abonnement Unibet Coolblue
pi_166714453
Oh dan heb ik dat verkeerd onthouden :@ Ik dacht dat dat ook de reden was waarom ze was opgenomen, maar zie nu dat dat was ivm weeen activiteit die veels te vroeg kwam...

Maar goed, ik duim inderdaad ook dat het nog maar heel lang mag duren voor ze :Y Ik vind het wel heel eng ;(

[ Bericht 21% gewijzigd door Fazz op 17-11-2016 15:44:14 ]
pi_166714765
Jeetje, wat schrikken Fazz! Sterkte!!
  donderdag 17 november 2016 @ 16:11:18 #128
149959 SQ
snelle trees
pi_166715264
Ik was gisteren om 16:30 even bij de (jarige) buurvrouw op visite. Ze dacht dat de bevalling wel eens snel zou kunnen gaan beginnen (38 weken). Ik dacht nog zo van uhuh, jij bent nog veel te vrolijk. Krijg ik net een appje dat -ie om 22:00 geboren is _O-
Wel lekker vlot en gewoon terwijl de oudste lag te slapen :+ En een baby voor je verjaardag :D
disclaimer
pi_166715300
Dat is zeker een snelle! :D
Dat opvang regelen voor kind 1 vind ik wel een dingetje hoor. Lijkt me heerlijk als het gewoon zo thuis kan terwijl de oudste slaapt :)
  donderdag 17 november 2016 @ 16:44:24 #130
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_166715903
Ik lees over veel te vroeg gebroken vliezen en onduidelijke echo's, akelig!

Net schrok ik ineens overeind: was er niet een heel stuk van mijn voortand af? Voelend met mijn tong realiseer ik me dat dat in een droom was want ik heb nog nergens last van maar lag net wel even op de bank te slapen. En nou vraag ik me af: was er niet iets met zwangerschap en typische dromen over tanden? Zo ja: begint dat nú al? :o
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_166715954
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 17 november 2016 @ 17:11:44 #132
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_166716373
Als je hebt besloten om nog niet te vertellen dat je zwanger bent, zou ik bij een directe vraag ook 'nee' antwoorden. Het is een vraag die mensen überhaupt niet zouden moeten stellen...
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
  donderdag 17 november 2016 @ 17:40:02 #133
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_166716874
Ik kom Tinos en zijn mevrouw nog even toejompelen *O*.. maar ik hoop dat het vlot is gegaan en ze al lekker aan het babyknuffelen zijn :Y

Missb, wat een onzekerheid. Heel veel sterkte! (En wel/niet vertellen is heel persoonlijk.. hier wist mijn/zijn fam al van de zwangerschappen op de testdag of 1 dag erna).

Fazz wat een schrik! Hopelijk kunnen ze de boel nog lang rekken in het zh.

Sq, fijn dat het na de koffie weer beter ging. Ik kreeg eerder de vibe dat het zo goed ging met het niet stressen over deze zwangerschap. Maar af en toe je zorgen maken heeft iedereen wel eens .. dus niet meteen denken dat je dan weer in die modus bent geschoten :* Beterschap!
En wat een vlotte dame jouw buuf!

Geen idee of er een verband tussen de droom zit Lemijn. Van die 'er is iets met mijn tanden dromen' vind ik altijd erg naar.

Gogo beterschap en leuk vd cursus met man! :Y

Logi, gaat de hoofdpijn wel weer over in de loop van de ochtend?

Helio nog even volhouden tot verlof! Ben je al wat aan het afbouwen qua hoeveelheid werk of nog veel deadlines? (Weet niet wat voor werk je doet).

Gisteren was ik op mijn werk om schoentje van Vv te zetten voor Sint.. en stiekum de nieuwe collega te checken die na mijn verlof begonnen is (heb nu al ruim een maand verlof :o ). Was wel even gezellig.. ff bijkletsen.. en het was nog steeds gekkenhuis qua drukte.. arme collegas.. En heerlijk joh om dan na een theetje en wat chitchat weer weg te rijden :P

Vandaag is de enige dag deze week dat Vv bij oma is... dus ben vanaf 8.00 al bezig met mijn to-do-lijst af te werken.. Zit toch echt in nestel-modus vandaag. Ledikant/wieggewassen gedaan, wat-neem-ik-mee-naar-het-zh-wassen, heel de keuken gepoetst (zo schoon is hij na plaatsing nog nooit geweest :P), woonkamer opgeruimd, Vvs kamer opgeruimd, onze slaapkamer opgeruimd (was echt een chaos), leeg glaswerk weggegooid, oud papier weggegooid, praxis, hornbach, speelgoedwinkel (en nee.. die zitten dus niet op dezelfe winkelcentra :') brievenbus en nu ben ik net pas weer thuis.. en ik ben zoooo blij dat ik vandaag zoveel heb kunnen doen *O* Mijn lijf vindt het alleen wat minder geslaagd :P

Morgen nog heel het huis stofzuigen.. en dan vieren Vv en ik zaterdag al onze verjaardagen.. want zoals het er nu naar uit ziet vallen onze verjaardagen beide in de kraamweek :P
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_166718831
Fazz, wat een naar verhaal. Sterkte voor je vriendin en hopelijk blijft het kindje nog wel even zitten. Wat een spanning moet dat geven zeg. :{ .

Tanden dromen zijn volgens mij niet perse zwangerschapsgerelateerd, Lemijn. Ik heb ze al behoorlijk vaak gehad, net als de beruchte droom dat je weer examen moet doen voor je middelbare schooldiploma, ook zo'n klassieker. Maar die dromen heb ik dus gewoon als ik niet-zwanger ben. Bij mij zijn de gekke zwangerschapsdromen vaak sexgerelateerd . Zo heb ik al een paar heftige lesbische scenes beleefd in mijn dromen deze zwangerschap. _O- .

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_166718923
Ik kom heel even melden dat ik uit het lijstje mag O+
N.oah is deze ochtend rond 9u45 geboren met 51cm en 3.4kg
Het bleek toch een begin te zijn :D
  donderdag 17 november 2016 @ 19:12:51 #136
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_166719022
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 19:08 schreef _Duckietje_ het volgende:
Ik kom heel even melden dat ik uit het lijstje mag O+
N.oah is deze ochtend rond 9u45 geboren met 51cm en 3.4kg
Het bleek toch een begin te zijn :D
Gefeliciteerd O+ *O* fijne kraamtijd gewenst :*.
KuikenGuppy
pi_166719039
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 19:08 schreef _Duckietje_ het volgende:
Ik kom heel even melden dat ik uit het lijstje mag O+
N.oah is deze ochtend rond 9u45 geboren met 51cm en 3.4kg
Het bleek toch een begin te zijn :D
Wat gaaf!! Alles goed dus met jullie? Veel geluk samen. O+ .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_166719144
Gefeliciteerd Duckietje! *O*
  donderdag 17 november 2016 @ 19:33:45 #139
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_166719510
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 19:08 schreef _Duckietje_ het volgende:
Ik kom heel even melden dat ik uit het lijstje mag O+
N.oah is deze ochtend rond 9u45 geboren met 51cm en 3.4kg
Het bleek toch een begin te zijn :D
Hoera, gefeliciteerd met Noah! Alles goed met jullie?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_166719694
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 19:08 schreef _Duckietje_ het volgende:
Ik kom heel even melden dat ik uit het lijstje mag O+
N.oah is deze ochtend rond 9u45 geboren met 51cm en 3.4kg
Het bleek toch een begin te zijn :D
Gefeliciteerd! *O*
pi_166719869
Gefeliciteerd Duckietje! O+ *O*
pi_166719982
Duckie *O* *O* gefeliciteerd!!

Franny omg je spoiler :'( :o :D :@

Fazz ;( wat naar zeg, sterkte met je vriendin

SQ vlotte buuf :D

Radyhyn succes met de grote schoonmaak!

En ja in de loop vd middag en dan tegen de avond komt het weer terug..
Morgen toch maar even bellen denk ik als het dan nog zo is.

Oh en niezen en bandenpijn gaan niet samen :(

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2016 19:54:10 ]
  donderdag 17 november 2016 @ 19:59:09 #143
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_166720126
Dus toch! Gefeliciteerd Duckie! *O*
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_166720137
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 19:08 schreef _Duckietje_ het volgende:
Ik kom heel even melden dat ik uit het lijstje mag O+
N.oah is deze ochtend rond 9u45 geboren met 51cm en 3.4kg
Het bleek toch een begin te zijn :D
Jaaa, gefeliciteerd! Wat leuk! :D
  donderdag 17 november 2016 @ 20:02:09 #145
231121 Sylver_
Gooi mielies!
pi_166720185
Wat rot dat je nog een week in onzekerheid zit, missbrunette :{

Fazz, 26 weken is wel erg vroeg. Wat zullen ze in spanning zitten zeg :{

SQ, snelle buurvrouw! Zo hoop ik eigenlijk ook te bevallen :P Ik heb nog geen idee hoe ik het precies ga regelen met de opvangvoor peuter. Van peuter ben ik 's nachts bevallen, zou mooi zijn als dat weer zo is en zij er gewoon doorheen slaapt :)
Ignorance is bliss, but knowledge is power.
pi_166720351
Duckie gefeliciteerd!! *O* Veel geluk!

Missb wat ontzettend naar, die onzekerheid!
Qua vertellen gewoon doen wat voor jou/jullie goed voelt.
♥ Minion ♥ mei 2015
♥ Pitbull ♥ dec 2017
pi_166720386
Jeetje Fazz, wat heftig. Hopelijk kunnen ze nog iets remmen, dit is wel heel erg vroeg. :{

Franny. :'(

Oo zo'n bevalling hoop ik toch ook zo SQ. Ik zit best in mijn maag met opvang voor dreumes. Vorige keer had ik een hele nacht + dag + nacht weeën voordat ik eindelijk volledige ontsluiting had. Ik weet echt niet hoe ik zo lang iemand zou moeten vinden voor N. als het weer zo lang duurt. Mijn moeder woont in de buurt en 1 stel vrienden, maar die werken ook gewoon en zijn niet altijd beschikbaar. Schoonouders hebben al wel aangegeven dat we N. mogen brengen, maar ze wonen op bijna anderhalf uur enkele reis. Deze kant opkomen doen ze niet, het is toch ook zo'n wereldreis. }:| Het zal wel loslopen, maar ik zal blij zijn als we een concrete oplossing hebben.
  donderdag 17 november 2016 @ 20:36:22 #148
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_166721043
Duck wat goed! Van harte gefeliciteerd met jullie jongetje!! *O*
Was je voorgevoel van een tijdje terug toch goed, van dat hij vast eerder zou komen :D
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_166722256
Duckie. Gefeliciteerd *O*
  donderdag 17 november 2016 @ 21:10:02 #150
430139 Valerie.
C'est magnifique.
pi_166722486
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 17:02 schreef Stormqueen het volgende:
Uitgerekende data:

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote.
Mag ik een officiële FOK!-baby aanmelden? 8 juni, samen met Crutch gedaan.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')