abonnement Unibet Coolblue
pi_166844743
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 10:59 schreef Coelho het volgende:

[..]

Mijns inziens is het grootste probleem dat er al jaren een selectie staat met een aantal echt zwakke broeders. Gasten die structureel aan de onderkant van het verwachtingspatroon voor een PSV speler presteren. Ik noem een Brenet, Arias, Isimat, Willems, Narsingh, Locadia, De Jong (die wel scoorde maar niet in de schaduw mag staan van spitsen uit het verleden). Allemaal spelen ze wel eens een geweldige wedstrijd, maar ze laten het niet week in week uit zien.

Natuurlijk besef ik me dat de financiële situatie een aantal jaren geleden precair was, echter met transfers als die van Memphis zou je verwachten dat er zo nu en dan eens geld uitgetrokken zou worden voor kwaliteit. Echter, gezien de internationale markt is de NL competitie verworden tot een doorgroeicompetitie en hangt veel af van je scouting. Dan doet het me zeer om te zeggen dat Ajax hier beter in lijkt te slagen dan PSV.
Dat laatste lijkt me nou ook wat overdreven. Dolberg is briljant. De rest is een stel malloten bij elkaar.
  woensdag 23 november 2016 @ 11:15:16 #202
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166844944
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 10:59 schreef Coelho het volgende:

[..]

Mijns inziens is het grootste probleem dat er al jaren een selectie staat met een aantal echt zwakke broeders. Gasten die structureel aan de onderkant van het verwachtingspatroon voor een PSV speler presteren. Ik noem een Brenet, Arias, Isimat, Willems, Narsingh, Locadia, De Jong (die wel scoorde maar niet in de schaduw mag staan van spitsen uit het verleden). Allemaal spelen ze wel eens een geweldige wedstrijd, maar ze laten het niet week in week uit zien.

Natuurlijk besef ik me dat de financiële situatie een aantal jaren geleden precair was, echter met transfers als die van Memphis zou je verwachten dat er zo nu en dan eens geld uitgetrokken zou worden voor kwaliteit. Echter, gezien de internationale markt is de NL competitie verworden tot een doorgroeicompetitie en hangt veel af van je scouting. Dan doet het me zeer om te zeggen dat Ajax hier beter in lijkt te slagen dan PSV.
Dat laatste is natuurlijk pertinente onzin. De Nederlandse competitie kan gewoon niet meer mee met de subtop en dat merk je overal. De tijden waarin je een selectie neer kon zetten waar 5 of 6 spelers in zaten die de wereldtop gingen bestormen, zijn nu gewoon voorbij en komen niet meer terug. Zelfs het succesvolle PSV van Hiddink kende nauwelijks spelers die de echte top hebben gehaald.

En herinvesteren van transferinkomsten is naïef. Verkopen als die van Memphis zijn gewoon nodig om de begroting sluitend te krijgen en om een potje op te bouwen zodat je wel kunt investeren als je een keer niet in de CL speelt.

Alle clubs moeten het doen met die tweede garnituur. En soms haal je een speler terug vanuit een mislukt avontuur in het buitenland die het een paar jaar goed doet, en soms heb je mazzel dat er vanuit een blik Denen een spelertje het eerste haalt en daar een jaartje indruk maakt. En heel af en toe kun je het je veroorloven om een jonge speler die bij een subtopper uitblinkt naar je toe te halen. Maar dat zijn dan wel de spelers die internationaal nog niet op de radar staan en dus vaak ook hun mankementen hebben. De echter toppers bij Utrecht, Twente, Vitesse, AZ gaan niet meer in Nederland een stap maken. Ziyech uitgezonderd, al kun je daar ook nog een discussie over voeren hoe goed en geschikt voor topvoetbal die eigenlijk is.

Ik vind de manier waarop je een aantal spelers wegzet ook behoorlijk overdreven. Willems, Arias en Narsingh hebben alle drie bij PSV periodes gehad waarin de Europese (sub)top voor hen op de tribune zat. Brenet speelt al tijden meer dan prima, ook in de CL. PSV heeft genoeg spelers die de potentie hebben, maar het komt er totaal niet uit. Het materiaal is goed genoeg, ze lopen alleen vreselijk te kutten.
pi_166845257
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 11:15 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat laatste is natuurlijk pertinente onzin. De Nederlandse competitie kan gewoon niet meer mee met de subtop en dat merk je overal. De tijden waarin je een selectie neer kon zetten waar 5 of 6 spelers in zaten die de wereldtop gingen bestormen, zijn nu gewoon voorbij en komen niet meer terug. Zelfs het succesvolle PSV van Hiddink kende nauwelijks spelers die de echte top hebben gehaald.

En herinvesteren van transferinkomsten is naïef. Verkopen als die van Memphis zijn gewoon nodig om de begroting sluitend te krijgen en om een potje op te bouwen zodat je wel kunt investeren als je een keer niet in de CL speelt.

Alle clubs moeten het doen met die tweede garnituur. En soms haal je een speler terug vanuit een mislukt avontuur in het buitenland die het een paar jaar goed doet, en soms heb je mazzel dat er vanuit een blik Denen een spelertje het eerste haalt en daar een jaartje indruk maakt. En heel af en toe kun je het je veroorloven om een jonge speler die bij een subtopper uitblinkt naar je toe te halen. Maar dat zijn dan wel de spelers die internationaal nog niet op de radar staan en dus vaak ook hun mankementen hebben. De echter toppers bij Utrecht, Twente, Vitesse, AZ gaan niet meer in Nederland een stap maken. Ziyech uitgezonderd, al kun je daar ook nog een discussie over voeren hoe goed en geschikt voor topvoetbal die eigenlijk is.

Ik vind de manier waarop je een aantal spelers wegzet ook behoorlijk overdreven. Willems, Arias en Narsingh hebben alle drie bij PSV periodes gehad waarin de Europese (sub)top voor hen op de tribune zat. Brenet speelt al tijden meer dan prima, ook in de CL. PSV heeft genoeg spelers die de potentie hebben, maar het komt er totaal niet uit. Het materiaal is goed genoeg, ze lopen alleen vreselijk te kutten.
Dat laatste inderdaad. Materiaal is echt prima. Vooraf aan de competitie zou PSV makkelijk kampioen worden, want sterkste selectie (net als voorgaande 2 jaren). Nu loopt het alleen even stroef en meteen is het materiaal niet meer goed genoeg. Een beetje waan van de dag.
  woensdag 23 november 2016 @ 11:32:34 #204
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_166845340
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 11:15 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Dat laatste is natuurlijk pertinente onzin. De Nederlandse competitie kan gewoon niet meer mee met de subtop en dat merk je overal. De tijden waarin je een selectie neer kon zetten waar 5 of 6 spelers in zaten die de wereldtop gingen bestormen, zijn nu gewoon voorbij en komen niet meer terug. Zelfs het succesvolle PSV van Hiddink kende nauwelijks spelers die de echte top hebben gehaald.

En herinvesteren van transferinkomsten is naïef. Verkopen als die van Memphis zijn gewoon nodig om de begroting sluitend te krijgen en om een potje op te bouwen zodat je wel kunt investeren als je een keer niet in de CL speelt.

Alle clubs moeten het doen met die tweede garnituur. En soms haal je een speler terug vanuit een mislukt avontuur in het buitenland die het een paar jaar goed doet, en soms heb je mazzel dat er vanuit een blik Denen een spelertje het eerste haalt en daar een jaartje indruk maakt. En heel af en toe kun je het je veroorloven om een jonge speler die bij een subtopper uitblinkt naar je toe te halen. Maar dat zijn dan wel de spelers die internationaal nog niet op de radar staan en dus vaak ook hun mankementen hebben. De echter toppers bij Utrecht, Twente, Vitesse, AZ gaan niet meer in Nederland een stap maken. Ziyech uitgezonderd, al kun je daar ook nog een discussie over voeren hoe goed en geschikt voor topvoetbal die eigenlijk is.

Ik vind de manier waarop je een aantal spelers wegzet ook behoorlijk overdreven. Willems, Arias en Narsingh hebben alle drie bij PSV periodes gehad waarin de Europese (sub)top voor hen op de tribune zat. Brenet speelt al tijden meer dan prima, ook in de CL. PSV heeft genoeg spelers die de potentie hebben, maar het komt er totaal niet uit. Het materiaal is goed genoeg, ze lopen alleen vreselijk te kutten.
Ook in de afgelopen kampioensjaren was er regelmatig gemor op de tribunes te horen. Dit zijn gewoon niet de spelers waarvoor je naar het stadion komt. En of het nou een vormcrisis, gebrek aan talent of gebrek aan inzet is, je zou elke wedstrijd met de tong op de schoenen van het veld moeten lopen en er in ieder geval alles aan gedaan moeten hebben. En dat vind ik er regelmatig aan ontbreken.

Het is niet voor niks dat ik Guardado niet noem in mijn rijtje. Speelt lang niet op het niveau van voorgaande jaren, maar blijft werken. Die vorm komt wel weer. Als je dat vergelijkt met een Willems die inderdaad wel eens goede wedstrijden gespeeld heeft maar inmiddels zonder enige overtuiging (alleen overtuigd van zichzelf, maar dat is wat anders) rondwandelt en bovendien veel te zwaar oogt, dan vind ik hem momenteel een belediging van het PSV shirt.

En dan terugkomend op het scoutingbeleid, het is toch tragisch dat je duurste aankoop van de afgelopen jaren, Maher, geen moment datgene gebracht heeft waar hij voor gehaald is. Dat kan best aan het systeem liggen, maar het was ook de gast die na de wedstrijd altijd weer een maagdelijk wit broekje inleverde, zonder grasvlekken. Simpelweg omdat hij niet een keer het duel aanging en altijd maar omhoog sprong. En dat terwijl je hoopt dat dat soort aankopen het voortouw nemen als het eens wat minder gaat.

Maar goed, misschien hoop ik inderdaad nog te veel op een generatie als Alex, Bommel, Nilis, van Nistelrooy enz.
pi_166847900
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 11:32 schreef Coelho het volgende:

[..]

Ook in de afgelopen kampioensjaren was er regelmatig gemor op de tribunes te horen. Dit zijn gewoon niet de spelers waarvoor je naar het stadion komt. En of het nou een vormcrisis, gebrek aan talent of gebrek aan inzet is, je zou elke wedstrijd met de tong op de schoenen van het veld moeten lopen en er in ieder geval alles aan gedaan moeten hebben. En dat vind ik er regelmatig aan ontbreken.

Het is niet voor niks dat ik Guardado niet noem in mijn rijtje. Speelt lang niet op het niveau van voorgaande jaren, maar blijft werken. Die vorm komt wel weer. Als je dat vergelijkt met een Willems die inderdaad wel eens goede wedstrijden gespeeld heeft maar inmiddels zonder enige overtuiging (alleen overtuigd van zichzelf, maar dat is wat anders) rondwandelt en bovendien veel te zwaar oogt, dan vind ik hem momenteel een belediging van het PSV shirt.

En dan terugkomend op het scoutingbeleid, het is toch tragisch dat je duurste aankoop van de afgelopen jaren, Maher, geen moment datgene gebracht heeft waar hij voor gehaald is. Dat kan best aan het systeem liggen, maar het was ook de gast die na de wedstrijd altijd weer een maagdelijk wit broekje inleverde, zonder grasvlekken. Simpelweg omdat hij niet een keer het duel aanging en altijd maar omhoog sprong. En dat terwijl je hoopt dat dat soort aankopen het voortouw nemen als het eens wat minder gaat.

Maar goed, misschien hoop ik inderdaad nog te veel op een generatie als Alex, Bommel, Nilis, van Nistelrooy enz.
Dit gedrag vond ik ook typerend tegen Willem II. Met De Jong als mooi voorbeeld. Een duel in de eerste helft waar Peters een halve elleboog uitdeelt. En De Jong gaat uiteraard huilen bij de scheids. Sorry maar dan heb je een derby niet begrepen. Je zou maar gehavend uit een derby komen...

In het vervolg van de wedstrijd was ie vanouds onzichtbaar. In plaats van dat de overtreding van Peters hem + team gemotiveerd zou hebben om er ook eens vol in te gaan.

(Wel typisch dat Willem II precies hetzelfde laffe gedrag vertoonde een wedstrijd eerder tegen ADO, maar dat ter zijde)
pi_166853013
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 11:15 schreef BadderHaring het volgende:

Ik vind de manier waarop je een aantal spelers wegzet ook behoorlijk overdreven. Willems, Arias en Narsingh hebben alle drie bij PSV periodes gehad waarin de Europese (sub)top voor hen op de tribune zat. Brenet speelt al tijden meer dan prima, ook in de CL. PSV heeft genoeg spelers die de potentie hebben, maar het komt er totaal niet uit. Het materiaal is goed genoeg, ze lopen alleen vreselijk te kutten.
Van die drie heb ik echt alleen bij Willems het idee gehad dat die de top ging bestormen. En hoe hij die ballen neer kon leggen vanaf links was ook gewoon fenomenaal. Dat soort passes/crosses hadden we al een hele tijd niet meer gezien in het Philipsstadion. Hij hoefde 'alleen' zijn zwakke punten wat bij te schaven en het hoge niveau van zijn sterke kanten vast te houden en dan was een topclub een kwestie van tijd. Tja, jammer :X Willems lijkt het zoveelste Nederlandse talent te zijn dat zijn belofte niet in gaat lossen. Spelers die druipen van het talent, hun carrière voortvarend starten, grote toekomst in het verschiet en dan pats boem, stilstand en achteruitgang. Bijzonder jammer.

Arias en Narsingh, in hun allerbeste doen zouden die misschien goed genoeg zijn geweest voor een 'leuke middenmotor' in Engeland maar die hebben ondertussen wel afdoende bewezen dat PSV zo'n beetje hun sportieve top is. Dat zijn ook geen talenten meer te noemen, waar je Willems met wat goede wil nog wel onder kan scharen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  FOK!fotograaf woensdag 23 november 2016 @ 18:58:00 #207
842 Zorro
Z
pi_166853410
Och, bekijk het positief: ze komen tenminste trainen.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_166853788
2-1 Rostov..
  woensdag 23 november 2016 @ 19:18:59 #209
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_166854024
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 19:11 schreef PSVCL het volgende:
2-1 Rostov..
Nu weer gelijk zie ik. Maar dat wordt dus gewoon een ontzettend moeilijke thuiswedstrijd volgende speelronde.
pi_166854247
3-2 Rostov :D
pi_166854262
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 19:18 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Nu weer gelijk zie ik. Maar dat wordt dus gewoon een ontzettend moeilijke thuiswedstrijd volgende speelronde.
Nu weer 3-2...
  Redactie Sport woensdag 23 november 2016 @ 19:30:01 #212
274204 crew  Mexicanobakker
pi_166854301
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 19:28 schreef Vermecelli het volgende:
3-2 Rostov :D
Na de winter geen Europees, PSV kampioen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_166854326
#AncelottiOut
pi_166854337
Jammer jongens, geen EL.
  woensdag 23 november 2016 @ 19:31:48 #215
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166854358
23 november en alles vorbei. Geht schnell.
pi_166854389
Thuis winnen van Rostov is genoeg
  Redactie Sport woensdag 23 november 2016 @ 19:33:43 #217
274204 crew  Mexicanobakker
pi_166854421
Winnen bij atleti en alles is weer in eigen hand
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 23 november 2016 @ 19:34:03 #218
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_166854436
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 19:32 schreef PSVCL het volgende:
Thuis winnen van Rostov is genoeg
na Groningen Heracles Sparta Feyenoord
pi_166854478
Z
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 19:34 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

na Groningen Heracles Sparta Feyenoord
Die spelen geen CL
pi_166854551
Maargoed ook dat PSV gewoon moet winnen over 2 weken. Doen ze tenminste nog wat beter hun best. Volhouden Rostov!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_166854582
:D _O-
Gino ♥
  woensdag 23 november 2016 @ 19:42:29 #222
261030 Heufd
schouders, knie en teen.
pi_166854684
Bergwijn en Pereiro voorin. Luuk de Jong verrassend op de bank.
  Redactie Sport woensdag 23 november 2016 @ 19:54:04 #223
274204 crew  Mexicanobakker
pi_166855124
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 19:42 schreef Heufd het volgende:
Bergwijn en Pereiro voorin. Luuk de Jong verrassend op de bank.
Jaaaaaaaa
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_166855232
Dan moet Ajax maar de punten in Europa gaan halen hé.
Gino ♥
pi_166855276
quote:
19s.gif Op woensdag 23 november 2016 19:58 schreef Tjacka het volgende:
Dan moet Ajax maar de punten in Europa gaan halen hé.
Zoals vorig seizoen

Molde uit altijd lastig
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')