abonnement Unibet Coolblue
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 15 november 2016 @ 12:22:37 #276
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_166668118
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 11:26 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Ik bedoel maar hoor. Dat mijn stad kapot is gegaan door 30 jaar massale immigratie vond ik ook niet zo tof. We zingen niet allemaal hallelujah als VVD, PVDA of CDA in de regering zit.
Dat is mijn gehele punt. Hier op het forum heb je ook van die wijsneuzen die trots verkondigen (weer) op de VVD te gaan stemmen omdat ze er op vooruit zijn gegaan. Dat bijvoorbeeld studenten opgescheept worden met een lening, de woningmarkt nog verder verziekt is en de problematiek op gebied van integratie en immigratie nog steeds dooretteren. Maar who gives a shit right? Zolang ik er maar financieel op vooruit ben gegaan die 4 jaar. Fuck de rest.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator dinsdag 15 november 2016 @ 12:24:11 #277
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_166668156
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:20 schreef john2406 het volgende:

[..]

Dan schaar mij ook maar tot die malloten jammer genoeg, zeg ik wel erbij!

Welke partij noem er eens eentje zou dan een beste optie zijn, die zachte hand hangt mij wel een beetje.
ja weet ik toch niet, ik praat alleen vanuit mijn eigen perspectief

shit is geen stemadvies ofzo :')

quote:
Moet ik eens proberen in een ander land!
En dan noem ik geeneens een land bij deze, maar er zijn er zat, zelfs eentje wat toetreden wil tot de EU.
Of het goed is een harde hand is een ander verhaal, daar mag ik dan die mensen voor bedanken welke het mogelijk maken dat erop gestemd zou gaan worden!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_166668211
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:22 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]

Dat is mijn gehele punt. Hier op het forum heb je ook van die wijsneuzen die trots verkondigen (weer) op de VVD te gaan stemmen omdat ze er op vooruit zijn gegaan. Dat bijvoorbeeld studenten opgescheept worden met een lening, de woningmarkt nog verder verziekt is en de problematiek op gebied van integratie en immigratie nog steeds dooretteren. Maar who gives a shit right? Zolang ik er maar financieel op vooruit ben gegaan die 4 jaar. Fuck de rest.
Het kan opgaan dat ze erop vooruit zijn gegaan, maar als de klant (arme sloeber) geen geld meer heeft valt de economie om als een baksteen, en zullen ook die aan de beurt zijn welke er nu op vooruit zijn gegaan, het echo zal te horen zijn, al naar gelang hoe diep komt het wel terug.
Het kan echter ook jaren uitblijven het echo!
Waar zijn er meer van, die welke net genoeg hebben of die tot over hun oren hebben?
Niet dat ik het verafschuw hoor, heb nog wel, of genoeg?
Ik kan er nooit genoeg van hebben, maar over de rug van anderen?
  Moderator dinsdag 15 november 2016 @ 12:28:33 #279
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_166668247
ik stem ook altijd op een partij die dingen wil gaan doen die goed voor mij zijn

soort leidraad
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_166668256
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:24 schreef sp3c het volgende:

[..]

shit is geen stemadvies ofzo :')

[..]

Jij begint er zelf over niet ik, ik vraag alleen wat zo dan het beste zijn, jij schaart ze allemaal onder de mat als malloten, dat pik ik dus niet, het is niet bewezen dat ik een malloot ben!
  Moderator dinsdag 15 november 2016 @ 12:30:21 #281
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_166668278
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:28 schreef john2406 het volgende:

[..]

Jij begint er zelf over niet ik, ik vraag alleen wat zo dan het beste zijn, jij schaart ze allemaal onder de mat als malloten, dat pik ik dus niet, het is niet bewezen dat ik een malloot ben!
nee ik reageerde op iemand, ik begon er niet over

maar ik vind iedereen die PVV en/of DENK stemt een malloot, dat maakt het nog niet waar natuurlijk ... alleen in mijn ogen

of je het wel of niet pikt doet er niet zo toe
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_166668289
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:28 schreef sp3c het volgende:
ik stem ook altijd op een partij die dingen wil gaan doen die goed voor mij zijn

soort leidraad
Tja beloven doen ze allemaal veel, heb of zie zelden iets uitkomen wat ze beloven!

Dat ik meer premie zou gaan betalen onder het plan van de Pvda was duidelijk, ik denk dat ik er meer door binnen gekregen zou hebben, daar die wat weinig hebben meer geneigd zijn om uit te geven.
Ze houden ja immers over dan, een arme sloeber heeft altijd wensen, en zal niet kijken waar krijg ik dat het goedkoopste!
pi_166668300
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

De groep van Afriyie was gearresteerd vanwege het demonstratieverbod en zou per bus afgevoerd worden naar het politieterrein Boezembocht. Afriyie weigerde medewerking om in de bus te stappen en was herhaaldelijk beledigend en aggressief.

Zijn mede-demonstranten stonden al in de bus en je ziet in het filmpje ook dat ze Jerry in de bus wilden krijgen. Uiteindelijk waren de agenten het die hem met kracht de bus inwerkten.
Ze trekken hem er juist uit? Sterker nog, staan op de handen te slaan van degene die hem naar binnen wil trekken.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  Moderator dinsdag 15 november 2016 @ 12:31:53 #284
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_166668304
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:31 schreef john2406 het volgende:

[..]

Tja beloven doen ze allemaal veel, heb of zie zelden iets uitkomen wat ze beloven!

Dat ik meer premie zou gaan betalen onder het plan van de Pvda was duidelijk, ik denk dat ik er meer door binnen gekregen zou hebben, daar die wat weinig hebben meer geneigd zijn om uit te geven.
Ze houden ja immers over dan, een arme sloeber heeft altijd wensen, en zal niet kijken waar krijg ik dat het goedkoopste!
nee ik ook niet, daarom stem ik nooit meer VVD

mijn leven lang niet meer, die hebben het echt verprutst voor mij
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_166668320
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:17 schreef Molurus het volgende:

[..]

De wat meer gematigde motieven in de OP kan ik mij wel in vinden. De twee belangrijkste zijn voor mij:

1) racistische symboliek / negatieve stereotypering van zwarte mensen. (Let op: dat is ongeacht of degenen die zich als ZP verkleden daar racistische bedoelingen mee hebben. Veruit de meeste mensen die ZP willen behouden hebben daar volgens mij geen racistische bedoelingen mee. Vergelijk het met de werkgever die je niet aanneemt omdat je in gympen aankomt.)

2) dat rechtste populisten die te laf zijn om ronduit toe te geven dat ze racistisch zijn (jij dus!) dit somehow zijn gaan zien als een manier om hun eigen racisme te beschermen en te strijden tegen politieke correctheid.

Kom maar op, zet me klem.
De werkelijke racisten zitten toch echt aan jouw zijde. Maar het gebrek om dat te kunnen zien heeft zo'n beetje iedereen aan 'jouw' zijde dus ik snap dat je dat niet kan of wil zien.
  Moderator dinsdag 15 november 2016 @ 12:33:43 #286
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_166668347
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

De werkelijke racisten zitten toch echt aan jouw zijde. Maar het gebrek om dat te kunnen zien heeft zo'n beetje iedereen aan 'jouw' zijde dus ik snap dat je dat niet kan of wil zien.
ze zitten in beide kampen

meer in het prokamp maar die zijn ook met veel meer, procentueel zal het niet heel veel uitmaken gok ik maar dat mag wel eens onderzocht worden wmb :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_166668355
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:15 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik zou het van beide partijen raar vinden als ze veel stemmen krijgen maar er zijn nu eenmaal veel malloten met stemrecht dus wie zal het zeggen
Naar krijgen was dus niet nodig, of het malloten zijn weet jij niet, en ik ook niet!
pi_166668356
Ik heb werkelijk geen idee waar ik mijn volgende stem aan ga geven, maar het zal ook niet op de PVV of Denk zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_166668365
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

De werkelijke racisten zitten toch echt aan jouw zijde. Maar het gebrek om dat te kunnen zien heeft zo'n beetje iedereen aan 'jouw' zijde dus ik snap dat je dat niet kan of wil zien.
Ach ja, het aloude "wie zich verzet tegen racisme is zelf een racist" argument. Sorry, maar dat kan ik echt niet serieus nemen.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_166668370
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:32 schreef Scrummie het volgende:

[..]

De werkelijke racisten zitten toch echt aan jouw zijde. Maar het gebrek om dat te kunnen zien heeft zo'n beetje iedereen aan 'jouw' zijde dus ik snap dat je dat niet kan of wil zien.
Hoe is dat een antwoord op wat daar staat????

Ik snap werkelijk niet hoe "men" toch steeds weer met dat racisten-wijs vingertje aan komt zetten terwijl er echt heel specifiek gezegd wordt dat er niemand racistisch genoemd wordt.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  Moderator dinsdag 15 november 2016 @ 12:34:46 #291
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_166668373
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:34 schreef john2406 het volgende:

[..]

Naar krijgen was dus niet nodig, of het malloten zijn weet jij niet, en ik ook niet!
ik vind het malloten
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_166668377
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:08 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Coen Flink was een goed acteur, dus ik zie het probleem niet.

Hoeveel mensen weten over welke Coen het gaat en wat hij precies heeft uitgevreten?
Als dat werkelijk iets is waar de honden geen brood van lusten, kun je kijken wat het draagvlak is om de naam te wijzigen en het standbeeld in Hoorn omver te werpen.
Ik vind dat een naam niet racistisch kan zijn. Of moet iedereen die Coen of Koen heet ineens zijn naam veranderen?

A propos, als het een racist was, is vernoeming in een tunnel die alom gehaat wordt vanwege extreme files misschien wel de passende postume straf.
Dit soort idiote statements roepen alleen maar meer racisme op. Plaatsnamen en namen van tunnels veranderen omdat het racistisch zou zijn? Hoe kom je erop? Compleet van het lotje getikt. _O- Ik ga voor Maas-Mengelen.
pi_166668392
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:34 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik heb werkelijk geen idee waar ik mijn volgende stem aan ga geven, maar het zal ook niet op de PVV of Denk zijn.
Jantje Roos?
standaarddrinker
pi_166668397
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:34 schreef erodome het volgende:

[..]

Hoe is dat een antwoord op wat daar staat????

Ik snap werkelijk niet hoe "men" toch steeds weer met dat racisten-wijs vingertje aan komt zetten terwijl er echt heel specifiek gezegd wordt dat er niemand racistisch genoemd wordt.
Het idee lijkt te zijn dat als je vindt dat huidskleur niet uitmaakt dat je dan ook niet legitiem kunt protesteren tegen racisme omdat racisme dan per definitie niet kan bestaan ofzo.

De gedachte is zo krom dat ik hem zelf ook maar half volg.
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_166668398
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:31 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee ik ook niet, daarom stem ik nooit meer VVD

mijn leven lang niet meer, die hebben het echt verprutst voor mij
Ze hebben het allemaal een beetje verpruts bij mij, ook de gedoog partijen, ik weet helemaal niet meer waar ik aan toe ben!
pi_166668413
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:34 schreef sp3c het volgende:

[..]

ik vind het malloten
Kijk dat is al beter, had dat eraan toegevoegd had jij van mij geen reactie gekregen!
  Moderator dinsdag 15 november 2016 @ 12:38:17 #297
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_166668442
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:36 schreef john2406 het volgende:

[..]

Kijk dat is al beter, had dat eraan toegevoegd had jij van mij geen reactie gekregen!
ik ga niet 'ik vind' voor elke post zetten want het is allemaal mijn mening

als ik het over feiten heb dan geef ik er wel een bron bij
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_166668475
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:17 schreef Molurus het volgende:

[..]

De wat meer gematigde motieven in de OP kan ik mij wel in vinden. De twee belangrijkste zijn voor mij:

1) racistische symboliek / negatieve stereotypering van zwarte mensen. (Let op: dat is ongeacht of degenen die zich als ZP verkleden daar racistische bedoelingen mee hebben. Veruit de meeste mensen die ZP willen behouden hebben daar volgens mij geen racistische bedoelingen mee. Vergelijk het met de werkgever die je niet aanneemt omdat je in gympen aankomt.)
Het is geen racistische symboliek en maar een gedeelte van de zwarte mensen ziet er onterecht racistische symboliek in. Kijk, als we nou 20 volksfeesten hadden waar negers aan kettingen rondlopen dan had je een punt maar dit is 1 traditie waar zwart geschilderde mensen kinderen blij maken. Dus hoe bedoel je negatieve symboliek? Ten eerste stellen ze dus geen negers voor en ten tweede is het geen negatieve symboliek.
quote:
2) dat rechtste populisten die te laf zijn om ronduit toe te geven dat ze racistisch zijn (jij dus!) dit somehow zijn gaan zien als een manier om hun eigen racisme te beschermen en te strijden tegen politieke correctheid.

Kom maar op, zet me klem.
Weet je wat het gekke is. Als ik een hardcore neo-nazi was dan zou ik het waarschijnlijk met je eens zijn. Zet je dat niet aan het denken? Ik denk niet dat Hitler het prettig had gevonden als Duitse kindjes dol zouden zijn op Zwarte Pieten. Teveel positieve stereotypering voor zijn doen.
pi_166668562
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:40 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Het is geen racistische symboliek en maar een gedeelte van de zwarte mensen ziet er onterecht racistische symboliek in.
"Het is wel/niet racistische symboliek" is geen feitelijke claim. Kortom: we kunnen niet wetenschappelijk vaststellen of het racistische symboliek is. Van terecht of niet terecht kan dan ook geen sprake zijn.

Wat rest is hoe mensen het ervaren. En ik garandeer je dat heel wat mensen het zien als racistische symboliek. Dat laatste is overigens wel een feit.

quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:40 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Weet je wat het gekke is. Als ik een hardcore neo-nazi was dan zou ik het waarschijnlijk met je eens zijn. Zet je dat niet aan het denken?
Nee, helemaal niet. Het zal me aan mijn reet roesten of je een Neo-Nazi bent, een NVU-aanhanger, of een zogenaamd 'politiek incorrecte' PVV'er die toch wat moeite heeft met uitkomen voor zijn eigen racisme.

Nou... wat voel ik me klem gezet. Ik ben helemaal overdonderd. Not. :D
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_166668636
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 11:43 schreef Molurus het volgende:

[..]

http://www.nu.nl/internet(...)pje-over-koning.html

"Ook worden de blote voeten van een vrouw over zijn gezicht geprojecteerd, wat door veel Thai als zeer beledigend wordt ervaren."
Dat is iets geheel anders. Dat is voor elke Thai beledigend. Je 'wijst' ook niet met je voetzolen naar een Thai/mens. Dat doe ik uit gewoonte nog steeds niet.Net als zomaar iemands hoofd aanraken. Maar goed. Het had mij niet verbaasd als het een regel was geweest. Het koningshuis (en hoe Thai er mee omgaan) is behoorlijk gestoord. Zeker de nieuwe koning.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')