Vergeet niet wat ons over twee weken te wachten staat, Abu Dhabi toch meer een RBR circuit met 5 punten achterstand op Vettel. Het zou mij niks verbazen dat we een prachtig strategisch spel gaan verwachten tussen RBR en Ferrari. Ricciardo staat solide op de derde plaats, dus hij moet wel Max voor laten gaan om maximaal punten te halen, Dat zelfde geldt ook voor Raikkonen met Vetel denk ik. P3 heeft 3 punten meer dan P4. Dus Max P3 the best of the rest. Ricciardo voor de Ferrari op P4 en met Vettel op P5 dan schiet Max Vettel voorbij omdat Max de laatste race een hogere positie heeft. Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 14 november 2016 07:07 schreef Vliegbaard het volgende:
Man, man, man. Ben eigenlijk nog een beetje aan het genieten.
Ik heb nu al zin in volgend seizoen. Hopen dat RBR het gat met de Mercedes kan dichten en dat we wat meer een echte strijd krijgen.
bij gelijke stand geldt toch het aantal eerste plekken? Wat ook in het voordeel van Max is natuurlijk💪quote:Op maandag 14 november 2016 07:14 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Vergeet niet wat ons over twee weken te wachten staat, Abu Dhabi toch meer een RBR circuit met 5 punten achterstand op Vettel. Het zou mij niks verbazen dat we een prachtig strategisch spel gaan verwachten tussen RBR en Ferrari. Ricciardo staat solide op de derde plaats, dus hij moet wel Max voor laten gaan om maximaal punten te halen, Dat zelfde geldt ook voor Raikkonen met Vetel denk ik. P3 heeft 3 punten meer dan P4. Dus Max P3 the best of the rest. Ricciardo voor de Ferrari op P4 en met Vettel op P5 dan schiet Max Vettel voorbij omdat Max de laatste race een hogere positie heeft. Ik ben benieuwd.
Die was heel mooi, ja.quote:
Wie zei dat, get 'm maxxie?quote:Op maandag 14 november 2016 08:09 schreef Jane het volgende:
[..]
Die was heel mooi, ja.
Maar dat droge "So, the next one is Hulkenberg", was ook leuk.
Volgend jaar zullen de verhoudingen weer heel anders liggen. De auto van de RBR is gewoon top. Ze missen alleen wat PK's.quote:Op maandag 14 november 2016 08:18 schreef Nia het volgende:
Zou RBR volgend op pole position kunnen rijden, of zal Max naar Mercedes moeten om snel wereldkampioen te kunnen worden? Blijft het voor hem volgend jaar nog wel een uitdaging om steeds vanaf de 2de startrij te moeten vertrekken en wachten op fouten van de Mercedessen. Die jongen hongert naar meer succes. Max in de auto van Rosberg? Max heeft al diverse duels met Rosberg gewonnen.
Volgend jaar nieuwe regels nieuwe wagens. Afwachten of rbr gat kan dichtenquote:Op maandag 14 november 2016 08:18 schreef Nia het volgende:
Zou RBR volgend jaar op pole position kunnen rijden, of zal Max naar Mercedes moeten om snel wereldkampioen te kunnen worden? Blijft het voor hem volgend jaar nog wel een uitdaging om steeds vanaf de 2de startrij te moeten vertrekken en wachten op fouten van de Mercedessen. Die jongen hongert naar meer succes? Max in de auto van Rosberg? Max heeft al diverse duels met Rosberg gewonnen.
Wat houdt zo'n nieuwe wagen nou concreet in? Voorop gesteld ; ik ben een leek. Ik weet niets van de inhoudelijke kant van de sportquote:Op maandag 14 november 2016 08:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Volgend jaar nieuwe regels nieuwe wagens. Afwachten of rbr gat kan dichten
Waarom zou Max de Mercedessen niet in kunnen halen? Zijn die extra PK's van Mercedes dan zo doorslaggevend?quote:Op maandag 14 november 2016 08:18 schreef Nia het volgende:
Zou RBR volgend jaar op pole position kunnen rijden, of zal Max naar Mercedes moeten om snel wereldkampioen te kunnen worden? Blijft het voor hem volgend jaar nog wel een uitdaging om steeds vanaf de 2de startrij te moeten vertrekken en wachten op fouten van de Mercedessen. Die jongen hongert naar meer succes? Max in de auto van Rosberg? Max heeft al diverse duels met Rosberg gewonnen.
In 2017 zijn er diverse veranderingen in hoe de auto gebouwd mag worden, wat leidt tot betere aerodynamica. Bovendien worden er bredere banden gebruikt, wat zorgt voor meer mechanische grip. Door deze wijzigingen speelt het motorvermogen een minder significante rol dan het nu doet. Omdat Red Bull nu al qua aerodynamica en mechanische grip voorop loopt, is het niet onredelijk om te verwachten dat zij het volgend jaar nog beter gaan doen dan ze nu al doen.quote:Op maandag 14 november 2016 08:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat houdt zo'n nieuwe wagen nou concreet in?
Dit seizoen wel jaquote:Op maandag 14 november 2016 08:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou Max de Mercedessen niet in kunnen halen? Zijn die extra PK's van Mercedes dan zo doorslaggevend?
op de rechte stukken zis je ze gewoon wegrijdenquote:Op maandag 14 november 2016 08:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom zou Max de Mercedessen niet in kunnen halen? Zijn die extra PK's van Mercedes dan zo doorslaggevend?
Hornerquote:Op maandag 14 november 2016 08:13 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie zei dat, get 'm maxxie?
Dat van die engineer was prachtig idd
http://www.crash.net/f1/n(...)rss&utm_campaign=rssquote:Sebastian Vettel has again criticised Max Verstappen for driving standards after labelling his pass on the Ferrari driver during the latter stage of the Brazilian Grand Prix as 'not correct'.
The German endured an eventful Brazilian Grand Prix at a sodden Interlagos after spinning out of fifth place early on around the treacherous final corner, putting him to the back of the field.
Though he'd recover back up the order to an eventual fifth place, he was still overtaken himself on the way by a charging Max Verstappen in what was at the time a dispute for sixth. With the Dutchman passing up the inside at Juncao and Vettel running out wide onto the exit kerb, the German came onto the radio to complain he'd been forced off.
With Verstappen going on to finish third, Vettel was once again frustrated by a pass that he deemed to be unfair.
POINTS: The F1 Drivers' & Constructors' standings after the Brazilian GP
“I think I was racing him side-by-side and he saw me and I still had a little bit of my nose ahead, but he was much faster. So it was about the corner, the way you get passed, not if you get passed, but I don't think that was correct.”
Going on to finish in fifth position to consolidate his fourth place in the overall standings, Vettel was satisfied with the end result despite the spin.
“Obviously not ideal in the first part to spin. I had some aquaplaning but I wasn't the only one. I think it was a good recovery in the end, difficult to come back. I struggled to get past Carlos, I don't know why it took a lot of laps but by then it was too late.”
Despite Vettel's words towards Verstappen – the latest in a string of contentious moments between the pair in 2016 -, the German himself received scathing criticism from Fernando Alonso after the Spaniard felt he was forced off the track, prompting him to claim he will 'hit' the Ferrari driver when faced with the same situation next time
Read more at http://www.crash.net/f1/n(...)#kiVKulwOPCyAHkOY.99
http://www.crash.net/f1/n(...)ettel-next-time.htmlquote:Fernando Alonso has threatened not to back out of moves with Sebastian Vettel in the future even if it means they collide after accusing the Ferrari driver of running him off the circuit during the Brazilian Grand Prix.
The pair were disputing seventh place on lap 42 when Vettel initially passed at turn ten, only for a better exit by Alonso to get him back alongside around the outside as they rounded the long turn 11. However, with Vettel running his Ferrari to the kerb, Alonso was forced off onto the run-off before re-joining behind.
Though there was to be no investigation into the incident, an angry Alonso says he will take matters into his own hands in future instances if it comes down to the difference between hitting a wall or colliding with him.
"I don't think there will be any action against Vettel today, as they haven't said anything yet," the Spaniard said after finishing tenth. "There was a run-off in tarmac and I just used it, but if there was a wall for sure I would have either hit the wall or hit him, which is what I'll do next time. I'll hit him and he'll lose more points than me.
POINTS: The F1 Drivers' & Constructors' standings after the Brazilian GP
"In the rain we don't have the same visibility as in the dry, the mirrors were wet too, so I couldn't see anything behind me. In the end nothing happened, I went down the tarmac run-off but there will come a day in which someone will have to hit him so that he understands the track is for all of us."
Alonso's scathing words comes as Vettel faces growing pressure about his driving tactics in a year that has in turn seen him criticise a number of other drivers, namely Max Verstappen.
Vettel was penalised at the Mexican Grand Prix after he was judged to have 'moved under braking' - a rule he had previously campaigned for - though Ferrari is appealing the decision.
Even so, Vettel himself was upset with what he felt was an unfair pass by a charging Verstappen during the closing stages of the Interlagos race when the Red Bull driver forced him wide at Juncao as they disputed sixth.
"I think I was racing him side-by-side, he saw me, I still had a little bit of my nose ahead. He was much faster so it was about the corner where you get past. I don't think it was correct."
Moet wel zeggen dat Schumacher veel meer berekend reed als Max, en Max veel meer op Senna lijkt.quote:
Dit.quote:Op maandag 14 november 2016 07:23 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
bij gelijke stand geldt toch het aantal eerste plekken? Wat ook in het voordeel van Max is natuurlijk💪
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |