Rosberg hoefde in de laatste races ook niet meer te doen dan enkel 2de te worden natuurlijk (en in Abu Dhabi is zelfs plek 3 genoeg), dan kan ik me voorstellen dat je geen onnodige risico's gaat nemen, zeker niet als dat sowieso al veel minder in je rijstijl zit dan bij Hamilton of andere coureurs.quote:Op maandag 14 november 2016 20:52 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik gunde Nico tot ca halverwege het seizoen de overwinning wel tov blingblingyoyo'lil'Lewie, maar daar ben ik ook van terug gekomen. Met de snelste auto winnen kan hij niet (meer), in ieder geval niet genoeg zo blijkt wel weer. Hamilton rijdt de laatste helft van het seizoen ook redelijk comfortabel vooraan en hoeft niet echt zijn best te doen, maar ik denk wel dat hij meer een vechter is als Rosberg.
Ik kan echt niet wachten op volgend seizoen, dan brengt Max het gevecht nog verder naar voren en gaan we zien wie er echt kunnen sturen
Volgens mij is daar nog niks zinnigs over te zeggen. Waar ik op hoop is dat Max zich bijzonder snel aan de verhoogde grip kan aanpassen om zeker in het begin van het seizoen een verschil te kunnen maken.quote:Op maandag 14 november 2016 22:18 schreef Slaro het volgende:
Kunnen de auto's van Mercedes volgend jaar wel bijgebeend worden door Red Bull en Ferrari? Wat zijn de verwachtingen?
Nieuwe regels zouden in het voordeel moeten zijn van Red Bull, maar Newey heeft het in het verleden ook al regelmatig kutauto's afgeleverd.. Is vrij lastig te voorspellen in ieder gevalquote:Op maandag 14 november 2016 22:18 schreef Slaro het volgende:
Kunnen de auto's van Mercedes volgend jaar wel bijgebeend worden door Red Bull en Ferrari? Wat zijn de verwachtingen?
Als Renault een stuk betere motor aflevert dan die koffiezetter van nu dan gaat Red Bull serieus meedoen om de prijzen.quote:Op maandag 14 november 2016 22:18 schreef Slaro het volgende:
Kunnen de auto's van Mercedes volgend jaar wel bijgebeend worden door Red Bull en Ferrari? Wat zijn de verwachtingen?
Precies. Als je wil winnen, dan rijd je daar ook naar.quote:Op maandag 14 november 2016 22:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Rosberg hoefde in de laatste races ook niet meer te doen dan enkel 2de te worden natuurlijk (en in Abu Dhabi is zelfs plek 3 genoeg), dan kan ik me voorstellen dat je geen onnodige risico's gaat nemen, zeker niet als dat sowieso al veel minder in je rijstijl zit dan bij Hamilton of andere coureurs.
Al wordt het anders als hij straks met een kapotte auto langs de kant staat over 2 weken en hij misschien toch even nadenkt over de laatste races
Gaaf stuk!quote:Op maandag 14 november 2016 22:45 schreef motorbloempje het volgende:
The Guardian:
https://www.theguardian.c(...)lipe-massa?CMP=fb_gu
Volgend jaar zijn er nieuwe ontwerp regels (formule) en daardoor krijgen de auto's meer mechanische grip door o.a. de bredere banden, en ook aanzienlijk meer downforce dan dit jaar. Vooral het downforce verhaal is waar Redbull heel veel kennis en expertise in heeft. Veel mensen verwachten daarom dat RB grote stappen kan zetten volgend jaar. Maar of het echt zo uitpakt blijft de vraag en zal pas volgend jaar duidelijk worden. Veel is ook afhankelijk van Renault aangezien ik Max dit weekend nog heb horen zeggen dat ze nog steeds zo'n 50pk te kort komen op Mercedes.quote:Op maandag 14 november 2016 22:18 schreef Slaro het volgende:
Kunnen de auto's van Mercedes volgend jaar wel bijgebeend worden door Red Bull en Ferrari? Wat zijn de verwachtingen?
Ik dacht ook dat het P16 was, maar ook volgens f1 fanatics is het 14quote:Op maandag 14 november 2016 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaaf stuk!
Maar zij hebben het ook al over 'waardoor hij terug ging naar plaats 14'?
Ze kijken alleen op start/finish, niet waar iemand tijdens een ronde ligt en dat was echt plek zestien. Dat de lijstjes veertien aangeven klopt ook wel, want de safety car ging naar binnen, waarna Alonso ging grasmaaien. Dat was al een plekje en direct na de overtakeline had Max er ook al eentje te pakken, dus P14.quote:Op maandag 14 november 2016 23:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het P16 was, maar ook volgens f1 fanatics is het 14
http://www.f1fanatic.co.u(...)and-prix-lap-charts/
In de tekst staat 16.quote:Op maandag 14 november 2016 23:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het P16 was, maar ook volgens f1 fanatics is het 14
http://www.f1fanatic.co.u(...)and-prix-lap-charts/
Daar staat (nu?) ook 16. Zie ook post 85 dit topic en dan die onderste foto. Krijg het mobiel ff niet voor elkaar. Hij lag gedurende heel korte tijd volgens mij toch ook echt 16e.quote:Op maandag 14 november 2016 23:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat het P16 was, maar ook volgens f1 fanatics is het 14
http://www.f1fanatic.co.u(...)and-prix-lap-charts/
Hij kwam terug op P16 na z'n bandenwissel.quote:Op dinsdag 15 november 2016 00:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar staat (nu?) ook 16. Zie ook post 85 dit topic en dan die onderste foto. Krijg het mobiel ff niet voor elkaar. Hij lag gedurende heel korte tijd volgens mij toch ook echt 16e.
(Maar het blijft legendarisch, ook al blijkt het toch 14).
Rosberg? Wat heeft hij gedaan dan behalve zn rondjes rijden en hopen dat hamiltons auto het begeeft.quote:Op maandag 14 november 2016 20:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij is nog niet constant genoeg, maar na gisteren gaat hij wel omhoog op mijn lijstje.
Rosberg en Perez doen het ook prima. Alonso wilde ik ook noemen, maar de ene keer doet hij leuk mee, terwijl de McLaren de volgende race weer helemaal nergens is
F1 telt officieel per ronde. Waarschijnlijk lag hij bij de herstart op start/finish al 14de.quote:Op dinsdag 15 november 2016 01:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Hij kwam terug op P16 na z'n bandenwissel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alleen was 'ie vrijwel direct na herstart alweer naar 14 opgeschoven. 1 plek door de spin van Alonso en 1 plek doordat hij en GUT allebei - buiten beeld - MAG inhaalden.
[ afbeelding ]
Vlak hierna haalde hij ook GUT in en lag hij 13de. Hij lag dus langer 16de dan 14de. Het enige reden die ik kan bedenken om de eerste 2 niet mee te tellen is dat het geen individuele inhaalacties waren zoals de volgende 11. Alonso werd door het halve veld ingehaald en Magnussen ook door GUT.
Hamilton ook totaal niet in het oog gesprongen wat mij betreft hoor. Beide Mercedessen zouden voor mij iig niet in aanmerking komen voor DotY, ook al rijden ze het hele jaar stijf vooraan (wat het net zo saai maakt).quote:Op dinsdag 15 november 2016 08:24 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Rosberg kan hard rijden. That´s it. Dit jaar heeft hij niks laten zien waaruit blijkt dat hij een goede coureur is. Sterker nog, elke keer dat hij het niet met hard rijden alleen kon redden, faalde hij, en hard. Hij kan niet inhalen en niet verdedigen. Slappe zak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |