abonnement Unibet Coolblue
pi_166792080
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 22:45 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Defineer de elite?
Het kleine groepje mensen dat aan de bovenkant van de maatschappelijke piramide staat en vaak buitensporig veel macht heeft over de groepen onder zich.

Het is een beetje versimpeld want er is een culturele, politieke en economische elite, maar vaak zijn zij met elkaar verbonden.
  zondag 20 november 2016 @ 23:12:27 #27
450551 ChrisCarter
Ti Ta Toverland
pi_166792669
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 22:50 schreef Voice_of_Liberty het volgende:

[..]

Het kleine groepje mensen dat aan de bovenkant van de maatschappelijke piramide staat en vaak buitensporig veel macht heeft over de groepen onder zich.

Het is een beetje versimpeld want er is een culturele, politieke en economische elite, maar vaak zijn zij met elkaar verbonden.
Dus al die opgepakten horen bij dat piepkleine alles besturende clubje? Hebben ze ook niet veel macht als ze zich zo laten pakken...
  zondag 20 november 2016 @ 23:39:15 #28
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_166793056
quote:
1s.gif Op zondag 20 november 2016 23:12 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]

Dus al die opgepakten horen bij dat piepkleine alles besturende clubje? Hebben ze ook niet veel macht als ze zich zo laten pakken...
Ze hebben meer macht dan elk gezond mens lief heeft. En er is nu een ranzig netwerk aan het licht gekomen, ik heb na een week nog geen officiële reactie gehoord van dat piepkleine groepje. En sinds een uur of 2 lijkt er weer een nieuwe grote vondst gedaan.

Ik ben heel benieuwd hoe ze het gaan uitleggen.
2019: The Great Awakening
  maandag 21 november 2016 @ 01:49:00 #30
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_166794280
quote:
17s.gif Op woensdag 16 november 2016 11:45 schreef LurkJeRot het volgende:
Heerlijk verhaal weer inderdaad, ik hou wel van dit soort leesvoer.
Fascinating 8-)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 18% gewijzigd door YuckFou op 21-11-2016 02:25:43 ]
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_166796379
Deze docu la gezien? Pedofielenin het witte huis.

https://www.google.fr/url(...)L1-cxU6lXhd4s-miEu7g
pi_166797563
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 10:38 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Deze docu la gezien? Pedofielenin het witte huis.

https://www.google.fr/url(...)L1-cxU6lXhd4s-miEu7g
Bedankt. Linkje even gejat van je ;)
  maandag 21 november 2016 @ 13:39:43 #33
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_166799880
Twittergate iemand?
2019: The Great Awakening
pi_166800174
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 22:03 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
Pedofilie is een veelvoorkomend probleem bij de elite.
Kun je dat ook onderbouwen met cijfers en bronnen?

In dit topic hebben we nog geen enkele vorm van bewijs gezien en ik vind het ook vrij logisch dat zo'n zaak meer aandacht krijgt als er een bekend persoon bij betrokken is maar dat zegt niks over dat het vaker voor zou komen bij de "elite" of wat daar ook voor door moet gaan. Jimmy Savile was een bekendheid maar om hem nu tot de "elite" te rekenen gaat ook wat ver.
  maandag 21 november 2016 @ 14:00:03 #35
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_166800315
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 13:50 schreef Chewie het volgende:

[..]

Kun je dat ook onderbouwen met cijfers en bronnen?

In dit topic hebben we nog geen enkele vorm van bewijs gezien en ik vind het ook vrij logisch dat zo'n zaak meer aandacht krijgt als er een bekend persoon bij betrokken is maar dat zegt niks over dat het vaker voor zou komen bij de "elite" of wat daar ook voor door moet gaan. Jimmy Savile was een bekendheid maar om hem nu tot de "elite" te rekenen gaat ook wat ver.
Ik ga geen bewijs posten, lees je in en oordeel voor jezelf.
2019: The Great Awakening
  maandag 21 november 2016 @ 14:06:03 #36
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_166800436
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2016 22:03 schreef Voice_of_Liberty het volgende:
Pedofilie is een veelvoorkomend probleem bij de elite. Ik weet niet of veel leden van nature pedofiel zijn, of dat het juist een uiting van machtsbelust zijn is.
Beschuldigd worden van pedofilie is een veelvoorkomend probleem bij de elite. ;)

Komt dat door:
a) de verbeeldingskracht, of het gebrek eraan, van de anti-elite?
b) de werkelijke seksuele voorkeur van de elite?

quote:
Daarom is het wijs om de complete elite te vernietigen!
Lang leve anarchie!
Zoals bij de Fransen toen? :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_166800456
quote:
1s.gif Op maandag 21 november 2016 14:00 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Ik ga geen bewijs posten, lees je in en oordeel voor jezelf.
Was dat een vraag aan jou?

Maar je hebt dus niks en probeert hier een beetje interessant te doen door je bronnen niet prijs te willen geven, hoe typisch BNW weer :')

En hoe maak jij de connectie tussen "pizzagate" en de zaak in Noorwegen wat overigens niet een exclusieve "elite" aangelegenheid lijkt te zijn. Of kan het in de hoofden van de complotdenkers maar 1 netwerk (uitsluitend bestaande uit de elite natuurlijk) wereldwijd zijn?

Las in het topic over die vermiste meisjes ook al de meest absurde koppelingen zoals omdat ze in Portugal gevonden waren dit wel eens een link zou kunnen hebben met Madeleine McCann omdat die daar vermist raakte.
  maandag 21 november 2016 @ 19:21:41 #38
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_166807096
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 10:38 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Deze docu la gezien? Pedofielenin het witte huis.

https://www.google.fr/url(...)L1-cxU6lXhd4s-miEu7g
Viespeuken zijn het. Het speelt zich nog steeds af achter de schermen wereldwijd doen ze er aan mee, daarom komen ze ermee weg. Als iemand zijn mond open trekt wordt ie voor gek verklaard, opgesloten of de dood ingedreven.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_166808073
Is er een link met Corey Feldman?
  maandag 21 november 2016 @ 21:00:13 #40
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_166810448
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 19:53 schreef hunter2011 het volgende:
Corey Feldman
Dat denk ik zekers. Daar gaat die docu An Open Secret over, ze probeerden deze te verbieden maar toch gelekt, the uncut version, die ik expres niet ga posten. Voor wie hem wil zien, kan het wel vinden.

Van de film naar de muziekindustrie naar de Clintons? Vast geen bronvermelding voor nodig. ;)

Hoe dan ook er is een netwerk aan het licht gekomen (kuch, meerdere) en die verdwijnen niet meer. En het is nog steeds stil in de media. Het zijn spannende tijden, zeker als zij nog een achterdeurtje naar het schoon-witte huis heeft.

http://www.miamiherald.co(...)rticle114126088.html

p.s. Die optredens op Hillary's rally vlak voor de verkiezingen. Heb je ze gezien? Ze dachten dat ze gingen winnen... de vulgariteit. Hillary die het daarna nog even ophemelt. En toen die ander 'zanger' West, die staat op klappen want die is er klaar mee, of heeft wellicht weer een andere agenda.

Het is zo huge, ik geloof nu dat er meerdere netwerken worden blootgelegd, er hoeven niet perse connecties te zijn. Maar dat is sowieso een andere zorg.

Hoe vertel je zoiets als dit aan je kinderen?
2019: The Great Awakening
pi_166810772
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 21:00 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Dat denk ik zekers. Daar gaat die docu An Open Secret over, ze probeerden deze te verbieden maar toch gelekt, the uncut version, die ik expres niet ga posten. Voor wie hem wil zien, kan het wel vinden.

Van de film naar de muziekindustrie naar de Clintons? Vast geen bronvermelding voor nodig. ;)

Hoe dan ook er is een netwerk aan het licht gekomen (kuch, meerdere) en die verdwijnen niet meer. En het is nog steeds stil in de media. Het zijn spannende tijden, zeker als zij nog een achterdeurtje naar het schoon-witte huis heeft.

http://www.miamiherald.co(...)rticle114126088.html

p.s. Die optredens op Hillary's rally vlak voor de verkiezingen. Heb je ze gezien? Ze dachten dat ze gingen winnen... de vulgariteit. Hillary die het daarna nog even ophemelt. En toen die ander 'zanger' West, die staat op klappen want die is er klaar mee, of heeft wellicht weer een andere agenda.

Het is zo huge, ik geloof nu dat er meerdere netwerken worden blootgelegd, er hoeven niet perse connecties te zijn. Maar dat is sowieso een andere zorg.

Hoe vertel je zoiets als dit aan je kinderen?
Ik heb niet alles gevolgd, maar leeft Madeleine MCCann nog?
1 van de nieuwe Hollywood-namen die ook is bijgekomen is Hugh Jackman, en van de politici heb ik de naam van Biden horen vallen, maar ook Bush.
  maandag 21 november 2016 @ 21:10:04 #42
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_166810774
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 14:07 schreef Chewie het volgende:

[..]

Was dat een vraag aan jou?

Maar je hebt dus niks en probeert hier een beetje interessant te doen door je bronnen niet prijs te willen geven, hoe typisch BNW weer :')

Published on Nov 21, 2016

Tim Ballard, Founder & CEO of Operation Underground Railroad is here to talk with Googlers about the recently released film entitled "The Abolotionists" produced by Gerald Molen (Schindler's List, Jurassic Park) which covers Tim and his team's mission to eradicate child sex trafficking. Tim was former CIA and HSI and left to start this non-profit which has now rescued 549 victims and assisted in the arrest of 243 traffickers around the world. He'll talk to us about that mission, what Google can do to help, and how we can help these children have a new shot at life.

2 views , dus erg hot. Gepubliceerd door Google, ik ga nu kijken. Doe je mee?
2019: The Great Awakening
  maandag 21 november 2016 @ 23:38:46 #43
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_166816160
elsevier:Pedonetwerk schokt Noorwegen: ook politici verdacht

http://www.elsevier.nl/bu(...)ten-verdacht-404040/
Huig
  dinsdag 22 november 2016 @ 01:42:01 #44
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_166817901
quote:
0s.gif Op maandag 21 november 2016 23:38 schreef Orwell het volgende:
elsevier:Pedonetwerk schokt Noorwegen: ook politici verdacht
FBI Announces Results of Operation Cross Country X
Child Sex Trafficking Crackdown Spreads to International Stage in 2016

https://www.fbi.gov/news/(...)tion-cross-country-x October 17, 2016

quote:
This is the 10th iteration of FBI-led initiative, which took place across the United States and, for the first time, also in several countries around the world. Law enforcement partners from Cambodia, Canada, the Philippines, and Thailand had operations in their respective countries. In Canada, as part of a corresponding effort called Northern Spotlight, authorities recovered 16 children, while in Cambodia, Thailand, and the Philippines, authorities recovered 25 children, including a 2-year-old girl.
Het is een donker onderwerp, pas op als je je verder gaat inlezen dat je geen strafbaar materiaal op je computer krijgt. Ik heb in al mijn vezels een groot afkeer van dit onderwerp maar wilde toch echt mijn eigen oordeel. Voor mij begon dit toen ik een paar maanden geleden erachter kwam dat de de hoorzittingen over Benghazi uitermate boeiend waren om te kijken en ik bleef hangen. Langzaam kwam de foundation en de vele miljoenen ter sprake en toen opeens ging het gerucht dat...

Waarschijnlijk heb ik al teveel foto's van accounts gezien wat tegen me zou kunnen gebruiken. Dat hangt er maar net af in welk land je woont. Er is een land waar je strafbaar bent als het voorbij je modem is gekomen. Of je het nou bewust had aangeklikt of niet. Godzijdank heb ik geen link aangeklikt waarvan ik niet wist waar het naartoe ging (voor zover mogelijk) en heb ik ook geen daadwerkelijke foto's gezien die het echt zijn. :r Dat is de daadwerkelijk reden dat ik weinig bronnen durf te plaatsen. De FBI van hierboven leek me wel veilig.

Maar terug bij de foto's... als er bij de foto's comments geplaatst worden waarvan je gaat denken, 'waarom schrijft iemand zoiets bij een kinderfoto?' dan wordt het opeens erg ongemakkelijk om te bekijken. Zeker als je foto's ziet met prijsbordjes. Ik had zoiets ziek eerder nooit kunnen voorstellem om me zelfs n te denken. Helaas is dat verpest en is mijn wereldbeeld er toch echt wel een stuk anders uit. En ik zit me nog steeds suf te piekeren hoe ik dit nieuws aan mijn naasten ga brengen.

Gelukkig is niet alles rot en groeit de reddit-pagina als kool, nu al 21.335 diggers. Opvallend veel trollen zitten er ook, dus het zijn er niet echt 21.335 maar er zitten veel mensen die deze waarheid naar boven aan het brengen zijn. Twittergate was/is heftig vandaag!

Edit:
Published on May 27, 2015

John Mann makes a passionate speech about CSA on the 1st day of the new parliament. He inducts new members into the 'scandal' of CSA in the country, and explains that he has put down an early day motion asking for the Official Secrets Act to be lifted for officials who wish to give evidence to help answer the question of how Cyril Smith, and others, were allowed to get away with prolific child abuse for so many years?

Edit:
Pizzagate Hillary Clinton: Norway Has Knowledge About Clinton Pedophile Ring Ties?
Morning News USA 22-11-2016 (Australië)
http://www.morningnewsusa(...)g-ties-23124155.html
quote:
Norway Slashing Donations To The Clinton Foundation By Almost 90 Percent

As if by coincidence, the Norwegian government's planned donation to the Clinton Foundation has dropped significantly. The Daily Caller reported that Norway will donate 35.9 million kroner or roughly $5.1 million to the foundation.

It was reported that the Scandinavian nation will also slash its donations by 36 percent next year to 23 million kroner. This marks an 87 percent decline from 2015 donations made by the country to the Clinton Foundation.

Observers say this is due to Hillary Clinton losing the presidential elections. However, many conspiracy theorists believe that the Norwegians are trying distance themselves from the Clintons after discovering the truth about "Pizzagate".


[ Bericht 4% gewijzigd door MangoTree op 22-11-2016 02:20:35 ]
2019: The Great Awakening
pi_166818547
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 01:42 schreef MangoTree het volgende:

Gelukkig is niet alles rot en groeit de reddit-pagina als kool, nu al 21.335 diggers. Opvallend veel trollen zitten er ook, dus het zijn er niet echt 21.335 maar er zitten veel mensen die deze waarheid naar boven aan het brengen zijn. Twittergate was/is heftig vandaag!

Zijn er nieuwe onthullingen ?

De eerste week volgde in de reddit thread nog intensief . Moest helaas meerdere keren afhaken omdat mijn maag het simpelweg niet meer aankon
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  dinsdag 22 november 2016 @ 08:00:45 #46
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_166818737
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 01:42 schreef MangoTree het volgende:

[..]

FBI Announces Results of Operation Cross Country X
Child Sex Trafficking Crackdown Spreads to International Stage in 2016

https://www.fbi.gov/news/(...)tion-cross-country-x October 17, 2016

[..]

Het is een donker onderwerp, pas op als je je verder gaat inlezen dat je geen strafbaar materiaal op je computer krijgt. Ik heb in al mijn vezels een groot afkeer van dit onderwerp maar wilde toch echt mijn eigen oordeel. Voor mij begon dit toen ik een paar maanden geleden erachter kwam dat de de hoorzittingen over Benghazi uitermate boeiend waren om te kijken en ik bleef hangen. Langzaam kwam de foundation en de vele miljoenen ter sprake en toen opeens ging het gerucht dat...

Waarschijnlijk heb ik al teveel foto's van accounts gezien wat tegen me zou kunnen gebruiken. Dat hangt er maar net af in welk land je woont. Er is een land waar je strafbaar bent als het voorbij je modem is gekomen. Of je het nou bewust had aangeklikt of niet. Godzijdank heb ik geen link aangeklikt waarvan ik niet wist waar het naartoe ging (voor zover mogelijk) en heb ik ook geen daadwerkelijke foto's gezien die het echt zijn. :r Dat is de daadwerkelijk reden dat ik weinig bronnen durf te plaatsen. De FBI van hierboven leek me wel veilig.

Maar terug bij de foto's... als er bij de foto's comments geplaatst worden waarvan je gaat denken, 'waarom schrijft iemand zoiets bij een kinderfoto?' dan wordt het opeens erg ongemakkelijk om te bekijken. Zeker als je foto's ziet met prijsbordjes. Ik had zoiets ziek eerder nooit kunnen voorstellem om me zelfs n te denken. Helaas is dat verpest en is mijn wereldbeeld er toch echt wel een stuk anders uit. En ik zit me nog steeds suf te piekeren hoe ik dit nieuws aan mijn naasten ga brengen.

Gelukkig is niet alles rot en groeit de reddit-pagina als kool, nu al 21.335 diggers. Opvallend veel trollen zitten er ook, dus het zijn er niet echt 21.335 maar er zitten veel mensen die deze waarheid naar boven aan het brengen zijn. Twittergate was/is heftig vandaag!

Edit:
Published on May 27, 2015

John Mann makes a passionate speech about CSA on the 1st day of the new parliament. He inducts new members into the 'scandal' of CSA in the country, and explains that he has put down an early day motion asking for the Official Secrets Act to be lifted for officials who wish to give evidence to help answer the question of how Cyril Smith, and others, were allowed to get away with prolific child abuse for so many years?

Edit:
Pizzagate Hillary Clinton: Norway Has Knowledge About Clinton Pedophile Ring Ties?
Morning News USA 22-11-2016 (Australië)
http://www.morningnewsusa(...)g-ties-23124155.html

[..]

Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 22 november 2016 @ 08:01:29 #47
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_166818744
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 01:42 schreef MangoTree het volgende:

[..]

FBI Announces Results of Operation Cross Country X
Child Sex Trafficking Crackdown Spreads to International Stage in 2016

https://www.fbi.gov/news/(...)tion-cross-country-x October 17, 2016

[..]

Het is een donker onderwerp, pas op als je je verder gaat inlezen dat je geen strafbaar materiaal op je computer krijgt. Ik heb in al mijn vezels een groot afkeer van dit onderwerp maar wilde toch echt mijn eigen oordeel. Voor mij begon dit toen ik een paar maanden geleden erachter kwam dat de de hoorzittingen over Benghazi uitermate boeiend waren om te kijken en ik bleef hangen. Langzaam kwam de foundation en de vele miljoenen ter sprake en toen opeens ging het gerucht dat...

Waarschijnlijk heb ik al teveel foto's van accounts gezien wat tegen me zou kunnen gebruiken. Dat hangt er maar net af in welk land je woont. Er is een land waar je strafbaar bent als het voorbij je modem is gekomen. Of je het nou bewust had aangeklikt of niet. Godzijdank heb ik geen link aangeklikt waarvan ik niet wist waar het naartoe ging (voor zover mogelijk) en heb ik ook geen daadwerkelijke foto's gezien die het echt zijn. :r Dat is de daadwerkelijk reden dat ik weinig bronnen durf te plaatsen. De FBI van hierboven leek me wel veilig.

Maar terug bij de foto's... als er bij de foto's comments geplaatst worden waarvan je gaat denken, 'waarom schrijft iemand zoiets bij een kinderfoto?' dan wordt het opeens erg ongemakkelijk om te bekijken. Zeker als je foto's ziet met prijsbordjes. Ik had zoiets ziek eerder nooit kunnen voorstellem om me zelfs n te denken. Helaas is dat verpest en is mijn wereldbeeld er toch echt wel een stuk anders uit. En ik zit me nog steeds suf te piekeren hoe ik dit nieuws aan mijn naasten ga brengen.

Gelukkig is niet alles rot en groeit de reddit-pagina als kool, nu al 21.335 diggers. Opvallend veel trollen zitten er ook, dus het zijn er niet echt 21.335 maar er zitten veel mensen die deze waarheid naar boven aan het brengen zijn. Twittergate was/is heftig vandaag!

Edit:
Published on May 27, 2015

John Mann makes a passionate speech about CSA on the 1st day of the new parliament. He inducts new members into the 'scandal' of CSA in the country, and explains that he has put down an early day motion asking for the Official Secrets Act to be lifted for officials who wish to give evidence to help answer the question of how Cyril Smith, and others, were allowed to get away with prolific child abuse for so many years?

Edit:
Pizzagate Hillary Clinton: Norway Has Knowledge About Clinton Pedophile Ring Ties?
Morning News USA 22-11-2016 (Australië)
http://www.morningnewsusa(...)g-ties-23124155.html

[..]

Beyond Dutroux

https://isgp-studies.com/belgian-x-dossiers-of-the-dutroux-affair
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_166820676
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 07:58 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Als jij het zo stelt zal het wel weer niet zo zijn.

Maar wellicht kun jij voor de verandering eens onderbouwen of het daadwerkelijk meer voor komt bij de "elite" (wat dat ook mag zijn, Saville is wat mij betreft geen elite te noemen en Dutroux ook niet) dan bij het "gewone volk" .

Ik denk eerder dat als er bekende personen bij betrokken zijn dit veel meer nieuws genereert dan als "vieze ome Henk" aan zijn minderjarige neefjes/nichtjes heeft gezeten.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lavenderr op 22-11-2016 10:49:13 ]
  dinsdag 22 november 2016 @ 13:09:57 #49
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_166823086
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 november 2016 10:44 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar wellicht kun jij voor de verandering eens onderbouwen

Misschien moet je zelf eens op onderzoek 'voor de verandering'. Is minder moeilijk dan het lijkt. Mijn andere linkjes nog bekeken?
2019: The Great Awakening
pi_166823430
*topicpointer geplaatst. Graag even lezen voor men post.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')