abonnement Unibet Coolblue
  CHI shopkeeper dinsdag 15 november 2016 @ 10:14:52 #1
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_166665222
Uit de special die afgelopen zaterdag op de frontpage verscheen: code FOK10 geeft nog een aantal keer 10% korting op het hele assortiment! (M.u.v. unbeatables en flash sales). Kijk maar! ;)
  CHI shopkeeper zaterdag 26 november 2016 @ 10:04:49 #2
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_166906340
Bovenstaande code voor 10% korting sitebreed is nog 20 keer te gebruiken, en voor wie het nog niet wist: met verzendmethode Priority Direct Mail betaal je ook nog eens geen douanekosten!
pi_167147616
Thnx! kwam goed van pas bij het bestellen van mn Note 4 :)
Fijne vakantie!
Elin: What the hell are we doing? We must be out of our damned minds!
Agnes: Yes, I know.
Elin: But we are so fucking cool.
pi_167611759
Dank! Zojuist gebruikt voor de Yeelight lamp. Scheelde weer zo'n 6 dollar. Ook meteen voor PDM gekozen... Hopelijk is hij een beetje vlot in huis.

Edit:
Hmmm hij heeft er geen PDM van gemaakt. Meteen maar even mailen.

Edit2:
Ik ben er achter waarom PDM niet geselecteerd was. Als je bij het product kiest voor PDM en dan in je boodschappenmandje doet dan houdt hij de PDM niet vast en moet je in het boodschappenmandje opnieuw kiezen voor PDM (in ieder geval gaat het zo op mijn mobiel). Had de order geannuleerd, maar nu kan ik de kortingcodes niet nog een keer gebruiken voor een nieuwe bestelling met PDM. :(

[ Bericht 37% gewijzigd door Bartje1981 op 26-12-2016 08:43:33 ]
Music was my first love, and it will be my last.
  CHI shopkeeper maandag 26 december 2016 @ 09:04:28 #5
447947 Banggood
Best Bang For Your Buck!
pi_167612050
quote:
1s.gif Op maandag 26 december 2016 08:35 schreef Bartje1981 het volgende:
Dank! Zojuist gebruikt voor de Yeelight lamp. Scheelde weer zo'n 6 dollar. Ook meteen voor PDM gekozen... Hopelijk is hij een beetje vlot in huis.

Edit:
Hmmm hij heeft er geen PDM van gemaakt. Meteen maar even mailen.

Edit2:
Ik ben er achter waarom PDM niet geselecteerd was. Als je bij het product kiest voor PDM en dan in je boodschappenmandje doet dan houdt hij de PDM niet vast en moet je in het boodschappenmandje opnieuw kiezen voor PDM (in ieder geval gaat het zo op mijn mobiel). Had de order geannuleerd, maar nu kan ik de kortingcodes niet nog een keer gebruiken voor een nieuwe bestelling met PDM. :(
Hi, als je dat selecteert op de productpagina dan houdt ie em inderdaad niet vast in het winkelmandje, dus daar moet ie altijd opnieuw geselecteerd worden. Als je mij per DM je mailadres stuurt die je gebruikt voor je BG-account dan zorg ik voor een nieuwe code. ;)
pi_167617974
Pm is gestuurd. Dank
Music was my first love, and it will be my last.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')