abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_166852431
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 17:57 schreef Scrummie het volgende:
Zombies waren al bijzaak vanaf aflevering 1...
Ow, dan heb ik toch een andere serie zitten kijken.
pi_166853385
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 16:47 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik gok op Tara en Heath :P.

Al vind ik het wel vreemd, die zijn ook niet onbewapend op pad gegaan vóór Negan's toneelstukje. Waarom ontbraken die wapens niet op de inventaris? :P
Hebben die geen wapens meegenomen van die savior-outpost die ze toen net overvallen hadden?
pi_166855075
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 18:56 schreef thecleaninglady het volgende:

[..]

Hebben die geen wapens meegenomen van die savior-outpost die ze toen net overvallen hadden?
Dat zou ook kunnen ja.
  woensdag 23 november 2016 @ 21:56:24 #254
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_166858829
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 november 2016 15:58 schreef planethugo het volgende:
wat mij tegen begint te staan is dat ze steeds van die afleveringen maken waar dan vooral één van de (inmiddels) vele groepen centraal staan. Carol hebben we alweer een maand geleden voor het laatst gezien, met Maggie was dat ook zo. Negan hebben we na de fantastische introductie in aflevering 1 daarna nog maar 2x gezien. En dat in 5 afleveringen die inmiddels geweest zijn. Het wordt allemaal weer zo gerekt en gerekt. Carl gaat nu met Jesus naar Negan maar het zou me niet verbazen als we daar over 3 weken pas weer iets van zien. Dat haalt de spanning er toch behoorlijk uit.
Tempo ligt tergend (kunstmatig) laag inderdaad.
2000 light years from home
  woensdag 23 november 2016 @ 22:52:54 #255
214279 Kali-Mist1
Bromvlieg bemiddelaar.
pi_166860545
quote:
1s.gif Op woensdag 23 november 2016 17:57 schreef Scrummie het volgende:
Zombies waren al bijzaak vanaf aflevering 1...
Helemaal in dit seizoen. Hebben absoluut een ondergeschikte rol. Net als dat wij muggen hebben die irritant zijn en dan maar even dood gemaakt moeten worden.
No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
pi_166864709
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 17:34 schreef RedFever007 het volgende:
Wat een slechte aflevering zeg..... dramatisch acteerwerk, vooral tijdens de "auto-Hilltop" scene. Man man man wat was dat enorm slecht geregisseerd en geacteerd _O- Lachwekkend :')

Sowieso: in vorige afleveringen lieten Rick en Co. zombies in het vuur lopen. Nu maken de Saviours een paar paasvuren en al die zombies lopen er langs...

[..]

Dit vooral! De zombies zijn echt bijzaak geworden. Jammer!
het zag er allemaal wat knullig uit inderdaad, ook de leider van Hilltop (die in 24 wel goed was) speelt dramatisch slecht.

En ik vond het nogal vreemd dat de saviours dat allemaal in scene zetten maar dan niet even blijven kijken wat er gebeurt. Dan hadden ze maggie natuurlijk gewoon gezien want ze stond zelfs op het dag te schreeuwen...
pi_166864797
quote:
0s.gif Op woensdag 23 november 2016 17:34 schreef RedFever007 het volgende:
Wat een slechte aflevering zeg..... dramatisch acteerwerk, vooral tijdens de "auto-Hilltop" scene. Man man man wat was dat enorm slecht geregisseerd en geacteerd _O- Lachwekkend :')

Sowieso: in vorige afleveringen lieten Rick en Co. zombies in het vuur lopen. Nu maken de Saviours een paar paasvuren en al die zombies lopen er langs...

[..]

Dit vooral! De zombies zijn echt bijzaak geworden. Jammer!
Wat had je er anders aan geregisseerd dan?
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_166864928
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 09:45 schreef planethugo het volgende:

[..]

het zag er allemaal wat knullig uit inderdaad, ook de leider van Hilltop (die in 24 wel goed was) speelt dramatisch slecht.

En ik vond het nogal vreemd dat de saviours dat allemaal in scene zetten maar dan niet even blijven kijken wat er gebeurt. Dan hadden ze maggie natuurlijk gewoon gezien want ze stond zelfs op het dag te schreeuwen...
Het idee was dat de saviours dachten dat Hilltop niet voor zichzelf kon zorgen. Daarom hebben ze er verder niks aan gedaan.
pi_166865058
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 10:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het idee was dat de saviours dachten dat Hilltop niet voor zichzelf kon zorgen. Daarom hebben ze er verder niks aan gedaan.
dan zou hilltop dus dood moeten zijn want ze kunnen niet voor zichzelf zorgen en dat zou opzich al verdacht zijn

maar mijn punt is als je er zo een show van maakt, dan blijf je op zijn minst toch ff kijken hoe het afloopt. Sadisten zijn het toch al en die zien dat graag. Maar die auto met radio daar naar binnen rijden, dingen in de fik zetten en dan hup met zijn alle meteen naar huis? Nee niet echt logisch
  donderdag 24 november 2016 @ 14:00:58 #260
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_166868789
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 10:05 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Het idee was dat de saviours dachten dat Hilltop niet voor zichzelf kon zorgen. Daarom hebben ze er verder niks aan gedaan.
Ik begreep er uit dat Trevor best door had dat Hilltop de Alexandra-groep had ingehuurd voor de aanval. En dat het geintje met die muziekauto daar een straf voor was.

Aan de andere kant, stel nu dat Hilltop helemaal overlopen was door walkers en alle bewoners opgeveten, dan waren de Saviours toch een van hun bronnen kwijt? Je zou verwachten dat ze af en toe wat terreur toe passen om te laten zien wie er de baas is. Maar dan verwacht je eerder dat je iemand pakken die opstandig is, of iemand die economisch oninteressant is, een zieke / gehandicapte of een bejaarde. Iedereen die daar sterft, kan geen groenten en fruit meer verbouwen of varkens hoeden. De Saviours vreten inmiddels van hetgene ze anderen af kunnen pakken.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_166874102
Alsof je dokter Phil met zombies zit te kijken
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_166874290
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 14:00 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Ik begreep er uit dat Trevor best door had dat Hilltop de Alexandra-groep had ingehuurd voor de aanval. En dat het geintje met die muziekauto daar een straf voor was.

Aan de andere kant, stel nu dat Hilltop helemaal overlopen was door walkers en alle bewoners opgeveten, dan waren de Saviours toch een van hun bronnen kwijt? Je zou verwachten dat ze af en toe wat terreur toe passen om te laten zien wie er de baas is. Maar dan verwacht je eerder dat je iemand pakken die opstandig is, of iemand die economisch oninteressant is, een zieke / gehandicapte of een bejaarde. Iedereen die daar sterft, kan geen groenten en fruit meer verbouwen of varkens hoeden. De Saviours vreten inmiddels van hetgene ze anderen af kunnen pakken.
De bedoeling was toch dat ze de volgende ochtend zouden komen helpen om de walkers weer weg te jagen. Ze waren nml. verbaasd dat ze het alleen was gelukt.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_166875619
quote:
1s.gif Op donderdag 24 november 2016 18:46 schreef Knutknuttsson het volgende:

[..]

De bedoeling was toch dat ze de volgende ochtend zouden komen helpen om de walkers weer weg te jagen. Ze waren nml. verbaasd dat ze het alleen was gelukt.
Idd, volgens mij wilden de saviors op deze manier laten zien dat de hilltop niet zonder ze kan.
pi_166875627
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 18:37 schreef vipergts het volgende:
Alsof je dokter Phil met zombies zit te kijken
_O-
pi_166875978
quote:
0s.gif Op donderdag 24 november 2016 19:35 schreef thecleaninglady het volgende:

[..]

Idd, volgens mij wilden de saviors op deze manier laten zien dat de hilltop niet zonder ze kan.
Ja precies. En dat is dan de 'service' (titel vorige episode) van de Saviours, waar ze de helft voorraad voor willen.
pi_166949756
Wat een gaaaaaaaaaaaaaap aflevering
pi_166950732
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 09:35 schreef Jaytje07 het volgende:
Wat een gaaaaaaaaaaaaaap aflevering
Tegenwoordig verkies ik de serie Westworld boven The Walking Dead.

TWD blijft wel een serie die ik blijf kijken, maar soms is het teveel een sleur aan het worden.
Natuurlijk moeten sommige afleveringen wel om het verhaal verder te krijgen en te laten zien hoe personages er voor staan.

Toch is de spanning vaker weg.
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_166951246
:Z



[ Bericht 33% gewijzigd door superniger op 28-11-2016 11:15:05 ]
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_166955377
Hadden ze nu echt een hele aflevering nodig om een nieuwe factie te introduceren die zich straks gaat aansluiten bij de coalitie tegen de Saviours? :Z
Flesje bier
pi_166955391
quote:
Was het zo'n saaie episode?
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
pi_166955573
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 14:47 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Was het zo'n saaie episode?
Echt een vreselijk saaie episode....in de gemiddelde aflevering van GTST gebeurt er meer
pi_166956313
quote:
1s.gif Op maandag 28 november 2016 14:47 schreef schommelstoel het volgende:

[..]

Was het zo'n saaie episode?
Het was 1 dikke middelvinger naar de kijkers. _O-
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  maandag 28 november 2016 @ 16:18:05 #273
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_166956858
Wat was er saai aan? Tara heeft gewoon een settlement ontdekt die gevlucht is van de Saviors én veel wapens heeft.
When all else fails, you always have delusion.
pi_166958229
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 14:47 schreef Gezicht het volgende:
Hadden ze nu echt een hele aflevering nodig om een nieuwe factie te introduceren die zich straks gaat aansluiten bij de coalitie tegen de Saviours? :Z
Zal waarschijnlijk helemaal niks meer overhoren. Ze willen op de achtergrond blijven, omdat ze weten dat de Saviors gewoon te groot en sterk zijn. Ze weten wat de Saviors aankunnen richten en hebben zelf geen idee wat er verder nog allemaal speelt.
pi_166958284
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2016 16:18 schreef Mirel het volgende:
Wat was er saai aan? Tara heeft gewoon een settlement ontdekt die gevlucht is van de Saviors én veel wapens heeft.

En meer informatie over de Saviors. Ze zijn aardig extreem. F de gehele mannelijke bevolking afslachten, hoe jong ze ook mogen zijn. Dat is gewoon het einde van je bestaan. Geen zwangerschappen en zelf maak je iedereen af, die bij je in de buurt komt. De enige uitweg ligt bij de jeugd, maar die zijn aardig gehersenspoeld.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')