abonnement Unibet Coolblue
pi_166654472
Ben niet achterlijk _O-

Ja doei.
pi_166654496
Lijkt een hele andere layout te zijn dan dat wij (ik) zien :P



Mobiel? Apple?

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2016 19:15:36 ]
pi_166654501
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 17:39 schreef Kyran het volgende:
Oh en al dat gezeik over "ja, maar er zijn ongeschreven regels bla bla bla" moet ook eens afgelopen zijn. Het is racen, je doet mee om te winnen, niet om vrienden te maken. Als er regels zijn horen ze op papier te staan, staan ze niet op papier dan gelden ze gewoon niet.

Vettel had zich ook een beetje kunnen inhouden door even kort te liften, was hij ook niet zo ver naar buiten geschoten. Iedere andere coureur had dit wel gedaan, maar Vettel laat het gewoon lekker staan om daarna huilie huilie te kunnen doen. Verstappen deed niks geks, zette zijn auto er gewoon naast, pakte de lijn op en ging verder. Dat Vettel dan 5cm er voor ligt met zijn lange Duitse neus voegt niks toe aan de discussie.
Zo werkt het helaas niet. De regels zijn zo ruim opgezet dat ze behoorlijk veel ruimte overlaten voor interpretatie.

In de sporting regulations staat niet veel over inhalen alleen over incidenten tijdens een race:
quote:
38.1 "Incident" means any occurrence or series of occurrences involving one or more drivers, or any action by any driver, which is reported to the stewards by the race director (or noted by the stewards and subsequently investigated) which :
a) Necessitated the suspension of a race under Article 41.
b) Constituted a breach of these Sporting Regulations or the Code.
c) Caused a false start by one or more cars.
d) Caused a collision.
e) Forced a driver off the track.
f) Illegitimately prevented a legitimate overtaking manoeuvre by a driver.
g) Illegitimately impeded another driver during overtaking.
Unless it was completely clear that a driver was in breach of any of the above, any incidents involving more than one car will normally be investigated after the race.
In Appendix L (die voor alle FIA raceklassen geldt) staat al iets meer:

quote:
Overtaking, car control and track limits
a) A car alone on the track may use the full width of the said track, however, as soon as it is caught by a car which is about to lap it the driver must allow the faster driver past at the first possible opportunity.

If the driver who has been caught does not seem to make full use of the rear-view mirrors, flag marshals will display the waved blue flag to indicate that the faster driver wants to overtake. Any driver who appears to ignore the blue flags will be reported to the Stewards.
b) Overtaking, according to the circumstances, may be carried out on either the right or the left.

A driver may not deliberately leave the track without justifiable reason.

More than one change of direction to defend a position is not permitted.

Any driver moving back towards the racing line, having earlier defended his position off-line, should leave at least one car width between his own car and the edge of the track on the approach to the corner.

However, manoeuvres liable to hinder other drivers, such as deliberate crowding of a car beyond the edge of the track or any other abnormal change of direction, are strictly prohibited. Any driver who appears guilty of any of the above offences will be reported to the Stewards.

c) Drivers must use the track at all times. For the avoidance of doubt, the white lines defining the track edges are considered to be part of the track but the kerbs are not.

Should a car leave the track for any reason, and without prejudice to 2(d) below, the driver may rejoin. However, this may only be done when it is safe to do so and without gaining any advantage. A driver will be judged to have left the track if no part of the car remains in contact with the track.

d) Repetition of serious mistakes or the appearance of a lack of control over the car (such as leaving the track) will be reported to the Stewards and may entail the imposition of penalties up to and including the exclusion of any driver concerned.

e) It is not permitted to drive any car unnecessarily slowly, erratically or in a manner deemed potentially dangerous to other drivers at any time.
Maar dat geeft nog niet in alle situaties duidelijkheid. Want wanneer is het hinder of crowding? Wie heeft er recht op de racelijn en wie niet?
In die gevallen gebruik ik de rules of racing sinds ik die ontdekt heb.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_166654530
quote:
99s.gif Op maandag 14 november 2016 19:15 schreef CrashO het volgende:
Lijkt een hele andere layout te zijn dan dat wij (ik) zien :P

[ afbeelding ]

Mobiel? Apple?
Gewoon een paar keer F5 en je ziet het andere plaatje. Ik had eerst ook Ricciardo en nu Max.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_166654562
Ja, gewoon roterende banner. Ik heet geen Anita, heb geen pittig kort kapsel en ga niet in het Nederlands op de Toro Rosso (Torro Roso voor Anita) pagina zitten jubelen dat Maxxie zo'n toppertje is hahaha lolx.

;(
Ja doei.
pi_166654585
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 19:16 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Gewoon een paar keer F5 en je ziet het andere plaatje. Ik had eerst ook Ricciardo en nu Max.
Ik had al 10 keer op F5 gehompt. Maar zag geen verschil. Na lang genoeg (stuk of 20 keer gok ik :') ) veranderde hij inderdaad.
pi_166654714
Kijkcijferrecord voor Ziggo, 1,3 miljoen mensen keken daar naar Max
  maandag 14 november 2016 @ 19:32:21 #183
62913 Blik
The one and Only!
pi_166654884
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 19:24 schreef Max23 het volgende:
Kijkcijferrecord voor Ziggo, 1,3 miljoen mensen keken daar naar Max
Best knap aangezien Nederlands elftal ook speelde tegelijkertijd
  maandag 14 november 2016 @ 19:39:02 #184
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_166655082
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 19:32 schreef Blik het volgende:

[..]

Best knap aangezien Nederlands elftal ook speelde tegelijkertijd
Inderdaad knap. Zeg maar, behoorlijk bizar. :D
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_166655123
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heet geen Anita, heb geen pittig kort kapsel en ga niet in het Nederlands op de Toro Rosso (Torro Roso voor Anita) pagina zitten jubelen dat Maxxie zo'n toppertje is hahaha lolx.

;(
Waarom niet eigenlijk?
Woei!
pi_166655363
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 19:24 schreef Max23 het volgende:
Kijkcijferrecord voor Ziggo, 1,3 miljoen mensen keken daar naar Max
^O^
pi_166655529
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  maandag 14 november 2016 @ 20:03:38 #188
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_166655753
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 19:17 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, gewoon roterende banner. Ik heet geen Anita, heb geen pittig kort kapsel en ga niet in het Nederlands op de Toro Rosso (Torro Roso voor Anita) pagina zitten jubelen dat Maxxie zo'n toppertje is hahaha lolx.

;(
We weten het wel hoor dat je een eckte eckte bent
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 november 2016 @ 20:08:09 #189
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_166655870
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 19:15 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Zo werkt het helaas niet. De regels zijn zo ruim opgezet dat ze behoorlijk veel ruimte overlaten voor interpretatie.

In de sporting regulations staat niet veel over inhalen alleen over incidenten tijdens een race:

[..]

In Appendix L (die voor alle FIA raceklassen geldt) staat al iets meer:

[..]

Maar dat geeft nog niet in alle situaties duidelijkheid. Want wanneer is het hinder of crowding? Wie heeft er recht op de racelijn en wie niet?
In die gevallen gebruik ik de rules of racing sinds ik die ontdekt heb.
Nee, tuurlijk is dat ook zo en heb je gelijk. Ik bedoel meer op dingen zoals "ik had een teenlengte voorsprong, dus moest jij je inhouden" of tot een paar weken terug "je mag niet tijdens het remmen van lijn wisselen".

Tuurlijk de regels zijn niet altijd duidelijk ook al staan ze op papier, maar sommige "regels" zijn echt verzonnen door bepaalde coureurs en dan gaan ze lopen janken als iemand zich er niet aan houdt. Vooral Vettel kan hier wat van en langs de lijn is Villeneuve ook een zeikerd over dit soort niet bestaande regels.
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 november 2016 @ 20:09:18 #190
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_166655897
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 18:13 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik hier.
Mooie inhoudelijke reactie _O_

Nu heb je natuurlijk weinig te melden, dus snap ik het ook wel weer.
  maandag 14 november 2016 @ 20:16:10 #191
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_166656084
Damn. Ik heb zelfs kippevel tijdens de herhaling :X :X
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind
Disgaea 5 *O* Horizon Zero Dawn *O* Nier Automata *O* Persona 5 *O*
pi_166656257
Zijn er nog mensen die nog steeds Max geen doty 2016 vinden?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 14 november 2016 @ 20:27:44 #193
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_166656412
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 20:22 schreef potjecreme het volgende:
Zijn er nog mensen die nog steeds Max geen doty 2016 vinden?
Hij is nog niet constant genoeg, maar na gisteren gaat hij wel omhoog op mijn lijstje.

Rosberg en Perez doen het ook prima. Alonso wilde ik ook noemen, maar de ene keer doet hij leuk mee, terwijl de McLaren de volgende race weer helemaal nergens is
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_166656499
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 20:22 schreef potjecreme het volgende:
Zijn er nog mensen die nog steeds Max geen doty 2016 vinden?
Haryanto doty
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  Moderator / Redactie Sport maandag 14 november 2016 @ 20:31:42 #195
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_166656533
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 20:22 schreef potjecreme het volgende:
Zijn er nog mensen die nog steeds Max geen doty 2016 vinden?
Vettel en Villeneuve :P

@Peterselieman, ... nee geen Rosberg, absoluut niet. Wat heeft die gast nou laten zien? Hamilton heeft af en toe nog strakke races gereden en nog mensen ingehaald, maar Rosberg is de meest kleurloze coureur in de Formule 1. Een saaie bakbanaan en absoluut geen waardige wereldkampioen. Lekker in de beste auto rondrijden op cruise control, nou poe poe moeilijk hoor.

Perez of Alonso zou ik snappen, maar het moet gewoon Max zijn. Niet constant genoeg? Kom op zeg, die jonge is 19 jaar, wisselt na een paar races van Torro Rosso naar Red Bull Racing, een auto die niet voor hem is gemaakt. Wint zijn eerste race, staat vaak in de top 3 en de laatste weken verslaat hij constant zijn teamgenoot tijdens de kwalificaties.

Na afgelopen weekend kan er niemand anders de DoTY zijn.
pi_166656544
Er staan nog een paar nieuwe interviewtjes op http://www.ziggosporttotaal.nl/video/22-racing/?sort=recent

Wel bijna plaatsvervangende schaamte van die Jack Plooij, man man man. :')
pi_166656549
Wie zouden jullie dan wel DotY vinden?
Flesje bier
pi_166656594
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 20:32 schreef tralalala het volgende:
Er staan nog een paar nieuwe interviewtjes op http://www.ziggosporttotaal.nl/video/22-racing/?sort=recent

Wel bijna plaatsvervangende schaamte van die Jack Plooij, man man man. :')
echt hè.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 14 november 2016 @ 20:36:16 #199
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_166656657
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 20:31 schreef Kyran het volgende:

[..]

Vettel en Villeneuve :P

@Peterselieman, ... nee geen Rosberg, absoluut niet. Wat heeft die gast nou laten zien? Hamilton heeft af en toe nog strakke races gereden en nog mensen ingehaald, maar Rosberg is de meest kleurloze coureur in de Formule 1. Een saaie bakbanaan en absoluut geen waardige wereldkampioen. Lekker in de beste auto rondrijden op cruise control, nou poe poe moeilijk hoor.
Behoorlijk constant gereden en een aantal fraaie zeges geboekt. Dat mag saai klinken met de snelste auto van het veld, maar meer kan hij niet doen.
quote:
Perez of Alonso zou ik snappen, maar het moet gewoon Max zijn. Niet constant genoeg? Kom op zeg, die jonge is 19 jaar, wisselt na een paar races van Torro Rosso naar Red Bull Racing, een auto die niet voor hem is gemaakt. Wint zijn eerste race, staat vaak in de top 3 en de laatste weken verslaat hij constant zijn teamgenoot tijdens de kwalificaties.

Na afgelopen weekend kan er niemand anders de DoTY zijn.
Max heeft ook een aantal mindere races gehad dit jaar en momentjes zoals in de VS waar hij pit terwijl de call niet kwam. De race in Brazilië is er een van de buitencategorie van Max, maar dat kwam weer door de tactiek van het team. Daar zit nog veel ruimte voor verbetering.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_166656667
Carlos Sainz als DOTY. :)

Presteert behoorlijk goed met een ondermaatse Toro Rosso.

[ Bericht 34% gewijzigd door sasquatsch op 14-11-2016 20:45:28 ]
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')