abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
  zondag 12 maart 2017 @ 19:18:36 #176
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_169467370
registreer om deze reclame te verbergen
Ik had het alleen met optrekken in het begin hoor. Het is even spelen met gas en koppeling, met die diesel kun je heel makkelijk wegrollen op alleen de koppeling. Is ook wat vergevingsgezinder qua afslaan. Als je dat eenmaal doorhebt valt het allemaal reuze mee.

Kan misschien ook komen omdat ik natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal heb. Misschien is het wel gewoon omdat het een andere auto in het algemeen is en dat dat per definitie even wennen is ;) (lesauto was natuurlijk wat nieuwer/moderner/soepeler etc :P )
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  zondag 12 maart 2017 @ 20:15:00 #177
399258 Voszje
Member of the internet.
pi_169468913
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 19:18 schreef LuNaTiC het volgende:
Ik had het alleen met optrekken in het begin hoor. Het is even spelen met gas en koppeling, met die diesel kun je heel makkelijk wegrollen op alleen de koppeling. Is ook wat vergevingsgezinder qua afslaan. Als je dat eenmaal doorhebt valt het allemaal reuze mee.

Kan misschien ook komen omdat ik natuurlijk geen vergelijkingsmateriaal heb. Misschien is het wel gewoon omdat het een andere auto in het algemeen is en dat dat per definitie even wennen is ;) (lesauto was natuurlijk wat nieuwer/moderner/soepeler etc :P )
Dat zeker. ;)
"Jij bent het lekkerste wijf van FOK!" - Toto69
"Niet weten dat Voszje een sluwe godin is :')" - Dven
"Jammer dat we onze enige Oostblokuser moeten missen nu Voszje blijkbaar een leven heeft gekregen :N." - MAHL
  zondag 12 maart 2017 @ 22:03:30 #178
280647 LompeHork
Meme Engineer
pi_169472729
quote:
1s.gif Op zondag 12 maart 2017 14:26 schreef sally-spectra het volgende:

[..]

Eigen verklaring
Gebruik van de auto
Administratiekosten
Dat ja, 250 euro is echt geen gekke prijs. Mensen vergeten vaak ook dat naast het uurloon van de instructeur, ook dingen als verzekeringen gek genoeg niet gratis zijn :+ Ook wordt vaak nog vergeten dat de Eigen Verklaring vaak ook wordt betaald door de rijschool.

Ik reken zelf ook 250 euro voor een los examen. (pakketprijs wordt heel anders berekend en kan daarom veel goedkoper)
Op dinsdag 27 juni 2017 21:49 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
LompeHork liep hier al rond als blauwe toen ik nog mijn kut posts in steen uithakte en bij Danny de grot in smeet.
pi_169596716
quote:
0s.gif Op zondag 12 maart 2017 15:51 schreef Voszje het volgende:

[..]

Ik heb dat hele formulier niet eens besproken, er werd vluchtig naar gekeken en dat was het. :P
Haha, dat kan ook :p
Bij mij werd het wel besproken! Ik had mezelf uiteindelijk twee 5en gegeven voor dingen waarvan ik vond dat het nog wel duidelijk verbetering nodig had, en voor de rest 6en en een 7. Maar ze vond dat ik veel te negatief was :p
Verder ging het ook wel redelijk, ik heb in ieder geval de vrijstelling binnen! Ik moet nog wel echt werken aan het verder vooruit kijken (en daar dan beter op anticiperen) en de doorstroming.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 20:08:47 #180
312662 Eerin
The one and only
pi_169597941
Hoi!
Ik heb een vraag. Ik rij vaak op de weg hieronder en sta dan stil voor de haaientanden. Ik sla dan af naar rechts. Vaak fietsen er bejaarden op de stoep rechts van mij die rechtdoor willen gaan waar ik dus naar rechts ga (daar staan van die streepjes op de weg). Zij lopen dus niet, maar fietsen over de stoep. Ik geef die mensen geen voorrang, omdat ik het a) irritant vind als je op de stoep fietst omdat je te lui bent om op de weg te fietsen, wat wel de bedoeling is hier, en b) omdat ik dacht dat hierbij niet de regel van rechtdoor op zelfde weg heeft voorrang geldt.

Ze kijken echter altijd heel boos als ik doorrijd en zij van hun fiets moeten stappen, want zij vinden dat ze voorrang hebben. Nou vinden bejaarden dat altijd wel, maar ik snap deze situatie niet goed.

Het internet is hierover niet heel duidelijk, althans niet in wat ik kon vinden.

Wat denken jullie? Ik heb zelf al een tijd m'n rijbewijs, maar dit weten jullie waarschijnlijk beter dan ik, dus vandaar dat ik hier even langskom. Als het verkeerd staat hoor ik het graag!

256r3ut.png
I wanted to be the moron of the family, because morons seemed to have more fun, more freedom and more personality.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 20:15:17 #181
399258 Voszje
Member of the internet.
pi_169598080
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 19:06 schreef Gentianella het volgende:

[..]

Haha, dat kan ook :p
Bij mij werd het wel besproken! Ik had mezelf uiteindelijk twee 5en gegeven voor dingen waarvan ik vond dat het nog wel duidelijk verbetering nodig had, en voor de rest 6en en een 7. Maar ze vond dat ik veel te negatief was :p
Verder ging het ook wel redelijk, ik heb in ieder geval de vrijstelling binnen! Ik moet nog wel echt werken aan het verder vooruit kijken (en daar dan beter op anticiperen) en de doorstroming.
Gefeliciteerd! ;) Nog even goed oefenen en dan knallen op je praktijkexamen.
"Jammer dat we onze enige Oostblokuser moeten missen nu Voszje blijkbaar een leven heeft gekregen :N." - MAHL
  vrijdag 17 maart 2017 @ 20:36:43 #182
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_169598501
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 20:08 schreef Eerin het volgende:
Hoi!
Ik heb een vraag. Ik rij vaak op de weg hieronder en sta dan stil voor de haaientanden. Ik sla dan af naar rechts. Vaak fietsen er bejaarden op de stoep rechts van mij die rechtdoor willen gaan waar ik dus naar rechts ga (daar staan van die streepjes op de weg). Zij lopen dus niet, maar fietsen over de stoep. Ik geef die mensen geen voorrang, omdat ik het a) irritant vind als je op de stoep fietst omdat je te lui bent om op de weg te fietsen, wat wel de bedoeling is hier, en b) omdat ik dacht dat hierbij niet de regel van rechtdoor op zelfde weg heeft voorrang geldt.

Ze kijken echter altijd heel boos als ik doorrijd en zij van hun fiets moeten stappen, want zij vinden dat ze voorrang hebben. Nou vinden bejaarden dat altijd wel, maar ik snap deze situatie niet goed.

Het internet is hierover niet heel duidelijk, althans niet in wat ik kon vinden.

Wat denken jullie? Ik heb zelf al een tijd m'n rijbewijs, maar dit weten jullie waarschijnlijk beter dan ik, dus vandaar dat ik hier even langskom. Als het verkeerd staat hoor ik het graag!

[ afbeelding ]
Geef je ze wel voorrang als ze lopen? Lijkt me dat rechtdoorgaand verkeer dan gewoon voorrang heeftop afslaand verkeer toch?
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 20:43:24 #183
312662 Eerin
The one and only
pi_169598635
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 20:36 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Geef je ze wel voorrang als ze lopen? Lijkt me dat rechtdoorgaand verkeer dan gewoon voorrang heeftop afslaand verkeer toch?
Ja als ze lopen wel idd
I wanted to be the moron of the family, because morons seemed to have more fun, more freedom and more personality.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 20:43:43 #184
280647 LompeHork
Meme Engineer
pi_169598648
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 20:08 schreef Eerin het volgende:
Hoi!

[ afbeelding ]
Fietsend hebben ze er geen voorrang, ze mogen er immers niet fietsen. (let op: Kinderen onder de 10 wel, dan gelden fietsjes op het voetpad namelijk als "speelgoed" en niet als "fiets") Voetgangers hebben er wel voorrang als jij rechts af slaat (rechtdoor op dezelfde weg gaat voor). Voetgangers moeten daar natuurlijk wel voorrang verlenen aan kruisend verkeer. (want geen V.O.P.)
LompeHork liep hier al rond als blauwe toen ik nog mijn kut posts in steen uithakte en bij Danny de grot in smeet.
pi_169600814
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 20:43 schreef LompeHork het volgende:

[..]

Fietsend hebben ze er geen voorrang, ze mogen er immers niet fietsen. (let op: Kinderen onder de 10 wel, dan gelden fietsjes op het voetpad namelijk als "speelgoed" en niet als "fiets") Voetgangers hebben er wel voorrang als jij rechts af slaat (rechtdoor op dezelfde weg gaat voor). Voetgangers moeten daar natuurlijk wel voorrang verlenen aan kruisend verkeer. (want geen V.O.P.)
Volgens mij doet het feit dat ze er niet mogen fietsen niets af aan het feit dat ze nog steeds rechtdoor gaand verkeer zijn. Immers, iemand die uit de verkeerde kant van een eenrichtingsstraat komt, maar voor jou van rechts, heeft ook gewoon voorrang.
The summer is magic!
Nobody on the road, nobody on the beach.
I feel it in the air, the summer is out of reach.

"Censorship is telling a man he can't have a steak just because a baby can't chew it."
  vrijdag 17 maart 2017 @ 22:38:53 #186
280647 LompeHork
Meme Engineer
pi_169600924
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 22:32 schreef Pizza_Boom het volgende:

[..]

Volgens mij doet het feit dat ze er niet mogen fietsen niets af aan het feit dat ze nog steeds rechtdoor gaand verkeer zijn. Immers, iemand die uit de verkeerde kant van een eenrichtingsstraat komt, maar voor jou van rechts, heeft ook gewoon voorrang.
En ik kan je vertellen dat ze gewoon nul rechten hebben op een voetpad.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 22:39:16 #187
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_169600933
quote:

[..]

volgens mij ook. Het blijft rechtdoorgaand verkeer op dezelfde weg, dus je moet altijd voorrang verlenen, ook al mogen ze er niet fietsen.
  vrijdag 17 maart 2017 @ 22:41:02 #188
280647 LompeHork
Meme Engineer
pi_169600967
Als je ze kapot rijdt krijg je als automobilist wel ongelijk van de rechter, dat wel.
pi_169603785
quote:
10s.gif Op vrijdag 17 maart 2017 22:41 schreef LompeHork het volgende:
Als je ze kapot rijdt krijg je als automobilist wel ongelijk van de rechter, dat wel.
Dat is zelfs zo als je een voetganger omver rijdt als ze door rood lopen, aangezien een automobilist de minst kwetsbare is.
  zaterdag 18 maart 2017 @ 11:18:55 #190
312662 Eerin
The one and only
pi_169605459
quote:

[..]

Echt waar? Dat vind ik best wel krom. Dan kan toch iedereen gewoon gaan rijden hoe hij dat wil, omdat hij toch wel voorrang krijgt? Enigszins overdreven natuurlijk, maar het voelt helemaal niet logisch om voorrang te geven aan iemand die zich niet aan de regels houdt.
pi_169626113
Na lang wachten volgende week praktijkexamen om 13:00, vorige keren waren op 09:00. Hopen dat het lekker rustig is op de weg :P
  maandag 20 maart 2017 @ 18:40:54 #192
399258 Voszje
Member of the internet.
pi_169658225
quote:
0s.gif Op zondag 19 maart 2017 13:48 schreef mimimi het volgende:
Na lang wachten volgende week praktijkexamen om 13:00, vorige keren waren op 09:00. Hopen dat het lekker rustig is op de weg :P
Lijkt me een prima tijd. Succes!
pi_169697591
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 januari 2017 16:37 schreef DieselTank het volgende:
Ik mis het autorijlessen ;( Het was zon fijne auto :'( Misschien maar weer een proeflessie aanvragen ofzo :D
Ha ik soms ook, maar aan de andere kant ik rij nu veel liever in mijn eigen auto. Maar bij de rijles had je geen excuus nodig om een rondje te rijden, dus dat is het enige wat ik mis.

Nu zijn het echt allemaal geplande ritten van A naar B, dus niet voor de lol autorijden. Dat kost alleen maar handen vol geld.
pi_169697694
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 13:02 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Ha ik soms ook, maar aan de andere kant ik rij nu veel liever in mijn eigen auto. Maar bij de rijles had je geen excuus nodig om een rondje te rijden, dus dat is het enige wat ik mis.

Nu zijn het echt allemaal geplande ritten van A naar B, dus niet voor de lol autorijden. Dat kost alleen maar handen vol geld.
Ach, dat valt wel mee, een rondje over de Veluwe is voor mij die paar euro benzine altijd wel waard.
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_169697717
Ik moet dus maximaal 8 weken wachten op mijn medische verklaring omdat ik bij 1 vraag ja moest antwoorden, namelijk dat ik behandeld ben GEWEEST voor een psychische stoornis.

Heb nu nergens meer last van maar moet dus nu toch weken wachten tot het CBR komt met: ohja Nick, je hebt idd niets en mag gewoon praktijkexamen doen.

Godverdomme zeg.
Ik had jou als mijn zoon willen hebben. ~ Djeez
pi_169697741
quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 13:09 schreef Fylax het volgende:
Ik moet dus maximaal 8 weken wachten op mijn medische verklaring omdat ik bij 1 vraag ja moest antwoorden, namelijk dat ik behandeld ben GEWEEST voor een psychische stoornis.

Heb nu nergens meer last van maar moet dus nu toch weken wachten tot het CBR komt met: ohja Nick, je hebt idd niets en mag gewoon praktijkexamen doen.

Godverdomme zeg.
lekker voor je.
Op vrijdag 16 september 2016 10:27 schreef Frozen_Glitterpen het volgende: Gezegend door de beste DJ van het forum :')
Op donderdag 1 december 2016 19:20 schreef Henkelientje het volgende:Aaaahh hou ook van jou hoor tail
Op donderdag 13 april 2017 02:27 schreef Stien_Struis het volgende:
Hij bedoelt het wel goed die Tailfox maar het komt wat ongelukkig zijn strot uit.
pi_169697817
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 13:08 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Ach, dat valt wel mee, een rondje over de Veluwe is voor mij die paar euro benzine altijd wel waard.
Ja dat heb ik in het weekend gedaan :D Ben met de auto naar Beekbergen geweest en vanaf daar met de auto naar de Hoge Veluwe en dat was echt cool :)

Maar het Heuvelland is nog cooler vind persoonlijk, dus in weekend een ijsje in Epen gaan eten.

quote:
0s.gif Op woensdag 22 maart 2017 13:09 schreef Fylax het volgende:

Godverdomme zeg.
Ik heb sinds vorige week de diagnose autisme gekregen: had van mijn rijschool het advies gekregen om te wachten met het pyschologische onderzoek tot ik geslaagd was, want zolang je geen diagnose hebt hoef je ook geen ja te zeggen.

Al was ze wel bang dat ik mijn mond zou voorbij praten: maar nu heb ik wel mijn rijbewijs al 5 maanden, vind het dus ook onzin dat je als autist zo bij het CBR belemmerd wordt. Want autisten kunnen hele goede chauffeurs zijn.
pi_169697833
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 13:10 schreef tailfox het volgende:

[..]

lekker voor je.
Waarom deze afgunst? Idioterie.
Ik had jou als mijn zoon willen hebben. ~ Djeez
pi_169697876
quote:
1s.gif Op woensdag 22 maart 2017 13:14 schreef Fylax het volgende:

[..]

Waarom deze afgunst? Idioterie.
omdat het je eigenschuld is je wist dat je een ja had en had dat eerder moeten regelen
Op vrijdag 16 september 2016 10:27 schreef Frozen_Glitterpen het volgende: Gezegend door de beste DJ van het forum :')
Op donderdag 1 december 2016 19:20 schreef Henkelientje het volgende:Aaaahh hou ook van jou hoor tail
Op donderdag 13 april 2017 02:27 schreef Stien_Struis het volgende:
Hij bedoelt het wel goed die Tailfox maar het komt wat ongelukkig zijn strot uit.
pi_169697890
Je hoeft dat toch niet met waarheid in te vullen ?
Signature:
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
abonnementen ibood.com bol.com Gearbest
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')