abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_166647571
Ik zoek een kleine laptop voor mee op reis. Nu zag ik in china best wel wat redelijk gepreisde netbooks of iets wat lijkt op een kruizing tussen een tablet en netbook. Maar wat zijn de ervaringen van mensen voor het bestellen van zo iets 'duurs' in china?

Tips voor merken en winkels ook welkom.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  Moderator maandag 14 november 2016 @ 13:24:58 #2
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_166647675
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 13:20 schreef V__L_N het volgende:
Ik zoek een kleine laptop voor mee op reis. Nu zag ik in china best wel wat redelijk gepreisde netbooks of iets wat lijkt op een kruizing tussen een tablet en netbook. Maar wat zijn de ervaringen van mensen voor het bestellen van zo iets 'duurs' in china?

Tips voor merken en winkels ook welkom.
;(
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 14 november 2016 @ 13:25:03 #3
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_166647677
Prima.. hier een Pipo w3f dual boot (windows/android) in gebruik..
Goede kwaliteit niets op aan te merken..

Kijk ook ff naar deze topics: DIG / [Het Windows tablet topic] #2 Vanaf 80 euro (met office) of DIG / Android tablet discussie topic #32 China vs. Nederland
pi_166647687
Ik kocht voor 450 euro op TaoBao een laptop uit China. Dat was echt fantastisch. Het ding heeft een heuse Via C3 processor. Is trouwens al een jaartje of 10 terug. Toen was dat echt een goede deal.
pi_166648090
Aan welke producten denk je dan?
Uitvinder van de biersmiley.
pi_166652821
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2016 13:25 schreef Zolderkamer het volgende:
Prima.. hier een Pipo w3f dual boot (windows/android) in gebruik..
Goede kwaliteit niets op aan te merken..

Kijk ook ff naar deze topics: DIG / [Het Windows tablet topic] #2 Vanaf 80 euro (met office) of DIG / Android tablet discussie topic #32 China vs. Nederland
Bedankt! Ga ik daar ook even inlezen.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_166652851
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 13:25 schreef vaduz het volgende:
Ik kocht voor 450 euro op TaoBao een laptop uit China. Dat was echt fantastisch. Het ding heeft een heuse Via C3 processor. Is trouwens al een jaartje of 10 terug. Toen was dat echt een goede deal.
Dat is een beetje boven mijn budget. Zoek echt iets wat makkelijk mee te nemen is in de trein en een toetsenbord heeft. Geen idee wat een C3 processor is :o
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  dinsdag 15 november 2016 @ 12:39:46 #8
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166668458
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 17:57 schreef V__L_N het volgende:

[..]

Dat is een beetje boven mijn budget. Zoek echt iets wat makkelijk mee te nemen is in de trein en een toetsenbord heeft. Geen idee wat een C3 processor is :o
Die zijn er wel. Laatst heeft Banggood hier nog een aardige aanbieding gepost van een tablet met windows 10 :). Toetsenbord erbij kopen en je hebt een prima setup :)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_166675116
En dat werkt ook een beetje goed? Niet dat je je mail zit te lezen en je tablet kan het niet aan ofzo.

Idee is een beetje dat als ik een week weg ben ik gewoon nog de bestellingen van mijn webshop kan afhandelen en alles wat er bij hoort. Geen mega zwaar geheel, maar toch.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  dinsdag 15 november 2016 @ 18:43:01 #10
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_166675955
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 18:10 schreef V__L_N het volgende:
En dat werkt ook een beetje goed? Niet dat je je mail zit te lezen en je tablet kan het niet aan ofzo.

Idee is een beetje dat als ik een week weg ben ik gewoon nog de bestellingen van mijn webshop kan afhandelen en alles wat er bij hoort. Geen mega zwaar geheel, maar toch.
Is een asus t100 geen optie? Best een leuk ding, Mijn vriendin heeft er jaren 1 in gebruik
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_166688898
Aangezien er nu al zo'n mooi topic is. iemand ervaring met een wat grotere laptop kopen vanuit China?
Moet stevige video's kunnen afspelen en dergelijke maar hoeft niet de rekenkracht hebben voor video-bewerking of gamen.

Iemand tips?
pi_166689464
quote:
0s.gif Op woensdag 16 november 2016 10:45 schreef Den_Haag het volgende:
Aangezien er nu al zo'n mooi topic is. iemand ervaring met een wat grotere laptop kopen vanuit China?
Moet stevige video's kunnen afspelen en dergelijke maar hoeft niet de rekenkracht hebben voor video-bewerking of gamen.

Iemand tips?
Zou ik niet doen. Of je moet voor een Xiaomi laptop gaan, die heeft wel redelijke reviews.
Uitvinder van de biersmiley.
  woensdag 16 november 2016 @ 11:35:22 #13
327191 RobertNL
For your gear.
pi_166689553
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 18:10 schreef V__L_N het volgende:
En dat werkt ook een beetje goed? Niet dat je je mail zit te lezen en je tablet kan het niet aan ofzo.

Idee is een beetje dat als ik een week weg ben ik gewoon nog de bestellingen van mijn webshop kan afhandelen en alles wat er bij hoort. Geen mega zwaar geheel, maar toch.
Met die cube en een toetsenbord kan dat prima. Heb mijn pipo w6 zo ook een poosje voor werk gebruikt.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')