #251
22592 crew  Ole
pi_167048119
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 14:53 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb gesport *O* Ben nu wel enorm kapot maar toch gedaan!
Wow wat goed!

Heb er ook weer zin in, maar moet nog minimaal 2 weken wachten.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 2 december 2016 @ 15:12:00 #252
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_167048216
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 15:07 schreef Ole het volgende:

[..]

Wow wat goed!

Heb er ook weer zin in, maar moet nog minimaal 2 weken wachten.
Je gaat het missen he :P Heb ik ook, is nu 5 weken sinds de operatie dus vond het weer de hoogste tijd :P Wel redelijk rustig aan gedaan, 40 minuten volgehouden.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_167048512
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 14:53 schreef LPFAN het volgende:
Ik heb gesport *O* Ben nu wel enorm kapot maar toch gedaan!
Super, nu maar even rust pakken dan ;)
  vrijdag 2 december 2016 @ 15:28:05 #254
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_167048587
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 15:24 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Super, nu maar even rust pakken dan ;)
Haha idd. Maar dit is wel lekker moe zijn :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  Moderator / Miss SHO vrijdag 2 december 2016 @ 15:42:01 #255
22592 crew  Ole
pi_167048904
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 15:12 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Je gaat het missen he :P Heb ik ook, is nu 5 weken sinds de operatie dus vond het weer de hoogste tijd :P Wel redelijk rustig aan gedaan, 40 minuten volgehouden.
Begin samen met fysio. Niet meteen op volle kracht natuurlijk.
Misschien wel eind volgende week even op de hometrainer op standje 0
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_167049199
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 15:12 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Je gaat het missen he :P Heb ik ook, is nu 5 weken sinds de operatie dus vond het weer de hoogste tijd :P Wel redelijk rustig aan gedaan, 40 minuten volgehouden.
hartstikke goed! ^O^ Twee duimpjes omhoog voor LP
  vrijdag 2 december 2016 @ 17:09:03 #257
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_167050483
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 15:42 schreef Ole het volgende:

[..]

Begin samen met fysio. Niet meteen op volle kracht natuurlijk.
Misschien wel eind volgende week even op de hometrainer op standje 0
Ja idd, rustig opbouwen!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  vrijdag 2 december 2016 @ 17:09:26 #258
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_167050494
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 december 2016 15:57 schreef computergirl het volgende:

[..]

hartstikke goed! ^O^ Twee duimpjes omhoog voor LP
Thanks :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  Moderator / Miss SHO vrijdag 2 december 2016 @ 17:25:29 #259
22592 crew  Ole
pi_167050843
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 17:09 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja idd, rustig opbouwen!
Heb goede fysio. Heeft wel vaker keihard op de rem moeten trappen bij mij :')
Na hersenschudding bijvoorbeeld. En toen ik net uit het gips was na enkelbreuk.. Ik denk altijd dat ik alles meteen weer kan. Nu ook weer :P
Van de week in het ziekenhuis.. bijna iedereen lag nog op apegapen en ik liep al vrolijk rond te banjeren (dat vonden ze juist wel goed hoor) Vrienden zeiden ook al meteen: echt jij weer hoor!
Maar wat banjeren in het ziekenhuis is toch wel wat anders dan thuis ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 12% gewijzigd door Ole op 02-12-2016 17:31:42 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 2 december 2016 @ 17:28:45 #260
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_167050930
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 17:25 schreef Ole het volgende:

[..]

Heb goede fysio. Heeft wel vaker keihard op de rem moeten trappen bij mij :')
Na hersenschudding bijvoorbeeld. En toen ik net uit het gips was na enkelbreuk.. Ik denk altijd dat ik alles meteen weer kan. Nu ook weer :P
Van de week in het ziekenhuis.. bijna iedereen lag nog op apegapen en ik liep al vrolijk rond te banjeren (dat vonden ze juist wel goed hoor) Vriend zei ook al meteen: echt jij weer hoor!
Maar wat banjeren in het ziekenhuis is toch wel wat anders dan thuis ;)

Hahaha, zo ben ik ook idd, kreeg in het ziekenhuis ook heel vaak op mijn kop dat ik rustig aan moest doen _O- Is gewoon moeilijk :P
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  Moderator / Miss SHO vrijdag 2 december 2016 @ 18:30:40 #261
22592 crew  Ole
pi_167052237
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 17:28 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Hahaha, zo ben ik ook idd, kreeg in het ziekenhuis ook heel vaak op mijn kop dat ik rustig aan moest doen _O- Is gewoon moeilijk :P
In het ziekenhuis vonden ze het juist wel goed dat ik veel liep ( maar niet gezegd dat ik dan ook wel eens ging roken :7 ) Maar thuis doe ik toch teveel.
Nu bijna 2 dagen in bed gelegen maar moet echt even naar buiten! Al eigenlijk ook teveel gedaan in huis.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 2 december 2016 @ 18:31:38 #262
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_167052268
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 18:30 schreef Ole het volgende:

[..]

In het ziekenhuis vonden ze het juist wel goed dat ik veel liep ( maar niet gezegd dat ik dan ook wel eens ging roken :7 ) Maar thuis doe ik toch teveel.
Nu bijna 2 dagen in bed gelegen maar moet echt even naar buiten!
Ja muren komen vast op je af dan! Buitenlucht is ook heel fijn.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  Moderator / Miss SHO vrijdag 2 december 2016 @ 18:33:08 #263
22592 crew  Ole
pi_167052309
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 18:31 schreef LPFAN het volgende:

[..]

Ja muren komen vast op je af dan! Buitenlucht is ook heel fijn.
En gelukkig mag het! Laat een soepje van broccoli en garnalen of kip maken. Fijn dat de restaurantbaas een goede vriend van me is!
En het is 100 meter lopen. Dus ben ook zo weer thuis als het niet gaat.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 2 december 2016 @ 18:33:31 #264
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_167052323
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 18:33 schreef Ole het volgende:

[..]

En gelukkig mag het! Laat een soepje van broccoli en garnalen of kip maken. Fijn dat de restaurantbaas een goede vriend van me is!
En het is 100 meter lopen. Dus ben ook zo weer thuis als het niet gaat.
Oh das heel fijn idd!
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_167052995
Godver kutkutkut. :X

Sinds een week of 2 een flinke ingegroeide teennagel ontwikkeld, vorig jaar heb ik precies hetzelfde gehad, wildgroei, pus, bloed en pijn en toen heb ik eerst 8 maanden ermee moeten doorlopen voordat ik eindelijk de verwijzing kreeg voor die "operatie"

Elke keer te horen gekregen van HA (ik heb niet zo'n goeie) dat ik maar ermee in de soda moest, dat ik nog prima liep en dus ook geen pijn zou hebben, dat ik maar een paar pijnstillers moest slikken enzovoort.

Dus uiteindelijk via een andere arts een verwijzing gekregen voor stukkie nagel afsnijden in ziekenhuis en hoppa, binnen een paar weken was de infectie, en het wildgroei weg.

Dus dit hele ge-emmer heb ik dus nu aan de andere teen. Heeft niks met verkeerd knippen te maken, ik schijn (zei de podologe) te grote nagels te hebben voor mijn nagelbed dus ik heb al 9/10 kans op ingroei.

|:( |:( |:(
Ik heb die arts weer gemailt, dan maar van die nare prikken in mijn teen en een stukje eraf maar jaren profijt!

Ik heb geen zin. :N
Twiddel
  Moderator / Miss SHO vrijdag 2 december 2016 @ 19:56:23 #266
22592 crew  Ole
pi_167054670
quote:
99s.gif Op vrijdag 2 december 2016 18:58 schreef summer2bird het volgende:
Godver kutkutkut. :X

Sinds een week of 2 een flinke ingegroeide teennagel ontwikkeld, vorig jaar heb ik precies hetzelfde gehad, wildgroei, pus, bloed en pijn en toen heb ik eerst 8 maanden ermee moeten doorlopen voordat ik eindelijk de verwijzing kreeg voor die "operatie"

Elke keer te horen gekregen van HA (ik heb niet zo'n goeie) dat ik maar ermee in de soda moest, dat ik nog prima liep en dus ook geen pijn zou hebben, dat ik maar een paar pijnstillers moest slikken enzovoort.

Dus uiteindelijk via een andere arts een verwijzing gekregen voor stukkie nagel afsnijden in ziekenhuis en hoppa, binnen een paar weken was de infectie, en het wildgroei weg.

Dus dit hele ge-emmer heb ik dus nu aan de andere teen. Heeft niks met verkeerd knippen te maken, ik schijn (zei de podologe) te grote nagels te hebben voor mijn nagelbed dus ik heb al 9/10 kans op ingroei.

|:( |:( |:(
Ik heb die arts weer gemailt, dan maar van die nare prikken in mijn teen en een stukje eraf maar jaren profijt!

Ik heb geen zin. :N
iewwww sterkte!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_167078292
Oef! Sterkte!

quote:
99s.gif Op vrijdag 2 december 2016 18:58 schreef summer2bird het volgende:
Godver kutkutkut. :X

Sinds een week of 2 een flinke ingegroeide teennagel ontwikkeld, vorig jaar heb ik precies hetzelfde gehad, wildgroei, pus, bloed en pijn en toen heb ik eerst 8 maanden ermee moeten doorlopen voordat ik eindelijk de verwijzing kreeg voor die "operatie"

Elke keer te horen gekregen van HA (ik heb niet zo'n goeie) dat ik maar ermee in de soda moest, dat ik nog prima liep en dus ook geen pijn zou hebben, dat ik maar een paar pijnstillers moest slikken enzovoort.

Dus uiteindelijk via een andere arts een verwijzing gekregen voor stukkie nagel afsnijden in ziekenhuis en hoppa, binnen een paar weken was de infectie, en het wildgroei weg.

Dus dit hele ge-emmer heb ik dus nu aan de andere teen. Heeft niks met verkeerd knippen te maken, ik schijn (zei de podologe) te grote nagels te hebben voor mijn nagelbed dus ik heb al 9/10 kans op ingroei.

|:( |:( |:(
Ik heb die arts weer gemailt, dan maar van die nare prikken in mijn teen en een stukje eraf maar jaren profijt!

Ik heb geen zin. :N
pi_167078349
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2016 17:25 schreef Ole het volgende:

[..]

Heb goede fysio. Heeft wel vaker keihard op de rem moeten trappen bij mij :')
Na hersenschudding bijvoorbeeld. En toen ik net uit het gips was na enkelbreuk.. Ik denk altijd dat ik alles meteen weer kan. Nu ook weer :P
Van de week in het ziekenhuis.. bijna iedereen lag nog op apegapen en ik liep al vrolijk rond te banjeren (dat vonden ze juist wel goed hoor) Vrienden zeiden ook al meteen: echt jij weer hoor!
Maar wat banjeren in het ziekenhuis is toch wel wat anders dan thuis ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is het nu? En chronische vermoeidheid lijkt mij niet fijn. Want hoofd en lichaam moeten wel samen kunnen werken.
Ben wel benieuwd hoe het afvallen nu gaat met de gastric bypass. Is dat met een ballon gedaan of een stuk van je maag afgesneden?
pi_167078372
Oh, en vraagje voor Sabine, heb je ook baat met de "ringen"?
  Moderator / Miss SHO zaterdag 3 december 2016 @ 19:31:14 #270
22592 crew  Ole
pi_167079757
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 18:34 schreef Coraline het volgende:

[..]

Hoe is het nu? En chronische vermoeidheid lijkt mij niet fijn. Want hoofd en lichaam moeten wel samen kunnen werken.
Ben wel benieuwd hoe het afvallen nu gaat met de gastric bypass. Is dat met een ballon gedaan of een stuk van je maag afgesneden?
het gaat heel erg goed! Heb een gastric bypass gehad. Maag heel klein en darmen omgeleid. Heb nog niet gewogen. Ga ik volgende week pas doen.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_167080086
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2016 18:35 schreef Coraline het volgende:
Oh, en vraagje voor Sabine, heb je ook baat met de "ringen"?
Jazeker.
Ik heb veel baat bij de ringen.
Vroeger met uitpakken van dozen met kleding, scheuren van plastic en papier. Nu met schrijven, haken, breien enz. Zeker mijn middelvinger gaat veel beter, die luxeerde wel 25 keer per dag. Ik moet nu na 15 jaar nieuwe aan laten meten, omdat ik bijna 17 kilo kwijt ben.

En ik vind ze ook mooi. Ik ben een 'zilverfan'.

Voor mijn tenen zou ik ook sprints moeten hebben. 😛 De rechter kleine teen zit regelmatig op 100 graden van de voet. De teen ernaast zit niet vast wegens teveel luxaties. Ik ducktape ze maar 's nachts uit voorzorg aan de middelste teen. Problem solved.

Weet je al meer over wanneer je wat krijgt? Ik hoop dat je minstens de baat van mij haalt.
pi_167080110
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 19:31 schreef Ole het volgende:

[..]

het gaat heel erg goed! Heb een gastric bypass gehad. Maag heel klein en darmen omgeleid. Heb nog niet gewogen. Ga ik volgende week pas doen.
Spannend. Ik weet na 40 jaar jojoën dat je levenslang hebt als je pech en aanleg hebt.
Sterkte en succes.
pi_167103582
Over een paar uur is het zover en mag ik mij melden in het ziekenhuis.. Hopelijk 1 nacht later weer thuis.

Huis is op orde, mentaal en fysiek ben ik er klaar voor, bring it on !
pi_167103680
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 20:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Over een paar uur is het zover en mag ik mij melden in het ziekenhuis.. Hopelijk 1 nacht later weer thuis.

Huis is op orde, mentaal en fysiek ben ik er klaar voor, bring it on !
Heel veel succes en sterkte! *;
  zondag 4 december 2016 @ 21:08:33 #275
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_167104073
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 20:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Over een paar uur is het zover en mag ik mij melden in het ziekenhuis.. Hopelijk 1 nacht later weer thuis.

Huis is op orde, mentaal en fysiek ben ik er klaar voor, bring it on !
Heel veel sterkte!! :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_167104310
Dank O+
pi_167104790
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 20:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Over een paar uur is het zover en mag ik mij melden in het ziekenhuis.. Hopelijk 1 nacht later weer thuis.

Huis is op orde, mentaal en fysiek ben ik er klaar voor, bring it on !
Succes!!
Twiddel
pi_167106058
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 20:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Over een paar uur is het zover en mag ik mij melden in het ziekenhuis.. Hopelijk 1 nacht later weer thuis.

Huis is op orde, mentaal en fysiek ben ik er klaar voor, bring it on !
Sterkte kerel!
Ik hoop dat het leidt tot iets goeds. :)
  zondag 4 december 2016 @ 22:07:29 #279
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_167106189
Sterkte.
The love you take is equal to the love you make.
pi_167106837
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 22:03 schreef vannelle het volgende:

[..]

Sterkte kerel!
Ik hoop dat het leidt tot iets goeds. :)
Dank (allen), dat is wel het doel ja ^O^
pi_167106892
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 december 2016 19:43 schreef -sabine- het volgende:

[..]

Jazeker.
Ik heb veel baat bij de ringen.
Vroeger met uitpakken van dozen met kleding, scheuren van plastic en papier. Nu met schrijven, haken, breien enz. Zeker mijn middelvinger gaat veel beter, die luxeerde wel 25 keer per dag. Ik moet nu na 15 jaar nieuwe aan laten meten, omdat ik bijna 17 kilo kwijt ben.

En ik vind ze ook mooi. Ik ben een 'zilverfan'.

Voor mijn tenen zou ik ook sprints moeten hebben. 😛 De rechter kleine teen zit regelmatig op 100 graden van de voet. De teen ernaast zit niet vast wegens teveel luxaties. Ik ducktape ze maar 's nachts uit voorzorg aan de middelste teen. Problem solved.

Weet je al meer over wanneer je wat krijgt? Ik hoop dat je minstens de baat van mij haalt.
Ik heb morgenmiddag een afspraak om ze aan te meten en denk te bestellen dan, dus ben benieuwd.

Weethetevennietmeer, succes!
pi_167107155
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 20:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Over een paar uur is het zover en mag ik mij melden in het ziekenhuis.. Hopelijk 1 nacht later weer thuis.

Huis is op orde, mentaal en fysiek ben ik er klaar voor, bring it on !
Heel veel sterkte en succes morgen (en de tijd erna) *;
  zondag 4 december 2016 @ 23:18:58 #283
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_167108446
Sterkte!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  zondag 4 december 2016 @ 23:27:54 #284
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_167108735
Ik hoop dat ik vrijdag een datum hoor. Wil graag plannen maken voor de feestdagen, maar dat wordt hem op deze manier niet.

Heb nu wekelijks een gesprek met mijn maatschappelijk werkster, vraagt ze afgelopen week, waarom wil je die datum perse weten? :') Zodat ik me kan voorbereiden misschien?
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_167110848
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 20:53 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Over een paar uur is het zover en mag ik mij melden in het ziekenhuis.. Hopelijk 1 nacht later weer thuis.

Huis is op orde, mentaal en fysiek ben ik er klaar voor, bring it on !
Succes 👍
pi_167123836
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2016 23:27 schreef LPFAN het volgende:
Ik hoop dat ik vrijdag een datum hoor. Wil graag plannen maken voor de feestdagen, maar dat wordt hem op deze manier niet.

Heb nu wekelijks een gesprek met mijn maatschappelijk werkster, vraagt ze afgelopen week, waarom wil je die datum perse weten? :') Zodat ik me kan voorbereiden misschien?
Ik kan me voorstellen dat je een datum wilt. Je wil gewoon verder.
  maandag 5 december 2016 @ 18:24:23 #287
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_167123846
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 18:23 schreef Adriane het volgende:

[..]

Ik kan me voorstellen dat je een datum wilt. Je wil gewoon verder.
Jah idd.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_167123884
Geen bericht van WHENM. Ik ga ervan uit dat de operatie dus is doorgegaan. Dat is al iets.
pi_167131794
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 18:26 schreef Adriane het volgende:
Geen bericht van WHENM. Ik ga ervan uit dat de operatie dus is doorgegaan. Dat is al iets.
Operatie is doorgegaan, en is goed gegaan, nadien wel hondsberoerd, misselijk, niet lekker, wilde wel eten maar lukt niet.

Nu gaat het iets beter en ga ik slapen, welterusten allen!
pi_167131844
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 22:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Operatie is doorgegaan, en is goed gegaan, nadien wel hondsberoerd, misselijk, niet lekker, wilde wel eten maar lukt niet.

Nu gaat het iets beter en ga ik slapen, welterusten allen!
Sterkte en slaap wel.
  maandag 5 december 2016 @ 22:30:36 #291
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_167132071
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 22:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Operatie is doorgegaan, en is goed gegaan, nadien wel hondsberoerd, misselijk, niet lekker, wilde wel eten maar lukt niet.

Nu gaat het iets beter en ga ik slapen, welterusten allen!
Fijn dat alles goed gegaan is! Nu herstellen, weltrusten :*
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_167135921
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 22:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Operatie is doorgegaan, en is goed gegaan, nadien wel hondsberoerd, misselijk, niet lekker, wilde wel eten maar lukt niet.

Nu gaat het iets beter en ga ik slapen, welterusten allen!
Beterschap.
Goed luisteren naar je lichaam.
pi_167137239
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 22:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Operatie is doorgegaan, en is goed gegaan, nadien wel hondsberoerd, misselijk, niet lekker, wilde wel eten maar lukt niet.

Nu gaat het iets beter en ga ik slapen, welterusten allen!
Fijn! Heb je kunnen slapen? Of ben je nog steeds beroerd?
Beterschap!
  dinsdag 6 december 2016 @ 12:19:05 #294
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_167140135
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 22:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Operatie is doorgegaan, en is goed gegaan, nadien wel hondsberoerd, misselijk, niet lekker, wilde wel eten maar lukt niet.

Nu gaat het iets beter en ga ik slapen, welterusten allen!
beterschap!
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_167140171
quote:
1s.gif Op maandag 5 december 2016 22:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Operatie is doorgegaan, en is goed gegaan, nadien wel hondsberoerd, misselijk, niet lekker, wilde wel eten maar lukt niet.

Nu gaat het iets beter en ga ik slapen, welterusten allen!
Beterschap en spoedig herstel gewenst.
pi_167142954
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 6 december 2016 @ 14:47:23 #297
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_167143514
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 14:27 schreef weethetevennietmeer het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_167146060
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2016 14:47 schreef LPFAN het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 6 december 2016 @ 17:55:49 #299
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_167147993
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 december 2016 16:31 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  dinsdag 6 december 2016 @ 17:56:55 #300
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_167148018
Waarom moet alles in spoilers?
The love you take is equal to the love you make.
pi_167148448
quote:
18s.gif Op dinsdag 6 december 2016 17:56 schreef Lienekien het volgende:
Waarom moet alles in spoilers?
Omdat Google anders alles kan vinden..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')