Wauw, dat belooft watquote:
Nja dat. Dordt - Geldermalsen is minstens het dubbele. Maar dezelfde provincie vindt het daar niet nodigquote:Op donderdag 17 november 2016 12:32 schreef Salatrel het volgende:
Gezeur over toiletten op dat traject van begin tot eind station is 20 minuten oid?
Dezelfde provincie vond het hier ook niet nodig. De keuze voor wel of geen toilet hebben ze overgelaten aan de vervoerder.quote:Op donderdag 17 november 2016 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dezelfde provincie vindt het daar niet nodig
Dat kan ook ja Gelukkig heeft NS geleerd van plaszakgate en zijn ze niet meer zulke skčre paupers als Arriva blijkbaar nog welquote:Op donderdag 17 november 2016 13:18 schreef ReisT het volgende:
[..]
Dezelfde provincie vond het hier ook niet nodig. De keuze voor wel of geen toilet hebben ze overgelaten aan de vervoerder.
is denk ik niet eens een echte optie geweest, maar meer om de druk op de NS en ProRail op te voeren om die extra trein mogelijk te maken. Daarvoor moet nog wel het nodige gebeuren, omdat de onderstations nu niet voldoende capaciteit hebben met fikse spanningsdippen tot gevolg.quote:Op donderdag 17 november 2016 19:07 schreef James1988 het volgende:
Het huren van een dieseltrein bij Arriva is dus niet gelukt?
Jij woont praktisch in een station, dus onze beste ervaringsdeskundige, is het aan te raden?quote:Op donderdag 17 november 2016 18:58 schreef James1988 het volgende:
Heeft er iemand hier toevallig zin om een weekje in Utrecht Centraal te wonen? Dan is dit je kans: https://kamernet.nl/details/1378235/searchalladverts
Ik vind van wel.quote:Op donderdag 17 november 2016 19:27 schreef ReisT het volgende:
[..]
Jij woont praktisch in een station, dus onze beste ervaringsdeskundige, is het aan te raden?
Zeker. Het enige dat ik mij kan bedenken is dat ze het bestaande onderstation Peperga ook uit moeten breiden. Alleen Stobbega heeft twee groepen zie ik, maar ook dat kan mogelijk een spanningsdip bij Akkrum niet voorkomen.quote:Op donderdag 17 november 2016 19:25 schreef ReisT het volgende:
Dat risico is er nu ook al met drie treinen per uur, daarom komt er dus dat extra onderstation maar volgens ProRail is dat nog niet genoeg voor vier treinen (uitgaande van worst-case scenario waarin alle vier die treinen op maximale lengte rijden). Dus ik ben benieuwd wat ze nog meer gaan doen.
Doel je op dit rapport of op iets anders?quote:Op donderdag 17 november 2016 20:18 schreef b2py het volgende:
Ik dacht de TEV analyse rapportage openbaar was, iemand dat ding zien slingeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |