abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_166680337
Peter v/d Vorst helpt verslaafden om van hun verslaving af te komen.

Verslaafd!, een programma dat levens kan redden

Ruim 2 miljoen Nederlanders zijn verslaafd aan bijvoorbeeld alcohol, drugs, gokken, gamen, seks of eten. Daarmee verwoesten ze niet alleen hun eigen leven, maar ook het leven van hun dierbaren.

In het programma ‘Verslaafd!’ roepen de wanhopige familieleden en vrienden van een verslaafde de hulp in van presentator Peter van der Vorst.

Samen met familie probeert hij de verslaafde ervan te overtuigen dat afkicken noodzakelijk is. Na een succesvolle interventie gaat de verslaafde direct mee naar een afkickkliniek in Nederland of het buitenland. Ondertussen wordt samen met de familie en vrienden van de verslaafde de terugkomst en re-integratie voorbereid.

Verslaafd! helpt een verslaafde en zijn omgeving, voordat het te laat is.

bron: http://www.rtl.nl/programma/verslaafd/
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_166680713
Mislukte interventie dus dit keer.
En dan met name doordat de moeder zelf ook een verslaving heeft: het verzorgen en de hand boven het hoofd houden van haar verslaafde zoon.
Ze is zelf ook iemand die onder behandeling moet gaan.
En die vader is een slapjanus die erbij staat, toekijkt en niet ingreep.

Enige positieve was dat de broer en zus er wel afstand van hebben kunnen nemen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_166680952
quote:
15s.gif Op dinsdag 15 november 2016 21:58 schreef golfer het volgende:
Mislukte interventie dus dit keer.
En dan met name doordat de moeder zelf ook een verslaving heeft: het verzorgen en de hand boven het hoofd houden van haar verslaafde zoon.
Ze is zelf ook iemand die onder behandeling moet gaan.
En die vader is een slapjanus die erbij staat, toekijkt en niet ingreep.

Enige positieve was dat de broer en zus er wel afstand van hebben kunnen nemen.
Wel erg dat die moeder alleen maar voor haar verslaafde zoon leeft en haar andere kinderen op het tweede plan komen. Triest. Ze is co-verslaafd.
  † In Memoriam † dinsdag 15 november 2016 @ 22:14:46 #4
368283 ato
pi_166681263
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wel erg dat die moeder alleen maar voor haar verslaafde zoon leeft en haar andere kinderen op het tweede plan komen. Triest. Ze is co-verslaafd.
En volgens mij eet ze niet veel..
Life can be a bitch, so like it..
pi_166681303
Moeder luistert helemaal niet naar de adviezen en houdt inderdaad geen rekening met haar andere kinderen... Heel triest, dit verhaal
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_166681355
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:14 schreef ato het volgende:

[..]

En volgens mij eet ze niet veel..
Ze is eng mager.
pi_166681508
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:17 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ze is eng mager.
Puur stress, denk ik..
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_166681603
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:17 schreef Lavenderr het volgende:


Ze is eng mager.
Stress en roken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_166681613
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:21 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Puur stress, denk ik..
Denk het ook. Ze gaat er net als haar zoon aan zijn drugs onderdoor.
pi_166681643
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:24 schreef golfer het volgende:

[..]

Stress en roken.
Ja, de hele familie zijn stevige rokers.
pi_166681722
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Denk het ook. Ze gaat er net als haar zoon aan zijn drugs onderdoor.
Daarom moet het haar ook lukken afstand van haar zoon te nemen, zolang hij gebruiker blijft.
Ze moet hem laten weten dat de deur weer open staat als hij afgekickt is....
Hij moet het echt zelf doen, zij kan hem niet helpen. Integendeel zij helpt hem door te gaan met zijn verslaving
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_166681961
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:27 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Daarom moet het haar ook lukken afstand van haar zoon te nemen, zolang hij gebruiker blijft.
Ze moet hem laten weten dat de deur weer open staat als hij afgekickt is....
Hij moet het echt zelf doen, zij kan hem niet helpen. Integendeel zij helpt hem door te gaan met zijn verslaving
Ja. Nog even en ze is én haar zoon kwijt en haar andere twee kinderen.
  dinsdag 15 november 2016 @ 22:56:12 #13
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_166682805
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:32 schreef Lavenderr het volgende:

Ja. Nog even en ze is én haar zoon kwijt en haar andere twee kinderen.
Ze heeft gelukkig altijd nog een slap schoothondje: haar man.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_166683022
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:56 schreef golfer het volgende:

[..]

Ze heeft gelukkig altijd nog een slap schoothondje: haar man.
Zeg dat. Daar komt echt niks uit. Die hobbelt achter zijn vrouw aan.
  † In Memoriam † dinsdag 15 november 2016 @ 23:14:12 #15
368283 ato
pi_166683299
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:24 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Denk het ook. Ze gaat er net als haar zoon aan zijn drugs onderdoor.
Verslaafd aan de ellende van haar zoon en niet eten.
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 16 november 2016 @ 11:35:49 #16
3542 Gia
User under construction
pi_166689565
Heel trieste uitkomst. Maar kan me wel inleven in de ouders.
Wij hebben een voorbeeld binnen, net niet echte familie (zoon van schoonbroer), die uiteindelijk op straat is beland, omdat vader niet met hem meegaat in zijn verslaving en hem daarom niet binnen haalde, en zijn moeder te slap om hem te helpen, maar uiteindelijk toch ook voor zichzelf koos. Deze jongen, man inmiddels, is nu een jaar of 30 en zwerft. Wordt soms naakt en zwaar verdoofd gevonden en opgenomen. Dan wordt zijn vader gebeld, voor kleding, die vader niet heeft, want hij woont daar niet. Vader gaat er ook niet naartoe, want hij heeft in het verleden pogingen genoeg ondernomen om hem te helpen.

Het is een feit dat een verslaafde niet te helpen is, als hij zelf niet wil.
En je moet als ouders maar keihard zijn, om je kind (hoe oud hij dan ook is) op straat te zetten.
Ik denk niet dat ik dat zou kunnen.

Aan de andere kant snap ik de andere kinderen ook. Voor hen is het ook moeilijk om de ouders te begrijpen, omdat ze zelf niet weten wat het is als je zo'n kind hebt. Maar zij willen niet de tweede viool spelen en staan op hun strepen.
Gelukkig zijn het allemaal volwassen kinderen die het recht hebben voor zichzelf te kiezen. En ik hoop dat ze, ooit in de toekomst, toch weer een band krijgen met hun ouders. Dat ze beseffen dat die ouders echt niet minder van hun houden, maar het probleem met de andere zoon eerst opgelost willen hebben.

Echt heel moeilijk. Er zijn alleen verliezers.

Als ik zo'n aflevering zie, snap ik niet dat er geen strengere regels en handhaving is tegen drank en drugs. Maak het misbruik strafbaar en zet dit soort gasten een tijd vast, zonder medicatie. Elke keer dat ze de fout ingaan, langer zitten. Er zijn gevangenissen zat in Nederland, geloof dat er zelfs leegstand is. Je kunt ze niet dwingen om vrijwillig af te kicken, maar met juiste wetgeving wel, in de gevangenis.
En ja dat is duur, maar als ze op straat belanden worden ze ook duur, uiteindelijk, tot hun dood, met gedurende de tijd daarvoor meerdere ziekenhuisopnamen en behandelingen.
pi_166699935
Wat een verschil in afleveringen. Vergeleken met deze was die van vorige week maar kinderspeli. Dit was echt heftig. Die moeder is verslaafd aan haar zoon. De zoon verslaafd aan coke. Zo lang die keten niet stopt zal hij nooit afkicken.En die goedaardige sul van een vader sukkelt er maar achteraan. Die is nooit binnen kunnen dringen bij moeder en zoon. Wat een treurigheid.

Vraag me wel af wat die gast dan de hele dag doet. Die moet toch werken. Een beetje regelmaat in zijn leven.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_166752356
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 11:35 schreef Gia het volgende:
Heel trieste uitkomst. Maar kan me wel inleven in de ouders.
Wij hebben een voorbeeld binnen, net niet echte familie (zoon van schoonbroer), die uiteindelijk op straat is beland, omdat vader niet met hem meegaat in zijn verslaving en hem daarom niet binnen haalde, en zijn moeder te slap om hem te helpen, maar uiteindelijk toch ook voor zichzelf koos. Deze jongen, man inmiddels, is nu een jaar of 30 en zwerft. Wordt soms naakt en zwaar verdoofd gevonden en opgenomen. Dan wordt zijn vader gebeld, voor kleding, die vader niet heeft, want hij woont daar niet. Vader gaat er ook niet naartoe, want hij heeft in het verleden pogingen genoeg ondernomen om hem te helpen.

Het is een feit dat een verslaafde niet te helpen is, als hij zelf niet wil.
En je moet als ouders maar keihard zijn, om je kind (hoe oud hij dan ook is) op straat te zetten.
Ik denk niet dat ik dat zou kunnen.

Aan de andere kant snap ik de andere kinderen ook. Voor hen is het ook moeilijk om de ouders te begrijpen, omdat ze zelf niet weten wat het is als je zo'n kind hebt. Maar zij willen niet de tweede viool spelen en staan op hun strepen.
Gelukkig zijn het allemaal volwassen kinderen die het recht hebben voor zichzelf te kiezen. En ik hoop dat ze, ooit in de toekomst, toch weer een band krijgen met hun ouders. Dat ze beseffen dat die ouders echt niet minder van hun houden, maar het probleem met de andere zoon eerst opgelost willen hebben.

Echt heel moeilijk. Er zijn alleen verliezers.

Als ik zo'n aflevering zie, snap ik niet dat er geen strengere regels en handhaving is tegen drank en drugs. Maak het misbruik strafbaar en zet dit soort gasten een tijd vast, zonder medicatie. Elke keer dat ze de fout ingaan, langer zitten. Er zijn gevangenissen zat in Nederland, geloof dat er zelfs leegstand is. Je kunt ze niet dwingen om vrijwillig af te kicken, maar met juiste wetgeving wel, in de gevangenis.
En ja dat is duur, maar als ze op straat belanden worden ze ook duur, uiteindelijk, tot hun dood, met gedurende de tijd daarvoor meerdere ziekenhuisopnamen en behandelingen.
Je ziet het helemaal goed. Ik heb zelf in zo'n situatie gezeten met mijn jongste zoon.(kind met gedragsproblemen vanaf geboorte, waarvoor hij ook als kind in een opname zat) Ik dacht dat ik hem kon helpen door er voor hem te zijn en nam hem terug in huis, nadat hij zijn vriendin (zelf ook verslaafd aan cocaïne), zijn koophuis, zijn baan en zijn eigen bedrijfje kwijt raakte.
Helaas hielp dat niet. Bovendien raak je steeds meer op de hoogte van alles wat er rondom zo'n verslaving speelt. Met wat voor mensen ze omgaan e.d..
Hadden wij nog het probleem dat mijn oudste zoon werkzaam is als politieagent en dus niet meer bij ons kon komen. Hij dreigde zijn baan te verliezen door de activiteiten van zijn broertje...
Dit alles heeft mij heel erg geknakt... Na heel veel ruzies en escalaties heb ik op een gegeven moment toch de moed gevonden hem op straat te zetten en afstand te nemen...
Nu 8 jaar later ben ik nog steeds in therapie. Gaat het goed met mijn zoon. Hij heeft nu een gezinnetje...
De uitzending van a.s. dinsdag is hij ook aanwezig als vriend van de verslaafde waar een interventie voor geregeld is. Juist mijn zoon, als ex-verslaafde (op eigen kracht afgekickt) weet hoe belangrijk deze kans voor zijn vriend is. Ik was niet blij met zijn deelname aan dit programma. Maar ergens ben ik ook trots op hem dat hij dit toch gedaan heeft.
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
  maandag 21 november 2016 @ 23:23:17 #19
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_166815738
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 11:35 schreef Gia het volgende:

Als ik zo'n aflevering zie, snap ik niet dat er geen strengere regels en handhaving is tegen drank en drugs. Maak het misbruik strafbaar en zet dit soort gasten een tijd vast, zonder medicatie. Elke keer dat ze de fout ingaan, langer zitten. Er zijn gevangenissen zat in Nederland, geloof dat er zelfs leegstand is. Je kunt ze niet dwingen om vrijwillig af te kicken, maar met juiste wetgeving wel, in de gevangenis.
En ja dat is duur, maar als ze op straat belanden worden ze ook duur, uiteindelijk, tot hun dood, met gedurende de tijd daarvoor meerdere ziekenhuisopnamen en behandelingen.
Ook in de gevangenis gebruikt men drugs, dus dat is geen oplossing. Afkicken zonder medicatie is niet altijd een optie omdat het levensgevaarlijk kan zijn. Net zolang opsluiten tot ze clean zijn en gedurende een bepaalde tijd aantoonbaar clean blijven zal resulteren in levenslang voor sommigen en anderen zullen aangepast gedrag vertonen en eenmaal buiten weer in hun oude gewoontes vervallen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  dinsdag 22 november 2016 @ 21:01:25 #20
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_166833628
Mua.
pi_166833775
Ik hoop zo dat deze jongen geholpen wordt. Hij wil het zelf ook graag, dat zal best wel schelen denk ik.
pi_166833806
Hey Roel, die baby heet geen Pietertje
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_166833874
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 21:06 schreef Lavenderr het volgende:
Ik hoop zo dat deze jongen geholpen wordt. Hij wil het zelf ook graag, dat zal best wel schelen denk ik.
Hij is nu nog in opname. Hij heeft zijn behandeling vrijwillig verlengt
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_166834013
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 21:08 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Hij is nu nog in opname. Hij heeft zijn behandeling vrijwillig verlengt
Dat is mooi.
pi_166834156
Sneu dat hij zo onzeker is over zichzelf. Het is een lieve jongen en ziet er niet slecht uit.
Mijn schoondochter heeft hem zo vaak gezegd dat hij een leuke jongen is en best een meisje
kan vinden. Maar hij gelooft het zelf niet
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_166834273
Mooi om te zien van mijzelf dat je de triggers herkent en de patronen van de mensen die dit meemaken.

Eerste fase moet er een goede reden zijn dat je niet wilt gebruiken, daarna stapje voor je stapje je eigenwaarde terugvinden en na een tijdje wil je stoppen omdat jezelf een beter leven wilt.

Volgens mij heeft het programma wel wat "leukere" kandidaten en verhalen en minder de rare opscheppers
Hell To The Liars
pi_166834354
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 21:16 schreef kaatje50 het volgende:
Sneu dat hij zo onzeker is over zichzelf. Het is een lieve jongen en ziet er niet slecht uit.
Mijn schoondochter heeft hem zo vaak gezegd dat hij een leuke jongen is en best een meisje
kan vinden. Maar hij gelooft het zelf niet
Ondanks dat ik het niet eens ben dat een verslaafde niet in een tv programma terechtkomt, vind ik je zoon een held.
Iedere dag weer voert hij een strijd die de buitenwereld niet ziet en kan snappen..
Hell To The Liars
pi_166834360
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 21:19 schreef Droopie het volgende:
Mooi om te zien van mijzelf dat je de triggers herkent en de patronen van de mensen die dit meemaken.

Eerste fase moet er een goede reden zijn dat je niet wilt gebruiken, daarna stapje voor je stapje je eigenwaarde terugvinden en na een tijdje wil je stoppen omdat jezelf een beter leven wilt.

Volgens mij heeft het programma wel wat "leukere" kandidaten en verhalen en minder de rare opscheppers
Ik zie hem nu ook een houding aannemen- en uitspraken doen, welke mij bekend voorkomen.
Mijn zoon is de vriend in dit programma...
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_166834491
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 21:21 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Ik zie hem nu ook een houding aannemen- en uitspraken doen, welke mij bekend voorkomen.
Mijn zoon is de vriend in dit programma...
Weet ik..de vriend is gestopt daarom is hij de held..

De verslaafde in het programma is "hopelijk" een held in wording
Hell To The Liars
pi_166834535
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 21:24 schreef Droopie het volgende:

[..]

Weet ik..de vriend is gestopt daarom is hij de held..

De verslaafde in het programma is "hopelijk" een held in wording
Dank je. Ik weet dat mijn zoon nog dagelijks moeite heeft, wij praten daar wel over.
Maar hij heeft een mooie vriendin en inmiddels twee kinderen, dus hij weet waar hij voor vecht
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_166834949
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 21:25 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Dank je. Ik weet dat mijn zoon nog dagelijks moeite heeft, wij praten daar wel over.
Maar hij heeft een mooie vriendin en inmiddels twee kinderen, dus hij weet waar hij voor vecht
Wat als het een lelijke vriendin zou zijn?
5 Ferrari's op videoband!
pi_166834957
Dit was heftig om te zien en horen. Ik keek dit programma niet meer, omdat het mij te veel deed. Gelukkig heb ik e.e.a. een plekje weten te geven door het volgen van therapieën.
Ik wist uiteraard van de opname van dit programma en besloot het te kijken. Vorige week lukte het zonder problemen. Nu was het moeilijker omdat ik de personen ken en mijn zoon zag huilen.
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_166835206
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 21:36 schreef kaatje50 het volgende:
Dit was heftig om te zien en horen. Ik keek dit programma niet meer, omdat het mij te veel deed. Gelukkig heb ik e.e.a. een plekje weten te geven door het volgen van therapieën.
Ik wist uiteraard van de opname van dit programma en besloot het te kijken. Vorige week lukte het zonder problemen. Nu was het moeilijker omdat ik de personen ken en mijn zoon zag huilen.
Mijn vader kijkt dit programma juist zodat hij zichzelf eraan herrinert wat voor strijd ik geleverd heb en hij beseft hoe trots ie eigenlijk is.

Stoppen is makkelijk, gestopt blijven is veel moeilijker..

Dat vergeten heel veel mensen!
Hell To The Liars
pi_166835415
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 21:44 schreef Droopie het volgende:

[..]

Mijn vader kijkt dit programma juist zodat hij zichzelf eraan herrinert wat voor strijd ik geleverd heb en hij beseft hoe trots ie eigenlijk is.

Stoppen is makkelijk, gestopt blijven is veel moeilijker..

Dat vergeten heel veel mensen!
Het is, denk ik, geen kwestie van vergeten. Als je er niet mee te maken hebt gehad, weet je niet wat het is. Niet als verslaafde en niet als familie/vrienden.
Iedereen heeft een mening en zegt "ik zou dit doen, ik zou dat doen". Ze weten dat pas als ze er ooit mee te maken krijgen.

Ik feliciteer jou ook dat je ermee gestopt bent _O_ ^O^
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_166835506
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 21:49 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Het is, denk ik, geen kwestie van vergeten. Als je er niet mee te maken hebt gehad, weet je niet wat het is. Niet als verslaafde en niet als familie/vrienden.
Iedereen heeft een mening en zegt "ik zou dit doen, ik zou dat doen". Ze weten dat pas als ze er ooit mee te maken krijgen.

Ik feliciteer jou ook dat je ermee gestopt bent _O_ ^O^
Maar ik weet ook wat voor indruk het achterlaat bij de omgeving..
Dus jij ook gefeliciteerd.

Nou genoeg schouderklopperij 😂
Hell To The Liars
pi_166835645
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 november 2016 21:52 schreef Droopie het volgende:

[..]

Maar ik weet ook wat voor indruk het achterlaat bij de omgeving..
Dus jij ook gefeliciteerd.

Nou genoeg schouderklopperij 😂
Zo is het. Over tot de orde van de dag.
Sprak net mijn zoon. Er is veel geknipt in de uitspraken. Hij zegt "ze laten alleen mijn tranen zien, niet wat ik allemaal tegen hem gezegd hebt". Het blijft tv hé.
Ik heb hem gezegd dat ik trots op hem ben
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_166835794
Ik zat in de kliniek 3 jaar geleden (ivm alcohol) en daar zaten ook zware heroine verslaafden.

Op tv was er een gast die zei dat hij 4 weken wakker was geweest, toen hebben ze zo hard gelachen: na 4 dagen pleur je geheid in slaap.

Toen bij de laatste aflevering 5 van de 6 mensen zeiden dat het niet gebruiken best makkelijk was heb ik het programma met een korreltje zout genomen.
Hell To The Liars
pi_166835899
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 22:02 schreef Droopie het volgende:
Ik zat in de kliniek 3 jaar geleden (ivm alcohol) en daar zaten ook zware heroine verslaafden.

Op tv was er een gast die zei dat hij 4 weken wakker was geweest, toen hebben ze zo hard gelachen: na 4 dagen pleur je geheid in slaap.

Toen bij de laatste aflevering 5 van de 6 mensen zeiden dat het niet gebruiken best makkelijk was heb ik het programma met een korreltje zout genomen.
Nou het kan wel. Ik ken iemand die ooit opgenomen is geweest voor zijn alcoholverslaving. Drie weken zonder alcohol, geen probleem, zelfs geen afkickverschijnselen. Naar huis en begint meteen weer te drinken. Drinkt nu nog.
Dat is waarschijnlijk ook het moeilijkst. Tijdens de behandeling gaat het goed, daarna niet meer...
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
  woensdag 23 november 2016 @ 01:07:25 #39
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_166841026
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 21:57 schreef kaatje50 het volgende:

Er is veel geknipt in de uitspraken. Hij zegt "ze laten alleen mijn tranen zien, niet wat ik allemaal tegen hem gezegd hebt". Het blijft tv hé.
Ik heb hem gezegd dat ik trots op hem ben
Z'n oren kwamen wel erg goed in beeld. :)
Nee, geintje. Goed dat hij er aan meegewerkt heeft en ik hoop dat zijn maat er ook voorgoed vanaf kan blijven. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  † In Memoriam † dinsdag 29 november 2016 @ 20:58:29 #40
137949 Disana
pi_166986593
Mevrouw wil niet meewerken.
pi_166986643
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 20:58 schreef Disana het volgende:
Mevrouw wil niet meewerken.
gelukkig nu wel
  † In Memoriam † dinsdag 29 november 2016 @ 21:01:46 #42
137949 Disana
pi_166986657
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 21:00 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

gelukkig nu wel
Belachelijk dat ze daarvoor eerst haar tweede kind moet kwijtraken.
pi_166986697
Het gaat nu al mis.
  † In Memoriam † dinsdag 29 november 2016 @ 21:06:39 #44
137949 Disana
pi_166986773
Ze is een stoorzender in de kliniek.
  dinsdag 29 november 2016 @ 21:07:26 #45
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_166986790
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 22:02 schreef Droopie het volgende:
Ik zat in de kliniek 3 jaar geleden (ivm alcohol) en daar zaten ook zware heroine verslaafden.

Op tv was er een gast die zei dat hij 4 weken wakker was geweest, toen hebben ze zo hard gelachen: na 4 dagen pleur je geheid in slaap.

Toen bij de laatste aflevering 5 van de 6 mensen zeiden dat het niet gebruiken best makkelijk was heb ik het programma met een korreltje zout genomen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 22:06 schreef kaatje50 het volgende:

[..]

Nou het kan wel. Ik ken iemand die ooit opgenomen is geweest voor zijn alcoholverslaving. Drie weken zonder alcohol, geen probleem, zelfs geen afkickverschijnselen. Naar huis en begint meteen weer te drinken. Drinkt nu nog.
Dat is waarschijnlijk ook het moeilijkst. Tijdens de behandeling gaat het goed, daarna niet meer...
Wanneer heb je eigenlijk een alcoholverslaving?
pi_166986832
Ze wil drank.
  † In Memoriam † dinsdag 29 november 2016 @ 21:11:46 #47
137949 Disana
pi_166986914
Ik heb nog nooit zo'n koppige deelnemer gezien.
pi_166987081
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 21:11 schreef Disana het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n koppige deelnemer gezien.
En ook van boos en opstandig ineens poeslief en meewerkend. Die stemming slaat steeds om.
pi_166987267
Ik vertrouw der voor geen meter
pi_166987278
Geen zucht gehad :')
pi_166987330
quote:
15s.gif Op dinsdag 29 november 2016 21:25 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik vertrouw der voor geen meter
En terecht :')
pi_166987331
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 21:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Geen zucht gehad :')
Jouw naam icm dit verhaal...:D
pi_166987372
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 21:28 schreef alopio het volgende:

[..]

Jouw naam icm dit verhaal...:D
:P
pi_166987404
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 november 2016 21:28 schreef admiraal_anaal het volgende:

[..]

En terecht :')
Idd, mooie praatjes allemaal. Maar volgens peggy Sue is de kans heel groot dat het allemaal goedkomt :')
pi_166987562
quote:
15s.gif Op dinsdag 29 november 2016 21:25 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Ik vertrouw der voor geen meter
Ik ook niet.
Geen zucht? Kom op zeg. Dat is niet ineens weg zodra je een kliniek binnenloopt.
pi_166987646
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 21:07 schreef Sunri5e het volgende:

[..]


[..]

Wanneer heb je eigenlijk een alcoholverslaving?
Heel zwart/ wit.
Als je geestelijk en/ of lichamelijk afhankelijk bent van alcohol.
Hell To The Liars
pi_166987661
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 21:35 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik ook niet.
Geen zucht? Kom op zeg. Dat is niet ineens weg zodra je een kliniek binnenloopt.
Die familie denkt echt dat het nu helemaal opgelost is... die komen nog van een koude kermis thuis denk
pi_166987790
De lichamelijke zucht duurde bij mij 18 maanden voor het laatste restantje weg was.
Hoewel die af en toe nog wel opspeelt.

Geestelijke zucht zelfde en oud en nieuw sowieso 🤐
Hell To The Liars
  Moderator / Miss SHO dinsdag 29 november 2016 @ 21:44:02 #59
22592 crew  Ole
pi_166987838
Zo maar even terugkijken. Ben even paar weken alcoholvrij vanwege operatie. Maar zou best een wijntje willen O-)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 29 november 2016 @ 22:35:36 #60
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_166989447
Ben bang dat deze alcoholverslaafde de boel blijft belazeren. Na 6 maanden ben je echt niet van de zucht af.
Grote kans dat ze weer terug valt.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_166989526
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 21:42 schreef Droopie het volgende:
De lichamelijke zucht duurde bij mij 18 maanden voor het laatste restantje weg was.
Hoewel die af en toe nog wel opspeelt.

Geestelijke zucht zelfde en oud en nieuw sowieso 🤐
Ik denk dat dat hetzelfde werkt als bij een rookverslaving. Je kunt gestopt zijn met..., maar de zucht komt zo nu en dan toch even opspelen... Het lijkt me moeilijk om dan vol te houden en niet te denken dat 1 wel kan
“Loop niet voor me, want ik volg niet.
Loop niet achter me, want ik leid niet.
Loop gewoon naast me en wees mijn vriend.”
pi_166993649
Een vriendin van mij is ook verslaafd aan alcohol. Jarenlang komt zij regelmatig in de problemen doordat ze straalbezopen raakt bij het uitgaan en ook thuis stiekem ging drinken.
Vorig jaar is ze daarvoor 4 weken opgenomen geweest in een privékliniek na het zoveelste incident.
Het is niet dat zij 's morgens al zin heeft in drank of elke dag drinkt. Dat is meestal pas na een werk of schooldag en zodra ze 1 wijntje neemt, er simpelweg geen stop meer opzit.
Dit was al gelijk zo toen ze haar eerste wijntje nam rond haar 16e.

Nu is ze bijna een jaar nuchter maar ze zegt ook: 1 wijntje en ik ben terug bij af. Ze vergelijkt het met een soort pinda allergie. 1 pinda en je wordt ziek.
Er zit een soort sluipend monster in haar. De zucht is er soms wel maar ze weet dat het echt nooit meer kan. Ook niet met een feestje, niet om te proosten. Niks.
Ze gaat regelmatig naar AA-meetings en ze heeft nog steeds contact met behandelaars van de kliniek.
Drinken doet ze nu niet meer maar ze zegt wel altijd verslaafd te zullen zijn.
Ik hoop dat op deze manier de verslaafden op tv ook zo weten om te gaan met hun verslaving.

[ Bericht 7% gewijzigd door vencodark op 30-11-2016 08:47:27 ]
pi_167000174
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 21:30 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Idd, mooie praatjes allemaal. Maar volgens peggy Sue is de kans heel groot dat het allemaal goedkomt :')
Peggy Sue icm zwarte magica in je usericon :P
5 Ferrari's op videoband!
pi_167000335
quote:
0s.gif Op woensdag 30 november 2016 14:35 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Peggy Sue icm zwarte magica in je usericon :P
Sprekend :P
pi_167000579
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 november 2016 21:11 schreef Disana het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n koppige deelnemer gezien.
Wel de mooiste meid.
5 Ferrari's op videoband!
  Moderator / Miss SHO donderdag 1 december 2016 @ 03:55:30 #66
22592 crew  Ole
pi_167016363
quote:
11s.gif Op dinsdag 29 november 2016 22:35 schreef golfer het volgende:
Ben bang dat deze alcoholverslaafde de boel blijft belazeren. Na 6 maanden ben je echt niet van de zucht af.
Grote kans dat ze weer terug valt.
net gekeken. Ik denk dat ze de boel manipuleert en gewenste antwoorden geeft om van het gezeur af te zijn. Ik hoop dat ik het mis heb.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  † In Memoriam † donderdag 1 december 2016 @ 23:58:34 #67
368283 ato
pi_167037676
quote:
1s.gif Op woensdag 30 november 2016 08:41 schreef vencodark het volgende:
Een vriendin van mij is ook verslaafd aan alcohol. Jarenlang komt zij regelmatig in de problemen doordat ze straalbezopen raakt bij het uitgaan en ook thuis stiekem ging drinken.
Vorig jaar is ze daarvoor 4 weken opgenomen geweest in een privékliniek na het zoveelste incident.
Het is niet dat zij 's morgens al zin heeft in drank of elke dag drinkt. Dat is meestal pas na een werk of schooldag en zodra ze 1 wijntje neemt, er simpelweg geen stop meer opzit.
Dit was al gelijk zo toen ze haar eerste wijntje nam rond haar 16e.

Nu is ze bijna een jaar nuchter maar ze zegt ook: 1 wijntje en ik ben terug bij af. Ze vergelijkt het met een soort pinda allergie. 1 pinda en je wordt ziek.
Er zit een soort sluipend monster in haar. De zucht is er soms wel maar ze weet dat het echt nooit meer kan. Ook niet met een feestje, niet om te proosten. Niks.
Ze gaat regelmatig naar AA-meetings en ze heeft nog steeds contact met behandelaars van de kliniek.
Drinken doet ze nu niet meer maar ze zegt wel altijd verslaafd te zullen zijn.
Ik hoop dat op deze manier de verslaafden op tv ook zo weten om te gaan met hun verslaving.
Je hebt verslaafden en verslaafden.
Als je zegt dat je wil minderen, geef diegene die kans maar maak wel een goede afspraak met je behandelaar. Niet 10 terugvallen krijgen en dan beloven om terug te gaan naar bv 2 a 3 biertjesper week.
Nee bij de volgende terugval, moet je tegen jezelf en behandelaar zeggen dat je het niet kan.

Er zijn weinig verslaafden die dat kunnen, maar ook eerlijk zijn tegen zichzelf en omgeving.
En die onder behandeling vallen en dit ook afspreken met zijn/haar familie of vrienden.

Ik geloof haar ook niet 'gaat zo goed en geen zucht gehad'
Life can be a bitch, so like it..
  woensdag 7 december 2016 @ 01:10:54 #68
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_167160744
Iemand gezien, waard om het terug te kijken?
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 15:57:38 #69
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_182838068
Hij is weer terug!

In het vijfde seizoen van ‘Verslaafd!’ volgen en begeleiden Peter van der Vorst en interventionist Maarten Dammers en zijn team zeven verslaafden.

Dit nieuwe seizoen is vanaf dinsdag 30 oktober iedere week te zien om 20.30 uur bij RTL 4.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_182839129
Lekker amusement maken van andermans ellende, heerlijk.
Koel en donker bewaren
  Moderator dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:42:16 #71
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_182839207
Er werden de afgelopen tijd acteurs/stand-ins gevraagd voor dit programma. Ben benieuwd wat ze daar mee hebben gedaan, of de boel faken of dingen 'dramatiseren'/reconstrueren?
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 16:47:14 #72
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_182839323
In de eerste aflevering is het verhaal van Claudia te zien. Haar problemen begonnen met een eetstoornis, waardoor ze op 17-jarige leeftijd 130 kilo woog. Ze ontdekte dat je door speed te snuiven slank blijft maar werd totaal afhankelijk van dat middel. Ze heeft er meerde afkickpogingen op zitten maar blijft worstelen met obsessief gedrag. Ze heeft geen inkomen, geen werk en geen woonruimte. Haar vader en oma zijn ten einde raad.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_182840202
Wat een kutprogramma is dit zeg
pi_182841609

Oh nee.....
SOONY
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 19:54:15 #75
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_182843508
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 18:31 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
Oh nee.....
Nope

Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_182843655
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 19:54 schreef Papabear het volgende:

[..]

Nope

[ afbeelding ]
Hij ziet er meer uit als een verslaafde...... Benieuwd hoe het met Jimmy gaat.
SOONY
pi_182843715
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 19:54 schreef Papabear het volgende:

[..]

Nope

[ afbeelding ]
Die vent mag ook wel in het programma. Verslaafd aan de zonnebank.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 20:02:03 #78
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_182843730
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 19:59 schreef DKUp het volgende:

[..]

Hij ziet er meer uit als een verslaafde...... Benieuwd hoe het met Jimmy gaat.
Ook een ex-verslaafde, maar al wel jaren succesvol. Jimmy is weer een nieuwe kliniek opgestart :)
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 20:02:39 #79
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_182843746
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 20:01 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Die vent mag ook wel in het programma. Verslaafd aan de zonnebank.
Die vent heeft twee klinieken in Zuid-Afrika, dus daar kleur je wel wat bij ;)
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_182844608
Wow een liter wodka per dag :o
pi_182844661
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 20:34 schreef StephanL het volgende:
Wow een liter wodka per dag :o
Echt bizar veel ja
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_182844722
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 20:37 schreef MissJ het volgende:

[..]

Echt bizar veel ja
Dan kan je toch niet normaal functioneren zou je zeggen of enigszins
pi_182844751
Ach omaatje
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_182844791
Lastig hoor, een naaste met zo'n verslaving
pi_182844805
omg, die flessen zijn al leeg in die tas
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 20:47:12 #86
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_182844892
Oma ;(
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_182845057
Ik krijg jeuk van die vent.
pi_182845071
:'(
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_182845167
Ik zapp net binnen!
Samenvatting van deze dame?
pi_182845183
Toch blijf ik het behoorlijk bizar vinden dat er dus families zijn die dit op de commerciële zender willen.
Twiddel
pi_182845209
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 20:58 schreef summer2bird het volgende:
Toch blijf ik het behoorlijk bizar vinden dat er dus families zijn die dit op de commerciële zender willen.
Wanhoop.
pi_182845281
Wat een kut leven moet ze hebben. Die drang naar drank en drugs.
pi_182845372
Van mij mogen alle dealers aan de hoogste boom gehangen worden.

Ik heb hier eerlijk gezegd een hard hoofd in.
pi_182845413
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 21:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Van mij mogen alle dealers aan de hoogste boom gehangen worden.

Ik heb hier eerlijk gezegd een hard hoofd in.
Ik ook. Zou knap zijn, in ‘1’ keer.
pi_182845473
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 21:05 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik ook. Zou knap zijn, in ‘1’ keer.
Inderdaad.

Ik vind dat dit programma een vertekend beeld geeft. Een maand later staat ze daar fris en fruitig alsof er nooit wat gebeurt is.

Niks over de tijd van het afkicken, behalve dat het makkelijk was. Ik geloof er allemaal geen reet van. Wat een kulprogramma.
pi_182845526
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 21:07 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Inderdaad.

Ik vind dat dit programma een vertekend beeld geeft. Een maand later staat ze daar fris en fruitig alsof er nooit wat gebeurt is.

Niks over de tijd van het afkicken, behalve dat het makkelijk was. Ik geloof er allemaal geen reet van. Wat een kulprogramma.
Ik meen dat ze dit voorheen wel anders aanpakte eigenlijk.
pi_182845576
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 21:10 schreef vencodark het volgende:

[..]

Ik meen dat ze dit voorheen wel anders aanpakte eigenlijk.
Ik vond het toen met Jimmy Geduld veel diepgaander. Dit zegt me gewoon niks. Ik vond Jimmy trouwens beter dan deze kerel. Meer betrokken ofzo.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 21:16:18 #98
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_182845650
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 21:07 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Inderdaad.

Ik vind dat dit programma een vertekend beeld geeft. Een maand later staat ze daar fris en fruitig alsof er nooit wat gebeurt is.

Niks over de tijd van het afkicken, behalve dat het makkelijk was. Ik geloof er allemaal geen reet van. Wat een kulprogramma.
Op het moment dat ze binnen stapte leek ze ook gewoon helemaal nuchter. Ik heb in ieder geval geen dronken en zwalkende verslaafde gezien.
Ze weet het dan goed te verdoezelen. En ze is overal heel eerlijk over, dat siert haar dan ook wel.
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
pi_182845710
En daar is de terugval al.
pi_182845756
Komt wel dichtbij zo :P
pi_182845775
Hoe kan je zoiets doms doen. :')
pi_182845949
^O^
pi_182845992
De vraag is, waar hebben ze deze acteurs opgeduikeld.

Wat een circus.
pi_182846028
Neeeee!!! :(
pi_182846045
-O-
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 21:32:42 #106
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_182846055
Tutje :{
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  Moderator dinsdag 30 oktober 2018 @ 21:32:47 #107
249559 crew  Lavenderr
pi_182846058
Het ging ook allemaal zo gladjes, dat afkicken. Je ziet niks aan haar en elke keer lukt het haar. En dan meteen weer terugvallen na de laatste keer?
  dinsdag 30 oktober 2018 @ 21:34:34 #108
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_182846095
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
Het ging ook allemaal zo gladjes, dat afkicken. Je ziet niks aan haar en elke keer lukt het haar. En dan meteen weer terugvallen na de laatste keer?
Die brief en de interviews, allemaal zo hol en voorgekauwd. Je ziet dat ze alleen maar zegt wat iedereen wil horen.

Junk-praatjes.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_182846096
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 21:32 schreef Lavenderr het volgende:
Het ging ook allemaal zo gladjes, dat afkicken. Je ziet niks aan haar en elke keer lukt het haar. En dan meteen weer terugvallen na de laatste keer?
Het verbaasd mij ook niet maar hoopte toch op beter nieuws.
  Moderator dinsdag 30 oktober 2018 @ 21:35:18 #110
249559 crew  Lavenderr
pi_182846119
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 oktober 2018 21:34 schreef Perrin het volgende:

[..]

Die brief en de interviews, allemaal zo hol en voorgekauwd. Je ziet dat ze alleen maar zegt iedereen wil horen.
Ja dat. Té gladjes.
  Moderator dinsdag 30 oktober 2018 @ 23:44:56 #111
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_182848455
Die is gewoon nog één keer tot het gaatje aan het gaan.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  dinsdag 6 november 2018 @ 19:58:37 #112
150967 Papabear
Bona diagnosis, bona curatio
pi_182985063
Straks weer B:)B
Bona valetudo melior est quam maximae divitiae
  Miss 200.000.000! dinsdag 6 november 2018 @ 20:35:32 #113
367000 roos94
pi_182986047
18 jaar pas.
pi_182986076
GHB wordt bijna normaal.

Stormlooptopic :P

[ Bericht 21% gewijzigd door StephanL op 06-11-2018 20:59:51 ]
  † In Memoriam † dinsdag 6 november 2018 @ 21:04:43 #115
137949 Disana
pi_182986787
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 20:37 schreef StephanL het volgende:
GHB wordt bijna normaal.

Stormlooptopic :P
Het is een saai programma :)
pi_182986820
Ik schakel net in heb ik nog iets gemist :@
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_182986851
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 21:04 schreef Disana het volgende:

[..]

Het is een saai programma :)
Tja minder emoties dan vorige week wel ja.
  † In Memoriam † dinsdag 6 november 2018 @ 21:07:15 #118
137949 Disana
pi_182986874
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 21:06 schreef StephanL het volgende:

[..]

Tja minder emoties dan vorige week wel ja.
Ja dat ook, maar de formule is steeds dezelfde. Ik heb het weer geprobeerd, maar kan er niet warm voor lopen.
  Miss 200.000.000! dinsdag 6 november 2018 @ 21:08:04 #119
367000 roos94
pi_182986896
Meestal gaat het kut , dan kliniek en gaat goed , terugval, brief naar ouders en weer goed.
pi_182986898
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 21:04 schreef Disana het volgende:

[..]

Het is een saai programma :)
Aflevering van vorige week met Claudia van 25 die behoorlijk verslaafd was aan alcohol en drugs. Was toch wel een interessante aflevering om te zien. Dan denk je van goh wat gaat het goed. En twee dagen later ging het helemaal weer mis.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
  † In Memoriam † dinsdag 6 november 2018 @ 21:09:05 #121
137949 Disana
pi_182986922
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2018 21:08 schreef WcPot het volgende:

[..]

Aflevering van vorige week met Claudia van 25 die behoorlijk verslaafd was aan alcohol en drugs. Was toch wel een interessante aflevering om te zien. Dan denk je van goh wat gaat het goed. En twee dagen later ging het helemaal weer mis.
Oké, maar het klinkt als meer van hetzelfde.
  Miss 200.000.000! dinsdag 6 november 2018 @ 21:09:10 #122
367000 roos94
pi_182986924
Ik denk gezien de tijd momenteel dat hij geen terugval krijgt.
  Miss 200.000.000! dinsdag 6 november 2018 @ 21:23:17 #123
367000 roos94
pi_182987374
Misschien een paar drankjes stiekem gedaan maar meer niet gok ik
  Miss 200.000.000! dinsdag 6 november 2018 @ 21:25:03 #124
367000 roos94
pi_182987432
Nee ik denk dat hij clean is gebleven.
  dinsdag 6 november 2018 @ 21:30:03 #125
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_182987605
Hij ziet er een stuk beter uit dan aan het begin van het programma.
  Miss 200.000.000! dinsdag 6 november 2018 @ 21:30:24 #126
367000 roos94
pi_182987619
Die eeuwige brief :')
pi_183272087
(af)kick
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Miss 200.000.000! dinsdag 20 november 2018 @ 20:54:57 #128
367000 roos94
pi_183272261
Ghb..
pi_183272302
Gaat hem niet worden met deze gast.
No amount of money ever bought a second of time.
  Miss 200.000.000! dinsdag 20 november 2018 @ 21:05:17 #130
367000 roos94
pi_183272510
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 20:56 schreef TigerXtrm het volgende:
Gaat hem niet worden met deze gast.
wie weet wat de therapie met m doet
pi_183272540
Hoe oud is zijn vriendin?
Dit, dus.
pi_183272556
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:06 schreef Buitendam het volgende:
Hoe oud is zijn vriendin?
Dat zat ik me ook al af te vragen. Ze lijkt me een heel stuk ouder dan hij?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_183272580
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:06 schreef MissJ het volgende:

[..]

Dat zat ik me ook al af te vragen. Ze lijkt me een heel stuk ouder dan hij?
Denk het ook ja. Een jaar of 8-10 jaar ouder denk
pi_183272605
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:08 schreef StephanL het volgende:

[..]

Denk het ook ja. Een jaar of 8-10 jaar ouder denk
Denk dat het meer haar slechte smaak in haarstijl is waardoor ze zo oud lijkt :')
No amount of money ever bought a second of time.
pi_183272622
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:09 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Denk dat het meer haar slechte smaak in haarstijl is waardoor ze zo oud lijkt :')
Dat kan ook en de foute truitjes :P
pi_183272624
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:09 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Denk dat het meer haar slechte smaak in haarstijl is waardoor ze zo oud lijkt :')
Zal er ook mee te maken hebben + te veel onder de zonnebank liggen :')
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_183272667
Die oude vent houdt echt veel te lang z'n ogen dicht als hij praat :D
No amount of money ever bought a second of time.
pi_183272715
Wat een lul met dat appje :r
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183272720
Wow, wat een teksten zeg :o
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Miss 200.000.000! dinsdag 20 november 2018 @ 21:16:10 #140
367000 roos94
pi_183272784
Die woorden zijn gewoon verslaafden uitspraken. Heeft weinig betekenis
  Miss 200.000.000! dinsdag 20 november 2018 @ 21:16:50 #141
367000 roos94
pi_183272796
Verbaasd me niets als die Kenny dat blonde vrouwtje ook aan de drugs helpt oid
pi_183272922
Mocht het hem lukken om in deze aflevering clean te worden en te blijven, dan weet je eigenlijk bij voorbaat al dat hij weer terug gaat vallen.
Dit is een hopeloos geval.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183272957
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat zijn vriendin ook drugs doet of heeft gedaan.
Twiddel
pi_183272988
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:23 schreef StateOfMind het volgende:
Mocht het hem lukken om in deze aflevering clean te worden en te blijven, dan weet je eigenlijk bij voorbaat al dat hij weer terug gaat vallen.
Dit is een hopeloos geval.
Dat vrees ik ook ja
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_183273006
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:24 schreef summer2bird het volgende:
Ik heb een donkerbruin vermoeden dat zijn vriendin ook drugs doet of heeft gedaan.
Dat idee had ik ook meteen toen ik haar zag... Totdat ze zelf zei dat ze geen drugs doet. Geloof ik niet, ze heeft het op zijn minst wel gedaan denk ik.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_183273020
Dat gaat nog niet zo goed
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
pi_183273022
Goed gedaan van haar, om hem terug te halen.
pi_183273038
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:27 schreef StephanL het volgende:
Goed gedaan van haar, om hem terug te halen.
Stomme domme kut |:(
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183273075
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:27 schreef StephanL het volgende:
Goed gedaan van haar, om hem terug te halen.
Betwijfel of het had uitgemaakt. Die gast was bij voorbaat al kansloos.

Je hebt verslaafden die gevangen zitten in hun verslaving en er vanaf willen, en je hebt verslaafden die zichzelf zo zielig vinden dat ze percé in die zieligheid en ellende willen blijven zitten. Kenny is van die laatste, en die mensen kun je niet helpen.
No amount of money ever bought a second of time.
  Miss 200.000.000! dinsdag 20 november 2018 @ 21:30:02 #150
367000 roos94
pi_183273098
Dat wijf :')
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 20 november 2018 @ 21:30:42 #151
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183273123
Die vriendin :') Hopen dat hij écht hulp gaat zoeken. En dat is dan diezelfde vrouw die hem uit die echte hulp heeft onttrokken door hem op te gaan halen :|W
pi_183273156
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 november 2018 21:30 schreef zoem het volgende:
Die vriendin :') Hopen dat hij écht hulp gaat zoeken. En dat is dan diezelfde vrouw die hem uit die echte hulp heeft onttrokken door hem op te gaan halen :|W
Dat. Hij kreeg dé gouden kans en die heeft zij vakkundig om zeep geholpen.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Miss 200.000.000! dinsdag 20 november 2018 @ 21:31:57 #153
367000 roos94
pi_183273167
Deze man ligt binnen enkele jaren tussen 6 planken
pi_183273187
Hij kijkt wel rustiger uit z'n ogen dan in het begin.
No amount of money ever bought a second of time.
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 20 november 2018 @ 21:32:43 #155
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183273188
:o
pi_183273206
LOL die oom :D

Volgens mij gaf die vriendin, zijn moeder ook geen hand of iets.
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 20 november 2018 @ 21:34:06 #157
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183273234
Hulp zoeken via de familie. Ja kerel, die kans heb je vergooid.
pi_183273925
Wat een treurnis zeg. Zo sneu voor die familie die uiteindelijk ook nog eens voor rotte vis werden uitgemaakt.
pi_183274006
Een échte junk.
Dit, dus.
  Miss 200.000.000! dinsdag 20 november 2018 @ 22:46:33 #160
367000 roos94
pi_183274815
Ik hoop dat hij het redt. Maar die vriendin moet weg.
  woensdag 21 november 2018 @ 17:40:08 #161
481298 DeMakerVanJeDochter
Ik wil username veranderen
pi_183287878
Wat een gozer man, ook de hele tijd zo'n enge psycho grijns... Ik hoop voor de familie dat die het redt want het lijkt mij als moeder zijnde super erg om je zoon zo te zien en te zien lijden... Hijzelf heeft volgens mijn genoeg kansen gehad en ziet het niet als een 'probleem'. Maar wie weet...

Niet Peter maar die andere gozer is volgens mijn echt hard gegaan voor een hele lange tijd in zijn leven, man, man, man echt een ex-verslaafd hoofd heeft die maar wel knap hoe die met andere verslaafde om kan gaan aangezien je direct met je verleden in aanraking komt. Zijn kleding passen op een of andere manier niet bij hem, too much ofzo maar ik denk dat die zelf wel weet dat zijn uiterlijk veel over zijn verleden verraadt daarom een soort van 'verdoezeling'?

[ Bericht 1% gewijzigd door DeMakerVanJeDochter op 21-11-2018 20:17:15 ]
Milfjes
pi_183288669
quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2018 17:40 schreef DeMakerVanJeDochter het volgende:
Wat een gozer man, ook de hele tijd zo'n enge psycho grijns... Ik hoop voor de familie dat die het redt want het lijkt mij als moeder zijnde super erg om je zoon zo te zien en te zien lijden... Hijzelf heeft volgens mijn genoeg kansen gehad en ziet het niet als een 'probleem'. Maar wie weet...

Niet Peter maar die andere gozer is volgens mijn echt hard gegaan voor een hele lange tijd in zijn leven, man, man, man echt een ex-verslaafd hoofd heeft die maar wel knap hoe die net andere verslaafde om kan gaan aangezien je direct met je verleden in aanraking komt, en zijn kleding passen op een of andere manier niet bij hem, too much ofzo maar ik denk dat die zelf wel weet dat zijn looks zelf veel over zijn veleden verraadt daarom een soort van 'verdoezeling'?
Maarten Dammers. Hij is idd een ex-verslaafde. 35 Jaar verslaafd geweest.
Die interventionist die er voorheen altijd was was ook een ex-verslaafde.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Miss 200.000.000! dinsdag 27 november 2018 @ 20:24:23 #163
367000 roos94
pi_183408316
Game verslaving vandaag.
pi_183408695
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 20:24 schreef roos94 het volgende:
Game verslaving vandaag.
Weer eens wat anders dan een alcohol - of drugsverslaving.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_183408820
Klinkt behoorlijk heftig
  Miss 200.000.000! dinsdag 27 november 2018 @ 20:46:46 #166
367000 roos94
pi_183408899
Wow is zo'n kutgame. Wel eens gespeeld vond er niks aan
pi_183409086
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 20:46 schreef roos94 het volgende:
Wow is zo'n kutgame. Wel eens gespeeld vond er niks aan
Jip, gelukkig vind er ook niks aan, maar voor andere is het erg verlavend ja.

Ook wel soms dodelijk. Dagenlang gamen is niet goed.
pi_183409184
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 20:54 schreef StephanL het volgende:

[..]

Jip, gelukkig vind er ook niks aan, maar voor andere is het erg verlavend ja.

Ook wel soms dodelijk. Dagenlang gamen is niet goed.
Dit is nu een rage..
pi_183409203
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 21:00 schreef cobain1994 het volgende:

[..]

Dit is nu een rage..
[ afbeelding ]
Ik race liever ;)
  dinsdag 27 november 2018 @ 21:03:29 #170
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_183409226
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 21:00 schreef cobain1994 het volgende:

[..]

Dit is nu een rage..
[ afbeelding ]
Wel minder verslavend denk ik. Korte potjes, investeert niet veel in je in-game karakter.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_183409263

Enige antwoord op die gozer..

Groetjes een gamer

En ik vond het belachelijk dat die gast zei dat die mensen van inet niks om hem geven :’). Ik heb jaaaaren contact gehad met mensen via habbo ( dat is echt raar) en ook een periode dat ik ook alleen beneden kwam om te eten..

Maar aan die mensen heb ik toen meer gehad dan aan mijn ouders

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 27-11-2018 21:06:46 ]
  † In Memoriam † dinsdag 27 november 2018 @ 21:06:42 #172
137949 Disana
pi_183409295
Hij ziet er heel wat beter uit.
pi_183409416
Awww die knuffel met zijn vader O+ Duidelijk dat hij dat echt nodig had.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_183409660
Game over...
  dinsdag 27 november 2018 @ 22:31:12 #175
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_183410971
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2018 21:06 schreef Disana het volgende:
Hij ziet er heel wat beter uit.
Echt wel! Zoveel opener en blijer. Leuke knul om te zien, zo.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 28 november 2018 @ 01:51:41 #176
481298 DeMakerVanJeDochter
Ik wil username veranderen
pi_183413440
Ik hoop dat hij wat meer van het leven gaat maken, op het einde zei die dat die dagen niks (?) doet... :')
Milfjes
pi_183538783
Een zuiper..
  Moderator / Miss SHO dinsdag 4 december 2018 @ 20:59:07 #178
22592 crew  Ole
pi_183538793
behoorlijk
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO dinsdag 4 december 2018 @ 21:00:35 #179
22592 crew  Ole
pi_183538839
Hij lijkt wel te willen zelf
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_183538879
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 21:00 schreef Ole het volgende:
Hij lijkt wel te willen zelf
Een makkie.. ;)
  Moderator / Miss SHO dinsdag 4 december 2018 @ 21:10:07 #181
22592 crew  Ole
pi_183539077
Hij heeft wel lieve familie
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO dinsdag 4 december 2018 @ 21:11:01 #182
22592 crew  Ole
pi_183539093
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 21:01 schreef cobain1994 het volgende:

[..]

Een makkie.. ;)
Alcohol is nog makkelijker ye krijgen dan andere drugs.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_183539135
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 december 2018 21:11 schreef Ole het volgende:

[..]

Alcohol is nog makkelijker ye krijgen dan andere drugs.
Geniet maar drink met mate..
  Moderator / Miss SHO dinsdag 4 december 2018 @ 21:18:37 #184
22592 crew  Ole
pi_183539255
o jee..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_183539292
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 21:18 schreef Ole het volgende:
o jee..
Drank maakt meer kapot dan je lief is.. Nog zo'n gezegde..
  Moderator / Miss SHO dinsdag 4 december 2018 @ 21:22:31 #186
22592 crew  Ole
pi_183539335
snelle terugval
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_183539383
Wel heel goed van die vrouw dat ze apart is gaan wonen
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 4 december 2018 @ 21:26:47 #188
22592 crew  Ole
pi_183539425
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 21:24 schreef MissJ het volgende:
Wel heel goed van die vrouw dat ze apart is gaan wonen
Zeker! Gelukkig kan dat daar wel makkelijker. Moeilijke maar goede beslissing.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_183539474
Hij heeft ook een rode drankneus gekregen..
  dinsdag 4 december 2018 @ 21:29:34 #190
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_183539492
Op deze manier zie je goed wat een ziekte het is.
Dit, dus.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 4 december 2018 @ 21:30:46 #191
22592 crew  Ole
pi_183539524
Heftig hoor
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 4 december 2018 @ 21:41:48 #192
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_183539765
Van alcohol afkomen is haast niet te doen.
  woensdag 5 december 2018 @ 02:15:12 #193
481298 DeMakerVanJeDochter
Ik wil username veranderen
pi_183543605
Iemand een idee hoe die familie er nu voorstaat? Een van de weinige afleveringen waar ik het graag wil weten.
Milfjes
pi_183544267
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 december 2018 21:41 schreef BasEnAad het volgende:
Van alcohol afkomen is haast niet te doen.
Alcohol is als enige drug (bijna) overal te krijgen. Het wordt erg onderschat hoe moeilijk het door de maatschappelijke acceptatie is om er vanaf te blijven.

Triest om te zien hoe graag iemand wil en hoe zwaar het is om van je verslaving af te komen.
pi_183556364
quote:
1s.gif Op woensdag 5 december 2018 07:50 schreef bigE het volgende:

[..]

Alcohol is als enige drug (bijna) overal te krijgen. Het wordt erg onderschat hoe moeilijk het door de maatschappelijke acceptatie is om er vanaf te blijven.

Triest om te zien hoe graag iemand wil en hoe zwaar het is om van je verslaving af te komen.
En als enige drug sociaal geaccepteerd en gebagatelliseerd. Dat maakt het inderdaad heel moeilijk om er vanaf te komen.
  Moderator / Miss SHO woensdag 5 december 2018 @ 20:42:35 #196
22592 crew  Ole
pi_183556719
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 02:15 schreef DeMakerVanJeDochter het volgende:
Iemand een idee hoe die familie er nu voorstaat? Een van de weinige afleveringen waar ik het graag wil weten.
Als het goed is blijven ze ze volgen
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Redactie Sport / Devops woensdag 5 december 2018 @ 20:42:47 #197
176766 crew  zoem
zoemt
pi_183556724
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:25 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:

[..]

En als enige drug sociaal geaccepteerd en gebagatelliseerd. Dat maakt het inderdaad heel moeilijk om er vanaf te komen.
Dan vergeet je nog een andere: koffie! Alleen is koffie niet zo schadelijk en gedrag beïnvloedend als alcohol.
pi_183561417
quote:
0s.gif Op woensdag 5 december 2018 20:25 schreef JeugdVanTegenwoordig het volgende:

[..]

En als enige drug sociaal geaccepteerd en gebagatelliseerd. Dat maakt het inderdaad heel moeilijk om er vanaf te komen.
Dit lijstje zegt een heleboel. En dan is cannabis officieel nog illegaal: https://www.jellinek.nl/v(...)ohol-tabak-en-drugs/

De tabaksindustrie en de farmaceutische industrie schijnen erg goed te zijn in lobbyen. Dat is wel duidelijk in dit lijstje.
pi_183578253
Die vieze baard van van der Vorst maakt meer kapot dan drank goed kan maken.
Karper diem, vis van de dag
  Miss 200.000.000! dinsdag 11 december 2018 @ 19:56:18 #200
367000 roos94
pi_183667891
Wodka verslaving..
pi_183669099
Heftig hoor, je moeder een mes op de keel zetten.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Miss 200.000.000! dinsdag 11 december 2018 @ 20:54:38 #202
367000 roos94
pi_183669203
Op de 1 of andere manier irriteer ik mij altijd zo aan die brieven. Zo geforceerd elke aflevering. En dan op het einde weer een brief.
pi_183669313
Sorry hoor maar ik vind die ervaringsdeskundige zo'n verschrikkelijke kneus :')
Twiddel
  Miss 200.000.000! dinsdag 11 december 2018 @ 21:44:47 #204
367000 roos94
pi_183670405
Fijn dat het goed met haar gaat.
pi_183670552
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:00 schreef summer2bird het volgende:
Sorry hoor maar ik vind die ervaringsdeskundige zo'n verschrikkelijke kneus :')
Dat vind ik dus ook echt he :')
Heb er met mijn vader wel eens over gehad, hoe had ik gereageerd als de familie met camera voor de deur had gestaan.

Opbokken hoor

En dan zo Peter ook nog "we blijven je wel volgen voor het programma".
Exact wat dat meisje zei, ze had de energie niet meer om nee te zeggen.
Maar ik zou vooraf nee zeggen tegen zo programma.. Ze is nu een jaar clean en hoppa oude wond opengereten en mensen herkennen je op straat/ werk.

Anderzijds, zo slecht programma is het ook niet.
Hell To The Liars
pi_183670573
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:49 schreef Droopie het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook echt he :')
Heb er met mijn vader wel eens over gehad, hoe had ik gereageerd als de familie met camera voor de deur had gestaan.

Opbokken hoor

En dan zo Peter ook nog "we blijven je wel volgen voor het programma".
Exact wat dat meisje zei, ze had de energie niet meer om nee te zeggen.
Maar ik zou vooraf nee zeggen tegen zo programma.. Ze is nu een jaar clean en hoppa oude wond opengereten en mensen herkennen je op straat/ werk.

Anderzijds, zo slecht programma is het ook niet.
Is er wel eens iemand heel erg boos geworden tijdens zo'n interventie?
Want dat zou ik me zo heel erg kunnen voorstellen.
Twiddel
pi_183670942
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:50 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Is er wel eens iemand heel erg boos geworden tijdens zo'n interventie?
Want dat zou ik me zo heel erg kunnen voorstellen.
Ik kijk niet vaak, maar weet wel een overdreven volendammer van 5 jaar geleden die echt pissed off was.
Maar als je niet tekent mogen ze ook niets uitzenden lijkt me.
Hell To The Liars
pi_183671355
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 december 2018 22:08 schreef Droopie het volgende:

[..]

Ik kijk niet vaak, maar weet wel een overdreven volendammer van 5 jaar geleden die echt pissed off was.
Maar als je niet tekent mogen ze ook niets uitzenden lijkt me.
Dat lijkt mij ook ja.
Ik zou het zelf wel echt niet op prijs stellen wanneer mijn familie er RTL4 bijhaalt :X
Twiddel
pi_183713509
Inderdaad, lekker op TV en op internet circuleren als (ex)verslaafde, dat lijkt mij niet echt een fijne gedachte. Als ze echt zo begaan zijn met de verslaafde doen ze dit zonder cameraploeg.
pi_183813784
Wat voor drugs staat er voor vanavond op het menu :9
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183814152
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 december 2018 19:09 schreef StateOfMind het volgende:
Wat voor drugs staat er voor vanavond op het menu :9
Geen. Extra lange uitzending van The Rotterdam Project.
pi_183814208
}:|
Dan de PS4 maar aan slingeren *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_183850474
Komen er nog meer afleveringen?
  donderdag 20 december 2018 @ 12:42:11 #214
3542 Gia
User under construction
pi_183852766
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 20:54 schreef roos94 het volgende:
Op de 1 of andere manier irriteer ik mij altijd zo aan die brieven. Zo geforceerd elke aflevering. En dan op het einde weer een brief.
Toch zijn die heel belangrijk. Voor de impact op de verslaafde, maar ook voor de bewustwording van de familieleden.
Het is altijd goed om het op te schrijven als je ergens mee zit. Je moet dan erover nadenken en de ernst van de situatie dringt dan beter door.

Ook moet in zo'n brief aan de verslaafde een zogenaamde 'bottom line' gesteld worden. Wat als het toch weer fout gaat...
Dit als stok achter de deur voor de verslaafde en als rust/bescherming van de familie.

In een jeugdkliniek luidt die bottom line vaak: als je blijft gebruiken mag je niet meer thuis blijven wonen.
In geval van volwassenen is het vaak het hele contact verbreken.
pi_183853686
quote:
1s.gif Op donderdag 20 december 2018 12:42 schreef Gia het volgende:

[..]

Toch zijn die heel belangrijk. Voor de impact op de verslaafde, maar ook voor de bewustwording van de familieleden.
Het is altijd goed om het op te schrijven als je ergens mee zit. Je moet dan erover nadenken en de ernst van de situatie dringt dan beter door.

Ook moet in zo'n brief aan de verslaafde een zogenaamde 'bottom line' gesteld worden. Wat als het toch weer fout gaat...
Dit als stok achter de deur voor de verslaafde en als rust/bescherming van de familie.

In een jeugdkliniek luidt die bottom line vaak: als je blijft gebruiken mag je niet meer thuis blijven wonen.
In geval van volwassenen is het vaak het hele contact verbreken.
Die brieven horen bij stap 8 voor de verslaafde, je moet namelijk ook zelf je excuses maken aan je omgeving (nou ja moeten). Zo'n brief van je familie drukt je neus op de feiten hoe zij die periode ervaren toen iemand verslaafd was.
Tuurlijk snapt de verslaafde dat het andere pijn en verdriet heeft gedaan, echter tijdens zijn verslaving kan het best zijn dat hij/ zij geen idee had hoe dat in de praktijk ging.
Hell To The Liars
  donderdag 4 juli 2019 @ 18:07:06 #216
363056 Wildervankstertje
Nu een Westerleestertje
pi_187753873
Opnames van een nieuw seizoen zijn gestart. 12 afleveringen waarvan Peter van der Vorst er nog 6 presenteert, daarna neemt Ewout Genemans het van hem over.
  Miss 200.000.000! donderdag 4 juli 2019 @ 23:12:58 #217
367000 roos94
pi_187758777
Ik vind Ewout echt 1 van de grootste droeftoeters van de Nederlandse televisie die totaal niet begaan is met zijn kandidaten als je kijkt naar zijn vorige producties. Zoals Fans waar mensen expres rare dingen van hem moesten doen en te kakken werden gezet etc. Veel oud kandidaten van dergelijke programmas kotsen van Ewout.
  vrijdag 5 juli 2019 @ 07:49:26 #218
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_187760919
quote:
0s.gif Op donderdag 4 juli 2019 23:12 schreef roos94 het volgende:
Ik vind Ewout echt 1 van de grootste droeftoeters van de Nederlandse televisie die totaal niet begaan is met zijn kandidaten als je kijkt naar zijn vorige producties. Zoals Fans waar mensen expres rare dingen van hem moesten doen en te kakken werden gezet etc. Veel oud kandidaten van dergelijke programmas kotsen van Ewout.
Helemaal eens! Naar mannetje. Ziet er onschuldig uit maar is wat dat betreft echt een wolf in schaapskleren, met al zijn vreemde programma's.
Koel en donker bewaren
pi_187761202
De nieuwe presentator bevestigd maar weer mijn oordeel over het programma. Sensatiebeluste boel, al vanaf het begin.
  Moderator / Miss SHO vrijdag 5 juli 2019 @ 18:47:03 #220
22592 crew  Ole
pi_187768662
Goh. Net Obese. Ze denken wonderen te kunnen verrichten met camera erbij..
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_187769246
Ewout is beter in kinderprogramma's...
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
pi_187772616
Ik vond Ewout niet zo erg als dat mensen hier beweren, dat gevangenisprogramma deed die eigenlijk prima maar het was allemaal oppervlakkig en daar heeft die eeinig over te zeggen lijkt me.

Ik ken verder zijn verhalen niet.
pi_187772637
Maar iedereen kijkt deze programma's voor een doel en dat is om 'aapjes te kijken', hetzelfde geld voor levenslang met dwang etc.
pi_187774505
Passie in de Polder was een topshow met Ewout.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_187774545
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 01:24 schreef superniger het volgende:
Passie in de Polder was een topshow met Ewout.
Zijn bijdrage aan de televizieruitreiking van 2011 was ook wel top
pi_189466289
Gisteren is het nieuwe seizoen weer van start gegaan *O*. Naast Peter zal ook Ewout Genemans het presenteren.
De tweede aflevering staat ook al op Videoland.

Vond het beide wel heftige verhalen. Opvallend ook dat in beide situaties een ander lid van het systeem ook verslaafd is. Dat was in voorgaande seizoenen volgens mij niet voorgekomen. :o
Vind wel dat Peter het beter presenteert dan Ewout tot nu toe. Ik vind Ewout een beetje ongemakkelijk of gemaakt overkomen... :@
Striving to be more than average.
  Miss 200.000.000! woensdag 16 oktober 2019 @ 17:44:23 #227
367000 roos94
pi_189468308
Ewout is verschrikkelijk :r
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 20:40:24 #228
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_189570574
Goh verrassend dat die gast ook gebruikt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_189570741
Die Ewout maakte ook van die idiote sensatie programma's op RTL 5. Hij is in ieder geval dicht bij zichzelf gebleven aangezien dit ook een sensatie showtje is.
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:24:56 #230
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_189571471
Snackbar?? Friettent! Ewout toch!
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:44:48 #231
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189571838
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:24 schreef AgnesGru het volgende:
Snackbar?? Friettent! Ewout toch!
Friettent, zo heet dat toch in België?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  dinsdag 22 oktober 2019 @ 21:50:21 #232
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_189571931
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:44 schreef Perrin het volgende:

[..]

Friettent, zo heet dat toch in België?
Ook in Brabant, maar dat is ook bijna België natuurlijk ;)
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_189580151
Peter doet het super. Die arme ouders, twee zoons naar de tering en zelf in scheiding :{
Alius aliud dicit
  woensdag 23 oktober 2019 @ 14:07:14 #234
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189580358
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 december 2018 21:00 schreef summer2bird het volgende:
Sorry hoor maar ik vind die ervaringsdeskundige zo'n verschrikkelijke kneus :')
is dat die ex-junkie? Hij deed me denken aan Keith Bakker.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_189583596
Wat een ongelooflijk sneu figuur was die Robert...
Misschien had ie haar liever nog verslaafd in zijn kamertje gehad..
  Tettenkoning woensdag 23 oktober 2019 @ 17:31:06 #236
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189583638
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2019 21:44 schreef Perrin het volgende:
Friettent, zo heet dat toch in België?
Frietkot of frituur. En dan ben ik niet eens een Belg.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_189584227
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 17:31 schreef Nine. het volgende:

[..]

Frietkot of frituur. En dan ben ik niet eens een Belg.
O+ _O_
  woensdag 23 oktober 2019 @ 18:08:14 #238
3542 Gia
User under construction
pi_189584271
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 17:28 schreef Magica het volgende:
Wat een ongelooflijk sneu figuur was die Robert...
Misschien had ie haar liever nog verslaafd in zijn kamertje gehad..
Inderdaad. Volgens mij heeft hij haar ook zo weer terug als hij wil. Benieuwd of ze het volhoudt, clean blijven.
  Tettenkoning woensdag 23 oktober 2019 @ 18:26:50 #239
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189584558
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 18:04 schreef praadje het volgende:
O+ _O_
België. O+
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 23 oktober 2019 @ 19:56:49 #240
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_189586745
Ik heb geen RTL4 maar het lijkt me een interessant programma.
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_189592050
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2019 18:26 schreef Nine. het volgende:

[..]

België. O+
*;
pi_189689467
Present
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:47:40 #243
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_189689507
Hey Lorena Wiebes.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:49:40 #244
22592 crew  Ole
pi_189689547
:Y) met fles wijn :@
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:50:41 #245
22592 crew  Ole
pi_189689563
Idioot veel geld voor een haar föhn ding geval
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_189690094
Wat een smerige baard :r
pi_189692267
Vond het wel een leuke jongen. Is gewoon nooit juist benaderd of gediagnosticeerd (ADD, ADHD, whatever het ook is). Die verslaving is natuurlijk secundair. Hoop dat hij de goede hulp krijgt en op zijn plek komt.
Koel en donker bewaren
pi_189732405
Die ervaringsdeskundie, watdefuck, hij heeft wel een typische junkhoofd, ook jammer, kan gebeuren, maar hij kleed zich als een 15 jarige. :')

Dit programma was interessanter omdat je een proces zag van een bepaald persoon, nu is er alleen de sensatie op het begin, een paar beelden van de kliniek en het einde... :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2019 17:49:16 ]
pi_189787857
De komende aflevering is grotendeels een oude aflevering met drugsverslaafde Eusebio. Heb net op videoland zitten kijken en alleen aan het eind van de aflevering zijn er wat beelden bij geplakt van hoe het nu met Eusebio gaat. Verder gewoon precies dezelfde aflevering als een jaar geleden.
pi_189843500
Volgende week:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_189912090
Volgende week weer een oude aflevering met een stukje vervolg.
Hadden ze niet genoeg kandidaten voor dit seizoen?
Striving to be more than average.
pi_189912149
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 18:47 schreef Daniane het volgende:
Volgende week weer een oude aflevering met een stukje vervolg.
Hadden ze niet genoeg kandidaten voor dit seizoen?
Zag het net op Videoland. Laatst ook al de aflevering van Eusebio uit Den Haag met een stukje vervolg erbij.

Aflevering van vandaag is wel nieuw.

Kan zijn dat ze niet meer afleveringen hebben gemaakt i.v.m. het stoppen van Peter als presentator. Misschien had Ewout niet de tijd meer afleveringen te presenteren gezien hij ook met andere programma's bezig was toen hij Verslaafd overnam.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 12 november 2019 @ 20:42:32 #253
22592 crew  Ole
pi_189914146
Ik kijk
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_190026460
Dit is ook een herhaling toch?
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190026487
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 november 2019 20:44 schreef Lonaa het volgende:
Dit is ook een herhaling toch?
Ja, met aan het eind een stukje vervolg eraan geplakt wat nog niet is uitgezonden.
pi_190026502
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 20:45 schreef Alieda-R het volgende:

[..]

Ja, met aan het eind een stukje vervolg eraan geplakt wat nog niet is uitgezonden.
Wat kut.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_190026523
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 november 2019 20:45 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Wat kut.
Volgende week wel weer een nieuwe aflevering, die zit ik nu te kijken op Videoland.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 19 november 2019 @ 20:47:44 #258
22592 crew  Ole
pi_190026549
1,5 liter wodka :o
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_190026571
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 20 november 2019 @ 09:33:55 #260
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_190033828
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 20:47 schreef Ole het volgende:
1,5 liter wodka :o
En de rest had ze nog verzwegen. Coke, speed, wiet en crack. Zonde dat ze was teruggevallen na de opname. Nog even een kuurtje GHB erachteraan.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Tettenkoning woensdag 20 november 2019 @ 09:48:36 #261
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_190034028
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2019 09:33 schreef SEMTEX het volgende:
En de rest had ze nog verzwegen. Coke, speed, wiet en crack. Zonde dat ze was teruggevallen na de opname. Nog even een kuurtje GHB erachteraan.
Crack, dat hoor je niet zo vaak in Nederland.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
  woensdag 20 november 2019 @ 10:13:42 #262
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_190034374
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 09:48 schreef Nine. het volgende:

[..]

Crack, dat hoor je niet zo vaak in Nederland.
Ik moest ff opzoeken wat het nou precies is, maar als je aan cocaine kunt komen, dan ook wel aan crack denk ik.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Tettenkoning woensdag 20 november 2019 @ 10:20:00 #263
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_190034451
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2019 10:13 schreef SEMTEX het volgende:
Ik moest ff opzoeken wat het nou precies is, maar als je aan cocaine kunt komen, dan ook wel aan crack denk ik.
Ik bedoel dat crack niet zo'n gangbare drug is in Nederland, m.a.w. je hoort gewoon niet zo vaak dat iemand verslaafd is aan crack. ;)
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_190034484
Drugsproblematiek in Nederland wordt al jaren zwaar onderschat. Ondanks dat ik dit een sensatieshowtje pur sang vind, vind ik het wel goed dat dit onder de aandacht gebracht wordt.
  woensdag 20 november 2019 @ 10:31:21 #265
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_190034592
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 10:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
Drugsproblematiek in Nederland wordt al jaren zwaar onderschat. Ondanks dat ik dit een sensatieshowtje pur sang vind, vind ik het wel goed dat dit onder de aandacht gebracht wordt.
Nou ja, het is een tijdje best goed gegaan. De echte drugsproblematiek zat vroeger vooral bij de heroineverslaafden, vooral omdat ze vaak op straat terecht kwamen en/of crimineel gedrag vertoonden om aan hun drugs te komen. Maar die kregen uiteindelijk gereguleerd heroine en opvang en verdwenen van de straat.

Tegenwoordig raken mensen weer meer verslaafd aan synthetische drugs. GHB, coke, speed. Waarbij van die eerste ook nog eens heel lastig af te kicken is zonder in een coma te raken.

Ik vraag me af of het dat meisje van gisteren goed gelukt is. In haar net afgekickte periode zag ze er frisser uit, vond ik. Op de beelden na anderhalf jaar had ze weer opnieuw die wat dikke oogleden en een soort gat in haar wang
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_190258537
Triest geval weer dit keer, de worsteling van zo'n jongen...
Ik zie het niet echt heel positief in
pi_194501959
Een verslaving maakt altijd meer kapot dan je lief is.

Ik las dit artikel en dat opende mijn ogen wel!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 40% gewijzigd door zoem op 12-08-2020 08:25:40 (spam?) ]
[Jenisport](https://www.facebook.com/jenisport)
  maandag 1 maart 2021 @ 13:34:47 #268
344884 monkyyy
Myers-Briggs: INTJ
pi_198267677
Dinsdag weer een nieuw seizoen ^O^
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
  maandag 1 maart 2021 @ 14:12:03 #269
495145 Koekoekskind
Slechts gejat
pi_198268189
Dat is handig om te weten, thanks
  Moderator / Miss SHO maandag 1 maart 2021 @ 14:59:18 #270
22592 crew  Ole
pi_198268795
In de eerste aflevering van het nieuwe seizoen de 38-jarige Dennis, die al vanaf zijn 16e verslaafd is aan cocaïne. Sinds tien jaar deelt hij zijn leven met Ton, maar hij blijft ontkennen dat hij een verslaving heeft.

Leugens
Ton heeft zelfs in het geheim een camera op de WC geïnstalleerd om Dennis op heterdaad te betrappen. Ton kan de leugens niet meer aan en wil dat Dennis nú gaat afkicken.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_198291455
Alvast een reminder dus. :)
pi_198291776


[ Bericht 100% gewijzigd door vencodark op 02-03-2021 20:41:04 ]
pi_198291855
K zou ook niet lekker wakker worden zo nee
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Moderator / Miss SHO dinsdag 2 maart 2021 @ 20:44:18 #274
22592 crew  Ole
pi_198291865
nu al heftig
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_198291880
Geen dikke Dennis maar dunne Dennis..
pi_198291942
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 20:44 schreef cobain1994 het volgende:
Geen dikke Dennis maar dunne Dennis..
Dikke Dennis zat anders ook zwaar aan de coke, volgens hem tenminste 3 gr per dag. Dun werd ie er iig niet van. 😎
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_198291969
Waar kan ik dit terug kijken? RTLxl bestaat niet meer ofzo.
pi_198291983
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 20:48 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Waar kan ik dit terug kijken? RTLxl bestaat niet meer ofzo.
https://www.rtlxl.nl/
pi_198292004
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 20:47 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Dikke Dennis zat anders ook zwaar aan de coke, volgens hem tenminste 3 gr per dag. Dun werd ie er iig niet van. 😎
Vreetbuien.. ;)
  Moderator / Miss SHO dinsdag 2 maart 2021 @ 20:50:07 #280
22592 crew  Ole
pi_198292024
Zou tegen beter weten ook zeggen rot op!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_198292065
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 20:49 schreef cobain1994 het volgende:

[..]

Vreetbuien.. ;)
Na langdurig (en veel) gebruik gaat je stofwisseling ook aardig naar de klote en zet het lichaam alles om in vet. 🤔
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 2 maart 2021 @ 20:53:16 #282
22592 crew  Ole
pi_198292094
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 20:49 schreef cobain1994 het volgende:

[..]

Vreetbuien.. ;)
Dikke Dennis weet ik van dichtbij. maagoperatie niet geholpen en veel coke . Gaat niet oud worden. Maar misschien vindt hij dat wel ok
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_198292144
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 20:53 schreef Ole het volgende:

[..]

Dikke Dennis weet ik van dichtbij. maagoperatie niet geholpen en veel coke . Gaat nie5 oud worden. Maar misschien vindt hij dat wel ok
Hij bewaart ook stukjes neusschot wat uit zijn neus komt op sterk water..Door het snuiven..
pi_198292239
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 20:54 schreef cobain1994 het volgende:

[..]

Hij bewaart ook stukjes neusschot wat uit zijn neus komt op sterk water..Door het snuiven..
Ach ja, de 1 verzamelt dit, de ander dat. 😁
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_198292355
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 20:58 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Ach ja, de 1 verzamelt dit, de ander dat. 😁
Maar nu terug naar dunne Dennis? Haalt hij het of haalt hij het niet..
  Moderator dinsdag 2 maart 2021 @ 21:03:30 #286
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_198292361
What can change the nature of a man?
pi_198292397
Hoe veel gebruikte hij wekelijks/dagelijks nou dan?
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_198292456
Oeps..Terugval?
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:20:19 #289
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_198292759
OEPS
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_198292763
Wist ik al toen hij zei dat het niet lukte.
pi_198292831
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:20 schreef praadje het volgende:
Wist ik al toen hij zei dat het niet lukte.
En maar volhouden en zweren. Zo herkenbaar. Dat liegen altijd :r
pi_198292832
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:20 schreef praadje het volgende:
Wist ik al toen hij zei dat het niet lukte.
Yup. Uitstellen etc.
Zag je van heinde en verre aankomen.
pi_198292836
De test liegt!
pi_198292843
quote:
17s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:23 schreef praadje het volgende:

[..]

En maar volhouden en zweren. Zo herkenbaar. Dat liegen altijd :r
Via het toetsenbord misschien. :')
pi_198292847
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:23 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
De test liegt!
Die test is verslaafd. :+
pi_198292858
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:23 schreef vencodark het volgende:

[..]

Via het toetsenbord misschien. :')
Echt de gekste dingen verzinnen ze.
pi_198292871
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 maart 2021 21:23 schreef vencodark het volgende:

[..]

Via het toetsenbord misschien. :')
Kan ook nog van het deksel van de wc komen.. ;)
pi_198292882
Als die Ton echt ballen heeft, verbreekt hij nu de relatie.
  dinsdag 2 maart 2021 @ 21:25:54 #299
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_198292897
Heerlijke tv dit.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_198292994
Wat een enorm slappe aflevering, had beter verwacht
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  Trouwste user 2022 dinsdag 2 maart 2021 @ 21:49:42 #301
7889 tong80
Spleenheup
pi_198293451
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 14:59 schreef Ole het volgende:
In de eerste aflevering van het nieuwe seizoen de 38-jarige Dennis, die al vanaf zijn 16e verslaafd is aan cocaïne. Sinds tien jaar deelt hij zijn leven met Ton, maar hij blijft ontkennen dat hij een verslaving heeft.

Leugens
Ton heeft zelfs in het geheim een camera op de WC geïnstalleerd om Dennis op heterdaad te betrappen. Ton kan de leugens niet meer aan en wil dat Dennis nú gaat afkicken.

Die kon nog beter en extremer liegen dan ik.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')