abonnement Unibet Coolblue
pi_166669547
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 13:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Omdat hij er niets van kan, daarom. Wat dacht je dan, dat hij pech had ofzo :?
Nee, maar speelt een niveautje te hoog. 'niks van kan' is onzin.

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 13:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Eriksen, Vertonghen en Alderweireld doen het wel aardig bij de subtop, maar dat is ook alweer even geleden. Milik begon aardig maar dat is nog afwachten.
Die spelen ook in de subtop, daar kan Depay ook gewoon mee. Relatief in de schaduw voetballen, bij United MOET je, bij de spurs is dat gewoon wat anders.

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 13:35 schreef BadderHaring het volgende:

[..]

Promes is natuurlijk wel veel beter dan Depay. Depay mag momenteel alleen dromen dat hij dat niveau gaat halen.

En Promes is al niet echt veel bijzonders, kun je nagaan.

Dat hij het tegen Luxemburg deed heeft weinig met talent te maken, dat zit hem veel meer op instelling.
Vind ik niet. Promes vind ik veel rennen weinig inhoud. Vind Depay, zeker in potentieel, de betere speler. Nogmaals: 22 jaar, beste jaren komen gewoon nog.
  dinsdag 15 november 2016 @ 13:38:53 #27
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166669548
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 13:34 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Eriksen, Vertonghen en Alderweireld doen het wel aardig bij de subtop, maar dat is ook alweer even geleden. Milik begon aardig maar dat is nog afwachten.
Op Milik na hebben we het met die drie niet echt over heel recent hè...

En dan nog:subtop, hooguit. Terwijl Eriksen toch als één van de grootste spelers sinds jaren wegging bij Ajax. En wat te denken van Clasie.

Het is overal armoede in Nederland.
pi_166669549
Och gut, de ''FEYENOORDERS EN AJAXFANS BRANDEN HEM AF SGANDALIG WAT LAF'' kaart. Alsof we met onze rug naar de TV zitten, vingertjes in de oortjes en dan ons eigen clublied zingen. We willen het niet zien, we willen er niets van weten. Wij hebben dedain voor alles wat PSV is.

Welke aanleiding is er momenteel om die idioot nog op een voetstuk te plaatsen? Hij heeft wel geteld één keer 90 minuten de bal redelijk behandeld namens Manchester United en dat was tegen Midtjiylland. Wat moeten we daarvan vinden? Niets? Pech? Toeval? Complot van de gevestigde orde? Die gast scoort tegen godbetert Luxemburg twee goals en hij gaat met de handjes achter de oren staan. Dan ben je niet zelfbewust, maar eerder geestelijk beperkt.

Ach, niet dat hij zich er wat van aantrekt. Hij heeft een hont, wat dure auto's en een groot huis. Wat kan het hem allemaal schelen.
pi_166669571
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Och gut, de ''FEYENOORDERS EN AJAXFANS BRANDEN HEM AF SGANDALIG WAT LAF'' kaart. Alsof we met onze rug naar de TV zitten, vingertjes in de oortjes en dan ons eigen clublied zingen. We willen het niet zien, we willen er niets van weten. Wij hebben dedain voor alles wat PSV is.

Welke aanleiding is er momenteel om die idioot nog op een voetstuk te plaatsen? Hij heeft wel geteld één keer 90 minuten de bal redelijk behandeld namens Manchester United en dat was tegen Midtjiylland. Wat moeten we daarvan vinden? Niets? Pech? Toeval? Complot van de gevestigde orde? Die gast scoort tegen godbetert Luxemburg twee goals en hij gaat met de handjes achter de oren staan. Dan ben je niet zelfbewust, maar eerder geestelijk beperkt.

Ach, niet dat hij zich er wat van aantrekt. Hij heeft een hont, wat dure auto's en een groot huis. Wat kan het hem allemaal schelen.
Sow.
  Moderator dinsdag 15 november 2016 @ 13:41:44 #30
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_166669594
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Och gut, de ''FEYENOORDERS EN AJAXFANS BRANDEN HEM AF SGANDALIG WAT LAF'' kaart. Alsof we met onze rug naar de TV zitten, vingertjes in de oortjes en dan ons eigen clublied zingen. We willen het niet zien, we willen er niets van weten. Wij hebben dedain voor alles wat PSV is.

Welke aanleiding is er momenteel om die idioot nog op een voetstuk te plaatsen? Hij heeft wel geteld één keer 90 minuten de bal redelijk behandeld namens Manchester United en dat was tegen Midtjiylland. Wat moeten we daarvan vinden? Niets? Pech? Toeval? Complot van de gevestigde orde? Die gast scoort tegen godbetert Luxemburg twee goals en hij gaat met de handjes achter de oren staan. Dan ben je niet zelfbewust, maar eerder geestelijk beperkt.

Ach, niet dat hij zich er wat van aantrekt. Hij heeft een hont, wat dure auto's en een groot huis. Wat kan het hem allemaal schelen.
Deze man _O_.
  dinsdag 15 november 2016 @ 13:42:57 #31
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_166669619
Wat voor hont heeft hij dan?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_166669628
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Och gut, de ''FEYENOORDERS EN AJAXFANS BRANDEN HEM AF SGANDALIG WAT LAF'' kaart. Alsof we met onze rug naar de TV zitten, vingertjes in de oortjes en dan ons eigen clublied zingen. We willen het niet zien, we willen er niets van weten. Wij hebben dedain voor alles wat PSV is.

Welke aanleiding is er momenteel om die idioot nog op een voetstuk te plaatsen? Hij heeft wel geteld één keer 90 minuten de bal redelijk behandeld namens Manchester United en dat was tegen Midtjiylland. Wat moeten we daarvan vinden? Niets? Pech? Toeval? Complot van de gevestigde orde? Die gast scoort tegen godbetert Luxemburg twee goals en hij gaat met de handjes achter de oren staan. Dan ben je niet zelfbewust, maar eerder geestelijk beperkt.

Ach, niet dat hij zich er wat van aantrekt. Hij heeft een hont, wat dure auto's en een groot huis. Wat kan het hem allemaal schelen.
Sjezus zeg, Calimero gehalte is hoog hoor :')

Ik zet hem niet op een voetstuk hoor. Ik nuanceer een beetje de shitstorm van mensen die elkaar napraten hier. Hij is 22 jaar en zijn beste jaren komen nog. Hopelijk bij een club iets 'lager' dan United.

Die maniertjes moeten gewoon weg, dat ben ik met je eens en dat ga ik ook zeker niet proberen goed te praten. Het had hem juist gesierd om nu gewoon met ploeggenoten zijn doelpunt te vieren, dan haten mensen hier ook gelijk wat minder op hem.

En dat laatste is gewoon een totaal non-argument. ('hij heeft een hond en een hoed en een dure auto'). Ja, als jij miljoenen per jaar verdiende ging jij zeker in je Zeeman kleding naar de MAC in je fiat Panda. Totaal niet relevant ook wat hij met zijn geld doet.
pi_166669679
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 13:43 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Sjezus zeg, Calimero gehalte is hoog hoor :')

Ik zet hem niet op een voetstuk hoor. Ik nuanceer een beetje de shitstorm van mensen die elkaar napraten hier. Hij is 22 jaar en zijn beste jaren komen nog. Hopelijk bij een club iets 'lager' dan United.

Die maniertjes moeten gewoon weg, dat ben ik met je eens en dat ga ik ook zeker niet proberen goed te praten. Het had hem juist gesierd om nu gewoon met ploeggenoten zijn doelpunt te vieren, dan haten mensen hier ook gelijk wat minder op hem.

En dat laatste is gewoon een totaal non-argument. ('hij heeft een hond en een hoed en een dure auto'). Ja, als jij miljoenen per jaar verdiende ging jij zeker in je Zeeman kleding naar de MAC in je fiat Panda. Totaal niet relevant ook wat hij met zijn geld doet.
Trek het je niet aan. Hij valt je in ieder geval niet persoonlijk aan.
pi_166669976
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 13:43 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

En dat laatste is gewoon een totaal non-argument. ('hij heeft een hond en een hoed en een dure auto'). Ja, als jij miljoenen per jaar verdiende ging jij zeker in je Zeeman kleding naar de MAC in je fiat Panda. Totaal niet relevant ook wat hij met zijn geld doet.
Het kan me ook vrij weinig schelen wat hij in zijn vrije tijd doet. Ik baseer mijn mening op wat ik hem op dat grasveldje zie doen. Het zou hem sieren als hij op het veld eens niet die al drie jaar be like Ronaldo act opvoert. Dat is alles.
  dinsdag 15 november 2016 @ 14:00:35 #35
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166670031
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 13:38 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Promes beter dan Depay?
Ik zie helaas niet zo vaak de Russische competitie, dus kan dat niet zo goed beoordelen, maar waar baseer je dat op? Gewoon even benieuwd naar.
Ik vond hem in de laatste interlands heel behoorlijk spelen, beter dan Depay in elk geval. Daarnaast doet hij het in Rusland goed. 10 wedstrijden met daarin 5 goals en 5 assists en 4x MOTM. Nu is de Russische competitie nauwelijks beter dan de Nederlandse, maar Promes speelt tenminste, dat kan Depay niet zeggen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 13:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Och gut, de ''FEYENOORDERS EN AJAXFANS BRANDEN HEM AF SGANDALIG WAT LAF'' kaart. Alsof we met onze rug naar de TV zitten, vingertjes in de oortjes en dan ons eigen clublied zingen. We willen het niet zien, we willen er niets van weten. Wij hebben dedain voor alles wat PSV is.

Welke aanleiding is er momenteel om die idioot nog op een voetstuk te plaatsen? Hij heeft wel geteld één keer 90 minuten de bal redelijk behandeld namens Manchester United en dat was tegen Midtjiylland. Wat moeten we daarvan vinden? Niets? Pech? Toeval? Complot van de gevestigde orde? Die gast scoort tegen godbetert Luxemburg twee goals en hij gaat met de handjes achter de oren staan. Dan ben je niet zelfbewust, maar eerder geestelijk beperkt.

Ach, niet dat hij zich er wat van aantrekt. Hij heeft een hont, wat dure auto's en een groot huis. Wat kan het hem allemaal schelen.
Ik zie eerlijk gezegd weinig mensen die hem op een voetstuk plaatsen hoor. Je zou hooguit kunnen stellen dat een paar mensen niet meegaan in het volledig afbranden.

Als ik voor mezelf spreek, het enige wat ik heb aangegeven is dat hij één van de weinige spelers bij Oranje was die iets van bezieling toonde tegen Luxemburg. En uiteindelijk gaf dat de doorslag waardoor je nu nog kans maakt op het WK.

Verder is hij bij United gigantisch door de mand gevallen, al vind ik het voorbarig om hem daarom volledig af te branden. Hij was 21 kwam in een niet draaiend elftal met een coach die volledig de weg kwijt was en hem in de voorbereiding zelfs incidenteel in de competitie als '10' gebruikte. Daarbij is hij gewoon niet de slimste en moest hij wennen aan zijn nieuwe status. Dat had hij ook toen Mertens bij PSV vertrok, of dat komt doordat hij denkt dat hij het gemaakt heeft, of dat er een ander psychologische oorzaak is, dat is voor ons buitenstaanders alleen gissen.

Bij PSV trok het bij omdat zijn niveau die stap vrij makkelijk kon maken. Nu is dat anders, het is voor het Nederlandse voetbal te hopen dat een stap terug hem weer verder brengt.

Het probleem van veel mensen hier is dat ze uit hun antipathie heel veel dingen gaan invullen over hoe hij waarschijnlijk wel niet zal denken, zonder na te denken over de mogelijkheid dat veel van zijn gedrag niet uit arrogantie komt, maar uit een stuk angst/onzekerheid. En ja, ook daarop mag je een voetballer (want topsport is meer dan fysiek) beoordelen, maar dan wel op de juiste gronden.
pi_166670199
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 november 2016 13:42 schreef MPC60 het volgende:
Wat voor hont heeft hij dan?


Er was ook een website maar die is helaas off-air. Cyberattack van kattenliefhebbers waarschijnlijk.
pi_166670229
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 14:00 schreef BadderHaring het volgende:
Ik zie eerlijk gezegd weinig mensen die hem op een voetstuk plaatsen hoor. Je zou hooguit kunnen stellen dat een paar mensen niet meegaan in het volledig afbranden.

Als ik voor mezelf spreek, het enige wat ik heb aangegeven is dat hij één van de weinige spelers bij Oranje was die iets van bezieling toonde tegen Luxemburg. En uiteindelijk gaf dat de doorslag waardoor je nu nog kans maakt op het WK.
Dat heeft met meerdere factoren te maken, natuurlijk. Al ben ik het wel met je eens.
quote:
Verder is hij bij United gigantisch door de mand gevallen, al vind ik het voorbarig om hem daarom volledig af te branden. Hij was 21 kwam in een niet draaiend elftal met een coach die volledig de weg kwijt was en hem in de voorbereiding zelfs incidenteel in de competitie als '10' gebruikte. Daarbij is hij gewoon niet de slimste en moest hij wennen aan zijn nieuwe status. Dat had hij ook toen Mertens bij PSV vertrok, of dat komt doordat hij denkt dat hij het gemaakt heeft, of dat er een ander psychologische oorzaak is, dat is voor ons buitenstaanders alleen gissen.
Ik snap persoonlijk gewoon niet waarom hij zo jong en zo snel is gegaan. Als ik eerlijk ben, heb ik eerder het idee gehad dat hij steeds kon excelleren doordat de Eredivisie schrikbarend is. Vaak zie je hem het erg lastig hebben als er al een back constant hem achter de lurven zit. In de Eredivisie waren die spelers er weinig tot zelden.
quote:
Het probleem van veel mensen hier is dat ze uit hun antipathie heel veel dingen gaan invullen over hoe hij waarschijnlijk wel niet zal denken, zonder na te denken over de mogelijkheid dat veel van zijn gedrag niet uit arrogantie komt, maar uit een stuk angst/onzekerheid. En ja, ook daarop mag je een voetballer (want topsport is meer dan fysiek) beoordelen, maar dan wel op de juiste gronden.
Ik vind slechts dat hij gewoon eens een keer normaal en zelfbewust op het veld mag doen.
  dinsdag 15 november 2016 @ 14:31:25 #38
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166670509
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 14:13 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dat heeft met meerdere factoren te maken, natuurlijk. Al ben ik het wel met je eens.

[..]

Ik snap persoonlijk gewoon niet waarom hij zo jong en zo snel is gegaan. Als ik eerlijk ben, heb ik eerder het idee gehad dat hij steeds kon excelleren doordat de Eredivisie schrikbarend is. Vaak zie je hem het erg lastig hebben als er al een back constant hem achter de lurven zit. In de Eredivisie waren die spelers er weinig tot zelden.

[..]

Ik vind slechts dat hij gewoon eens een keer normaal en zelfbewust op het veld mag doen.
In de Eredivisie had hij op het laatst vaak dubbele dekking en toch werd hij nog zo'n beetje MVP. Dat zegt vooral veel over het waardeloze niveau in de ED, dat ben ik met je eens. Hij liet het in de Eredivisie vaak al niet zien tegen de betere clubs, al zag je hem daar wel in groeien.

Maar de stap van een PSV waar op dat moment alles lukte, naar een United dat volledig in de vernieling zit.... Nou ja, dat is wel even wat anders. Dus ik ben het volledig met je eens, die stap was veel te groot. Toen overheerste bij veel supporters vooral de blijdschap om de bak geld en de hoop dat van Gaal hem wel aan het ballen zou krijgen. Achteraf kun je denk ik wel stellen dat van Gaal hem enorm heeft overschat. Zoals van Gaal de hele Eredivisie al jaren stelselmatig te hoog inschat.

En dat hij op het veld normaal moet doen? Ach, onze liever Heer heeft nu eenmaal rare kostgangers. Hij heeft zijn gebaartjes en zijn verongelijkte koppie. Hij schopt niemand doormidden, hij bijt niet en zelfs schwalbes zijn niet echt zijn ding meer. Hij traint zich het schompes (al jaren) en buiten het verscheuren van een parkeerbon misdraagt hij zich ook buiten het veld niet.

Nogmaals, ik wil hem geen voorbeeldprof of voorbeeld voor de mensheid noemen, maar ik vind dat het wel heel eenzijdig wordt belicht allemaal, vooral omdat zijn prestaties tegenvallen. Ik weet dat het zo werkt, maar dat betekent niet dat iedereen daar maar in mee moet gaan.
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 15 november 2016 @ 14:36:05 #39
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_166670575
Mag deze in de op?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 15 november 2016 @ 15:04:52 #40
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166671065
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 14:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mag deze in de op?
Lijkt me een mooi voorbeeld van de absurde verwachtingen die de supporters, ook bij PSV, van hem hadden.

Helaas komen die niet uit.
pi_166671253
Bij PSV speelde hij ook heel vaak slechte wedstrijden alleen wist ie met een individuele actie de wedstrijd alsnog te beslissen, in de eredivisie kan dat wel .
In de PL wordt is het een ander verhaal.

Nederland moet blij zijn dat Depay het Nederlands elftal in de race houd voor het WK , anders was het gedaan.
Ipv daarvan zeiken ze die jongen alsnog af..zal wel met zijn verleden bij PSV te maken hebben .
  Forum Admin dinsdag 15 november 2016 @ 15:19:01 #42
35723 crew  GGMM
pi_166671336
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 13:35 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

_O-

"Enigszins succesvol"
Heeft helemaal niets laten zien man, mafklapper. :D
"gezien kán worden"

Leer lezen, baklap.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  dinsdag 15 november 2016 @ 19:48:50 #43
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_166677337
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 01:49 schreef Brammess het volgende:

[..]

Moet hij dan opeens in een Golf 3 uit 1998 komen?
Die werd toen al niet meer gemaakt.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
  dinsdag 15 november 2016 @ 19:50:59 #44
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_166677393
quote:
16s.gif Op dinsdag 15 november 2016 19:48 schreef The_Verve het volgende:

[..]

Die werd toen al niet meer gemaakt.
_O_
pi_166678177
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 15:15 schreef PSVCL het volgende:
Bij PSV speelde hij ook heel vaak slechte wedstrijden alleen wist ie met een individuele actie de wedstrijd alsnog te beslissen, in de eredivisie kan dat wel .
In de PL wordt is het een ander verhaal.

Nederland moet blij zijn dat Depay het Nederlands elftal in de race houd voor het WK , anders was het gedaan.
Ipv daarvan zeiken ze die jongen alsnog af..zal wel met zijn verleden bij PSV te maken hebben .
Als Depay er niet stond had iemand anders die goal wel gemaakt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_166678291
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 20:27 schreef Caland het volgende:

[..]

Als Depay er niet stond had iemand anders die goal wel gemaakt.
Weet je niet..
Feit is wel dat Depay met 2 belangrijke goals NL heeft gered.

En dan zijn er nog steeds zeikwijven die zeiken om zijn manier van juichen .. :')
  Forum Admin dinsdag 15 november 2016 @ 20:49:10 #47
35723 crew  GGMM
pi_166678738
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 15:04 schreef BadderHaring het volgende:
Lijkt me een mooi voorbeeld van de absurde verwachtingen die de supporters, ook bij PSV, van hem hadden.

Helaas komen die niet uit.
Klopt, die hadden verwacht dat hij in de basis zou staan, af en toe.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_166678865
Eens met TT. Ik verkondig dit al sinds Depay bij PSV speelde. Ik zou graag excuses willen van DP.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2016 20:52:52 ]
  Forum Admin dinsdag 15 november 2016 @ 20:53:31 #49
35723 crew  GGMM
pi_166678901
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 20:52 schreef kapiteintje het volgende:
Eens met TT. Ik verkondig dit al sinds Depay bij PSV speelde. Ik zou graag excuses willen van DP.
DP die laatst een groot drama maakte omdat hij geen excuses kreeg van een moderator uit POL?

Nou dan zal hij wel mans genoeg zijn om het zelf te doen. :)
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_166678937
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 20:53 schreef GGMM het volgende:

[..]

DP die laatst een groot drama maakte omdat hij geen excuses kreeg van een moderator uit POL?

Nou dan zal hij wel mans genoeg zijn om het zelf te doen. :)
We wachten in spanning af. :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')